Κωστικα, περι ζελατινας και πώς καθεται...
το μπουκαλακι με υγρη σιλικονη που ερχεται μαζι με το κρανος το εχεις χρησιμοποιησει ποτε;;
εχω το X-Spirit:
-- εξαερισμος τοσο καλος που οταν εχει κατω απο 18-20 βαθμους, κλεινω τους μπροστινους αεραγωγους γιατι κρυωνει πολυ το κεφαλι μου!!
το καλοκαιρι ομως και με καυσωνα (40+βαθμους) ειναι απλα απαιχτο!!
-- επενδυση απιστευτα καλη!! μετα απο ΠΟΛΛΕΣ ωρες συνεχομενης οδηγησης με θερμοκρασιες αρκετα πανω απο τους 30 βαθμους (αναποφεκτα ιδρωνεις), στεγνωνει πολυ γρηγορα με το που το βγαλεις (εν κινηση και με τον αερα να περναει μεσα στο κρανος ειναι επισης μια χαρα)
-- κλεινει πολυ καλα στο κατω μερος και δεν μπαζει καθολου αερα
-- η μαμισιες ζελατινες θολωνουν αν κανει κρυο (κατω απο 10 βαθμους) και δεν εκπνεεις απο το στομα (με κατευθυνση ελαφρα προς τα κατω)
με περισσοτερα χιλιομετρα καπως καλυτερευει (λογω καλυτερου εξαερισμου) αλλα και παλι δεν ειναι τελειο
(μιλαω παντα για ΚΡΥΟ καιρο και ειδικα αν βρεχει ταυτοχρονα)
-- πολυ θορυβο (λογικο με τοσους αεραγωγους) αλλα με τις ωτοασπιδες ειναι μια χαρα
-- σταθερο στα πολλα χιλιομετρα
-- βγαινουν ολα τα μαξιλαρακια απο μεσα και πλενονται πανευκολα
-- η ζελατινα αλλαζει σε δευτερολεπτα (οχι σαν τα Arai που μου βγαινει η παναγια να αλλαξω καθε φορα ζελατινα στο κρανος που εχει η Maria
)
-- λιγο δυσκολο να καθαρισεις τους αεραγωγους απο τα εντομα
-- στα μεγαλα ταξιδια, μετα την 3η-4η ωρα αρχιζει και με κουραζει μπροστα στο μετωπο (με πιεζει ελαφρως και κοκκινιζει λιγο η κεφαλα μου εκει)
ισως εχει να κανει με το σχημα του κεφαλιου μου, με τις ταχυτητες ταξιδιου ή/και λογω κουρασης