DIY: αλλαγη TPS + ελεγχος σωματων ψεκασμου
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Σεπ 2014, 03:07
Ο λογος που ξεκιναω αυτο το ποστ ειναι το μαστορο-κορόιδεμα που εφαγε ο ducatisti21 εδω: http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 27&t=27819" onclick="window.open(this.href);return false;. Πιο συγκεκριμενα, εκει που του ειπανε οτι το TPS δειχνει ο,τι να΄ναι + οτι το TPS στα 749/999 δεν αλλαζει και παει πακετο με ολοκληρα τα σωματα...
Για να καταριψουμε μερικους μυθους λοιπον και να μην την παθει καποιος αλλος απο 'σας, ας δουμε τι λεει ο γνωστος "Brad, the bike boy" για το TPS στα 749/999 (οπως και στα 2βαλβιδα απο το 800/1000 και μετα): http://www.bikeboy.org/ducatitps.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Διαβαστε το γιατι λεει και ποσα mV δεινει το TPS με τελειως κλειστο γκαζι (ενας τροπος παραπανω για να βεβαιωθειτε οτι δουλευει σωστα), οπως και επισης πού μπορειτε να τρυπησετε το φιλτροκουτι για να γινει πληρης ρυθμιση σωματων ΧΩΡΙΣ να βγει το τεποζιτο
Το ζουμι (πολυ περιληπτικα) γυρω απο το ανοιγμα των πεταλουδων ειναι παντως:
1) χαλαρωνουμε τελειως τις ντιζες του γκαζιου και του τσοκ
2) γυρναμε τη βιδα που συγχρονιζει τα σωματα 1 στροφη ωστε η πεταλουδα που βρισκεται στο σωμα ΧΩΡΙΣ το TPS να ανοιξει περισσοτερο απο την αλλη
3) χαλαρωνουμε τελειως το στοπ της πεταλουδας που εχει πανω της το TPS μεχρι τα volt που δεινει το TPS να σταματησουν να πεφτουν + μιση στροφη ακομα για να σιγουρευτουμε οτι καμια βιδα δεν πιεζει εστω και ελαχιστα τις πεταλουδες
4) οι πεταλουδες ειναι τωρα τελειως κλειστες
--εδω μπορουμε να τσεκαρουμε οτι απο μηχανικης αποψης οι πεταλουδες ανοιγοκλεινουν σωστα μεχρι εκει που πρεπει--
5) κανουμε ενα TPS reset, στο 749 θα δειχνει 1,3 μοιρες και στο 999 2,3
6) γυρναμε το στοπ της πεταλουδας με το TPS μεχρι να δουμε στο διαγνωστικο ακριβως τη διπλη τιμη σε μοιρες απο αυτη του reset (2,6 και 4,6 αντιστοιχως δηλαδη)
7) κανουμε παλι ενα TPS reset
8) γυρναμε τη βιδα συγχρονισμου 1 στροφη αναποδα για να ερθει εκει που ηταν πριν
9) voila! οι πεταλουδες ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ ανοιγμενες τοσο οσο πρεπει με κλειστο γκαζι, κατι που μειωνει τη πιθανοτητα λαθους (απο το εργοστασιο... απο μαστο-υ-ρα... απο... απο... απο...)
10) επαναφερουμε τις ντιζες γκαζιου/τσοκ
11) ρυθμιζουμε συγχρονισμο σωματων+ρελαντι+μονοξειδια ετσι οπως λεει το μανουαλ
Αφου λοιπον κανουμε τα παραπανω για να σιγουρευτουμε οτι σωματα + TPS δουλευουν σωστα... αν διαπιστωσουμε οτι το TPS δεινει τιμες ο,τινα'ναι.gr... το αλλαζουμε ΧΩΡΙΣ να αλλαξουμε ολοκληρα τα σωματα
Μαλιστα, απ'οτι λενε οι αγγλαρες παρακατω μπορουμε να το αγορασουμε απο αντιπροσωπο/συνεργειο FIAT με 35 λιρες (στην Ελλαδα ποσο να'χει; 50 ευρω το πολυ;;)....
Συνεχιζουμε λοιπον...
Για να βγει το TPS πρεπει να παρουμε τα σωματα στο χερι... που σημαινει λυσιμο/βγαλσιμο το τεποζιτο και το φιλτροκουτι... ανοιγουμε φιλτροκουτι... βγαζουμε σωματα και ειμαστε σχεδον ετοιμοι...
Μενει μονο να αλλαχτει το TPS
Σιγουρευομαστε οτι το νεο TPS ειναι στη κλειστη θεση (αν χρειαζεται το γυρναμε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ), βαζουμε λιγη βαζελινουλα... στο o-ring του TPS (ατακτα και πονηρα μυαλα! ) και ξεμπερδεψαμε (και αφηστε τη Ducati και διαφορα συνεργεια να λενε οτι παει πακετο με τα σωματα ψεκασμου )
Αν μετα απο την αλλαγη κανετε και τον ελεγχο του Brad, ειστε hyper-κομπλε
Λεπτομερειες για την αλλαγη του TPS εδω: http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ent.24535/" onclick="window.open(this.href);return false; (στο τελος λενε οτι υπαρχει ενα εργαλειακι απ'τη FIAT για να τραβηξετε το TPS... αν και δεν ειναι απολυτως αναγκαιο: http://www.online-parts.co.uk/fiat/prod ... -fork.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
Οσο για το TPS απ'τη FIAT, διαβαστε εδω: http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ost-366691" onclick="window.open(this.href);return false;
Το σωστο ομως ειναι αυτο:
Αυτα . Για ερωτησεις, γνωμες, συζητηση... γραψτε και τα λεμε
Για να καταριψουμε μερικους μυθους λοιπον και να μην την παθει καποιος αλλος απο 'σας, ας δουμε τι λεει ο γνωστος "Brad, the bike boy" για το TPS στα 749/999 (οπως και στα 2βαλβιδα απο το 800/1000 και μετα): http://www.bikeboy.org/ducatitps.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Διαβαστε το γιατι λεει και ποσα mV δεινει το TPS με τελειως κλειστο γκαζι (ενας τροπος παραπανω για να βεβαιωθειτε οτι δουλευει σωστα), οπως και επισης πού μπορειτε να τρυπησετε το φιλτροκουτι για να γινει πληρης ρυθμιση σωματων ΧΩΡΙΣ να βγει το τεποζιτο
Το ζουμι (πολυ περιληπτικα) γυρω απο το ανοιγμα των πεταλουδων ειναι παντως:
1) χαλαρωνουμε τελειως τις ντιζες του γκαζιου και του τσοκ
2) γυρναμε τη βιδα που συγχρονιζει τα σωματα 1 στροφη ωστε η πεταλουδα που βρισκεται στο σωμα ΧΩΡΙΣ το TPS να ανοιξει περισσοτερο απο την αλλη
3) χαλαρωνουμε τελειως το στοπ της πεταλουδας που εχει πανω της το TPS μεχρι τα volt που δεινει το TPS να σταματησουν να πεφτουν + μιση στροφη ακομα για να σιγουρευτουμε οτι καμια βιδα δεν πιεζει εστω και ελαχιστα τις πεταλουδες
4) οι πεταλουδες ειναι τωρα τελειως κλειστες
--εδω μπορουμε να τσεκαρουμε οτι απο μηχανικης αποψης οι πεταλουδες ανοιγοκλεινουν σωστα μεχρι εκει που πρεπει--
5) κανουμε ενα TPS reset, στο 749 θα δειχνει 1,3 μοιρες και στο 999 2,3
6) γυρναμε το στοπ της πεταλουδας με το TPS μεχρι να δουμε στο διαγνωστικο ακριβως τη διπλη τιμη σε μοιρες απο αυτη του reset (2,6 και 4,6 αντιστοιχως δηλαδη)
7) κανουμε παλι ενα TPS reset
8) γυρναμε τη βιδα συγχρονισμου 1 στροφη αναποδα για να ερθει εκει που ηταν πριν
9) voila! οι πεταλουδες ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ ανοιγμενες τοσο οσο πρεπει με κλειστο γκαζι, κατι που μειωνει τη πιθανοτητα λαθους (απο το εργοστασιο... απο μαστο-υ-ρα... απο... απο... απο...)
10) επαναφερουμε τις ντιζες γκαζιου/τσοκ
11) ρυθμιζουμε συγχρονισμο σωματων+ρελαντι+μονοξειδια ετσι οπως λεει το μανουαλ
Αφου λοιπον κανουμε τα παραπανω για να σιγουρευτουμε οτι σωματα + TPS δουλευουν σωστα... αν διαπιστωσουμε οτι το TPS δεινει τιμες ο,τινα'ναι.gr... το αλλαζουμε ΧΩΡΙΣ να αλλαξουμε ολοκληρα τα σωματα
Μαλιστα, απ'οτι λενε οι αγγλαρες παρακατω μπορουμε να το αγορασουμε απο αντιπροσωπο/συνεργειο FIAT με 35 λιρες (στην Ελλαδα ποσο να'χει; 50 ευρω το πολυ;;)....
Συνεχιζουμε λοιπον...
Για να βγει το TPS πρεπει να παρουμε τα σωματα στο χερι... που σημαινει λυσιμο/βγαλσιμο το τεποζιτο και το φιλτροκουτι... ανοιγουμε φιλτροκουτι... βγαζουμε σωματα και ειμαστε σχεδον ετοιμοι...
Μενει μονο να αλλαχτει το TPS
Σιγουρευομαστε οτι το νεο TPS ειναι στη κλειστη θεση (αν χρειαζεται το γυρναμε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ), βαζουμε λιγη βαζελινουλα... στο o-ring του TPS (ατακτα και πονηρα μυαλα! ) και ξεμπερδεψαμε (και αφηστε τη Ducati και διαφορα συνεργεια να λενε οτι παει πακετο με τα σωματα ψεκασμου )
Αν μετα απο την αλλαγη κανετε και τον ελεγχο του Brad, ειστε hyper-κομπλε
Λεπτομερειες για την αλλαγη του TPS εδω: http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ent.24535/" onclick="window.open(this.href);return false; (στο τελος λενε οτι υπαρχει ενα εργαλειακι απ'τη FIAT για να τραβηξετε το TPS... αν και δεν ειναι απολυτως αναγκαιο: http://www.online-parts.co.uk/fiat/prod ... -fork.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
Οσο για το TPS απ'τη FIAT, διαβαστε εδω: http://ducatiforum.co.uk/forum/threads/ ... ost-366691" onclick="window.open(this.href);return false;
Το σωστο ομως ειναι αυτο:
Αυτα . Για ερωτησεις, γνωμες, συζητηση... γραψτε και τα λεμε