Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620 (αναρτησεις - φρενα)
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Μαρ 2013, 21:04
Δημοσιεύσεις: 324
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: kaze-r
Καλησπέρα κύριοι μετά απο πολύ σκέψη λέω να αλλάξω το μπροστινό μου στο εργαλείο γιατί πλέον δε με καλύπτει και αναζητώ λύσεις..... Σκέφτομαι τα μπροστινά απο ένα duke 640 που είναι και προσιτό και νομίζω πολύ καλύτερο απο το δικό μου!

Θα ήθελα την αποψή σας και τη γνώμη σας!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 13:04 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
δεν ξερω αν μπαινουν χωρις πατεντες στις πλακες (εχουν ιδια εξωτερικη διαμετρο σε εκεινο το σημειο;;) :think2:

το αλλο που πρεπει να τσεκαρεις ειναι το υψος τους, αν ειναι πιο ψηλα δεν ξερω αν θα εχεις αρκετο χωρο ωστε να μη βρουν στο τιμονι


τελος, πιστευω πως για να ταιριαξει το πιρουνι του Duke στη χρηση του Multi θα πρεπει να του κανεις revalving και να το συνδυασεις (αν δε μπορεις τωρα το κανεις αλλη στιγμη) με αντιστοιχη αναβαθμιση πισω

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:49
Δημοσιεύσεις: 2853
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: ΚΤΜ 200
Μπαίνουν από το 1000 χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις πλάκες

_________________
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 14:36 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
geo_multi έγραψε:
Μπαίνουν από το 1000 χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις πλάκες


+1

ξεχασα να το αναφερω

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 14:39 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
Δημοσιεύσεις: 5612
Τοποθεσία: Πειραιας
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Άλλη: Ss1000ds
geo_multi έγραψε:
Μπαίνουν από το 1000 χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις πλάκες

Και απο st εαν θυμαμαι καλα μπαινει.

_________________
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 15:18 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4206
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Aπό όλα τα μηχανάκια της γης μπαίνει.
Πρέπει όμως να δεις το ΓΙΑΤΙ θέλεις να αλλάξεις μπροστινό.
-Θες καλύτερα φρένα;
-Θες ρυθμίσεις στο πιρούνι σου;
-Θες ακτινικά φρένα;
-Θες 2 δαγκάνες;
Γενικά επέλεξε κάτι από μοντέλο DUCATI, λόγω του ότι δεν θα μπεις σε μανούρα να ταιριάξεις άξονες, ζάντες, φτερά και λοιπά.
Η καλύτερη και πιο... plug'n'play αλλαγή σε εσένα θα ήταν μπροστινό από 1000άρι ή ακόμα καλύτερα από S.
Βέβαια, με το να μπεις σε διαδικασία να αλλάξεις μπροστινό στο 620, κρατάς τα λεφτά και πας σε κάτι ανώτερο συνολικά. Δεν στο λέω θέλοντας να μειώσω το ΜΤS620, απλά αν είδες ή πρόκειται να νιώσεις σύντομα ότι γενικά δεν σε καλύπτει το μηχανάκι σου σε τομείς αναρτήσεων/φρένων/δύναμης, είναι προτιμότερο να πας σε μια "έτοιμη" λύση.

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 16:39 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Μαρ 2013, 21:04
Δημοσιεύσεις: 324
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: kaze-r
Απο το μηχανάκι μου δεν είμαι ευχαριστιμένος απο τις αναρτήσεις του και τα φρένα του.....Για τα φρένα έχει γίνει η σχετική αναζήτηση και θα μπεί λογικά άλλη τρόμπα ακτινική, 4πιστονες, δισκοι 320ΜΜ και μένει να δώ τι θα κάνω με την ανάρτηση μπροστά που με προβληματίζει....Γιαυτό ρωτάω να δώ τος θα πράξω, θα ήθελα να μπορούσα να έχει και ρύθμηση μπροστά αλλά φέυγει οικονομικά το πράγμα.....αν κάνω τις παραπάνω κινήσεις καταλαβαίνετε οτι το μηχανάκι το παντρέυομαι και το έχω μετά για μια ζωή γιατι μου αρέσει πολυ.....αν δε βάλουν κάνα τρελό φόρο για πάνω απο δυο......


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4206
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Tρόμπες, δίσκοι, βάλε-βγάλε, καταλήγουμε στο συμπέρασμα καλύτερα να πας κατευθείαν για 1000DS.
Επίσης, 2 x 320mm δίσκοι μπροστά, είναι overkill για το 620. Νταξ'...
Τώρα, για να βρεις αξιόλογο USD με ρυθμίσεις, το οποίο να προορίζεται για Sport-Touring μηχανή, όπως το MTS, πας μόνο σε μεταχειρισμένο από MTS1000/1100. Μιλώντας πάντα για ποσό που δεν θα ξεφύγει σε δυσθεώρητα ύψη, αλλιώς θα σου έλεγα να βάλεις από το MTS 1200...το οποίο θα ήταν το απόλυτο overkill...

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 12:45 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Μαρ 2013, 21:04
Δημοσιεύσεις: 324
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: kaze-r
Δε νομίζω να έιναι overkill ρε τα 320 τα εβαζε απο τη μαμα στα monster μεχρι το 2002....αυτο ακριβως το set up θα κανω αλλα με ακτινικη τρομπα! Δε θελω να το δωσω το μηχανακι να παω σε 1000, θα παω σε 1000 σε κατι αλλο αργοτερα αυτο δεν το δίνω.....Κοιτάω σοβαρα τα μπροστινα απο duke 2 νομιζω τα wp ειναι καλη λύση αλλα δε βρίσκω πουθενα info για διαστασεις και τετοια......Ειδομεν....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
Δημοσιεύσεις: 4193
Φύλο: Άντρας
Άλλη: ΚαΤεΜούνα
Για αρχη δες αν ταιριαζουν στις πλακες. Βρες κατι που να ειναι plug n play..

_________________
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση

Κάγκουρας


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4206
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Mε την ακτινική τρόμπα θα δεις τεράστια διαφορά.

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
Δημοσιεύσεις: 5612
Τοποθεσία: Πειραιας
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Άλλη: Ss1000ds
jumaru έγραψε:
Δε νομίζω να έιναι overkill ρε τα 320 τα εβαζε απο τη μαμα στα monster μεχρι το 2002....αυτο ακριβως το set up θα κανω αλλα με ακτινικη τρομπα! Δε θελω να το δωσω το μηχανακι να παω σε 1000, θα παω σε 1000 σε κατι αλλο αργοτερα αυτο δεν το δίνω.....Κοιτάω σοβαρα τα μπροστινα απο duke 2 νομιζω τα wp ειναι καλη λύση αλλα δε βρίσκω πουθενα info για διαστασεις και τετοια......Ειδομεν....


Σε χιλιοστα ειναι ιδια,σε μηκος εχει διαφορα οπως και σε διαδρομη.
Πρωτα πρεπει να δεις αν οι αξονες ιδιοι
Μετα το οφσετ της ζαντας οπως και το οφσετ των δισκων.

Επισης εχεις και μια επιλογη να ριξεις απο tuono η mille :glimpse: κατα καιρους στο car παιζουν κατι ευκαιριες.

_________________
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 14:39 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Δημοσιεύσεις: 4020
Τοποθεσία: Atlantis
Φύλο: Άντρας
Άλλη: honda rc166
απο μουλτι 1000 ειναι η μονη σου επιλογη...αλλα πραγματικα καλυτερα να παρεις ολο το χιλιαρι κατευθειαν....

_________________
opanos


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 15:11 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Μαρ 2013, 21:04
Δημοσιεύσεις: 324
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: kaze-r
Μπορεί να φαίνεται χαζο και να είναι (σίγουρα) αλλά δε θέλω να παρω το 1000 η σκέψη είναι να βελτιωθεί κάπως γιατι και λογο βάρους (δικου μου) δε παλευεται το μηχανακι απο μπροστινο και να μείνει σε μένα να το παντρευτώ με λίγα λόγια....για πολλους λογους...οικονομια καυσιμου,ευκολια,


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015, 15:15 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Δημοσιεύσεις: 4020
Τοποθεσία: Atlantis
Φύλο: Άντρας
Άλλη: honda rc166
για αρχη το μπροστινο θα σου κοστισει πολλα...
ξεκινα απλα με ενα σερβις και ελατηρια αλλα, δε θα εχεις προβλημα μετα σιγουρα...τωρα η μετατροπη στα φρενα γινεται χωρις πολλα πολλα, ολα μπαινουν πανω στο μηχανακι σου απο ολα τα υπολοιπα μοντελα αρκει οι δισκοι να ειναι οι παλιοι με τις 6 τρυπες...

_________________
opanos


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Μαρ 2013, 21:04
Δημοσιεύσεις: 324
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: kaze-r
Σε συνέχεια των upgrades που αναφέρω να πω οτι αποκτηθηκαν 2 τρόμπες ακτινικες για συμπλέκτη και φρένο.....επειδή αυτές τις μέρες εχω off απο δουλεια λέω να τις περάσω....πρέπει να προσέξω κάτι ή είναι βάλε βγάλε υγρά βάζω τρόμπες γεμίζω εξαέρωση και φύγαμε;;;;


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4206
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Να ταιριάζει το σπείρωμα από τις βίδες στις νέες τρόμπες. Να κάνεις καλή εξαέρωση με υπομονή.
Τί τρόμπες πήρες;

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Μαρ 2013, 21:04
Δημοσιεύσεις: 324
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: kaze-r
Απο 999..... Ελπίζω να πάνε όλα καλά!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 14:05
Δημοσιεύσεις: 2712
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000
Άλλη: Seicento, λαδιέρα!!!
jumaru έγραψε:
Απο 999..... Ελπίζω να πάνε όλα καλά!!



:thumbsup: :thumbsup: Κράτα μας ενήμερους.... :hibye: :hibye:

_________________
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS

..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Απρ 2015, 03:21 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4206
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Καλή επιλογή. Δεν θα είναι υπερβολικά για το μηχανάκι σου. Άντε να δούμε!

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Απρ 2015, 11:27 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
ολες οι τρομπες της brembo εχουν το ιδιο σπειρωμα για τη βιδα: 10*100

οι τρομπες απο 999 μπαινουν χωρις προβλημα, το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι αν τα σωληνακια σου φτανουν στις τρομπες, ελπιζω πως ναι... :glimpse:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 09:55 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Μαρ 2013, 21:04
Δημοσιεύσεις: 324
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: kaze-r
Συνέχεια του project σιγά σιγά και με αργά βήματα λόγο φόρτου εργασίας.....

Προμηθεύτηκα αντάπτορες για να μπορέσω να κρατήσω τα σωληνάκια μου και να κουμπώσουν πάνω στις καινούργιες τρόμπες χωρίς πρόβλημα.....

Εκκρεμούν οι δίσκοι, θα προμηθευτώ 2 Χ 320mm μαργαρίτες δυστυχώς και είναι η μόνη εκκρεμότητα μετά αρχίσει το assembly..... Θα ακολουθήσει και φωτογραφικό υλικό από την εγκατάσταση.

Το τελικό αποτέλεσμα θα έχει ως εξής :

1. Τρόμπα Φρένου-Συμπλέκτη ακτινική brebo απο 999
2. Τετραπίστονες brebo χρυσές
3. Δίσκους 320mm


Επόμενο βήμα ρυθμιζόμενο από 1000DS..... :whistling: :whistling: :whistling:

Παρακαλώ αν γίνετε να αλλάξει το όνομα να γίνει ''Αλλαγή μπροστινού σε multi 620 (ανάρτηση-φρένα)''


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 19:58
Δημοσιεύσεις: 8639
Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Άλλη: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
jumaru έγραψε:
Συνέχεια του project σιγά σιγά και με αργά βήματα λόγο φόρτου εργασίας.....

Προμηθεύτηκα αντάπτορες για να μπορέσω να κρατήσω τα σωληνάκια μου και να κουμπώσουν πάνω στις καινούργιες τρόμπες χωρίς πρόβλημα.....

Εκκρεμούν οι δίσκοι, θα προμηθευτώ 2 Χ 320mm μαργαρίτες δυστυχώς και είναι η μόνη εκκρεμότητα μετά αρχίσει το assembly..... Θα ακολουθήσει και φωτογραφικό υλικό από την εγκατάσταση.

Το τελικό αποτέλεσμα θα έχει ως εξής :

1. Τρόμπα Φρένου-Συμπλέκτη ακτινική brebo απο 999
2. Τετραπίστονες brebo χρυσές
3. Δίσκους 320mm


Επόμενο βήμα ρυθμιζόμενο από 1000DS..... :whistling: :whistling: :whistling:

Παρακαλώ αν γίνετε να αλλάξει το όνομα να γίνει ''Αλλαγή μπροστινού σε multi 620 (ανάρτηση-φρένα)''

φιξ.

και χουφτες εντουρο να δεσει

_________________
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr
http://www.advrider.gr
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620(αναρτησεις-φρενα)
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 10:12 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4206
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Ωραίος. Σωληνάκια είναι μικρό κόστος να βάλεις καινούρια πάντως. Θα έχεις και νέα ανοξείδωτα ρακοράκια και θα είσαι κομπλέ χωρίς πατέντες.
Μαργαρίτα; Χμμμ... Μόνο η Braking βγάζει μαργαρίτα από τις γνωστές εταιρείες. Δεν πιστεύω να βάλεις τίποτα China;

4πίστωνες αξονικές από 620 έβαλες;

Υ.Γ. Πολύ καλή μόντα, αλλά όταν τελειώσεις θα δεις ότι θα ψάχνεις για παραπάνω δύναμη. :cool:

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή μπροστινού σε multi 620(αναρτησεις-φρενα)
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Απρ 2015, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Aς το κάνει 750... :whistling:

Αν και το σωστό θα ήταν πούλημα και 1000 multi αγορά.
Αλλά και η διαδικασία αυτή έχει τη χάρη της.. :thumbsup:

_________________
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 60 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

cron

Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης