Multistrada 620 κόψε ράψε

Αν και δεν χρειάζονται βελτίωση...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

Όλο έλεγα σήμερα θα το φτιάξω, αύριο θα το φτιάξω, αυτό το ΣΚ σίγουρα, καλά στα σίγουρα θα το κάνω το Πάσχα αλλά το καλοκαίρι θα το έχω τελειώσει αυτό που έχω στο μυαλό μου.Λίγο η πολύ δουλειά, λίγο ο χρόνος που δε μένει λίγο απ'όλα στο τέλος έμεινε πίσω.Η ουσία είναι οτι και το καλοκαίρι έφυγε και ψιλοτελειώσαμε έτσι λέω δλδ γιατί μου ήρθε ακόμα μια ιδέα.Σκέφτηκα αφού έκανα κάποια πράγματα μήπως θα έπρεπε σε συνδυασμό με την ανεξάρτητη διαχείρηση καυσίμου σε κάθε κύλινδρο να έβαζα και ένα 2 σε 1 για να φύγει ο καταλύτης απο τη μέση μιας και το τελικό είναι "for racing use only";Έτσι δλδ γράφει.Θα κερδίζαμε μερικά κιλά αλλά και ποιο άνετη ροή καυσαερίων, μείωση θερμοκρασίας λειτουργίας κινητήρα κλπ.Θα μου πεις οτι με το ψυγείο λαδιού το έχεις πετύχει αλλά αυτό έχει να κάνει με το λάδι, γιατί να μην το κάνεις και στην εξαγωγή;Το θέμα είναι πως το 2 σε 1 της arrow παίζει στα 300€+μεταφορικά καινούργιο αλλά απο την άλλη σκεφτόμουνα οτι φτάσαμε μέχρι εδώ, θα αφήσουμε τους ίδιους λαιμούς;Άδικα κάναμε
και τις τρύπες στους μαμά λαιμούς για τους 2 λ.Λαιμοί για το multi 620 όσο έχω κοιτάξει δεν υπάρχουν άρα οτι θα γίνει θα πρέπει να γίνει με φτιαχτούς.Το θέμα είναι πως αφού δεν είναι ακριβώς 620 αλλά 750 το μηχανάκι μήπως θα έπρεπε να μπούνε λαιμοί μεγαλύτερης διαμέτρου;Όπως για παράδειγμα αυτοί που φοράει το 750 αν έχουν μεγαλύτερη διάμετρο;Ξέρει κανείς τι διάμετρο έχουν οι λαιμοί του 750;Μήπως έχει κανείς λαιμούς απο 1000 ή 1100 μαμα να δοκιμάσω αν κάθονται και να τους επιστρέψω πριν μπω στη διαδικασία να φτιάξω μόνος μου λαιμούς αλλά και που να φτιάξω λαιμούς και 2 σε 1 τιτανίου στην Ελλάδα;

Βοήθεια παρακαλώ, τι διαμέτρου λαιμούς έχει το 750 ή έχει κανείς λαιμούς και 2 σε 1 απο 1000 ή 1100 για δοκιμή αν κάτσουν στο μικρούλι μου;


1.Αμορτισέρ καινούργιο απο 1000
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

2.Ψυγείο λαδιού απο 1000
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

3.Carbon μπροστά φτερό
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

4.Carbon καπάκια ιμάντων
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

5.Carbon πίσω φτερό
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

6.Μπαταρία

http://www.motydesign.com/8cell_prod.php" onclick="window.open(this.href);return false;

7.Βοηθητικό στη διαχείρηση καυσίμου(πίσω κύλινδρος)

http://www.motydesign.com/8cell_prod.php" onclick="window.open(this.href);return false;

8.Κύρια διαχείρηση καυσίμου

http://www.afrtuner.com/description.html" onclick="window.open(this.href);return false;

9.Άλλαξα και το λαμπάκι της πινακίδας(ήταν καμμένο)12V, 5W, -0,5HP :wsmile:

Κανένας βοήθεια με τους λαιμού γιατί κολλήσαμε;
Άβαταρ μέλους
mxait
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1915
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:00
Gender: Male
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από mxait »

Αντε φιλαράκι!!! Αργησες να το τουμπανιάσεις!!!
Βουρ για μπροστινο τωρα!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Στακάτος.....

member of pastitsada racing team
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από D3§m02K »

Τουλάχιστον στο Monster που γνωρίζω, οι λαιμοί του 750 έχουν ίδια διάμετρο με του 695 άρα και με του 620. Για custom λαιμούς, εγώ θα πήγαινα Παπαγιάννη: http://racetech.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;

Για δώσε περισσότερες πληροφορίες για το AFR Tuner (πού το σετάρισες, δυναμομετρήσεις πριν/μετά, αισθητήρες λ κ.ο.κ.) :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από geo_multi »

After market λαιμοί για 620, όπως λες και εσύ δεν υπάρχουν. Οι λαιμοι από το 1000 - 1100 δεν νομίζω ότι μπαίνουν, χωρίς αρκετή πατέντα τουλάχιστον. Ή πας για custom λαιμούς λοιπόν ή επιλέγεις μια από τις 2-3 λύσεις που έχεις για cat eliminator (LeoVince, Arrow και ακόμα μια εταιρία αν δεν κάνω λάθος). Εγώ που τον έχω πετάξει βάζοντας το kit της LeoVince είδα μεγάλη διαφορά και το συστήνω ανεπιφύλακτα. Έχω και σχετικό threatάκι.
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 68&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Μερικές δικές μου ερωτήσεις. Τα AFR Tuners πόσο πήγανε? Ποιος θα σου τα βάλει?
Τα καπάκια των ιμάντων πόσο και από που?
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Άβαταρ μέλους
Fantazy
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Πέμ 15 Ιαν 2009, 21:38
Gender: Male
Bike: Monster S4
Other: Aprilia SC 300

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από Fantazy »

Το http://racetech.gr/" onclick="window.open(this.href);return false; το χακέψανε Τούρκοι... :angry3:
2 Strokes 4 Ever!
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

@D3§m02K To afr αποτελείται απο τους 2 επιπλέον εγκεφάλους που ποστάρισα ποιο πάνω.Ο 1ος είναι ο motty που έχω στο trackbike και θα είναι μόνιμα στο multi εκτός του όταν θα χρησιμοποιώ το trackbike οπότε θα το βάζω εκεί.Αυτός έχει εισόδους απο διάφορους αισθητήρες, tps,rpm,tmp,speed,1ος λ και 1 αναλογική αλλά και εξόδους για να οδηγήσει τα 2 μπεκ.Αυτός χρησιμοποιείτε για το μείγμα του 1ου κιλύνδρου.Στην αναλογική είσοδο μπαίνει η έξοδος απο τον 2ο εγκέφαλο της innovate που έχει και το λ του 2ου κυλίνδρου και απο αυτή την αναλογική είσοδο οδηγείται ανάλογα το 2ο μπεκ.Το πόσο το καθορίζουμε εμείς ανάλογα το afr που θα του δώσουμε με μεγάλη ακρίβεια αν θυμάμαι είναι σε διαστήματα μικρότερα των 250rpm.Φυσικά δίνουμε ότι τιμές θέλουμε εμείς, πχ απο 1250-5000rpm 13,2 και απο 5000-και πάνω 12,8.Η ουσία είναι πως όσο αλλάζει η βενζίνα ή η κατάσταση φίλτρου ή μπουζί το afr να παραμένει σταθερό.Αυτομάτως δε χρειαζόμαστε δυναμόμετρο ή κάποιον να μας ρυθμίσει το μείγμα απλά γιατί την τελική διαχείρηση την κάνουν οι 2 εγκέφαλοι και όχι ο εγκέφαλος της μηχανής.Αν κάποια στιγμή δε θέλουμε τον εγκέφαλο απλά τον βγάζουμε, βάζουμε τη φύσα γεφύρωσης βγάζουμε και τους λ για να μην τους καταστρέψουμε και είμαστε πάλι όπως παλιά, "μαμά".Η δουλειά του έχει δοκιμαστεί εδώ και 2 χρόνια με θεαματικά αποτελέσματα στο trackbike.Μπορούμε να δούμε και τι κάναμε αν μετά τη βόλτα κατεβάσουμε τα δεδομένα του έχει καταγράψει σε runtime.


Δυναμομετρήσεις δεν έχω κάνει ακόμα γιατί το ζητούμενό μου ήταν να δουλεύει σωστά ο κινητήρας μου, αλλά επειδή η ερώτησή σου σχετικά με το δυναμόμετρο ξέρω πως αφορά την τεχνογνωσία που παίρνεις όπως και η δικιά μου, μόλις το πάω θα ποστάρω και δυναμομέτρηση με καυσανάλυση.

'Οτι έχει γίνει πάνω στο μηχανάκι εκτός απο αλλαγή ιμάντων και ρύθμιση βαλβίδων τα κάνω εγώ, στο μέλλον θα κάνω και τα άλλα 2.

@geo_multi το μόνο που αγόρασα ήταν ο 2ος εγκέφαλος της innovate με 2 λ και 2 bung για τους λ που μου πήγε 200€ χοντρικά με τα μεταφορικά στην πόρτα μου(στην Ελλάδα μου ζητήσανε για τον 1 λ 150€ μετά την έκπτωση).

Τα καπάκια τα αγόρασα απο ιταλία νομίζω απο ένα μαγαζί που μου είπε ο Mirek.Όταν πάω σπίτι θα σου στείλω το μαγαζί, νομίζω απο το italoshop.


Αυτό που ήθελα να δω με τους λαιμούς του 1000 είναι αν μέχρι και το 2 σε 1 ταιριάζει στο 620, έχω 1 υποψία πως ταιριάζει...θα δούμε, ίσως πάω σε κανένα να τους μετρήσω.Το threadάκι σου διάβασα και δεν ξέρω τι ναα κάνω.
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

Λίγο οτι το είχα το μυαλό μου καιρό τώρα, λίγο οτι άκουσα και τα καλά λόγια του geo_multi σχετικά με την απόδοση, λίγο η εμφάνιση, λίγο όλα τα άλλα είπα να το κάνω σωστά το όλο πράγμα και πήρα αυτό

http://www.leovince.com/en/catalog-duca ... 2006/11669" onclick="window.open(this.href);return false;

Σκέφτηκα πως για να είναι το αποτέλεσμα και αισθητικά αποδεκτό πριν το κλείσω και το πάω βόλτα ολοκληρωμένο να πάω τους λαιμούς για γυάλισμα μόλις τους πάρω αύριο απο το μηχανουργείο.Πάντως με την κατάργηση του καταλύτη υπάρχει ΔΙΑΦΟΡΑ στροφάρει απο χαμηλά άνετα δεν μπουκώνει στο άνοιγμα-κλείσιμο του γκαζιού και όπως έγραψε ο geo_multi δε σκορτσάρει, όχι οτι σκορτσάριζε πολύ βέβαια.

Η ουσία είναι πως με την κατάργηση του καταλύτη και την αλλαγή μπαταρίας κερδίσαμε 3,9κιλά βάσει της ζυγαριάς μου ενώ βάσει των κατασκευαστών 3,8κιλά.Η αίσθηση απώλειας βάρους αισθητή και αυτό που μου έμεινε απ'όλα με τη μεγαλύτερη σημασία αφου το μηχανάκι έχει ψηλά τη μπαταρία.

Μολίς μπούνε και οι λαιμοί θα πέσουν οι ανάλογες φωτογραφίες... :)
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από geo_multi »

:thumbsup:
Ωραίος! Πραγματικά, χαμηλά στο ρελαντί, είναι πολύ καλύτερη η αίσθηση στροφαρίσματος χωρίς καταλύτη.

Γνώμη μου είναι να μην παραλήψεις να βάλεις τους σφιγκτήρες. Ειδικά στον κάθετο κύλινδρο, που δεν έχει ούτε ελατήριο να κρατάει την ένωση, το θεωρώ επιβεβλημένο για να μην χάνει καυσαέρια. Κάνε το με τέσσερις κοψιές, όχι με τρεις. Επειδή το ανοξείδωτο είναι αρκετά σκληρό με τρεις ο σφιγκτήρας ζορίζεται πολύ να το κλείσει και πάει να κλωτσήσει η βίδα του.

Α, και βάλε φώτος όταν τελειώσει!
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

Μόλις πάρω τους λαιμούς και τη σωλήνα που πάει στο τελικό απο το γυάλισμα θα τους κόψω σε 4 σημεία και θα τους βάλω.Έχω πάρει είδη σφυκτήρες για αυτή τη δουλειά.Πάντως η διαφορά καυσίμου σε μπροστά και πίσω κύλινδρο ήταν σημαντική, όταν έβγαλα το παλιό 2σε1 με τον καταλύτη ο μπροστά ήταν κατράμι ενώ ο πίσω ήταν ανοιχτόχρωμος.Θα ποστάρω φωτογραφίες μόλις τους βάλω επάνω...
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Multistrada 620 κόψε ράψε

Δημοσίευση από nikosrr »

Βάζω 1 φωτογραφία που δείχνει κάποια ψηλά στοιχεία για τυχαία στιγμή απο βόλτα.
AFR1 καυσαέρια απο κύλινδρο 1(οριζόντιος)
AFR2 καυσαέρια απο κύλινδρο 2(κάθετος)
RPM τα γνωστά
TP θέση γκαζιού(ποσοστιαίο άνοιγμα)
ECT θερμοκρασία κινητήρα(στα δικά μας λαδιού θερμοκρασία)

Μη ρωτήσετε αλλά δε θυμάμαι γιατί δε μου δουλεύει η θερμοκρασία.Η μικρή διαφορά που υπάρχει στα afr έχει να κάνει με το ext που θα διορθωθεί με ελάχιστη ακρίβεια στους υπολογισμούς μετά το επόμενο καλιμπράρισμα των λ.Η επιλογή των λ έχει σημασία διότι δεν είναι λ που έχουν τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες σειράς, έχουν τη δυνατότητα όσο προχωράει ο χρόνος ζωής τους να μη δίνουν λάθος δεδομένα απο 1 σημείο και μετά λόγω φθοράς αλλά μπορούν να καλιμπράρονται πάλι με αποτέλεσμα τους κρατήσουμε για πάνω απο 200000κμ.Θα ποστάρω αύριο και φωτογραφία απο το χάρτη της μοτό.

Χρωστάω φωτογραφίες απο όλη την εξάτμηση και το cat eliminator αφού γυαλίστηκαν και απο τα λοιπά αλλά δεν έχω φωτογραφική μηχανή τώρα...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Απάντηση