ΧΟΑΝΕΣ

Αν και δεν χρειάζονται βελτίωση...
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: ΧΟΑΝΕΣ

Δημοσίευση από ENGAKATS »

E, ενταξει... Παει και ενας χρονος :tooth2: :innocent2:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1087
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: ΧΟΑΝΕΣ

Δημοσίευση από dimirex »

@ENGAKATS:

Δυναμομέτρηση δεν έκανα - καλό θα ήταν για να βλέπαμε και τις πραγματικές διαφορές. Στην ουσία πάντως είδα διαφορά και κυρίως στο πως ανεβάζει μέχρι τις 8000-8500σαλ με 2α και 3η ταχύτητα. Πριν ήταν, ας πούμε, πιο νωχελικό...
Σχετικά με το "δοχείο" αναθυμιάσεων αν προσέξεις πάνω και κάτω από το αυτοκόλλητο έχει τρύπες για την εκτόνωση. Γιατί να είναι μεγαλύτερο όμως? Πρακτικά αν δεν υπήρχε καθόλου δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα? Πάντως έξυπνη μόντα να καταλήξει σε μια φιλτροχοάνη :thumbsup:

Τώρα για το WASP kit μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένη λύση και ίσως να αξίζει τα λευτά του αν τα βάλεις όλα μαζί - επίσης τα stacks φαίνονται και καλύτερα σχεδιασμένα προσφέροντας στην ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα με την ανάγλυφη σχεδίαση



@Cobretti996:

Θα σου πρότεινα κι εγώ να μην βάλεις σκέτες φιλτροχοάνες αλλά να τις συνδιάσεις με τα stacks και κατα προτίμηση τα απλά. Τα 600αρια έχουν ένα μεγάλο εύρος απόδοσης από μόνα τους οπότε θα έχεις βελτίωση και χαμηλά αλλά και το ανάλογο ψηλά αφού αποδίδουν τα μέγιστα στις 9000σαλ.
Το άλλο βέβαια είναι να βάλεις το ανοιχτό φιλτροκούτι και ανάλογο φίλτρο το οποίο και αποδοτικό είναι και πιο οικονομικό.



Τέλος όσον αφορά το μέγεθος των stacks που είναι ίδιο αυτό που περιμένω σε απόδοση μετά από μια όσο το δυνατόν πιο σωστή χαρτογράφηση (εχω έτοιμο το RB2 για εγκατάσταση) θα είναι μια έντονη αύξηση της ροπής ή/και της δύναμης σε πιο περιορισμένο όμως εύρος - αλλά όλα αυτά θεωρητικά :cool:

Θα ενημερώσω όταν θα έχω σχετικά νέα...
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: ΧΟΑΝΕΣ

Δημοσίευση από ENGAKATS »

dimirex έγραψε:@ENGAKATS:

Δυναμομέτρηση δεν έκανα - καλό θα ήταν για να βλέπαμε και τις πραγματικές διαφορές. Στην ουσία πάντως είδα διαφορά και κυρίως στο πως ανεβάζει μέχρι τις 8000-8500σαλ με 2α και 3η ταχύτητα. Πριν ήταν, ας πούμε, πιο νωχελικό...
Σχετικά με το "δοχείο" αναθυμιάσεων αν προσέξεις πάνω και κάτω από το αυτοκόλλητο έχει τρύπες για την εκτόνωση. Γιατί να είναι μεγαλύτερο όμως? Πρακτικά αν δεν υπήρχε καθόλου δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα? Πάντως έξυπνη μόντα να καταλήξει σε μια φιλτροχοάνη :thumbsup:
Ειμαι σιγουρος οτι καποια διαφορα θα τη βλεπεις στο δρομο. Πολλες φορες ομως μας μπερδευει ο ιδιος ο θορυβος :glimpse:

Δεν τις προσεξα τις τρυπες. Σε αυτη τη περιπτωση, βαλε ενα φιλτρο τυπου Κ&Ν για αναθυμιασεις καρτερ. Μην ξεχνας πως τα καρτερ τη μια στιγμη εχουν ανεβασμενη πιεση και αμεσως μετα χαμηλοτερη (ρουφαει αερα δηλαδη). Βαλτο για τη σκονη και μονο (σε περιπτωση που δεν το βαλεις σε μια απο τις εισαγωγες).

Λιγη θεωρια (αποδεδειγμενη και στη πραξη) για το μεγεθος του δοχειου αναθυμιασεων (οπως τα εχω ξαναγραψει πολλες φορες): http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =11&t=9527" onclick="window.open(this.href);return false; :))

Προσεξε και εδω το μεγεθος του συγκεκριμενου δοχειου σε αγωνιστικο μηχανακι (του Fogarty συγκεκριμενα :))):

Image

dimirex έγραψε:Τώρα για το WASP kit μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένη λύση και ίσως να αξίζει τα λευτά του αν τα βάλεις όλα μαζί - επίσης τα stacks φαίνονται και καλύτερα σχεδιασμένα προσφέροντας στην ταχύτητα του εισερχόμενου αέρα με την ανάγλυφη σχεδίαση
Ναι, η αληθεια ειναι πως το κιτ εχει τα παντα. Stacks (εχει μεινει πολυς κοσμος ευχαριστημενος με τη διαφορα στην αποδοση), χοανες, καλυματα, PCIII, ετοιμους χαρτες για καθε κυλινδρο, βασεις για το PC αλλα και για οτι στηριζεται πανω στο μαμισιο φιλτροκουτι (μιας και καταργειται τελειως), κτλ. Ειναι οσο πιο plug 'n play γινεται για ενα τετοιο κιτ (σιγουρα θα χρειαστει reset το TPS και ενα τσεκαρισμα στο δυναμομετρο με τον καυσαναλυτη -- δεν ειναι ολα τα μοτερ ιδια αλλωστε) και δεν παιρνει πανω απο ενα πρωινο στο γκαραζ (χαζευοντας και με καφε στο χερι).

dimirex έγραψε:...εχω έτοιμο το RB2 για εγκατάσταση...
RB2 ε;; Ωραιος (αν και με λιγα περισσοτερα χρηματα θα μπορουσες να εβαζες μια Nemesis). Εχεις βρει σε ποιον θα το πας για να το σεταρει;;

dimirex έγραψε:Θα ενημερώσω όταν θα έχω σχετικά νέα...
Εννοειται!!! Μην κανεις το λαθος και το ξεχασεις!!! :wsmile: :wsmile: :wsmile:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: ΧΟΑΝΕΣ

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Σημειωση: αν το συνεχισουμε ετσι το βλεπω να μεταφερεται στα τεχνικα... :whistling: :wsmile: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1087
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: ΧΟΑΝΕΣ

Δημοσίευση από dimirex »

Κατ' αρχήν το thread πρέπει να μετακινηθεί στα τεχνικά γιατί αρχίζει να ξεφεύγει :cool:
Πολλες φορες ομως μας μπερδευει ο ιδιος ο θορυβος
Αν και αυτό ισχύει αλλά γενικά πάντα περνάει κάποιο χρονικό διάστημα πριν την επόμενη μόντα και πάντα μια τη φορά. Απλά η αίσθηση που μου δίνει είναι ότι πριν φαινόταν σαν να αγκομαχούσε στα ψηλά και μιλάω πάντα για 2α ή 3η σχέση.
Βαλτο για τη σκονη και μονο (σε περιπτωση που δεν το βαλεις σε μια απο τις εισαγωγες)
σκεφτόμουν μήπως κάλυπτα τις τρύπες με λωρίδες από σφουγγάρι ή (μην γελάσετε) όλο το μπουκαλάκι με γυναικείο καλσόν :)) :zep: :)) :zep:
Λιγη θεωρια (αποδεδειγμενη και στη πραξη) για το μεγεθος του δοχειου αναθυμιασεων (οπως τα εχω ξαναγραψει πολλες φορες)
Το έπιασα το υπονοούμενο! :)) - καλύτερη απόδοση λόγω υποπίεσης από την εισαγωγή... χμμ, καλό!
RB2 ε;; Ωραιος (αν και με λιγα περισσοτερα χρηματα θα μπορουσες να εβαζες μια Nemesis). Εχεις βρει σε ποιον θα το πας για να το σεταρει;;
Να σου πώ, τώρα που τα ξαναβλέπω μάλλον θα πήγαινα για ignitech. H Nemesis δεν πάει κοντά στο χιλιάρικο? :think2:
Για το σετάρισμα θα απευθυνθώ στον Κορωναίο εδώ στην Αθήνα...
Εννοειται!!! Μην κανεις το λαθος και το ξεχασεις!!! :wsmile: :wsmile: :wsmile:
...απλά λόγω επαγγελματικών και οικογενειακών υποχρεώσεων δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ όσο θα ήθελα... :glimpse:
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: ΧΟΑΝΕΣ

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Ναι, εχεις δικιο. Η Ignitech ειναι πιο φτηνη και εξισου καλη λυση :thumbsup:

Δεν θυμαμαι να εχω ακουσει καλα/κακα για τον Κορωναιο. Αν ειναι καλος στο δυναμομετρο και στο σεταρισμα, οκ. Αν μπορεσεις μαλιστα να σεταρεις και το χαρτη του αβανς (θελει προσοχη!!!), θα δεις ακομα καλυτερα αποτελεσματα :glimpse:




ΥΓ.
Μεταφερεται αμεσα.... :)) :cool: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Cobretti1099
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Δευ 18 Μάιος 2009, 13:15
Gender: Male

Re: ΧΟΑΝΕΣ

Δημοσίευση από Cobretti1099 »

Αυτα ειναι ρεεεεεεε!!!!


Μα ποσο καυλα ειναι αυτα τα θεματα????

Γεια Χαρα σε Όλους!!!!

:hibye: :thumbsup: :cool: :cool: :thumbsup: :hibye:
Ducati Energia, SpA is an Italian company based in Bologna which produces electrical and electronic components. Founded by the Ducati brothers, Adriano, Marcello and Bruno Ducati. The Ducati company was called Societa Scientifica Radio Brevetti Ducati.
Reinmeister
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02

Re: ΧΟΑΝΕΣ

Δημοσίευση από Reinmeister »

εχετε υπ οψιν οτι ,συνηθως, τα μηκη των χοανων εχουν να κανουν με την χαρτογραφηση του εκαστοτε κυλινδρου κι οχι με τα μηκη εξαγωγης,τα οποια τις περισσοτερες φορες σχεδιαζονται με χωροταξικο σκεπτικο κι οχι αποδοσης,οταν μιλαμε για μαμα μηχανακια...

στα v2,ανεξαρτητως γωνιας κυλινδρων,παντοτε ο πισω δουλευει υπο καθεστως υψηλοτερων θερμοκρασιων λογω πλημμελους αεροψυξης σε σχεση με τον εμπρος οποτε,κατ επεκτασιν δουλευει πιο φτωχα και αντιστοιχα με ελαχιστα μικροτερη προπορεια αναφλεξης απο τον εμπρος...

αυτο,χοντρικα,σημαινει διαφορετικη ταχυτητα καυσης,αποπλυσης και στην συνεχεια πληρωσης στον επομενο κυκλο...μικροτερη απ οτι στον εμπρος...γι αυτο οπως θα παρατηρησετε τα μηκη εισαγωγων σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι μεγαλυτερα,ετσι ωστε το κυμα ανακλασης της εισαγωγης να "καθυστερησει" στον επομενο κυκλο καυσεως,ετσι ωστε να συντονισει ιδανικα με τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του συγκεκριμενου κυλινδρου...

επισης λαβετε υπ οψιν οτι τεραστιο ρολο παιζει η διαφορα κωνου του βεντουρι της εισαγωγης...οσο μεγαλυτερης διατομης ειναι η αρχη του κωνου,τοσο μεγαλυτερη ειναι η πιεση εισαγωγης και μικροτερη η ταχυτητα της...

μπαινοντας λιγο πιο "μεσα" στα πραγματα, μπλεκουμε ακομη περισσοτερο,μια και στην συνισταμενη θα πρεπει να υπολογισουμε και χρονισμο βαλβιδων σε συνδυασμο με δυναμικη συμπιεση κλπ κλπ...

με δυο κουβεντες...δοκιμαζετε ετοιμες λυσεις που αποδεδειγμενα δουλευουν με το σετ απ της δικης σας μηχανης...

με ντουκατι δεν εχω ασχοληθει ποτε ,γι αυτο και δεν μπορω να βοηθησω ,παρα μονο σε θεωρητικο επιπεδο...

αν με πεισει ο πατρινος πιτσιρικος να πιασω το ρημαδι του ,ισως να ασχοληθω και πρακτικα... :zep:
camen
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1074
Εγγραφή: Τετ 21 Απρ 2010, 02:19
Gender: Male
Bike: ST2S

Re: ΧΟΑΝΕΣ

Δημοσίευση από camen »

Reinmeister έγραψε: αν με πεισει ο πατρινος πιτσιρικος να πιασω το ρημαδι του ,ισως να ασχοληθω και πρακτικα... :zep:
:whistling: :whistling: :whistling:
Απάντηση