Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ducatz
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003 Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Απρ 2009, 14:19 |
|
 |
Newbie |
 |
|
Εγγραφή: Παρ 03 Απρ 2009, 09:23 Δημοσιεύσεις: 2 Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster 620
|
Χαιρετισμούς στον chrisducati26 και σ' όλο το φόρουμ.
Ήθελα να ρωτήσω αν ο DP εγκέφαλος χρειάζεται το κόκκινο κλειδί για να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει? Επίσης, αν όντώς μπορεί να λειτουργήσει χωρίς το κόκκινο κλειδί τότε θα μπορεί να δεχτεί οποιοδήποτε πάνελ (κοντέρ) χωρίς, εννοείται, τις διαδικασίες του κόκκινου κλειδιού?
Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το φόρουμ.
|
|
 |
|
 |
vlassos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003 Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Απρ 2009, 15:08 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:35 Δημοσιεύσεις: 537 Τοποθεσία: Χανιά Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster S4
|
ducatz έγραψε: Χαιρετισμούς στον chrisducati26 και σ' όλο το φόρουμ.
Ήθελα να ρωτήσω αν ο DP εγκέφαλος χρειάζεται το κόκκινο κλειδί για να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει? Επίσης, αν όντώς μπορεί να λειτουργήσει χωρίς το κόκκινο κλειδί τότε θα μπορεί να δεχτεί οποιοδήποτε πάνελ (κοντέρ) χωρίς, εννοείται, τις διαδικασίες του κόκκινου κλειδιού?
Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το φόρουμ. O καινούργιος εγκέφαλος και κάθε εγκέφαλος που δεν έχει "κλειδωθει" δουλεύει κατευθείαν στη μηχανή και λειτουργούν τα όργανα που ήδη έχεις.
_________________ Γιώργος "In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act" Eric Arthur Blair
|
|
 |
|
 |
ducatz
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Απρ 2009, 19:49 |
|
 |
Newbie |
 |
|
Εγγραφή: Παρ 03 Απρ 2009, 09:23 Δημοσιεύσεις: 2 Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster 620
|
vlassos έγραψε: O καινούργιος εγκέφαλος και κάθε εγκέφαλος που δεν έχει "κλειδωθει" δουλεύει κατευθείαν στη μηχανή και λειτουργούν τα όργανα που ήδη έχεις.
Να 'σε καλά vlassos, ευχαριστώ. Βασικά το μεγάλο πρόβλημα έγγυτε όταν ΚΑΙ έχεις χάσει το κόκκινο κλειδί ΚΑΙ έχεις τρακάρει (κούφια η ώρα) με αποτέλεσμα να διαληθεί το πάνελ... Εκεί πραγματικά την μάμισες... Γιατί για να αλλάξεις πάνελ χρειάζεσαι το κόκκινο όποσδηποτε, οπότε ούτε 1000 μαύρα κλειδιά δεν σε σώζουνε...
|
|
 |
|
 |
performerk
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 12:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 19:14 Δημοσιεύσεις: 1206 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ Φύλο: Άντρας Μηχανή: Hypermotard 1100S Άλλη: CLK AMG
|
εγω στο HYPERMOTARD 1100S που αγορασα μεταχ. ειχε 2 κλειδια 2 μαυρα μαζι με μεταλικο που γραφει τους αριθμους ειχα παρει και την hellin store και μου ειχε πει 2 κλειδια οτι δινει μαζι..
εχει γινει κατι που δεν ξερω..?
_________________ '' ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΙΕΤΑΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ''Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφοςhttp://www.blazos.com
|
|
 |
|
 |
jks
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 14:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 01:26 Δημοσιεύσεις: 6000 Τοποθεσία: Πειραιας Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster 620 Άλλη: SBK 848
|
performerk έγραψε: εγω στο HYPERMOTARD 1100S που αγορασα μεταχ. ειχε 2 κλειδια 2 μαυρα μαζι με μεταλικο που γραφει τους αριθμους ειχα παρει και την hellin store και μου ειχε πει 2 κλειδια οτι δινει μαζι.. εχει γινει κατι που δεν ξερω..? απο 2007 και μετα ολα τα νεα μοντελα ερχονται 2 μαυρα κλειδια μονο (και οχι 1 κοκκινο και 2 μαυρα οπως παλια...)η code card που αναγραφει κωδικο χαραξης και κωδικο ιμμομπιλαιζερ παραμενει ως εχει φυσικα...
|
|
 |
|
 |
performerk
|
 |
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 14:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 19:14 Δημοσιεύσεις: 1206 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ Φύλο: Άντρας Μηχανή: Hypermotard 1100S Άλλη: CLK AMG
|
|
 |
|
 |
konstantin690
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: αξεσουαρ ,carbon ,εξατμισεις κτλ για monster 620 i.e my2003 Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2010, 22:59 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49 Δημοσιεύσεις: 224 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ Φύλο: Άντρας Μηχανή: SS1000 Άλλη: Μπαααα!!!
|
ducatz έγραψε: Βασικά το μεγάλο πρόβλημα έγγυτε όταν ΚΑΙ έχεις χάσει το κόκκινο κλειδί ΚΑΙ έχεις τρακάρει (κούφια η ώρα) με αποτέλεσμα να διαληθεί το πάνελ... Εκεί πραγματικά την μάμισες... Γιατί για να αλλάξεις πάνελ χρειάζεσαι το κόκκινο όποσδηποτε, οπότε ούτε 1000 μαύρα κλειδιά δεν σε σώζουνε... Οχι ακριβως, τα καινουργια οργανα δουλευουν (Universal Code) μια χαρα μονο που μενει αναμενο το λαμπακι του Immobilizer.
_________________ Κωνσταντινος
|
|
 |
|
 |
tam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Ιαν 2011, 21:08 |
|
 |
Desmo Member |
 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39 Δημοσιεύσεις: 1072 Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης Φύλο: Άντρας Μηχανή: Multistrada 1000S Άλλη: Rambla 250
|
Επανέρχομαι στο θέμα. Στη περίπτωση,που μου έλαχε,που έχει κλειδώσει το immobilizer, ο μηχανικός μου είπε ότι πρέπει να βάλουμε και τα τρία κλειδιά, διαδοχικά κόκκινο -1ο μαύρο - 2ο μαύρο - ξανά κόκκινο,για να ξεκλειδώσει.Έλα μου,όμως,που έχω χάσει το 2ο μαύρο.Πάμε με το κόκκινο σε κλειδαρά και μας φτιάχνει ένα αντίτυπο με παρόμοιο κλειδί (μπορεί να φταίνει και αυτό),και κάνουμε τη παραπάνω διαδικασία. Αλλά δεν δέχεται το κλειδί που φτιάξαμε. Αν δεν φταίει το κλειδί και φταίει ο προγραμματισμός που του έγινε, μπορούμε να φτιάξουμε αντίγραφο με τη διαδικασία που περιγράφηκε στην αρχή της δημοσίευσης με κλειδωμένο ακόμα το immobilizer; Αν όχι,που μπορώ να αγοράσω από Ελλάδα (για γρήγορα και φτηνά) το κλειδί SILCA KW17T5; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
|
|
 |
|
 |
tam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Ιαν 2011, 21:18 |
|
 |
Desmo Member |
 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39 Δημοσιεύσεις: 1072 Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης Φύλο: Άντρας Μηχανή: Multistrada 1000S Άλλη: Rambla 250
|
Α,κάτι που ξέχασα. Με το αντιγραμμένο και προγραμματισμένο κλειδί ανοίγουν κανονικά οι ενδείξεις στη θέση on,απλά δεν το δέχεται για να γίνει η παραπάνω διαδικασία.
|
|
 |
|
 |
D3§m02K
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Ιαν 2011, 22:14 |
|
 |
R U a Ducatista? |
 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07 Δημοσιεύσεις: 7838
|
|
 |
|
 |
tam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Ιαν 2011, 21:32 |
|
 |
Desmo Member |
 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39 Δημοσιεύσεις: 1072 Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης Φύλο: Άντρας Μηχανή: Multistrada 1000S Άλλη: Rambla 250
|
D3§m02K έγραψε: http://www.chrisikos.gr/ Αντιπρόσωπος της SILCA είναι. Εντάξει,το SILCA KW17T5 κλειδί το είχε ο κλειδαράς. Του πήγαμε το κόκκινο και το μαύρο κλειδί και ξανακάναμε τη παραπάνω διαδικασία.Αλλά μάταια.Δεν αναγνωρίζει πάλι το 2ο κλειδί.Στη περίπτωση που δεν έχει αντιγράψει το μαύρο (του είχαμε πει να πάρει τους κωδικούς από το κόκκινο) και διαβάζοτας τις πληροδορίες από το: http://www.ducatiwiki.net/index.php?tit ... _PRINCIPLEυπάρχει περίπτωση να έχει αντιγραφεί από το κόκκινο κλειδί ίδιος κωδικός και στο 2ο μαύρο κλειδί; Γιατί τότε το immobilizer διαβάζει δύο ίδια μαύρα κλειδιά ενώ θέλει δύο διαφορερικά για να προχωρήσει.
|
|
 |
|
 |
konstantin690
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 15:52 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49 Δημοσιεύσεις: 224 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ Φύλο: Άντρας Μηχανή: SS1000 Άλλη: Μπαααα!!!
|
tam έγραψε: Επανέρχομαι στο θέμα. Στη περίπτωση,που μου έλαχε,που έχει κλειδώσει το immobilizer, ο μηχανικός μου είπε ότι πρέπει να βάλουμε και τα τρία κλειδιά, διαδοχικά κόκκινο -1ο μαύρο - 2ο μαύρο - ξανά κόκκινο,για να ξεκλειδώσει. Να πεις του "μηχανικου" ....... Για να ''ξε-μπλοκαρει'' το Immobilizer χρειαζεται ΜΟΝΟ ενα κλειδι και ο πενταψηφιος κωδικος (Electronic Code) που ειναι στην καρτα του Immobilizer (Code Card), η διαδικασια ''ξε-μπλοκαρισματος'' περιγραφεται στην σελιδα 24 του Owners Manual. Συνημμένο: Procedure to disable immobilizer engine block.rar
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
_________________ Κωνσταντινος
|
|
 |
|
 |
tam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 19:45 |
|
 |
Desmo Member |
 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39 Δημοσιεύσεις: 1072 Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης Φύλο: Άντρας Μηχανή: Multistrada 1000S Άλλη: Rambla 250
|
konstantin690 έγραψε: Να πεις του "μηχανικου" ....... Για να ''ξε-μπλοκαρει'' το Immobilizer χρειαζεται ΜΟΝΟ ενα κλειδι και ο πενταψηφιος κωδικος (Electronic Code) που ειναι στην καρτα του Immobilizer (Code Card), η διαδικασια ''ξε-μπλοκαρισματος'' περιγραφεται στην σελιδα 24 του Owners Manual. Συνημμένο: Procedure to disable immobilizer engine block.rar Σε ευχαριστώ πολύ. Αν δε δουλέψει το κλειδί που φτιάξαμε σήμερα (έτσι και αλλιώς θα το έφτιαχνα), θα ακολουθήσουμε αυτή τη διαδικασία με το 5ψήφιο κωδικό.
|
|
 |
|
 |
tam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 23:17 |
|
 |
Desmo Member |
 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39 Δημοσιεύσεις: 1072 Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης Φύλο: Άντρας Μηχανή: Multistrada 1000S Άλλη: Rambla 250
|
Ίδια διαδικασία και στο 1100:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
|
|
 |
|
 |
konstantin690
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 23:43 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49 Δημοσιεύσεις: 224 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ Φύλο: Άντρας Μηχανή: SS1000 Άλλη: Μπαααα!!!
|
tam έγραψε: Σε ευχαριστώ πολύ. Αν δε δουλέψει το κλειδί που φτιάξαμε σήμερα (έτσι και αλλιώς θα το έφτιαχνα), θα ακολουθήσουμε αυτή τη διαδικασία με το 5ψήφιο κωδικό. Αυτη η διαδικασία (Κοκκινο-Μαυρο-Μαυρο-Κοκκινο) ειναι για να προγραμματίζουμε μαυρα κλειδια και οχι για να ξε-μπλοκαρουμε το Immobilizer, Οποτε...........
_________________ Κωνσταντινος
|
|
 |
|
 |
mostradamos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Ιαν 2011, 23:48 |
|
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:22 Δημοσιεύσεις: 1157 Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster 695
|
Ποιος μηχανικος αν επιτρεπεται σου υπεδειξε τη διαδικασια...ανεπιτρεπτο ειναι...
_________________ Δόξα τα λεφτά, έχουμε Θεό...
|
|
 |
|
 |
bloodydiver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Ιαν 2011, 02:20 |
|
Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 18:52 Δημοσιεύσεις: 546 Φύλο: Άντρας Μηχανή: Hypermotard 1100 Άλλη: KTM 640
|
|
 |
|
 |
taSOS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 11:49 |
|
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36 Δημοσιεύσεις: 622 Τοποθεσία: Κερκυρα Φύλο: Άντρας Μηχανή: ST4S Άλλη: BMW R1100GS
|
Το βρήκα σε ένα ξένο φόρουμ , και το παραθέτω ... Ignition key = Silca kw14 or Silca kw15bp; Hard bag key = Silca bt2 or ilco x132 (Volkswagen gas cap key); 
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bkΣα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις. Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας, τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις, αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου, αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
|
|
 |
|
 |
tam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 11:00 |
|
 |
Desmo Member |
 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39 Δημοσιεύσεις: 1072 Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης Φύλο: Άντρας Μηχανή: Multistrada 1000S Άλλη: Rambla 250
|
konstantin690 έγραψε: Αυτη η διαδικασία (Κοκκινο-Μαυρο-Μαυρο-Κοκκινο) ειναι για να προγραμματίζουμε μαυρα κλειδια και οχι για να ξε-μπλοκαρουμε το Immobilizer, Οποτε........... Και,όμως. Το είδα με τα τα μάτια μου. Φαίνεται και στο service manual η διαδικασία.ftp://ftp.iesl.forth.gr/incoming/agarof/Ducati_MTS/sm.pdfΤώρα πες το προγραμματισμό/επαναπρογραμματισμό/ξεμπλοκάρισμα/ξεκλείδωμα, πάντως δούλεψε.Μάλιστα το 2ο κλειδί είχε προγραμματιστεί από τον κλειδαρά.
|
|
 |
|
 |
konstantin690
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 00:20 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49 Δημοσιεύσεις: 224 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ Φύλο: Άντρας Μηχανή: SS1000 Άλλη: Μπαααα!!!
|
tam έγραψε: Και,όμως. Το είδα με τα τα μάτια μου. Φαίνεται και στο service manual η διαδικασία.ftp://ftp.iesl.forth.gr/incoming/agarof/Ducati_MTS/sm.pdfΤώρα πες το προγραμματισμό/επαναπρογραμματισμό/ξεμπλοκάρισμα/ξεκλείδωμα, πάντως δούλεψε.Μάλιστα το 2ο κλειδί είχε προγραμματιστεί από τον κλειδαρά. Tam, Αλλο πραγμα ο προγραμματισμος του Immobilzer (η διαδηκασια που παραθετεις) που χρειαζεται αν αλλαξουμε οργανα (το immobilizer ειναι στα οργανα), αλλο το προγραμματιζω Μαυρα κλειδια και αλλο το μπλοκαρισμα του Immobilizer. Το καθενα απαιτει διαφορετικη διαδηκασια. Εσυ αναφερθηκες σε "μπλοκαρισμα" αν δεν κανω λαθος. Το να "μπλοκαρει" το Immobilizer δεν ειναι απιθανο, εμενα μου μπλοκαρε μια φορα οταν ειχα περασμενα στο ιδιο μπρελοκ και τα τρια κλειδια αλλα εχω ακουσει και περιπτωση που (μαλλον) εχει μπλοκαρει απο κινητο τηλεφωνο, κρατωντας κλειδι και τηλεφωνο στο ιδιο χερι την στιγμη που βαζουμε/γυριζουμε το διακοπτη στο ΟΝ!!! Υπαρχει καλος λογος που μπορει να ξε-κλειδωσει το Immobilizer με ΕΝΑ μονο μαυρο κλειδι, φαντασου να σου κλειδωσει και να εισαι 2000χλμ μακρυα απο το σπιτι σου, πρεπει να κουβαλας ολα τα κλειδια μαζι σου ανα πασα στιγμη? Παντως ειναι καλη ιδεα μια φωτοτυπια της διαδηκασιας "ξεμπλοκαρισματος" μαζι με το 5ψηφιο κωδικο (electronic code) να υπαρχει προχειρη στην μοτο μαζι με τα χαρτια μας, ποτε δεν ξερεις.
_________________ Κωνσταντινος
Τελευταία επεξεργασία από konstantin690 και Δευτ 24 Ιαν 2011, 12:48, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
|
|
 |
|
 |
tam
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 10:20 |
|
 |
Desmo Member |
 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39 Δημοσιεύσεις: 1072 Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης Φύλο: Άντρας Μηχανή: Multistrada 1000S Άλλη: Rambla 250
|
konstantin690 έγραψε: ... Υπαρχει καλος λογος που μπορει να ξε-κλειδωσει το Immobilizer με ΕΝΑ μονο μαυρο κλειδι, φαντασου να σου κλειδωσει και να εισαι 2000χλμ μακρυα απο το σπιτι σου, πρεπει να κουβαλας ολα τα κλειδια μαζι σου ανα πασα στιγμη? Παντως ειναι καλη ιδεα μια φωτοτυπια της διαδηκασιας "ξεμπλοκαρισματος" μαζι με το 5ψηφιο κωδικο (electronic code) να υπαρχει προχειρη στην μοτο μαζι με τα χαρτια μας, ποτε δεν ξερεις. Καλημέρα. Ναι,έχεις δίκιο,ο 5ψήφιος είναι για κάτι στα γρήγορα στη μέση του πουθενά. Πάντως το immobilizer δεν επέτρεπε στη κεντρική μονάδα να ξεκινήσει. Τέλος πάντων,όλα καλά. Αυτή τη καρτούλα επειδή δεν την είχα πάρει (μεταχειρισμένη την αγόρασα),υπάρχει περίπτωση να την ξανατυπώσουν από την Ducati,δίνοντας κάποιο κωδικό από τα κλειδιά/πλαίσιο ή κάτι άλλο;
|
|
 |
|
 |
konstantin690
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 12:45 |
|
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49 Δημοσιεύσεις: 224 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ Φύλο: Άντρας Μηχανή: SS1000 Άλλη: Μπαααα!!!
|
tam έγραψε: Αυτή τη καρτούλα επειδή δεν την είχα πάρει (μεταχειρισμένη την αγόρασα),υπάρχει περίπτωση να την ξανατυπώσουν από την Ducati,δίνοντας κάποιο κωδικό από τα κλειδιά/πλαίσιο ή κάτι άλλο; Δεν γνωριζω, παντως μου φαινεται λιγο απιθανο, δεν χανεις τιποτα ομως να ρωτησεις στην αντιπροσωπία, θα μας λυσεις και την απορία. 
_________________ Κωνσταντινος
|
|
 |
|
 |
Atanaz
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 13:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Μαρ 2009, 00:27 Δημοσιεύσεις: 469 Τοποθεσία: Καπανδρίτι Φύλο: Άντρας Μηχανή: 999 Άλλη: 350GTL, 907ie,m600
|
Κάθε μέρα με το 999 κάνω την παρακάτω φάση.Αλλαξά όργανο μετά απο τούμπα..οπότε και immobilizer.Eγκέφαλο performance με άλλο pin στην κάρτα του απο το όργανο.θέλει 5 λέπτα όσο και να το εξασκίσεις..αλλά στο κλέβουν μονο φορτωμένο... :-p το ξε-μπλοκαρουμε με τον κωδικο που εχουμε στην καρτα Immobilizer (Electronic Code, 5 Ψηφια) η διαδικασια περιγραφεται στο owner's manual, ειναι λιγο περιπλοκη αλλα τυφλοσουρτης, καλο ειναι να εχουμε ενα φωτοαντιγραφο της συγκεκριμενης σελιδας στο τσαντακι με τα εργαλεια μας κατω απο την σελα για παν ενδεχομενο. Επισης πρεπει να αποφευγουμε να εχουμε κοντα στον διακοπτη αναφλεξης πανω απο ενα κλειδια, η κεραια του Immobilizer ειναι στον διακοπτη και μπορει να "διαβασει" τους κωδικους απο περισσοτερα απο ενα κλειδια και να μπλοκαρει. Το επαθα, οταν αγορασα το δικο μου ολα τα κλειδια ηταν περασμενα στον ιδιο κρικο στο μπρελοκ 
_________________ living in the fast lane..
|
|
 |
|
 |
sakis1098s
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Ιαν 2011, 15:18 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Δεκ 2009, 22:15 Δημοσιεύσεις: 238 Φύλο: Άντρας Μηχανή: 1098S
|
|
 |
|
 |
Στεφ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Do It Yourself: Κοκκινο Κλειδι και προγραμματισμος. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιουν 2014, 17:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 19 Φεβ 2011, 00:34 Δημοσιεύσεις: 243 Τοποθεσία: Πάτρα Φύλο: Άντρας Μηχανή: 848 Άλλη: SV650s
|
Γεια σας ! Παιδια, εχει μαθει κανεις τι γινεται αν αγοραζοντας μεταχειρισμενο, ο πωλητης (ιδιωτης) δεν εχει την cide card...??! Τι γινεται τελικα σε αυτη τη περιπτωση ;; Βλεπω οτι αυτο το ποστ ειναι αρκετα παλιο επομενως ισως καποιος εχει βρει μια ακρη ολο αυτο το διαστημα... Ευχαριστώ πολυ ! 
_________________ "If you want to terminate terrorism, then just stop participating in it.." -Noam Chomsky-
|
|
 |
|
 |
|