Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Απρ 2009, 14:19 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Παρ 03 Απρ 2009, 09:23
Δημοσιεύσεις: 2
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Χαιρετισμούς στον chrisducati26 και σ' όλο το φόρουμ.

Ήθελα να ρωτήσω αν ο DP εγκέφαλος χρειάζεται το κόκκινο κλειδί για να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει?
Επίσης, αν όντώς μπορεί να λειτουργήσει χωρίς το κόκκινο κλειδί τότε θα μπορεί να δεχτεί οποιοδήποτε πάνελ (κοντέρ) χωρίς, εννοείται, τις διαδικασίες του κόκκινου κλειδιού?

Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το φόρουμ.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Απρ 2009, 15:08 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:35
Δημοσιεύσεις: 537
Τοποθεσία: Χανιά
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4
ducatz έγραψε:
Χαιρετισμούς στον chrisducati26 και σ' όλο το φόρουμ.

Ήθελα να ρωτήσω αν ο DP εγκέφαλος χρειάζεται το κόκκινο κλειδί για να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει?
Επίσης, αν όντώς μπορεί να λειτουργήσει χωρίς το κόκκινο κλειδί τότε θα μπορεί να δεχτεί οποιοδήποτε πάνελ (κοντέρ) χωρίς, εννοείται, τις διαδικασίες του κόκκινου κλειδιού?

Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το φόρουμ.


O καινούργιος εγκέφαλος και κάθε εγκέφαλος που δεν έχει "κλειδωθει" δουλεύει κατευθείαν στη μηχανή και λειτουργούν τα όργανα που ήδη έχεις.

_________________
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Απρ 2009, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Παρ 03 Απρ 2009, 09:23
Δημοσιεύσεις: 2
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
vlassos έγραψε:

O καινούργιος εγκέφαλος και κάθε εγκέφαλος που δεν έχει "κλειδωθει" δουλεύει κατευθείαν στη μηχανή και λειτουργούν τα όργανα που ήδη έχεις.



Να 'σε καλά vlassos, ευχαριστώ. :thumbsup:
Βασικά το μεγάλο πρόβλημα έγγυτε όταν ΚΑΙ έχεις χάσει το κόκκινο κλειδί ΚΑΙ έχεις τρακάρει (κούφια η ώρα) με αποτέλεσμα να διαληθεί το πάνελ... Εκεί πραγματικά την μάμισες... Γιατί για να αλλάξεις πάνελ χρειάζεσαι το κόκκινο όποσδηποτε, οπότε ούτε 1000 μαύρα κλειδιά δεν σε σώζουνε...


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 12:51 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 19:14
Δημοσιεύσεις: 1196
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CLK AMG
εγω στο HYPERMOTARD 1100S που αγορασα μεταχ. ειχε 2 κλειδια 2 μαυρα μαζι με μεταλικο που γραφει τους αριθμους ειχα παρει και την hellin store και μου ειχε πει 2 κλειδια οτι δινει μαζι..

εχει γινει κατι που δεν ξερω..?

_________________
'' ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ''
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

http://www.blazos.com


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 01:26
Δημοσιεύσεις: 5991
Τοποθεσία: Πειραιας
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Άλλη: SBK 848
performerk έγραψε:
εγω στο HYPERMOTARD 1100S που αγορασα μεταχ. ειχε 2 κλειδια 2 μαυρα μαζι με μεταλικο που γραφει τους αριθμους ειχα παρει και την hellin store και μου ειχε πει 2 κλειδια οτι δινει μαζι..
εχει γινει κατι που δεν ξερω..?


απο 2007 και μετα ολα τα νεα μοντελα ερχονται 2 μαυρα κλειδια μονο (και οχι 1 κοκκινο και 2 μαυρα οπως παλια...)
η code card που αναγραφει κωδικο χαραξης και κωδικο ιμμομπιλαιζερ παραμενει ως εχει φυσικα...


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 14:39 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 19:14
Δημοσιεύσεις: 1196
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CLK AMG
σε ευχαριστω γιατι με επιασε κατι....

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

_________________
'' ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ''
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

http://www.blazos.com


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Δημοσιεύσεις: 224
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS1000
Άλλη: Μπαααα!!!
ducatz έγραψε:
Βασικά το μεγάλο πρόβλημα έγγυτε όταν ΚΑΙ έχεις χάσει το κόκκινο κλειδί ΚΑΙ έχεις τρακάρει (κούφια η ώρα) με αποτέλεσμα να διαληθεί το πάνελ... Εκεί πραγματικά την μάμισες... Γιατί για να αλλάξεις πάνελ χρειάζεσαι το κόκκινο όποσδηποτε, οπότε ούτε 1000 μαύρα κλειδιά δεν σε σώζουνε...


Οχι ακριβως, τα καινουργια οργανα δουλευουν (Universal Code) μια χαρα μονο που μενει αναμενο το λαμπακι του Immobilizer.

_________________
Κωνσταντινος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Ιαν 2011, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Δημοσιεύσεις: 1064
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
Άλλη: Rambla 250
Επανέρχομαι στο θέμα.
Στη περίπτωση,που μου έλαχε,που έχει κλειδώσει το immobilizer,
ο μηχανικός μου είπε ότι πρέπει να βάλουμε και τα τρία κλειδιά,
διαδοχικά κόκκινο -1ο μαύρο - 2ο μαύρο - ξανά κόκκινο,για να
ξεκλειδώσει.Έλα μου,όμως,που έχω χάσει το 2ο μαύρο.Πάμε με
το κόκκινο σε κλειδαρά και μας φτιάχνει ένα αντίτυπο με παρόμοιο
κλειδί (μπορεί να φταίνει και αυτό),και κάνουμε τη παραπάνω διαδικασία.
Αλλά δεν δέχεται το κλειδί που φτιάξαμε.
Αν δεν φταίει το κλειδί και φταίει ο προγραμματισμός που του έγινε,
μπορούμε να φτιάξουμε αντίγραφο με τη διαδικασία που περιγράφηκε
στην αρχή της δημοσίευσης με κλειδωμένο ακόμα το immobilizer;
Αν όχι,που μπορώ να αγοράσω από Ελλάδα (για γρήγορα και φτηνά)
το κλειδί SILCA KW17T5;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Ιαν 2011, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Δημοσιεύσεις: 1064
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
Άλλη: Rambla 250
Α,κάτι που ξέχασα.
Με το αντιγραμμένο και προγραμματισμένο κλειδί ανοίγουν κανονικά
οι ενδείξεις στη θέση on,απλά δεν το δέχεται για να γίνει η παραπάνω διαδικασία.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Ιαν 2011, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
http://www.chrisikos.gr/

Αντιπρόσωπος της SILCA είναι.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Δημοσιεύσεις: 1064
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
Άλλη: Rambla 250
D3§m02K έγραψε:
http://www.chrisikos.gr/
Αντιπρόσωπος της SILCA είναι.


Εντάξει,το SILCA KW17T5 κλειδί το είχε ο κλειδαράς.
Του πήγαμε το κόκκινο και το μαύρο κλειδί και ξανακάναμε
τη παραπάνω διαδικασία.Αλλά μάταια.Δεν αναγνωρίζει πάλι
το 2ο κλειδί.Στη περίπτωση που δεν έχει αντιγράψει το μαύρο
(του είχαμε πει να πάρει τους κωδικούς από το κόκκινο)
και διαβάζοτας τις πληροδορίες από το:
http://www.ducatiwiki.net/index.php?tit ... _PRINCIPLE
υπάρχει περίπτωση να έχει αντιγραφεί από το κόκκινο κλειδί ίδιος κωδικός και στο 2ο μαύρο κλειδί;
Γιατί τότε το immobilizer διαβάζει δύο ίδια μαύρα κλειδιά ενώ θέλει δύο διαφορερικά για να προχωρήσει.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Δημοσιεύσεις: 224
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS1000
Άλλη: Μπαααα!!!
tam έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα.
Στη περίπτωση,που μου έλαχε,που έχει κλειδώσει το immobilizer,
ο μηχανικός μου είπε ότι πρέπει να βάλουμε και τα τρία κλειδιά,
διαδοχικά κόκκινο -1ο μαύρο - 2ο μαύρο - ξανά κόκκινο,για να
ξεκλειδώσει.


Να πεις του "μηχανικου" ....... :zep:
Για να ''ξε-μπλοκαρει'' το Immobilizer χρειαζεται ΜΟΝΟ ενα κλειδι και ο πενταψηφιος κωδικος (Electronic Code) που ειναι στην καρτα του Immobilizer (Code Card), η διαδικασια ''ξε-μπλοκαρισματος'' περιγραφεται στην σελιδα 24 του Owners Manual. :hibye:

Συνημμένο:
Procedure to disable immobilizer engine block.rar


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Κωνσταντινος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Δημοσιεύσεις: 1064
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
Άλλη: Rambla 250
konstantin690 έγραψε:
Να πεις του "μηχανικου" ....... :zep:
Για να ''ξε-μπλοκαρει'' το Immobilizer χρειαζεται ΜΟΝΟ ενα κλειδι και ο πενταψηφιος κωδικος (Electronic Code) που ειναι στην καρτα του Immobilizer (Code Card), η διαδικασια ''ξε-μπλοκαρισματος'' περιγραφεται στην σελιδα 24 του Owners Manual. :hibye:
Συνημμένο:
Procedure to disable immobilizer engine block.rar


Σε ευχαριστώ πολύ.
Αν δε δουλέψει το κλειδί που φτιάξαμε σήμερα (έτσι και αλλιώς θα το έφτιαχνα),
θα ακολουθήσουμε αυτή τη διαδικασία με το 5ψήφιο κωδικό.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Δημοσιεύσεις: 1064
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
Άλλη: Rambla 250
Ίδια διαδικασία και στο 1100:


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Δημοσιεύσεις: 224
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS1000
Άλλη: Μπαααα!!!
tam έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ.
Αν δε δουλέψει το κλειδί που φτιάξαμε σήμερα (έτσι και αλλιώς θα το έφτιαχνα),
θα ακολουθήσουμε αυτή τη διαδικασία με το 5ψήφιο κωδικό.


Αυτη η διαδικασία (Κοκκινο-Μαυρο-Μαυρο-Κοκκινο) ειναι για να προγραμματίζουμε μαυρα κλειδια και οχι για να ξε-μπλοκαρουμε το Immobilizer, Οποτε...........

_________________
Κωνσταντινος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:22
Δημοσιεύσεις: 1157
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 695
Ποιος μηχανικος αν επιτρεπεται σου υπεδειξε τη διαδικασια...ανεπιτρεπτο ειναι...

_________________
Δόξα τα λεφτά, έχουμε Θεό...


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Ιαν 2011, 02:20 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 18:52
Δημοσιεύσεις: 545
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100
Άλλη: KTM 640
:sman: super post! 1000+ :bowall: :respekt: :bowall: :respekt:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 11:49 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Δημοσιεύσεις: 622
Τοποθεσία: Κερκυρα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: ST4S
Άλλη: BMW R1100GS
Το βρήκα σε ένα ξένο φόρουμ , και το παραθέτω ...


Ignition key = Silca kw14 or Silca kw15bp;

Hard bag key = Silca bt2 or ilco x132 (Volkswagen gas cap key);


:hibye:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Δημοσιεύσεις: 1064
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
Άλλη: Rambla 250
konstantin690 έγραψε:
Αυτη η διαδικασία (Κοκκινο-Μαυρο-Μαυρο-Κοκκινο) ειναι για να προγραμματίζουμε μαυρα κλειδια και οχι για να ξε-μπλοκαρουμε το Immobilizer, Οποτε...........


Και,όμως.
Το είδα με τα τα μάτια μου.
Φαίνεται και στο service manual η διαδικασία.


ftp://ftp.iesl.forth.gr/incoming/agarof/Ducati_MTS/sm.pdf

Τώρα πες το προγραμματισμό/επαναπρογραμματισμό/ξεμπλοκάρισμα/ξεκλείδωμα,
πάντως δούλεψε.Μάλιστα το 2ο κλειδί είχε προγραμματιστεί από τον κλειδαρά.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 00:20 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Δημοσιεύσεις: 224
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS1000
Άλλη: Μπαααα!!!
tam έγραψε:
Και,όμως.
Το είδα με τα τα μάτια μου.
Φαίνεται και στο service manual η διαδικασία.


ftp://ftp.iesl.forth.gr/incoming/agarof/Ducati_MTS/sm.pdf

Τώρα πες το προγραμματισμό/επαναπρογραμματισμό/ξεμπλοκάρισμα/ξεκλείδωμα,
πάντως δούλεψε.Μάλιστα το 2ο κλειδί είχε προγραμματιστεί από τον κλειδαρά.


Tam,

Αλλο πραγμα ο προγραμματισμος του Immobilzer (η διαδηκασια που παραθετεις) που χρειαζεται αν αλλαξουμε οργανα (το immobilizer ειναι στα οργανα), αλλο το προγραμματιζω Μαυρα κλειδια και αλλο το μπλοκαρισμα του Immobilizer. Το καθενα απαιτει διαφορετικη διαδηκασια.

Εσυ αναφερθηκες σε "μπλοκαρισμα" αν δεν κανω λαθος.

Το να "μπλοκαρει" το Immobilizer δεν ειναι απιθανο, εμενα μου μπλοκαρε μια φορα οταν ειχα περασμενα στο ιδιο μπρελοκ και τα τρια κλειδια αλλα εχω ακουσει και περιπτωση που (μαλλον) εχει μπλοκαρει απο κινητο τηλεφωνο, κρατωντας κλειδι και τηλεφωνο στο ιδιο χερι την στιγμη που βαζουμε/γυριζουμε το διακοπτη στο ΟΝ!!!
Υπαρχει καλος λογος που μπορει να ξε-κλειδωσει το Immobilizer με ΕΝΑ μονο μαυρο κλειδι, φαντασου να σου κλειδωσει και να εισαι 2000χλμ μακρυα απο το σπιτι σου, πρεπει να κουβαλας ολα τα κλειδια μαζι σου ανα πασα στιγμη?
Παντως ειναι καλη ιδεα μια φωτοτυπια της διαδηκασιας "ξεμπλοκαρισματος" μαζι με το 5ψηφιο κωδικο (electronic code) να υπαρχει προχειρη στην μοτο μαζι με τα χαρτια μας, ποτε δεν ξερεις.

_________________
Κωνσταντινος


Τελευταία επεξεργασία από konstantin690 και Δευτ 24 Ιαν 2011, 12:48, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 10:20 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Δημοσιεύσεις: 1064
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
Άλλη: Rambla 250
konstantin690 έγραψε:
...
Υπαρχει καλος λογος που μπορει να ξε-κλειδωσει το Immobilizer με ΕΝΑ μονο μαυρο κλειδι, φαντασου να σου κλειδωσει και να εισαι 2000χλμ μακρυα απο το σπιτι σου, πρεπει να κουβαλας ολα τα κλειδια μαζι σου ανα πασα στιγμη?
Παντως ειναι καλη ιδεα μια φωτοτυπια της διαδηκασιας "ξεμπλοκαρισματος" μαζι με το 5ψηφιο κωδικο (electronic code) να υπαρχει προχειρη στην μοτο μαζι με τα χαρτια μας, ποτε δεν ξερεις.

Καλημέρα.
Ναι,έχεις δίκιο,ο 5ψήφιος είναι για κάτι στα γρήγορα στη μέση του πουθενά.
Πάντως το immobilizer δεν επέτρεπε στη κεντρική μονάδα να ξεκινήσει.
Τέλος πάντων,όλα καλά.
Αυτή τη καρτούλα επειδή δεν την είχα πάρει (μεταχειρισμένη την αγόρασα),υπάρχει περίπτωση
να την ξανατυπώσουν από την Ducati,δίνοντας κάποιο κωδικό από τα κλειδιά/πλαίσιο ή κάτι άλλο;


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 12:45 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Δημοσιεύσεις: 224
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS1000
Άλλη: Μπαααα!!!
tam έγραψε:
Αυτή τη καρτούλα επειδή δεν την είχα πάρει (μεταχειρισμένη την αγόρασα),υπάρχει περίπτωση
να την ξανατυπώσουν από την Ducati,δίνοντας κάποιο κωδικό από τα κλειδιά/πλαίσιο ή κάτι άλλο;


Δεν γνωριζω, παντως μου φαινεται λιγο απιθανο, δεν χανεις τιποτα ομως να ρωτησεις στην αντιπροσωπία, θα μας λυσεις και την απορία. :whistling:

_________________
Κωνσταντινος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 13:17 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Μαρ 2009, 00:27
Δημοσιεύσεις: 469
Τοποθεσία: Καπανδρίτι
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 999
Άλλη: 350GTL, 907ie,m600
Κάθε μέρα με το 999 κάνω την παρακάτω φάση.Αλλαξά όργανο μετά απο τούμπα..οπότε και immobilizer.Eγκέφαλο performance με άλλο pin στην κάρτα του απο το όργανο.θέλει 5 λέπτα όσο και να το εξασκίσεις..αλλά στο κλέβουν μονο φορτωμένο... :-p το ξε-μπλοκαρουμε με τον κωδικο που εχουμε στην καρτα Immobilizer (Electronic Code, 5 Ψηφια) η διαδικασια περιγραφεται στο owner's manual, ειναι λιγο περιπλοκη αλλα τυφλοσουρτης, καλο ειναι να εχουμε ενα φωτοαντιγραφο της συγκεκριμενης σελιδας στο τσαντακι με τα εργαλεια μας κατω απο την σελα για παν ενδεχομενο.
Επισης πρεπει να αποφευγουμε να εχουμε κοντα στον διακοπτη αναφλεξης πανω απο ενα κλειδια, η κεραια του Immobilizer ειναι στον διακοπτη και μπορει να "διαβασει" τους κωδικους απο περισσοτερα απο ενα κλειδια και να μπλοκαρει.
Το επαθα, οταν αγορασα το δικο μου ολα τα κλειδια ηταν περασμενα στον ιδιο κρικο στο μπρελοκ :zep:

_________________
living in the fast lane..


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 15:18 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Δεκ 2009, 22:15
Δημοσιεύσεις: 238
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098S
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιουν 2014, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 19 Φεβ 2011, 00:34
Δημοσιεύσεις: 212
Τοποθεσία: Πάτρα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 848
Άλλη: SV650s
Γεια σας ! :hibye:

Παιδια, εχει μαθει κανεις τι γινεται αν αγοραζοντας μεταχειρισμενο, ο πωλητης (ιδιωτης) δεν εχει την cide card...??! Τι γινεται τελικα σε αυτη τη περιπτωση ;;

Βλεπω οτι αυτο το ποστ ειναι αρκετα παλιο επομενως ισως καποιος εχει βρει μια ακρη ολο αυτο το διαστημα...

Ευχαριστώ πολυ ! :thumbsup:

_________________
"If you want to terminate terrorism, then just stop participating in it.." -Noam Chomsky-


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 55 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης