Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2150
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Αλλαγή ιμάντων εκκεντροφόρου σε διβάλβιδα μοτέρ.

Αν έχεις φαίρινγκ η δεξιά μεριά πρέπει να βγεί.
Αν έχεις ψυγείο λαδιού το μαρκούτσι εμποδίζει το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου και πρέπει να ξηλώσεις το ψυγείο .
Στην αρχή βγάζεις το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου ,οι δύο επάνω βίδες από τις αποστραγγίσεις των νερών σκουριάζουν και θέλει προσπάθεια ,όταν τις ξαναβάλεις πέρνα το σπείρωμά τους με γράσσο λιθίου για να ξαναβγούν εύκολα την επόμενη φορά.
Επόμενη κίνηση το καπάκι του κάθετου κυλίνδρου.
Βγάζουμε μπουζί για να μην έχουμε συμπίεση .Αν έχεις όρθιο σταντ στην πίσω ρόδα είναι ότι καλύτερο ,αν δεν έχεις προσοχή να μην μετακινήσεις την μηχανή σου(αφού θα έχει ταχύτητα μέσα) άθελα σου όταν θα έχεις βγάλει τους ιμάντες ,γιατί θα χαθεί η ρύθμισή σου στα κεντρικά ράουλα στη βάση(που είναι και τα δύο μαζί).
Φέρνουμε τα ράουλα στα σημάδια που έχουμε στο κέντρο που παίρνουν κίνηση και στις κορυφές των κυλίνδρων που έχουμε κάτι στρογγυλά σημαδάκια (στα λάστιχα που πατάνε τα καπάκια) αφού πρώτα βάλουμε πέμπτη η έκτη ταχύτητα και γυρνάμε την ρόδα (και γυρνάει και ο κινητήρας μαζί).Αν τα προσπεράσουμε(τα σημάδια στα ράουλά μας) , γυρίζουμε την ρόδα ανάποδα.
Συνημμένο:
Scan001 (Large).jpg
Συνημμένο:
Scan007 (Large).jpg
Συνημμένο:
Scan008 (Large).jpg
Συνημμένο:
Scan009 (Large).jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 12:32 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2150
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Ξεβιδώνουμε τους δύο τεντωτήρες ,έχουν δύο αλλενόβιδες ο κάθε ένας και τους βγάζουμε τελείως.
Γυρίζουμε τα ρουλεμάν και βλέπουμε αν έχουν μπόσικα ,αν σκαλώνουν κάπου μέσα και αν κουνιέται το έξω δαχτυλίδι σε συνάρτηση με το μέσα που εδράζονται.
Αν συμβαίνει κάτι από αυτά χρειάζονται αντικατάσταση πριν διαλύσουν και διαλυθεί και ο κινητήρας μας.
Αν τα έχεις 60.000χιλ. τότε τα αντικαθιστούμε σίγουρα.
Από την στιγμή που δεν έχουμε τεντωτήρες οι ιμάντες μπορούν να βγούνε.
Σε όλη την διάρκεια που δουλεύουμε δεν μετακινούμε την θέση των ράουλων του κινητήρα ( ούτε γυρίζοντας την ρόδα ούτε μετακινούμε την μηχανή αν έχουμε ταχύτητα μέσα).
Το ράουλο του οριζόντιου κυλίνδρου(στην κορυφή) όταν βγάλουμε τους ιμάντες δεν φεύγει από την θέση του καθόλου ενώ του κάθετου (στην κορυφή) μετακινείται κατά δύο εγκοπές του ράουλου .
Πρώτα περνάμε τον ιμάντα του κάθετου κυλίνδρου από κάτω στη βάση και μετά επάνω αφού πρώτα με το χέρι γυρίζω λίγο το ράουλο για να έλθει ακριβώς στο σημάδι του και μετά τον οριζόντιο κύλινδρο .
Την στιγμή που περνάω τον ιμάντα στο ράουλο της κορυφής(κυλινδροκεφαλής) η μία μεριά του ιμάντα πρέπει να είναι τεντωμένη άσχετα αν η άλλη μεριά είναι λασκαρισμένη αφου δεν έχω τεντωτήρες.
Από την μεριά που είναι τεντωμένη τα δύο ράουλα(βάσης και κυλινδροκεφαλής) πρέπει να είναι στα σημάδια τους.
Μπαίνει ο τεντωτήρας του κάθετου κυλίνδρου με χαλαρό ρεγουλάρισμα .
Το ίδιο και στον οριζόντιο κύλινδρο που το επάνω ράουλό του δεν μετακινείται καθόλου όταν βγάζουμε τον ιμάντα του.
Το τέντωμα γίνεται όπως στην εικόνα .
Αγοράζουμε ένα καντάρι (από κατάστημα εργαλείων) 10 κιλών.
Το ακουμπάμε στο ρουλεμάν του τεντωτήρα μας και καθώς το τραβάμε(και παρασέρνουμε και τον ιμάντα) ο δείκτης του πρέπει να δείχνει 4,5 κιλά ,γρήγορα βιδώνουμε την μία αλλενόβιδα και μετά την άλλη.
Το ίδιο και στον άλλον τεντωτήρα μας.
Αν το ζόρι είναι να κρατηθεί το γαντζάκι του κανταριού στο(εξωτερικό δαχτυλίδι) ρουλεμάν τότε παίρνουμε σύρμα και δένουμε το ρουλεμάν από πίσω και η άλλη μεριά στο γάντζο του κανταριού μας. Τραβάμε ,μετράμε, σφίγγουμε βίδα και βγάζουμε μετά το σύρμα .
Καλή επιτυχία .
Συνημμένο:
Scan010 (Large).jpg
Συνημμένο:
Scan011 (Large).jpg
Συνημμένο:
Scan012 (Large).jpg
Συνημμένο:
Scan013 (Large).jpg
Συνημμένο:
Scan016 (Large).jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2150
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Συνημμένο:
Scan004 (Large).jpg
Συνημμένο:
Scan014 (Large).jpg
Συνημμένο:
Scan006 (Large).jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 01:26
Δημοσιεύσεις: 5991
Τοποθεσία: Πειραιας
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Άλλη: SBK 848
squadracorse.gr έγραψε:
αλλά μήπως προκείψουν νέοι μαστροχαλαστές???


για το καλο τους, καλυτερα πριν βαλουν χερι ΕΙΔΙΚΑ σε ιμαντες, να ξερουν τι αγγιζουν και τι κανουν αλλιως, bye bye L2 !! :mrgreen:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 14:20 
jks έγραψε:

για το καλο τους, καλυτερα πριν βαλουν χερι ΕΙΔΙΚΑ σε ιμαντες, να ξερουν τι αγγιζουν και τι κανουν αλλιως, bye bye L2 !! :mrgreen:



+100000000000000000
Με πολυ προσοχη...

Οι οδηγιες του Κωνσταντινου ομως ειναι πληρεστατες.....
Ευχαριστουμε... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2150
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 16:10 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Δημοσιεύσεις: 3470
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Καλο ειναι πριν τη μιζια να γυρισεις το μοτερ με το χερι σιγα-σιγα δυο περιστροφες για να δεις αν ερχονται παλι τα σημαδια σωστα στις εγκοπες


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Δημοσιεύσεις: 622
Τοποθεσία: Κερκυρα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: ST4S
Άλλη: BMW R1100GS
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:
Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....




Καλύτερα να γυρίσουν το μοτέρ 4-5 στροφές , από τον στρόφαλο , με βγαλμένα τα μπουζί φυσικά !!! ( φαντάζομαι ότι γίνεται !? στο BMW έτσι κάνω όταν ρυθμίζω βαλβίδες κλπ )

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 16:46 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Δημοσιεύσεις: 3470
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Με τα μπουζι βγαλμενα φυσικα, ειτε με ταχυτητα (5η-6η) και γυριζοντας τον πισω τροχο, ειτε με το εργαλειο που πιανει στο στροφαλο απο το αριστερο καπακι του κινητηρα γυριζουμε 2`η 4 στροφες και ελεγχουμε τα σημαδια. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΩΝ γιατι ο τετραχρονος εχει κυκλο λειτουργειας 2 περιστροφων.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2009, 22:08 
και ενα video.......
2v timing belt change

http://www.youtube.com/watch?v=9vzPZ84ZRjU


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2009, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 21:08
Δημοσιεύσεις: 6532
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4
Άλλη: ss900
αμα δεις μια φορα τι και πως θα ξενερωσεις που δεν τα εκανες μονος σου......η δε τσεπη σου θα γουσταρει ασυστολα.......οποτε θες....ελα για μαθημα....... :))

_________________
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2009, 22:38 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 17:37
Δημοσιεύσεις: 714
Τοποθεσία: Πειραιας/Νικαια
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 600
Άλλη: BMW G650 Xmoto
nasa έγραψε:
αμα δεις μια φορα τι και πως θα ξενερωσεις που δεν τα εκανες μονος σου......η δε τσεπη σου θα γουσταρει ασυστολα.......οποτε θες....ελα για μαθημα....... :))
Κοιτα παιζει ρολο και ποσο πιανουν τα χερια καθενως!

Εγω προσωπικα κανω τα παντα πανω στο τερατακι μου εκτος απο ιμαντες-βαλβιδες.Και δεν σκοπευω να τα κανω αυτα τα δυο μονος.

Οσο για το μαθημα ευχαριστως να το παρακολουθησω αλλα περισσοτερο για την γνωση και την παρεουλα θα ειναι παρα για να το επιχειρισω ο ιδιος!

:hibye:

_________________
Nίκος

BOBONIA!!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 01:17 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:27
Δημοσιεύσεις: 1249
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098R
Άλλη: 1098S, RX32SV, kTM
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:
Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....



δηλαδή άμα έχει γίνει η βλακεία και πατήσουμε μίζα δεν θα γίνει μεγαλύτερη ????

_________________
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 23:28 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58
Δημοσιεύσεις: 4056
Κωσταντίνε ωραία δημοσίευση, ευχαριστούμε! :thumbsup:

Βέβαια η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική.... (για παράδειγμα στις φωτό το μοτερ είναι βγαλμένο απο το πλαίσιο σε κατάσταση τεχνικού σεμιναρίου. για τον πίσω κύλινδρο δεν είναι πιο στριμωγμένη η κατάσταση?)

Και μια ερώτηση: H τάση του ιμάντα του πίσω κυλίνδρου δεν πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερη απο 4,5 kg λόγω αυξημένων θερμοκρασιών σε σχέση με τον οριζόντιο?

Αντίστοιχη ρύθμιση ιμαντών με allen 5mm και 6mm και πολύ καλές φωτό στο:

www.ducatisuite.com/belttension.html

_________________
Αλέξανδρος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 01:33 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:27
Δημοσιεύσεις: 1249
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098R
Άλλη: 1098S, RX32SV, kTM
mostro620 έγραψε:
Κωσταντίνε ωραία δημοσίευση, ευχαριστούμε! :thumbsup:

Βέβαια η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική.... (για παράδειγμα στις φωτό το μοτερ είναι βγαλμένο απο το πλαίσιο σε κατάσταση τεχνικού σεμιναρίου. για τον πίσω κύλινδρο δεν είναι πιο στριμωγμένη η κατάσταση?)

Και μια ερώτηση: H τάση του ιμάντα του πίσω κυλίνδρου δεν πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερη απο 4,5 kg λόγω αυξημένων θερμοκρασιών σε σχέση με τον οριζόντιο?

Αντίστοιχη ρύθμιση ιμαντών με allen 5mm και 6mm και πολύ καλές φωτό στο:

http://www.ducatisuite.com/belttension.html



αυτά που αναφέρεις δεν ισχύουνε γιάτα νέα μοτέρ

_________________
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 01:58 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
birel-motosport έγραψε:
αυτά που αναφέρεις δεν ισχύουνε γιάτα νέα μοτέρ


ποια δηλαδή;;

ακόμα και στα νέα μοτέρ ο πίσω ιμάντας πρέπει να είναι λίιιγο πιο χαλαρός από τον μπροστινό όπως είπε και ο από πάνω...

όσο για το ρυθμισμα με allen 5ri και 6ρι, για λύση ανάγκης είναι ok :glimpse:

αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 02:07 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:27
Δημοσιεύσεις: 1249
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098R
Άλλη: 1098S, RX32SV, kTM
αυτό εννοώ με το 5 αλέν και τα 4 κιλά που αναφέρονται πιο πάνω

_________________
υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια
πωλούνται


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 07:19 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 281
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: FZR750SS
ENGAKATS έγραψε:
αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen

Αν μπεις στο http://www.ducatims.com και ψάξεις γιά "belts microphone" θα βρεις τουλάχιστον 30 ποστς που περιγράφουν μέθοδο γιά να μετράς την τάση των ιμάντων σε HZ :thumbsup:χωρίς το Mathesis
Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει :whistling:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 09:37 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2150
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
1981 Pantah 600 /48.000 km δύο αλλαγές ιμάντων(μετά μου την έκλεψαν)
1984 Pantah 650 /185.000 km δέκα αλλαγές ιμάντων (ακόμα λειτουργεί,την χάρισα σε φίλο)
1999 SS 750 /140.000 km επτά αλλαγές ιμάντων
2008 748 /40.000 km δύο αλλάγές ιμάντων
Όλα γίνανε με τον ίδιο τρόπο.....που περιγράφω ,δεν έπαθαν απολύτως τίποτα ,τώρα τελευταία δεν βάζω καντάρι ,μάτι και χέρι μόνο.....

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58
Δημοσιεύσεις: 4056
ENGAKATS έγραψε:
αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen



Highflyer έγραψε:
Αν μπεις στο http://www.ducatims.com και ψάξεις γιά "belts microphone" θα βρεις τουλάχιστον 30 ποστς που περιγράφουν μέθοδο γιά να μετράς την τάση των ιμάντων σε HZ :thumbsup:χωρίς το Mathesis
Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει :whistling:


O jks έχει προχωρήσει στην αγορά μικροφωνικής εγκατάστασης :whistling: και αναμένεται δοκιμή. :)

_________________
Αλέξανδρος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 18:36 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2009, 19:43
Δημοσιεύσεις: 1235
Τοποθεσία: Ανεξάρτητη Κοινωνία Γαβαλαίων
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Sport 1000
Άλλη: ΚΤΜ adventure 990
Επειδή απο βδομάδα θα αλλάξω ιμάντες στο 749 τι διάλο παίζει με το θέμα συχνότητας ταλάντωσης, έχω κάνει 2 αλλαγές με την τεχνική με τα άλλεν στο 748 και δεν είχα πρόβλημα τώρα στο 749 δε θα τα καταφέρω με τον ίδιο τρόπο???


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 21:58
Δημοσιεύσεις: 2158
Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Moto Guzzi 1200sport
Highflyer έγραψε:
Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει :whistling:

Τελικά βρήκες σε πόσα HZ πρέπει να ταλαντώνει ο ιμάντας του SS?

_________________
Aνδρέας Β.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Αύγ 2010, 12:21 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2009, 19:43
Δημοσιεύσεις: 1235
Τοποθεσία: Ανεξάρτητη Κοινωνία Γαβαλαίων
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Sport 1000
Άλλη: ΚΤΜ adventure 990
Καλοί μου άνθρωποι αν κάποιος γνωρίζει ας μου πει πως λειτουργεί το audicity για να μετρήσουμε τη συχνότητα ταλάντωσης, το έχω κατεβάσει έχω μικρόφωνοι αλλά μέχρι εκεί που στα κομμάτια θα βρω τη συχνότητα? Γράφει κάτι 44000Hz αλλά παραπάνω δε σκαμπάζω ......... :zep: :zep: :zep:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Αύγ 2010, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 28 Δεκ 2009, 18:56
Δημοσιεύσεις: 939
Τοποθεσία: Βολος!
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Wanted
Για δωστε τα φωτα σας στην παραπανω ερωτηση!!!! :whistling:

Ενας ακομα ενδιαφερομενος!!! :wsmile:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2010, 07:22 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2009, 19:43
Δημοσιεύσεις: 1235
Τοποθεσία: Ανεξάρτητη Κοινωνία Γαβαλαίων
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Sport 1000
Άλλη: ΚΤΜ adventure 990
g.duras έγραψε:
Καλοί μου άνθρωποι αν κάποιος γνωρίζει ας μου πει πως λειτουργεί το audicity για να μετρήσουμε τη συχνότητα ταλάντωσης, το έχω κατεβάσει έχω μικρόφωνοι αλλά μέχρι εκεί που στα κομμάτια θα βρω τη συχνότητα? Γράφει κάτι 44000Hz αλλά παραπάνω δε σκαμπάζω ......... :zep: :zep: :zep:





Ρε παιδιά κανείς???Βοηθήστε αύριο θα έχω τους ιμάντες μ@μωτο!!!


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 78 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης