Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
- Gender: Male
- Bike: 748
Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Φοβούνται τη νέα Ducati 1199 Panigale...
Η FIM ανακοίνωσε τα νέα δεδομένα που ανακόπτουν την Ducati!
Η Παγκόσμια Ομοσπνδία Μοτοσυκλέτας, η FIM εξέδωσε το νέο κανονισμό που θα διέπει τα Superbike την επόμενη χρονιά. Το κύριο χαρακτηριστικό, όπως αναφέρθηκε στο σκεπτικό των κανονισμών είναι η μείωση του κόστους για τις ομάδες, αλλά αυτό που δεν ανακοινώθηκε είναι ότι ο νέος κανονισμός φωτογραφικά αναφέρεται και στην αναμενόμενη κυριαρχία του νέου μοντέλου της Ducati 1199 Panigale, προσπαθώντας να την αποτρέψει!
Αναλυτικά οι νέοι κανονισμοί για τα Superbikes επιβάλλουν την χρήση μόνο μίας μοτοσυκλέτας ανά οδηγό, κάτι που ισχύει ήδη στις κατηγορίες Supersport και Superstock 1000, αλλά και στις κατηγορίες Moto2 & Moto3 του MotoGP. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζει και ο κανονισμός σχετικά με τη μη διακοπή του αγώνα σε περίπτωση βροχής, αφού τώρα δεν θα υπάρχει η 2η μοτοσυκλέτα με τις βρόχινες ρυθμίσεις. Ο Αγώνας λοιπόν θα διακόπτεται και μετά από 20 λεπτά οι μοτοσυκλέτες θα εκκινούν και πάλι με τις νέες τους ρυθμίσεις και λάστιχα.
Στην κατηγορία Supersport – λόγω κόστους και πάλι – θα επιτρέπεται η χρήση μόνο 8 κινητήρων ανά έτος, ενώ στην Superstock θα έχουν μόνο τρεις κινητήρες. Πολύ σωστοί οι περιορισμοί αυτοί και σε γραμμή με την ανάγκη αύξησης της αξιοπιστίας των κινητήρων.
Στον τομέα των δοκιμών θα υπάρχει μείωσει του χρόνου κάθε Ελεύθερης και Κατατακτήριας Δοκιμής στα 45' λεπτά, από 60 που ήταν μέχρι τώρα. Αυτό σημαίνει ακόμη πιο έντονο συναγωνισμό και προβλήματα κυκλοφορίας μέσα στην πίστα, ειδικά στις Κατατακτήριες.
Η μείωση των δοκιμών περιλαμβάνει και τις δοκιμές εξέλιξης, με απαγόρευση δοκιμών από την 1η Δεκεμβρίου έως τις 15 Ιανουαρίου.
Η πιο σημαντική και “πολιτική” απόφαση είναι αυτή που αφορά το βάρος των δικύλινδρων, που αυξάνεται από 165 στα 171 κιλά. Η απόφαση αυτή επηρεάζει βασικά την Ducati, ενώ και η ΚΤΜ περίμενε αυτούς τους κανονισμούς για να ανακοινώσει την πιθανή εμπλοκή της στον θεσμό.
Να πούμε ότι οι τρικύλινδρες και τετρακύλινδρες παραμένουν στα 165 κιλά, ενώ όμως από την άλλη μεριά οι δικύλινδρες έχουν το πλεονέκτημα του επιπλέον κυβισμού στα 1200cc, σε σχέση με τα 1000 των άλλων κινητήρων.
Η κυριαρχία της Ducati 1198 με τον Checa φέτος, αναστάτωσε τα Ιαπωνικά εργοστάσια που φυσικά δεν είχαν σκοπό να προχωρήσουν σε κατασκευή δικύλινδρων κινητήρων, ώστε να ανταγωνιστούν την πιο αδύναμη αλλά πιο ελαφριά Ducati. Μάλιστα τώρα που όπως φαίνεται από την 1199 Panigale το βάρος θα μπορούσε να μειωθεί ακόμη περισσότερο, δίνοντας επιπλέον πλεονέκτημα σε ένα ανασχεδιασμένο κινητήρα που θα αποδίδει περισσότερο.
Τώρα αν αυτοί οι κανονισμοί είναι εκτός από το πνεύμα της οικονομίας και στο πνεύμα του “fair play” σε σχέση με την τεχνολογία που περιμένουμε να αναπτύσσεται μέσα από τους αγώνες, είναι ένα άλλο θέμα που θα απαντηθεί στο άμεσο μέλλον.
Πηγή:Motograndprix.gr
Η FIM ανακοίνωσε τα νέα δεδομένα που ανακόπτουν την Ducati!
Η Παγκόσμια Ομοσπνδία Μοτοσυκλέτας, η FIM εξέδωσε το νέο κανονισμό που θα διέπει τα Superbike την επόμενη χρονιά. Το κύριο χαρακτηριστικό, όπως αναφέρθηκε στο σκεπτικό των κανονισμών είναι η μείωση του κόστους για τις ομάδες, αλλά αυτό που δεν ανακοινώθηκε είναι ότι ο νέος κανονισμός φωτογραφικά αναφέρεται και στην αναμενόμενη κυριαρχία του νέου μοντέλου της Ducati 1199 Panigale, προσπαθώντας να την αποτρέψει!
Αναλυτικά οι νέοι κανονισμοί για τα Superbikes επιβάλλουν την χρήση μόνο μίας μοτοσυκλέτας ανά οδηγό, κάτι που ισχύει ήδη στις κατηγορίες Supersport και Superstock 1000, αλλά και στις κατηγορίες Moto2 & Moto3 του MotoGP. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζει και ο κανονισμός σχετικά με τη μη διακοπή του αγώνα σε περίπτωση βροχής, αφού τώρα δεν θα υπάρχει η 2η μοτοσυκλέτα με τις βρόχινες ρυθμίσεις. Ο Αγώνας λοιπόν θα διακόπτεται και μετά από 20 λεπτά οι μοτοσυκλέτες θα εκκινούν και πάλι με τις νέες τους ρυθμίσεις και λάστιχα.
Στην κατηγορία Supersport – λόγω κόστους και πάλι – θα επιτρέπεται η χρήση μόνο 8 κινητήρων ανά έτος, ενώ στην Superstock θα έχουν μόνο τρεις κινητήρες. Πολύ σωστοί οι περιορισμοί αυτοί και σε γραμμή με την ανάγκη αύξησης της αξιοπιστίας των κινητήρων.
Στον τομέα των δοκιμών θα υπάρχει μείωσει του χρόνου κάθε Ελεύθερης και Κατατακτήριας Δοκιμής στα 45' λεπτά, από 60 που ήταν μέχρι τώρα. Αυτό σημαίνει ακόμη πιο έντονο συναγωνισμό και προβλήματα κυκλοφορίας μέσα στην πίστα, ειδικά στις Κατατακτήριες.
Η μείωση των δοκιμών περιλαμβάνει και τις δοκιμές εξέλιξης, με απαγόρευση δοκιμών από την 1η Δεκεμβρίου έως τις 15 Ιανουαρίου.
Η πιο σημαντική και “πολιτική” απόφαση είναι αυτή που αφορά το βάρος των δικύλινδρων, που αυξάνεται από 165 στα 171 κιλά. Η απόφαση αυτή επηρεάζει βασικά την Ducati, ενώ και η ΚΤΜ περίμενε αυτούς τους κανονισμούς για να ανακοινώσει την πιθανή εμπλοκή της στον θεσμό.
Να πούμε ότι οι τρικύλινδρες και τετρακύλινδρες παραμένουν στα 165 κιλά, ενώ όμως από την άλλη μεριά οι δικύλινδρες έχουν το πλεονέκτημα του επιπλέον κυβισμού στα 1200cc, σε σχέση με τα 1000 των άλλων κινητήρων.
Η κυριαρχία της Ducati 1198 με τον Checa φέτος, αναστάτωσε τα Ιαπωνικά εργοστάσια που φυσικά δεν είχαν σκοπό να προχωρήσουν σε κατασκευή δικύλινδρων κινητήρων, ώστε να ανταγωνιστούν την πιο αδύναμη αλλά πιο ελαφριά Ducati. Μάλιστα τώρα που όπως φαίνεται από την 1199 Panigale το βάρος θα μπορούσε να μειωθεί ακόμη περισσότερο, δίνοντας επιπλέον πλεονέκτημα σε ένα ανασχεδιασμένο κινητήρα που θα αποδίδει περισσότερο.
Τώρα αν αυτοί οι κανονισμοί είναι εκτός από το πνεύμα της οικονομίας και στο πνεύμα του “fair play” σε σχέση με την τεχνολογία που περιμένουμε να αναπτύσσεται μέσα από τους αγώνες, είναι ένα άλλο θέμα που θα απαντηθεί στο άμεσο μέλλον.
Πηγή:Motograndprix.gr
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
πάλι σώβρακα θα τους πάρουμε οπότε μη μασάτε...
το παιχνιδάκι πάντως με τα επιπλέον κιλά δεν είναι φρέσκο...ξανάπαιξε...
θυμηθείτε όταν πρωτοέτρεξε η 1098...
χαρακίρι...
το παιχνιδάκι πάντως με τα επιπλέον κιλά δεν είναι φρέσκο...ξανάπαιξε...
θυμηθείτε όταν πρωτοέτρεξε η 1098...
χαρακίρι...
COMUNE DI BOLOGNA
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
- Gender: Male
- Bike: 748
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Μείωση του κόστους το ονομάζουμε τώρα...για να είναι ανταγωνιστικά όλα τα εργοστάσια...όπως στα Gp ας πόυμε...για τις 6 μοτοσυκλέτες της Honda και για τα κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
είναι τρελό το ποσό ρε πστμ...theo_desmo έγραψε:κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....
δηλαδή 700 το ένα? απο τι είναι...απο κρυπτονίτη?
COMUNE DI BOLOGNA
- 5os
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 852
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: Beverly 250
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
κανονισμοί και κόντρα κανονισμοί...
φέτος η Ducati πήρε πρωτάθλημα με μοντέλο ουσιαστικά του 2007 και ιδιωτική συμμετοχή (μέχρι τα μισά τουλάχιστον του πρωταθλήματος)...
ας έχουμε καλό οδηγό και οι άλλοι δεν έχουν ελπίδα...
φέτος η Ducati πήρε πρωτάθλημα με μοντέλο ουσιαστικά του 2007 και ιδιωτική συμμετοχή (μέχρι τα μισά τουλάχιστον του πρωταθλήματος)...
ας έχουμε καλό οδηγό και οι άλλοι δεν έχουν ελπίδα...
5os
ΦΟΙΒΟΣ
ΦΟΙΒΟΣ
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1245
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:59
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Μεγαλόπολη
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Αυτο ξαναπες το!!!Αρκει βεβαια να εχουμε πιλοτο,αλλιως...5os έγραψε:ας έχουμε καλό οδηγό και οι άλλοι δεν έχουν ελπίδα...
Johnny
- nikosath
- Member
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:16
- Gender: Male
- Bike: ST3
- Τοποθεσία: Athens
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Έτσι είναι.
Τσούζουν τα παγκόσμια.
Τσούζουν τα παγκόσμια.
- Baggos_Rs
- Member
- Δημοσιεύσεις: 370
- Εγγραφή: Τρί 07 Οκτ 2008, 00:21
- Gender: Male
- Other: Gsr 600
- Τοποθεσία: Ξάνθη_Θεσσαλονίκη
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!Φοβούνται τη νέα Ducati 1199 Panigale...
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...
Για το '13 βλέπουμε...
- moikan
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1320
- Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: tdm 850
- Τοποθεσία: leykada
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
theo_desmo έγραψε:Μείωση του κόστους το ονομάζουμε τώρα...για να είναι ανταγωνιστικά όλα τα εργοστάσια...όπως στα Gp ας πόυμε...για τις 6 μοτοσυκλέτες της Honda και για τα κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....
6 εχει και η ducati.......
και το κοστος του κιβωτιου δεν ειναι αντιθετο στους κανονισμους των 6 κινητηρων.....
τι να πει η ducati τοτε για μιωση κοστους με τοσα πλαισια που εφτιαξε φετος....
μην τα ισωπεδονουμε ολα....
και οταν εχετε 2 κυλινδρους λιγοτερους αλλα 200 ΚΥΒΙΚΑ παραπανω καπως πρεπει να ερθουν σε ισοροπια ολα αυτα με τις υπολιπες μοτοσυκλετες,
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7988
- Εγγραφή: Τρί 06 Απρ 2010, 13:05
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Vespa 300 GTS
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Τσου ρε Λάκη....που θα σε λυπηθούμε κιόλας....moikan έγραψε:
και οταν εχετε 2 κυλινδρους λιγοτερους αλλα 200 ΚΥΒΙΚΑ παραπανω καπως πρεπει να ερθουν σε ισοροπια ολα αυτα με τις υπολιπες μοτοσυκλετες,
- moikan
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1320
- Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: tdm 850
- Τοποθεσία: leykada
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
igmoritis έγραψε:
Τσου ρε Λάκη....που θα σε λυπηθούμε κιόλας....
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
500.000 ευρω κοστιζουν (ετσι, for the record)theo_desmo έγραψε:Μείωση του κόστους το ονομάζουμε τώρα...για να είναι ανταγωνιστικά όλα τα εργοστάσια...όπως στα Gp ας πόυμε...για τις 6 μοτοσυκλέτες της Honda και για τα κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....
αλλα ναι, συμφωνω, τοσα φραγκα μονο σε κιβωτια και... τουμπεκι ψιλοκομενο
δωσε καμια παραπανω πληροφορια...Doc έγραψε:Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...
ENGAKATS caminando por la vida
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7988
- Εγγραφή: Τρί 06 Απρ 2010, 13:05
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Vespa 300 GTS
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
theo_desmo έγραψε:...για τις 6 μοτοσυκλέτες της Honda και για τα κιβώτια των 700.000 ευρώ ούτε λόγος....
ENGAKATS έγραψε:500.000 ευρω κοστιζουν (ετσι, for the record)
300.000 ευρώ λέει η "πηγή" μου στο εργοστάσιο..να τ´ αφήσω;
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
εφιάλτης ρε πστ μου το πανιγκάλε...Doc έγραψε:Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...
COMUNE DI BOLOGNA
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Κυριολεκτικός εφιάλτης και πέραν της πλάκας Γιάννη. Αναλογίσου μόνο ότι σε stock μορφή (ούτε καν σε έκδοση "R", πόσο μάλλον σε "RS" ή και "F"... ) έχει μεγαλύτερη απόδοση από όλες τις "αντίπαλες" μοτό....johnduc έγραψε: εφιάλτης ρε πστ μου το πανιγκάλε...
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
- Gender: Male
- Bike: 748
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Στα χαρτιά μέχρι τώρα..μακάρι να είναι έτσι και στα δυναμόμετρα και στο δρόμο.Γιατί και το KAwasaki 11 το είχανε πριν τη παρουσίαση για 200+άλογα με το ram air και τελικά είναι πιο αδύναμο από το s1000r που έχει 193.Doc έγραψε: Κυριολεκτικός εφιάλτης και πέραν της πλάκας Γιάννη. Αναλογίσου μόνο ότι σε stock μορφή (ούτε καν σε έκδοση "R", πόσο μάλλον σε "RS" ή και "F"... ) έχει μεγαλύτερη απόδοση από όλες τις "αντίπαλες" μοτό....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ForrestGump την Κυρ 30 Οκτ 2011, 03:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
- Gender: Male
- Bike: 748
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
το έχουν ανακοινώσει ήδη και αν δεν κάνω λάθος κάποιος είχε πει ότι έτσι είχε γίνει και με το 1098.Την πρώτη χρονιά έτρεξε μόνο σε εθνικά πρωαταθλήματα (BSB ?)Doc έγραψε:Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 351
- Εγγραφή: Τετ 22 Σεπ 2010, 23:56
- Gender: Male
- Bike: 748
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
H Ducati έχει 2 εργοστασιακές όμως και για να το καταφέρει αυτό αποσύρθηκε επίσημα από τα Sbk.Και οι δορυφορικές της παλεύουν μόνες και έρημες με παλιότερες μοτοσυκλέτες.moikan έγραψε: 6 εχει και η ducati.......
και το κοστος του κιβωτιου δεν ειναι αντιθετο στους κανονισμους των 6 κινητηρων.....
Η Honda έχει 3 εργοστασιακές(μόνο και μόνο το κιβώτιο έχει 1.5 εκατομύριο ευρώ στισ 3) και άλλες 3 με "σχεδόν" πλήρη υποστήριξη σε όλα εκτός του κιβωτιου.
Όσο για τα πλαίσια το μόνο που κάνανε είνια να αλλάξουν μόνο στου Ρόσι από carbon σε αλουμίνιο το monocoque.
- 5os
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 852
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: Beverly 250
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
η Ducati δεν μας συνηθίζει σε μαϊμουδεμένα νούμερα...theo_desmo έγραψε:
Στα χαρτιά μέχρι τώρα..μακάρι να είναι έτσι και στα δυναμόμετρα και στο δρόμο.Γιατί και το KAwasaki 11 το είχανε πριν τη παρουσίαση για 200+άλογα με το ram air και τελικά είναι πιο αδύναμο από το s1000r που έχει 193.
όσο για τη δύναμη του S1000 επέτρεψέ μου να αμφιβάλω σοβαρά
επίσης σημασία έχει όχι μόνο το πόσα άλογα βγάζει αλλά και το πώς τα βγάζει
το διάβασα και εγώ σε ξένο σάιτ, φαίνεται τους έχει πιάσει πανικός με το 1199, διακαιολογημένος από ότι φαίνεται...Doc έγραψε:Εκ των έσω η πληροφορία: η Ducati δεν θα ομολογκάρει την 1199 για το παγκόσμιο, κι αυτό καθώς υπήρξε απειλή από τους ιάπωνες να αποχωρήσουν οι εργοστασιακές ομάδες τους εάν τρέξει. Αυτά για το 2012, και όπως αναμένεται η Ducati θα τρέξει και πάλι με το 1198.
Για το '13 βλέπουμε...
κάτι μου λέει ότι όταν παρουσιαστεί έχουν να κλάψουν μανούλες...
5os
ΦΟΙΒΟΣ
ΦΟΙΒΟΣ
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1245
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:59
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Μεγαλόπολη
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Το ιδιο σεναριο με το 1098.Βεβαια,πιστευω πως αν ειναι οντως τοσο καλο,τα παραπανω κιλα,μπορει να μην ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα.Βεβαια απο οτι βλεπω,δεν ειναι και μικρη η διαφορα...
Σιγουρα θα χρειαστουμε ενα καλο αναβατη και παλι!
Καλα τα ελεγε ο Bayliss στην εξελιξη του!''It's a beast!!!''
Για τα αλογα του BMW που λες,καπου εκει πρεπει να ειναι,μιας και με καλη εκκινηση κοντραρει Hayabusa.
Σιγουρα θα χρειαστουμε ενα καλο αναβατη και παλι!
Καλα τα ελεγε ο Bayliss στην εξελιξη του!''It's a beast!!!''
Για τα αλογα του BMW που λες,καπου εκει πρεπει να ειναι,μιας και με καλη εκκινηση κοντραρει Hayabusa.
Johnny
- moikan
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1320
- Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: tdm 850
- Τοποθεσία: leykada
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
theo_desmo έγραψε:
H Ducati έχει 2 εργοστασιακές όμως και για να το καταφέρει αυτό αποσύρθηκε επίσημα από τα Sbk.Και οι δορυφορικές της παλεύουν μόνες και έρημες με παλιότερες μοτοσυκλέτες.
Η Honda έχει 3 εργοστασιακές(μόνο και μόνο το κιβώτιο έχει 1.5 εκατομύριο ευρώ στισ 3) και άλλες 3 με "σχεδόν" πλήρη υποστήριξη σε όλα εκτός του κιβωτιου.
Όσο για τα πλαίσια το μόνο που κάνανε είνια να αλλάξουν μόνο στου Ρόσι από carbon σε αλουμίνιο το monocoque.
αποσυρθηκε απο τα sbk γιατι ηταν πολλα τα λευτα που θα επερνε ο ροσι....(μεταξυ μας ροσικος ειμαι)
εχεις την εντυποση οτι τα πλαισια σε αυτην την κατηγορια ειναι φτηνα??
μην συγκρινεις το ενα εργοστασιο με το αλλο .μονο και μονο απο θεμα μεγεθους λογικο ειναι να ειναι μπροστα η honda.και για να σε προλαβο εγω ειμαι βαμενος σουζουκακιας.
και για αν ειναι μπροστα φετος πειρε πολους απο τους καλητερους σε ολους τουσ τομεις......
για τα sbk τωρα θα σου πω απλα οτι το 1098 του τσεκα ειναι πληρες εργοστασιακο και ας ειναι ιδιοτικη ομαδα...η μονη ομαδα που ειναι εργοστασιακη απο μεριας ιαπωνιας ειναι τις yamaha και αυτη μπορει να μην τρεξει του χρονου...
και μια ερωτιση προς ολους..και πριν απαντισετε θα πω οτι οντος το 1098 και ο τσεκα ηταν τρελο διδιμο φετος.
αν λεω αν ο μπιατζι δεν ηταν κατσικοποδαρος και μ@λ@κισμενο τι λετε να εκανε παλι φετος?
- 5os
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 852
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: Beverly 250
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
αγαπητέ πιστεύω ότι το RSV4 είναι μια πραγματικά πολύ καλή μοτοσυκλέτα και όντως με άλλο οδηγό μπορεί φέτος να είχε το πρωτάθλημα
επίσης για τα άλογα του BMW αμφιβάλω γιατί στα Μέγαρα στην ευθεία δε μου φεύγει, ενώ από την άλλη το RSV4 είναι το μοναδικό που μου φεύγει και αρκετά μάλιστα. Με τα γιαπωνέζικα πάμε τα ίδια περίπου
επίσης για τα άλογα του BMW αμφιβάλω γιατί στα Μέγαρα στην ευθεία δε μου φεύγει, ενώ από την άλλη το RSV4 είναι το μοναδικό που μου φεύγει και αρκετά μάλιστα. Με τα γιαπωνέζικα πάμε τα ίδια περίπου
5os
ΦΟΙΒΟΣ
ΦΟΙΒΟΣ
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
Στα λαθη του Biaggi που ειδα φετος μου φανικε πως ηταν λιγος στην διαχειριση του αγχους του
οποτε ενιωθε την ανασα του Checa το ετημαζε....
να θυμιθουμε τα "χαδακια" στο Melandri?
Θα μπορουσε να ηταν καλυτερος.... νομιζω
οποτε ενιωθε την ανασα του Checa το ετημαζε....
να θυμιθουμε τα "χαδακια" στο Melandri?
Θα μπορουσε να ηταν καλυτερος.... νομιζω
58
- moikan
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1320
- Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: tdm 850
- Τοποθεσία: leykada
Re: Σημαντικές αλλαγές κανονισμών στα SBK!
δεν ξερω αν εχεις καβαλισει το bmw μεσα στα μεγαρα αλλα εγω που το καβαλισα ειναι πολυ δυσκολο να απλοσει δυναμη γιατι απλα χαμιλα ειναι ψοφιο....και μετα τις 7 με 8000 στροφες ξεσπαει...με το δικο μου και με το γραναζομα που εχω δεν με πιανει το bmw...ενω το rsv4 kai ta 1098 ετσι οπως απλονουν με δυσκολευουν πολυ..5os έγραψε:αγαπητέ πιστεύω ότι το RSV4 είναι μια πραγματικά πολύ καλή μοτοσυκλέτα και όντως με άλλο οδηγό μπορεί φέτος να είχε το πρωτάθλημα
επίσης για τα άλογα του BMW αμφιβάλω γιατί στα Μέγαρα στην ευθεία δε μου φεύγει, ενώ από την άλλη το RSV4 είναι το μοναδικό που μου φεύγει και αρκετά μάλιστα. Με τα γιαπωνέζικα πάμε τα ίδια περίπου
και πιστευω αν ειχε ο μελαντρι στα χερια του φετος το απριλια θα ειχαμε αλλα αποτελεσματα..