Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 20:03 
εξαιρετικη δουλεια....προβληματιζομαι βεβαια γιατι εμεις δεν εχουμε φτιαξει ''ενωσεις'' μεταξυ των λαιμων....σιγουρα καποιο ρολο παιζει.... :whistling: π.χ. ροη καυσαεριου....... :whistling: :whistling:
μηπως εχουμε κανει καμμια μ.....???
παντως δουλευει...... :whistling:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 22:09 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
D3§m02K έγραψε:
Αν και ψιλοξεφεύγουμε από το θέμα, ο πρώτος λόγος για τον οποίο κάνουν κεραμική επίστρωση στους λαιμούς είναι η θερμομόνωση των καυσαερίων, εν ολίγοις, για να ελαχιστοποιηθεί η απαγωγή της θερμότητας των καυσαερίων από τους λαιμούς και να πηγαίνουν όσο το δυνατόν θερμότερα καυσαέρια στα τελικά για να φεύγουν και πιο γρήγορα. Σωστά;

Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα:

viewtopic.php?f=8&t=2141#p33697
viewtopic.php?f=11&t=2044


σωστα :thumbsup:

αλλα εγω τωρα το ειπα σκεπτομενος οσους παραπονιουνται για τη ζεστη απο το μοτερ... :glimpse:

DESMODROMIC SVARTH έγραψε:
εξαιρετικη δουλεια....προβληματιζομαι βεβαια γιατι εμεις δεν εχουμε φτιαξει ''ενωσεις'' μεταξυ των λαιμων....σιγουρα καποιο ρολο παιζει.... :whistling: π.χ. ροη καυσαεριου....... :whistling: :whistling:
μηπως εχουμε κανει καμμια μ.....???
παντως δουλευει...... :whistling:


αναλογως πώς/πού θα γινουν οι ενωσεις, επηρεαζει την αποδοση

διαβαζω αυτο τον καιρο ενα βιβλιο που λεει και για εξατμισεις ("Gas Flow in the Internal Combustion Engine", ISBN 0854291601) και το μελεταω το θεμα... :glimpse: :thumbsup:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 287
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: FZR750SS
DESMODROMIC SVARTH έγραψε:
εξαιρετικη δουλεια....προβληματιζομαι βεβαια γιατι εμεις δεν εχουμε φτιαξει ''ενωσεις'' μεταξυ των λαιμων....σιγουρα καποιο ρολο παιζει.... :whistling: π.χ. ροη καυσαεριου....... :whistling: :whistling:
μηπως εχουμε κανει καμμια μ.....???
παντως δουλευει...... :whistling:

Μη φοβού Svarth :thumbsup:
Από την στιγμή που έχουν υπολογιστεί τα μήκη και οι διάμετροι των σωλήνων ώστε το σύστημα σαν μουσικό όργανο - πνευστό να συντονίζει στην μεση (rpm) της περιοχής που το δουλέυεις , όλα είναι καλά :cool:
Ακόμα κι'αν δεν το κάνατε , είναι δύσκολο , λόγω αποστάσεων κεφαλών - τελικών , να έχει γίνει καμιά χοντράδα-απόδειξη ότι δουλεύει καλά :whistling: υποθέτω .
Το να βάζεις κυλίνδρους με άνισα διαστήματα ανάφλεξης ,όπως είναι οι δικοί μας, να μιλούν μεταξύ τους μέσω του συστήματος εξαγωγής - αλλά και της εισαγωγής - είναι σφάλμα :zep: γιά την απόδοση .
Όχι ότι ότι δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι γιά να γίνεται αυτό .

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 23:01 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
Highflyer έγραψε:
Το να βάζεις κυλίνδρους με άνισα διαστήματα ανάφλεξης ,όπως είναι οι δικοί μας, να μιλούν μεταξύ τους μέσω του συστήματος εξαγωγής - αλλά και της εισαγωγής - είναι σφάλμα :zep: γιά την απόδοση.


Οπότε, αν κατάλαβα καλά και όσον αφορά στην εξαγωγή, το setup 2 σε 2 είναι το ιδανικό;


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Δημοσιεύσεις: 3490
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
D3§m02K έγραψε:
daculas367, αν βάλεις τελικά αυτούς της SilMotor, postάρισε photos όπως και δήποτε. :)

Δεν ξερω ακομα αν τους παρω. Οσο για φωτο θα ποσταρω με την πρωτη ευκαιρια ολο το οχημα :innocent2:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 23:21 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 287
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: FZR750SS
D3§m02K έγραψε:
Οπότε, αν κατάλαβα καλά και όσον αφορά στην εξαγωγή, το setup 2 σε 2 είναι το ιδανικό;

Ναι , αν το μόνο σου κριτήριο είναι η max απόδοση .
Βέβαια αν μοιράσεις τα καυσαέρια κάθε σκασιάς σε δύο τελικά , μπορείς να κόψεις ντεσιμπέλ χωρίς να έχεις υπερβολικό backpressure .
Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος ύπαρξης των σωλήνων (ή του σταυρού - της μαμάς) που ενώνουν τα δύο σκέλη της εξαγωγής

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Ιαν 2009, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
D3§m02K έγραψε:
Οπότε, αν κατάλαβα καλά και όσον αφορά στην εξαγωγή, το setup 2 σε 2 είναι το ιδανικό;


το... διασταυρωμα ομως των καυσαεριων μεταξυ των διαφορετικων κυλινδρων (δειτε και στα 4κυλινδρα για να καταλαβετε) βοηθαει την αποδοση στις στροφες για τις οποιες το εχεις υπολογισει να συντονιζει (εκτος και αν φτιαξετε λαιμους εξατμισης μεταβλητου μηκους και διατομης :)) :)) :zep: για να βοηθαει σε ολη τη γκαμα των στροφων)

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Ιαν 2009, 07:13 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 287
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: FZR750SS
ENGAKATS έγραψε:
το... διασταυρωμα ομως των καυσαεριων μεταξυ των διαφορετικων κυλινδρων (δειτε και στα 4κυλινδρα για να καταλαβετε) βοηθαει την αποδοση στις στροφες για τις οποιες το εχεις υπολογισει να συντονιζει (εκτος και αν φτιαξετε λαιμους εξατμισης μεταβλητου μηκους και διατομης :)) :)) :zep: για να βοηθαει σε ολη τη γκαμα των στροφων)

Τετρακύλινδρα -Boxer -τρικύλινδρα => ίσα διαστήματα μεταξύ εκτονώσεων => μπορείς να σχεδιάσεις το σύστημα ώστε , σε μιά περιοχή στροφών , τα κύματα από την εκτόνωση του ενος κυλίνδρου να βοηθούν στην αρχή της φάσης εισαγωγής του άλλου που βρίσκεται στο overlap και αντιστρόφως
Το αντιστρόφως :innocent2: δεν ισχυει όταν έχεις άνισα διαστήματα - 270-450 μοίρες στην περίπτωσή μας .
Αν δηλαδή ο οριζόντιος κύλινδρος βοηθά τον κατακόρυφο -270 μοίρες , ο κατακόρυφος δεν μπορεί :angry3: να βοηθήσει τον οριζόντιο -450 μοίρες .

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Ιαν 2009, 09:27 
Dear Highflyer,


.....keep on.
:thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιαν 2009, 05:06 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 04:54
Δημοσιεύσεις: 941
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 1199 Panigale S
Μακάρι να ήξεραν τόσα και οι εξατμισάδες, δώσε μας μια φωτογραφία σου να την κάνουμε προσκύνημα!!!! :bowall: :bowall: :bowall: :bowall:

_________________
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιαν 2009, 05:29 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 04:54
Δημοσιεύσεις: 941
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 1199 Panigale S
Αφού δεν χρειάζεται να διακλαδώνονται οι λαιμοί, καλή λύση είναι και αυτό (desmo2k τώρα που βρήκαμε και κεραμική μήπως να το ξαναδούμε? Αλλα εσωτερική δεν παίρνει αυτό δυστυχώς).
Συνημμένο:
b05b_1.JPG


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο


Τελευταία επεξεργασία από Miyu και Σάβ 31 Ιαν 2009, 10:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
προβολη στην δημοσιευση


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιαν 2009, 14:09 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Δημοσιεύσεις: 3490
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Ducati χωρις τα δυο τελικα του, ειτε δεξια-αριστερα, ειτε κατω απο την ουρα εμενα δεν μου αρεσει


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 01:59 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
Highflyer έγραψε:
...Τετρακύλινδρα-Boxer-τρικύλινδρα => ίσα διαστήματα μεταξύ εκτονώσεων...


:nono2: :nono2:

ισχυει αναλογα αναλογα με το πώς ειναι τοποθετημενα τα κομβια του στροφαλου...

σιγουρα στα δικα μας εχουμε μεγαλο και ανισο χρονο μεταξυ διαδοχικων εκτονοσεων, αλλα η σωστη διακλαδωση των εξατμισεων φαιρνει τα σωστα αποτελεσματα στο ευρος στροφων που θελει καποιος.

αλλωστε, με τα spaghetti headers, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ εχουν να λενε για τη διαφορα που κανουν ειδικα στις μεσαιες!!

squadracorse.gr έγραψε:
Αφού δεν χρειάζεται να διακλαδώνονται οι λαιμοί, καλή λύση είναι και αυτό (desmo2k τώρα που βρήκαμε και κεραμική μήπως να το ξαναδούμε? Αλλα εσωτερική δεν παίρνει αυτό δυστυχώς).
Συνημμένο:
b05b_1.JPG


1) κανεις δεν ειπε οτι δεν χρειαζονται να διακλαδωνονται οι λαιμοι :glimpse:
2) δεν εχω δει εσωτερικο σχεδιαγραμμα αυτης της εξατμισης, αλλα ποιος λεει οτι μεσα στο κουτι δεν παιζει διακλαδωση;; :whistling:
3) και γιατι δεν παιρνει εσωτερικη κεραμικη επιστρωση αυτο;; :whistling: :glimpse:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ 2009, 17:56 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 287
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: FZR750SS
ENGAKATS έγραψε:
Highflyer..."Τετρακύλινδρα-Boxer-τρικύλινδρα => ίσα διαστήματα μεταξύ εκτονώσεων"

:nono2: :nono2:

ισχυει αναλογα αναλογα με το πώς ειναι τοποθετημενα τα κομβια του στροφαλου...

Σωστή παρατήρηση :thumbsup: , άσε με να διορθώσω ...
" Τετρακύλινδρα-τρικύλινδρα-Boxer που παράχτηκαν την τελευταία εικοσαετία , στη συντριπτική τους πλειοψηφία=> ίσα διαστήματα μεταξύ εκτονώσεων" :whistling:



ENGAKATS έγραψε:
σιγουρα στα δικα μας εχουμε μεγαλο και ανισο χρονο μεταξυ διαδοχικων εκτονοσεων, αλλα η σωστη διακλαδωση των εξατμισεων φαιρνει τα σωστα αποτελεσματα στο ευρος στροφων που θελει καποιος

Όπως πρότεινα ...
Highflyer έγραψε:
σε μιά περιοχή στροφών , τα κύματα από την εκτόνωση του ενος κυλίνδρου να βοηθούν στην αρχή της φάσης εισαγωγής του άλλου που βρίσκεται στο overlap και αντιστρόφως
Το αντιστρόφως δεν ισχυει όταν έχεις άνισα διαστήματα - 270-450 μοίρες στην περίπτωσή μας .
Αν δηλαδή ο οριζόντιος κύλινδρος βοηθά τον κατακόρυφο -270 μοίρες , ο κατακόρυφος δεν μπορεί να βοηθήσει τον οριζόντιο -450 μοίρες

Θέλεις να δείξεις με ποιό τρόπο δουλεύει η σωστή διακλάδωση στα δικά μας :popcorn:



ENGAKATS έγραψε:
αλλωστε, με τα spaghetti headers, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ εχουν να λενε για τη διαφορα που κανουν ειδικα στις μεσαιες!!

Σε σύγκριση με τις μαμίσιες :shock: - άδικη σύγκριση IMHO :angry3:
Γνωρίζω , όπως κι'εσύ , ότι όλα τα τετραβάλβιδα που κέρδισαν πρωταθλήματα φορούσαν διακλαδωμένες εξατμίσεις . Γι'αυτό και άφησα , εμμέσως πλην σαφώς, να εννοηθεί ότι υπάρχουν και άλλοι λόγοι - λίγους από τους οποίους ξέρω - γιά να γίνεται διακλάδωση .



ENGAKATS έγραψε:
1) κανεις δεν ειπε οτι δεν χρειαζονται να διακλαδωνονται οι λαιμοι :glimpse:

Αν διάβασες με ενδιαφέρον τα δυό προηγούμενα ποστς μου , όπως και εγώ διαβάζω τα δικά σου , θα είδες ποιός είπε ακριβώς αυτό :whistling:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ 2009, 06:31 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 04:54
Δημοσιεύσεις: 941
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 1199 Panigale S
ENGAKATS έγραψε:

1) κανεις δεν ειπε οτι δεν χρειαζονται να διακλαδωνονται οι λαιμοι :glimpse:
2) δεν εχω δει εσωτερικο σχεδιαγραμμα αυτης της εξατμισης, αλλα ποιος λεει οτι μεσα στο κουτι δεν παιζει διακλαδωση;; :whistling:
3) και γιατι δεν παιρνει εσωτερικη κεραμικη επιστρωση αυτο;; :whistling: :glimpse:



1) είπαμε οτι δεν είναι απαραίτητο (το δεν χρειαζεται χρησιμοποιήτε και για αυτή την έννοια) ή κάνω λάθος???
2) κανεις πλακά τώρα αν εννοείς οτι το να διακλαδώνονται 2 πόντους πριν βγουν στον αέρα έχει τα οφέλη που λέγαμε πριν :glimpse: :whistling:
3) με την γήινη τεχνολογία που ξέρουμε δεν πέζει να γίνεται αυτό μέσα του :)) μόνο με νανοτεχνολογια θα πέρναγε η κεραμική απο τον κυλινδρο (λαιμό) να πάει σε ένα μεγαλύτερο επίπεδο κουτι (που πως να βαφτουν εκει μεσα οι επιφανιές του ή πώς να το ακουμπίσει όλο εσωτερικά η αμοβολή?) α ναι και όλα αυτά (χρωμα+αμμοβολή) πως θα περάσουν μέσα απο τον καταλύτη του? το να το λύσουμε το ξεχνάμε για άλλους λόγους...

_________________
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ 2009, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58
Δημοσιεύσεις: 4056
Νανοτεχνολογία και ... λαιμοί για Μ900. Μάλιστα. :plaf: :plaf: :plaf2:

Γιωργάκι ωραία ξεκινάει ο μήνας!

_________________
Αλέξανδρος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Φεβ 2009, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 04:54
Δημοσιεύσεις: 941
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 1199 Panigale S
mostro620 έγραψε:
Νανοτεχνολογία και ... λαιμοί για Μ900. Μάλιστα. :plaf: :plaf: :plaf2:

Γιωργάκι ωραία ξεκινάει ο μήνας!


καλό μήνα Αλεξ οκ το διορθώνω ''εξωγήινη τεχνολογία'' χριάζεται τουλάχιστον για να γίνει :glimpse:

_________________
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΛΑΙΜΟΙ ΓΙΑ Μ900
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Μάιος 2016, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 21:03
Δημοσιεύσεις: 225
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Ξεθάβω ένα πολύ πολύ ωραίο θέμα..!

Και προσθέτω ερωτήματα:

1) Τελικά πώς σχεδιάζουμε-κατασκευάζουμε λαιμούς (υλικό, μήκης, διάμετροι κτλ) ώστε να πετύχουμε απόλυτη ροπή στην αγαπημένη μας μεσαία περιοχή;

2) Χρειάζεται τελικά οι λαιμοί διακλάδωση ή το 1-1 σύστημα δουλεύει;

_________________
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 43 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης