Σελίδα 1 από 1

Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2019, 23:48
από elprimero
Η μηχανή φοράει ολόσωμη εξάτμιση. Υπάρχει τρόπος να καταλάβω αν φοράει πρόγραμμα ή ECU DP? Δεν είναι συνδεδεμένοι οι λ , με τον μαμά εγκέφαλο δεν θα έπρεπε να ανάβει κάποιο check engine ή μπα? Την μηχανή την είχε ένας Ιταλός , μου είπε ότι την εξάτμιση την έβγαλε στην Ιταλία και ότι την είχαν ανεβάσει σε δυναμόμετρο αλλά δεν ξέρει αν έγιναν ρυθμίσεις ή όχι ή τι έκαναν. Γενικά ο άνθρωπος δεν το έχει το άθλημα από τις συζητήσεις μας.

Και κάτι δεύτερο προς τους κατόχους s2r 800 , που είναι ο κόφτης στα δικά σας? Εμένα στις 8800 μπαίνει αλλά πίστευα ότι περνάει τις 9 με όσα έχω διαβάσει.


Αυτά για αρχή γιατί μετά θα ρωτήσω και για τον συμπλέκτη τι και πώς.

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2019, 09:11
από cronos
Δεν ξέρω για το S2R αλλά στο Hyper που είχα η dp ecu είχε πάνω ένα κωδικό.Googlαρε τον δικό σου να δεις αν είναι dp.Με ένα ψευτοψάξιμο νομίζω ότι ο κωδικός της dp ecu του s2r είναι 96516105B.Ποια εξάτμιση φοράς,καταλύτη?Γράφεις για τους λάμδα,είναι πάνω στο μηχανάκι η είναι καταργημένοι?

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2019, 14:31
από elprimero
Όπως έγραψα δεν έχω τους λ και δεν έχω καταλύτη. Η εξάτμιση είναι ολόσωμη arrow.
Αν βγάλει κάποιος τους λ δεν πρέπει κανονικά να ανάψει check engine στο s2r ?
Ρωτάω για να καταλάβω αν έχω πρόγραμμα ή όχι.

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2019, 15:11
από touloumpas
Check engine θα αναψει αν φορας μαμα εγκεφαλο και τους αφαιρεσεις.

Εαν δεν αναβει υπάρχουν τρεις περιπτωσεις :

1. Εχεις τον μαμα εγκεφαλο με περασμενο ξανα το μαμα προγραμμα αλλα με απενεργοποιημενους λ μεσω software.

2. Εχεις μαμα εγκεφαλο σε επιπεδο hardware (5AM610), αλλα εχει περαστει χαρτης Performance η καποιος αλλος custom χαρτης με απενερφοποιημενους λ.

3. Εχεις εγκεφαλο performance.

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2019, 15:36
από elprimero
touloumpas έγραψε:Check engine θα αναψει αν φορας μαμα εγκεφαλο και τους αφαιρεσεις.

Εαν δεν αναβει υπάρχουν τρεις περιπτωσεις :

1. Εχεις τον μαμα εγκεφαλο με περασμενο ξανα το μαμα προγραμμα αλλα με απενεργοποιημενους λ μεσω software.

2. Εχεις μαμα εγκεφαλο σε επιπεδο hardware (5AM610), αλλα εχει περαστει χαρτης Performance η καποιος αλλος custom χαρτης με απενερφοποιημενους λ.

3. Εχεις εγκεφαλο performance.
Ωωω! Respect Γιώργο! Όπως έγραψε ο cronos τέτοιο κωδικό 96516105B δεν έχω στον εγκέφαλο οπότε κάτι από τα δύο πρώτα συμβαίνει! Ευχαριστώ. Ίσως το κάνω και μια ανάλυση καυσαερίων μιας και θα αλλάξω τα τελικά που δεν μου αρέσουν. Παντως έκανα μερικά καλά ανοίγματα και έβγαλα αμέσως τα μπουζί να τα δω και ήταν σχετικά καλά πράγμα που με κάνει να πιστεύω ότι κάτι έχει γίνει με το πρόγραμμα.

Τώρα όσο αναφορά την ερώτηση που έχει κόφτη στο s2r δεν καίγομαι τόσο να λιώνω το μοτέρ εκεί (δώρο άδωρο) αλλά όταν άνοιξα τα όργανα να καθαρίσω κάτι υγρασιες που τα είχαν θολώσει κούνησα την βελόνα του στροφομέτρου και θέλω να δω αν είμαι σωστά κεντραρισμένος.

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2019, 15:47
από touloumpas
Μονο αν κουμπώσει ο εγκεφαλος σε διαγνωστικο θα δεις τι χαρτη φοράς. Στα αυτοκόλλητα τωρα που εχουν οι εγκεφαλοι της Duc δε θα δινεις.και πολλη βαση.

Καυσαναλυση, ρυθμιση ναι να κανεις .... και κρατα τις Arrow .... γ@μ@νε ...

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2019, 23:12
από dimirex
Φίλε μου θα σου πρότεινα κι εγώ να κρατήσεις τις Arrow καθώς είναι ποιοτικότερες από Termignoni, έχουν απόδοση και αισθητικά (προσωπικό αυτό) ταιριάζουν καλύτερα στο μηχανάκι μιας και φέρνουν αρκετά στις OEM Remus.

Σχετικά με τον κόφτη: με standard ECU είναι στις 9000rpm και με DP στις 9500rpm. Με την ολόσωμη και ένα ελαφρύτερο βολάν (στο βάρος του DP) χτυπάς πολύ εύκολα κόφτη χωρίς καμία πρόθεση :wsmile:

Αισθητήρα 'λ' είχαν μόνο τα μοντέλα του 2007 που ήταν και η τελευταία χρονιά του συγκεκριμένου. Αν το δικό σου βάσει VIN είναι του 2007 τότε ισχύει κάτι από τα παραπάνω που σου είπε ο Γιώργος. Σε άλλη περίπτωση δεν θα δεις ποτέ check engine γιατί κανένα προηγούμενο δεν είχε 'λ'.

Στον συμπλέκτη (παθών) έχεις 3 βασικές επιλογές: 1)να κρατήσεις τον μονόδρομο με γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης από 696/796, 2)να τον καταργήσεις αλλάζοντάς τον με κάποιο από τα παλιότερα wet clutches π.χ. 620 ή 800 ή 3)να το κάνεις ξηροκάμπανο κάτι που εγώ εφάρμοσα.

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Δευ 14 Ιαν 2019, 00:55
από elprimero
:thumbsup: κατατοπιστικός! Σας ευχαριστώ!

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Δευ 14 Ιαν 2019, 01:55
από elprimero
Τώρα αυτά με το συμπλέκτη δεν τα πολύ καταλαβαίνω.

Τα γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης είναι αυτά που έχουν πάνω τους τα ελατήρια που σπάνε στο s2r και απλά αλλάζω από 696?

Αν βάλω ολόκληρο συμπλέκτη από 620-800 δεν πρέπει να βάλω και τα συμβατά γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης? Κάτι τέτοιο κατάλαβα από τα ξένα φόρα.

Ποια λύση είναι η περισσότερο οικονομική? Θεωρώ η πρώτη.

Ξηροκάμπανο δεν θέλω, θέλω να ακούω μόνο τους χτύπους του ν2 στο ρελαντί.

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Δευ 14 Ιαν 2019, 10:48
από dimirex
elprimero έγραψε:Τώρα αυτά με το συμπλέκτη δεν τα πολύ καταλαβαίνω.

Τα γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης είναι αυτά που έχουν πάνω τους τα ελατήρια που σπάνε στο s2r και απλά αλλάζω από 696?
Αυτά είναι τα γρανάζια... νομίζω ότι μόνο με αυτά είσαι εντάξει αλλά ψάξτο περισσότερο και με το μηχανικό σου
elprimero έγραψε:Αν βάλω ολόκληρο συμπλέκτη από 620-800 δεν πρέπει να βάλω και τα συμβατά γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης? Κάτι τέτοιο κατάλαβα από τα ξένα φόρα.
Σωστά...
elprimero έγραψε: Ποια λύση είναι η περισσότερο οικονομική? Θεωρώ η πρώτη.
Φαντάζομαι πως ναι αλλά αυτό θα στο πει καλύτερα ο μηχανικός σου... αν πας σε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά οι τιμές ποικίλουν ανάλογα και με την διαθεσιμότητα
elprimero έγραψε:Ξηροκάμπανο δεν θέλω, θέλω να ακούω μόνο τους χτύπους του ν2 στο ρελαντί.
Ότι σου κάνει εσένα καλύτερα :thumbsup:

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Φεβ 2019, 18:11
από elprimero
Τελικά την λύση έδωσε το 796. Κουβάς συμπλέκτη και γρανάζι στροφαλου έκατσαν μια χαρά και δουλεύει άψογα. Έκανα και μια βόλτα στο δυναμόμετρο. Θέλει ρυθμίσεις.

Image

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Φεβ 2019, 10:55
από dimirex
Δεν νομίζω να μπορέσεις να κάνεις κάτι παραπάνω απ' ότι είναι... η ecu που έχεις είναι stock. Αυτό φαίνεται από δύο σημεία:
1. ο κόφτης στις 9000σαλ.
2. το βύθισμα του γραφήματος στις ~4300 όπου είναι και το σημείο που πρέπει να περνά προδιαγραφές ο κινητήρας και εκεί το "πνίγουν".

Αν βάλεις DP ecu θα σου βελτιώσει αυτό το σημείο (ανάφλεξη, τροφοδοσία) και θα δώσει λίγο παραπάνω στο σύνολο. Επίσης ο κόφτης μετατοπίζεται στις 9500σαλ.

ΥΓ.: στο όλο πακέτο πρέπει να έχεις και ανοιχτό καπάκι στο φιλτροκούτι καθώς και ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα.

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Φεβ 2019, 11:01
από dimirex
elprimero έγραψε:Θέλει ρυθμίσεις.
Δες εδώ πως το έχει προσεγγίσει ο τύπος: http://www.bikeboy.org/s2rmonsterarrow.html

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Φεβ 2019, 11:25
από HackmaN
Δεν φοράει marelli ώστε να ρυθμιστεί ο η μαμά ECU;

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Φεβ 2019, 13:19
από elprimero
Φίλτρο δεν φοράω, πρέπει λίγο να κάτσω να διαβάσω πως θα βάλω τον χάρτη dp μαζί με ελεύθερο φίλτρο. Εκεί που το πήγα δεν μπορούν να διαβάσουν τον χάρτη και μου πρότειναν να βρω ένα pc3.. Κάποιος από Θεσσαλονίκη μπορεί να βοηθήσει στο να περάσω τον χάρτη!?!?

Re: Ερωτήσεις για s2r

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Φεβ 2019, 07:30
από Highflyer
Κατ' εμέ το pc3 είναι λύση ανάγκης, όταν δεν μπορείς/ξέρεις να επέμβεις στην ecu.
Χώρια που κοστίζει κιόλας.

Άμα έχεις 5ΑΜ (σήκωσε τα αυτοκολητάκια να δεις), γίνεται να περάσεις άλλο χάρτη.
Αρκετά παιδιά απ'το φόρουμ τόχουν κάνει - υπάρχει και σχετικό θρεντ.
Εξαρτάται απ'το πόσο θέλεις να ασχοληθείς.

elprimero έγραψε:Φίλτρο δεν φοράω, πρέπει λίγο να κάτσω να διαβάσω πως θα βάλω τον χάρτη dp μαζί με ελεύθερο φίλτρο. Εκεί που το πήγα δεν μπορούν να διαβάσουν τον χάρτη και μου πρότειναν να βρω ένα pc3.. Κάποιος από Θεσσαλονίκη μπορεί να βοηθήσει στο να περάσω τον χάρτη!?!?