999R November mods!!!!!!

Αν και δεν χρειάζονται βελτίωση...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από motogppress »

εδω και καιρο εβλεπα το ιδιο ονειρο, τη μηχανη μου να φωναζει... θελω φουλ σηστεμ..... θελω φουλ σηστεμ........θελω BST...... θελω BST........

Οι μερες περνουσαν και εντελως τυχαια βρηκα μια μερα εξω απο την πορτα μου κατι κοκκινες κουτες...........................

......................λεμε και καμια μ@λ@κι@............................


Στην Ιταλια που ειμουν βρηκα μια ''καλη'' ευκαιρια και την αρπαξα καθως για τη μηχανη μου δεν βρισκεις καινουργιες πλεον εξατμησεις!!!

Η μηχανη ειναι μεσα στο γκαραζ και δεχετε τις περιποιησεις μας.......

επισης εδω και καποιους μηνες ειχα παρει και το ελαφρομενο σετ των εργκαλ ρεγουλατορων για τους ιμαντες!!!!!!!!

στο πακετο με την εξατμιση εχει και τα DP φιλτρα και την ecu!!!!!!

αναμενετε στο ακουστικο σας............

προς το παρον, φωτο απο το χειρουργειο............

α ναι ξεχασα, προσπαθω να αντισταθω eπισης στον πειρασμο των BST..........
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

:thumbsup:

Ποσο πιο ελαφριες ειναι οι BST απο τις ζαντες του R;;
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Iron butt
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1349
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:18
Gender: Male
Other: ΚαθεΤριτηΜαστορα
Τοποθεσία: Νικητιανος.....

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από Iron butt »

:wav: :wav: :wav:
Yπερτουμπανο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ευγε νεαρε μου.. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Γιαννης
From all the things i have lost i miss my mind the most...

Sometimes I lie awake at night, and ask, 'Where have I gone wrong?' Then a voice says to me, 'This is going to take more than one night.'”
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από motogppress »

ENGAKATS έγραψε::thumbsup:

Ποσο πιο ελαφριες ειναι οι BST απο τις ζαντες του R;;
στο συνολο 4-5 κιλα και οι δυο, αν το κανεις ομως * 8, λογο του οτι ειναι αναρτωμενη κινουμενη μαζα καταλαβαινεις οτι πρεπει να μαθεις ξανα να οδηγεις μηχανη!!!!!!!!!!!!!

http://www.bikehps.com/bst/bst_inertia.html

με Κ8 1000 το 2008 στις Σερρες και BST κλπ κλπ mods, τα ειδα ΟΛΑ!!!!!! τι S και μαλακιες, δεν υπηρχαν S πλεον, απλα ΟΚ ΔΕΝ σταματουσε το μηχανακι, εκει ειχε και προβλημα απο τη μανα του!!!!!
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Agusta Madness
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τετ 17 Φεβ 2010, 09:11
Gender: Male
Other: MV F4

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από Agusta Madness »

8 Κιλά Ζυγίζουν οι Marchesini Forged Aluminium (Μαμά) χωρίς γρανάζι και πίσω φρένο.
5 Κιλά οι BST για μονό-μπρατσο (π.χ. 1098 , MV). Αυτές έχω στο MV μου.
6,3 Κιλά ζυγίζουν οι BST για το 999. Αλλά το βάρος έιναι όλο στο κέντρο.
7,5 κιλά οι PVM μαγνησίου (Αυτές έχω στο VTR SP2) μαζί όμως με το γρανάζι και το πίσω δίσκο φρένων

Το μειονέκτημα με τις BST είναι ότι αν πάς για αλλαγή ελαστικών και το μηχάνημα ασκεί μεγάλη πίεση στις ζάντες μπορεί και να σπάσουν. Θέλει αλλαγή ελαστικών χωρίς πίεση απο πρέσα αλλα στο χέρι. Επιπλέον στις οδηγίες λέει αν βάλεις κουβέρτες να μην περάσουν τους 90 βαθμούς.

Αν ενδιαφέρεσαι για PVM πες μου να σου στείλω link να μιλήσεις. WSBK BMW & οι περισσότερες Moto 2 αυτές φοράνε.

edit: Οι 57mm στο R θα μεταφέρουν την δύναμη ψηλά και θα χάσει στα χαμηλά. Pls ενημέρωσέ με αν όντως είναι έτσι γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι έχει δίκιο ο μηχανικός μου. Thanks
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
chducos1
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:32
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: ΔΟΥΚΑΤΙ-ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜ
Τοποθεσία: midili

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από chducos1 »

γιατι δεν αλλαζεις και την μπαταρια?
χρηστος-μου ποναει ο νους μου.
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από motogppress »

chducos1 έγραψε:γιατι δεν αλλαζεις και την μπαταρια?
α ναι θα την αλλαξω κι αυτη με ηλιθιου!!!!!!!!!!!!! :hi: :hi: :hi: :hi:
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από motogppress »

Agusta Madness έγραψε:8 Κιλά Ζυγίζουν οι Marchesini Forged Aluminium (Μαμά) χωρίς γρανάζι και πίσω φρένο.
5 Κιλά οι BST για μονό-μπρατσο (π.χ. 1098 , MV). Αυτές έχω στο MV μου.
6,3 Κιλά ζυγίζουν οι BST για το 999. Αλλά το βάρος έιναι όλο στο κέντρο.
7,5 κιλά οι PVM μαγνησίου (Αυτές έχω στο VTR SP2) μαζί όμως με το γρανάζι και το πίσω δίσκο φρένων

Το μειονέκτημα με τις BST είναι ότι αν πάς για αλλαγή ελαστικών και το μηχάνημα ασκεί μεγάλη πίεση στις ζάντες μπορεί και να σπάσουν. Θέλει αλλαγή ελαστικών χωρίς πίεση απο πρέσα αλλα στο χέρι. Επιπλέον στις οδηγίες λέει αν βάλεις κουβέρτες να μην περάσουν τους 90 βαθμούς.

Αν ενδιαφέρεσαι για PVM πες μου να σου στείλω link να μιλήσεις. WSBK BMW & οι περισσότερες Moto 2 αυτές φοράνε.

edit: Οι 57mm στο R θα μεταφέρουν την δύναμη ψηλά και θα χάσει στα χαμηλά. Pls ενημέρωσέ με αν όντως είναι έτσι γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι έχει δίκιο ο μηχανικός μου. Thanks


πολυ σωστες οι πληροφοριες για τα specs που μας δινεις!!!!!!!!!!!

ο μηχανικος σου ομως δεν εχει υποθεση να του πεις!!!!!!! σορρυ που στο λεω ετσι ξερά!!!!!!!!!!

ειναι το SP2 που ηταν Σερρες τον Απριλιο το δικο σου, νομιζω SP1 ηταν εκεινο, anyway, θα εισαι στο trackbike την αλλη βδομαδα?

εγω θα ειμαι με το RC8 οπως και τον Νοεβριο που μας περασε!!!!!!!!

θενκσ
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Agusta Madness
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τετ 17 Φεβ 2010, 09:11
Gender: Male
Other: MV F4

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από Agusta Madness »

Όχι Σέρρες δεν έχω ανέβει. Δεν υπάρχει χρόνος καθόλου. :zep:

Αν ενδιαφέρεσαι για PVM μίλα με τον αντιπρόσωπο Ελλάδα (http://www.meremetis.gr" onclick="window.open(this.href);return false;). Μίλα με τον Δημήτρη, εκ μέρους του Κωστή με το 999R. Θα εκπλαγέις απο την τιμή :whistling:

Όσο για την εξάτμιση, γι' αυτό σε ρώτησα για να μας πείς εντυπώσεις μολις την βάλεις.

Thanks.

Μία απο την Dudu μου... :)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από Doc »

Μερικά εν συντομία:

- Αν πας για PVM μίλα όπως σου είπε κι ο φίλος με το Δημήτρη και πες του κι'από 'μένα :thumbsup: εξαιρετικό παιδί και φίλος.

- η ολόσωμη ρυθμισμένη σωστά θα αυξήσει την συνολική δύναμη χωρίς να αδειάσει πουθενά. Πολύ καλά έκανες και την βάζεις κι άργησες.

- Αν και όταν αλλάξεις ζάντες, η αλήθεια είναι ότι κυριολεκτικά θα πρέπει να ξαναμάθεις να οδηγείς το μηχανάκι (όταν το έκανα εγώ λάλησε το μυαλό μου, ειδικά και με την κοντή κάστερ τα εσάκια είναι άντε γειά).

- Όσο για την μπαταρία, είναι τα πιό φθηνά κιλά που θα βγάλεις από το μηχανάκι. Κάντο !

- Τέλος αν και τις ζαχάρωνα τρελά κι εγώ τις BST, τελικά φοβούμενος την ανύπρκτη εμπειρία εδώ στην Ελλάδα αλλά και την αγαρμποσύνη στα βάλε-βγάλε λάστιχα, κατέληξα στο μαγνήσιο.

:hibye:

P.S: όταν ξανφέρεις τη γριά σου Σέρρες, βάλε γρανάζια 15-36 :cool:
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από motogppress »

Doc έγραψε:Μερικά εν συντομία:

- Αν πας για PVM μίλα όπως σου είπε κι ο φίλος με το Δημήτρη και πες του κι'από 'μένα :thumbsup: εξαιρετικό παιδί και φίλος.

- η ολόσωμη ρυθμισμένη σωστά θα αυξήσει την συνολική δύναμη χωρίς να αδειάσει πουθενά. Πολύ καλά έκανες και την βάζεις κι άργησες.

- Αν και όταν αλλάξεις ζάντες, η αλήθεια είναι ότι κυριολεκτικά θα πρέπει να ξαναμάθεις να οδηγείς το μηχανάκι (όταν το έκανα εγώ λάλησε το μυαλό μου, ειδικά και με την κοντή κάστερ τα εσάκια είναι άντε γειά).

- Όσο για την μπαταρία, είναι τα πιό φθηνά κιλά που θα βγάλεις από το μηχανάκι. Κάντο !

- Τέλος αν και τις ζαχάρωνα τρελά κι εγώ τις BST, τελικά φοβούμενος την ανύπρκτη εμπειρία εδώ στην Ελλάδα αλλά και την αγαρμποσύνη στα βάλε-βγάλε λάστιχα, κατέληξα στο μαγνήσιο.

:hibye:

P.S: όταν ξανφέρεις τη γριά σου Σέρρες, βάλε γρανάζια 15-36 :cool:


επαναληψη μητηρ μαθησεως!!!!!!!!!!!! ετσι ολα ορθα!!!!!!!!!!

15-36 εχω δεν το πειραξα, απλα οπως τα λεγαμε και στο τηλ πρεπει να αλλαξω τις σχεσεις στις εισοδους!!!!!!!

απο βδομαδας με τον σεισμο ''RC8'' που θα ειμαι θα δουλεψω τις σχεσεις στο κιβωτιο!!!! εχει κι αυτο μακρι γραναζωμα και θα δουλεψω τις εισοδους μου περισσοτερο και τα S!!!!!!!


οσον αφορα τις BST και αλλαγη ελαστικου, οι μικροτερες μηχανες που ειναι ειδικα σχεδιασμενες για μηχανες εχουν τα κυρια κομματια τους φτιαγμενα απο σκληρο πλαστικο, γι αυτο ακριβως τον λογο, για να μην στραβωνουν τις ευαισθητες ζαντες των μοτοσικλετων!!! φυσιακ εαν εισαι οχι απλα ''καθηγητης'' αλλα ''ντοκτορας'' στο ξεμονταρισμα μπορει να τις κοψεις στα δυο σαν τ'αγγουρι!!!!
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από motogppress »

τελειωσαμε τελικα και πηρα τη μηχανη μου χθες.

οι αλλαγες που καναμε ηταν

1. να αντικαταστησω τα rollers των ιμαντων με τα DP κατηγοριας ''φτερου''. Ο κινητηρας στροφαρει πολυ ανετα στη βολτα που εκανα προς το σπιτι μου ''αβασανιστα που λεμε''.

ελπιζω να εξακολουθει να υπαρχει ο κοφτης στο στροφομετρο.....

2. μπηκε φουλ 57mm τερμι εξατμιση + ecu + φιλτρα αερα, η δυναμη ειναι κοντα στα παλια επιπεδα δεν μπορω να καταλαβω και πολλη διαφορα χαμηλα, αφου απλα το αδηγησα απο τον αντιπροσωπο στο σπιτι...........αυτο που σιγουρα ισχυει ειναι η πολυ πιο ξεκουραστη και ανετη λειτουργια του κινητηρα που παρατηρησα, και το πολυ πιο γρηγορο στροφαρισμα, σε συνδιασμο με τα rollers πρεπει να παιζει αυτο.

3. καναμε ρυθμισεις CO και μπαλανσαρισμα - μανομετρικα, οπου δεν ηθελε και κατι το ιδιαιτερο.

4. μεγαλη αλλαγη στη γεωμετρια εκανα επισης οπου εκλεισα τις μοιρες στις 23,5. δεν ειναι και ιδιετερα παραξενη η αισθηση αλλα σιγουρα εχει πιο ελαφρι τιμονι!!!!!!!!!!!! το εχω σε μια γραμμη να φαινεται απο την πλακα και θα παω στις δυο γιατι ψηλωσε μπροστα με την πιο κλειστη γωνια, πιστευω θα ειναι απλα τελεια!!!!!!!

5. επισης για τη λειτουργια του κινητηρα οπως ειπα ειναι υποδειγματικη και μου φαινεται λιγο πιο πλουσιο το μειγμα γενικα, αλλα και οριακα πιο ψηλο το ρελαντι, αλλα ειναι οκ!!!
θα την περασω μια βολτα απο το dyno για να δω το μειγμα σε ολη την καμπυλη και μπορει εαν χρειαστει να βαλω πισω το pc3usb που εχω και να δω με χαρτογραφηση τι μπορει να παιξει! πρεπει να πω οτι επαψα να ειμαι fan του pc3usb και μεγαλο ρολο επαιξαν οι μηχανικοι σ'αυτο!!!!!!!!!!!!

6. πρεπει επισης να αλλαξω αλυσιδα και γραναζια και θα παω μαλλον σε 520, δεν εχω αποφασισει ομως τι μαρκα θα βαλω!!!!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
taz5
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: Τετ 20 Απρ 2011, 18:16
Gender: Male
Bike: 1098R
Other: nexus 250
Τοποθεσία: Βάρκιζα

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από taz5 »

Με γειές!!!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Drive it like you stole it!!!!!
Άβαταρ μέλους
Agusta Madness
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τετ 17 Φεβ 2010, 09:11
Gender: Male
Other: MV F4

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από Agusta Madness »

Έφτιαξες και τον αποστάτη για το μαρσπιέ;
Καλορίζικο, άντε και στα δικά μας...

Πρόσεχε πολύ την νέα γεωμετρία.

23.5 μοίρες --> 91mm trail
24.5 μοίρες --> 97mm trail

άποψη μου με 23.5 μοίρες το μηχανάκι είναι επικίνδυνα ασταθές και χάνεις πολύ σε αίσθηση
Ιδανικό Trail είναι 95-96mm
Μην ξεχνάς όσο περισσότερο Trail τόση περισσότερη σταθερότητα και αίσθηση αλλά και πιο "βαρύ" στις αλλαγές
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από Doc »

Agusta Madness έγραψε:Πρόσεχε πολύ την νέα γεωμετρία.

23.5 μοίρες --> 91mm trail
24.5 μοίρες --> 97mm trail

άποψη μου με 23.5 μοίρες το μηχανάκι είναι επικίνδυνα ασταθές και χάνεις πολύ σε αίσθηση
Ιδανικό Trail είναι 95-96mm
Μην ξεχνάς όσο περισσότερο Trail τόση περισσότερη σταθερότητα και αίσθηση αλλά και πιο "βαρύ" στις αλλαγές
Σωστά τα παραπάνω, όμως στην Ελλάδα (βλέπε Σέρρες) δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να χρησιμοποιείς τις 24,5, δεν έχουμε τέτοιες στροφές που να χρειάζονται το μεγαλύτερο trail και βέβαια δεν χάνεις σε σταθερότητα μιας και "περίσσευε".

Όσο για το PC3, κι εγώ το δικό μου το έχω και κάθεται στην αποθήκη, με σωστή ρύθμιση το σύνολο δουλεύει καλύτερα και χωρίς το PC.

Όσο για αλυσογράναζα, νομίχω ο καλύτερος συνδυασμός είναι τα DP μπρος-πίσω και από αλυσίδες η AFAM η αγωνιστική (σε 520 πάντα, κάντο και δεν θα έχεις κανένα θέμα).

Να σημειώσω πως αν σκέφτεσαι να αλλάξεις ζάντες σχετικά σύντομα, τότε περίμενε με την αλλαγή γραναζιών μιας και το πίσω μάλλον δεν θα ταιριάζει με τις νέες ζάντες (για τις Marchesini δίνει ξεχωριστό κωδικό DP η Ducati).

:hibye:
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από motogppress »

αμα ειναι να αλλαξω τα εργοστασιακα forged ρε Νικο μου θα βαλω τα καρβουνενια!!!!!!!!

δεν παλαβωσουμε αλλο απο δω και περα, ειναι ηδη αργα..................

σι γιου τουμορροου!!!!!!!!!!!!
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: 999R November mods!!!!!!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Με το καιρο θα εχεις μια καλυτερη εικονα οσον αφορα τα αποτελεσματα των αλλαγων.

Για το PC παντως (οπως και οποιοδηποτε παρομοιο συστημα/ηλεκτρονικη), αν ρυθμιστει σωστα (με αισθητηρες λαμδα, στο δυναμομετρο ή στο δρομο) δεν υπαρχει περιπτωση να ΜΗΝ δειτε διαφορα προς το καλυτερο σε σχεση με μια καλορυθμισμενη μαμισια ηλεκτρονικη (ακομα και την DP), εκτος και αν εχετε προσβαση σε μηχανημα/προγραμμα που σας επιτρεπει να ρυθμισετε το μειγμα με ακριβεια (ανα συγκεκριμενες στροφες και ανοιγμα γκαζιου) και να ανεβασετε το νεο χαρτη στην ηλεκτρονικη σας :glimpse:.

Οταν ο μαστορας μπορει να παιξει μονο με τις βιδες στα σωματα ψεκασμου και το CO, ειναι απλως αδυνατο να καταφερει να βγαλει τα μεγιστα σε ολη τη γκαμα στροφων.
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Απάντηση