Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
Συντονιστής: sue
- LAVEY
- Member
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Somewhere in Time
Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
Με αφορμη το multi950 που πουλαει σαν τρελο και καποιοι αναρωτιουνται το γιατι, ηθελα να μοιραστω κατι μαζι σας κατι σαν τροφη για σκεψη.Τα κολπα του πωλητη , κατι σαν jedi mind tricks. Ποσες φορες
ειπατε οχι σε πακιστανο στο φαναρι να μη καθαρισει το τζαμι..αλλα μολις το εκανε με το ετσι θελω απλωσατε το χερι και του δωσατε ψιλα? σκεφτειτε το λιγο... ποσες φορες σταματησατε να παρετε πχ μια κοκα αλλα επειδη πουλαγε πεπσι πηρατε αυτη? Θα μου πεις ρε φιλε τι λες τωρα...που κολανε αυτα? πακιστανοι πεπσι μουλτι? μη βιαζεσαι φιλε αναγνωστη...κολλανε και εκει ειναι το καλο..οτι ισως σε κανω να σκεφτεις για μια στιγμη καπως διαφορετικα...
Ολοι καποιες φορες την πατησαμε σε καποια αγορα και την παταμε ασυναισθητα...αλλες φορες συνηδειτα! Το θεμα ειναι πως γινετε αυτο...μεγαλο θεμα εχουν γραφτει τομοι πανω στο θεμα..
Πισω στο 950 ομως... να προσθεσω οτι ειναι μεγιστος κραχτης . Εχω δει μπροστα μου αγοραστη να κοιταει μεταχειρισμενο 1200 ετοιμος να το παρει και ο πωλητης στην ιδια τιμη να τον πηγαινει σιγα σιγα στο νεο 950 λεγοντας του οτι θα ηθελε να ακουσει εκεινη την στιγμη...και φυσικα το πηρε για να κλεισω την ιστορια σκεπτομενος οτι με τα ιδια λεφτα παιρνει κατι καινουργειο πρωτο χερι το οποιο θα ειναι ο πρωτος καβαλαρης θυσιαζοντας βεβαια σε δυναμη αλλα κερδιζοντας σε αλλα οπως το καυσιμο-λογια του πωλητη κλπ, αφηνωντας πισω του την μονομπρατση γκομεναρα με τα 150 οργισμενα αλογατα...ποιος κερδισε?ο αγοραστης που εκανε εξοικονομηση καυσιμου? αφου για 1200 πηγαινε...ηταν ετοιμος...τοχε σκεφτει τους τελυταιους μηνες και ειχε κατασταλαξει... ο πωλητης π θα κλεισει τον μηνα και θα πιασει τους στοχους του κ θα παρει το πριμ της ντουκατι. το πηγα αλλου το ξερω απλα για να βοηθαω κ καποιους που εχετε απορια γιατι πουλαει... και γνωριζω κιαλλους που πηγαιαναν για monster και ξεκινησε η προπαγανδα και κατεληξαν με μουλτι!
Τι εγινε εκει? Πως ο πωλητης , πως αυτο το μαρκετιν καταφερε τον αποφασισμενο ΕΣΥ να κανει κατι αλλο τελευταια στιγμη και να πιστευει πως εκανε το σωστο? θα το ξαναπω...οταν θελετε ενα μηχανακι(κ οχι μονο) παρτε αυτο που θελετε!! οχι αυτο που θελουν οι αλλοι για σας
.και επειδη γουσταρω τετοια κουβεντα θα σας δωσω και ενα οπλο γιατι η γνωση πρεπει να μοιραζεται
Για να δουμε...
Θα προτεινω να διαβασετε οχι τομους..ουτε διατριβες ...θα σας παω κατευθειαν στη δραση¨
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΕΙΘΟΥΣ
CIALDINI B. ROBERT
Η Τέχνη της Πειθούς» του καθηγητή Robert B. Cialdini έχει καθιερωθεί ως το σημαντικότερο βιβλίο για το θέμα της πειθούς που έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα. Σ’ αυτό ο διακεκριμένος κοινωνικός ψυχολόγος εξηγεί γιατί μερικοί άνθρωποι είναι εξαιρετικά πειστικοί και πώς μπορούμε να τους «νικήσουμε» και να τους «ξεπεράσουμε». Αναλύει τα έξι ψυχολογικά μυστικά που μας ωθούν να συναινούμε όταν χρησιμοποιούνται επιδέξια, πώς να αμυνόμαστε αντιμετωπίζοντάς τα - και πώς να τα χρησιμοποιούμε προς όφελός μας.
ειπατε οχι σε πακιστανο στο φαναρι να μη καθαρισει το τζαμι..αλλα μολις το εκανε με το ετσι θελω απλωσατε το χερι και του δωσατε ψιλα? σκεφτειτε το λιγο... ποσες φορες σταματησατε να παρετε πχ μια κοκα αλλα επειδη πουλαγε πεπσι πηρατε αυτη? Θα μου πεις ρε φιλε τι λες τωρα...που κολανε αυτα? πακιστανοι πεπσι μουλτι? μη βιαζεσαι φιλε αναγνωστη...κολλανε και εκει ειναι το καλο..οτι ισως σε κανω να σκεφτεις για μια στιγμη καπως διαφορετικα...
Ολοι καποιες φορες την πατησαμε σε καποια αγορα και την παταμε ασυναισθητα...αλλες φορες συνηδειτα! Το θεμα ειναι πως γινετε αυτο...μεγαλο θεμα εχουν γραφτει τομοι πανω στο θεμα..
Πισω στο 950 ομως... να προσθεσω οτι ειναι μεγιστος κραχτης . Εχω δει μπροστα μου αγοραστη να κοιταει μεταχειρισμενο 1200 ετοιμος να το παρει και ο πωλητης στην ιδια τιμη να τον πηγαινει σιγα σιγα στο νεο 950 λεγοντας του οτι θα ηθελε να ακουσει εκεινη την στιγμη...και φυσικα το πηρε για να κλεισω την ιστορια σκεπτομενος οτι με τα ιδια λεφτα παιρνει κατι καινουργειο πρωτο χερι το οποιο θα ειναι ο πρωτος καβαλαρης θυσιαζοντας βεβαια σε δυναμη αλλα κερδιζοντας σε αλλα οπως το καυσιμο-λογια του πωλητη κλπ, αφηνωντας πισω του την μονομπρατση γκομεναρα με τα 150 οργισμενα αλογατα...ποιος κερδισε?ο αγοραστης που εκανε εξοικονομηση καυσιμου? αφου για 1200 πηγαινε...ηταν ετοιμος...τοχε σκεφτει τους τελυταιους μηνες και ειχε κατασταλαξει... ο πωλητης π θα κλεισει τον μηνα και θα πιασει τους στοχους του κ θα παρει το πριμ της ντουκατι. το πηγα αλλου το ξερω απλα για να βοηθαω κ καποιους που εχετε απορια γιατι πουλαει... και γνωριζω κιαλλους που πηγαιαναν για monster και ξεκινησε η προπαγανδα και κατεληξαν με μουλτι!
Τι εγινε εκει? Πως ο πωλητης , πως αυτο το μαρκετιν καταφερε τον αποφασισμενο ΕΣΥ να κανει κατι αλλο τελευταια στιγμη και να πιστευει πως εκανε το σωστο? θα το ξαναπω...οταν θελετε ενα μηχανακι(κ οχι μονο) παρτε αυτο που θελετε!! οχι αυτο που θελουν οι αλλοι για σας
.και επειδη γουσταρω τετοια κουβεντα θα σας δωσω και ενα οπλο γιατι η γνωση πρεπει να μοιραζεται
Για να δουμε...
Θα προτεινω να διαβασετε οχι τομους..ουτε διατριβες ...θα σας παω κατευθειαν στη δραση¨
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΕΙΘΟΥΣ
CIALDINI B. ROBERT
Η Τέχνη της Πειθούς» του καθηγητή Robert B. Cialdini έχει καθιερωθεί ως το σημαντικότερο βιβλίο για το θέμα της πειθούς που έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα. Σ’ αυτό ο διακεκριμένος κοινωνικός ψυχολόγος εξηγεί γιατί μερικοί άνθρωποι είναι εξαιρετικά πειστικοί και πώς μπορούμε να τους «νικήσουμε» και να τους «ξεπεράσουμε». Αναλύει τα έξι ψυχολογικά μυστικά που μας ωθούν να συναινούμε όταν χρησιμοποιούνται επιδέξια, πώς να αμυνόμαστε αντιμετωπίζοντάς τα - και πώς να τα χρησιμοποιούμε προς όφελός μας.
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Life is short...Ride Hard
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Σ'ωραίοςςςςςςςςςςς ! Ε, να γράφεις πιο συχνά καρντάση, ναι ?
Στα δια ταυτα : Πιστεύω πως εχει να κάνει με τον αγοραστή, κοινώς, αμα δε ξέρεις τι πας να αγοράσεις...θα αγοράσεις αυτο που θα σΕ πούνε γιατι..."λόγοι", βέβαια Lavey, αυτός που πήγαινε π.χ για monster...μπορεί - λέω τώρα - να ειναι και 1.90 και 100Kg και κατόπιν σκέψης και test-ride να συνειδητοποίησε πως - ΣΟΚ ΚΑΙ ΠΕΟΣ - το "μάτι" μπορεί να είναι καλό αλλά η χρηστικότητα έρχεται 1η εν τέλη, εξου και το μικρό μαστόδοντο εναντι της μπαλαρίνας, και με τα μηχανάκια να κοστίζουν μια περιουσία...
Παράδειγμα για την 1 περίφτωση :
Παλικαράκι στο γκαράζ μου με MT07 με σταματάει μια μέρα και με αρχίζει στο μπουρού-μπούρου, τα γνωστά ειπώθηκαν (αν σπάνε/χαλάνε/πόσο πάνε τα service) και αφου του είπα, μου ειπε οτι ενδιαφερόταν για το Μ797.
Τον ρωτάω πόσο χλμ κάνει τον χρόνο, τι κατανάλωση περιμένει να εχει απο το μηχανάκι, τι χρήση σκοπεύει να του κάνει - τα γνωστά ρε παιδάκι μου, γΞέρειζ...
Fast-forward 1 μηνα μετά, και ενω ημουν στο γκαράζ σκυμμένος (καθάριζα τις ζάντες με ευλάβεια) ακούω πολεμική κραυγή "ΦιιιΙΙλλΕεε !11!", γυρνάω, τον βλέπω χαμογελαστό και μου λέει "το πούλησα το ΜΤ-ακι !11!!" - "ωραίος φιλε, και τι πήρες?" του απαντάω, "να, ενα X-MAX, άΑΑααλλλλο πράμα φίλε, πολύ με βόλεψε"
Ποια MTS950 και 1200 μου λες, ο συγκεκριμένος, αμα έμπαινε σε αντιπροσωπεία Honda για CBR1000RR Fireblade, παίζει να εβγαινε απο 'κει με κανα' Civic oπότε...
Σχετικά με την απορία μας τώρα για το πόσο πουλάει το 950 : Αφενός κάνουμε χιούμορ, αφετέρου ειναι λογικό να πουλάει γιατι Α) Τα on-off-ο-ειδή/ψηλά μεκανάκια δρόμου ΠΑΝΤΑ πουλούσανε περισσότερο (fuck if i know το γιατί ) γιατί "λεφτά δεν υπάρχουν" αλλά οι δρόμοι έχουν πήξει απο Tiger 1050, MTS1200, GS1200, είπαμε, ο κόσμος τα γουστάρει και Β) ειναι σε (σχετικά) καλή τιμή, 1000€ μόλις πιο πάνω απο ενα V-strom 1000 π.χ, και αμα θέλεις Ιταλικό και συγκεκριμένα Ducati...
Να σου πώ ? Η Ducati έπρεπε να βγάλει το μικρο Multi (του 1200 εννοώ) εδώ και χρόνια και απορώ το γιατί δεν το έκανε, ολοι αυτοι που δεν θελαν ή δεν ειχαν 18 με 20-φευγα χιλιάρικα για το μεγάλο θα πηγαίνανε για το μικρότερο δαγκωτό.
Σχετικά με τους πωλητές τώρα...αυτή ειναι η δουλειά τους φίλε, να πουλάνε, αμα τα καταφέρνουν...σημαίνει πως την κάνουν καλά, τίποτα το μεμπτό.
Αυτά.
ΥΓ: Πάρτε και κανα' Supersport 939 σας παρακαλώ
Στα δια ταυτα : Πιστεύω πως εχει να κάνει με τον αγοραστή, κοινώς, αμα δε ξέρεις τι πας να αγοράσεις...θα αγοράσεις αυτο που θα σΕ πούνε γιατι..."λόγοι", βέβαια Lavey, αυτός που πήγαινε π.χ για monster...μπορεί - λέω τώρα - να ειναι και 1.90 και 100Kg και κατόπιν σκέψης και test-ride να συνειδητοποίησε πως - ΣΟΚ ΚΑΙ ΠΕΟΣ - το "μάτι" μπορεί να είναι καλό αλλά η χρηστικότητα έρχεται 1η εν τέλη, εξου και το μικρό μαστόδοντο εναντι της μπαλαρίνας, και με τα μηχανάκια να κοστίζουν μια περιουσία...
Παράδειγμα για την 1 περίφτωση :
Παλικαράκι στο γκαράζ μου με MT07 με σταματάει μια μέρα και με αρχίζει στο μπουρού-μπούρου, τα γνωστά ειπώθηκαν (αν σπάνε/χαλάνε/πόσο πάνε τα service) και αφου του είπα, μου ειπε οτι ενδιαφερόταν για το Μ797.
Τον ρωτάω πόσο χλμ κάνει τον χρόνο, τι κατανάλωση περιμένει να εχει απο το μηχανάκι, τι χρήση σκοπεύει να του κάνει - τα γνωστά ρε παιδάκι μου, γΞέρειζ...
Fast-forward 1 μηνα μετά, και ενω ημουν στο γκαράζ σκυμμένος (καθάριζα τις ζάντες με ευλάβεια) ακούω πολεμική κραυγή "ΦιιιΙΙλλΕεε !11!", γυρνάω, τον βλέπω χαμογελαστό και μου λέει "το πούλησα το ΜΤ-ακι !11!!" - "ωραίος φιλε, και τι πήρες?" του απαντάω, "να, ενα X-MAX, άΑΑααλλλλο πράμα φίλε, πολύ με βόλεψε"
Ποια MTS950 και 1200 μου λες, ο συγκεκριμένος, αμα έμπαινε σε αντιπροσωπεία Honda για CBR1000RR Fireblade, παίζει να εβγαινε απο 'κει με κανα' Civic oπότε...
Σχετικά με την απορία μας τώρα για το πόσο πουλάει το 950 : Αφενός κάνουμε χιούμορ, αφετέρου ειναι λογικό να πουλάει γιατι Α) Τα on-off-ο-ειδή/ψηλά μεκανάκια δρόμου ΠΑΝΤΑ πουλούσανε περισσότερο (fuck if i know το γιατί ) γιατί "λεφτά δεν υπάρχουν" αλλά οι δρόμοι έχουν πήξει απο Tiger 1050, MTS1200, GS1200, είπαμε, ο κόσμος τα γουστάρει και Β) ειναι σε (σχετικά) καλή τιμή, 1000€ μόλις πιο πάνω απο ενα V-strom 1000 π.χ, και αμα θέλεις Ιταλικό και συγκεκριμένα Ducati...
Να σου πώ ? Η Ducati έπρεπε να βγάλει το μικρο Multi (του 1200 εννοώ) εδώ και χρόνια και απορώ το γιατί δεν το έκανε, ολοι αυτοι που δεν θελαν ή δεν ειχαν 18 με 20-φευγα χιλιάρικα για το μεγάλο θα πηγαίνανε για το μικρότερο δαγκωτό.
Σχετικά με τους πωλητές τώρα...αυτή ειναι η δουλειά τους φίλε, να πουλάνε, αμα τα καταφέρνουν...σημαίνει πως την κάνουν καλά, τίποτα το μεμπτό.
Αυτά.
ΥΓ: Πάρτε και κανα' Supersport 939 σας παρακαλώ
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 47
- Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2017, 19:41
- Gender: Male
- Other: Multistrada 950
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Εγω παντος περα απο τα mts 1200-950 μολις ειδα το μονστερακι το 1200 απο κοντα αρχισαν οι σκέψεις "ρε μηπως να παρω αυτο και να αφησω τα mts"
Αλλα ερχόμενος απο bmw 1200gs adv.και Κτμ 990adv.
Λεω θα χασω την βολεψη μου.(μπαγαζιερα κτλ)
Εδω γλυκοκοιταγα το superduke1290 ηθελα ξανα τις στιγμες που ζουσα με το rc8
Αλλα ερχόμενος απο bmw 1200gs adv.και Κτμ 990adv.
Λεω θα χασω την βολεψη μου.(μπαγαζιερα κτλ)
Εδω γλυκοκοιταγα το superduke1290 ηθελα ξανα τις στιγμες που ζουσα με το rc8
- LAVEY
- Member
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Somewhere in Time
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
ολα παιζουν! Παντως πιστευω το 950 το τρεναραν γιατι αφενος ηθελα να πεσει το βαρος στο 1200 και αφετερου παιζει και το αντικτυπο που θα εχει στην αγορα την καταλληλη ωρα που θα βγει οπως και εγινε, συμπεριλαμβανωμενον τα οσα λες.God is An Astronaut έγραψε:Σ'ωραίοςςςςςςςςςςς ! Ε, να γράφεις πιο συχνά καρντάση, ναι ?
Στα δια ταυτα : Πιστεύω πως εχει να κάνει με τον αγοραστή, κοινώς, αμα δε ξέρεις τι πας να αγοράσεις...θα αγοράσεις αυτο που θα σΕ πούνε γιατι..."λόγοι", βέβαια Lavey, αυτός που πήγαινε π.χ για monster...μπορεί - λέω τώρα - να ειναι και 1.90 και 100Kg και κατόπιν σκέψης και test-ride να συνειδητοποίησε πως - ΣΟΚ ΚΑΙ ΠΕΟΣ - το "μάτι" μπορεί να είναι καλό αλλά η χρηστικότητα έρχεται 1η εν τέλη, εξου και το μικρό μαστόδοντο εναντι της μπαλαρίνας, και με τα μηχανάκια να κοστίζουν μια περιουσία...
Παράδειγμα για την 1 περίφτωση :
Παλικαράκι στο γκαράζ μου με MT07 με σταματάει μια μέρα και με αρχίζει στο μπουρού-μπούρου, τα γνωστά ειπώθηκαν (αν σπάνε/χαλάνε/πόσο πάνε τα service) και αφου του είπα, μου ειπε οτι ενδιαφερόταν για το Μ797.
Τον ρωτάω πόσο χλμ κάνει τον χρόνο, τι κατανάλωση περιμένει να εχει απο το μηχανάκι, τι χρήση σκοπεύει να του κάνει - τα γνωστά ρε παιδάκι μου, γΞέρειζ...
Fast-forward 1 μηνα μετά, και ενω ημουν στο γκαράζ σκυμμένος (καθάριζα τις ζάντες με ευλάβεια) ακούω πολεμική κραυγή "ΦιιιΙΙλλΕεε !11!", γυρνάω, τον βλέπω χαμογελαστό και μου λέει "το πούλησα το ΜΤ-ακι !11!!" - "ωραίος φιλε, και τι πήρες?" του απαντάω, "να, ενα X-MAX, άΑΑααλλλλο πράμα φίλε, πολύ με βόλεψε"
Ποια MTS950 και 1200 μου λες, ο συγκεκριμένος, αμα έμπαινε σε αντιπροσωπεία Honda για CBR1000RR Fireblade, παίζει να εβγαινε απο 'κει με κανα' Civic oπότε...
Σχετικά με την απορία μας τώρα για το πόσο πουλάει το 950 : Αφενός κάνουμε χιούμορ, αφετέρου ειναι λογικό να πουλάει γιατι Α) Τα on-off-ο-ειδή/ψηλά μεκανάκια δρόμου ΠΑΝΤΑ πουλούσανε περισσότερο (fuck if i know το γιατί ) γιατί "λεφτά δεν υπάρχουν" αλλά οι δρόμοι έχουν πήξει απο Tiger 1050, MTS1200, GS1200, είπαμε, ο κόσμος τα γουστάρει και Β) ειναι σε (σχετικά) καλή τιμή, 1000€ μόλις πιο πάνω απο ενα V-strom 1000 π.χ, και αμα θέλεις Ιταλικό και συγκεκριμένα Ducati...
Να σου πώ ? Η Ducati έπρεπε να βγάλει το μικρο Multi (του 1200 εννοώ) εδώ και χρόνια και απορώ το γιατί δεν το έκανε, ολοι αυτοι που δεν θελαν ή δεν ειχαν 18 με 20-φευγα χιλιάρικα για το μεγάλο θα πηγαίνανε για το μικρότερο δαγκωτό.
Σχετικά με τους πωλητές τώρα...αυτή ειναι η δουλειά τους φίλε, να πουλάνε, αμα τα καταφέρνουν...σημαίνει πως την κάνουν καλά, τίποτα το μεμπτό.
Αυτά.
ΥΓ: Πάρτε και κανα' Supersport 939 σας παρακαλώ
Ο πωλητης κανει την δουλεια και ναι αυτη ειναι η δουλεια του και η δουλεια της διαφημισης να σε πεισει να παρεις αυτο που θελει αυτος παντα ειναι ο στοχος της καθε ετιαρειας στα παντα και δευτερον να μη σε χασει απο πελατη . Και επισης ποσα αχρηστα πραγματα παιρνεις που δεν χρειαζεσαι. Ακομα και με ενα test ride 10 λεπτων δεν παιρνεις χαμπαρι. Ειχα κανει test ride το s1000xr για μια ωρα και... βγηκα εθνικη μπηκα κινηση το σουζαρα το τελικιασα... ειχα την ανεση να το κανω και εχωντας την συγκριση με το 1200 στο μυαλο μου... τι να σου πω...δεν ψαρωσα... ναι καλυτερη τελικη ...αλλα σαν το μουλτι οδηγηκα δεν με τραβηξε...
τεσπα... το ποστ μου αφορα την σκεψη γενικως και το συγκεκριμενο βιβλιο που προτεινω πανω στις τεχνικες που χρησιμοποιουν προς πονηρο και κακο ωφελος τους, ειναι αξιο μελετης. Γιατι πιστεψε με
οταν η πωληση γινεται απλα και ομορφα ειναι καλα , αλλα οταν επιστρατεθονται τεχνικες προς ωφελος του πωλητη και ζημία δικη σου τοτε δεν ειναι καλο...και το σωστο ειναι να εισαι προετοιμασμενος ωστε να τσιμπησεις καποιες ενδειξεις και να καταλαβεις εαν ο πωλητης θελει να σε βοηθησει ή να σε πεισει να κανεις κατι... εχει διαφορα αδερφε
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Life is short...Ride Hard
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Καλά δεν είναι και "ζημιά" ή απάτα να πάρεις ένα μηχανάκι on-off με 115 άλογα, full πακέτα ηλεκτρονικών και ασφαλείας, άψογη ποιότητα κατασκευής, 950cc, του κουτιού με 14.000 και κάτι.
Ζημιά θα ήταν να είχες πειστεί να δώσεις τόσα για κανένα Βε-Στρόμ ή κανα Άφριγκα. Εκεί να δεις κλάμα.
Επίσης, αν δεν υπήρχε το 1200, το 950 από μόνο του θα ήταν υπέρ-αρκετό σε σχέση με το μεγαλύτερο μέρος του ανταγωνισμού.
Οπότε αν το δούμε από και το μελετήσουμε σε όλο του το φάσμα το όλο θέμα, δεν είναι λάθος κίνηση.
Υ.Γ. Αν δεν είσαι 1100% αποφασισμένος για το ποιό μηχανάκι θες να πάρεις, η τελική απόφαση μπορεί να παρεκκλίνει πολύ εύκολα.
Ζημιά θα ήταν να είχες πειστεί να δώσεις τόσα για κανένα Βε-Στρόμ ή κανα Άφριγκα. Εκεί να δεις κλάμα.
Επίσης, αν δεν υπήρχε το 1200, το 950 από μόνο του θα ήταν υπέρ-αρκετό σε σχέση με το μεγαλύτερο μέρος του ανταγωνισμού.
Οπότε αν το δούμε από και το μελετήσουμε σε όλο του το φάσμα το όλο θέμα, δεν είναι λάθος κίνηση.
Υ.Γ. Αν δεν είσαι 1100% αποφασισμένος για το ποιό μηχανάκι θες να πάρεις, η τελική απόφαση μπορεί να παρεκκλίνει πολύ εύκολα.
- LAVEY
- Member
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Somewhere in Time
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
μην εισαι προπετης σε καμια περιπτωση δεν λεμε οτι το 950 ειναι λαθος... παραυτα υπαρχουν φανατικοι της καθε μοτας που και το 950 δεν τους κανει αισθηση. Φιλαρακι μου κολημενος σουζουκακιας θελει το vstrom 1000 σαν τρελος, δεν βλεπει τιποτα αλλο.HackmaN έγραψε:Καλά δεν είναι και "ζημιά" ή απάτα να πάρεις ένα μηχανάκι on-off με 115 άλογα, full πακέτα ηλεκτρονικών και ασφαλείας, άψογη ποιότητα κατασκευής, 950cc, του κουτιού με 14.000 και κάτι.
Ζημιά θα ήταν να είχες πειστεί να δώσεις τόσα για κανένα Βε-Στρόμ ή κανα Άφριγκα. Εκεί να δεις κλάμα.
Επίσης, αν δεν υπήρχε το 1200, το 950 από μόνο του θα ήταν υπέρ-αρκετό σε σχέση με το μεγαλύτερο μέρος του ανταγωνισμού.
Οπότε αν το δούμε από και το μελετήσουμε σε όλο του το φάσμα το όλο θέμα, δεν είναι λάθος κίνηση.
Υ.Γ. Αν δεν είσαι 1100% αποφασισμένος για το ποιό μηχανάκι θες να πάρεις, η τελική απόφαση μπορεί να παρεκκλίνει πολύ εύκολα.
Μη μπερδευεστε αδερφια...δεν εκανα το ποστ για να πω ποιο μηχανακι ειναι σωστο..το εκανα για να καταληξω σε ενα ενδιαφερον βιβλιο απο τους καλυτερους κοινωνικους ψυχολογους το οποιο σου βαζει τα γυαλια στο θεμα της πωλησης. Οποτε καλυτερα θα ηταν εαν ειστε του βιβλιου να το διαβασετε γιατι θα μεινετε με το στομα ανοιχτο...
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Life is short...Ride Hard
- wheelsdeal
- Member
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2016, 00:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2R 800
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Δεν συμφωνω οτι το 950 πουλαει γιατι το σπρωχνει η αντιπροσωπεια.Πηγα απο τους πρωτους το οδηγησα και δεν ενθουσιαστηκα.Οτι και να μου πει ο πωλητης δεν με πειθει να το παρω,δεν πιστευω οτι υπαρχει κοσμος εκει εξω που ριχνει 14χιλιαρικα σε οτι του πει ο πωλητης.
Πιστευω το 950 πουλαει για 2 λογους κυριως.
1. Ειναι πολλοι που χαλβαδιαζουν το 1200 εδω και καιρο αλλα δεν ειχαν 20.000 η τα 150 αλογα τους φαινοταν too much.Οποτε το 950 τους ερχεται γαντι σε τιμη,καταναλωση,ιπποδυναμη.
2. Ολο και περισσοτερος κοσμος ψαχνει χρηστικα μηχανακια που να τα κανουν ολα μιας και με τα οικονομικα μας λιγοι μπορουν να εχουν ενα για την καβλα,ενα για την δουλεια και ενα για ταξιδι.Το Μουλτι τα κανει ολα και ειναι και ομορφο και ειναι το κατι παραπανω απο τα γνωστα all around γιαπωνεζικα.
Πιστευω το 950 πουλαει για 2 λογους κυριως.
1. Ειναι πολλοι που χαλβαδιαζουν το 1200 εδω και καιρο αλλα δεν ειχαν 20.000 η τα 150 αλογα τους φαινοταν too much.Οποτε το 950 τους ερχεται γαντι σε τιμη,καταναλωση,ιπποδυναμη.
2. Ολο και περισσοτερος κοσμος ψαχνει χρηστικα μηχανακια που να τα κανουν ολα μιας και με τα οικονομικα μας λιγοι μπορουν να εχουν ενα για την καβλα,ενα για την δουλεια και ενα για ταξιδι.Το Μουλτι τα κανει ολα και ειναι και ομορφο και ειναι το κατι παραπανω απο τα γνωστα all around γιαπωνεζικα.
- jimkapa
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 952
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 13:21
- Gender: Male
- Bike: 999
- Τοποθεσία: Kastoria
- Επικοινωνία:
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Το 950 (εαν) πουλάει καλύτερα ειναι γιατί η Ducati πέτυχε ακριβώς τον στόχο της.
Ξέφυγε (επιτελους) απο τα αυστηρά πρότυπα της premium μάρκας που απευθύνεται σε λίγους,εκλεκτούς,παθιασμένους και φραγκάτους αγοραστές.
Παρουσιάζει ποιοτικές μηχανές για ολα τα βαλάντια,σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες με ενα ιδιαίτερο στυλ και με την ιστορία της σε αγώνες MGP SBK να τη βοηθάει να εξαργυρώνει την άνοδο των πωλήσεων της.
Άλλωστε στην γκάμα της εχει μηχανές για τους κοινούς θνητούς και μηχανές για όσους θέλουν την αποκλειστικότητα και την μοναδικότητα.
Ετσι όλοι ειναι ευχαριστημένοι και δεν παραπονιέται κανεις.Ουτε ο entry level αναβάτης,ούτε ο πιο hardcore χεράς...
Τέλος τα δεδομένα με τις ιπποδυνάμεις,ηλεκτρονικά κτλ έχουν αλλάξει παρά πολυ σε σύγκριση με τα μηχανάκια που έβγαζε 10 χρονια πριν.
Για παράδειγμα ενα Panigale 959 βγάζει πιο πολλά άλογα με φουλ ηλεκτρονικά σε σχεση με ενα 999 ή ακομα και ενα 1098...
Επομενος πιο λογική και συμφέρουσα αγορά ειναι το μικρό σε σχεση με το μεγάλο που μονο ένας πολυ έμπειρος αναβάτης θα φθάσει τα όρια του..(και την αξία αγοράς του)..
Ξέφυγε (επιτελους) απο τα αυστηρά πρότυπα της premium μάρκας που απευθύνεται σε λίγους,εκλεκτούς,παθιασμένους και φραγκάτους αγοραστές.
Παρουσιάζει ποιοτικές μηχανές για ολα τα βαλάντια,σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες με ενα ιδιαίτερο στυλ και με την ιστορία της σε αγώνες MGP SBK να τη βοηθάει να εξαργυρώνει την άνοδο των πωλήσεων της.
Άλλωστε στην γκάμα της εχει μηχανές για τους κοινούς θνητούς και μηχανές για όσους θέλουν την αποκλειστικότητα και την μοναδικότητα.
Ετσι όλοι ειναι ευχαριστημένοι και δεν παραπονιέται κανεις.Ουτε ο entry level αναβάτης,ούτε ο πιο hardcore χεράς...
Τέλος τα δεδομένα με τις ιπποδυνάμεις,ηλεκτρονικά κτλ έχουν αλλάξει παρά πολυ σε σύγκριση με τα μηχανάκια που έβγαζε 10 χρονια πριν.
Για παράδειγμα ενα Panigale 959 βγάζει πιο πολλά άλογα με φουλ ηλεκτρονικά σε σχεση με ενα 999 ή ακομα και ενα 1098...
Επομενος πιο λογική και συμφέρουσα αγορά ειναι το μικρό σε σχεση με το μεγάλο που μονο ένας πολυ έμπειρος αναβάτης θα φθάσει τα όρια του..(και την αξία αγοράς του)..
Δημήτρης Κ.
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Να κρατάμε μια πισινή ακόμα για το θέμα "ποιοτικό", "αξιόπιστο" κλπ...jimkapa έγραψε:Παρουσιάζει ποιοτικές μηχανές...
821 ανατινάζονται, 939 καίνε λάδι 1λτ/1000 χλμ και η βαφή σε ρεζερβουάρ 1200 μονστερ ξεφλουδίζει λες και το 'χεις βάψει με μαρκαδόρο (το τελευταίο κατά δήλωση ιδιοκτήτη).
Πάντως σίγουρα, πλέον, βγάζει μηχανάκια με πολλά γκάζια, γεγονός που έχει κάνει και τύπους που οδηγούσαν μόνο japan να κοιτάνε προς μπολόνια μεριά. Ορκισμένοι gixxer-αδες φίλοι, μου λένε ότι το επόμενο μηχανάκι τους θα είναι το multi 1200, που μέχρι πρότινος δεν ήθελαν καν να ακούνε ducati.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- rock n rolla_s4
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4198
- Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
- Gender: Male
- Other: ΚαΤεΜούνα
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Ποτε δεν ηταν για φραγκατους η Ducati περα των sbk η τουλαχιστον οχι περισσοτερο απο τα υπολοιπα Ευρωπαικα. "Παντα" ειχε και προσιτα μηχανακια. Μονο τα sbk ηταν ακριβα. Monster, Multi 1st gen, Hyper, ss κτλ κτλ. Κανενα δεν ηταν εξωφρενικα πιο ακριβο απο τον ανταγωνισμο. Ολα κυμαινονταν οπως ειναι τωρα το 950 σε σχεση με τον ανταγωνισμο. "Γιατι να παρω το ταδε και να μη τσονταρω αλλα λιγα να παρω Ducati". Οσο αφορα το 959 που τωρα ειναι το "μικρο" ο λογος που ειναι πιο γρηγορο απο ενα τεσταστρετα 1000αρι του 2003 με ιμαντες ειναι οτι κουβαλαει τοσα χρονια εξελιξης. Φτασαμε στο σημειο να θεωρουμε το 1000αρι το "μικρο"jimkapa έγραψε:...
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση
Κάγκουρας
Κάγκουρας
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Σόρυ μαν αλλά, ανέκαθεν, αν όχι για φραγκάτους, ήταν για ανθρώπους της άνω μεσαίας οικονομικής τάξης. Εκτός από κάνα 620 και κάνα ss750, όλα τα υπόλοιπα κόστιζαν άνω των 12κ καινούρια.rock n rolla_s4 έγραψε:Ποτε δεν ηταν για φραγκατους η Ducati περα των sbk
Μεταχειρισμένα, σήμερα, συναντάμε π.χ. multi 1000 ακόμα και κάτω από 3κ...η κατάστασή τους, τις περισσότερες φορές είναι απέξω κούκλα και από μέσα πανούκλα..όσο για τους περίφημους DIY ιδιοκτήτες, οι μετέπειτα ιδιοκτήτες ακόμα δεν έχουν τελειώσει τα "μαζέματα"..
Εν κατακλείδι, πολλοί βρέθηκαν με Ducati - KTM τη χρυσή εποχή 2002-2008 (η πλειονότητα των μεταχειρισμένων στο car), αλλά λίγοι είχαν τα λεφτά που χρειάζονταν για τη συντήρησή τους, με αποτέλεσμα να έχει γεμίσει η αγορά πολλά μεν φτηνά ducati, ασυντήρητα δε..
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- jimkapa
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 952
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 13:21
- Gender: Male
- Bike: 999
- Τοποθεσία: Kastoria
- Επικοινωνία:
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Κάθε άποψη σεβαστή,αλλα επειδή κολλήσατε στην έκφραση "φραγκάτους" εξηγούμε οτι καποια μοντέλα όπως Diavel,Monster Diesel,Κάτι Hyper Pikes Peak,κάτι R εκδόσεις στα SBK,κάτι Μουλτι Enduro,κάτι τρικολορε δεν τα λες και μοντέλα για κοινούς θνητούς...
Γι'αυτο έγραψα οτι εχει απο ολα ο μπαχτσές...
Γι'αυτο έγραψα οτι εχει απο ολα ο μπαχτσές...
Δημήτρης Κ.
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
...και κάτι σχετικά με τις πωλήσεις μοτο: γνωρίζω από αντιπρόσωπο άλλης εταιρείας ότι για να πουλήσεις X κομμάτια ενός μοντέλου πρέπει να πουλήσεις και Ψ κομμάτια ενός άλλου ασχέτως αν η εκάστοτε αγορά δεν σηκώνει πωλήσεις του τελευταίου.
Reduce to the Max
- rock n rolla_s4
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4198
- Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
- Gender: Male
- Other: ΚαΤεΜούνα
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Πόσο ειχε το αντίστοιχο Harley, το αντίστοιχο GSA LC, ,το αντίστοιχο KTM 990 supermoto ή το αντίστοιχο superduke? Το ίδιο ισχύει και για τη προβλεπόμενη συντήρηση τους. Τα 990 πχ θελουν μεγαλο σερβις καθε 15000χλμ το οποιο κοστιζει μινιμουμ 200€. Παρε ενα ducati βγαλε τα 100+ των ανευ λογου ιμαντων και do the math.. Μη πω για το Panigale σε σχεση με R1M πχ. Απλα τσονταρει κατι παραπάνω κάποιος και παιρνει Ducati. Ωραίο το ψώνιο του "εχω κατι σπεσιαλ" βέβαια δε λέω.jimkapa έγραψε:...
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση
Κάγκουρας
Κάγκουρας
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
^Kαλά, ρώτα μία στη Ymaha για service R1M...
Γιατι μη μου πεις ότι θα πας στο Μάστρο-Μήτσο της γειτονιάς ένα μηχανάκι που κοστίζει τόσο*.
*Όσο το Panigale 1299 S.
Γιατι μη μου πεις ότι θα πας στο Μάστρο-Μήτσο της γειτονιάς ένα μηχανάκι που κοστίζει τόσο*.
*Όσο το Panigale 1299 S.
- olospaei
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 17:18
- Gender: Male
- Other: Ελένη
- Τοποθεσία: ΚολωYES
- Επικοινωνία:
Re: Νικησε το πωλητη!γιατι πουλαει το 950?
Επαυξάνω στα παραπάνω.HackmaN έγραψε:^Kαλά, ρώτα μία στη Ymaha για service R1M...
Γιατι μη μου πεις ότι θα πας στο Μάστρο-Μήτσο της γειτονιάς ένα μηχανάκι που κοστίζει τόσο*.
*Όσο το Panigale 1299 S.
Φίλτρο αέρα R1/R1M 119,16€ +φπα +ΒΙΔΕΣ!!!!!!<----------????!?!?!?!?!?!
Εργατοώρα χιαμάχα: 45€ +φπα
Προτεινόμενες εργατοώρες: 2!
Να γράψω και τα μπουζά???!!!!
Κλαυσίγελως......
(Τιμές απο παιδικό φίλο που τυγχάνει ιδιοκτήτης εξουσιοδοτημένου χιαμάχα)
Ούτε με σφαλιάρες δεν ισιώνει η Μοτοδυναμική.
Αλλα μια ζωή έτσι ήταν αυτοί.
Τουλάχιστον οι εξουσιοδοτημένοι ιταλομάστοροι που έχω συναναστραφεί προσωπικά δεν το πάνε με την εργατοώρα, και σίγουρα οταν μπορούν να ''παίξουν'' τιμή στο αναλώσιμο η στο ανταλλακτικό ''παίζουν''.
Προσωπική εμπειρία πάντα.
Δεν ξέρω η Καλλιρρόης τι χρεώνει σαν αντιπροσωπεία να πώ την αλήθεια.
Dis isn't ballroom dancing dis is racing no??? Si... Luca Cadalora Japan GP 1997
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
- γιαννης
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Παρ 18 Αύγ 2017, 10:38
- Gender: Male
- Other: multistrada 950
- Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
1ο σέρβις στο 950 στην Καλλιρρόης 137 ευρω
Montesa cota 123, 247, benelli 504, moto guzzi v65sp, BMW f650gs twin, multistrada 950
- olospaei
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 17:18
- Gender: Male
- Other: Ελένη
- Τοποθεσία: ΚολωYES
- Επικοινωνία:
Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
Service ή λάδια?γιαννης έγραψε:1ο σέρβις στο 950 στην Καλλιρρόης 137 ευρω
Γιατί αν είναι service 137 ευρώ παω αύριο να πάρω 950!!!
Dis isn't ballroom dancing dis is racing no??? Si... Luca Cadalora Japan GP 1997
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun
Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
Service στα καινούργια ειναι ανα 15000 και οι βαλβίδες ανα 30000, οι ιμαντες δε ειναι ή ανα 5 χρόνια ή 30000 (οτι έρθει 1ο).olospaei έγραψε: Service ή λάδια?
Γιατί αν είναι service 137 ευρώ παω αύριο να πάρω 950!!!
Τα 137 που γράφει ο φίλος Γιάννης ειναι γι'αυτο των 1000χλμ και περιλαμβάνει τα εξής :
Reading of the error memory with DDS and check of Software version update on control units
Check the presence of any technical updates and recall campaigns
Change engine oil and filter
Clean engine oil intake filter (only MR 821, HYM/HYSTR, MTS 950 and SS)
Check brake and clutch fluid level (only brake fluid for MR 821, HYM/HYSTR, MTS 950 and SS)
Check brake discs and pad wear. Change, if necessary
Check tightening torque of front and rear brake calliper screws and front brake disc screws
Check front and rear wheel nuts tightening
Check the proper tightening of final drive front and rear sprocket nuts
Check final drive tension and lubrication
Visual check of front fork and rear shock absorber seals
Check the freedom of movement and tightening of the side and central stand (if installed)
Check rubbing points, clearance and freedom of movement of hoses and electric wiring on view
Check the clutch lever free play (only MR 821, HYM/HYSTR, MTS 950 and SS)
Check coolant level and circuit for damage
Check tyre pressure and wear
Check the battery charge level
Check the operation of the safety electrical devices (side stand and clutch switch, front and rear brake switches, engine stop switch, gear/neutral sensor)
Check lighting, turn indicators, horn and controls
Reset Service indication through DDS 2.0 (*if required)
Final test and road test of the motorcycle, testing safety devices (ex. ABS and DTC), electric fans and idling
Softly clean of the motorcycle
Fill out that the service was performed in on-board documentation (Service Booklet)
Λάδια, φίλτρο και έλεγχοι δλδ
Στα καινούργια πάντως, έχουμε φτάσει επίπεδο Japan οσον αφορά τα διαστήματα service, πολύ θετικό - ιδίως για τους ιμάντες (5 χρόνια ή 30000χλμ) και ρύθμιση βαλβίδων (30000 Vs 10000 ή 12000χλμ των παλαιότερων).
τα παραπάνω, ιδίως για κάποιον που προέρχεται απο Γιαπωνέζικο είναι θετικότατα (προφανώς), βέβαια, Ιταλικά είναι και σπάνε/χαλάνε/σκορπάνε όλη την ώρα (απ'οτι μου εχει πει το internet) οπότε πάλι θα προτιμήσουν τον Ιάπωνα
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6801
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
Και έρχομαι και ρωτάω και εγώ:
Τα διαστήματα αυτά,των ιμάντων π.χ , ισχύουν και για
εμένα???
Τα διαστήματα αυτά,των ιμάντων π.χ , ισχύουν και για
εμένα???
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
^Γράφει στο manual σου. Αλλά όπως ξέρεις οι ιμάντες εξαρτώνται και από άλλους παράγοντες.
Γενικός κανόνας 2 χρόνια ή 20.000 χλμ.
Γενικός κανόνας 2 χρόνια ή 20.000 χλμ.
- rock n rolla_s4
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4198
- Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
- Gender: Male
- Other: ΚαΤεΜούνα
Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
Κατ εμε δεν υπερτερει πουθενα πλεον η Ducati. Το sbk της τον τρωει απο παντου, τα γυμνα της πλεον τα γλενταει η Αυστρια, το off στο "on off" ειναι ανυπαρκτο σε σχεση με bmw και ktm, το On κομματι το κανει καλυτερα ΒΜW, Triumph και ισως το 1290 (κι ας μη πουλαει το 2ο, πουλαει το bmw και για τα δυο) και το νεο Hyper δεν υπαρχει πουθενα σχεδον στον χαρτη. Γνωμη μου περα απο τα κυβικα δε βρισκω τον λογο να παρει καποιος αυτη τη στιγμη Multi 950. Tωρα για το θεμα πωλητης για μενα πρεπει να ειναι πολυ μπακαλιαρος καποιος ο οποιος εχει παει να παρει αλλο μηχανακι και του αλλαζει γνωμη ενας πωλητης οσο καλος κι αν ειναι αυτος. Απλα το 950 πουλαει πολυ για τον ιδιο λογο που πουλησε και το Hyper 796. Θελω 1200 αλλα μου πεφτει ακριβο οποτε ας παρω το 950 που το σηκωνει η τσεπη μου και ειναι φτυστο το 1200 να κανω και τη μοστρα μου. Ας εβγαζε η bmw ενα GS 950 φτυστο το 1200 στα 4,500€ κατω απο το μεγαλο με το επικο χρηματοδοτικο της και θα σου ελεγα εγω τι θα γινοταν.. Προφανως και υπαρχουν εξαιρεσεις που το πηραν γιατι ηθελαν 950 κι οχι 1200. Εγω ομως ειμαι και "λιγο" καγκουρας οποτε παντα θα πηγαινω για τον μεγαλο αδερφο.
Βαρατε
Βαρατε
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση
Κάγκουρας
Κάγκουρας
- vagosm
- Member
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
- Gender: Male
Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
Αν το συγκρίνεις με τους ανταγωνιστές του, όπως gs800, xcx 800 για on-off και για sport touring καποια όπως crossrunner x και tracer 900, σε ποιό κομμάτι ακριβώς υπερτερούν τα υπόλοιπα; μόνο στο τομέα off τα bmw και triumph. και η διαφορά στην τιμή είναι απο 500 έως 1500. Βάλε και την εμφάνιση (αν και τελείως υποκειμενικό) το μουλτι πολύ ποιο ωραίο απο όλα αυτά. όσο για το mts1200, δεν είναι και μικρή η διαφορά. εννοείται οτι όποιος θα μπορούσε θα πήγαινε για το 1200. Το μόνο που βάζω πάνω απο το multi σε θέμα εμφάνισης είναι το ktm 1290 super adventure r αλλά και πάλι πας σε άλλη κατηγορία.rock n rolla_s4 έγραψε:Κατ εμε δεν υπερτερει πουθενα πλεον η Ducati. Το sbk της τον τρωει απο παντου, τα γυμνα της πλεον τα γλενταει η Αυστρια, το off στο "on off" ειναι ανυπαρκτο σε σχεση με bmw και ktm, το On κομματι το κανει καλυτερα ΒΜW, Triumph και ισως το 1290 (κι ας μη πουλαει το 2ο, πουλαει το bmw και για τα δυο) και το νεο Hyper δεν υπαρχει πουθενα σχεδον στον χαρτη. Γνωμη μου περα απο τα κυβικα δε βρισκω τον λογο να παρει καποιος αυτη τη στιγμη Multi 950. Tωρα για το θεμα πωλητης για μενα πρεπει να ειναι πολυ μπακαλιαρος καποιος ο οποιος εχει παει να παρει αλλο μηχανακι και του αλλαζει γνωμη ενας πωλητης οσο καλος κι αν ειναι αυτος. Απλα το 950 πουλαει πολυ για τον ιδιο λογο που πουλησε και το Hyper 796. Θελω 1200 αλλα μου πεφτει ακριβο οποτε ας παρω το 950 που το σηκωνει η τσεπη μου και ειναι φτυστο το 1200 να κανω και τη μοστρα μου. Ας εβγαζε η bmw ενα GS 950 φτυστο το 1200 στα 4,500€ κατω απο το μεγαλο με το επικο χρηματοδοτικο της και θα σου ελεγα εγω τι θα γινοταν.. Προφανως και υπαρχουν εξαιρεσεις που το πηραν γιατι ηθελαν 950 κι οχι 1200. Εγω ομως ειμαι και "λιγο" καγκουρας οποτε παντα θα πηγαινω για τον μεγαλο αδερφο.
Βαρατε
Τώρα για το χρηματοδοτικό που λες, αν εννοείς αυτό με το 3,9 επιτόκιο και την τελευταία δόση ballon, σε πληροφωρώ πως το ίδιο έχει και η ducati. αλλα και το επιτόκιο των 5,9 που πήρα εγώ, θα γλιτώσω 1500 - 2000 ευρώ σε βάθος χρόνου σε σχέση με yamaha, honda και triumph που έχουν απο 11 μεχρι 13%.
- γιαννης
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 27
- Εγγραφή: Παρ 18 Αύγ 2017, 10:38
- Gender: Male
- Other: multistrada 950
- Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
Αν το συγκρίνεις με τους ανταγωνιστές του, όπως gs800, xcx 800 για on-off και για sport touring καποια όπως crossrunner x και tracer 900, σε ποιό κομμάτι ακριβώς υπερτερούν τα υπόλοιπα; μόνο στο τομέα off τα bmw και triumph. και η διαφορά στην τιμή είναι απο 500 έως 1500. Βάλε και την εμφάνιση (αν και τελείως υποκειμενικό) το μουλτι πολύ ποιο ωραίο απο όλα αυτά. όσο για το mts1200, δεν είναι και μικρή η διαφορά. εννοείται οτι όποιος θα μπορούσε θα πήγαινε για το 1200. Το μόνο που βάζω πάνω απο το multi σε θέμα εμφάνισης είναι το ktm 1290 super adventure r αλλά και πάλι πας σε άλλη κατηγορία.
Τώρα για το χρηματοδοτικό που λες, αν εννοείς αυτό με το 3,9 επιτόκιο και την τελευταία δόση ballon, σε πληροφωρώ πως το ίδιο έχει και η ducati. αλλα και το επιτόκιο των 5,9 που πήρα εγώ, θα γλιτώσω 1500 - 2000 ευρώ σε βάθος χρόνου σε σχέση με yamaha, honda και triumph που έχουν απο 11 μεχρι 13%.[/quote]
Σωστός!!!!
Τώρα για το χρηματοδοτικό που λες, αν εννοείς αυτό με το 3,9 επιτόκιο και την τελευταία δόση ballon, σε πληροφωρώ πως το ίδιο έχει και η ducati. αλλα και το επιτόκιο των 5,9 που πήρα εγώ, θα γλιτώσω 1500 - 2000 ευρώ σε βάθος χρόνου σε σχέση με yamaha, honda και triumph που έχουν απο 11 μεχρι 13%.[/quote]
Σωστός!!!!
Montesa cota 123, 247, benelli 504, moto guzzi v65sp, BMW f650gs twin, multistrada 950
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?
Εσυ ρε καγκουρας τι θες?rock n rolla_s4 έγραψε:Κατ εμε δεν υπερτερει πουθενα πλεον η Ducati. Το sbk της τον τρωει απο παντου, τα γυμνα της πλεον τα γλενταει η Αυστρια, το off στο "on off" ειναι ανυπαρκτο σε σχεση με bmw και ktm, το On κομματι το κανει καλυτερα ΒΜW, Triumph και ισως το 1290 (κι ας μη πουλαει το 2ο, πουλαει το bmw και για τα δυο) και το νεο Hyper δεν υπαρχει πουθενα σχεδον στον χαρτη. Γνωμη μου περα απο τα κυβικα δε βρισκω τον λογο να παρει καποιος αυτη τη στιγμη Multi 950. Tωρα για το θεμα πωλητης για μενα πρεπει να ειναι πολυ μπακαλιαρος καποιος ο οποιος εχει παει να παρει αλλο μηχανακι και του αλλαζει γνωμη ενας πωλητης οσο καλος κι αν ειναι αυτος. Απλα το 950 πουλαει πολυ για τον ιδιο λογο που πουλησε και το Hyper 796. Θελω 1200 αλλα μου πεφτει ακριβο οποτε ας παρω το 950 που το σηκωνει η τσεπη μου και ειναι φτυστο το 1200 να κανω και τη μοστρα μου. Ας εβγαζε η bmw ενα GS 950 φτυστο το 1200 στα 4,500€ κατω απο το μεγαλο με το επικο χρηματοδοτικο της και θα σου ελεγα εγω τι θα γινοταν.. Προφανως και υπαρχουν εξαιρεσεις που το πηραν γιατι ηθελαν 950 κι οχι 1200. Εγω ομως ειμαι και "λιγο" καγκουρας οποτε παντα θα πηγαινω για τον μεγαλο αδερφο.
Βαρατε
Εμπλεξες με κτμ και σου φταίμε εμείς οι σκληροί
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!