Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Κωνσταντίνος Τύρλας
|
Θέμα δημοσίευσης: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 12:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59 Δημοσιεύσεις: 2154 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Φύλο: Άντρας Μηχανή: 748 Άλλη: 750SS
|
Αλλαγή ιμάντων εκκεντροφόρου σε διβάλβιδα μοτέρ. Αν έχεις φαίρινγκ η δεξιά μεριά πρέπει να βγεί. Αν έχεις ψυγείο λαδιού το μαρκούτσι εμποδίζει το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου και πρέπει να ξηλώσεις το ψυγείο . Στην αρχή βγάζεις το καπάκι του οριζόντιου κυλίνδρου ,οι δύο επάνω βίδες από τις αποστραγγίσεις των νερών σκουριάζουν και θέλει προσπάθεια ,όταν τις ξαναβάλεις πέρνα το σπείρωμά τους με γράσσο λιθίου για να ξαναβγούν εύκολα την επόμενη φορά. Επόμενη κίνηση το καπάκι του κάθετου κυλίνδρου. Βγάζουμε μπουζί για να μην έχουμε συμπίεση .Αν έχεις όρθιο σταντ στην πίσω ρόδα είναι ότι καλύτερο ,αν δεν έχεις προσοχή να μην μετακινήσεις την μηχανή σου(αφού θα έχει ταχύτητα μέσα) άθελα σου όταν θα έχεις βγάλει τους ιμάντες ,γιατί θα χαθεί η ρύθμισή σου στα κεντρικά ράουλα στη βάση(που είναι και τα δύο μαζί). Φέρνουμε τα ράουλα στα σημάδια που έχουμε στο κέντρο που παίρνουν κίνηση και στις κορυφές των κυλίνδρων που έχουμε κάτι στρογγυλά σημαδάκια (στα λάστιχα που πατάνε τα καπάκια) αφού πρώτα βάλουμε πέμπτη η έκτη ταχύτητα και γυρνάμε την ρόδα (και γυρνάει και ο κινητήρας μαζί).Αν τα προσπεράσουμε(τα σημάδια στα ράουλά μας) , γυρίζουμε την ρόδα ανάποδα. Συνημμένο: Scan001 (Large).jpg Συνημμένο: Scan007 (Large).jpg Συνημμένο: Scan008 (Large).jpg Συνημμένο: Scan009 (Large).jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
_________________ Kωνσταντίνος " Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς " info@sgstudio.gr www.sgstudio.gr
|
|
 |
|
 |
Κωνσταντίνος Τύρλας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 12:32 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59 Δημοσιεύσεις: 2154 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Φύλο: Άντρας Μηχανή: 748 Άλλη: 750SS
|
Ξεβιδώνουμε τους δύο τεντωτήρες ,έχουν δύο αλλενόβιδες ο κάθε ένας και τους βγάζουμε τελείως. Γυρίζουμε τα ρουλεμάν και βλέπουμε αν έχουν μπόσικα ,αν σκαλώνουν κάπου μέσα και αν κουνιέται το έξω δαχτυλίδι σε συνάρτηση με το μέσα που εδράζονται. Αν συμβαίνει κάτι από αυτά χρειάζονται αντικατάσταση πριν διαλύσουν και διαλυθεί και ο κινητήρας μας. Αν τα έχεις 60.000χιλ. τότε τα αντικαθιστούμε σίγουρα. Από την στιγμή που δεν έχουμε τεντωτήρες οι ιμάντες μπορούν να βγούνε. Σε όλη την διάρκεια που δουλεύουμε δεν μετακινούμε την θέση των ράουλων του κινητήρα ( ούτε γυρίζοντας την ρόδα ούτε μετακινούμε την μηχανή αν έχουμε ταχύτητα μέσα). Το ράουλο του οριζόντιου κυλίνδρου(στην κορυφή) όταν βγάλουμε τους ιμάντες δεν φεύγει από την θέση του καθόλου ενώ του κάθετου (στην κορυφή) μετακινείται κατά δύο εγκοπές του ράουλου . Πρώτα περνάμε τον ιμάντα του κάθετου κυλίνδρου από κάτω στη βάση και μετά επάνω αφού πρώτα με το χέρι γυρίζω λίγο το ράουλο για να έλθει ακριβώς στο σημάδι του και μετά τον οριζόντιο κύλινδρο . Την στιγμή που περνάω τον ιμάντα στο ράουλο της κορυφής(κυλινδροκεφαλής) η μία μεριά του ιμάντα πρέπει να είναι τεντωμένη άσχετα αν η άλλη μεριά είναι λασκαρισμένη αφου δεν έχω τεντωτήρες. Από την μεριά που είναι τεντωμένη τα δύο ράουλα(βάσης και κυλινδροκεφαλής) πρέπει να είναι στα σημάδια τους. Μπαίνει ο τεντωτήρας του κάθετου κυλίνδρου με χαλαρό ρεγουλάρισμα . Το ίδιο και στον οριζόντιο κύλινδρο που το επάνω ράουλό του δεν μετακινείται καθόλου όταν βγάζουμε τον ιμάντα του. Το τέντωμα γίνεται όπως στην εικόνα . Αγοράζουμε ένα καντάρι (από κατάστημα εργαλείων) 10 κιλών. Το ακουμπάμε στο ρουλεμάν του τεντωτήρα μας και καθώς το τραβάμε(και παρασέρνουμε και τον ιμάντα) ο δείκτης του πρέπει να δείχνει 4,5 κιλά ,γρήγορα βιδώνουμε την μία αλλενόβιδα και μετά την άλλη. Το ίδιο και στον άλλον τεντωτήρα μας. Αν το ζόρι είναι να κρατηθεί το γαντζάκι του κανταριού στο(εξωτερικό δαχτυλίδι) ρουλεμάν τότε παίρνουμε σύρμα και δένουμε το ρουλεμάν από πίσω και η άλλη μεριά στο γάντζο του κανταριού μας. Τραβάμε ,μετράμε, σφίγγουμε βίδα και βγάζουμε μετά το σύρμα . Καλή επιτυχία . Συνημμένο: Scan010 (Large).jpg Συνημμένο: Scan011 (Large).jpg Συνημμένο: Scan012 (Large).jpg Συνημμένο: Scan013 (Large).jpg Συνημμένο: Scan016 (Large).jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
_________________ Kωνσταντίνος " Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς " info@sgstudio.gr www.sgstudio.gr
|
|
 |
|
 |
Κωνσταντίνος Τύρλας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 12:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59 Δημοσιεύσεις: 2154 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Φύλο: Άντρας Μηχανή: 748 Άλλη: 750SS
|
Συνημμένο: Scan004 (Large).jpg Συνημμένο: Scan014 (Large).jpg Συνημμένο: Scan006 (Large).jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
_________________ Kωνσταντίνος " Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς " info@sgstudio.gr www.sgstudio.gr
|
|
 |
|
 |
jks
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 14:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 01:26 Δημοσιεύσεις: 5996 Τοποθεσία: Πειραιας Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster 620 Άλλη: SBK 848
|
squadracorse.gr έγραψε: αλλά μήπως προκείψουν νέοι μαστροχαλαστές??? για το καλο τους, καλυτερα πριν βαλουν χερι ΕΙΔΙΚΑ σε ιμαντες, να ξερουν τι αγγιζουν και τι κανουν αλλιως, bye bye L2 !! 
|
|
 |
|
 |
DESMODROMIC SVARTH
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 14:20 |
|
|
jks έγραψε: για το καλο τους, καλυτερα πριν βαλουν χερι ΕΙΔΙΚΑ σε ιμαντες, να ξερουν τι αγγιζουν και τι κανουν αλλιως, bye bye L2 !!  +100000000000000000 Με πολυ προσοχη... Οι οδηγιες του Κωνσταντινου ομως ειναι πληρεστατες..... Ευχαριστουμε... 
|
|
 |
|
 |
Κωνσταντίνος Τύρλας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 14:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59 Δημοσιεύσεις: 2154 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Φύλο: Άντρας Μηχανή: 748 Άλλη: 750SS
|
Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει....
_________________ Kωνσταντίνος " Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς " info@sgstudio.gr www.sgstudio.gr
|
|
 |
|
 |
daculas367
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 16:10 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37 Δημοσιεύσεις: 3485 Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster 900
|
Καλο ειναι πριν τη μιζια να γυρισεις το μοτερ με το χερι σιγα-σιγα δυο περιστροφες για να δεις αν ερχονται παλι τα σημαδια σωστα στις εγκοπες
|
|
 |
|
 |
taSOS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 16:30 |
|
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36 Δημοσιεύσεις: 622 Τοποθεσία: Κερκυρα Φύλο: Άντρας Μηχανή: ST4S Άλλη: BMW R1100GS
|
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει.... Καλύτερα να γυρίσουν το μοτέρ 4-5 στροφές , από τον στρόφαλο , με βγαλμένα τα μπουζί φυσικά !!! ( φαντάζομαι ότι γίνεται !? στο BMW έτσι κάνω όταν ρυθμίζω βαλβίδες κλπ )
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bkΣα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις. Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας, τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις, αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου, αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
|
|
 |
|
 |
daculas367
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Ιαν 2009, 16:46 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37 Δημοσιεύσεις: 3485 Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster 900
|
Με τα μπουζι βγαλμενα φυσικα, ειτε με ταχυτητα (5η-6η) και γυριζοντας τον πισω τροχο, ειτε με το εργαλειο που πιανει στο στροφαλο απο το αριστερο καπακι του κινητηρα γυριζουμε 2`η 4 στροφες και ελεγχουμε τα σημαδια. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΩΝ γιατι ο τετραχρονος εχει κυκλο λειτουργειας 2 περιστροφων.
|
|
 |
|
 |
DESMODROMIC SVARTH
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2009, 22:08 |
|
|
|
 |
|
 |
nasa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2009, 22:28 |
|
Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 21:08 Δημοσιεύσεις: 6532 Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster S4 Άλλη: ss900
|
αμα δεις μια φορα τι και πως θα ξενερωσεις που δεν τα εκανες μονος σου......η δε τσεπη σου θα γουσταρει ασυστολα.......οποτε θες....ελα για μαθημα....... 
_________________ . . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . . 
|
|
 |
|
 |
nickmostro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2009, 22:38 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 17:37 Δημοσιεύσεις: 714 Τοποθεσία: Πειραιας/Νικαια Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster 600 Άλλη: BMW G650 Xmoto
|
nasa έγραψε: αμα δεις μια φορα τι και πως θα ξενερωσεις που δεν τα εκανες μονος σου......η δε τσεπη σου θα γουσταρει ασυστολα.......οποτε θες....ελα για μαθημα.......  Κοιτα παιζει ρολο και ποσο πιανουν τα χερια καθενως! Εγω προσωπικα κανω τα παντα πανω στο τερατακι μου εκτος απο ιμαντες-βαλβιδες.Και δεν σκοπευω να τα κανω αυτα τα δυο μονος. Οσο για το μαθημα ευχαριστως να το παρακολουθησω αλλα περισσοτερο για την γνωση και την παρεουλα θα ειναι παρα για να το επιχειρισω ο ιδιος! 
_________________ Nίκος BOBONIA!!!
|
|
 |
|
 |
birel-motosport
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 01:17 |
|
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:27 Δημοσιεύσεις: 1249 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ Φύλο: Άντρας Μηχανή: 1098R Άλλη: 1098S, RX32SV, kTM
|
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Μην τους φοβίζετε ρε παιδιά,,,,με ανοιγμένα καπάκια και πριν μονταριστεί φαίρινγκ (αν υπάρχει) και με βγαλμένα μπουζί(γιά να μην πάρει μπρος )πατήστε μίζα .Ότι είναι να γίνει θα γίνει με λίγες στροφές ........Μία μικρή μιζιά αρκεί .... γιά να βλέπετε και πως δουλεύει.... δηλαδή άμα έχει γίνει η βλακεία και πατήσουμε μίζα δεν θα γίνει μεγαλύτερη ????
_________________ υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια πωλούνται
|
|
 |
|
 |
mostro620
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 23:28 |
|
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58 Δημοσιεύσεις: 4056
|
Κωσταντίνε ωραία δημοσίευση, ευχαριστούμε! Βέβαια η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική.... (για παράδειγμα στις φωτό το μοτερ είναι βγαλμένο απο το πλαίσιο σε κατάσταση τεχνικού σεμιναρίου. για τον πίσω κύλινδρο δεν είναι πιο στριμωγμένη η κατάσταση?) Και μια ερώτηση: H τάση του ιμάντα του πίσω κυλίνδρου δεν πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερη απο 4,5 kg λόγω αυξημένων θερμοκρασιών σε σχέση με τον οριζόντιο? Αντίστοιχη ρύθμιση ιμαντών με allen 5mm και 6mm και πολύ καλές φωτό στο: www.ducatisuite.com/belttension.html
_________________ Αλέξανδρος
|
|
 |
|
 |
birel-motosport
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 01:33 |
|
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:27 Δημοσιεύσεις: 1249 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ Φύλο: Άντρας Μηχανή: 1098R Άλλη: 1098S, RX32SV, kTM
|
mostro620 έγραψε: Κωσταντίνε ωραία δημοσίευση, ευχαριστούμε! Βέβαια η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική.... (για παράδειγμα στις φωτό το μοτερ είναι βγαλμένο απο το πλαίσιο σε κατάσταση τεχνικού σεμιναρίου. για τον πίσω κύλινδρο δεν είναι πιο στριμωγμένη η κατάσταση?) Και μια ερώτηση: H τάση του ιμάντα του πίσω κυλίνδρου δεν πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερη απο 4,5 kg λόγω αυξημένων θερμοκρασιών σε σχέση με τον οριζόντιο? Αντίστοιχη ρύθμιση ιμαντών με allen 5mm και 6mm και πολύ καλές φωτό στο: http://www.ducatisuite.com/belttension.htmlαυτά που αναφέρεις δεν ισχύουνε γιάτα νέα μοτέρ
_________________ υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια πωλούνται
|
|
 |
|
 |
ENGAKATS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 01:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58 Δημοσιεύσεις: 8055 Τοποθεσία: Madrid - Spain Φύλο: Άντρας Μηχανή: -Άλλη- Άλλη: SS 1000ds Rt
|
birel-motosport έγραψε: αυτά που αναφέρεις δεν ισχύουνε γιάτα νέα μοτέρ ποια δηλαδή;; ακόμα και στα νέα μοτέρ ο πίσω ιμάντας πρέπει να είναι λίιιγο πιο χαλαρός από τον μπροστινό όπως είπε και ο από πάνω... όσο για το ρυθμισμα με allen 5ri και 6ρι, για λύση ανάγκης είναι ok αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen
_________________ ENGAKATS caminando por la vida 
|
|
 |
|
 |
birel-motosport
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 02:07 |
|
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:27 Δημοσιεύσεις: 1249 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ Φύλο: Άντρας Μηχανή: 1098R Άλλη: 1098S, RX32SV, kTM
|
αυτό εννοώ με το 5 αλέν και τα 4 κιλά που αναφέρονται πιο πάνω
_________________ υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν... και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!
Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυΐας και βλακείας είναι, ότι η ιδιοφυΐα έχει όρια πωλούνται
|
|
 |
|
 |
Highflyer
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 07:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38 Δημοσιεύσεις: 284 Τοποθεσία: Αίγιο Φύλο: Άντρας Μηχανή: SS900 Άλλη: FZR750SS
|
ENGAKATS έγραψε: αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen Αν μπεις στο http://www.ducatims.com και ψάξεις γιά "belts microphone" θα βρεις τουλάχιστον 30 ποστς που περιγράφουν μέθοδο γιά να μετράς την τάση των ιμάντων σε HZ  χωρίς το Mathesis Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει 
_________________ Άγγελος
|
|
 |
|
 |
Κωνσταντίνος Τύρλας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 09:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59 Δημοσιεύσεις: 2154 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Φύλο: Άντρας Μηχανή: 748 Άλλη: 750SS
|
1981 Pantah 600 /48.000 km δύο αλλαγές ιμάντων(μετά μου την έκλεψαν) 1984 Pantah 650 /185.000 km δέκα αλλαγές ιμάντων (ακόμα λειτουργεί,την χάρισα σε φίλο) 1999 SS 750 /140.000 km επτά αλλαγές ιμάντων 2008 748 /40.000 km δύο αλλάγές ιμάντων Όλα γίνανε με τον ίδιο τρόπο.....που περιγράφω ,δεν έπαθαν απολύτως τίποτα ,τώρα τελευταία δεν βάζω καντάρι ,μάτι και χέρι μόνο.....
_________________ Kωνσταντίνος " Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς " info@sgstudio.gr www.sgstudio.gr
|
|
 |
|
 |
mostro620
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Ιαν 2009, 10:00 |
|
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58 Δημοσιεύσεις: 4056
|
ENGAKATS έγραψε: αν και θα ήθελα να μετρούσα με το ειδικό όργανο ποσα Hz θα δείχνει μετά από σφίξιμο μονο με τα allen Highflyer έγραψε: Αν μπεις στο http://www.ducatims.com και ψάξεις γιά "belts microphone" θα βρεις τουλάχιστον 30 ποστς που περιγράφουν μέθοδο γιά να μετράς την τάση των ιμάντων σε HZ  χωρίς το Mathesis Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει  O jks έχει προχωρήσει στην αγορά μικροφωνικής εγκατάστασης  και αναμένεται δοκιμή. 
_________________ Αλέξανδρος
|
|
 |
|
 |
διαγραμμενος χρηστης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 18:36 |
|
 |
Almost Ducatista |
 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2009, 19:43 Δημοσιεύσεις: 1235 Τοποθεσία: Ανεξάρτητη Κοινωνία Γαβαλαίων Φύλο: Άντρας Μηχανή: Sport 1000 Άλλη: ΚΤΜ adventure 990
|
Επειδή απο βδομάδα θα αλλάξω ιμάντες στο 749 τι διάλο παίζει με το θέμα συχνότητας ταλάντωσης, έχω κάνει 2 αλλαγές με την τεχνική με τα άλλεν στο 748 και δεν είχα πρόβλημα τώρα στο 749 δε θα τα καταφέρω με τον ίδιο τρόπο???
|
|
 |
|
 |
Anvas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν 2010, 20:14 |
|
Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 21:58 Δημοσιεύσεις: 2158 Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη Φύλο: Άντρας Μηχανή: -Άλλη- Άλλη: Moto Guzzi 1200sport
|
Highflyer έγραψε: Χρησιμοποιείς ένα μικρόφωνο (εγώ ένα touch microphone) γιά να πιάσεις τον ήχο που κάνει ο ιμάντας όταν τον χτυπησης με το δάχτυλο και ένα τσαμπέ πρόγραμμα ανάλυσης φάσματος (έχω βρει το Audacity 1.3 βολικό) γιά να σου βρεί την θεμελιώδη συχνότητα που ταλαντώνει  Τελικά βρήκες σε πόσα HZ πρέπει να ταλαντώνει ο ιμάντας του SS?
_________________ Aνδρέας Β.
|
|
 |
|
 |
διαγραμμενος χρηστης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Αύγ 2010, 12:21 |
|
 |
Almost Ducatista |
 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2009, 19:43 Δημοσιεύσεις: 1235 Τοποθεσία: Ανεξάρτητη Κοινωνία Γαβαλαίων Φύλο: Άντρας Μηχανή: Sport 1000 Άλλη: ΚΤΜ adventure 990
|
|
 |
|
 |
Sakvil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Αύγ 2010, 13:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 28 Δεκ 2009, 18:56 Δημοσιεύσεις: 939 Τοποθεσία: Βολος! Φύλο: Άντρας Άλλη: Wanted
|
Για δωστε τα φωτα σας στην παραπανω ερωτηση!!!! Ενας ακομα ενδιαφερομενος!!! 
_________________ 
|
|
 |
|
 |
διαγραμμενος χρηστης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2010, 07:22 |
|
 |
Almost Ducatista |
 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2009, 19:43 Δημοσιεύσεις: 1235 Τοποθεσία: Ανεξάρτητη Κοινωνία Γαβαλαίων Φύλο: Άντρας Μηχανή: Sport 1000 Άλλη: ΚΤΜ adventure 990
|
g.duras έγραψε: Ρε παιδιά κανείς???Βοηθήστε αύριο θα έχω τους ιμάντες μ@μωτο!!!
|
|
 |
|
 |
|