Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Δημοσιεύσεις: 1261
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ -ΛΑΡΙΣΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
οσο και αν εψαξα σαφης απαντηση για το πως τεντωνονται οι ιμαντες δεν βρηκα..

οι περισσοτεροι λενε για αλλεν 5 χιλιοστον και στους δυο κυλινδρους ,και οτι ο ιμαντας δεν πρεπει να περιστρεφεται πανω απο 45 μοιρες

110 hz ειναι για τους καινουργιους ιμαντες και 100 για παλιους ,βασικα δεν πρεπει να ειναι κατω απο 90

εγω ετσι τους εβαλα http://www.ducatimultistrada.it/pages/a ... Id_Art=232 με ducatidiag και μικροφωνο-παλμογραφο

παντως αν σημαδεψεις τη θεση του τεντωτηρα ή μετρησεις την αποσταση μεταξυ των ρουλεμαν δεν νομιζω οτι θα πεσεις και πολυ εξω..εμενα ηταν 8.1 cm

αν δεν τους εχει βγαλει ,βαλε τους κυλινδρους στο ΑΝΣ και μετρησε τη μπαινει αναμεσα στον ιμαντα και το ρουλεμαν (1,4,5,6 ...mm) και πες μας.

ο μαστορας με μαθεσης στους ειχε βαλει?


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Δημοσιεύσεις: 3470
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Eπειδή κάθε ιμάντας δεν είναι 100% ίδιος, είναι σωστό να ρυθμίζεται η τάση του κάθε φορά που τον αντικαθιστούμε. Σίγουρα αν το σημαδέψεις, το σημάδι δεν θα είναι μακριά, ίσως και να συμπέσει, αλλά το σωστό είναι να το ελέγξεις :hibye:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 23 Οκτ 2010, 18:00
Δημοσιεύσεις: 1148
Τοποθεσία: πατρα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
απο οτι φενετε θα το μαθουμε και αυτο καλοοοοοοοοο............ :cool: :thumbsup: :thumbsup:

_________________
ΕΙΜΑΙ ROCK ΕΓΩ. :urock: :urock:
ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ MULTISTRADA ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Δημοσιεύσεις: 2915
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 1100
daculas367 έγραψε:
Eπειδή κάθε ιμάντας δεν είναι 100% ίδιος, είναι σωστό να ρυθμίζεται η τάση του κάθε φορά που τον αντικαθιστούμε. Σίγουρα αν το σημαδέψεις, το σημάδι δεν θα είναι μακριά, ίσως και να συμπέσει, αλλά το σωστό είναι να το ελέγξεις :hibye:




Αυτο ακριβως σκεφτομουν κι εγω ρε φιλε... οι ιμαντες δεν μπορει να ειναι 100% πανομοιοτυποι

εγω θα ελεγα πως καλο ειναι οπως και να βαλεις τον εντατηρα, στο ενδιαμεσο της αλλαγης ιμαντων να βγαλεις καπακια και να κανεις ξανα ενα τσεκαρισα να δεις και τα ρουλεμανακια του εντατηρα ,τα δοντια του, τις τροχαλιες κτλ κτλ
εγω τα εχω βγαλει ειδη μια φορα
προληψη!!! οτι καλυτερο!!

_________________
Εικόνα
58


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2012, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
Δημοσιεύσεις: 152
Φύλο: Άντρας
Άλλη: honda bros
Εχετε προσεξει διαφορα στο ποσο τεντομενος ειναι ο ιμαντας οταν η μηχανη ζεστενεται?Αν δηλαδη σφιγκουν οσο ζεστενεται η μηχανη.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2012, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Δημοσιεύσεις: 4045
Σφίγγουν και αρκετά μάλιστα. Ρυθμίσεις πάντα με κρύο μοτέρ.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2012, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2012, 19:58
Δημοσιεύσεις: 152
Φύλο: Άντρας
Άλλη: honda bros
θέεενκς! το googlara κιολας και λεει οτι οταν ειναι ζεστο το μοτερ πρεπει να περναει 4αρι αλλεν αναμεσα στο ροθλεμαν και τον ιμαντα! :thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2014, 13:08 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Ιούλ 2013, 17:13
Δημοσιεύσεις: 61
Τοποθεσία: Λεωνιδιο Τσακωνιας
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749
παιδια το ποστ λεει για διβαβιλδα,αλλα για
το 749 βαζω το ιδιο αλλεν,5αρι στο οριζοντιο και 6αρι στον καθετο,η αλλα νουμερα αλλεν για να τσεκαρω?


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2014, 17:43 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 19:58
Δημοσιεύσεις: 8639
Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Άλλη: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
ΝΤΟΥ14 έγραψε:
παιδια το ποστ λεει για διβαβιλδα,αλλα για
το 749 βαζω το ιδιο αλλεν,5αρι στο οριζοντιο και 6αρι στον καθετο,η αλλα νουμερα αλλεν για να τσεκαρω?

μολις γυρισα απο εκει.διαφορετικη κατασταση.πως διαολο τσεκαρουμε στα 4β?

_________________
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr
http://www.advrider.gr
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 21:03
Δημοσιεύσεις: 215
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Βασική παρατήρηση μετά από ενδελεχή αλλαγή ιμάντων και ρουλεμάν τεντωτήρων..

Στην αρχή έσφιξα τους νέους ιμάντες σύμφωνα με το "κολπάκι" του chris kelly απο το california-cycleworks με το 5άρι άλεν ...
Όλα καλά αλλά μετά από 20χλμ βόλτα σφύριζαν...
Μέτρησα με μικροφωνάκι και ήταν στα 140Hz..

Οπότε ξαναέσφιξα με το "κολπάκι" κ. τύρλα με καντάρι 4.5kg σε κάθε κύλινδρο και ξαναμετράω με μικροφωνάκι και το αποτέλεσμα 105Hz...
Ξανά βολτούλα 20χλμ και το σφύριγμα εξαφανίστηκε..

ΑΡΑ,

πιστεύω ότι η σωστή λύση (εκτός μικροφώνου) για 2β είναι με καντάρι by κ. τύρλας..

υ.γ. μετρήσεις, σφιξίματα, έλεγχος ΠΑΝΤΑ με ΕΝΤΕΛΩΣ κρύο μοτερ

_________________
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 14:17 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 07:12
Δημοσιεύσεις: 3340
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Άλλη: Lib-tech Skunk Ape
Η ταπεινή μου γνώμη περί μικροφώνου είναι ότι, εαν έχεις γύρω γύρω διάφορους θορύβους, λογικά δεν μπορείς να έχεις κάποια ακρίβεια, Σκέψου οτι για να βρείς ενα φάσμα συχνότητας σε ενα μεγάφωνο η σε ενα ηχείο, πρέπει να πάει σε στούντιο με μόνωση που και πόλεμο να έχει εξω απο την πόρτα δεν ακούς τίποτα, με τοίχο να εξαφανίζει αντανάκλαση κλπ κλπ τεχνικά περί ήχου που τα ξέρεις καλύτερα απο όλους μας, εκτός απο αυτό το μικρόφωνο πρέπει να ακούει τις συχνότητες που θέλουμε, και μια αλλη παρατήρηση έχει να κάνει πως δημιουργεί το δάχτυλο την ταλάντωση, κάτι δεν μου κολλάει σε όλο αυτό, για αυτό το καντάρι είναι καλύτερο !/

_________________
Image


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 14:45 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 21:03
Δημοσιεύσεις: 215
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
P.lagojohn έγραψε:
Η ταπεινή μου γνώμη περί μικροφώνου είναι ότι, εαν έχεις γύρω γύρω διάφορους θορύβους, λογικά δεν μπορείς να έχεις κάποια ακρίβεια, Σκέψου οτι για να βρείς ενα φάσμα συχνότητας σε ενα μεγάφωνο η σε ενα ηχείο, πρέπει να πάει σε στούντιο με μόνωση που και πόλεμο να έχει εξω απο την πόρτα δεν ακούς τίποτα, με τοίχο να εξαφανίζει αντανάκλαση κλπ κλπ τεχνικά περί ήχου που τα ξέρεις καλύτερα απο όλους μας, εκτός απο αυτό το μικρόφωνο πρέπει να ακούει τις συχνότητες που θέλουμε, και μια αλλη παρατήρηση έχει να κάνει πως δημιουργεί το δάχτυλο την ταλάντωση, κάτι δεν μου κολλάει σε όλο αυτό, για αυτό το καντάρι είναι καλύτερο !/


Πολύ σωστός Πάνο μου! Χρησιμοποίησα μικρόφωνο υπερκαρδιοειδές πυκνωτικό 1.200ε.... και πάλι δυσκολεύτηκα πολύ!! Καντάρι και πάλι καντάρι! :cool:

_________________
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:20 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 10 Αύγ 2015, 17:55
Δημοσιεύσεις: 762
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100
Άλλη: Παπι
Σημερα ανοιξα τα καπακια για να δω σε τι κατασταση ειναι οι ιμαντες. Η πικρη αληθεια ειναι οτι το κανω πρωτη φορα και οπως θα δειτε δεν ξερω αν ειναι και τοσο καλα τα πραγματα...

Παρατηρησα σκουρια(;) στα ρουλεμαν αλλα οσο ηταν το μοτερ κρυο χωρις να παρει μπροστα 1 βδομαδα, σηκωσα τους ιμαντες με το δαχτυλο και προσεξα πως τα ρουλεμαν ρολαρουν. Αυτο που με ανησυχισε ηταν πως στο κατω ρουλεμαν του οριζοντου κυλινδρου σαν κατι να λειπει. Βιδα οπως το πανω ρουλεμαν; Δειχνω στα βελακια.

Οι ιμαντες τωρα. Τι σας λενε; Ειναι κλεισμενα 4 με 5 χρονια πανω με σχεδον 15.000 και κατι ψιλα παραπανω...

Δειχνουν καταπονεση για τα χλμ; Η αληθεια ειναι πως του τα δινω, και σουζες κ απ ολα....

Ειμαι για να αλλαζω assap;; Η με παιρνει για μερικα χλμ ακομα μεχρι το πασχα;;;;

Ευχαριστω εκ των προτερων!


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Στη Μία Ρόδα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4024
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Πόσα χιλιόμετρα τους έχεις;

Τα γράμματα έχουν σχεδόν εξαλειφθεί.

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 10 Αύγ 2015, 17:55
Δημοσιεύσεις: 762
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100
Άλλη: Παπι
15,000 κ κατι ψιλα, γιατι τα δοντια σου φαινονται κομπλε;

_________________
Στη Μία Ρόδα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4024
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Απ'όσο γνωρίζω στο πέλμα και στο τοίχωμα φαίνεται κυρίως η φθορά.
Στο πλάι έχουν βγει τα λινά σχεδόν. Αλλά είναι λίγα τα χιλιόμετρα για να θέλει αλλαγή. Εκτός αν τους έχεις πάνω καμια 5άρα χρόνια. :mrgreen:

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 10 Αύγ 2015, 17:55
Δημοσιεύσεις: 762
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100
Άλλη: Παπι
Νομιζω πως ειχαν αλλαχτει το πασχα του 11.... :shy2: λιαν επιεικως απαραδεκτος....

_________________
Στη Μία Ρόδα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4024
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Έ... έχεις 2 μήνες ακόμα για την 5ετία. :teasing3:

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Δημοσιεύσεις: 2341
Τοποθεσία: Athens
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 796
Άλλη: Θέλω...κιάλλη!!
Mε το μόνο πράμα που δε παίζουνε στα ντουκατια...λένε καποιοι....
Καποιοι αλλοι φοράνε ιμάντες δεκαετιάς και υποστηριζουν οτι δεν παθαινουν τιποτα...

Οτι καλει η περδικουλα σου...καλο θαταν να τους αλλαξεις με την πρωτη ευκαιρεια...

Δεν λειεπει τπτ απο τα ραουλα...το ένα που έχει "βιδα" ειναι σταθερό και το 'αλλο που του "λειπει η βιδα" ειναι ο εντατήρας...που λέμε!!
Κρυο το μηχανακι τα ραουλα πρεπει να γυρνάνε χωρις να βρισκουν αντισταση απο τους ιμαντες!!
Διάκενα με αλεν-αρμονικές κτλ!!

Φωτό απο το manual για να ξεανχωθεις


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 22:11 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 10 Αύγ 2015, 17:55
Δημοσιεύσεις: 762
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100
Άλλη: Παπι
Ξενοκρατη εισαι αρχηγος σευχαριστω πολυ! Το πασχα με το δωρο για να τα κανω ολα μαζι....Και τα ραουλα ειναι και αυτα καφε στο μανιουαλ...

_________________
Στη Μία Ρόδα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 06:09 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 21:03
Δημοσιεύσεις: 215
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
τα "λινά" ΔΕΝ είναι πρόβλημα... πριν απο μια βδομάδα που τους πήρα καινούριους ακριβώς έτσι ήταν στο πλάι..
Ούτε ότι τα γράμματα έχουν ξεφτύσει.. (ξεφτύζονουν μέσα σε 4-5 μήνες)

Οι βίδες καλά φαίνονται νομίζω, αν και κανονικά αυτό που λες ρουλεμάν με σκουρία εννοείς μάλλον ράουλο..

Παρόλ' αυτά όμως 5 χρόνια είναι ΠΑΡΑ πολλά... έστω και με 15.000 χλμ... και η φθορά δεν φαίνεται μόνο εξωτερικά.. (έχει αναλυθεί στο παρελθόν σε ποστ εδώ στο φόρουμ αρκετά για το πώς φθήρονται οι ιμάντες..)

Γνώμη μου, θα τους είχα αλλάξει ήδη 2 φορές..... (σε περίπτωση που το κυκλοφορείς κανονικά.. - μη ακινησία δλδ..) .. είσαι αρκετά τυχερός... :hi: :hi:

υ.γ. και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα τύπου "εμένα μου κράτησαν 10 χρόνια", "εμένα μου έβγαλαν 50.000 χλμ με σκίσιμο" κτλ κτλ... Η προσωπική άποψη του καθενός δεν αποτελεί ποτέ θέσφατο γενονός.. και από τη στιγμή που επίσημες μετρήσεις (αποδεδειγμένες πειραματικά) δεν έχουν αποδείξει μέχρι τώρα το αντίστροφο, σε αυτό το σημείο μάλλον το "2 χρόνια ή 20.000χλμ - όποιο έρθει πρώτα" είναι μονόδρομος..

_________________
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Δημοσιεύσεις: 2341
Τοποθεσία: Athens
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 796
Άλλη: Θέλω...κιάλλη!!
sinner.lady έγραψε:
υ.γ. και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα τύπου "εμένα μου κράτησαν 10 χρόνια", "εμένα μου έβγαλαν 50.000 χλμ με σκίσιμο" κτλ κτλ... Η προσωπική άποψη του καθενός δεν αποτελεί ποτέ θέσφατο γενονός.. και από τη στιγμή που επίσημες μετρήσεις (αποδεδειγμένες πειραματικά) δεν έχουν αποδείξει μέχρι τώρα το αντίστροφο, σε αυτό το σημείο μάλλον το "2 χρόνια ή 20.000χλμ - όποιο έρθει πρώτα" είναι μονόδρομος..



:thumbsup:

_________________
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 12:17 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Δημοσιεύσεις: 2871
Τοποθεσία: Κερατσινι
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Pantah 600,Paso 750
KatsabatoR έγραψε:
...... Ειμαι για να αλλαζω assap;; Η με παιρνει για μερικα χλμ ακομα μεχρι το πασχα;;;; ........



...... don't worry , anyway you'll feel it .... asap ....! :doofy:

_________________
Stelios

Pantah 600 SL
Paso 750
Beta TR 50
Mini Califfo 50
Honda Chaly 50
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 10 Αύγ 2015, 17:55
Δημοσιεύσεις: 762
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100
Άλλη: Παπι
^ Ειναι σαν να μου λες, θα το νιωσεις το σπασιμο του μοτερ μην ανυσηχεις! :gap:

_________________
Στη Μία Ρόδα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 17:13 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Δημοσιεύσεις: 2871
Τοποθεσία: Κερατσινι
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Pantah 600,Paso 750
KatsabatoR έγραψε:
^ Ειναι σαν να μου λες, θα το νιωσεις το σπασιμο του μοτερ μην ανυσηχεις! :gap:



..... εμ! γι'αυτο τα αξονο-εκκεντροφορο-κινουμενα .... bevel ..... δεν σπαγανε τουλαχιστον απο καρφωμενες βαλβιδες , βεβαια ειχανε αλλα θεματα ..... για σπασιμο .........! :thumbsup:

_________________
Stelios

Pantah 600 SL
Paso 750
Beta TR 50
Mini Califfo 50
Honda Chaly 50
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 78 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης