rommel έγραψε:ερώτηση: γιατί ξεχωριστούς για κάθε κύλινδρο;
Για (πολυ) καλυτερη λειτουργια . Και εννοειται οχι απλως χρησιμοποιωντας το ματζαφλαρι που μπαινει μεσα στα τελικα αλλα με αισθητηρα λαμδα στους λαιμους (κατα τη διαρκεια της δυναμομετρησης).
Σκεψου οτι ο πισω κυλινδρος ειναι πιο ζεστος απο τον μπροστα (ναι, ακομα και τα υδροψυκτα). Αυτο και μονο ειναι αρκετο για ελαφρως διαφορετικη τροφοδοσια
Οταν αδειασω, θα ανοιξω ενα θεματακι για το πώς το καναμε στη λαδιερα μου.
rommel έγραψε:για να τσεκάρεις αν το 7 και το 9 έχουν τις ίδιες μπιέλες μπορείς να κοιτάξεις στα parts manual αν έχουν τον ίδιο κωδικό.
Για μενα προσωπικα δεν αξιζει τα λεφτα του , εμενα με πραγματα απο το R μου βγαινει γυρω στα 3500, οποτε βρισκεις ετοιμο μοτερ 999 απο Ιταλια με λιγοτερα λεφτα.
Μονο που σκεφτομαι οτι με τα μισα λεφτα κανω το cbr ακομα πιο πυραυλο δεν θελει και πολυ σκεψη ....
Ασε που κατα καιρους παιζουν υπερτουμπανα 749 Ιταλια με 6000 ...
Ducatisti πλέον στην ψυχή,μεσοπρόθεσμα και στο σώμα ...
ζυγισμα δεν χρειαζεται,ακομη κι αν υπαρχει διαφορα στα βαρη πιστονιων-μπιελων μια και οι ασκουμενες δυναμεις αυτοαναιρουνται λογο μηχανικης ισορροπιας του V90...ακριβως το ιδιο ισχυει και στα Ι4 με 180αρη στροφαλο...μιλαμε παντα για αρμονικες πρωτης ταξεως...
απο κει και περα ,εαν απο το εργοστασιο δεν ειναι σωστα ζυγισμενο,τοτε μονο καλο μπορει να κανει οπως ειπε και ο enga...απλως δεν ειναι υποχρεωτικο ,λογω αλλαγης εμβολων μπιελων...
αν τα δυο μοτερ ,749-999,μπορουν να τοποθετηθουν στο ιδιο σκελετο,χωρις καμια απολυτως μετροπη,οι μπιελες,εξ ορισμου,δεν γινεται να εχουν το ιδιο μηκος...
λογω διαφορετικης διαδρομης στροφαλου,με ιδιες μπιελες, προκυπτει μια διαφορα υψους 2,35mm,πραγμα που σημαινει οτι το υψος των κυλινδρων ειναι διαφορετικο,αρα και το συνολικο υψος του μοτερ...
η μονη περιπτωση που θα μπορουσαν τα δυο μοτερ να εχουν το ιδιο υψος ,με ιδιες μπιελες και υψος κυλινδρων,θα ηταν η εξης...
να ειναι τοποθετημενοι οι πειροι εμβολων,σε καθε μοτερ,με διαφορα 2.35mm,μεταξυ τους, απο την κορωνα του εμβολου,κατι που προσωπικα το θεωρω απιθανο...επισης υπαρχουν θεματα,συμπιεσης,squish κλπ.κλπ...
στο θεμα χαρτογραφησης,η διαφορα μεταξυ των κυλινδρων,διατηρειται αυτουσια ,οταν δινετε συνολικο συν-πλην στα καυσιμα σας απο Piggy back συστημα...πολυ απλα, δεν επηρρεαζεται...
απο κει και περα στο θεμα της βελτιωσης αυτης καθ αυτης,το θεμα ειναι καθαρα αξιοπιστιας,το κατα ποσο δηλαδη αντεχει ο στροφαλος του 749 να διαχειριστει τα εξτρα φορτια του επιπροσθετου κυβισμου και κατ επεκτασιν αποδοσης...
ροϊκη χρειαζεται οπωσδηποτε,ακομη κι αν οι κεφαλες ειναι ολοιδιες μια και τα χαρακτηριστικα ροης με τα καινουρια εμβολα αλλαζουν δραματικα...
Reinmeister έγραψε:ζυγισμα δεν χρειαζεται,ακομη κι αν υπαρχει διαφορα στα βαρη πιστονιων-μπιελων μια και οι ασκουμενες δυναμεις αυτοαναιρουνται λογο μηχανικης ισορροπιας του V90...ακριβως το ιδιο ισχυει και στα Ι4 με 180αρη στροφαλο...μιλαμε παντα για αρμονικες πρωτης ταξεως...
απο κει και περα ,εαν απο το εργοστασιο δεν ειναι σωστα ζυγισμενο,τοτε μονο καλο μπορει να κανει οπως ειπε και ο enga...απλως δεν ειναι υποχρεωτικο ,λογω αλλαγης εμβολων μπιελων...
αν τα δυο μοτερ ,749-999,μπορουν να τοποθετηθουν στο ιδιο σκελετο,χωρις καμια απολυτως μετροπη,οι μπιελες,εξ ορισμου,δεν γινεται να εχουν το ιδιο μηκος...
λογω διαφορετικης διαδρομης στροφαλου,με ιδιες μπιελες, προκυπτει μια διαφορα υψους 2,35mm,πραγμα που σημαινει οτι το υψος των κυλινδρων ειναι διαφορετικο,αρα και το συνολικο υψος του μοτερ...
η μονη περιπτωση που θα μπορουσαν τα δυο μοτερ να εχουν το ιδιο υψος ,με ιδιες μπιελες και υψος κυλινδρων,θα ηταν η εξης...
να ειναι τοποθετημενοι οι πειροι εμβολων,σε καθε μοτερ,με διαφορα 2.35mm,μεταξυ τους, απο την κορωνα του εμβολου,κατι που προσωπικα το θεωρω απιθανο...επισης υπαρχουν θεματα,συμπιεσης,squish κλπ.κλπ...
στο θεμα χαρτογραφησης,η διαφορα μεταξυ των κυλινδρων,διατηρειται αυτουσια ,οταν δινετε συνολικο συν-πλην στα καυσιμα σας απο Piggy back συστημα...πολυ απλα, δεν επηρρεαζεται...
απο κει και περα στο θεμα της βελτιωσης αυτης καθ αυτης,το θεμα ειναι καθαρα αξιοπιστιας,το κατα ποσο δηλαδη αντεχει ο στροφαλος του 749 να διαχειριστει τα εξτρα φορτια του επιπροσθετου κυβισμου και κατ επεκτασιν αποδοσης...
ροϊκη χρειαζεται οπωσδηποτε,ακομη κι αν οι κεφαλες ειναι ολοιδιες μια και τα χαρακτηριστικα ροης με τα καινουρια εμβολα αλλαζουν δραματικα...
αν και ειμαι ψιλοασχετος με το θεμα,συνχαρητηρια για τον τροπο που τα εξηγεις.ακομα και εγω τα καταλαβα
αν τα δυο μοτερ ,749-999,μπορουν να τοποθετηθουν στο ιδιο σκελετο,χωρις καμια απολυτως μετροπη,οι μπιελες,εξ ορισμου,δεν γινεται να εχουν το ιδιο μηκος...
τι σχεση εχει το πλαισιο με τις βασεις του κινητηρα?ο κινητηρας κρεμιεται απο 3 βιδες που βρισκονται μονο πανω στα καρτερ και οχι στην κεφαλη.
salevizakis έγραψε:τι σχεση εχει το πλαισιο με τις βασεις του κινητηρα?ο κινητηρας κρεμιεται απο 3 βιδες που βρισκονται μονο πανω στα καρτερ και οχι στην κεφαλη.
Ειναι γενικοτερα χωροταξικο το θεμα...
Reinmeister έγραψε:αν τα δυο μοτερ ,749-999,μπορουν να τοποθετηθουν στο ιδιο σκελετο,χωρις καμια απολυτως μετροπη,οι μπιελες,εξ ορισμου,δεν γινεται να εχουν το ιδιο μηκος...
λογω διαφορετικης διαδρομης στροφαλου,με ιδιες μπιελες, προκυπτει μια διαφορα υψους 2,35mm,πραγμα που σημαινει οτι το υψος των κυλινδρων ειναι διαφορετικο,αρα και το συνολικο υψος του μοτερ...
η μονη περιπτωση που θα μπορουσαν τα δυο μοτερ να εχουν το ιδιο υψος ,με ιδιες μπιελες και υψος κυλινδρων,θα ηταν η εξης...
να ειναι τοποθετημενοι οι πειροι εμβολων,σε καθε μοτερ,με διαφορα 2.35mm,μεταξυ τους, απο την κορωνα του εμβολου,κατι που προσωπικα το θεωρω απιθανο...επισης υπαρχουν θεματα,συμπιεσης,squish κλπ.κλπ...
Δεν το ξερω σιγουρα αλλα εμενα δεν θα με εξεπλησε και τοσο...
Δες για παραδειγμα τα πιστονια που δινει η Pistal για τα 749 (S, R) και 999:
Αυτο που θελω να δειξω δεν ειναι το απολυτο νουμερο στη διαφορα αποστασης μεταξυ κορωνας και πειρου αλλα την ιδια τη διαφορα (μιας και η πλειοψηφια των πιστονιων της Pistal ειναι "drop in" που σημαινει οτι η αποσταση κορωνας-πειρου δεν ειναι διαφορετικη απο του μαμισιου
salevizakis έγραψε:
τι σχεση εχει το πλαισιο με τις βασεις του κινητηρα?ο κινητηρας κρεμιεται απο 3 βιδες που βρισκονται μονο πανω στα καρτερ και οχι στην κεφαλη.
χωροταξικο οπως ειπε και ο ενγκα...απλο παραδειγμα τα σωματα ψεκασμου...2.35 πιο πανω ,οποτε και φιλτροκουτι πιο πανω,οποτε δεν κλεινει τεποζιτο...απο κει και περα δεν ξερω τα περιθωρια απο ηλεκτρικα,σελες ψυγεια,σωληνωσεις,καλωδιωσεις κλπ,αλλα δεν νομιζω να γινεται...τουλαχιστον οχι ευκολα...
ENGAKATS έγραψε:
Δεν το ξερω σιγουρα αλλα εμενα δεν θα με εξεπλησε και τοσο...
Δες για παραδειγμα τα πιστονια που δινει η Pistal για τα 749 (S, R) και 999:
Αυτο που θελω να δειξω δεν ειναι το απολυτο νουμερο στη διαφορα αποστασης μεταξυ κορωνας και πειρου αλλα την ιδια τη διαφορα (μιας και η πλειοψηφια των πιστονιων της Pistal ειναι "drop in" που σημαινει οτι η αποσταση κορωνας-πειρου δεν ειναι διαφορετικη απο του μαμισιου
κατ αρχην,κατι δεν παει καλα με τις φωτο,διοτι δειχνει και τα δυο 100mm...απο κει και περα κακως δεν σου προκαλει εκπληξη,διοτι παντα μα παντα το πανω μερος του πειρου σχεδον γλυφει το ελατηριο λαδιου,δηλαδη ειναι επιθυμητη η ελαχιστη δυνατη αποσταση του απο την κορωνα...οι λογοι πολλοι και ασχετοι με την κουβεντα μας...
anyway...δεν θα επιμεινω μια και οπως ειπα και νωριτερα δεν εχω ιδεα απο ντουκους και γραφω με βαση το γενικοτερο μηχανολογικο σκεπτικο...
αν παντως ,υπαρχει οντως τετοια διαφορα στα υψη των πειρων,τα ιταλακια ειναι για πολλες κλωτσιες...
το πιο πιθανο,εαν οντως ειναι ιδιες,τελικα, οι μπιελες,ειναι να εχουν τα μοτερ αυτη την διαφορα στο υψος και ο σκελετος του 749 να ειναι ουσιαστικα ιδιος με του 999,οποτε το μικροτερο μοτερ να χωραει ανετα...
Reinmeister έγραψε:το πιο πιθανο,εαν οντως ειναι ιδιες,τελικα, οι μπιελες,ειναι να εχουν τα μοτερ αυτη την διαφορα στο υψος και ο σκελετος του 749 να ειναι ουσιαστικα ιδιος με του 999,οποτε το μικροτερο μοτερ να χωραει ανετα...
Ναι, παιζει και αυτο (δεν ειμαι 100% σιγουρος μιας και δεν εχω στοιχεια εδω να το τσεκαρω). Τα συγκεκριμενα καρτερ αλλαζουν και στην αποσταση που εχουν τα μπουζονια των κυλινδρων μιας και στα καρτερ του 999 αναλογως την εκδοση (απλο, R κτλ κτλ) μπορουν να μπουν μεγαλυτερα πιστονια απ'οτι στο 749.
ENGAKATS έγραψε:
Ναι, παιζει και αυτο (δεν ειμαι 100% σιγουρος μιας και δεν εχω στοιχεια εδω να το τσεκαρω). Τα συγκεκριμενα καρτερ αλλαζουν και στην αποσταση που εχουν τα μπουζονια των κυλινδρων μιας και στα καρτερ του 999 αναλογως την εκδοση (απλο, R κτλ κτλ) μπορουν να μπουν μεγαλυτερα πιστονια απ'οτι στο 749.
για μαθε μπας και σταματησω να γραφω θεωριες...
mycolnago έγραψε:poytsoyna εσυ Reinmeister?
sorry δεν σε ξερω αλλα εισαι μηχανικός -μηχανολόγος?....δεν γραφεις συχνα ...αλλα βλεπω εισαι ψαγμένος?
τι εννοεις οτι "παντα μα παντα το πανω μερος του πειρου σχεδον γλυφει το ελατηριο λαδιου"
δηλαδη τα ιταλικα εχουν μεγαλύτερη αποσταση?απο τα ιαπωνικά?και αυτο δημιουργει κραδασμούς?
αυτο ακριβως που λεω εννοω...οτι η αποσταση μεταξυ κορωνας εμβολου και πειρου ειναι η ελαχιστη δυνατη που μπορει να ειναι...
σας ενημερωνω λοιπον οτι δεν εχει καμια σχεση χωροταξικα και τα τoιαυτα. εγω φοραω ψεκασμο και φιλτροκουτι απο 999 και το ντεποζιτo κλεινει και ολα μπαινουν. και ψυγεια νερου και λαδιου και σωληνωσεις τα κολαρα σιλικονης που φοραω τα παρηγγειλα για 999 και εκατσαν κουτι στο 749.οι διαφορες ειναι αλλου οπως μηκος αισθητηρα στροφων,σας το λεω γιατι εχω και ενα 999 τρακαρισμενο και βαζω συνεχεια πραγματα πανω στο 749 .