Βολτα με το Multi

Τι μας συμβαίνει καθημερινά

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
vittorio
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τετ 05 Νοέμ 2008, 10:03
Gender: Male
Bike: 851
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Βολτα με το Multi

Δημοσίευση από vittorio »

Παρολλο το κρυο -που εντελει δεν ηταν και τοσο πολυ-βγηκα μια βολτα στο φτερο στο δευτερο ποδι της Χαλκιδικης. Το απολαυσα απιστευτα, λογω καιρου η κινηση ανυπαρκτη, κυριολεκτικα εγω ο δρομος και το Ιταλικο!
Οι εντυπωσεις: Ειχα ξεχασει πως συμπεριφερονται οι πραγματικες μοτοσυκλετες! Βλεπετε για πολλους και διαφορους λογους, ειχα προτιμησει ιαπωνικα μοντελα, τα οποια τις περισσοτερες φορες τα εβαζα διαφορα εξαρτηματα για να μπορεσω να βελτιωσω την συμπεριφορα τους. Το Multi μου θυμιζει το στησιμο που εχα κανει στο 98αρι μου CBR 900 με πληρως ρυθμιζομενες WP προς πισω και φρενα της Braking. Ομως το Multi σε κατηγορια δεν ειναι SS, οπως ηταν το Honda, κι ομως εχει την ιδια ακριβη συμπεριφορα που ειχε εκεινο, μονο που ετσι ειναι απο το εργοστασιο! Εχεις ενα ανετο ψηλο street της κατηγοριας TDM, Tiger, με στησιμο και ακριβεια σε αισθηση απο ενα SS! To ξερω, φαινεται, ολος ο κοσμος το λεει, κι εγω εχω οδηγησει κι αλλες φορες Ducati, αλλα καθε φορα ειναι μια αποκαλυψη για μενα!
Καθε φορα τρωω το ιδιο ξαφνιασμα, το ιδιο σπαρταρισμα, την ιδια ικανοποιηση, επιτελους δεν βαριεμαι οταν οδηγαω, πρεπει να επαναπρογραματισω τον εγκεφαλο μου απο την αρχη, αυτο το κομψοτεχνημα της μηχανικης που εχω κατω απο τα ποδια μου δεν ειναι αναισθητο, αντιδραει, σε ακουει, δεν σηκωνει μακακιες, θελει την προσοχη σου, την συμμετοχη σου για να παει. Επιτελους εχω ανδρεναλινη οταν το πιεζω, διασκεδαζω αφανταστα!
Μην πειτε, καλως το εξωγηινο, μπορει να το εχετε συνηθησει οι περισσοτεροι, αλλα, φανταστητε την χαρα ενος ανθρωπου που λες και γεννηθηκε χθες και ξαφνικα αρχισε να αισθανεται! Δεν ειμαι υπερβολικος, πρωτη φορα εχω τοση λαχταρα για ενα αντικειμενο, τωρα καταλαβαινω...

Βεβαια δεν ειναι ολα για ολα ροδινα, η μοτοσυκλετα φαινεται οτι εχει ρυθμιστει στου τελειους Ιταλικους δρομους, σπαρταραει σαν τρελο στο Ελληνικο χαος που λεγονται "δρομοι", καθοτι ειναι υπερβολικα ακαμπτο το πλαισιο του, οι αναρτησεις θελουν σεταρισμα και αρκετο παιδεμα για να τις φερω στα μετρα μου, το μοτερ -ιδιως με αυτες τι θερμοκρασιες- θελει προσοχη στο ζεσταμα και δουλευει καλα απο καποια θερμοκρασια και πανω καλα και το ιδιο επισης και τα φρενα. Αλλα δεν μπορεις να τα εχεις ολα, ξερεις τι παιρνεις γι αυτο το παιρνεις! Ειναι πταισματα μπροστα στο πακετο που σου προσφερει.

Αν εχει καποιος καποιες ρυθμισεις για τις αναρτησεις για να μην ψαχνομαι απο την αρχη, θα το εκτιμουσα, ιδιαιτερα...

Αυτα τα ολιγα... :)
Εικόνα
multigio

Re: Βολτα με το Multi

Δημοσίευση από multigio »

vittorio έγραψε:αυτο το κομψοτεχνημα της μηχανικης που εχω κατω απο τα ποδια μου δεν ειναι αναισθητο, αντιδραει, σε ακουει, δεν σηκωνει μακακιες, θελει την προσοχη σου, την συμμετοχη σου για να παει.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Να προσθέσω και κάτι ακόμα για το multi. . .;Δεν μοιάζει με κανένα αλλό μηχανάκι!Είναι μοναδικό!
Άβαταρ μέλους
Anvas
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
Gender: Male
Other: Moto Guzzi 1200sport
Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
Επικοινωνία:

Re: Βολτα με το Multi

Δημοσίευση από Anvas »

Και φαντάσου Vittorio, δεν είδες τίποτα ακόμα! :mrgreen: Σε κανα δυο χρόνια θα λες τόσα κι άλλα τόσα! Για τις ρυθμίσεις τώρα, δε θέλει πολύ σφικτό ρύθμισμα-για δρόμο-. Απλώς δε χρειάζεται. Κάπου στη μέση όλα. Δε ξέρω τα κιλά σου βέβαια. Και μέχρι τώρα δεν είδα κακό δρόμο που να το αναστατώνει. Και μη ξεχνάς είναι κλασσική ντουντούκα: Όσο περισσότερο γκάζι της δώσεις μέσα στη στροφή-προς την έξοδο, τόσο πιο σταθερό είναι.
Aνδρέας Β.
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Βολτα με το Multi

Δημοσίευση από Doc »

Anvas έγραψε:Και μη ξεχνάς είναι κλασσική ντουντούκα: Όσο περισσότερο γκάζι της δώσεις μέσα στη στροφή-προς την έξοδο, τόσο πιο σταθερό είναι.
Ισχύει σε όοολα τα μηχανάκια.
Άβαταρ μέλους
vittorio
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τετ 05 Νοέμ 2008, 10:03
Gender: Male
Bike: 851
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Βολτα με το Multi

Δημοσίευση από vittorio »

Anvas έγραψε:Και φαντάσου Vittorio, δεν είδες τίποτα ακόμα! :mrgreen: Σε κανα δυο χρόνια θα λες τόσα κι άλλα τόσα! Για τις ρυθμίσεις τώρα, δε θέλει πολύ σφικτό ρύθμισμα-για δρόμο-. Απλώς δε χρειάζεται. Κάπου στη μέση όλα. Δε ξέρω τα κιλά σου βέβαια. Και μέχρι τώρα δεν είδα κακό δρόμο που να το αναστατώνει. Και μη ξεχνάς είναι κλασσική ντουντούκα: Όσο περισσότερο γκάζι της δώσεις μέσα στη στροφή-προς την έξοδο, τόσο πιο σταθερό είναι.
Ετσι το "δουλευω" ετσι κι αλλιως, το εχω διαπιστώσει ποσο σταθερο ειναι σαν δυναμική συμπεριφορά, το ιδιο εχω κανει και σε πιστα οταν οδηγησα παλιοτερα, μονο που δεν γινεται να εχεις εμπιστοσυνη στους κωλοδρομους για να εφαρμοσεις καποια πραγματα ακομα και υπο κλιμακα! Ειμαι κοντα 100 κιλα και βλεπω οτι το πιρουνι ειναι αρκετα μαλακο στην στανταρ προφορτιση για τα κιλα μου. Τρελαίνεται να μπαινει στην εισοδο φρεναρισμενο, ομως αν συναντησει ανωμαλια το πιρουνι βυθιζεται αποτομα και καθοτι μαλλον εχει προοδευτικα ελατηρια αποσυμπιεζεται αποτομα, μαλλον χρειαζεται και το αμορτισερ καποια διαφορά στα κλικ. Απο την πισω αναρτηση δεν εχω ιδιαιτερο παραπονο μονο το οτι οταν πας να μπεις ντριφταροντας μα αναποδο τιμονι στην εισοδο, αισθανεσαι την αναρτηση συμπιεζεται προοδευτικα μεχρι ενος σημειου και επειδη σαν κατασκευη εχει απιστευτη προσφυση πιανει αποτομα και τιναζει ολη την μοτοσυκλετα και σου χαλαει την εισοδο! Αλλα ειπαμε πρεπει να δω ολο το στυλ απο την αρχη, τωρα εχω Ducati!
Παντως με τις ρυθμισεις οχι πολυ σκληρα, οχι πολυ μαλακα, συμφωνω κι εγω...

Grazie per l'interesse :)
Εικόνα
Απάντηση