Monster 695 ρουλεμαν?

Μακρυά από μας...
Απάντηση
loud
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Παρ 20 Ιαν 2012, 11:49
Gender: Male
Bike: Monster 695

Monster 695 ρουλεμαν?

Δημοσίευση από loud »

Γεια σας,

έχω το εξής πρόβλημα στάζει λάδι στην εξάτμιση (κατω μέρος που χωρίζουν οι σωλήνες) - και ειμαι καπνιστος - ρωτώντας το μηχανικό μου τι είναι αυτό, μιας και εγώ είμαι άσχετος, μου είπε ότι καποιο ρουλεμαν/γραναζι δεν κάνει σωστή κίνηση και πετάει τα λάδια.

για επισκευή μου είπε θέλει λύσιμο όλη να βρεθεί ανταλλακτικο και να υπολογίζω 500αρα και 2-3 μήνες!!!!

κάποια συμβουλή ...

εγώ συνεχίζω και την κυκλοφορώ απλά δεν την πιέζω ...

ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
Raf
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 5679
Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
Gender: Male
Bike: Monster 900
Other: Ss1000ds
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Monster 695 ρουλεμαν?

Δημοσίευση από Raf »

Μηπως σταζει αναμεσα από τα καρτερ του μοτερ εκει που ενωνονται?
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
loud
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Παρ 20 Ιαν 2012, 11:49
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Monster 695 ρουλεμαν?

Δημοσίευση από loud »

Raf έγραψε:Μηπως σταζει αναμεσα από τα καρτερ του μοτερ εκει που ενωνονται?
μπορει ... εχει γίνει χάλια εκει και δεν μπορω να την δω απο κάτω, θα βγαλω φωτο να στειλω, αρχικά νόμιζα ότι ήταν από το φίλτρο λαδιου, αλλά εκεί κάτω είναι.
Δημήτρης-1-
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2013, 20:17
Gender: Male
Bike: ST4
Other: Vespa Rally 1974
Τοποθεσία: Χανιά - Λάρισα

Re: Monster 695 ρουλεμαν?

Δημοσίευση από Δημήτρης-1- »

Πλυντην καλα να καθαρισει κ μετα ριξε πουδρα για να μπορεσεις να εντοπισεις τη διαρροη
Άβαταρ μέλους
fantaraki
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 265
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2008, 04:41
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: Monster 695 ρουλεμαν?

Δημοσίευση από fantaraki »