Πρόβλημα με monster 1200...
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2016, 15:37
- Gender: Male
- Other: monster 1200
Πρόβλημα με monster 1200...
Καλησπέρα σε όλους!
Μετά από πολλές μοτό (honda, Yamaha, bmw) κατάφερα να αποκτήσω τον έρωτα της ζωής μου... Ένα Monster, συγκεκριμένα το 1200.
Μετά από ένα χρόνο και 12000 χιλιόμετρα έκανα το πρώτο service και ένα update στην ecu...
Από τότε άρχισε η μοτοσυκλέτα να σβήνει... Συγκεκριμένα όταν ανεβάζω 1η, 2α, 3η, 4η και ύστερα κατεβάζω ταχύτητες σταδιακά και με "ξερογκαζιά" μόλις φτάσω στο φανάρι η μηχανή σβήνει ή την ακούς στα όρια να σβήσει.
Άλλες φορές ξεκινώντας από φανάρι στην αλλαγή από πρώτη σε 2α και πάλι σβήνει
Φανταστείτε στην λεωφόρο αριστερά να σβήνει και μετά να μην παίρνει αμέσως μπροστά και να χρειάζεται -->νεκρά--> κλειδί off---> κλειδί on--->μίζα. Το τί κόρνα έπεσε δεν φαντάζεστε!
Γενικά το φαινόμενο παρατηρείτε όταν οδηγώ κάπως επιθετικά (ανεβάσματα, κατεβάσματα ταχυτήτων) ή μετά από γρήγορες επιταχύνσεις και συμβαίνει πάντα με νεκρά ή με τραβηγμένο συμπλέκτη (ευτυχώς).
Αυτά υπήρχαν και πριν το update αλλά ήταν πολύ σπάνια.
Την μοτοσυκλέτα την έχω αυτή την στιγμή στο συνεργείο και την ψάχνουν...
Μήπως κάποιος από εσάς είχε παρόμοια εμπειρία ή έχει ακούσει κάποιον άλλον να είχε και γνωρίζει τι στο καλό μπορεί να φταίει;
Θα τα πούμε και από κοντά σε κάποια εκδρομούλα ή track day που διοργανώνεται.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά Σπύρος.
Μετά από πολλές μοτό (honda, Yamaha, bmw) κατάφερα να αποκτήσω τον έρωτα της ζωής μου... Ένα Monster, συγκεκριμένα το 1200.
Μετά από ένα χρόνο και 12000 χιλιόμετρα έκανα το πρώτο service και ένα update στην ecu...
Από τότε άρχισε η μοτοσυκλέτα να σβήνει... Συγκεκριμένα όταν ανεβάζω 1η, 2α, 3η, 4η και ύστερα κατεβάζω ταχύτητες σταδιακά και με "ξερογκαζιά" μόλις φτάσω στο φανάρι η μηχανή σβήνει ή την ακούς στα όρια να σβήσει.
Άλλες φορές ξεκινώντας από φανάρι στην αλλαγή από πρώτη σε 2α και πάλι σβήνει
Φανταστείτε στην λεωφόρο αριστερά να σβήνει και μετά να μην παίρνει αμέσως μπροστά και να χρειάζεται -->νεκρά--> κλειδί off---> κλειδί on--->μίζα. Το τί κόρνα έπεσε δεν φαντάζεστε!
Γενικά το φαινόμενο παρατηρείτε όταν οδηγώ κάπως επιθετικά (ανεβάσματα, κατεβάσματα ταχυτήτων) ή μετά από γρήγορες επιταχύνσεις και συμβαίνει πάντα με νεκρά ή με τραβηγμένο συμπλέκτη (ευτυχώς).
Αυτά υπήρχαν και πριν το update αλλά ήταν πολύ σπάνια.
Την μοτοσυκλέτα την έχω αυτή την στιγμή στο συνεργείο και την ψάχνουν...
Μήπως κάποιος από εσάς είχε παρόμοια εμπειρία ή έχει ακούσει κάποιον άλλον να είχε και γνωρίζει τι στο καλό μπορεί να φταίει;
Θα τα πούμε και από κοντά σε κάποια εκδρομούλα ή track day που διοργανώνεται.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά Σπύρος.
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Λογικά και αν η μηχανή είναι σε εργοστασιακή κατάσταση
Χρειάζεται λίγες περισσότερες στροφές στο ρελαντί
Που βέβαια μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους
Μπαταρία πεσμένη
Φίλτρο βενζίνης
Μπουζί
Ψεκασμού
Φίλτρο αέρα
Αισθητήρες λαμδα η βολάν
Πολλαπλασιαστης
Κα
Οπότε ξεκινά με απλα θέματα όπως η βενζίνη
Δοκίμασε ένα διάστημα 100oct
Χρειάζεται λίγες περισσότερες στροφές στο ρελαντί
Που βέβαια μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους
Μπαταρία πεσμένη
Φίλτρο βενζίνης
Μπουζί
Ψεκασμού
Φίλτρο αέρα
Αισθητήρες λαμδα η βολάν
Πολλαπλασιαστης
Κα
Οπότε ξεκινά με απλα θέματα όπως η βενζίνη
Δοκίμασε ένα διάστημα 100oct
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2016, 15:37
- Gender: Male
- Other: monster 1200
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Σε ευχαριστώ για την απάντηση!
Η μηχανή είναι σε εργοστασιακή κατάσταση.
Γεμίζω πάντα με shell racing.
Η μηχανή είναι σε εργοστασιακή κατάσταση.
Γεμίζω πάντα με shell racing.
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Kαλώς ήρθες στο club Σπύρο (του σβησίματος )spyrosL έγραψε:Καλησπέρα σε όλους!
Μετά από πολλές μοτό (honda, Yamaha, bmw) κατάφερα να αποκτήσω τον έρωτα της ζωής μου... Ένα Monster, συγκεκριμένα το 1200.
Μετά από ένα χρόνο και 12000 χιλιόμετρα έκανα το πρώτο service και ένα update στην ecu...
Από τότε άρχισε η μοτοσυκλέτα να σβήνει... Συγκεκριμένα όταν ανεβάζω 1η, 2α, 3η, 4η και ύστερα κατεβάζω ταχύτητες σταδιακά και με "ξερογκαζιά" μόλις φτάσω στο φανάρι η μηχανή σβήνει ή την ακούς στα όρια να σβήσει.
Άλλες φορές ξεκινώντας από φανάρι στην αλλαγή από πρώτη σε 2α και πάλι σβήνει
Φανταστείτε στην λεωφόρο αριστερά να σβήνει και μετά να μην παίρνει αμέσως μπροστά και να χρειάζεται -->νεκρά--> κλειδί off---> κλειδί on--->μίζα. Το τί κόρνα έπεσε δεν φαντάζεστε!
Γενικά το φαινόμενο παρατηρείτε όταν οδηγώ κάπως επιθετικά (ανεβάσματα, κατεβάσματα ταχυτήτων) ή μετά από γρήγορες επιταχύνσεις και συμβαίνει πάντα με νεκρά ή με τραβηγμένο συμπλέκτη (ευτυχώς).
Αυτά υπήρχαν και πριν το update αλλά ήταν πολύ σπάνια.
Την μοτοσυκλέτα την έχω αυτή την στιγμή στο συνεργείο και την ψάχνουν...
Μήπως κάποιος από εσάς είχε παρόμοια εμπειρία ή έχει ακούσει κάποιον άλλον να είχε και γνωρίζει τι στο καλό μπορεί να φταίει;
Θα τα πούμε και από κοντά σε κάποια εκδρομούλα ή track day που διοργανώνεται.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά Σπύρος.
Αυτό που περιγράφεις...σύνηθες πρόβλημα στο M1200, δεν είσαι ο μονος.
Ειναι απλά θέμα (πολύ) φτωχού μίγματος - και τα 2 τελευταία FW update για την ECU (τα οποία ηταν γι'αυτο το πρόβλημα συγκεκριμένα) μαλλον χειροτέρεψαν την κατάσταση αντι να να την βελτιώσουν, Ducati λέμε...
Μη μου πεις, είσαι με τις μανίσιες/ΟΕΜ εξατμίσεις ?
Οι λύσεις ειναι 2 :
- Δίνεις 1500+€ για το "Προνόμιο" των Termignoni που έρχονται μαζί με up-map και "ως δια μαγείας" το πρόβλημα με τα σβησίματα εξαφανίζεται (βλέπε: πιο πλούσιο μείγμα με το up-map του Racing FW)
- Δίνεις 4 κατοστάρικα και φοράς ενα rapidbike που ειναι αυτορυθμιζόμενο
Το ίδιο ακριβώς και εγώ μονο που που χρειάστηκε αλλαγή του intake manifold (σωληνας πολλαπλής εισαγωγής) καθώς ο μανίσιος "την ειχε ακούσει".
Τωρα το κάνει πολύ πιο σπάνια αλλά αμα αρχίσεις τις καγκουριές (π.χ, πολλαπλές ξηρογκαζιές με 1η κουμπωμένη σταματημένος- γιατι να το κάνεις όμως ?) πάλι θα φας κανα' άκυρο...
Πριν την αλλαγή, αμα έριχνες ξηρογκαζιά σε φανάρι π.χ, έβλεπες οτι πολλές φορές πήγαινε να σβήσει (φαναρι έσβηνε στιγμιαία) αλλα δεν έσβηνε τελικά η μηχανή, αλλες φορές έσβηνε τελείως και ήθελε παλι να την βάλεις μπροστά κανονικά.
Το ιδιο και με επιθετικό κατέβασμα απο 3η-2α-1η ή, οταν πήγαινες να συγχρονίσεις τις στροφές του κινητήρα επειτα απο κατέβασμα - οχι πάντα αλλα τα έκανε...
Μετα την αλλαγή που σου ειπα ομως ολα good...
Το "και να χρειάζεται -->νεκρά--> κλειδί off---> κλειδί on--->μίζα" που λες δεν το πιάνω όμως...με ταχυτητα κουμπωμένη και μιζάρισμα δεν παιρνει μπροστά η μηχανή ? Γιατι πρεπει να το σβησεις και να κουμπώσεις νεκρά ?
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2016, 15:37
- Gender: Male
- Other: monster 1200
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Θα πρέπει δηλαδή να μπώ σε έξοδα...
Από την άλλη και να είχα τα φράγκα για termi δεν θα ήθελα να αλλάξω τις μανίσιες ασημένιες γιατί μου αρέσουν!
Δεν κάνω γενικά καγκουριές... Να φανταστείς σε ταξίδι χαλαρό μου έσβησε σε αλλαγή ταχύτητας την ώρα που τράβηξα τον συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα
Έχω ξενερώσει κάπως με το θέμα... Αυτό που φοβάμαι είναι μην μου σβήσει σε καμιά επιτόπια και μου πέσει!
Ακόμα και σε σφήνα μου έχει που ήμουν με πρώτη και με συμπλέκτη!
Επειδή είμαι ακόμα στην εγγύηση θα την αφήσω στο συνεργείο να χτυπηθούν μήπως και βρούμε μια λύση τουλάχιστον να μειώσουν το πρόβλημα.
Σε εχαριστώ για την απάντηση.
Από την άλλη και να είχα τα φράγκα για termi δεν θα ήθελα να αλλάξω τις μανίσιες ασημένιες γιατί μου αρέσουν!
Δεν κάνω γενικά καγκουριές... Να φανταστείς σε ταξίδι χαλαρό μου έσβησε σε αλλαγή ταχύτητας την ώρα που τράβηξα τον συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα
Έχω ξενερώσει κάπως με το θέμα... Αυτό που φοβάμαι είναι μην μου σβήσει σε καμιά επιτόπια και μου πέσει!
Ακόμα και σε σφήνα μου έχει που ήμουν με πρώτη και με συμπλέκτη!
Επειδή είμαι ακόμα στην εγγύηση θα την αφήσω στο συνεργείο να χτυπηθούν μήπως και βρούμε μια λύση τουλάχιστον να μειώσουν το πρόβλημα.
Σε εχαριστώ για την απάντηση.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2016, 15:37
- Gender: Male
- Other: monster 1200
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Ξέχασα να γράψω σχετικά με το νεκρά off και on ξανά εάν δεν το κάνω δεν παίρνει ημηχανή μπροστά.
Για την νεκρά δεν είμαι σίγουρος αλλά χωρίς on off δεν...
Φυσικά όχι πάντα... Κάποιες φορές.
Πάντως απότα λεγομενά σου κατάλαβα ότι έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!!!
Για την νεκρά δεν είμαι σίγουρος αλλά χωρίς on off δεν...
Φυσικά όχι πάντα... Κάποιες φορές.
Πάντως απότα λεγομενά σου κατάλαβα ότι έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!!!
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Εχεις εγγύηση φίλε, μην αγχώνεσαι...
Πάντως, το πρόβλημα είναι σοβαρό, το να σβήνει όχημα εν κινήσει...Λύση απο την Duc δεν εχει βγεί ακόμα επίσημη, στο να βγάζει νεα Model year ομως είναι αρχηγός...Αμα εχει και το 2017 ΜΥ το ιδιο θέμα θα ειναι πραγματικά αστείοι...παρεμπιπτόντως, το ιδιο ισχύει και για το 1200R...
Βεβαια, και τα Multi1200 του '10 ειχαν ενα παρόμοιο θέμα το οποίο λύθηκε και εκείνο με FW update...
Φυσικά και να μην αλλάξεις τις εξατμίσεις, 1ον ειναι μια χαρά όμορφες, 2ον το μηχανάκι ακομα και με ΟΕΜ εξατμίσεις έχει ωραίο ήχο, το να κερδίσεις 2-3 άλογα έναντι των 1500€ είναι πραγματικά αστείο, ή, για το "προνόμιο" του να μη σου σβήνει η μηχανή εν κινήσει... προσωπικά, λεφτά για μ@λακίες εχω σταματήσει να δίνει να δίνω, το 1ο που θα βελτίωνα πλέον σε μηχανή (αμα απαιτούταν) θα ήταν οι αναρτήσεις αλλά...δεν εχω κανένα παράπονο απο τις δικές μου...
Φοβάσαι μη σου σβήσει επιτόπου και σου πέσει ? σε ανέβασμα ? Δοκίμασε σε κατέβασμα σχέσης πριν μπεις σε στροφή και μετά ελα πες μου - ρωτα με πως το ξέρω
Επειδή με ενδιαφέρει, οταν φτιαχτεί το μηχανακι, ρίξε μια ενημέρωση σε παρακαλώ για να ξέρουμε τι μας γίνεται, ΟΚ ?
Πάντως, το πρόβλημα είναι σοβαρό, το να σβήνει όχημα εν κινήσει...Λύση απο την Duc δεν εχει βγεί ακόμα επίσημη, στο να βγάζει νεα Model year ομως είναι αρχηγός...Αμα εχει και το 2017 ΜΥ το ιδιο θέμα θα ειναι πραγματικά αστείοι...παρεμπιπτόντως, το ιδιο ισχύει και για το 1200R...
Βεβαια, και τα Multi1200 του '10 ειχαν ενα παρόμοιο θέμα το οποίο λύθηκε και εκείνο με FW update...
Φυσικά και να μην αλλάξεις τις εξατμίσεις, 1ον ειναι μια χαρά όμορφες, 2ον το μηχανάκι ακομα και με ΟΕΜ εξατμίσεις έχει ωραίο ήχο, το να κερδίσεις 2-3 άλογα έναντι των 1500€ είναι πραγματικά αστείο, ή, για το "προνόμιο" του να μη σου σβήνει η μηχανή εν κινήσει... προσωπικά, λεφτά για μ@λακίες εχω σταματήσει να δίνει να δίνω, το 1ο που θα βελτίωνα πλέον σε μηχανή (αμα απαιτούταν) θα ήταν οι αναρτήσεις αλλά...δεν εχω κανένα παράπονο απο τις δικές μου...
Φοβάσαι μη σου σβήσει επιτόπου και σου πέσει ? σε ανέβασμα ? Δοκίμασε σε κατέβασμα σχέσης πριν μπεις σε στροφή και μετά ελα πες μου - ρωτα με πως το ξέρω
Επειδή με ενδιαφέρει, οταν φτιαχτεί το μηχανακι, ρίξε μια ενημέρωση σε παρακαλώ για να ξέρουμε τι μας γίνεται, ΟΚ ?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος God is An Astronaut την Σάβ 26 Νοέμ 2016, 01:02, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2016, 15:37
- Gender: Male
- Other: monster 1200
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Παιδιά.σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση!
God is... συμφωνώ απόλυτα με την αποψή σου περί Ducati...
Φυσικά και θα ενηρώσω σχετικά με την εξέλιξη του θέματος...
καλό βράδυ!
God is... συμφωνώ απόλυτα με την αποψή σου περί Ducati...
Φυσικά και θα ενηρώσω σχετικά με την εξέλιξη του θέματος...
καλό βράδυ!
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
αυτο που λες, μοιαζει με φτωχο μειγμα στο ρελαντι..ισως σου περασαν αλλο χαρτη, που το ρελαντι του ηταν ακομα φτωχοτερο και γι αυτο σου σβηνει τωρα...να ειναι καποια αλλη ζημια δυσκολο, αλλα αν ειναι συνηθες προβλημα στα μοτερ αυτα, ισως να τραβηξει πολυ η ιστορια...
μετα το σκισιμο αυτο συμβαινει προφανως γιατι οσο το σκιζεις ο λ φτωχαινει το χαρτη για να παρεις τη μεγιστη αποκριση στο μοτερ...οσο φτωχαινει, φτωχαινει παντου...με αποτελεσμα να μη κραταει ρελαντι μετα...
μετα το σκισιμο αυτο συμβαινει προφανως γιατι οσο το σκιζεις ο λ φτωχαινει το χαρτη για να παρεις τη μεγιστη αποκριση στο μοτερ...οσο φτωχαινει, φτωχαινει παντου...με αποτελεσμα να μη κραταει ρελαντι μετα...
opanos
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
spyrosL έγραψε: ......Μετά από ένα χρόνο και 12000 χιλιόμετρα έκανα το πρώτο service και ένα update στην ecu...
Από τότε άρχισε η μοτοσυκλέτα να σβήνει...
Να πας να τους πεις να κοψουν το λαιμο τους να βρουν τον πρωτο χαρτη που πηρες το μηχανακι και να δεις τι θα κανει.....
58
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2016, 15:37
- Gender: Male
- Other: monster 1200
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Tesla, συμφωνώ για το φτωχό μείγμα στο ρελαντί, αλλά να μου πέρασαν άλλο χάρτη τι εννοείς;
Υποτίθεται ότι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία σου περνάν το τελευταίο firmware που κατεβάζουν από τον server της ducati.
Σχετικά με το σκίσιμο... υποτίθεται πως πήρα αυτή την μοτο για να μπορώ να οδηγώ επιθετικά (πχ track day) αλλιώς μια χαρά είμαι και με το scooter...
Καμία μοτο που είχα μέχρι τώρα (με πολύ μικρότερη τιμή) δεν είχαν τέτοιο θέμα... Και τώρα θα πρέπει να την χειρίζομαι με ειδικό τρόπο για μην σβήνει!!!
Σκέψου στην πίστα στο κατέβασμα πρίν μπω στην στροφή να σβήσει!!!
Εκτός και εάν η μοτοσυκλέτα δεν κάνει για αυτό τότε να το γράψουν στο manual να ξέρουμε.
Ναι, και εγώ πιστεύω ότι θα τραβήξει πολύ η ιστορία...
Ritsman, θα τους αφήσω να χτυπηθούν πρώτα να λύσουν το πρόβλημα και ύστερα θα τους το πω.
Γίνεται όμως να κάνουν downgrade στην ECU;
Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως δεν έχω κανένα παράπονο από τον τοπικό αντιπρόσωπο. Μέχρι και μοτο μου έχει δώσει να κυκλοφορώ, και μάλιστα πολύ καλή (super duke).
Πάντως δεν θα αναπαυτώ στο "έτσι είναι τα ducati..." και θα φτάσω το θέμα μέχρι την Bolognia.
Κάνουμε το σκ@τό παξιμάδι για να πάρουμε μια ducati και να βγάζει τέτοια προβλήματα ...
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον!
Υποτίθεται ότι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία σου περνάν το τελευταίο firmware που κατεβάζουν από τον server της ducati.
Σχετικά με το σκίσιμο... υποτίθεται πως πήρα αυτή την μοτο για να μπορώ να οδηγώ επιθετικά (πχ track day) αλλιώς μια χαρά είμαι και με το scooter...
Καμία μοτο που είχα μέχρι τώρα (με πολύ μικρότερη τιμή) δεν είχαν τέτοιο θέμα... Και τώρα θα πρέπει να την χειρίζομαι με ειδικό τρόπο για μην σβήνει!!!
Σκέψου στην πίστα στο κατέβασμα πρίν μπω στην στροφή να σβήσει!!!
Εκτός και εάν η μοτοσυκλέτα δεν κάνει για αυτό τότε να το γράψουν στο manual να ξέρουμε.
Ναι, και εγώ πιστεύω ότι θα τραβήξει πολύ η ιστορία...
Ritsman, θα τους αφήσω να χτυπηθούν πρώτα να λύσουν το πρόβλημα και ύστερα θα τους το πω.
Γίνεται όμως να κάνουν downgrade στην ECU;
Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως δεν έχω κανένα παράπονο από τον τοπικό αντιπρόσωπο. Μέχρι και μοτο μου έχει δώσει να κυκλοφορώ, και μάλιστα πολύ καλή (super duke).
Πάντως δεν θα αναπαυτώ στο "έτσι είναι τα ducati..." και θα φτάσω το θέμα μέχρι την Bolognia.
Κάνουμε το σκ@τό παξιμάδι για να πάρουμε μια ducati και να βγάζει τέτοια προβλήματα ...
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον!
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
καλα κανεις και δεν επαναπαυεσαι...προφανως και κατι δε παει καλα και το πιθανοτερο ειναι οπως ειπα, να ειναι ''προβληματικος'' χαρτης απο το εργοστασιο...καλα ξεμπερδεματα γιατι αν ειναι αυτο δυσκολα θα λυθει γρηγορα το προβλημα
μιλα με το συνεργειο να σου πουν για αρχη ποιες εναλλακτικες υπαρχουν
μιλα με το συνεργειο να σου πουν για αρχη ποιες εναλλακτικες υπαρχουν
opanos
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Εύχομαι καλά ξεμπερδεματα φίλε...
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Με αυτα που διαβαζω ...Αγιο ειχα και δεν προχωρησα στην αγορα του 1200!
Φιλε, νομιζω παντως οτι υπαρχουν πια τουλαχιστον 2-3 συνεργεια στην Αθηνα που μπορουν να λυσουν τετοια προβληματα.
Φιλε, νομιζω παντως οτι υπαρχουν πια τουλαχιστον 2-3 συνεργεια στην Αθηνα που μπορουν να λυσουν τετοια προβληματα.
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
δεν ειναι και λογος να μη το αγοραζεις, το πιθανοτερο ειναι οτι με ενα commander το προβλημα λυνεται κατευθειαν
opanos
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2016, 15:37
- Gender: Male
- Other: monster 1200
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Λύσεις υπάρχουν...
Όπως ανέφερε και ο "God is an astronaut" και όπως το επιβεβαίωσα σε ξένα site, αλλάζεις σε termi τις εξατμίσεις και το πρόβλημα λύνεται.
Όμως εγώ είμαι στην εγγύηση και δεν πρόκειται να δώσω φράγκο!!!
Στην τελική να μου επαναφέρουν τον αρχικό χάρτη που είχα, και το πρόβλημα ήταν μηδαμινό.
Εάν δεν το διορθώσουν μπορεί να κινηθώ και νομικά!
Όπως ανέφερε και ο "God is an astronaut" και όπως το επιβεβαίωσα σε ξένα site, αλλάζεις σε termi τις εξατμίσεις και το πρόβλημα λύνεται.
Όμως εγώ είμαι στην εγγύηση και δεν πρόκειται να δώσω φράγκο!!!
Στην τελική να μου επαναφέρουν τον αρχικό χάρτη που είχα, και το πρόβλημα ήταν μηδαμινό.
Εάν δεν το διορθώσουν μπορεί να κινηθώ και νομικά!
- gonzo
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 866
- Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 13:55
- Gender: Male
- Other: Tuono v4
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
check engine και error σου βγάζει; το μίγμα είναι λογικά.. εγώ και commander και εξάτμιση που έβαλα αυτά μου το προκάλεσαν. τώρα στα σχόλια σας περί ducati απλά γελάω.. ναι να μη βγάζει νεα μοντέλα και να λυνει μονο τα προβληματα των παλιων. αγιο ειχατε που δεν πηρατε μαγκες.. λες και τα αλλα ειναι ρολοι..
F@ck scooters
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
καλησπερα φιλε, μπορεις να πεις στον μαστορα σου να το βαλει στο διαγνωστικο και να trim-αρει λιγο τον εγκεφαλο ποιο ψηλα. Ολοι παιρνουν ενα +5%. Πιστευω ειναι αυτο. Τοσο απλο.....
Στη Μία Ρόδα
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Αμα ΔΕΝ ξερεις καλυτερα να μην γραφεις.. Εγραψα για το 1200, οχι για καθε ducati, γιατι πηρα ducati..Συνεχισε παντως να γελας, ισως σου κανει καλο..gonzo έγραψε:check engine και error σου βγάζει; το μίγμα είναι λογικά.. εγώ και commander και εξάτμιση που έβαλα αυτά μου το προκάλεσαν. τώρα στα σχόλια σας περί ducati απλά γελάω.. ναι να μη βγάζει νεα μοντέλα και να λυνει μονο τα προβληματα των παλιων. αγιο ειχατε που δεν πηρατε μαγκες.. λες και τα αλλα ειναι ρολοι..
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, και εξηγούμε:
Νομίζω ότι η ποιότητα κατασκευής στη σημερινή
εποχή έχει κατεβάσει τα στάνταρ για έναν πολύ απλό
λόγο...την επιβίωση των εκάστοτε κατασκευαστών.
Είτε αυτό λέγεται αυτοκίνητο,είτε μοτοσυκλέτα, είτε
τηλέφωνο, είτε τηλεόραση κλπ όλο και πιο πολύ
εμφανίζεται το φαινόμενο αυτό διότι αν όλα αυτά ήταν
απροβληματιστα οι εταιρίες θα έπεφταν έξω οικονομικώς!
Και η αξιοπιστία θα μου πεις? Το πρεστίζ?
Ολα πλεον θυσιάζονται στο βωμό του χρήματος...
Αρα λοιπόν γιατί θα πρέπει η Ducati να αποτελέσει την
εξαίρεση στον κανόνα?
Ομως ευτυχώς η αντιπροσώπευση της στην Ελλάδα πιστεύω ότι ΑΚΟΜΑ λειτουργεί με γνώμονα τον άνθρωπο-αναβατη και αυτό γιατί "εμείς" και "αυτοί" έχουμε κάτι πολύ πιο προσωπικό με τα χρόνια αφού όλοι
ή σχεδόν όλοι γνωριζομαστε μεταξύ μας............................
Νομίζω ότι η ποιότητα κατασκευής στη σημερινή
εποχή έχει κατεβάσει τα στάνταρ για έναν πολύ απλό
λόγο...την επιβίωση των εκάστοτε κατασκευαστών.
Είτε αυτό λέγεται αυτοκίνητο,είτε μοτοσυκλέτα, είτε
τηλέφωνο, είτε τηλεόραση κλπ όλο και πιο πολύ
εμφανίζεται το φαινόμενο αυτό διότι αν όλα αυτά ήταν
απροβληματιστα οι εταιρίες θα έπεφταν έξω οικονομικώς!
Και η αξιοπιστία θα μου πεις? Το πρεστίζ?
Ολα πλεον θυσιάζονται στο βωμό του χρήματος...
Αρα λοιπόν γιατί θα πρέπει η Ducati να αποτελέσει την
εξαίρεση στον κανόνα?
Ομως ευτυχώς η αντιπροσώπευση της στην Ελλάδα πιστεύω ότι ΑΚΟΜΑ λειτουργεί με γνώμονα τον άνθρωπο-αναβατη και αυτό γιατί "εμείς" και "αυτοί" έχουμε κάτι πολύ πιο προσωπικό με τα χρόνια αφού όλοι
ή σχεδόν όλοι γνωριζομαστε μεταξύ μας............................
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Spyros γνωνη μου ειναι οτι δεν χρειαζεται να τους αφησεις να χτυπηθουν.... το μηχανακi ειναι ακριβο, ειναι καινουριο ακομα και εφοσον δουλευε, εγω προσωπικα δεν θα αφηνα να ψαξουν τπτ,
δεν ξερω αν ειναι downgrade να φορτωσουν τον προηγούμενο χαρτη, εκτος.... αν το firmware δεν αλλαζει μονο το χαρτη αλλα και αλλα πραγματα....
το 1200 ειναι ακομα νεο μοντελο και αργα ή γρηγορα θα βρουν λυση, οταν θα βρεθει λυση τοτε θα το ξερει και η αντιπροσωπεια οτι το "σωστο" firmware θα μπει στο μηχανακι και θα δουλευει, μεχρι τοτε εννοειτε δεν αλλαζουν τπτ
δεν ξερω αν ειναι downgrade να φορτωσουν τον προηγούμενο χαρτη, εκτος.... αν το firmware δεν αλλαζει μονο το χαρτη αλλα και αλλα πραγματα....
το 1200 ειναι ακομα νεο μοντελο και αργα ή γρηγορα θα βρουν λυση, οταν θα βρεθει λυση τοτε θα το ξερει και η αντιπροσωπεια οτι το "σωστο" firmware θα μπει στο μηχανακι και θα δουλευει, μεχρι τοτε εννοειτε δεν αλλαζουν τπτ
58
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Rits, κάτσε φίλε, τι εννοείς "γω προσωπικα δεν θα αφηνα να ψαξουν τπτ, " ? Και εγω σου λέω αδερφέ οτι χρειάστηκε να ξηλωθεί ντεπόζιτο/φιλτροκουτια κτλπ για να καταλήξουμε στο οτι ηταν ο κάθετος σωλήνας/κολάρο πολλαπλής εισαγωγής ο οποίος ηταν ελαττωματικός - πως αλλιώς θα το έβρισκαν αμα δεν έμπαινε χέρι, με διαλογισμό ?Ritsman έγραψε:Spyros γνωνη μου ειναι οτι δεν χρειαζεται να τους αφησεις να χτυπηθουν.... το μηχανακi ειναι ακριβο, ειναι καινουριο ακομα και εφοσον δουλευε, εγω προσωπικα δεν θα αφηνα να ψαξουν τπτ,
δεν ξερω αν ειναι downgrade να φορτωσουν τον προηγούμενο χαρτη, εκτος.... αν το firmware δεν αλλαζει μονο το χαρτη αλλα και αλλα πραγματα....
το 1200 ειναι ακομα νεο μοντελο και αργα ή γρηγορα θα βρουν λυση, οταν θα βρεθει λυση τοτε θα το ξερει και η αντιπροσωπεια οτι το "σωστο" firmware θα μπει στο μηχανακι και θα δουλευει, μεχρι τοτε εννοειτε δεν αλλαζουν τπτ
Παρεμπιπτόντως, πολλές φορές, η λύση σε ενα συγκεκριμένο πρόβλημα δεν είναι πάντα η ίδια, συγκεκριμένα με το πρόβλημα αυτό, αμα διαβάσεις στα ιντερνέτια είναι να χάνεις τη μπάλα - ο αλλος χρειάστηκε αλλαγή ηλεκτρογκαζιέρας, αλλοι clutchslave, του αλλουνού έπρεπε να του ξαναπεράσουν το FW update...σε εμένα αλλαγή του intake manifold οπως ειπα και πιο πάνω...Δεν...
Η επίσημη απάντηση της Ducati (Βόρειας Αμερικής τουλάχιστον) είναι οτι "δεν αναγνωρίζουμε το συγκεκριμένο πρόβλήμα" - και εδώ τα ιντερνέτια έχουν βουήξει...και στην Αμερική, και στην Ευρώπη...Εκατσα 'βδομάδα+ διαβάζοντας σε διάφορα φόρα...σε διάφορες γλώσσες (άγιο να'ναι το google translate)...Γερμανοί κράζουν, Ιταλοί κράζουν, Αγγλοι, Αμερικάνοι...Δεν εχει να κάνει με βενζίνες, δεν έχει να κάνει με charcoal canister (όπως νομιζαν στην αρχή μερικοι Αμερικανοι) και η επίσημη "επίλυση" του προβλήματος ακομα δεν εχει βρεθεί.
Το αστείο είναι πως μερικοι λένε οτι μετα το τελευταίο FW update το πρόβλημα με τα σβησίματα εξαφανίστηκε (και μιλάμε πάντα για αυτούς με ΟΕΜ εξατμίσεις+ χαρτογράφηση), απο την άλλη, οι περισσότεροι παραμένουν με αυτο το πρόβλημα το οποίο ειναι σοβαρό - το να σου σβήνει εν κινήσει το οχημα...δεεεν φίλε, πολύ επικίνδυνα πράματα, δεν μιλάμε για "θέματα" του στυλ "OMG, τα ποδωστήρια ειναι γτπ" ή, "οι ΟΕΜ καθρέπτες ειναι χάλια και δεν βλέπεις Χριστό" .
Οπότε, ο φίλτατος Gonzo ίσως θα έπρεπε να καταλάβει τι έλεγα στο 1ο post, ναι, πρώτα φτιάχνεις σωστά το 1ο προϊόν που θα βγάλεις στην αγορά και έπειτα το ξαναζεσταίνεις εναντι των 18000€ για να το ξανακυκλοφορήσεις μολις 3 χρονια (με το ζορι) αργότερα.
Σχεδόν 3 χρόνια μετά και το θέμα εξακολουθεί να παραμένει, δεν ξέρω, εμενα δεν μου φαίνεται και πολύ normal - iδίως αμα πάει να το κάνει "γαργάρα" το θέμα...Εκεί ειναι και η ένσταση μου, και οχι ρε πστ, δεν θα πάω να τους σκάσω αλλο ενα 1.5 χιλιάρικο για το "προνόμιο" των Termi ωστε να μη μου σβήνει το όχημα στη μέση του δρόμου με κίνδυνο τη ζωούλα μου, ουτε και θα πάω να σκάσω 4 κατοστάρικα για 3rd party λύση (βλέπε: rapidbike), αυτα είναι ευθύνη της εταιρείας και οχι δική μου.
Μακάρι ρε φίλε να βρεθει λύση, ενας κ***ο-χάρτης υπόθεση ειναι απ΄οτι δείχνει, γιατι δεν έχει βγει ακόμα όμως δεν καταλαβαίνω...
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Ρε συ God ξερεις τι μου θυμισες τωρα;
Ειχα ενα multi 1000ds για εννεα συναπτα ετη. Ε, ποτε δεν δουλεψαν στο αλαρμ ολα τα φωτα..Και κανενας μαστορας δε βρηκε ποτε το γιατι.
Τι θελω να πω; Μακαρι να ειναι αυτο που λενε οι περισσοτεροι, ενα κακο update χαρτη..Αμα ομως εχει βαλει το χερι του ο βελζεβουλης...Και δειχνει σοβαροτατο προβλημα ρε γαμωτο. Λετε γι αυτο να αλλαξε το μοντελο η Ducati τοσο γρηγορα;
Παντως φιλε Σπυρο μην το αφησεις ετσι. Να διεκδικησεις ακομα και αντικατασταση μοτοσυκλετας, οι αμερικανοι τι κανουν;
Ειχα ενα multi 1000ds για εννεα συναπτα ετη. Ε, ποτε δεν δουλεψαν στο αλαρμ ολα τα φωτα..Και κανενας μαστορας δε βρηκε ποτε το γιατι.
Τι θελω να πω; Μακαρι να ειναι αυτο που λενε οι περισσοτεροι, ενα κακο update χαρτη..Αμα ομως εχει βαλει το χερι του ο βελζεβουλης...Και δειχνει σοβαροτατο προβλημα ρε γαμωτο. Λετε γι αυτο να αλλαξε το μοντελο η Ducati τοσο γρηγορα;
Παντως φιλε Σπυρο μην το αφησεις ετσι. Να διεκδικησεις ακομα και αντικατασταση μοτοσυκλετας, οι αμερικανοι τι κανουν;
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- God is An Astronaut
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 879
- Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 14:25
- Gender: Male
- Other: Ξυριστική Braun
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Σταμάτη, Βαλε τα EURO4 στη μέση και ισως γι'αυτό "δεν μπορούν" να βγάλουν εύκολα εναν χάρτη της προκοπής (για ευνοητους λόγους), τις Termi τις φοράς υπο δική σου ευθύνη φυσικά (αν και εχει και την ομολογκαρισμένη έκδοση αυτών) οπότε...stamatis έγραψε:Ρε συ God ξερεις τι μου θυμισες τωρα;
Ειχα ενα multi 1000ds για εννεα συναπτα ετη. Ε, ποτε δεν δουλεψαν στο αλαρμ ολα τα φωτα..Και κανενας μαστορας δε βρηκε ποτε το γιατι.
Τι θελω να πω; Μακαρι να ειναι αυτο που λενε οι περισσοτεροι, ενα κακο update χαρτη..Αμα ομως εχει βαλει το χερι του ο βελζεβουλης...Και δειχνει σοβαροτατο προβλημα ρε μ@μωτο. Λετε γι αυτο να αλλαξε το μοντελο η Ducati τοσο γρηγορα;
Παντως φιλε Σπυρο μην το αφησεις ετσι. Να διεκδικησεις ακομα και αντικατασταση μοτοσυκλετας, οι αμερικανοι τι κανουν;
Ολα δείχνουν οτι ειναι απλά θέμα φτωχού μίγματος - το οτι με το up-map που ερχεται με τις Termi ή με rapidbike που αυτορυθμίζει τα μίγματα το πρόβλημα εξαφανίζεται κατι λέει αυτό, οπότε δεν φαίνεται να ειναι κατι σοβαρό...
Βεβαια, ο φιλος που αναρτησε το θέμα εχει και το "έξτρα" που πρεπει να σβήσει και να ξαναβάλει μπρος το μηχανάκι με νεκρά για να παρει μπρος - κατι το οποιο το έχουν ορισμένοι αλλα οχι όλοι (εμενα π.χ δεν το είχε ποτέ το συγκεκριμένο) οποτε ακουγεται πιο σύνθετο (και προφανώς ηλεκτρολογικό)...
Και που είσαι, μπες στο ducati.ms φίλε, εκει να δεις τι γίνεται με αρκετά καινούργια MTS1200 DVT...μερικά έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα (μεταξύ άλλων), οπότε, δεν ειναι κατι αποκλειστικό στα monster (λαμβάνοντας υπόψιν οτι το MTS φοράει άλλο κινητήρα) ;)
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Παρ 25 Νοέμ 2016, 15:37
- Gender: Male
- Other: monster 1200
Re: Πρόβλημα με monster 1200...
Γεια σας παιδιά!
Διάβασα και εγώ πάρα πολλά site και διαπίστωσα ότι δεν είμαι μόνος.
Αυτό που έκανα ήταν να στείλω όλα αυτά τα link στον αντιπρόσωπο έτσι ώστε να καταλάβει ότι το έχω ψάξει το θέμα και περιμένω λύση. Δεν με ενδιαφέρει τί θα κάνουν...
Πάντως όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post δεν έχω κανένα παράπονο από τον αντιπρόσωπο αλλά από την γ@μημένη την DUCATI!!!
Πάντως το γεγονός ότι με το original firmware δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι το πρόβλημα βρίσκεται εκεί. Στην προσπάθειά τους να πάρουν όσο πιο πολλά μπορούν από τον κινητήρα (μετά το update η μοτό έχει καλύτερη απόδοση...) και παράλληλα να καλύπτουν του κανονισμούς τα κάνουν σκ@τ@!
Θα επανέλθω μεσα στην εβδομάδα με νέα (ελπίζω...).
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον!
Διάβασα και εγώ πάρα πολλά site και διαπίστωσα ότι δεν είμαι μόνος.
Αυτό που έκανα ήταν να στείλω όλα αυτά τα link στον αντιπρόσωπο έτσι ώστε να καταλάβει ότι το έχω ψάξει το θέμα και περιμένω λύση. Δεν με ενδιαφέρει τί θα κάνουν...
Πάντως όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post δεν έχω κανένα παράπονο από τον αντιπρόσωπο αλλά από την γ@μημένη την DUCATI!!!
Πάντως το γεγονός ότι με το original firmware δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι το πρόβλημα βρίσκεται εκεί. Στην προσπάθειά τους να πάρουν όσο πιο πολλά μπορούν από τον κινητήρα (μετά το update η μοτό έχει καλύτερη απόδοση...) και παράλληλα να καλύπτουν του κανονισμούς τα κάνουν σκ@τ@!
Θα επανέλθω μεσα στην εβδομάδα με νέα (ελπίζω...).
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον!