Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

ForrestGump
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
Gender: Male
Bike: 748

Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από ForrestGump »

Φοβούνται τη νέα Ducati 1199 Panigale...

Η FIM ανακοίνωσε τα νέα δεδομένα που ανακόπτουν την Ducati!

Η Παγκόσμια Ομοσπνδία Μοτοσυκλέτας, η FIM εξέδωσε το νέο κανονισμό που θα διέπει τα Superbike την επόμενη χρονιά. Το κύριο χαρακτηριστικό, όπως αναφέρθηκε στο σκεπτικό των κανονισμών είναι η μείωση του κόστους για τις ομάδες, αλλά αυτό που δεν ανακοινώθηκε είναι ότι ο νέος κανονισμός φωτογραφικά αναφέρεται και στην αναμενόμενη κυριαρχία του νέου μοντέλου της Ducati 1199 Panigale, προσπαθώντας να την αποτρέψει!



Αναλυτικά οι νέοι κανονισμοί για τα Superbikes επιβάλλουν την χρήση μόνο μίας μοτοσυκλέτας ανά οδηγό, κάτι που ισχύει ήδη στις κατηγορίες Supersport και Superstock 1000, αλλά και στις κατηγορίες Moto2 & Moto3 του MotoGP. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζει και ο κανονισμός σχετικά με τη μη διακοπή του αγώνα σε περίπτωση βροχής, αφού τώρα δεν θα υπάρχει η 2η μοτοσυκλέτα με τις βρόχινες ρυθμίσεις. Ο Αγώνας λοιπόν θα διακόπτεται και μετά από 20 λεπτά οι μοτοσυκλέτες θα εκκινούν και πάλι με τις νέες τους ρυθμίσεις και λάστιχα.

Στην κατηγορία Supersport – λόγω κόστους και πάλι – θα επιτρέπεται η χρήση μόνο 8 κινητήρων ανά έτος, ενώ στην Superstock θα έχουν μόνο τρεις κινητήρες. Πολύ σωστοί οι περιορισμοί αυτοί και σε γραμμή με την ανάγκη αύξησης της αξιοπιστίας των κινητήρων.

Στον τομέα των δοκιμών θα υπάρχει μείωσει του χρόνου κάθε Ελεύθερης και Κατατακτήριας Δοκιμής στα 45' λεπτά, από 60 που ήταν μέχρι τώρα. Αυτό σημαίνει ακόμη πιο έντονο συναγωνισμό και προβλήματα κυκλοφορίας μέσα στην πίστα, ειδικά στις Κατατακτήριες.

Η μείωση των δοκιμών περιλαμβάνει και τις δοκιμές εξέλιξης, με απαγόρευση δοκιμών από την 1η Δεκεμβρίου έως τις 15 Ιανουαρίου.



Η πιο σημαντική και “πολιτική” απόφαση είναι αυτή που αφορά το βάρος των δικύλινδρων, που αυξάνεται από 165 στα 171 κιλά. Η απόφαση αυτή επηρεάζει βασικά την Ducati, ενώ και η ΚΤΜ περίμενε αυτούς τους κανονισμούς για να ανακοινώσει την πιθανή εμπλοκή της στον θεσμό.

Να πούμε ότι οι τρικύλινδρες και τετρακύλινδρες παραμένουν στα 165 κιλά, ενώ όμως από την άλλη μεριά οι δικύλινδρες έχουν το πλεονέκτημα του επιπλέον κυβισμού στα 1200cc, σε σχέση με τα 1000 των άλλων κινητήρων.

Η κυριαρχία της Ducati 1198 με τον Checa φέτος, αναστάτωσε τα Ιαπωνικά εργοστάσια που φυσικά δεν είχαν σκοπό να προχωρήσουν σε κατασκευή δικύλινδρων κινητήρων, ώστε να ανταγωνιστούν την πιο αδύναμη αλλά πιο ελαφριά Ducati. Μάλιστα τώρα που όπως φαίνεται από την 1199 Panigale το βάρος θα μπορούσε να μειωθεί ακόμη περισσότερο, δίνοντας επιπλέον πλεονέκτημα σε ένα ανασχεδιασμένο κινητήρα που θα αποδίδει περισσότερο.



Τώρα αν αυτοί οι κανονισμοί είναι εκτός από το πνεύμα της οικονομίας και στο πνεύμα του “fair play” σε σχέση με την τεχνολογία που περιμένουμε να αναπτύσσεται μέσα από τους αγώνες, είναι ένα άλλο θέμα που θα απαντηθεί στο άμεσο μέλλον.


Πηγή:Motograndprix.gr
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από johnduc »

πάλι σώβρακα θα τους πάρουμε οπότε μη μασάτε...

το παιχνιδάκι πάντως με τα επιπλέον κιλά δεν είναι φρέσκο...ξανάπαιξε...

θυμηθείτε όταν πρωτοέτρεξε η 1098... :whistling:

χαρακίρι...
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
ForrestGump
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
Gender: Male
Bike: 748

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από ForrestGump »

Μείωση του κόστους το ονομάζουμε τώρα...για να είναι ανταγωνιστικά όλα τα εργοστάσια...όπως στα Gp ας πόυμε...για τις 6 μοτοσυκλέτες της Honda και για τα κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από johnduc »

theo_desmo έγραψε:κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....
είναι τρελό το ποσό ρε πστμ...

δηλαδή 700 το ένα? :shock: απο τι είναι...απο κρυπτονίτη? :mrgreen:
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
5os
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
Gender: Male
Bike: 1098R
Other: Beverly 250
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από 5os »

κανονισμοί και κόντρα κανονισμοί...
φέτος η Ducati πήρε πρωτάθλημα με μοντέλο ουσιαστικά του 2007 και ιδιωτική συμμετοχή (μέχρι τα μισά τουλάχιστον του πρωταθλήματος)...
ας έχουμε καλό οδηγό και οι άλλοι δεν έχουν ελπίδα...
5os


ΦΟΙΒΟΣ
No Fear
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:59
Gender: Male
Τοποθεσία: Μεγαλόπολη

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από No Fear »

5os έγραψε:ας έχουμε καλό οδηγό και οι άλλοι δεν έχουν ελπίδα...
Αυτο ξαναπες το!!!Αρκει βεβαια να εχουμε πιλοτο,αλλιως...
Johnny
Άβαταρ μέλους
nikosath
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:16
Gender: Male
Bike: ST3
Τοποθεσία: Athens

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από nikosath »

Έτσι είναι.
Τσούζουν τα παγκόσμια.
Άβαταρ μέλους
Baggos_Rs
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Τρί 07 Οκτ 2008, 00:21
Gender: Male
Other: Gsr 600
Τοποθεσία: Ξάνθη_Θεσσαλονίκη

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από Baggos_Rs »

Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!Φοβούνται τη νέα Ducati 1199 Panigale...
:lolol: :lolol: :lolol: :lolol: :lolol: :lolol: :lolol:
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από Doc »

Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...

:hibye:
Άβαταρ μέλους
moikan
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1320
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: tdm 850
Τοποθεσία: leykada

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από moikan »

theo_desmo έγραψε:Μείωση του κόστους το ονομάζουμε τώρα...για να είναι ανταγωνιστικά όλα τα εργοστάσια...όπως στα Gp ας πόυμε...για τις 6 μοτοσυκλέτες της Honda και για τα κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....

6 εχει και η ducati....... :hibye: :hibye: :hibye: :hibye:

και το κοστος του κιβωτιου δεν ειναι αντιθετο στους κανονισμους των 6 κινητηρων.....

τι να πει η ducati τοτε για μιωση κοστους με τοσα πλαισια που εφτιαξε φετος....

μην τα ισωπεδονουμε ολα....

και οταν εχετε 2 κυλινδρους λιγοτερους αλλα 200 ΚΥΒΙΚΑ παραπανω καπως πρεπει να ερθουν σε ισοροπια ολα αυτα με τις υπολιπες μοτοσυκλετες,

:hibye: :hibye:
igmoritis
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7988
Εγγραφή: Τρί 06 Απρ 2010, 13:05
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: Vespa 300 GTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από igmoritis »

moikan έγραψε:
και οταν εχετε 2 κυλινδρους λιγοτερους αλλα 200 ΚΥΒΙΚΑ παραπανω καπως πρεπει να ερθουν σε ισοροπια ολα αυτα με τις υπολιπες μοτοσυκλετες,

:hibye: :hibye:
Τσου ρε Λάκη....που θα σε λυπηθούμε κιόλας.... :cool:
Άβαταρ μέλους
moikan
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1320
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: tdm 850
Τοποθεσία: leykada

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από moikan »

igmoritis έγραψε:
Τσου ρε Λάκη....που θα σε λυπηθούμε κιόλας.... :cool:

:fist:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από ENGAKATS »

theo_desmo έγραψε:Μείωση του κόστους το ονομάζουμε τώρα...για να είναι ανταγωνιστικά όλα τα εργοστάσια...όπως στα Gp ας πόυμε...για τις 6 μοτοσυκλέτες της Honda και για τα κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....
500.000 ευρω κοστιζουν (ετσι, for the record)

αλλα ναι, συμφωνω, τοσα φραγκα μονο σε κιβωτια και... τουμπεκι ψιλοκομενο :whistling:

Doc έγραψε:Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...

:hibye:
δωσε καμια παραπανω πληροφορια...
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
igmoritis
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7988
Εγγραφή: Τρί 06 Απρ 2010, 13:05
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: Vespa 300 GTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από igmoritis »

theo_desmo έγραψε:...για τις 6 μοτοσυκλέτες της Honda και για τα κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....
ENGAKATS έγραψε:500.000 ευρω κοστιζουν (ετσι, for the record)

300.000 ευρώ λέει η "πηγή" μου στο εργοστάσιο..να τ´ αφήσω; :zep:
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από johnduc »

Doc έγραψε:Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...

:hibye:
:lolol: :lolol: :lolol: εφιάλτης ρε πστ μου το πανιγκάλε...
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από Doc »

johnduc έγραψε: :lolol: :lolol: :lolol: εφιάλτης ρε πστ μου το πανιγκάλε...
Κυριολεκτικός εφιάλτης και πέραν της πλάκας Γιάννη. Αναλογίσου μόνο ότι σε stock μορφή (ούτε καν σε έκδοση "R", πόσο μάλλον σε "RS" ή και "F"... :cool: ) έχει μεγαλύτερη απόδοση από όλες τις "αντίπαλες" μοτό....
ForrestGump
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
Gender: Male
Bike: 748

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από ForrestGump »

Doc έγραψε: Κυριολεκτικός εφιάλτης και πέραν της πλάκας Γιάννη. Αναλογίσου μόνο ότι σε stock μορφή (ούτε καν σε έκδοση "R", πόσο μάλλον σε "RS" ή και "F"... :cool: ) έχει μεγαλύτερη απόδοση από όλες τις "αντίπαλες" μοτό....
Στα χαρτιά μέχρι τώρα..μακάρι να είναι έτσι και στα δυναμόμετρα και στο δρόμο.Γιατί και το KAwasaki 11 το είχανε πριν τη παρουσίαση για 200+άλογα με το ram air και τελικά είναι πιο αδύναμο από το s1000r που έχει 193.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ForrestGump την Κυρ 30 Οκτ 2011, 03:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ForrestGump
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
Gender: Male
Bike: 748

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από ForrestGump »

Doc έγραψε:Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...

:hibye:
το έχουν ανακοινώσει ήδη και αν δεν κάνω λάθος κάποιος είχε πει ότι έτσι είχε γίνει και με το 1098.Την πρώτη χρονιά έτρεξε μόνο σε εθνικά πρωαταθλήματα (BSB ?)
ForrestGump
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
Gender: Male
Bike: 748

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από ForrestGump »

moikan έγραψε: 6 εχει και η ducati....... :hibye: :hibye: :hibye: :hibye:

και το κοστος του κιβωτιου δεν ειναι αντιθετο στους κανονισμους των 6 κινητηρων.....


:hibye: :hibye:
H Ducati έχει 2 εργοστασιακές όμως και για να το καταφέρει αυτό αποσύρθηκε επίσημα από τα Sbk.Και οι δορυφορικές της παλεύουν μόνες και έρημες με παλιότερες μοτοσυκλέτες.
Η Honda έχει 3 εργοστασιακές(μόνο και μόνο το κιβώτιο έχει 1.5 εκατομύριο ευρώ στισ 3) και άλλες 3 με "σχεδόν" πλήρη υποστήριξη σε όλα εκτός του κιβωτιου.
Όσο για τα πλαίσια το μόνο που κάνανε είνια να αλλάξουν μόνο στου Ρόσι από carbon σε αλουμίνιο το monocoque.
Άβαταρ μέλους
5os
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
Gender: Male
Bike: 1098R
Other: Beverly 250
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από 5os »

theo_desmo έγραψε:
Στα χαρτιά μέχρι τώρα..μακάρι να είναι έτσι και στα δυναμόμετρα και στο δρόμο.Γιατί και το KAwasaki 11 το είχανε πριν τη παρουσίαση για 200+άλογα με το ram air και τελικά είναι πιο αδύναμο από το s1000r που έχει 193.
η Ducati δεν μας συνηθίζει σε μαϊμουδεμένα νούμερα...
όσο για τη δύναμη του S1000 επέτρεψέ μου να αμφιβάλω σοβαρά
επίσης σημασία έχει όχι μόνο το πόσα άλογα βγάζει αλλά και το πώς τα βγάζει
Doc έγραψε:Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...

:hibye:
το διάβασα και εγώ σε ξένο σάιτ, φαίνεται τους έχει πιάσει πανικός με το 1199, διακαιολογημένος από ότι φαίνεται...
κάτι μου λέει ότι όταν παρουσιαστεί έχουν να κλάψουν μανούλες...
5os


ΦΟΙΒΟΣ
No Fear
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:59
Gender: Male
Τοποθεσία: Μεγαλόπολη

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από No Fear »

Το ιδιο σεναριο με το 1098.Βεβαια,πιστευω πως αν ειναι οντως τοσο καλο,τα παραπανω κιλα,μπορει να μην ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα.Βεβαια απο οτι βλεπω,δεν ειναι και μικρη η διαφορα...
Σιγουρα θα χρειαστουμε ενα καλο αναβατη και παλι!
Καλα τα ελεγε ο Bayliss στην εξελιξη του!''It's a beast!!!''
Για τα αλογα του BMW που λες,καπου εκει πρεπει να ειναι,μιας και με καλη εκκινηση κοντραρει Hayabusa. :)
Johnny
Άβαταρ μέλους
moikan
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1320
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: tdm 850
Τοποθεσία: leykada

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από moikan »

theo_desmo έγραψε:
H Ducati έχει 2 εργοστασιακές όμως και για να το καταφέρει αυτό αποσύρθηκε επίσημα από τα Sbk.Και οι δορυφορικές της παλεύουν μόνες και έρημες με παλιότερες μοτοσυκλέτες.
Η Honda έχει 3 εργοστασιακές(μόνο και μόνο το κιβώτιο έχει 1.5 εκατομύριο ευρώ στισ 3) και άλλες 3 με "σχεδόν" πλήρη υποστήριξη σε όλα εκτός του κιβωτιου.
Όσο για τα πλαίσια το μόνο που κάνανε είνια να αλλάξουν μόνο στου Ρόσι από carbon σε αλουμίνιο το monocoque.

αποσυρθηκε απο τα sbk γιατι ηταν πολλα τα λευτα που θα επερνε ο ροσι....(μεταξυ μας ροσικος ειμαι)
εχεις την εντυποση οτι τα πλαισια σε αυτην την κατηγορια ειναι φτηνα??
μην συγκρινεις το ενα εργοστασιο με το αλλο .μονο και μονο απο θεμα μεγεθους λογικο ειναι να ειναι μπροστα η honda.και για να σε προλαβο εγω ειμαι βαμενος σουζουκακιας.
και για αν ειναι μπροστα φετος πειρε πολους απο τους καλητερους σε ολους τουσ τομεις......
για τα sbk τωρα θα σου πω απλα οτι το 1098 του τσεκα ειναι πληρες εργοστασιακο και ας ειναι ιδιοτικη ομαδα...η μονη ομαδα που ειναι εργοστασιακη απο μεριας ιαπωνιας ειναι τις yamaha και αυτη μπορει να μην τρεξει του χρονου...
και μια ερωτιση προς ολους..και πριν απαντισετε θα πω οτι οντος το 1098 και ο τσεκα ηταν τρελο διδιμο φετος.

αν λεω αν ο μπιατζι δεν ηταν κατσικοποδαρος και μ@λ@κισμενο τι λετε να εκανε παλι φετος?
Άβαταρ μέλους
5os
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
Gender: Male
Bike: 1098R
Other: Beverly 250
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από 5os »

αγαπητέ πιστεύω ότι το RSV4 είναι μια πραγματικά πολύ καλή μοτοσυκλέτα και όντως με άλλο οδηγό μπορεί φέτος να είχε το πρωτάθλημα

επίσης για τα άλογα του BMW αμφιβάλω γιατί στα Μέγαρα στην ευθεία δε μου φεύγει, ενώ από την άλλη το RSV4 είναι το μοναδικό που μου φεύγει και αρκετά μάλιστα. Με τα γιαπωνέζικα πάμε τα ίδια περίπου
5os


ΦΟΙΒΟΣ
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από Ritsman »

Στα λαθη του Biaggi που ειδα φετος μου φανικε πως ηταν λιγος στην διαχειριση του αγχους του
οποτε ενιωθε την ανασα του Checa το ετημαζε....
να θυμιθουμε τα "χαδακια" στο Melandri?
Θα μπορουσε να ηταν καλυτερος.... νομιζω :))
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
moikan
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1320
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: tdm 850
Τοποθεσία: leykada

Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!

Δημοσίευση από moikan »

5os έγραψε:αγαπητέ πιστεύω ότι το RSV4 είναι μια πραγματικά πολύ καλή μοτοσυκλέτα και όντως με άλλο οδηγό μπορεί φέτος να είχε το πρωτάθλημα

επίσης για τα άλογα του BMW αμφιβάλω γιατί στα Μέγαρα στην ευθεία δε μου φεύγει, ενώ από την άλλη το RSV4 είναι το μοναδικό που μου φεύγει και αρκετά μάλιστα. Με τα γιαπωνέζικα πάμε τα ίδια περίπου
δεν ξερω αν εχεις καβαλισει το bmw μεσα στα μεγαρα αλλα εγω που το καβαλισα ειναι πολυ δυσκολο να απλοσει δυναμη γιατι απλα χαμιλα ειναι ψοφιο....και μετα τις 7 με 8000 στροφες ξεσπαει...με το δικο μου και με το γραναζομα που εχω δεν με πιανει το bmw...ενω το rsv4 kai ta 1098 ετσι οπως απλονουν με δυσκολευουν πολυ..


και πιστευω αν ειχε ο μελαντρι στα χερια του φετος το απριλια θα ειχαμε αλλα αποτελεσματα..
:thumbsup: :thumbsup:
Απάντηση