Ζητείται ένας Φυσικός !

Οτιδήποτε δεν ταιριάζει στις υπόλοιπες κατηγορίες και δεν σχέση με τη μοτοσικλέτα...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Factory
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιαν 2016, 17:21
Gender: Male
Bike: Multistrada 1100

Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από Factory »

Παιδια καλησπερα, έχω ενα προβλημα που φανταζει γελοιο σε καποιον φυσικο, μαθηματικο κτλ (ισως κ σε οποιονδηποτε άλλο τεχνολογικοθετικο) !
Λοιπον εστω οτι ενα οχημα (κουτακιας) συγκρουεται με μια μηχανη (κακια ωρα) και την χτυπαει απο πισω οντας σταματημένη..
Αυτο που ψαχνω ειναι να δω τι δυνάμεις ασκουνται στο σωμα πλαισιο της μηχανης ενεκα της συγκρουσεως..
Δηλ μιλωντας με νουμερα το οχημα (κουτακιας) ειχε πχ ταχυτητα 30κμ/ωρα και μαζα (βαρος) 1700 κιλα ενω η μηχανη ταχυτητα 0κμ/ωρα και μαζα περιπου 350κιλα μαζι με αναβατη..
Ποσα κιλα δυναμης δεχθηκε η μηχανη ?
Προσπαθησα να εφαρμοσω τον τυπο της ορμης ητοι p=mv αλλα δεν ξερω αν ειναι τοσο απλο..
:whistling:
Husqvarna 125 - Honda SF400 - Husqvarna 610 - Kawasaki ZX9r C2 -TDM 900 - Honda VFR 800 vtec - Vstrom 1000 K6 - Kawasaki ZX12r A1 - Hayabusa K8 - Suzuki Bandit 1250 - CBR XX - Yamaha R1 2003 - AT 750 RD07 - Tuono Factory 06...
Άβαταρ μέλους
stamatis
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 774
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
Gender: Male
Bike: Monster 1000S
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από stamatis »

F=dp/dt, γενικευμενος 2ος νομος της Μηχανικης..
m1×v1=(m1+m2)×v, οπου m1 μαζα κουτιου, m2 μαζα μηχανης-αναβατη..v1 ταχυτητα κουτιου, v ταχυτητα συστηματος κουτι- μηχανη κατα τη συγκρουση. Δωσε χρονο dt και κανε πραξεις.. Εμενα για χρονο dt=0,5 sec μου βγαινει F~466 Nt..Αυπνιες... :wsmile:
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
Άβαταρ μέλους
argy
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6801
Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
Bike: 848

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από argy »

Ducatisti...

Νομίζω πως έχουμε περάσει σε άλλο επίπεδο! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
Factory
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιαν 2016, 17:21
Gender: Male
Bike: Multistrada 1100

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από Factory »

Τετοια θεματα ανεβαινουν μονο βραδυνες ωρες! Χαχα!
Η αναλυση ανωθεν ειναι μια πολυ καλη βαση για να ξεκινησω! :thumbsup:
Husqvarna 125 - Honda SF400 - Husqvarna 610 - Kawasaki ZX9r C2 -TDM 900 - Honda VFR 800 vtec - Vstrom 1000 K6 - Kawasaki ZX12r A1 - Hayabusa K8 - Suzuki Bandit 1250 - CBR XX - Yamaha R1 2003 - AT 750 RD07 - Tuono Factory 06...
Άβαταρ μέλους
fantaraki
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 265
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 04:41
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από fantaraki »

Factory έγραψε:Παιδια καλησπερα, έχω ενα προβλημα που φανταζει γελοιο σε καποιον φυσικο, μαθηματικο κτλ (ισως κ σε οποιονδηποτε άλλο τεχνολογικοθετικο) !
Λοιπον εστω οτι ενα οχημα (κουτακιας) συγκρουεται με μια μηχανη (κακια ωρα) και την χτυπαει απο πισω οντας σταματημένη..
Αυτο που ψαχνω ειναι να δω τι δυνάμεις ασκουνται στο σωμα πλαισιο της μηχανης ενεκα της συγκρουσεως..
Δηλ μιλωντας με νουμερα το οχημα (κουτακιας) ειχε πχ ταχυτητα 30κμ/ωρα και μαζα (βαρος) 1700 κιλα ενω η μηχανη ταχυτητα 0κμ/ωρα και μαζα περιπου 350κιλα μαζι με αναβατη..
Ποσα κιλα δυναμης δεχθηκε η μηχανη ?
Προσπαθησα να εφαρμοσω τον τυπο της ορμης ητοι p=mv αλλα δεν ξερω αν ειναι τοσο απλο..
:whistling:
Για να απαντησουμε στο συγκεκριμενο προβλημα πρεπει να γνωριζουμε περαν των δεδομενων που δινεις και καποια ακομα:
1. το ειδος της κρουσης. Δηλαδη,μήπως μετα την κρουση η μηχανη σφηνωνεται στον προφυλακτηρα του κουτιου και συνεχιζουν να κινουνται μαζι έχοντας κοινή ταχυτητα(περιπτωση πλαστικης κρουσης) ή οχι; Αν τα σωματα δεν κινουνται μαζι(δε σφηνωνεται η μοτο στον προφυλακτηρα) τότε οι ταχυτητες της μοτο και του αυτοκινητου μετα την κρουση βρισκονται στην ιδια ευθεια(κεντρικη μετωπικη κρουση) ή μήπως οι ταχυτητες σχηματιζουν γωνία μεταξυ τους, φευγει πχ λιγο προς τα αριστερα η μοτο και λιγο προς τα δεξια το κουτι (περιπτωση εκκεντρης κρουσης)
2. Ειναι το συστημα των σωματων που μελεταμε μονωμενο,δηλ μηπως στα σωματα που συγκρουονται υπαρχουν και αλλες δυναμεις εκτος απο αυτες που ασκουν τα σωματα μεταξυ τους; Ποιο απλα, παταει φρενο ο οδηγος του αυτοκινητου η πεφτει αφρεναριστος πανω... Η μοτο παταει φρενο;
3. Ποσο χρονο διήρκησε η κρουση, δηλ ποσην ωρα βρίσκονταν σε επαφη τα δυο οχηματα στην περιπτωση που δεν κόλλησαν μεταξυ τους ή ποσην ωρα χρειάστηκε για να αποκτησουν κοινη ταχύτητα στην περίπτωση που κόλησαν. Μεγαλος χρόνος σημαίνει μικρη δυναμη, μικρος χρόνος σημαινει μεγάλη δυναμη οπως φαίνεται και απο τον τύπο ΣF=dp/dt που εγραψε ο stamatis νωρίτερα. Αν εχουμε ενα αυτοκινητο νεας τεχνολογιας με πλαστικο προφυλακτηρα που μπορει να συμπιεστει ή ακομα και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης τότε ο χρόνος που διαρκει η κρούση αυξάνει με αποτελεσμα η μεση δύναμη που ασκει το ένα σωμα στο άλλο να είναι μικροτερη. Αν δεν υπαρξει καμια παραμορφωση το χρονικο διαστημα της κρούσης dt ειναι πολύ μικρο με αποτέλεσμα τα σωματα να αλληλεπιδρουν με μεγαλη δυναμη.
Σε περιπτωση που το αμαξι πεφτει αφρεναριστο πάνω στην μοτο και κολανε με την κρουση(συσσωματωμα) κανεις οτι λέει ο stamatis, δηλ εφαρμοζεις αρχη διατηρησης ορμης m1×v1=(m1+m2)×v και υπολογιζεις το ν δηλ την ταχυτητα του συσσωματωματος(αμαξι και μοτο μαζι αφου κολησαν) αμεσως μετα την κρουση. Μετα εφαρμοζεις τον τυπο ΣF=dp/dt είτε για το αμαξι είτε για τη μηχανη(το ίδιο αποτελεσμα θα βγάλεις με αντιθετο προσημο), πχ για τη μηχανη ΣF=m2xv/dt ενω για το αμαξι ΣF=(m1xv - m1xv1)/dt. Εδω πρέπει να πουμε οτι η δυναμη που υπολογίζουμε με αυτον τον τροπο είναι η ΜΕΣΗ ΔΥΝΑΜΗ,δηλ η δυναμη με την οποια αλληλεπιδρουν τα σωματα κατα μεσο ορο για οσο χρονικο διαστημα βρισκονται σε επαφη. Την ωρα της κρουσης οπως καταλαβαινουμε η δυναμη δεν ειναι σταθερη αλλα μπορει καποια χρονικη στιγμη να ειναι μεγαλυτερη απο αυτη που υπολογισαμε και καποια άλλη μικροτερη...
Σε περιπτωση που το αμαξι πεφτει αφρεναριστο πάνω στην μοτο αλλα δεν σφηνωνει η μοτο στο αμαξι αλλα κινουνται με διαφορετικες ταχυτητες οι οποίες όμως είναι πάνω στην ίδια ευθεία τοτε εφαρμοζουμε παλι αρχη διατηρησης ορμης m1×v1=m1×v1'+m2×v2' . οπου v1:ταχυτητα αμαξιου πριν την κρουση
v1':ταχυτητα αμαξιου μετα την κρουση
v2':ταχυτητα μοτο μετα την κρουση, η ταχυτητα μοτο πριν ειναι 0 γιατι ειναι ακινητη.
Για να λυθει η απο πανω πρεπει να ξερεις μια απο τις ταχυτητες μετα την κρουση,ειτε το v1' ειτε το v2' ετσι ωστε να βρεις την αλλη. Βέβαια αν ξερεις μια απο τις δυο μπορεις να παρεις κατευθειαν τον τυπο ΣF=dp/dt για το σωμα που γνωριζεις την ταχυτητα του μετα την κρουση και να ετσι να βρεις τη μεση δυναμη...
Σε περιπτωση τώρα που τα σωματα που συγκρουονται μετα την κρουση κινούνται με ταχυτητες που σχηματιζουν γωνια μεταξύ τους πρεπει να γνωρίζεις και την γωνια που σχηματιζουν οι ταχύτητες ή έστω την γωνία που σχηματιζει η ταχυτητα του αμαξιου η της μοτο με την αρχικη ταχυτητα του αμαξιου. Εκει πρεπει να σχεδιασεις τις ορμες καθε σωματος πριν και μετα την κρουση και να χρησιμοποιήσεις τον τυπο ΣF=dp/dt οπως και την διατηρηση της ορμης (αν θες) αλλα με ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΑ κατι όμως που δε μπορω να εξηγησω εδω γιατι χρειαζεται σχηματα...
Οπως βλεπεις η δυναμη αναμεσα σε δυο σωματα που αλληλεπιδρουν εξαρταται απο αρκετες παραμετρους(ταχυτητες πριν-μετα, χρονος, σημειο συγκρουσης κεντρο η ακρη,προφυλακτηρας...). Εαν ψαχνεις να βρεις την μεγιστη δυναμη που μπορει να δεχτει ενα πλαισιο μοτο την ωρα της κρουσης πιστευω ο ποιο σωστος τροπος ειναι ενα πειραμα,δηλ δενεις σταθερα πανω στη μοτο ενα επιταχυνσιομετρο που καταγραφει. Τη βαρας απο πισω με το αμαξι και μετα πολλαπλασιαζεις τη μεγιστη επιταχυνση που εχει καταγραψει το οργανο με τη μαζα της μοτο και βρισκεις τη μεγιστη δυναμη που δεχτηκε η μοτο.
Sorry για το σεντονι και αν σας κουρασα, εγω κουραστηκα παντως, παω να πιω μια μπυρα να συνελθω... :beer2:
Άβαταρ μέλους
Factory
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιαν 2016, 17:21
Gender: Male
Bike: Multistrada 1100

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από Factory »

:bowall:
Τι είπες τώρα! χαχαχχα!!
Λοιπόν να σου πω την αλήθεια αυτό με το πείραμα σωστό ακοούγεται... αλλά το να ξαναζήσω την εμπειρία να μου την φοράνε από πίσω δεν συμφέρει.. :wsmile:
Ο λόγος που σκέφτηκα να υπολογίσω την ασκηθείσα δύναμη στο πλαίσιο της μοτο είναι γιατί όπως ανέφερα αρχικά ενώ ήμουν σταματημένος και ωραίος μέρα μεσημέρι πίσω από ένα αλλο κουτί σε ΣΤΕΝΟ (όχι σε καμία παραλιακή , λεωφόρο κτλ) ήρθε ενας έτερος κουτάκιας και μου την φόρεσε από πίσω..
Σαν δικαιολογία στο γιατί δεν είδε ένα μαμούθ gs με τριβάλιτσο μπροστά του ήταν κλασικά ... τσέκαρα τα email μου στο κινητό...
Anyway ευτυχώς λόγω όγκου , λόγω τύχης και αποστάσεων που συνήθως κρατώ απο μπροστινά οχήματα δεν επήλθε κάποια πτώση ή να γίνω ακορντεόν..
Το θέμα τώρα είναι ότι το μηχανάκι εμφανισιακά δεν έδειχνε να έχει κάτι.. αλλά εγω σκέφτομαι και λέω ... πέφτει πάνω σε μια μηχανή ένα ολόκληρο αμάξι και δεν τρεχει τίποτα?
Δηλαδή εσωτερικά δεν υπάρχει μεγάλη καταπόνηση στο πλαίσιο της μοτό, στη ζάντα-ρουλεμάν-άξονες κτλ?
Η αντιπροσωπεία ούτε καν ακτινολόγηση δεν έκανε υποστηρίζοντας ότι δεν έπαθε τίποτα....
Πως μπορεί κάποιος να το κρίνει αυτό? με το μάτι? WTF δηλαδή...
Επειδή σίγουρα θα έχει τύχει και σε άλλους γιαυτό είπα να ρωτήσω αν μπορεί να υπολογιστεί η ασκηθείσα δύναμη κατά τη στιγμή της σύγκρουσης...ώστε να μπορείς έστω στο περίπου να υπολογίσεις την ελάχιστη δύναμη που ασκήθηκε στο πλαίσιο-διαφορικό-άξονες κτλ της μοτό..και αν αυτή ξεπερνάει το όριο που θα έχει υπολογιστεί από το εργοστάσιο κατα την κατασκευή της , να απαιτείς αντικατάσταση και " ας φαίνεται στο μάτι του μάστορα καλά " ..
:hibye:
Husqvarna 125 - Honda SF400 - Husqvarna 610 - Kawasaki ZX9r C2 -TDM 900 - Honda VFR 800 vtec - Vstrom 1000 K6 - Kawasaki ZX12r A1 - Hayabusa K8 - Suzuki Bandit 1250 - CBR XX - Yamaha R1 2003 - AT 750 RD07 - Tuono Factory 06...
Άβαταρ μέλους
papakias
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Παρ 10 Μαρ 2017, 19:08
Gender: Male
Bike: Monster 696
Other: Daytona 675

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από papakias »

Σα φυσικός μπορώ να σου πώ πως όταν χρησιμοποιείς την αρχή διατήρησης της ορμής θεωρείς ότι
το συστημά σου είναι απομονωμένο δηλαδή δεν ασκούνται εξωτερικές δυνάμεις σε περίπτωση που θεωρείς ότι η κρούση είναι ελαστική ισχύει η Α.Δ.Κ.Ε σε περίπτωση πού είναι πλαστική υπάρχει δηλαδή
παραμόρφωση (που θα υπάρχει) δεν ισχύει.Το να κάτσεις να υπολογίσεις την παραμόρφωση που θα υποστεί το πλαίσιο χρησιμοποιώντας φυσική γυμνασίου θα σε οδηγήσει σε αποτελέσματα που κάθε άλλο απο ρεαλιστικά είναι.Οι παραμορφώσεις τέτοιου είδους υπολογίζονται απο μηχανικούς που χρησιμοποιούν μεθόδους όπως αυτή των πεπερασμένων στοιχείων εκεί με προσομειώσεις και έχοντας
ορίσει δεσμούς και βαθμούς ελευθερίας δίνουν αρχικές συνθήκες πχ ταχύτητες ,μάζες ,υλικό πλαισίου
και παίρνουν αποτελέσματα με βάση τα όρια κάμψης σύνθλιψης του πλαισίου κ.οκ
Άβαταρ μέλους
Factory
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιαν 2016, 17:21
Gender: Male
Bike: Multistrada 1100

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από Factory »

Με αλλα λογια δεν προκειται κανεις να ασχοληθει αλλα και να καταφερει να αποδειξει τιποτα..δυστυχως.. :sad4:
Και καλα εμενα αντε ειναι γρια κ η αξια της πλεον δεν ειναι στα υψη..
Αλλα σκεφτομαι αν καποιος δανειστεί να παρει μια καινουργια μηχανη αξιας κοντα 20000ευρω κ τον χτυπουσαν απο πισω , τι θα εκανε??
Θα ελεγε παλι ελα μωρε δεν τρεχει κατι? Καλα μου ειπαν ειναι.. :think2:
Husqvarna 125 - Honda SF400 - Husqvarna 610 - Kawasaki ZX9r C2 -TDM 900 - Honda VFR 800 vtec - Vstrom 1000 K6 - Kawasaki ZX12r A1 - Hayabusa K8 - Suzuki Bandit 1250 - CBR XX - Yamaha R1 2003 - AT 750 RD07 - Tuono Factory 06...
Άβαταρ μέλους
papakias
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Παρ 10 Μαρ 2017, 19:08
Gender: Male
Bike: Monster 696
Other: Daytona 675

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από papakias »

Αν τον χτυπήσουν τον χτύπησαν. Δεν οδηγούμε σε αποστειρωμενο περιβάλλον,τη ζωή μας ρισκαρουμε όχι τα σιδερα.Καθε μέρα πεθαίνουν άνθρωποι από τροχαία άνθρωποι σαν και μας που δεν έχουν κέρατα απλά ήταν άτυχοι.Τα σιδερα είναι το λιγότερο.
Άβαταρ μέλους
fantaraki
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 265
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 04:41
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από fantaraki »

Αν δεν φαινεται κατι δεν προκειται να το αντικαταστησουν. Παντως τα πλαισια εχουν ελαστικοτητα και για αυτο μπορουν να υποστουν ελαστικες παραμορφωσεις, δηλ να παραμορφωθουν για οση ωρα δεχονται μεγαλες δυναμεις και μολις παψει να τους ασκειται δυναμη να ερθουν στα ισια τους. Αυτο το φαινομενο ειναι πολυ εντονο σε αυτοκινητα εκτος δρομου με πλαισιο τυπου σκαλας και οχι αυτοφερωμενο(οπως πχ αγροτικα 4χ4) οταν κρεμανε καποιον τροχο στον αερα, η στα φτερα των αεροπλανων κτλ. Το προβλημα δημιουργειται οταν το πλαισιο παραμορφωθει περα απο το οριο απο το οποιο μπορει να επανελθει και ετσι εχουμε μονιμη παραμορφωση,την λεγομενη πλαστικη παραμορφωση. Αν σου την εσκασε απο πισω σε gs λογικα θα σε βρηκε με τον προφυλακτηρα του στην πισω ροδα σου. Μερος της ενεργειας απορροφησε ο πλαστικος προφυλακτηρας του αυτοκινητου(πως τον ειδες;εκανε ενα βαθουλωμα;επανηλθε στο φυσιολογικο του σαν να μην εγινε τιποτα ή μηπως εσπασε τρυπησε κτλ;) Απορροφησε επισης το πισω λαστιχο σου το οποιο συμπιεστικε στιγμιαια και ηρθε παλι στα ισια του(ελαστικη παραμορφωση), μετα η ζαντα η οποια σιγουρα παραμορφωθηκε, είτε ελαστικα και ηρθε παλι στα ισια της, ειτε πλαστικα οποτε τωρα θα χρειαζεται ακτινολογηση αν ειναι με ακτινες ή ισιωμα αν δεν ειναι με ακτινες.Βαλε τη μηχανη στο διπλο σταντ και ελεγξε την πισω ζαντα αν στραβωσε. Μεγαλο ζορι δεχτηκε ο αξονας όπως και το κεντρο της ζαντας. Θεωρω λογω μονομπρατσου μεγαλυτερο απο οτι αν ηταν απλο διμπρατσο ψαλιδι.Ελεγξε τα. Μετα ψαλιδι και τα σημεια στα οποια το ψαλιδι πιανει στο πλαισιο, λογικα εκει θα εχει τιποτα ρουλεμαν με καναν αξονα, αυτα δεχτηκαν μεγαλη δυναμη. Κοιτα να δεις αν το ψαλιδι κινειται ισια πανω κατω και χωρις τιποτα περιεργους ηχους που δεν εχεις ξανακουσει. Αν και εκει εισαι ΟΚ δεν εχεις τπτ αλλο, αρκει να μην βρηκες εσυ τον μπροστινο σου.
Θα ηθελα επισης να πω οτι τις κρουσεις τις διακρινουμε αναλογα με το αν διατηρειται η οχι η κινητικη ενεργεια σε ελαστικες(διατηρειται η κινητικη ενεργεια) και ανελαστικες ( δεν διατηρειται η κινητικη ενεργεια αλλα η ενεργεια του συστηματος μετα ειναι μικροτερη απο πριν). Στις ελαστικες κρουσεις τα σωματα που συγκρούονται δεν υφισταται μονιμες παραμορφωσεις,παραμορφωνονται μονο προσωρινα κατα την διαρκεια της κρουσεις. Στις ανελαστικες κρουσεις τα σωματα παραμορφωνονται μονιμα. Η πλαστικη κρουση ειναι μια ειδικη περιπτωση ανελαστικης κρουσης οπου τα σωματα ενωνονται, σφηνωνουν το ενα με το αλλο και κινουνται μαζι. Ελαστικη κρουση εχουμε οταν ενα τρελομπαλακι χτυπαει στον τοιχο(γυριζει πισω με την ιδια ταχυτητα που τον χτυπησε), δυο μπαλες του μπιλιαρδου που συγκρουονται ή στο εκκρεμες του Νευτωνα. Ανελαστικη οταν χτυπαει στον τοιχο μια ξεφουσκωτη μπαλα(γυριζει πισω με μικροτερη ταχυτητα απο οτι τον χτυπησε) και πλαστικη οταν μια σφαιρα χτυπησει ενα κομματι ξυλο και σφηνωθει μεσα του χωρις ομως να το διαπερασει.
Άβαταρ μέλους
Factory
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιαν 2016, 17:21
Gender: Male
Bike: Multistrada 1100

Re: Ζητείται ένας Φυσικός !

Δημοσίευση από Factory »

Σε ευχαριστω πολυ για την αναλυση :thumbsup:
Αυτα ακριβως ζητησα κ εγω να ελεγχθουν κ θελω να πιστευω οτι ελεγθηκαν ..
Μονο καποιο ρουλεμαν ειπαν θελει αλλαγη αλλα δεν θυμαμαι ποιο..
Το αμαξι δεν επαθε τιποτα μονο ενα σημαδακι χαμηλα στο κεντρο του καπο..
Εμενα με βρηκε μονο ροδα ουτε καν βαση πινακδιας κτλ..
Τεσπα αυτες ειναι κλασικές no win situations..
Τουλαχιστον αποσαφηνισθηκε γιατι κανεις δεν το κυνηγαει παραπανω..Ειναι πολυ μπερδεμα η πρακτικη εφαρμογη φυσικων νομων σε μη ελεγχομενο περιβαλλον..
Σας ευχαριστω πολυ για τις αναλυσεις ! Με καλυψατε πληρως! :bravo:
:hibye:
Husqvarna 125 - Honda SF400 - Husqvarna 610 - Kawasaki ZX9r C2 -TDM 900 - Honda VFR 800 vtec - Vstrom 1000 K6 - Kawasaki ZX12r A1 - Hayabusa K8 - Suzuki Bandit 1250 - CBR XX - Yamaha R1 2003 - AT 750 RD07 - Tuono Factory 06...
Απάντηση