LAVEY έγραψε:.. και ξαναρωταω το βιβλίο το διάβασε κανεις ;;;
Ρε μαν, ποίος να το διαβάσει?
Δεν υπάρχει κανένας λόγος αφού το ίδιο τάληρο γυρνάνε όλοι από Ducati σε Αprilia και μετά σε ΚΤΜ και τα πουλάνε λίγο πριν το σέρβις..
Στην ακραία περίπτωση, βγάζουμε και κανά 1000ρικο για κάνα γούστο μέσω "έξυπνων" αγοραπωλησιών...
Όταν υπάρξουν τα λεφτά για καινούργιο ducati, θα το διαβάσουν!
Εντάξει, φτάσαμε να διαβάζουμε σύγκριση ducati με vstrom 1000...γμσε τα δλδ...
Ή σύγκριση με triumph και f800gs..
Ή αν το σερβις του 950 είναι 137 ευρώ, όντως, θα τρέξουμε να το πάρουμε χτες..τα 14.300 τα 'χουμε τσέπη, απλά κωλώνουμε στα 400-500-600 ευρώ του σέρβις..
Φυσικά η συντήρηση των νέων ducati, δεν είναι πιο φτηνή από των παλιών..μην τρώει παραμύθι καβένας..Οι μοτοσυκλέτες μεγάλων κυβικών στοιχίζουν, πόσο μάλλον οι ευρωπαϊκές..όλες θέλουν πορτοφόλι..
Οι εργασίες-αντ/κα στα 30κ που ανέφερε ο σύντροφος touloumpas, συν τα λάστιχα που θα αλλάξει κάποιος (για 3η φορά), κοστίζουν περί τα 1500 ευρώ ξεκούραστα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ελαφρώς λιγότερα σε μη εξουσιοδοτημένο.
Τέτοιες κουβέντες, βέβαια, μόνο στην Ελλάδα γίνονται όπου ο άνεργος κυκλοφορεί με μερτσέντα και ο άλλος με τα 700 ευρώ έχει ducati, scooter για την πόλη και διθέσιο για το Σ/Κ και το delivery boy 1098 (τρου στόρυ)..
Εν κατακλείδι, εσείς με τα καινούργια μην την κάνετε από δω μέσα, γιατί θα καθόμαστε να ακούμε για τα kavliarika ss750-800-900, τι gamisterο που ήταν το 916 και τι να προσέξουμε στην αγορά του monster 620.
Περιμένουμε λοιπόν ημερολόγια καταστρώματος από τα εργαλεία, καλοτάξιδα και απροβλημάτιστα να είναι!