Τα κρανη μας...
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: Τα κρανη μας...
Corsa E?
Καλορίζικο.....αγρατζούνιστο ( ) και....ταιριάζει με ζιπουνάκι χειμωνιάτικο....!!!
Βtw....με τι τα ξεσκονίζει η γυναίκα σου?? Η ταχεις μεστις κουτες?
Καλορίζικο.....αγρατζούνιστο ( ) και....ταιριάζει με ζιπουνάκι χειμωνιάτικο....!!!
Βtw....με τι τα ξεσκονίζει η γυναίκα σου?? Η ταχεις μεστις κουτες?
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....
- indianos
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3725
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:50
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Nexus 500
Re: Τα κρανη μας...
Μονο το χερι το δικο μου τα ακουμπαει!Xenokratis έγραψε:Corsa E?
Καλορίζικο.....αγρατζούνιστο ( ) και....ταιριάζει με ζιπουνάκι χειμωνιάτικο....!!!
Βtw....με τι τα ξεσκονίζει η γυναίκα σου?? Η ταχεις μεστις κουτες?
Μεσα στις θηκες τους τα εχω
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Τα κρανη μας...
Aυτό είναι ωραίο!
Αν δεν είχε το 46 θα το έπαιρνα κι εγώ!
Αν δεν είχε το 46 θα το έπαιρνα κι εγώ!
- immortale
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Τετ 09 Σεπ 2009, 21:30
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Τοποθεσία: αθηνα
- indianos
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3725
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:50
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Nexus 500
Re: Τα κρανη μας...
Εκτος απο την τιμη το pista einai ολο carbon και το corsa carbon-kevlar!immortale έγραψε:Μπραβο Νικόλα,πολυ ομορφο
Η διαφορα του corsa με του pista ποια ειναι;
- Cj Jorge
- Member
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Τετ 04 Αύγ 2010, 18:02
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Ραφηνα
Re: Τα κρανη μας...
Ινδιάνο είσαι τρέλα . . . με τα 25 σου "καπέλα" ! ! !
Επίσης, το pista έχει λαστιχένια καπάκια στους αεραγωγούς και είναι βαρετό το βάλε-βγάλε, ενώ στο corsa ανοιγοκλείνουν κανονικά. Και... το pista έχει λίγο πιο λεπτά μαξηλάρια μέσα απ' ότι το corsa, οπότε το corsa είναι λίγο πιο άνετο.
Με λίγα λόγια: pista=πιο αγωνιστικό corsa=πιο καθημερινό
Επίσης, το pista έχει λαστιχένια καπάκια στους αεραγωγούς και είναι βαρετό το βάλε-βγάλε, ενώ στο corsa ανοιγοκλείνουν κανονικά. Και... το pista έχει λίγο πιο λεπτά μαξηλάρια μέσα απ' ότι το corsa, οπότε το corsa είναι λίγο πιο άνετο.
Με λίγα λόγια: pista=πιο αγωνιστικό corsa=πιο καθημερινό
- indianos
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3725
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:50
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Nexus 500
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Τα κρανη μας...
Tώρα που φεύγει θα είναι...συλλεκτικό!
Υ.Γ. Το πήρες;
Υ.Γ. Το πήρες;
- indianos
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3725
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:50
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Nexus 500
- sotos
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1095
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 08:09
- Gender: Male
- Bike: GT 1000
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Τα κρανη μας...
ειναι στην παραγωγη αυτο .υπαρχει ελλαδα ??
εχω σκοπο ν αλλαξω το κρανος και το σκεφτομαι
http://www.smok.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
- indianos
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3725
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:50
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Nexus 500
Re: Τα κρανη μας...
https://www.motocard.com/en/helmets/agv ... 6_001.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Νοεμβριο λενε οτι θα βγει
Νοεμβριο λενε οτι θα βγει
- sotos
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1095
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 08:09
- Gender: Male
- Bike: GT 1000
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Τα κρανη μας...
Οκ ευχαριστώ
Πολύ όμορφο
Είμαι ανάμεσα σε shoei xspirit iii
και agv pista
Πολύ όμορφο
Είμαι ανάμεσα σε shoei xspirit iii
και agv pista
http://www.smok.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dio13
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2014, 12:04
- Gender: Male
- Other: KTM Duke 390
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Τα κρανη μας...
To ΑGV για πόλη είναι ιδανικό, υστερέι αεροδυναμικά, μου χαλάρωσαν στο έτος τα μαξιλαράκια και στα πολλά κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο, θολώνει εύκολα, καλή εφαρμογή, δεν ενοχλέι καθόλου στ αυτιά και καλός αερισμός.
Το Shoei για εξορμήσεις και ταξίδια, εξαιρετικό, πολύ καλή αεροδυναμική, δέιχνει μικρότερο απ το Κ3, τέλεια εφαρμογή, πολύ καό αερισμο, θολώνει δυσκολότερα απ το Κ3 καμία ενόχληση στ αυτιά.
- brutos
- Member
- Δημοσιεύσεις: 303
- Εγγραφή: Τετ 10 Απρ 2013, 17:26
- Gender: Male
- Other: γυμνή ιταλίδα
Re: Τα κρανη μας...
Suomy Troy Bayliss replica: Σχετικά καλό κρανάκι, ειδικά το εσωτερικό (μπλέ-βελούδινο), πολύ καλή εφαρμογή. Τώρα πάμε στα όμορφα: ΘΟΡΥΒΩΔΕΣ απλά (ναι ναι ξέρω εξαερισμός και τα ρέστα) τόσο στο χτ που το είχα αρχικά και λιγότερο στο cbr rrrrrrr έπειτα. Τα εξωτερικά πλαστικά του εξαερισμού πολυμερίστηκε από τον ήλιο (ναι ναι και δεν ήταν και φθηνο κρανάκι παρακαλώ). Δεν είχα αποσπώμενο εσωτερικό=κουβάς (πλύσιμο)
Arai tour Cross: Αρχικά αγοράστηκε για το 950 adv. και έπειτα χρησιμοποιήθηκε για 2 "γυμνές¨μοτό. Οπότε, με την ανεμοκάλυψη που προσέφερέ το "περιπέτεια 950 κτμ" όλα καλά αρκεί να μην έκανες το κεφάλι σου δεξια ή αριστερά γιατί τότε το γείσο (το μουράτο) θα προσπαθούσε να κάνει fatality στο κεφάλι σου (ξερίζωμα από τον αυχένα). Εννοείται ότι με όσα και αν πας εάν είχε ανοιχτή την ζελατίνα θα άκουγες αυτό το απόκοσμο σφύριγμα που στην πορεία μαθαίνεις ότι έχουν ΟΛΑ σχεδόν τα Αράι!!! Τώρα στα γυμνά μεκανάκια: Χωρίς γείσο εννοείται αλλά και εκεί ο ΘΟΡΥΒΟΣ έσπαγες τύμπανο λέμε, σε σημείο που έλεγα ότι το σουόμι ήταν σχετικά αθόρυβο (λεμε και καμιά λαλακία). Οπότε αγοράστηκαν ωτασπίδες . Εφαρμογή εξαιρετική, αποσπόμενη όλα στην εσωτερική επένδυση. Συμβουλή: μην βγάλετε ποτέ το διχτακι από το αφρώδες στα μάγουλα για να πλυθούν ανεξάρτητα, γιατί μετά θα σιχτιρίσετε για να ξαναμπεί καλά...
Shoei XR 1100 Αυτό έχει δοκιμαστεί μόνο σε γυμνές μηχανές. Θέλω να αναφέρω ότι έπεσα και εδώ θύμα του μάρκετινγκ αλλά και των διθυραμβικών σχολίων που διάβασα στο ιντενέκ. Ας αρχίσω ομαλά και το απογειώνω στην συνέχεια... άριστη εφαρμογή, ποιοτικό κράνος γενικά, πλήρως αποσπώμενα εσωτερικά (πολύ πιο εύκολα στην επανατοποθέτηση απ'ότι το αραι), καλός εξαερισμός, αρκετά ευρύ οπτικό πεδίο...ΑΛΛΑ α)τρελός ΘΟΡΥΒΟΣ! αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι το κράνος έχει την τάση ανεξαρτητοποίησης & εν συνεχεία απομάκρυνσης από το κεφάλι (!!) Με έξτρα σφίξιμο μειώνεται το φαινόμενο αλλά γνωρίζεις ότι υπάρχει.
Μετά από αυτά...ελπίζω να μην ΜΠΑΝΑΡΙΣΤΩ...κράχτε ελεύθερα (δεν αλλάζω ούτε κόμμα αυτά αναγραφόμενα)
Θεωρώ πολύ ουσιαστικό το παρόν νήμα για μελλοντικές αγορές γιατί προέρχονται από αναβάτες προς αναβάτες, απλά θα ήμουν 100% ευχαριστημένος εάν ο καθένας έγραφε και την μηχανή που οδηγάει (γυμνή-ονοφ κτλ) για να βγουν και τα ανάλογα συμπεράσματα
Arai tour Cross: Αρχικά αγοράστηκε για το 950 adv. και έπειτα χρησιμοποιήθηκε για 2 "γυμνές¨μοτό. Οπότε, με την ανεμοκάλυψη που προσέφερέ το "περιπέτεια 950 κτμ" όλα καλά αρκεί να μην έκανες το κεφάλι σου δεξια ή αριστερά γιατί τότε το γείσο (το μουράτο) θα προσπαθούσε να κάνει fatality στο κεφάλι σου (ξερίζωμα από τον αυχένα). Εννοείται ότι με όσα και αν πας εάν είχε ανοιχτή την ζελατίνα θα άκουγες αυτό το απόκοσμο σφύριγμα που στην πορεία μαθαίνεις ότι έχουν ΟΛΑ σχεδόν τα Αράι!!! Τώρα στα γυμνά μεκανάκια: Χωρίς γείσο εννοείται αλλά και εκεί ο ΘΟΡΥΒΟΣ έσπαγες τύμπανο λέμε, σε σημείο που έλεγα ότι το σουόμι ήταν σχετικά αθόρυβο (λεμε και καμιά λαλακία). Οπότε αγοράστηκαν ωτασπίδες . Εφαρμογή εξαιρετική, αποσπόμενη όλα στην εσωτερική επένδυση. Συμβουλή: μην βγάλετε ποτέ το διχτακι από το αφρώδες στα μάγουλα για να πλυθούν ανεξάρτητα, γιατί μετά θα σιχτιρίσετε για να ξαναμπεί καλά...
Shoei XR 1100 Αυτό έχει δοκιμαστεί μόνο σε γυμνές μηχανές. Θέλω να αναφέρω ότι έπεσα και εδώ θύμα του μάρκετινγκ αλλά και των διθυραμβικών σχολίων που διάβασα στο ιντενέκ. Ας αρχίσω ομαλά και το απογειώνω στην συνέχεια... άριστη εφαρμογή, ποιοτικό κράνος γενικά, πλήρως αποσπώμενα εσωτερικά (πολύ πιο εύκολα στην επανατοποθέτηση απ'ότι το αραι), καλός εξαερισμός, αρκετά ευρύ οπτικό πεδίο...ΑΛΛΑ α)τρελός ΘΟΡΥΒΟΣ! αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι το κράνος έχει την τάση ανεξαρτητοποίησης & εν συνεχεία απομάκρυνσης από το κεφάλι (!!) Με έξτρα σφίξιμο μειώνεται το φαινόμενο αλλά γνωρίζεις ότι υπάρχει.
Μετά από αυτά...ελπίζω να μην ΜΠΑΝΑΡΙΣΤΩ...κράχτε ελεύθερα (δεν αλλάζω ούτε κόμμα αυτά αναγραφόμενα)
Θεωρώ πολύ ουσιαστικό το παρόν νήμα για μελλοντικές αγορές γιατί προέρχονται από αναβάτες προς αναβάτες, απλά θα ήμουν 100% ευχαριστημένος εάν ο καθένας έγραφε και την μηχανή που οδηγάει (γυμνή-ονοφ κτλ) για να βγουν και τα ανάλογα συμπεράσματα
- indianos
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3725
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:50
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Nexus 500
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun
Re: Τα κρανη μας...
brutos έγραψε:
Shoei XR 1100 Αυτό έχει δοκιμαστεί μόνο σε γυμνές μηχανές. Θέλω να αναφέρω ότι έπεσα και εδώ θύμα του μάρκετινγκ αλλά και των διθυραμβικών σχολίων που διάβασα στο ιντενέκ. Ας αρχίσω ομαλά και το απογειώνω στην συνέχεια... άριστη εφαρμογή, ποιοτικό κράνος γενικά, πλήρως αποσπώμενα εσωτερικά (πολύ πιο εύκολα στην επανατοποθέτηση απ'ότι το αραι), καλός εξαερισμός, αρκετά ευρύ οπτικό πεδίο...ΑΛΛΑ α)τρελός ΘΟΡΥΒΟΣ! αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι το κράνος έχει την τάση ανεξαρτητοποίησης & εν συνεχεία απομάκρυνσης από το κεφάλι (!!) Με έξτρα σφίξιμο μειώνεται το φαινόμενο αλλά γνωρίζεις ότι υπάρχει.
Θεωρώ πολύ ουσιαστικό το παρόν νήμα για μελλοντικές αγορές γιατί προέρχονται από αναβάτες προς αναβάτες, απλά θα ήμουν 100% ευχαριστημένος εάν ο καθένας έγραφε και την μηχανή που οδηγάει (γυμνή-ονοφ κτλ) για να βγουν και τα ανάλογα συμπεράσματα
Βρούτε/Δημήτρη συμφωνώ 100% για το Xr1100, απίστευτα υπερτιμημένο κράνος το οποίο λόγω μάρκετινγκ το αγόρασε ολόκληρη η υφήλιος (ασχέτως αν εκανε ή οχι για το στυλ οδηγησης του 2κύκλου τους) - θυμάσαι στο καλυτερότερο και αγαπητό σε όλους μας φόρουμ τι διθύραμβοι είχαν πέσει, amirite ? Eίχαμε φτάσει στο σημείο να διαβάζουμε περι δράκων...για ενα κράνος έτσι ? Ουτε το ΜΤ09 να ήταν...
Τα αγαπημένα μου features του κράνους ηταν το ανασήκωμα του μετα τα 130km/h (ίσως και πιο κάτω) και...το κέρασμα μυγακίων καθώς σήτα/φίλτρο δεν επαιζε στους αεραγωγούς (κράνος 400+ ευρώ, έτσι ?) με αποτέλεσμα να βλέπεις μυγάκια να χορεύουν απο την...εσωτερική μεριά της ζελατίνας, βέβαια, ακόμα και το X-spirit 2, κράνος 700+ γιουρίων είχε το ίδιο θέμα (έλλειψη σήτας) οπότε τι να λέμε...
Συμφωνώ 100% οτι το νήμα είναι σημαντικό γιατί αφενός η αγορά ενος (καλού) κράνους ειναι "ακριβό χόμπυ" και αφετέρου θα μπορούσαμε να δουμε τα + και τα - του εκάστοτε μοντέλου καθώς και αν θα έκανε ενδεχομένως για το στυλ/θέση οδήγησης της μοτοσυκλέτας μας (σε γενικές γραμμές πάντα καθώς παίζουν και άλλοι λόγοι).
Μια παράκληση κύριοι : Αν γίνεται, γράφετε και 2 λογάκια γι'αυτό που φοράτε καθώς και τον τύπο της μοτοσυκλέτας σας και τις εμπειρίες σας απο αυτό σε γενικές γραμμές, είναι κάτι το οποιο θα βοηθούσε αρκετούς πιστεύω, το να παραθέτουμε απλά μια εικόνα με την τελευταία μας αγορά δεν βοηθάει και πολύ - και αυτό το λέω γιατί βόλτες - πολλοι εδω μέσα - πάνε (βλέπε:τα μηχανάκια δεν τα τρώει το γκαράζ) το οποίο συνεπάγεται οτι και κατάλληλη εμπειρία παίζει, και η γνώμη σας μετράει...
Φιλικότατα, έτσι ?
Edit : Είχα γράψει σεντόνι πριν μερικές σελίδες σχετικά με το Suomy Apex που αγόρασα πριν 2 μήνες και εχω τις εξής τελικές παρατηρήσεις :
- Θόρυβος : Ειχα λάθος, πολύ θορυβώδες τελικά ακόμα και με κλειστούς τους αεραγωγούς, μάλιστα, με τον επάνω αεραγωγό κλειστό σε ψηλές ταχύτητες εχεις ενα μόνιμο(?) σφύρηγμα το οποίο αλλάζει σε βουητό οταν τον έχεις ανοιχτό.Φοράς τάπες αμα γουσταρεις και όλα καλά.
- Το σύστημα αλλαγής ζελατίνας παραμένει μεγάλη σπαζαρχιδιά, κλασσικά suomy
Θα μου πείτε, εδώ ολόκληρη Arai και τα συστήματα (προσθαφαίρεσης ζελατίνας) της ειναι απαρχαιωμένα οπότε...
- Εφαρμογή : γάντι, ενας απο τους λόγους που γουστάρω αυτή την εταιρεία, πήραν φόρμα τα μαξιλαράκια οποτε τώρα κάθεται ακομα καλύτερα/κουτί.
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Τα κρανη μας...
Είναι αναλόγως το κεφάλι.
Εγώ πούλησα X Spirit II φορεμένο 5 φορές γιατί μου έκανε το κεφάλι νταούλι.
Στην κοπέλα μου το XR1100 της κάνει γάντι.
Άλλoς γνωστός πάλι, πούλησε ΧR1100 για τον ίδιο λόγο με μένα.
Προσωπικά μου ταιριάζει γάντι το Αrai. KOΡΥΦΗ!
EDIT: Το σύστημα αλλαγής ζελατίνας εκσυγχρονίστηκε και πλέον δεν σπας τα αυτάκια για να την αλλάξεις.
Εγώ πούλησα X Spirit II φορεμένο 5 φορές γιατί μου έκανε το κεφάλι νταούλι.
Στην κοπέλα μου το XR1100 της κάνει γάντι.
Άλλoς γνωστός πάλι, πούλησε ΧR1100 για τον ίδιο λόγο με μένα.
Προσωπικά μου ταιριάζει γάντι το Αrai. KOΡΥΦΗ!
EDIT: Το σύστημα αλλαγής ζελατίνας εκσυγχρονίστηκε και πλέον δεν σπας τα αυτάκια για να την αλλάξεις.
- sotos
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1095
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 08:09
- Gender: Male
- Bike: GT 1000
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: Τα κρανη μας...
Όπως το είπε ο χακμαν στον καθένα δεν ταιριάζουν ίδιο τα κράνη
Έχω το arai rx gp και πριν πάλι arai είχα γιατί μου ταιριάζει τέλεια αλλά νομίζω ότι η εταιρεία έχει μείνει λίγο πίσω. Το σχήμα ακόμη κι από το νέο rx7x είναι ίδιο με τα αραι εικοσαετιας και η εσωτερική επένδυση δεν έχει την ποιότητα των παλιών μοντέλων
Έχω το arai rx gp και πριν πάλι arai είχα γιατί μου ταιριάζει τέλεια αλλά νομίζω ότι η εταιρεία έχει μείνει λίγο πίσω. Το σχήμα ακόμη κι από το νέο rx7x είναι ίδιο με τα αραι εικοσαετιας και η εσωτερική επένδυση δεν έχει την ποιότητα των παλιών μοντέλων
http://www.smok.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
- indianos
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3725
- Εγγραφή: Κυρ 08 Ιουν 2008, 18:50
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Nexus 500
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: Τα κρανη μας...
Για το Shoei θα μου επιτρεψετε να διαφωνησω .... αριστο σε ολα του (εφαρμογη, βαρος , θορυβος , ζελατινα κ.λ.π) ...απλως λιγο πιο ογκωδες εν σχεση με Αrai το οποιο παλι ομως ειναι (ηταν) θορυβωδες .
Μειονεκτημα και των δυο ?
Κοστος αγορας , αδικαιολογητα παρα πολυ υψηλο οταν υπαρχουν κρανη με τα ιδια πλεονεκτηματα και χαμηλοτερο κοστος....αλλα περι ορεξεως.....!.
Μειονεκτημα και των δυο ?
Κοστος αγορας , αδικαιολογητα παρα πολυ υψηλο οταν υπαρχουν κρανη με τα ιδια πλεονεκτηματα και χαμηλοτερο κοστος....αλλα περι ορεξεως.....!.
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- johnsig
- Member
- Δημοσιεύσεις: 499
- Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: ΚΤΜ400,kxt250,z50
- Τοποθεσία: Aθηνα
Re: Τα κρανη μας...
Καλοριζικο και καλοφορετο!
Νικολα για εμενα ενα απο τα καλυτερα κρανη του V46! Να σου πω την αληθεια θα ηθελα να κανεις ενα δικο σου thread με τα κρανη σου
ειναι πολλααααααααα τα ατιμα..
Νικολα για εμενα ενα απο τα καλυτερα κρανη του V46! Να σου πω την αληθεια θα ηθελα να κανεις ενα δικο σου thread με τα κρανη σου
ειναι πολλααααααααα τα ατιμα..
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Τα κρανη μας...
Οδηγώ γυμνή μοτοσυκλέτα και θα ήθελα τη γνώμη σας για κράνος:
1. Να ειναι full face.
2. Ήσυχο! Για εμένα το σημαντικότερο..
3. Ποιοτικό.
4. Κατά προτίμηση arai ή shoei. Θα ήθελα επιτέλους ένα κράνος από μια εκ των δύο εταιριών.
5. Δεν θα μπω πίστα.
6. Δεν θα ταξιδέψω με 200+ για ώρα..
1. Να ειναι full face.
2. Ήσυχο! Για εμένα το σημαντικότερο..
3. Ποιοτικό.
4. Κατά προτίμηση arai ή shoei. Θα ήθελα επιτέλους ένα κράνος από μια εκ των δύο εταιριών.
5. Δεν θα μπω πίστα.
6. Δεν θα ταξιδέψω με 200+ για ώρα..
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Τα κρανη μας...
Arai Rebel ή Chaser. Μονόδρομος.
Αλλιώς αν θες shoei, πας σε NXR.
Αλλιώς αν θες shoei, πας σε NXR.
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: Τα κρανη μας...
Shoei .... για γυμνο και ορθιας θεσης σχετικα μηχανακι ισως και λιγο πιο ποιοτικο απο..... Αrai , για σκυφτη και racing οδηγηση. Για τον θορυβο μετα τα 120 ...... ειπαμε , δεν τα ξαναλεμε .... ταπες φαρμακειου.stamatis έγραψε: ............4. Κατά προτίμηση arai ή shoei. Θα ήθελα επιτέλους ένα κράνος από μια εκ των δύο εταιριών. .......................
Ομως υπαρχουν και αλλες το ιδιο αξιοπιστες επιλογες οπως πολυ αργα διαπιστωσαμε και εμεις που ηδη φαγαμε ολη την κολοκυθοπιττα για την ........ ορεξη , επιτελους......!
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Τα κρανη μας...
Thanks! Ειδα και κατι NXR σε πολυ special τιμη στο helmetcity..
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII