Σελίδα 2 από 4

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Αύγ 2010, 09:20
από διαγραμμενος χρηστης
Και επειδή με γράψατε συνεχίζω μπας και συγκινηθεί κάποιος και μου πει πως δουλεύει το διαολεμένο πρόγραμμα για να είμαι σίγουρος οτι τα έχω ρυθμίσει σωστά!!!

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Αύγ 2010, 10:16
από dio
Εχεις πμ

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Αύγ 2010, 13:17
από διαγραμμενος χρηστης
Ρε παιδιά κανείς που να έχει κάνει τη δουλειά με το audacity???
Τι διάολο γαμώτο δε θα βγάλω άκρη???

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Σεπ 2010, 23:12
από birel-motosport
den exo akoma katalabi pou exis kolisi ????

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Σεπ 2010, 07:23
από διαγραμμενος χρηστης
birel-motosport έγραψε:den exo akoma katalabi pou exis kolisi ????

Είμαι στόκος στο πως να χρησιμοποιήσω το audicity!!!
Βρήκα τελικά ένα άλλο πρόγραμμα απο το ms και έκανα τη ρύθμιση αλλά το audicity δε το καταλαβαίνω με τη καμία.

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Σεπ 2010, 10:54
από dio
Για πες ποιο...

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Σεπ 2010, 11:08
από διαγραμμενος χρηστης
dio έγραψε:Για πες ποιο...


Mε αυτό εδώ έκανα δουλειά PitchPerfect Musical Instrument Tuner και το τέσταρα και με αυτό
In Tune multiinstrument tuner

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Σεπ 2010, 11:10
από dio
:thumbsup:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Σεπ 2010, 11:14
από διαγραμμενος χρηστης
dio έγραψε::thumbsup:

Διονύση αυτό που μου έστειλες πρέπει να είναι πολύ καλύτερο σε αρίβεια απο το audicity αλλά η μ@λ$κι@ είναι οτι δε ξέρω να διαβάσω την καμπύλη ότι ακριβώς και στο audicity και τα κάνω σκατά!!! Το κακό είναι οι σε κάθε χτύπημα έβλεπα τη κυματομορφή να κουνιέται απο τα 100 Hz μέχρι και τα 20KHz και δεν έβγαζα άκρη ενώ με τα άλλα που έγραφαν αριθμό ήταν οκ η κατάσταση

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Σεπ 2010, 13:43
από birel-motosport
opote elises to problima???

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Σεπ 2010, 16:22
από διαγραμμενος χρηστης
Nαι όλα οκ, αλλά ακόμα με τρώει ο κόλος μου να μάθω πώς διάολο δουλεύει το audicity (βρίστε ελεύθερα) !!! :wsmile: :wsmile: :wsmile:
birel-motosport έγραψε:opote elises to problima???

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Σεπ 2010, 16:36
από tesla
καπου υπαρχει βιντεο σχετικο...παντως θεωρω υπερβολη να τεντωνεις ιμαντα με μικροφωνο...

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Σεπ 2010, 16:48
από διαγραμμενος χρηστης
tesla έγραψε:καπου υπαρχει βιντεο σχετικο...παντως θεωρω υπερβολη να τεντωνεις ιμαντα με μικροφωνο...

Στα παλιότερα μοτέρ γινόταν εύκολα απλά με 5-6 νούμερο αλλενάκια την έκανες τη δουλειά σου, τώρα στα νέα μοτέρ τεσταστρέτα σοκοφρέτα κλπ δημιούργησαν αυτή την ιστορία με τη συχνότητα ταλάντωσης η οποία όπως λένε πρέπει να είναι σωστή για να μην έχουμε πρόβλημα, και εγώ το θεωρώ υπερβολή απο τη μία αλλά απο την άλλη με τα τόσα που έχουν συμβεί ρισκάρεις να μην υπερβάλλεις????
άντε να κλωτσήσει κανα δόντι ή να κόψει κανάς ιμάντας και να πείσεις μετά το Λάζαρο ότι ήταν τυχαίο!!! :whistling: :whistling: :whistling:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 20:45
από achilleas
Αυτα που γραφονται σ αυτο το ποστ (4,5 κιλα ταση-αλλεν 5mm) ισχυουν για το μοτερ του μουλτι 1000ds 2005?

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Δευ 18 Ιούλ 2011, 20:47
από achilleas
επειδη εχω αγχωθει (νομιζω οτι ειναι πολυ τεντωμενοι) αν το παω σε κανενα μαγαζι με μουσικα οργανα-ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ- :scared3: μπορει να βρω ακρη? σοβαρα μιλαω
Απ οτι εχω διαβασει στο μανιουλ 145 ΗΖ ειναι η καταλληλη συχνοτητα
αν υπηρχε mathesis στο νησι θα το ειχα παει και μεχρι να παω Αθηνα μπορει να ειναι αργα...
η μηπως σε συνεργεια αυτοκινητων υπαρχει κανα μηχανημα που μετραει συχνοτητες?

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Δευ 18 Ιούλ 2011, 23:50
από jks
achilleas έγραψε: η μηπως σε συνεργεια αυτοκινητων υπαρχει κανα μηχανημα που μετραει συχνοτητες?
πρεπει να υπαρχει αλλα θα ειναι πολυ ογκωδες και δε θα χωραει να σφηνωσει στο σωστο σημειο για να σου δωσει ενδειξη.. :innocent2:

αφου εχεις το μανιουαλ, εχεις δει και απο ποια σημεια παιρνεις ενδειξη για καθετο η οριζοντιο ιμαντα... :thumbsup:

allen 6mm ειναι καλοκαιρι βλεπεις... :mrgreen:
και εισαι μια χαρα... ολα τα διβαλβιδα τις ιδιες ρυθμισεις εχουν, μη μασας..

desmoquatro / testastretta ειναι αλλη ιστορια... :whistling:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 23:41
από achilleas
thanks jks
προσπαθουσα να βρω το ΑΝΣ του καθετου κιλινδρου τελικα εχει σημαδια στο βολαν
εχει ενα σημαδι για τον οριζοντιο κιλινδρο οταν οι ημαντες ειναι στα 3 σημαδια και οταν πεστρψεις τον πισω τροχο κατα 270 μοιρες προς τα εμπρος οπως κινηται δηλαδη η μηχανη εμφανιζεται και το δευτερο σημαδι στο βολαν που ειναι για τον καθετο
Τωρα το αλλεν το βαζουμε σαν φιλλερ μεταξυ του ιμαντα και του σταθερου ρουλεμαν ετσι δεν ειναι?μην κανω καμια χοντρομαλακ..α
τις αλλενοβιδες των τεντωτηρων με ποσα Ν τις σφυγγουμε?
τελος βρηκα ενα προγραματακι που λεει οτι μετραει συχνοτητες ιμαντων για τα ντουκατι εχει ρυθμιση για καμποσα μοντελα 1000ds 749 999 1098..με τη μεθοδο του ακουστικου, δυστυχως ομως δεν βρηκα κταλληλο μικροφωνο που να πιανει συχνοτητες απο 20 ΗΖ και να κανω καμια μετρηση
το προγραμμα ειναι αυτο και για την αξιοπιστια του δεν γνωριζω κατι http://www.kchall.plus.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 00:02
από achilleas
μια φωτο απο το προγραμμα

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 09:08
από jks
achilleas έγραψε:thanks jks
Τωρα το αλλεν το βαζουμε σαν φιλλερ μεταξυ του ιμαντα και του σταθερου ρουλεμαν ετσι δεν ειναι?μην κανω καμια χοντρομαλακ..α
να σαι καλα φιλε, :) :)
σωστα τα λες, το αλλεν το βαζεις οπως ακριβως περνας ενα φιλλερ για να τσεκαρεις διακενο βαλβιδων...



σχετικα με τους τεντωτηρες πρεπει να δω το service manual τι ροπη λεει και θα επανελθω !!!!!! :cool:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 09:20
από jks
toqrue pulley.jpg

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 10:40
από achilleas
:hi4:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 01:12
από traffic
μια ερωτηση.αν σημαδεψουμε με 2 γραμμες την βιδα αλεν που κραταει τον τεντοτηρα στο σημειο που θελουμε,και αλλη μια γραμμη πανω στον τεντοτηρα,αλλαξουμε ιμαντες και στο σφίξιμο ξαναευθυγραμμισουμε τις 2 γραμμες,δεν θα ειναι σωστα σφιγμενος ο ιμαντας?

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 02:18
από ENGAKATS
traffic έγραψε:μια ερωτηση.αν σημαδεψουμε με 2 γραμμες την βιδα αλεν που κραταει τον τεντοτηρα στο σημειο που θελουμε,και αλλη μια γραμμη πανω στον τεντοτηρα,αλλαξουμε ιμαντες και στο σφίξιμο ξαναευθυγραμμισουμε τις 2 γραμμες,δεν θα ειναι σωστα σφιγμενος ο ιμαντας?
Οχι! Αλλο τεντωμα χρειαζεται ενας καινουργιος ιμαντας και αλλο ενας που εχει ηδη χρησιμοποιηθει

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 11:17
από touloumpas
traffic έγραψε:μια ερωτηση.αν σημαδεψουμε με 2 γραμμες την βιδα αλεν που κραταει τον τεντοτηρα στο σημειο που θελουμε,και αλλη μια γραμμη πανω στον τεντοτηρα,αλλαξουμε ιμαντες και στο σφίξιμο ξαναευθυγραμμισουμε τις 2 γραμμες,δεν θα ειναι σωστα σφιγμενος ο ιμαντας?
Σημαδευεις με λευκο μαρκαδόρο τους παλιους και μεταφέρεις τα σημάδια ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ είναι στους καινουριους για να μη κάνεις λάθος στην τοποθέτηση. και στη συνέχεια σφίγγεις .

Στο 1000DS μοτερ η Ducati λεει ότι η τάση των ιμάντων πρέπει να είναι 140 Hz και τους δύο ιμάντες. Ο πίσω (κάθετος) δεν πρεπει να είναι πιο χαλαρός? Διαβαζω στο βιβλίο του LT Snyder ότι στους κινητήρες 1000DS δεν ισχύει η μεθοδος με το 4αρι και 5αρι αλεν, αλλά 4αρι αλεν στον κάθετο και φιλερ 1 χιλ. στον οριζόντιο . Ισχυρίζεται δε ότι η Ducati έχει αλλάξει την τιμή από 140 Hz σε 110 Hz όλα τα DS μοτέρ.

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 12:46
από traffic
ENGAKATS έγραψε:Οχι! Αλλο τεντωμα χρειαζεται ενας καινουργιος ιμαντας και αλλο ενας που εχει ηδη χρησιμοποιηθει
Σωστο αυτο,αλλα ο τεντοτηρας,σφιχτικε την τελευταια φορα απ τον μάστορα και εμεινε στην θέση του.
Ο ιμαντας ,παλιωσε ,χαλαρωσε,αλλα ο τεντοτηρας δεν ειναι λογικο να εχει μεινει στην θέση του?