Σελίδα 3 από 4

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 14:02
από achilleas
οσο και αν εψαξα σαφης απαντηση για το πως τεντωνονται οι ιμαντες δεν βρηκα..

οι περισσοτεροι λενε για αλλεν 5 χιλιοστον και στους δυο κυλινδρους ,και οτι ο ιμαντας δεν πρεπει να περιστρεφεται πανω απο 45 μοιρες

110 hz ειναι για τους καινουργιους ιμαντες και 100 για παλιους ,βασικα δεν πρεπει να ειναι κατω απο 90

εγω ετσι τους εβαλα http://www.ducatimultistrada.it/pages/a ... Id_Art=232" onclick="window.open(this.href);return false; με ducatidiag και μικροφωνο-παλμογραφο

παντως αν σημαδεψεις τη θεση του τεντωτηρα ή μετρησεις την αποσταση μεταξυ των ρουλεμαν δεν νομιζω οτι θα πεσεις και πολυ εξω..εμενα ηταν 8.1 cm

αν δεν τους εχει βγαλει ,βαλε τους κυλινδρους στο ΑΝΣ και μετρησε τη μπαινει αναμεσα στον ιμαντα και το ρουλεμαν (1,4,5,6 ...mm) και πες μας.

ο μαστορας με μαθεσης στους ειχε βαλει?

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 15:15
από daculas367
Eπειδή κάθε ιμάντας δεν είναι 100% ίδιος, είναι σωστό να ρυθμίζεται η τάση του κάθε φορά που τον αντικαθιστούμε. Σίγουρα αν το σημαδέψεις, το σημάδι δεν θα είναι μακριά, ίσως και να συμπέσει, αλλά το σωστό είναι να το ελέγξεις :hibye:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 17:00
από gmulti
απο οτι φενετε θα το μαθουμε και αυτο καλοοοοοοοοο............ :cool: :thumbsup: :thumbsup:

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2012, 18:35
από Ritsman
daculas367 έγραψε:Eπειδή κάθε ιμάντας δεν είναι 100% ίδιος, είναι σωστό να ρυθμίζεται η τάση του κάθε φορά που τον αντικαθιστούμε. Σίγουρα αν το σημαδέψεις, το σημάδι δεν θα είναι μακριά, ίσως και να συμπέσει, αλλά το σωστό είναι να το ελέγξεις :hibye:


Αυτο ακριβως σκεφτομουν κι εγω ρε φιλε... οι ιμαντες δεν μπορει να ειναι 100% πανομοιοτυποι

εγω θα ελεγα πως καλο ειναι οπως και να βαλεις τον εντατηρα, στο ενδιαμεσο της αλλαγης ιμαντων να βγαλεις καπακια και να κανεις ξανα ενα τσεκαρισα να δεις και τα ρουλεμανακια του εντατηρα ,τα δοντια του, τις τροχαλιες κτλ κτλ
εγω τα εχω βγαλει ειδη μια φορα
προληψη!!! οτι καλυτερο!!

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2012, 19:57
από traffic
Εχετε προσεξει διαφορα στο ποσο τεντομενος ειναι ο ιμαντας οταν η μηχανη ζεστενεται?Αν δηλαδη σφιγκουν οσο ζεστενεται η μηχανη.

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιουν 2012, 23:42
από dio
Σφίγγουν και αρκετά μάλιστα. Ρυθμίσεις πάντα με κρύο μοτέρ.

Re: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 00:50
από traffic
θέεενκς! το googlara κιολας και λεει οτι οταν ειναι ζεστο το μοτερ πρεπει να περναει 4αρι αλλεν αναμεσα στο ροθλεμαν και τον ιμαντα! :thumbsup:

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2014, 13:08
από ΝΤΟΥ14
παιδια το ποστ λεει για διβαβιλδα,αλλα για
το 749 βαζω το ιδιο αλλεν,5αρι στο οριζοντιο και 6αρι στον καθετο,η αλλα νουμερα αλλεν για να τσεκαρω?

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2014, 17:43
από πυξιδας990
ΝΤΟΥ14 έγραψε:παιδια το ποστ λεει για διβαβιλδα,αλλα για
το 749 βαζω το ιδιο αλλεν,5αρι στο οριζοντιο και 6αρι στον καθετο,η αλλα νουμερα αλλεν για να τσεκαρω?
μολις γυρισα απο εκει.διαφορετικη κατασταση.πως διαολο τσεκαρουμε στα 4β?

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 13:34
από sinner.lady
Βασική παρατήρηση μετά από ενδελεχή αλλαγή ιμάντων και ρουλεμάν τεντωτήρων..

Στην αρχή έσφιξα τους νέους ιμάντες σύμφωνα με το "κολπάκι" του chris kelly απο το california-cycleworks με το 5άρι άλεν ...
Όλα καλά αλλά μετά από 20χλμ βόλτα σφύριζαν...
Μέτρησα με μικροφωνάκι και ήταν στα 140Hz..

Οπότε ξαναέσφιξα με το "κολπάκι" κ. τύρλα με καντάρι 4.5kg σε κάθε κύλινδρο και ξαναμετράω με μικροφωνάκι και το αποτέλεσμα 105Hz...
Ξανά βολτούλα 20χλμ και το σφύριγμα εξαφανίστηκε..

ΑΡΑ,

πιστεύω ότι η σωστή λύση (εκτός μικροφώνου) για 2β είναι με καντάρι by κ. τύρλας..

υ.γ. μετρήσεις, σφιξίματα, έλεγχος ΠΑΝΤΑ με ΕΝΤΕΛΩΣ κρύο μοτερ

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 14:17
από P.lagojohn
Η ταπεινή μου γνώμη περί μικροφώνου είναι ότι, εαν έχεις γύρω γύρω διάφορους θορύβους, λογικά δεν μπορείς να έχεις κάποια ακρίβεια, Σκέψου οτι για να βρείς ενα φάσμα συχνότητας σε ενα μεγάφωνο η σε ενα ηχείο, πρέπει να πάει σε στούντιο με μόνωση που και πόλεμο να έχει εξω απο την πόρτα δεν ακούς τίποτα, με τοίχο να εξαφανίζει αντανάκλαση κλπ κλπ τεχνικά περί ήχου που τα ξέρεις καλύτερα απο όλους μας, εκτός απο αυτό το μικρόφωνο πρέπει να ακούει τις συχνότητες που θέλουμε, και μια αλλη παρατήρηση έχει να κάνει πως δημιουργεί το δάχτυλο την ταλάντωση, κάτι δεν μου κολλάει σε όλο αυτό, για αυτό το καντάρι είναι καλύτερο !/

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 14:45
από sinner.lady
P.lagojohn έγραψε:Η ταπεινή μου γνώμη περί μικροφώνου είναι ότι, εαν έχεις γύρω γύρω διάφορους θορύβους, λογικά δεν μπορείς να έχεις κάποια ακρίβεια, Σκέψου οτι για να βρείς ενα φάσμα συχνότητας σε ενα μεγάφωνο η σε ενα ηχείο, πρέπει να πάει σε στούντιο με μόνωση που και πόλεμο να έχει εξω απο την πόρτα δεν ακούς τίποτα, με τοίχο να εξαφανίζει αντανάκλαση κλπ κλπ τεχνικά περί ήχου που τα ξέρεις καλύτερα απο όλους μας, εκτός απο αυτό το μικρόφωνο πρέπει να ακούει τις συχνότητες που θέλουμε, και μια αλλη παρατήρηση έχει να κάνει πως δημιουργεί το δάχτυλο την ταλάντωση, κάτι δεν μου κολλάει σε όλο αυτό, για αυτό το καντάρι είναι καλύτερο !/
Πολύ σωστός Πάνο μου! Χρησιμοποίησα μικρόφωνο υπερκαρδιοειδές πυκνωτικό 1.200ε.... και πάλι δυσκολεύτηκα πολύ!! Καντάρι και πάλι καντάρι! :cool:

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:20
από KatsabatoR
Σημερα ανοιξα τα καπακια για να δω σε τι κατασταση ειναι οι ιμαντες. Η πικρη αληθεια ειναι οτι το κανω πρωτη φορα και οπως θα δειτε δεν ξερω αν ειναι και τοσο καλα τα πραγματα...

Παρατηρησα σκουρια(;) στα ρουλεμαν αλλα οσο ηταν το μοτερ κρυο χωρις να παρει μπροστα 1 βδομαδα, σηκωσα τους ιμαντες με το δαχτυλο και προσεξα πως τα ρουλεμαν ρολαρουν. Αυτο που με ανησυχισε ηταν πως στο κατω ρουλεμαν του οριζοντου κυλινδρου σαν κατι να λειπει. Βιδα οπως το πανω ρουλεμαν; Δειχνω στα βελακια.

Οι ιμαντες τωρα. Τι σας λενε; Ειναι κλεισμενα 4 με 5 χρονια πανω με σχεδον 15.000 και κατι ψιλα παραπανω...

Δειχνουν καταπονεση για τα χλμ; Η αληθεια ειναι πως του τα δινω, και σουζες κ απ ολα....

Ειμαι για να αλλαζω assap;; Η με παιρνει για μερικα χλμ ακομα μεχρι το πασχα;;;;

Ευχαριστω εκ των προτερων!

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:27
από HackmaN
Πόσα χιλιόμετρα τους έχεις;

Τα γράμματα έχουν σχεδόν εξαλειφθεί.

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:31
από KatsabatoR
15,000 κ κατι ψιλα, γιατι τα δοντια σου φαινονται κομπλε;

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:37
από HackmaN
Απ'όσο γνωρίζω στο πέλμα και στο τοίχωμα φαίνεται κυρίως η φθορά.
Στο πλάι έχουν βγει τα λινά σχεδόν. Αλλά είναι λίγα τα χιλιόμετρα για να θέλει αλλαγή. Εκτός αν τους έχεις πάνω καμια 5άρα χρόνια. :mrgreen:

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:39
από KatsabatoR
Νομιζω πως ειχαν αλλαχτει το πασχα του 11.... :shy2: λιαν επιεικως απαραδεκτος....

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 19:44
από HackmaN
Έ... έχεις 2 μήνες ακόμα για την 5ετία. :teasing3:

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 21:31
από Xenokratis
Mε το μόνο πράμα που δε παίζουνε στα ντουκατια...λένε καποιοι....
Καποιοι αλλοι φοράνε ιμάντες δεκαετιάς και υποστηριζουν οτι δεν παθαινουν τιποτα...

Οτι καλει η περδικουλα σου...καλο θαταν να τους αλλαξεις με την πρωτη ευκαιρεια...

Δεν λειεπει τπτ απο τα ραουλα...το ένα που έχει "βιδα" ειναι σταθερό και το 'αλλο που του "λειπει η βιδα" ειναι ο εντατήρας...που λέμε!!
Κρυο το μηχανακι τα ραουλα πρεπει να γυρνάνε χωρις να βρισκουν αντισταση απο τους ιμαντες!!
Διάκενα με αλεν-αρμονικές κτλ!!

Φωτό απο το manual για να ξεανχωθεις

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ 2016, 22:11
από KatsabatoR
Ξενοκρατη εισαι αρχηγος σευχαριστω πολυ! Το πασχα με το δωρο για να τα κανω ολα μαζι....Και τα ραουλα ειναι και αυτα καφε στο μανιουαλ...

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 06:09
από sinner.lady
τα "λινά" ΔΕΝ είναι πρόβλημα... πριν απο μια βδομάδα που τους πήρα καινούριους ακριβώς έτσι ήταν στο πλάι..
Ούτε ότι τα γράμματα έχουν ξεφτύσει.. (ξεφτύζονουν μέσα σε 4-5 μήνες)

Οι βίδες καλά φαίνονται νομίζω, αν και κανονικά αυτό που λες ρουλεμάν με σκουρία εννοείς μάλλον ράουλο..

Παρόλ' αυτά όμως 5 χρόνια είναι ΠΑΡΑ πολλά... έστω και με 15.000 χλμ... και η φθορά δεν φαίνεται μόνο εξωτερικά.. (έχει αναλυθεί στο παρελθόν σε ποστ εδώ στο φόρουμ αρκετά για το πώς φθήρονται οι ιμάντες..)

Γνώμη μου, θα τους είχα αλλάξει ήδη 2 φορές..... (σε περίπτωση που το κυκλοφορείς κανονικά.. - μη ακινησία δλδ..) .. είσαι αρκετά τυχερός... :hi: :hi:

υ.γ. και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα τύπου "εμένα μου κράτησαν 10 χρόνια", "εμένα μου έβγαλαν 50.000 χλμ με σκίσιμο" κτλ κτλ... Η προσωπική άποψη του καθενός δεν αποτελεί ποτέ θέσφατο γενονός.. και από τη στιγμή που επίσημες μετρήσεις (αποδεδειγμένες πειραματικά) δεν έχουν αποδείξει μέχρι τώρα το αντίστροφο, σε αυτό το σημείο μάλλον το "2 χρόνια ή 20.000χλμ - όποιο έρθει πρώτα" είναι μονόδρομος..

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 11:00
από Xenokratis
sinner.lady έγραψε: υ.γ. και ας μη βγάζουμε συμπεράσματα τύπου "εμένα μου κράτησαν 10 χρόνια", "εμένα μου έβγαλαν 50.000 χλμ με σκίσιμο" κτλ κτλ... Η προσωπική άποψη του καθενός δεν αποτελεί ποτέ θέσφατο γενονός.. και από τη στιγμή που επίσημες μετρήσεις (αποδεδειγμένες πειραματικά) δεν έχουν αποδείξει μέχρι τώρα το αντίστροφο, σε αυτό το σημείο μάλλον το "2 χρόνια ή 20.000χλμ - όποιο έρθει πρώτα" είναι μονόδρομος..

:thumbsup:

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 12:17
από Stelios62
KatsabatoR έγραψε: ...... Ειμαι για να αλλαζω assap;; Η με παιρνει για μερικα χλμ ακομα μεχρι το πασχα;;;; ........

...... don't worry , anyway you'll feel it .... asap ....! :doofy:

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 14:57
από KatsabatoR
^ Ειναι σαν να μου λες, θα το νιωσεις το σπασιμο του μοτερ μην ανυσηχεις! :gap:

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Φεβ 2016, 17:13
από Stelios62
KatsabatoR έγραψε:^ Ειναι σαν να μου λες, θα το νιωσεις το σπασιμο του μοτερ μην ανυσηχεις! :gap:

..... εμ! γι'αυτο τα αξονο-εκκεντροφορο-κινουμενα .... bevel ..... δεν σπαγανε τουλαχιστον απο καρφωμενες βαλβιδες , βεβαια ειχανε αλλα θεματα ..... για σπασιμο .........! :thumbsup: