Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Project 1100SS " Rápida " ECU, καλώδια, όργανα και σωληνάκια
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Απρ 2019, 05:48 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 350
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
Έχοντας λύσει τα βασικά (κεφαλές,στρόφαλος, ψαλίδι /πλαίσιο) ζητήματα του project, έλεγα τα ηλεκτρικά θα ήταν περίπατος.
Αμ δε :angry3: :
Είχα να ενορχηστρώσω ECU 5ΑΜHW610 από Hyper 1100, καλωδίωση από ST3 και σώματα /TPS από 999 - πέρα απ'τους αισθητήρες αέρα και (αναλογικό) όργανο από ST2 - ώστε να παίζουν αρμονικά.
Ευτυχώς φλας/κόρνες και ότι άλλο είναι απαραίτητο γιά την κυκλοφορία στο δρόμο βγήκαν στην άκρη - πρέπει να γλύτωσα 1 -1.5 κιλό :wsmile:

Αυτό που παίζει με την κάθε έκδοση hardware ( σ'αυτή την περίπτωση την 610) , είναι ότι ενώ τα εσωτερικά ηλεκτρονικά της (τρανζίστορ/αντιστάσεις/αγωγοί κλπ) είναι πανομοιότυπα γιά κάθε ECU (της συγκεκριμένης έκδοσης), οι λειτουργίες των ακροδεκτών (pins) αλλάζουν γιά διαφορετικά μοντέλλα.
Ας πούμε γιά παράδειγμα, το pin "Engine #14" στο ST3 μπορεί να παίρνει εντολή απ'το διακόπτη του σταντ, ενώ στο SC να είναι είσοδος γιά τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα. :shock:

Με τα πολλά, κατάφερα, χρησιμοποιώντας τρία ηλ. διαγράμματα από διάφορετικά μοντέλα και .xdf γιά SC1000, να καταλήξω σε μιά λειτουργική σύνθεση.

Μερικά ενδιαφέροντα σημεία :
Στην αρχή δεν είχα τον σωστό αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα και αντ'αυτού χρησιμοποίησα ένα δίκτυο αντιστάσεων με περιστροφικό διακόπτη . Όταν βρήκα τον κατάλληλο, διατήρησα τις αντιστάσεις και τώρα μπορώ να ρύθμίζω (χοντρικά) το μείγμα εν κινήσει :cool:
Τα (κίτρινα) μπεκ των 749/999 έχουν πολύ μεγαλύτερη παροχή απ'τα καφέ των SC1000, αλλά αυτό τακτοποιήθηκε με ανάλογη μείωση στον χάρτη ψεκασμού.
Επειδή οι αυλοί στη Rápida είναι καμπυλωτοί, ενώ στα 749/999 είναι ευθείς, θα υπάρχει περισσότερη βενζίνη στα τοιχώματά τους και θα χρειαστεί έξτρα ρύθμιση ο χάρτης "τρόμπα επιτάχυνσης" .
Ο αισθητήρας πίεσης αέρα τώρα μετράει την πίεση -πιό ρεαλιστικά- μέσα στο φιλτροκούτι , αντί του περιβάλλοντος, οπότε και εκεί θα πρέπει να γίνει η ανάλογη ρύθμιση.
Ευτυχώς το .xdf του SC1000 δίνει πρόσβαση σε πολλούς χάρτες που χρειάζονται. :thumbsup:

Γιά όργανα ήθελα σε πρώτη φάση (αναλογικά-μηχανικά) στροφόμετρο και πίεση/θερμοκρασία λαδιού.
Στροφόμετρο από ST2 βρέθηκε καινούργιο από ebay σε εξευτελιστική τιμή, γιατί η βελόνα του είχε ξεκολλήσει.
Μιά και το άνοιξα, το καλιμπράρισα κι'όλας (έτσι κι'αλλιώς ήθελε)
Συνημμένο:
P1230647ss.jpg

Γιά κάθε παραπάνω άλογο που βγάζει το μοτέρ, 2-3 ακόμα γίνονται θερμότητα και γιά να μην ψήνεται το λάδι μπήκε και δεύτερο ψυγείο στη μούρη του φαίρινγκ γιατί δεν ήθελα με καμία δύναμη να κόβεται ο αέρας προς τον πίσω κύλινδρο.
Έναν ενδοιασμό που είχα, ότι πιθανώς να έπεφτε η πίεση του λαδιού με τα δύο εν σειρά ψυγεία, αποδείχτηκε άκυρος μιά και το όργανο έδειχνε πάντα πάνω από 5 bar.
Πιθανώς να ωφέλησε και η δουλειά που έκανα γιά να εξομαλύνω τις διόδους λαδιού.
Φυσικά τώρα η παροχή λαδιού στις κεφαλές γίνεται εξωτερικά.
Συνημμένο:
P1230563ss.jpg

Κλείνοντας, μερικές γενικές εκκρεμότητες/παρατηρήσεις :

Πρέπει να βρώ χρόνο/τρόπο (η μηχανή δεν μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο) γιά να ρυθμίσω τον εγκέφαλο.
Να αποφασίσω γιά το άνοιγμα ( τρύπα με πλέγμα ή πολλές μικρές τρύπες ?) του ψυγείου στο φαίρινγκ και το βάψιμο (λέω μάλλον κόκκινο όλο).
Ένα απ'τα ηλ. διαγράμματα που χρησιμοποίησα, είχε ανάποδα τους πολλ/στές με αποτέλεσμα να φάει αρκετές μιζιές μέχρι να το ανακαλύψω. :angry3:
Πάντως έτσι το μοτέρ λαδώθηκε καλά πριν τελικά πάρει μπρός.
Μπαταρία πίσω απ'το λαιμό δεν χώραγε με τίποτα, φοβόμουνα και τις λιθίου κι'έτσι μπήκε μιά μολύβδου μέσα στον κοκοβιό σαν προσωρινή λύση.
Η θέση οδήγησης έχει αλλάξει ριζικά ( 3-4 εκ. ψηλότερη σέλα, 2-3 εκ. χαμηλότερα κλιπόν) αλλά δεν με ξενίζει - μοιάζει τώρα περισσότερο με τη θέση των 916 -998.
Όσο λίγο (10 μοίρες TPS/4.500 στροφές) την πήγα, δείχνει πολύ καλή συμπεριφορά και απ'το μοτέρ και οδηγικά .
Ίδωμεν.
Συνημμένο:
P1230554ss.jpg

Συνημμένο:
P1230556ss.jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Project 1100SS " Rápida " ECU, καλώδια, όργανα και σωληνάκια
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Απρ 2019, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Δημοσιεύσεις: 1342
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ -ΛΑΡΙΣΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000 S
Ενταξει η rapida ειναι μονο για σκυσιμο!!!πυροβολο!!! :killer3: :killer3: Φανταζομαι το χαμογελο σου οταν ζωντανεψε... Το να συνδυασεις οργανο απο st2 πλεξουδα st3 και χαρτη λογικα hyper μου φανταζε απιστευτο..με την λογικη οτι πολλες φορες πλεξουδα εκου οργανα απο το ιδιο μοντελο ,δεν λενε με τιποτα να δουλεψουν.. :mrgreen:
το στεππερ πηγε στο ραφι?
ποσες μοιρες εχεις ανοιχτα τις πεταλουδες απ την κλειστη θεση?
εντολη στην μιζα δινεις μεσο εκου η κατευθειαν στο ρελε?
error o εγκεφαλος βγαζει επειδη λειπουν τα can +- απο το οργανο?
ο χαρτης τρομπα επιταχυνσης ειναι ο χαρτης του φορτιου?
εχεις αλλαξει και τους συντελεστες στο χαρτη της θερμοκρασιας του αερα η μονο αλλαζεις την αντισταση απ το καντραν?
τι αλλη ρυθμιση θελει η εκου (αβανς)? γιατι βλεπω το datalogger εχει ηδη παρει τη θεση του


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Project 1100SS " Rápida " ECU, καλώδια, όργανα και σωληνάκια
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2019, 05:04 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 350
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
achilleas έγραψε:
Ενταξει η rapida ειναι μονο για σκυσιμο!!!πυροβολο!!! :killer3: :killer3: Φανταζομαι το χαμογελο σου οταν ζωντανεψε...
Έχεις ακούσει δυκίλινδρο να γαυγίζει ? :music:
Το να συνδυασεις οργανο απο st2 πλεξουδα st3 και χαρτη λογικα hyper μου φανταζε απιστευτο..με την λογικη οτι πολλες φορες πλεξουδα εκου οργανα απο το ιδιο μοντελο ,δεν λενε με τιποτα να δουλεψουν.. :mrgreen:
Χάρτη (.xdf) από SC1000. Σου δίνει πρόσβαση σε πολλούς πίνακες :cool:
Ένα pin της ECU ,με τον "χάρτη" αυτό, βγάζει παλμούς, που χρειάζεται το όργανο απ'το ST2, με συχνότητα ανάλογη των στροφών.
Βρήκα την αναλογία (αν θυμάμαι καλά 33,4Hz στις 1000 στροφές) και καλιμπράρισα το όργανο να δείχνει σωστά.

το στεππερ πηγε στο ραφι?
Το στεππερ ? Ποιό στεππερ ? :mrgreen:
ποσες μοιρες εχεις ανοιχτα τις πεταλουδες απ την κλειστη θεση?
3.2 - επιβεβαιωμένες μηχανικά και ηλεκτρικά.
Ευτυχώς τα TPS των 749/999 και SC1000 έχουν ίδιες καμπύλες "μοίρες-Volt"

εντολη στην μιζα δινεις μεσο εκου η κατευθειαν στο ρελε?
Το α' . Δεν το σκέφτηκα να τό'δινα κατευθείαν :blush2:
error o εγκεφαλος βγαζει επειδη λειπουν τα can +- απο το οργανο?
'Οχι!
ο χαρτης τρομπα επιταχυνσης ειναι ο χαρτης του φορτιου?
Είναι ένας χάρτης συμπληρωματικός/διορθωτικός πού μπαίνει σε λειτουργία όταν ανοίγει/κλείνει η πεταλούδα γρήγορα.
Επειδή τότε αλλάζει η ποσότητα της βενζίνης που διαβρέχει τα τοιχώματα των αυλών, φροντίζει να πηγαίνει μέσα στον κύλινδρο ότι ορίζει ο κεντρικός χάρτης καυσίμου.
Σε συστήματα άμεσου ψεκασμού, οπότε δεν υπάρχει βενζίνη στους αυλούς, δεν χρησιμοποιείται τέτοιος χάρτης :cool:

εχεις αλλαξει και τους συντελεστες στο χαρτη της θερμοκρασιας του αερα η μονο αλλαζεις την αντισταση απ το καντραν?
Μόνο απ'το καντράν .
τι αλλη ρυθμιση θελει η εκου (αβανς)? γιατι βλεπω το datalogger εχει ηδη παρει τη θεση του
Προσωρινά, εχω κόψει 2-3 μοίρες απ'το αβάνς μέχρι να ρυθμίσω τα μείγματα.

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Project 1100SS " Rápida " ECU, καλώδια, όργανα και σωληνάκια
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Απρ 2019, 10:44 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 21:03
Δημοσιεύσεις: 235
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 797
Έπος!! :killer3: :killer3: :killer3:

_________________
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης