Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Συνδεδεθήκαμεν!!
Το CO είναι ρυθμισμένο στο -10, σαν λίγο μου φαίνεται για κινητήρα με εξάτμιση, cat bypass και ανοιχτό φιλτροκούτι. Το TPS οκ, 2.1 με 2.2 μοίρες.
Έχω ζητήσει το unlock license, ξεκινάμε με ανέβασμα του CO στο +10 με +20. Και μετά βλέποντας και κάνοντας για χάρτες.
(Το προγραμματάκι τα σπάει! )
Το CO είναι ρυθμισμένο στο -10, σαν λίγο μου φαίνεται για κινητήρα με εξάτμιση, cat bypass και ανοιχτό φιλτροκούτι. Το TPS οκ, 2.1 με 2.2 μοίρες.
Έχω ζητήσει το unlock license, ξεκινάμε με ανέβασμα του CO στο +10 με +20. Και μετά βλέποντας και κάνοντας για χάρτες.
(Το προγραμματάκι τα σπάει! )
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Τελικά ο Γάλλος είναι πιο γρήγορος και από τον Στος Καν (σε άλλου είδους αθλήματα...). Του έστειλα τα στοιχεία της ECU και σε ούτε μια ώρα είχα το αρχείο με το License.
Λίγο φωτο-στόρι :
Η αρχική σελίδα του προγράμματος Η σελίδα ρύθμισης του TPS. Στις 2,2 μοίρες ήταν μια χαρά. Ένα reset όμως έγινε Το CO πήγε από το -10 που ήταν ρυθμισμένο, στο +15 Εντυπώσεις από την πρώτη Κυριακάτικη βόλτα: Διαφορετικό δούλεμα του κινητήρα, ειδικά στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές. Καλύτερο τράβηγμα στα μεσαία. (στις ψηλές από ότι καταλαβαίνω πρέπει να παίξεις με χάρτη). Μέσα στο νερό 5 βαθμούς κάτω η θερμοκρασία λαδιού. Κανένα σκάσιμο στην εξάτμιση (αν και υπάρχει μια μικρή μυρωδιά βενζίνης στην εξάτμιση). Θα τσεκάρω πως επηρεάζεται η κατανάλωση.
Άντε, ας το βυσματώσει και κανένας άλλος να γράψει τις εντυπώσεις του...
Λίγο φωτο-στόρι :
Η αρχική σελίδα του προγράμματος Η σελίδα ρύθμισης του TPS. Στις 2,2 μοίρες ήταν μια χαρά. Ένα reset όμως έγινε Το CO πήγε από το -10 που ήταν ρυθμισμένο, στο +15 Εντυπώσεις από την πρώτη Κυριακάτικη βόλτα: Διαφορετικό δούλεμα του κινητήρα, ειδικά στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές. Καλύτερο τράβηγμα στα μεσαία. (στις ψηλές από ότι καταλαβαίνω πρέπει να παίξεις με χάρτη). Μέσα στο νερό 5 βαθμούς κάτω η θερμοκρασία λαδιού. Κανένα σκάσιμο στην εξάτμιση (αν και υπάρχει μια μικρή μυρωδιά βενζίνης στην εξάτμιση). Θα τσεκάρω πως επηρεάζεται η κατανάλωση.
Άντε, ας το βυσματώσει και κανένας άλλος να γράψει τις εντυπώσεις του...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- Kristof
- Member
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: KTM exc-200
- Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Βυσματωθηκα και εγω μωλις...!!!! Του εστειλα και περιμενω τον κωδικο..!!
!!
Ακουλουθωντας τις παρακατω οδηγιες δεν ειχα κανενα προβλημα απλα εχουν ενα λαθακι , πρωτα ανοιγουμε το κλειδι (χωρις να βαλουμε μπρος) και μετα παταμε connect !
http://ducatidiag.xooit.com/t1037-Basic ... -users.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
!!
Ακουλουθωντας τις παρακατω οδηγιες δεν ειχα κανενα προβλημα απλα εχουν ενα λαθακι , πρωτα ανοιγουμε το κλειδι (χωρις να βαλουμε μπρος) και μετα παταμε connect !
http://ducatidiag.xooit.com/t1037-Basic ... -users.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Δύσκολο δεν είναι. Αλλά υπάρχει κάτι που εμένα με μπέρδεψε: στην επιλογή καλωδίου, τι επέλεξες? Εγώ όσο και αν προσπάθησα να το κάνω να δουλέψει ως VAG COM 409.1, δεν γινόταν. Τελικά επέλεξα το δεύτερο, Galletto cable και συνδέθηκε μια χαράKristof έγραψε:Ακουλουθωντας τις παρακατω οδηγιες δεν ειχα κανενα προβλημα απλα εχουν ενα λαθακι , πρωτα ανοιγουμε το κλειδι (χωρις να βαλουμε μπρος) και μετα παταμε connect !
http://ducatidiag.xooit.com/t1037-Basic ... -users.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- Kristof
- Member
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: KTM exc-200
- Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Επελεξα το πρωτο το "μπλε" αυτο που μοιαζει με αυτο που εχω + οτι κατεβασα και τον Driver που γραφει ο τυπος στο παραπανω post που ανεβασα... και δεν ειχα προβλημα μονο αυτο που σου ειπα αλλα μικρο το κακο..!!!
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Και εγώ τον οδηγό που λέει ο τύπος κατέβασα, αλλά όσο και να προσπάθησα να κάνω connect με τον πρώτο τύπο καλωδίου δεν γινότανε. Υποψιάζομαι ότι παίζει κάτι με τον οδηγό, αλλά δεν μπορώ να βρω τι.
Πάντως φαίνεται να λειτουργεί κανονικά με τον δεύτερο τύπο, ελπίζω να μην δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα...
Τώρα μένει να βρω αυτόν επιτέλους αυτόν τον χάρτη DP
Πάντως φαίνεται να λειτουργεί κανονικά με τον δεύτερο τύπο, ελπίζω να μην δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα...
Τώρα μένει να βρω αυτόν επιτέλους αυτόν τον χάρτη DP
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
πάω να βάλω λεφτά στη κάρτα αύριο να παραγγείλω καλώδια...το κωλοβάρεσα αρκετά...με φτιάξατε τώρα!
COMUNE DI BOLOGNA
- Kristof
- Member
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: KTM exc-200
- Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Ο τυπος ταχυτατος ε, μετα απο 4 λεπτα με το ρολοι μου το στειλε..!
Λοιπον εγω μηδενισα TPS στα 3.3 αν θυμαμαι καλα, μηδενισα το Service light, και στα μοιγματα εριξα μια ματια αλλα δεν θελω να πειραξω ακομα τιποτα θελω να το ψαξω λιγο ακομα...
εμενα ητανε στο 24 αλλα εχω και ειχα θεματακια στο ρελαντι , καμια ιδεα που να το παω μπας και το δω καπως ποιο στα8ερο..? και γενικα υπαρχει περιπτωσει να το στεγνωσω πολυ και να κανω καμια ζημια η ειναι μικρες η διαφορες και παιζουν μονο για να στρωσεις ρελαντι....?
Λοιπον εγω μηδενισα TPS στα 3.3 αν θυμαμαι καλα, μηδενισα το Service light, και στα μοιγματα εριξα μια ματια αλλα δεν θελω να πειραξω ακομα τιποτα θελω να το ψαξω λιγο ακομα...
εμενα ητανε στο 24 αλλα εχω και ειχα θεματακια στο ρελαντι , καμια ιδεα που να το παω μπας και το δω καπως ποιο στα8ερο..? και γενικα υπαρχει περιπτωσει να το στεγνωσω πολυ και να κανω καμια ζημια η ειναι μικρες η διαφορες και παιζουν μονο για να στρωσεις ρελαντι....?
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Από αυτά που διαπίστωσα εγώ. Όσο του ανεβάζεις το CO, τόσο πέφτει το ρελαντί του. Εμένα από το -10 στο +15 έπεσε 100 σαλ περίπου.
Δεν πιστεύω ότι μπορείς να του κάνεις ζημιά πειράζοντας, σε λογικά πλαίσια πάντα, μόνο το CO
Δεν πιστεύω ότι μπορείς να του κάνεις ζημιά πειράζοντας, σε λογικά πλαίσια πάντα, μόνο το CO
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
xωρις να γνωριζω σχεδον καθολου το αντικειμενο διαβασα στο μανιουλ του 1000 οτι το CO πρεπει να ειναι 2%νορμαλ και 4%-6%για αγωνιστικη χρηση λογικα με τον καταλυτη
επισης απο τηλεφωνικη συνομιλια με εξιουσιοδοτημενο μου ανεφερε οτι το φτωχο μιγμα σκοτωνει το μουλτι, με πλουσιο δεν υπαρχει σοβαρο προβλημα ,χωρις να σημαινει οτι δουλευει σωστα ετσι
παιδια δειξτε υπομονη δεν χρειζεται βιασυνη
επισης απο τηλεφωνικη συνομιλια με εξιουσιοδοτημενο μου ανεφερε οτι το φτωχο μιγμα σκοτωνει το μουλτι, με πλουσιο δεν υπαρχει σοβαρο προβλημα ,χωρις να σημαινει οτι δουλευει σωστα ετσι
παιδια δειξτε υπομονη δεν χρειζεται βιασυνη
- babisgr
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Παρ 20 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100S
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Περιμένω και εγώ το ένα καλώδιο καμια 20ρια μέρες....ενω το fiat ήρθε στο μπαμ...Ελπίζω μέσα στην βδομάδα να μου έρθει
ώστε να παίξω λίγο..
ώστε να παίξω λίγο..
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Καλά όλα αυτά που λες, αλλά το θέμα είναι ότι δεν έχουν αισθητήρα για να μετράει CO, θέλεις καυσαναλυτή για να το κάνεις. Το 10, 15, 25, κτλ που λέει το πρόγραμμα είναι το "wished CO value"', όπως μπορείς να δεις και στις φωτογραφίες. Κοινός, σε ένα μαμά μηχανάκια θα το βάλεις πχ στο 15 και αν μετρήσεις θα βρεις μια Χ συγκέντρωση CO και σε ένα μηχανάκι με κάποιες βελτιώσεις θα βρεις μια Y. Ομοίως με καινούργια μπουζί και με παλιά μπουζί, με υψηλή συμπίεση και με πεσμένη συμπίεση, κοκ.achilleas έγραψε:xωρις να γνωριζω σχεδον καθολου το αντικειμενο διαβασα στο μανιουλ του 1000 οτι το CO πρεπει να ειναι 2%νορμαλ και 4%-6%για αγωνιστικη χρηση λογικα με τον καταλυτη
επισης απο τηλεφωνικη συνομιλια με εξιουσιοδοτημενο μου ανεφερε οτι το φτωχο μιγμα σκοτωνει το μουλτι, με πλουσιο δεν υπαρχει σοβαρο προβλημα ,χωρις να σημαινει οτι δουλευει σωστα ετσι
παιδια δειξτε υπομονη δεν χρειζεται βιασυνη
Αυτό που κάνω χωρίς καυσαναλυτή, είναι απλά να αλλάζω λίγο το μείγμα για να δω τι αλλαγές έχει στην συμπεριφορά. Κάποια στιγμή θα του κάνω καυσανάλυση να δω που βρίσκεται...
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- babisgr
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Παρ 20 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100S
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Του έχω ζητήσει licence απο χτες του γάλλου και τίποτα ακόμη!..
Εχουμε και απαιτήσεις οι τζαμπατζήδες!!
Πάντος για να καταλάβω,φοράμε ηλεκτρονική που φοράνε και fiat?
Δηλαδή μπορούμε να πάρουμε μια τετοια απο fiat και να την φλασάρουμε με το DP φιρμ. και
να πέζει?
Εχουμε και απαιτήσεις οι τζαμπατζήδες!!
Πάντος για να καταλάβω,φοράμε ηλεκτρονική που φοράνε και fiat?
Δηλαδή μπορούμε να πάρουμε μια τετοια απο fiat και να την φλασάρουμε με το DP φιρμ. και
να πέζει?
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
babisgr έγραψε: Πάντος για να καταλάβω,φοράμε ηλεκτρονική που φοράνε και fiat?
Δηλαδή μπορούμε να πάρουμε μια τετοια απο fiat και να την φλασάρουμε με το DP φιρμ. και
να πέζει?
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Εχθες μου ηρθε το πρωτο καλωδιο. Το δευτερο βλεπω να αργει κανα δυο βδομαδες ακομα (γ@μω τη Κινεζία μου...)
ENGAKATS caminando por la vida
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Το δικό μου καλώδιο (Fiat adapter) το ακύρωσα σήμερα γιατι αργησε ένα μήνα και ο Κινέζος μου είπε οτι μάλλον χάθηκε .... οπότε παρήγγειλα ένα άλλο απο Αγγλια και περιμένω .... λογικά σε πέντε μέρες θα το έχω ....
Γιώργος.
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Στείλε ένα pm με τα στοιχεία της ECU σου στο μέλος jpl250rsbabisgr έγραψε:Του έχω ζητήσει licence απο χτες του γάλλου και τίποτα ακόμη!..
Εχουμε και απαιτήσεις οι τζαμπατζήδες!!
Πάντος για να καταλάβω,φοράμε ηλεκτρονική που φοράνε και fiat?
Δηλαδή μπορούμε να πάρουμε μια τετοια απο fiat και να την φλασάρουμε με το DP φιρμ. και
να πέζει?
Ίσως να μην το είδε...
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- babisgr
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Παρ 20 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100S
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Έχω στηλει και pm ....
- Kristof
- Member
- Δημοσιεύσεις: 168
- Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: KTM exc-200
- Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Πρεπει να του στειλεις και γλυκολογα για να ξεκουνηθει , κανε ενα practice στα γαλικα σου...!!!
- babisgr
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Παρ 20 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100S
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
μάλλον έχει να ποστάρει μέρες γενικά.
Για να δούμε...
Για να δούμε...
- babisgr
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Παρ 20 Μάιος 2011, 22:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100S
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Δηλαδή ισχύει το οτι μπορούμε να φλασάρουμε ecu απο punto πχ. κανονικά?
- Aoratos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 603
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 11:05
- Gender: Male
- Other: Aprilia PegasoSTRADA
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Σαν παλιότερος στο θέμα και μια και καβάτζωσα ένα καυσαναλυτή το προηγούμενο ΣΚ έχομε και λέμε
tPS ------> 2.2o OK
CO------- > -21 (μαμά) !!!!! πιό φτωχό και από τον ξανθοπουλο
Μέτρηση Co με καυσαναλυτή 0.75% φτώχιιααα λεμε
ρελαντί (αφου προηγουμένως είχα ισοροπήσει τις πεταλούδες με το Carbtune II) 1350-1450 rpm
αφού έπαιξα με τίς τιμές Co και τον καυσαναλυτή κατέληξα στήν τιμη Co +1 που δίνει
Μέτρηση Co με καυσαναλυτή 1,97%
ρελαντί 1200-1250 rpm όσο λέει και το service manual
Μες τήν εβδομάδα που πέρασε έκανα περίπου 650 χλμ και μέσα στήν πόλη και εκτός σε Εύβοια και πίσω
Απο κατανάλωση είδα μες τήν πόλη από 6.7 lt/100 έπεσε περίπου στο 5.8lt/100 στήν εθνική με ταχύτητες περίπου 120-140 με έκτη από 5,8/100 πήγε στά 5 lt/100 (Η μέθοδος υπολογισμού ήταν η εξής φουλάρισμα απο εντελώς άδειο ντεπόζιτο (στο σπίτι το έκανα) με 14 λίτρα (ένεκα πλαστικό) και μόλις το οδόμετρο έδειχνε 100 ξανά φουλάρισμα)
Στο ρελαντί παρατήρησα μια υποψία μυρωδιάς μόνο όταν είναι κρύο....
Αυτά τα ολίγα
tPS ------> 2.2o OK
CO------- > -21 (μαμά) !!!!! πιό φτωχό και από τον ξανθοπουλο
Μέτρηση Co με καυσαναλυτή 0.75% φτώχιιααα λεμε
ρελαντί (αφου προηγουμένως είχα ισοροπήσει τις πεταλούδες με το Carbtune II) 1350-1450 rpm
αφού έπαιξα με τίς τιμές Co και τον καυσαναλυτή κατέληξα στήν τιμη Co +1 που δίνει
Μέτρηση Co με καυσαναλυτή 1,97%
ρελαντί 1200-1250 rpm όσο λέει και το service manual
Μες τήν εβδομάδα που πέρασε έκανα περίπου 650 χλμ και μέσα στήν πόλη και εκτός σε Εύβοια και πίσω
Απο κατανάλωση είδα μες τήν πόλη από 6.7 lt/100 έπεσε περίπου στο 5.8lt/100 στήν εθνική με ταχύτητες περίπου 120-140 με έκτη από 5,8/100 πήγε στά 5 lt/100 (Η μέθοδος υπολογισμού ήταν η εξής φουλάρισμα απο εντελώς άδειο ντεπόζιτο (στο σπίτι το έκανα) με 14 λίτρα (ένεκα πλαστικό) και μόλις το οδόμετρο έδειχνε 100 ξανά φουλάρισμα)
Στο ρελαντί παρατήρησα μια υποψία μυρωδιάς μόνο όταν είναι κρύο....
Αυτά τα ολίγα
100 άλογα κάτω από τη σέλα είναι λιγότερο επικίνδυνα από το γαιδούρι που τα οδηγά........
Μιά κότα ζωντανή έχει περισσοτερο μέλλον από ένα λιοντάρι πεθαμένο......
Οχι δικά μου Joe Bar Team....
Μιά κότα ζωντανή έχει περισσοτερο μέλλον από ένα λιοντάρι πεθαμένο......
Οχι δικά μου Joe Bar Team....
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Ωραιος!!
Εγω ακομα περιμενω το καλωδιο...
Εγω ακομα περιμενω το καλωδιο...
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1074
- Εγγραφή: Τετ 21 Απρ 2010, 02:19
- Gender: Male
- Bike: ST2S
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
Ρε παιδες επειδη τωρα το πηρα ειδηση το θεμα για εξηγειστε μου 1-2 πραγματακια παρακαλω...
-Δουλευει το προγραμμα και σε μαμα κλειδωμενες ECU?
-Χρησιμοποιωντας το μπορεις να ξεκλειδωσεις την μαμα και αν ναι πως?
-To διοξεδιο το αλλαζετε μονο ως νουμερο ετσι?Δεν υπαρχει αισθητηρας στο μηχανακι που να δινει τις "live" τιμες στο προγραμμα...Για να γινει αυτο θελει καυσαναλυτη υποθετω...
-Με τους γαλλους για πιο λογο πρεπει να ερθω σε επαφη?Για να μου στειλουν τι πραγμα?
-To license που αναφερετε πιο πανω τι ειναι και για που το χρειαζεστε?!
Για πειτε για πειτε και εχει ενδιαφερον πολυ...
-Δουλευει το προγραμμα και σε μαμα κλειδωμενες ECU?
-Χρησιμοποιωντας το μπορεις να ξεκλειδωσεις την μαμα και αν ναι πως?
-To διοξεδιο το αλλαζετε μονο ως νουμερο ετσι?Δεν υπαρχει αισθητηρας στο μηχανακι που να δινει τις "live" τιμες στο προγραμμα...Για να γινει αυτο θελει καυσαναλυτη υποθετω...
-Με τους γαλλους για πιο λογο πρεπει να ερθω σε επαφη?Για να μου στειλουν τι πραγμα?
-To license που αναφερετε πιο πανω τι ειναι και για που το χρειαζεστε?!
Για πειτε για πειτε και εχει ενδιαφερον πολυ...
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS
camen έγραψε:Ρε παιδες επειδη τωρα το πηρα ειδηση το θεμα για εξηγειστε μου 1-2 πραγματακια παρακαλω...
-Δουλευει το προγραμμα και σε μαμα κλειδωμενες ECU?
Ναι.
-Χρησιμοποιωντας το μπορεις να ξεκλειδωσεις την μαμα και αν ναι πως?
Νομίζω με την Code Card.
-To διοξεδιο το αλλαζετε μονο ως νουμερο ετσι?Δεν υπαρχει αισθητηρας στο μηχανακι που να δινει τις "live" τιμες στο προγραμμα...Για να γινει αυτο θελει καυσαναλυτη υποθετω...
Σωστά υποθέτεις ...
-Με τους γαλλους για πιο λογο πρεπει να ερθω σε επαφη?Για να μου στειλουν τι πραγμα?
Το αρχειο με το κλειδι για να δουλεψει το πρόγραμμα.
-To license που αναφερετε πιο πανω τι ειναι και για που το χρειαζεστε?!
Χωρίς αυτό δεν δουλεύουν τα κουμπιά στο πρόγραμμα.
Για πειτε για πειτε και εχει ενδιαφερον πολυ...
Γιώργος.