Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Οτιδήποτε δεν ταιριάζει στις υπόλοιπες κατηγορίες και δεν σχέση με τη μοτοσικλέτα...

Συντονιστής: sue

Άβαταρ μέλους
rock n rolla_s4
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4198
Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
Gender: Male
Other: ΚαΤεΜούνα

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από rock n rolla_s4 »

vagosm έγραψε:...
Το Tracer 900 είναι τέσσερις χιλιάδες (4) πιο φτηνο απο το 950. Το οποίο Tracer ειναι πιστόλι και βγάζει τρελα γούστα. Τωρα για τη σύγκριση του 950 με το F800 και το xcx τι να πω.. Ειναι μηχανάκια με 21 τροχο αυτά, δε νομίζω καν πως ειναι αμεσοι ανταγωνιστές. Το αντίστοιχο triumph 800 (XR) ειναι τρεις χιλιάδες (3) πιο φτηνό απο το multi 950. Δεν εχει ασχοληθεί ΑΚΟΜΑ η BMW και η ΚΤΜ με το να βγάλουν "ρεπλικες" των μεγάλων σε λιγότερα κυβικά. Όταν και αν το κάνουν θα μιλάμε για σοβαρό ανταγωνισμό. Προς το παρόν εγω σαν μόνο αντίστοιχο ανταγωνιστή βλέπω το Tracer 900 το οποίο εγώ προσωπικά θα επερνα χθες.
Bart έγραψε: Εσυ ρε καγκουρας τι θες?
Εμπλεξες με κτμ και σου φταίμε εμείς οι σκληροί
:wsmile:
Το ktm έμπλεξε μαζι μου ρε :mrgreen: Μου άνοιξαν τα μάτια και πήρα σοβαρό μηχανάκι μετά απο τόσα χρόνια..
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση

Κάγκουρας
Epsilon
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2017, 19:41
Gender: Male
Other: Multistrada 950

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από Epsilon »

Πως δεν εχει ασχοληθεί η BMW και οι ΚΤΜ με "ρεπλικες"?

Κακος δεν πηρες το tracer το εχω καβαλήσει αρκετες φορες αλλα multi δεν ειναι ουτε πλησιαζει πιο πολυ για ενα fazer λιγο πιο ψηλο κανει.Επρεπε να αγοραζες tracer και μετα να το πουλαγες σαν tdm.
Οσο για το αν ειναι πιστολι ναι ειναι αλλα δεν ειναι πιο γρήγορο απο το 950.Ετσι νομιζαμε και εγω και ο φιλος αλλα μας λύθηκε η απορία οταν ανοιξαμε μεχρι τα 180 για πλακα.Μιση ροδα μπροστα το 950.
Το 990 adve.σε εκκινήσεις πιο γρήγορο και απο τα 2 αλλα στα μεσαιο ψηλα τον πινει και απο 950 και απο tracer
Το 990 σε offroad καταστάσεις ειναι μια κατηγορια απο μονο του για αυτο ειναι φτιαγμενο ισως και πιο βολικό απο το 1190adv.

Εγω πιστος Κτμακιας ημουν(το τελευταίο ηταν το adv990) και ειμαι τωρα γιατι πηρα ducati γιατι αραγε?
Και πριν το 990 είχα gs 1200 adv. Καναπες με ροδες αλλα απο γκαζι με περναγαν και τα tdm.
Triumph δεν θα αγοραζα ποτε των ποτών

Υ.Γ
Μηχανη που θα ξανα αγοραζα το rc8 που ειχα ,εκανε πλακες στα multi1200 αλλα δεν θα μπορεσει ποτε να γινει multi στις ανέσεις.

Ολα τα παραπανω χωρίς εμπάθειες-αντιπαθειες σε κτμ-ducati.
Οι αλλες απλα μου ειναι αδιαφορες -mv agusta
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Epsilon την Τετ 23 Αύγ 2017, 00:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
vagosm
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
Gender: Male

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από vagosm »

rock n rolla_s4 έγραψε: Το Tracer 900 είναι τέσσερις χιλιάδες (4) πιο φτηνο απο το 950. Το οποίο Tracer ειναι πιστόλι και βγάζει τρελα γούστα. Τωρα για τη σύγκριση του 950 με το F800 και το xcx τι να πω.. Ειναι μηχανάκια με 21 τροχο αυτά, δε νομίζω καν πως ειναι αμεσοι ανταγωνιστές. Το αντίστοιχο triumph 800 (XR) ειναι τρεις χιλιάδες (3) πιο φτηνό απο το multi 950. Δεν εχει ασχοληθεί ΑΚΟΜΑ η BMW και η ΚΤΜ με το να βγάλουν "ρεπλικες" των μεγάλων σε λιγότερα κυβικά. Όταν και αν το κάνουν θα μιλάμε για σοβαρό ανταγωνισμό. Προς το παρόν εγω σαν μόνο αντίστοιχο ανταγωνιστή βλέπω το Tracer 900 το οποίο εγώ προσωπικά θα επερνα χθες.
Το tracer επειδή το χάζευα ενα διάστημα, το απέκλεισα κατευθείαν όταν βγήκαν ιδιοκτήτες και έλεγαν για το γνωστό πρόβλημα κοσκινίσματος τιμονιού στα 180+ και η απάντηση της εταιρίας με λίγα λόγια ήταν του στυλ "δεν ευθυνόμαστε εμείς για αυτό". Το xrx με 12000 ίσως να είναι καλή επιλογή αλλα και πάλι έχει να κάνει με τα θέλω του καθενώς. όσο για αυτό που λες οτι δεν υπάρχει λόγος να παρει καποιος το 950, σεβαστή η γνώμη σου, αλλά και εμενα η γνώμη μου είναι οτι δεν έχει λογική αυτό που λες. ο καθε ενας έχει τα δικά του κριτήρια και ανάλογα με αυτα επιλέγει. για άλλον είναι η εμφάνιση, για άλλον η επιδόσεις, για άλλον η ιστορία, για άλλον η μόστρα και πάει λέγοντας. επίσης είναι και αυτό με το επιτόκειο που ανεφερα προηγουμένος. στις περισσότερες περιτπωσεις ακόμα και το xrx ξεπερνούσε στο σύνολο τα λεφτα που θα δωσω για το 950.
Epsilon
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2017, 19:41
Gender: Male
Other: Multistrada 950

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από Epsilon »

Multistrada τιτλος ειναι και πρέπει να φερει μονο το 1200?
Τα υπολοιπα multi δηλαδη 620-1000-1100?
Πανε για πεταμα?
Και το 950 μονο για replica? Αρχίζω να νιωθω ασχημα για την αγορα μου. :zep:

Εχω παντος αγοραστή σε περίπτωση πώλησης του 950.
Ο φιλος με το tracer μου ειχε πει απο την ωρα που ανέβηκε στο duci ,οτι εαν θελήσεις να το πουλήσεις πες το μου για να δωσω tracer να παρω το δικο σου και εσυ πας για το 1200 μιας και ολο το μελεταω.
Βέβαια στο παιχνιδι έχει μπει και το 1290 adv.
Άβαταρ μέλους
vagosm
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
Gender: Male

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από vagosm »

Epsilon έγραψε:Multistrada τιτλος ειναι και πρέπει να φερει μονο το 1200?
Τα υπολοιπα multi δηλαδη 620-1000-1100?
Πανε για πεταμα?
Και το 950 μονο για replica? Αρχίζω να νιωθω ασχημα για την αγορα μου. :zep:

Εχω παντος αγοραστή σε περίπτωση πώλησης του 950.
Ο φιλος με το tracer μου ειχε πει απο την ωρα που ανέβηκε στο duci ,οτι εαν θελήσεις να το πουλήσεις πες το μου για να δωσω tracer να παρω το δικο σου και εσυ πας για το 1200 μιας και ολο το μελεταω.
Βέβαια στο παιχνιδι έχει μπει και το 1290 adv.
:thumbsup:
Άβαταρ μέλους
gonzo
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 13:55
Gender: Male
Other: Tuono v4

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από gonzo »

rock n rolla_s4 έγραψε:Κατ εμε δεν υπερτερει πουθενα πλεον η Ducati. Το sbk της τον τρωει απο παντου, τα γυμνα της πλεον τα γλενταει η Αυστρια, το off στο "on off" ειναι ανυπαρκτο σε σχεση με bmw και ktm, το On κομματι το κανει καλυτερα ΒΜW, Triumph και ισως το 1290 (κι ας μη πουλαει το 2ο, πουλαει το bmw και για τα δυο) και το νεο Hyper δεν υπαρχει πουθενα σχεδον στον χαρτη. Γνωμη μου περα απο τα κυβικα δε βρισκω τον λογο να παρει καποιος αυτη τη στιγμη Multi 950. Tωρα για το θεμα πωλητης για μενα πρεπει να ειναι πολυ μπακαλιαρος καποιος ο οποιος εχει παει να παρει αλλο μηχανακι και του αλλαζει γνωμη ενας πωλητης οσο καλος κι αν ειναι αυτος. Απλα το 950 πουλαει πολυ για τον ιδιο λογο που πουλησε και το Hyper 796. Θελω 1200 αλλα μου πεφτει ακριβο οποτε ας παρω το 950 που το σηκωνει η τσεπη μου και ειναι φτυστο το 1200 να κανω και τη μοστρα μου. Ας εβγαζε η bmw ενα GS 950 φτυστο το 1200 στα 4,500€ κατω απο το μεγαλο με το επικο χρηματοδοτικο της και θα σου ελεγα εγω τι θα γινοταν.. Προφανως και υπαρχουν εξαιρεσεις που το πηραν γιατι ηθελαν 950 κι οχι 1200. Εγω ομως ειμαι και "λιγο" καγκουρας οποτε παντα θα πηγαινω για τον μεγαλο αδερφο.

Βαρατε :mrgreen:

ρε σε χαλάνε εκεί που είσαι γύρνα πίσω να σε δικάσω λίγο να στρώσεις
F@ck scooters
Άβαταρ μέλους
LAVEY
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
Gender: Male
Bike: 749R
Τοποθεσία: Somewhere in Time

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από LAVEY »

Απορώ....το βιβλίο το τσέκαρε κανένας ;; :whistling:
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Epsilon
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2017, 19:41
Gender: Male
Other: Multistrada 950

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από Epsilon »

LAVEY έγραψε:Απορώ....το βιβλίο το τσέκαρε κανένας ;; :whistling:
Ποιος το μαμει το βιβλιο? :mrgreen:
Εδω εχουμε θεμα για ποιος την εχει μεγαλύτερη και καλύτερη.... την μηχανη και τον κατασκευαστη της!
:tooth2: :tooth2: :tooth2:
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από touloumpas »

To 950 πουλάει για ένα και μόνο λόγο. Είναι ένα φθηνό 1200 χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι κακό μηχανάκι. Για κάποιον που θέλει Ducati και συγκεκριμένα Multistrada (πλην 2v) , οι επιλογές είναι δύο. Η 1200 μεταχειρω με ότι αυτό συνεπάγεται η 950 καινούργιο.

Σύγκριση με Tracer δεν υπάρχει λόγω τιμής και μόνο. Αυτός που έχει τα φράγκα θα πάει σε 950 αυτός που δεν έχει θα πάει σε Tracer.

F800GS και Tiger800 XC η XCX έχουν πιο χωμάτινο προσανατολισμό οπότε πάλι δεν υπάρχει σύγκριση.

Αντίπαλοι των 950/1200 αυτή τη στιγμή είναι μόνο τα ΚΤΜ 1090 και 1290 που προσωπικά θεωρώ πιο ολοκληρωμένα.

Σχετικά με το κόστος συντήρησης τώρα. Πιστεύω ότι οποίος έχει τα φράγκα για να πάρει R1M ή 1299S που αναφέρθηκαν πιο πάνω λίγο τον ενδιαφέρει το κόστος συντήρησης. Προφανώς έχει και την οικονομική άνεση να τα συντηρήσει.

Σίγουρα το διάστημα service στα καινούρια έχει αραιώσει άλλα ξέρουμε το κόστος τους στα 15000 και 30000 χλμ?

Γιατί μιλάμε για μηχανάκια με ένα σκασμό ηλεκτρονικά που δε μπορεί ο καθένας μάστορας ή ιδιώτης να βάλει χέρι. Οπότε ο εξουσιοδοτημένος είναι μονόδρομος.

Όσο για τις τιμές στα service δεν έχει αλλάξει κάτι σχετικά με το κόστος. Αναφέρομαι σε επίσημο και μη service έτσι?

Μερικά πρόσφατα παραδείγματα :

1. Monster S4R - Μεγάλο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο με ρύθμιση-καυσανάλυση 700 ευρώ.

2. 748 - Μεγάλο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο με σέρβις στο πιρούνι. Ζήτησε το κόστος πρώτα ο κάτοχος (ευτυχώς) , του είπαν 1000 ευρώ και έφυγε τρέχοντας.

3. 749s - Μεγάλο σέρβις μαζί με λάδια τσιμούχες κλπ σε πιρούνι σε πρώην εξουσιοδοτημένο Ducati και νυν ΚΤΜ - 1600 ευρώ. Ήταν λέει ακριβά τα καπελώτα και τα μπουζί ..................

Οπότε και έχουμε το φαινόμενο ιδιοκτητών που όσο έχουν το μηχανάκι στην κατοχή τους στάζει μέλι το στόμα τους για το πόσο γ@μ@το είναι το εργαλείο τους. Βλέπουμε εκδηλώσεις λατρείας με αντίστοιχες φώτο σε ποστ σε φόρουμ και FB .

Μόλις όμως έρθει η ώρα της πραγματικής συντήρησης το μηχανάκι λατρεία-έρωτας-καψούρα βρίσκεται αγγελία στο car.gr με αντίστοιχα τύπου fanmoto κείμενα περιγραφής.
Γιώργος.
Άβαταρ μέλους
vagosm
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
Gender: Male

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από vagosm »

touloumpas έγραψε:
Οπότε και έχουμε το φαινόμενο ιδιοκτητών που όσο έχουν το μηχανάκι στην κατοχή τους στάζει μέλι το στόμα τους για το πόσο γ@μ@το είναι το εργαλείο τους. Βλέπουμε εκδηλώσεις λατρείας με αντίστοιχες φώτο σε ποστ σε φόρουμ και FB .

Μόλις όμως έρθει η ώρα της πραγματικής συντήρησης το μηχανάκι λατρεία-έρωτας-καψούρα βρίσκεται αγγελία στο car.gr με αντίστοιχα τύπου fanmoto κείμενα περιγραφής.
Όλοι ξέρουν λίγο πολύ πόσο στοιχίζει η συντήρηση της μοτοσυκλέτας τους. δεν δίνεις τόσα λεφτά χωρίς να ξέρεις τι σε περιμένει. το σέρβις των 30.000 χλμ του 950 έχει 550 ευρώ. τώρα τα απρόοπτα μπορεί να τύχουνε στον οποιοδήποτε.
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από touloumpas »

Φίλε μου φυσικά και τα απρόοπτα δε μπαίνουν στη συζήτηση. Υποθέτω ότι απρόοπτα εννοείς ζημιές έτσι?

ΑΛΛΑ ....

Προφανώς το σέρβις των 30.000 ΞΕΚΙΝΑΕΙ από 550 γιατί πολύ απλά κανένας δε μπορεί να σου πει πριν μπει το μηχανάκι στο συνεργείο αν και πόσα καπελώτα πχ θα χρειαστεί . Οπότε αυτόματα το κόστος μπορεί να ανεβεί στα 600 ή και 650 ή αν είσαι τυχερός και δε χρειάζεται (σπάνιο) μένεις στα 550.

Για να μην αναφέρω ότι στις 30.000 χλμ θέλουν σέρβις οι αναρτήσεις που αν ο κάτοχος σέβεται τον εαυτό του θα το κάνει, και πιθανόν να χρειάζεται αλυσιδογράναζα , τακάκια, ρουλεμάν λαιμού κλπ κλπ.

Όλα τα παραπάνω είναι κόστος συντήρησης και για αυτό και οι μηχανικοί όταν ρωτάμε το κόστος λένε ΞΕΚΙΝΑΕΙ από πχ 500 ευρώ συν ότι προκυψει.
Γιώργος.
Άβαταρ μέλους
rock n rolla_s4
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4198
Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
Gender: Male
Other: ΚαΤεΜούνα

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από rock n rolla_s4 »

Epsilon έγραψε:...
Πότε εβγαλε η bmw ή η ktm μηχανη λιγοτερα κυβικα απο το μεγαλο της το οποιο ειναι σχεδον ολοιδιο?

Δεν εψαχνα να αγορασω Tracer και η μεταπωληση μου περναει αδιαφορη. Δεν αγοραζω μηχανη για τον επομενο. Αλλωστε εαν αγοραζα μηχανακι αυτη τη στιγμη θα επερνα GSA LC ή 1290 γιατι ειμαι ποζερας και ολιγον καγκουρας :mrgreen: . Αν ημουν στην αγoρα για πιο οικονομικο touring θα επερνα το yamaha. Eχει εναν κινητηρα τρικυλινδρο διαμαντακι το οποιο ραβει και ειναι επικο value for money αυτη τη στιγμη στην αγορα. Συγκριση 990 με το 950 δεν υπαρχει και εκπλησομαι που λες οτι ειναι σε κατι μπροστα η κατεμουνα, δε το φανταζομουν. Η συγκριση RC8 με Multi τι φαση??
Εαν το 950 δε λεγοταν Multi και δεν ηταν ολοιδιο με το μεγαλο ποσες πωλησεις θα ειχε?.. Ασε που χαλαει τη λεζαντα σε οσους εχουν 1200 τωρα που βγηκε πιο φτηνο ιδιο μηχανακι :mrgreen: :mrgreen:

Ξαναλεω, γνωμη μου ειναι αυτη σχετικα με το 950. Ο καθενας αγοραζει οτι θελει με τα λεφτα του. Απλα εγω προσωπικα δεν θα το αγοραζα
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση

Κάγκουρας
Epsilon
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2017, 19:41
Gender: Male
Other: Multistrada 950

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από Epsilon »

F800gs adv. Η bmw.
Όταν έβγαλε η κτμ1190 adv. Μετα απο λιγο για τους πιο λιγο θνητους εβγαλε το 1050.Δεν ηταν ολόιδια με τα μεγαλα αλλα έμοιαζαν σε αρκετα μεγαλο βαθμο.

Το 950 δεν ειναι ιδιο με το 1200 βλεπε εξατμιση βλεπε ψαλιδι βλεπε 19αρι τροχο κτλ. Ειναι μπασταρδεμα 1200 με 1200 εντουρο.

Οταν οταν η ducati εβγαλε το 1098 και μετα εβγαλε το 848 τετοιο θάψιμο επεφτε?Οπως με τα μικρά τερατακια σε σχεση με τα μεγαλα δλδ εαν το μικρο δεν λεγοταν monster δεν θα ειχε πωλήσεις? Συγνωμη αλλα δεν στεκει αυτο που λες.
Δεν θυμαμαι κατι τετοιο αλήθεια και δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο μερικων που βγαζουν χολή για το συγκεκριμένο.

Απλα σε οποιον δεν κανει δεν το αγοραζει.. αλλα μην το βγαλουμε και για πεταμα.
Μιλαω εμπειρικα μιας και εχουν περασει παρα πολλά μηχανακια απο τα χερια μου τα πιο πολλα ευρωπαϊκά και μπορω να πω οτι σαν συνολο το 950 ειναι απο τα πιο μετρημένα σε ολα του.Ενα λαθος εκανε η duc. Στο 950 επρεπε να το βγαλει 125-130 αλογα

Οσο για το 990 που εχεις στο χώμα είναι πιο μπροστα απο πολλα νεα που κυκλοφορούν.

Rc8 με multi 1200 η σύγκριση ηταν στο μοτέρ-δύναμη και μονο.

Και για να τελειωνει το θεμα απο μεριας μου.Στα χρηματα που πηρα το 950 μπορουσα να παρω 1200 του 13" κτλ.
Αλλα ηθελα καινούργιο και οχι μεταχ.
1200 του 16-17 μπορουσα να παρω αλλα ετρωγα παντοφλα απο την γυναικα γιατι επερεπε να παρω και καινούριο αμαξι σε εκεινη ως δώρο που ειχα τάξει :mrgreen:
Αλλο on off δεν ειχε σαν μοντελο η ducati μιας και ηθελα μονο ducati να παρω ηθελα να ξεφυγω λιγο απο τα ktm.
Αν και μολις καβαλησα το super duke 1290 αρχισαν τα κολπα στο μυαλο μου σχετικά για το αν θα επρεπε να παω σε μουλτι η σε γυμνό αλλα λεω αστο μην ξεφύγουμε απο τον στόχο του on off
Άβαταρ μέλους
γιαννης
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: Παρ 18 Αύγ 2017, 10:38
Gender: Male
Other: multistrada 950
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από γιαννης »

Epsilon έγραψε:F800gs adv. Η bmw.
Όταν έβγαλε η κτμ1190 adv. Μετα απο λιγο για τους πιο λιγο θνητους εβγαλε το 1050.Δεν ηταν ολόιδια με τα μεγαλα αλλα έμοιαζαν σε αρκετα μεγαλο βαθμο.

Το 950 δεν ειναι ιδιο με το 1200 βλεπε εξατμιση βλεπε ψαλιδι βλεπε 19αρι τροχο κτλ. Ειναι μπασταρδεμα 1200 με 1200 εντουρο.

Οταν οταν η ducati εβγαλε το 1098 και μετα εβγαλε το 848 τετοιο θάψιμο επεφτε?Οπως με τα μικρά τερατακια σε σχεση με τα μεγαλα δλδ εαν το μικρο δεν λεγοταν monster δεν θα ειχε πωλήσεις? Συγνωμη αλλα δεν στεκει αυτο που λες.
Δεν θυμαμαι κατι τετοιο αλήθεια και δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο μερικων που βγαζουν χολή για το συγκεκριμένο.

Απλα σε οποιον δεν κανει δεν το αγοραζει.. αλλα μην το βγαλουμε και για πεταμα.
Μιλαω εμπειρικα μιας και εχουν περασει παρα πολλά μηχανακια απο τα χερια μου τα πιο πολλα ευρωπαϊκά και μπορω να πω οτι σαν συνολο το 950 ειναι απο τα πιο μετρημένα σε ολα του.Ενα λαθος εκανε η duc. Στο 950 επρεπε να το βγαλει 125-130 αλογα

Οσο για το 990 που εχεις στο χώμα είναι πιο μπροστα απο πολλα νεα που κυκλοφορούν.

Rc8 με multi 1200 η σύγκριση ηταν στο μοτέρ-δύναμη και μονο.

Και για να τελειωνει το θεμα απο μεριας μου.Στα χρηματα που πηρα το 950 μπορουσα να παρω 1200 του 13" κτλ.
Αλλα ηθελα καινούργιο και οχι μεταχ.
1200 του 16-17 μπορουσα να παρω αλλα ετρωγα παντοφλα απο την γυναικα γιατι επερεπε να παρω και καινούριο αμαξι σε εκεινη ως δώρο που ειχα τάξει :mrgreen:
Αλλο on off δεν ειχε σαν μοντελο η ducati μιας και ηθελα μονο ducati να παρω ηθελα να ξεφυγω λιγο απο τα ktm.
Αν και μολις καβαλησα το super duke 1290 αρχισαν τα κολπα στο μυαλο μου σχετικά για το αν θα επρεπε να παω σε μουλτι η σε γυμνό αλλα λεω αστο μην ξεφύγουμε απο τον στόχο του on off
:thumbsup:
Montesa cota 123, 247, benelli 504, moto guzzi v65sp, BMW f650gs twin, multistrada 950
Άβαταρ μέλους
rock n rolla_s4
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4198
Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
Gender: Male
Other: ΚαΤεΜούνα

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από rock n rolla_s4 »

Δεν εβγαλα ποτε αχρηστο το 950. Γιατι πουλαει τοσο λεω ο οποιος λογος κατ εμε ειναι γιατι ειναι σχεδον ιδιο με το 1200 και 4 χιλιαρικα πιο φτηνο. Δεν ανακαλυψε τον τροχο η Ducati ουτε εβγαλε κανα πρωτοποριακο μηχανακι. Ενα πολυ φτηνοτερο 1200 εβγαλε με μικροτερο μοτερ και πιο προσιτο στον μεσο αγοραστη που δεν εφτανε το 1200. Εννοειται οτι υπαρχει κοσμος ο οποιος αγοραζει 950 γιατι τα 1200 κυβικα του φαινονται πολλα και αχρηστα. Για ακομα μια φορα ο καθενας αγοραζει οτι τον καραμελωνει
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση

Κάγκουρας
Epsilon
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2017, 19:41
Gender: Male
Other: Multistrada 950

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από Epsilon »

rock n rolla_s4 έγραψε:Δεν εβγαλα ποτε αχρηστο το 950. Γιατι πουλαει τοσο λεω ο οποιος λογος κατ εμε ειναι γιατι ειναι σχεδον ιδιο με το 1200 και 4 χιλιαρικα πιο φτηνο. Δεν ανακαλυψε τον τροχο η Ducati ουτε εβγαλε κανα πρωτοποριακο μηχανακι. Ενα πολυ φτηνοτερο 1200 εβγαλε με μικροτερο μοτερ και πιο προσιτο στον μεσο αγοραστη που δεν εφτανε το 1200. Εννοειται οτι υπαρχει κοσμος ο οποιος αγοραζει 950 γιατι τα 1200 κυβικα του φαινονται πολλα και αχρηστα. Για ακομα μια φορα ο καθενας αγοραζει οτι τον καραμελωνει
:thumbsup:
Συμφωνω στα παραπανω ενα μικρο multi είναι και το εβγαλε για να κερδίσει το κοινο που ηθελε ενα νεο multi γιατι υπηρχε ενα μεγαλο κενό μεταξυ multi1100 και 1200.
Με αυτη την κινηση της εφαγε-κερδισε και αγοραστες απο τον ανταγωνισμό οπως μεταφράζεται στο κεφαλι του καθε αγοραστή.
Παντος το 1200 ειναι το "more than enough"
Και λογικα θα μου έρθει προς τα Χριστούγεννα
Άβαταρ μέλους
vagosm
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
Gender: Male

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από vagosm »

rock n rolla_s4 έγραψε:Δεν εβγαλα ποτε αχρηστο το 950. Γιατι πουλαει τοσο λεω ο οποιος λογος κατ εμε ειναι γιατι ειναι σχεδον ιδιο με το 1200 και 4 χιλιαρικα πιο φτηνο. Δεν ανακαλυψε τον τροχο η Ducati ουτε εβγαλε κανα πρωτοποριακο μηχανακι. Ενα πολυ φτηνοτερο 1200 εβγαλε με μικροτερο μοτερ και πιο προσιτο στον μεσο αγοραστη που δεν εφτανε το 1200. Εννοειται οτι υπαρχει κοσμος ο οποιος αγοραζει 950 γιατι τα 1200 κυβικα του φαινονται πολλα και αχρηστα. Για ακομα μια φορα ο καθενας αγοραζει οτι τον καραμελωνει
Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι ότι αν έβγαζε πρώτα το 950 και μετά το 1200 τι θα έλεγες; ότι έκαναν βλακεία που το έκαναν σχεδόν ίδιο με το μικρό; ή ότι χρειαζόταν μια τέτοια αναβάθμιση. αν και όσοι ξέρουν με το που τα δουν καταλαβαίνουν αν είναι το 1200 η το 950. Οπως και να έχει ο κινητήρας είναι η μικρότερη διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα 2. Αν βάλεις τα περιφερειακά και τα ηλεκτρονικά συστήματά, εκεί είναι οι μεγάλες διάφορες.
Άβαταρ μέλους
rock n rolla_s4
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4198
Εγγραφή: Τετ 26 Νοέμ 2008, 23:41
Gender: Male
Other: ΚαΤεΜούνα

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από rock n rolla_s4 »

vagosm έγραψε:Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι ότι αν έβγαζε πρώτα το 950 και μετά το 1200 τι θα έλεγες; ότι έκαναν βλακεία που το έκαναν σχεδόν ίδιο με το μικρό; ή ότι χρειαζόταν μια τέτοια αναβάθμιση. αν και όσοι ξέρουν με το που τα δουν καταλαβαίνουν αν είναι το 1200 η το 950. Οπως και να έχει ο κινητήρας είναι η μικρότερη διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα 2. Αν βάλεις τα περιφερειακά και τα ηλεκτρονικά συστήματά, εκεί είναι οι μεγάλες διάφορες.
Παμε παλι γιατι δε καταλαβαινομαστε. ΔΕΝ βγαζω αχρηστο το Multistrada 950. Δε το εχω οδηγησει καν. Απλα κατα τη γνωμη μου ο λογος που πουλαει ειναι οτι μοιαζει στο 1200 αλλα αισθητα φθηνοτερο. Τωρα εσυ μπορει να ηθελες 950 κι οχι 1200. Μπορει να το πηρες γιατι το περιμενες. Δε το πηρες επειδη ζαχαρωνες το 1200 αλλα δε το εφτανε η τσεπη σου οποτε πηρες το 950 που ειναι προσιτο. Δε μιλαω ειδικα. Μιλαω γενικα και γενικα πιστευω οτι αυτος ειναι ο λογος που πουλαει. Στην Ελλαδα τουλαχιστον σιγουρα.
Epsilon έγραψε: :thumbsup:
Συμφωνω στα παραπανω ενα μικρο multi είναι και το εβγαλε για να κερδίσει το κοινο που ηθελε ενα νεο multi γιατι υπηρχε ενα μεγαλο κενό μεταξυ multi1100 και 1200.
Με αυτη την κινηση της εφαγε-κερδισε και αγοραστες απο τον ανταγωνισμό οπως μεταφράζεται στο κεφαλι του καθε αγοραστή.
Παντος το 1200 ειναι το "more than enough"
Και λογικα θα μου έρθει προς τα Χριστούγεννα
:cheers:
Όποια κι αν είναι η ερώτηση 990 Adventure είναι η απάντηση

Κάγκουρας
Άβαταρ μέλους
LAVEY
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
Gender: Male
Bike: 749R
Τοποθεσία: Somewhere in Time

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από LAVEY »

Η γνώμη είναι σαν την οπίσθιοτρυπιδα.. όλοι μας έχουμε κι απο μια. Εμένα μου φαινετε επειδή έχω καβαλήσει vstrom 1000 εκει ήθελε να χτυπήσει η ΝΤΟΥΚΑΤΙ. Μα μπει δυναμικά σε αυτή τη κατηγορία οδηγών. Να πάρει κομματι απο αυτή την ΠΙΤΤΑ. Όλοι θέλουνε κομματι απο την ΠΙΤΤΑ ... αλλά ΠΙΤΤΑ είναι , ποσά κομμάτια να έχει.. :tooth2: :tooth2: :tooth2:
Πάντως οποίος δεν έχει καβαλήσει vstrom 1000 και multi 950 ας το κάνει κι ας μας πει μετά ομοιότητες.
Άμα ήταν για value for money θα έπαιρνα vstrom 1000 για όν οφφ. Όχι tracer. Το 1200 είναι ένα όρθιο superbike. Άμα ήθελα να μπαίνω σε μονοπάτια και εντουραδικες διαδρομές τα ΣΚ και να πάω στο Ντακαρ θα έπαιρνα adventure... δε σηκώνει συζήτηση σε αυτό! Άμα ήθελα να γυρίσω τον κόσμο θα έπαιρνα BMW Gs. Θα πάω σε Ντακαρ ή θα καβαλήσω τις αμμουδιές τις Μεσογείου; Όχι! Θα γυρίσω τον κόσμο ; Όχι ! Ε τότε ... πάρε ένα multistrada 1200! :cool: Ξερογκαζο σούζα μπάντα Έντο και η μέση στη θέση της ... :hibye:

ΥΓ. Μαρεσει που το θέμα ξεκίνησε για τις τεχνικές πωλήσεων και καταλήξαμε σε τεχνικές προδιαγραφές μοτοσικλετών :shock:
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Άβαταρ μέλους
vagosm
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
Gender: Male

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από vagosm »

Συμφωνώ, αλλά επειδή δεν μπορείς να έχεις δέκα μηχανακια για διαφορετικές χρήσεις, ένα για χώμα, ένα για ταξίδι, ένα για αστική χρήση και πάει λέγοντας, αυτός είναι και ο λόγος που θεωρώ το 950 επιτυχία. Είναι ένα all around μηχανάκι για σχεδόν όλες τις χρήσεις (χωρίς να σημαίνει ότι είναι το καλύτερο σε όλα), και είναι το μοναδικό μοντέλο της ducati που συνδιάζει όλα αυτά και επίσης θεωρώ πως είναι και vfm. Αυτά! :hibye:
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από HackmaN »

Το θέμα έχει ξεχειλωθεί εντελώς και μάλιστα ο λόγος είναι μια 'αυτονόητη' ενέργεια της εταιρείας να βγάλει σε 'μικρότερη' έκδοση ένα μηχανάκι της.
F.f.s.
Εγώ δεν έχω πάει διακοπές αλλά δεν κάνω έτσι! :mrgreen:
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
LAVEY
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
Gender: Male
Bike: 749R
Τοποθεσία: Somewhere in Time

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από LAVEY »

HackmaN έγραψε:Το θέμα έχει ξεχειλωθεί εντελώς και μάλιστα ο λόγος είναι μια 'αυτονόητη' ενέργεια της εταιρείας να βγάλει σε 'μικρότερη' έκδοση ένα μηχανάκι της.
F.f.s.
Εγώ δεν έχω πάει διακοπές αλλά δεν κάνω έτσι! :mrgreen:
:wsmile: :wsmile:

Συντροφια αδερφια και συναγωνιστές ... μη φανατιζεστε ούτως η άλλως η τεχνολογια προχωράει και θα βγουν και καλύτερα μηχανάκια απτά δικά μας και εμείς θαμαστε γερόντια. Το θέμα είναι η επιλογή σου να είναι αυτό που σε εμπνέει πραγματικά σαν μοτοσυκλετιστη! Σε άλλον αρκεί και γουστάρει με scooter , άλλος του αρέσει να έχει κλιπ ονς μόνο ... άλλως θέλει motocross...ο καθένας κάνει την φάση του. Τωρα το ποιος τι και γιατι αυτά ανήκουν σε καγκουρια λυκείου ... δε πήρα ducati για να σταματήσω στο φανάρι και να το παίξω στον δίπλα ότι έχω κάτι , δεν έχω τίποτα να αποδείξω σε κανέναν. Το πήρα γιατι το καβάλησα και το γούσταρα για τη τρέλα που μου βγάζει. Άλλος είμαι εγω και άλλος είσαι εσύ..απλά μου δόθηκε η αφορμή απο τα σχολεία και τα γράφω αυτά. ... και ξαναρωταω το βιβλίο το διάβασε κανεις ;;;
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Άβαταρ μέλους
vagosm
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
Gender: Male

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από vagosm »

Αν εννοείς το manual ναι.
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από KRS »

LAVEY έγραψε:.. και ξαναρωταω το βιβλίο το διάβασε κανεις ;;;
Ρε μαν, ποίος να το διαβάσει?

Δεν υπάρχει κανένας λόγος αφού το ίδιο τάληρο γυρνάνε όλοι από Ducati σε Αprilia και μετά σε ΚΤΜ και τα πουλάνε λίγο πριν το σέρβις.. :tooth2: :tooth2: :tooth2:
Στην ακραία περίπτωση, βγάζουμε και κανά 1000ρικο για κάνα γούστο μέσω "έξυπνων" αγοραπωλησιών... :tooth2:

Όταν υπάρξουν τα λεφτά για καινούργιο ducati, θα το διαβάσουν!

Εντάξει, φτάσαμε να διαβάζουμε σύγκριση ducati με vstrom 1000...γμσε τα δλδ...
Ή σύγκριση με triumph και f800gs..

Ή αν το σερβις του 950 είναι 137 ευρώ, όντως, θα τρέξουμε να το πάρουμε χτες..τα 14.300 τα 'χουμε τσέπη, απλά κωλώνουμε στα 400-500-600 ευρώ του σέρβις..

Φυσικά η συντήρηση των νέων ducati, δεν είναι πιο φτηνή από των παλιών..μην τρώει παραμύθι καβένας..Οι μοτοσυκλέτες μεγάλων κυβικών στοιχίζουν, πόσο μάλλον οι ευρωπαϊκές..όλες θέλουν πορτοφόλι..
Οι εργασίες-αντ/κα στα 30κ που ανέφερε ο σύντροφος touloumpas, συν τα λάστιχα που θα αλλάξει κάποιος (για 3η φορά), κοστίζουν περί τα 1500 ευρώ ξεκούραστα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ελαφρώς λιγότερα σε μη εξουσιοδοτημένο.

Τέτοιες κουβέντες, βέβαια, μόνο στην Ελλάδα γίνονται όπου ο άνεργος κυκλοφορεί με μερτσέντα και ο άλλος με τα 700 ευρώ έχει ducati, scooter για την πόλη και διθέσιο για το Σ/Κ και το delivery boy 1098 (τρου στόρυ)..

Εν κατακλείδι, εσείς με τα καινούργια μην την κάνετε από δω μέσα, γιατί θα καθόμαστε να ακούμε για τα kavliarika ss750-800-900, τι gamisterο που ήταν το 916 και τι να προσέξουμε στην αγορά του monster 620.

Περιμένουμε λοιπόν ημερολόγια καταστρώματος από τα εργαλεία, καλοτάξιδα και απροβλημάτιστα να είναι!
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
multi89
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ 2013, 22:26
Gender: Male
Bike: 996SPS
Other: Sym gts 300
Τοποθεσία: Ηράκλειο/Αθήνα

Re: Νικησε τον πωλητη! γιατι πουλαει το 950?

Δημοσίευση από multi89 »

εντάξει το να συζητάμε για μεγάλο σέρβις κοστίζει τόσο και τόσο ανούσιο!!! Δλδ που θα τα δώσεις μια φορά στη ζωή σου και άλλη μια δεύτερη εκτός αν το παντρευτείς! Οι περισσότεροι πλέον δεν κρατάνε μηχανάκι για 60000κμ.. εγώ ας πούμε έδωσα για τα 24000 και θα ξαναδωσω για τα 48000 (36000 έχω τώρα) καλώς εχόντων των πραγμάτων. Και έχω μηχανή του 2011! Μιλάμε για λάστιχα όταν κάποιος έχει SS αλλάζει 2 φορές το χρόνο στην καλύτερη!!! Αυτό με τα σέρβις είναι χωρίς ουσία συζήτηση!
Απάντηση