Δημήτρη μια κάτω είχε πει ο Χούντρας και οι εκπαιδευτές το ίδιο (τουλάχιστον στο δικό μου το group...). Δεν παίζει να πας με μια πάνω, και στην πράξη στο τελευταίο session φάνηκε. Ήταν πολύ πιο προβλέψιμες οι ολισθήσεις στο πίσω μέρος με μια κάτω...REDMONSTER έγραψε: Νικολα εχει δικιο ο Θανασης, ημουν εκει μαζι του στο 0-300 riding schoοl και μας εκανε μεγαλη εντυπωση οταν το ελεγε ο Χουντρας.
Παραδοξως εκεινη τη μερα που καναμε το μαθημα στο τελευταιο session αρχισε να βρεχει καλα και μας ζητησε απ'ολους να εχουμε μια σχεση πανω.
Οδήγηση υπο βροχή!
Συντονιστής: sue
-
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1193
- Εγγραφή: Δευ 07 Απρ 2008, 00:50
- Gender: Male
- Other: F800GS
- Τοποθεσία: Canada
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Άσχετα με το τι είπε/δεν είπε ο οποιοσδήπιοτε, το σωστό στη βροχή είναι μία κάτω. Ή να το πούμε διαφορετικά: με τη σχέση εκείνη όπου για την ταχύτητα που θες να κινείσαι, το μοτέρ σου θα είναι σε στροφές υψηλότερες από τις στροφές που αποδίδει την μέγιστη ροπή του. (... άρα μία κάτω)
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Υπάρχει και μηχανολογική εξήγηση γιαυτό.....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Τι περιμενεις λοιπον;;Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Υπάρχει και μηχανολογική εξήγηση γιαυτό.....
ENGAKATS caminando por la vida
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Κάπου το πόσταρα Αλεξ....το ψάχνω ...είναι μεγάλο...
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1385
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
- Gender: Male
- Other: Κ1200S - F800s
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
εχθες ερχομενος απο Διακοφτο, στην προσπα8εια μου να κανω προσπεραση σε μια νταλικα ενω εριχνε καλη βροχη ανοιγω γκαζι απο 110.
Η αληθεια ειναι οτι δεν ηταν απαλο το ανοιγμα αλλα ουτε και τσαρουχωμα.
Η μηχανη εγραψε 140-150 χλμ και ξαφνικα αρχησαν τα αποτομα χαστουκια στην ''ουρα'.
Εκλεισα το γκαζι και τελοσ καλο ολα καλα αλλα γεμησα το εσωρουχο με ακαθαρσιες.....
Η αληθεια ειναι οτι δεν ηταν απαλο το ανοιγμα αλλα ουτε και τσαρουχωμα.
Η μηχανη εγραψε 140-150 χλμ και ξαφνικα αρχησαν τα αποτομα χαστουκια στην ''ουρα'.
Εκλεισα το γκαζι και τελοσ καλο ολα καλα αλλα γεμησα το εσωρουχο με ακαθαρσιες.....
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Υδρολίσθηση
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
οτι χειρότερο....Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Υδρολίσθηση
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
+1Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Υδρολίσθηση
Στη βροχή βάζουμε και λίγο μεγαλύτερη πίεση στα λάστιχα
- jimmysds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 11:23
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: ktm990adv,300exc-e
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Αυτο εξαρταται απο τον τυπο ελαστικου , σε αλλα λαστιχα δουλευει να βαλουμε λιγο παραπανω και σε αλλα χρειαζεται λιγα psi λιγοτερο+1
Στη βροχή βάζουμε και λίγο μεγαλύτερη πίεση στα λάστιχα
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
[quote="jimmysdsΑυτο εξαρταται απο τον τυπο ελαστικου , σε αλλα λαστιχα δουλευει να βαλουμε λιγο παραπανω και σε αλλα χρειαζεται λιγα psi λιγοτερο [/quote]
Για να μειώσεις/καθυστερήσεις/αποφύγεις την υδρολίσθηση τι θες ? Θες μικρότερη επιφάνεια ελαστικού στο δόμο. Άρα ? Άρα μεγαλύτερη πίεση (εννοείται σε λογικά πλαίσια)
Για να μειώσεις/καθυστερήσεις/αποφύγεις την υδρολίσθηση τι θες ? Θες μικρότερη επιφάνεια ελαστικού στο δόμο. Άρα ? Άρα μεγαλύτερη πίεση (εννοείται σε λογικά πλαίσια)
- jimmysds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 11:23
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: ktm990adv,300exc-e
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Συμφωνω εν μερει !
Πιστευω οτι για να μειωσεις την υδρολισθηση χρειαζεσαι τα αυλακια του ελαστικου να μπορουν να αποβαλουν το νερο οσο πιο γρηγορα και ικανα γινεται αλλα ταυτοχρονα να μπορει να παταει και οσο το δυνατον περισσοτερο ελαστικο στο δρομο !
Αρα για παραδειγμα αν το ελαστικο που φοραμε ειναι τυπου supercorsa , το οποιο εχει αυλακια μονο στο κεντρο με ελαχιστο βαθος και πλατος καλο ειναι να δωσουμε λιγο psi παραπανω οπως λες
Αν ομως το ελαστικο ειναι τυπου ας πουμε pirelli scorpion ή καποιο λαστιχο με αρκετα μεγαλα αυλακια , με λιγο χαμηλοτερη πιεση θα πατησει περισσοτερη επιφανεια ελαστικου στο δρομο και το ανοιγμα στα αυλακια θα εχει μειωθει απειροελαχιστα !
Εγω παρολα αυτα προσπαθω να οδηγω με τις ιδιες πιεσεις στεγνο-βρεγμενο ,εκτος απο το καθαροαιμο που οταν χρειαζεται για τον α-β λογο να πατησω ασφαλτο κατεβαζω ακομα περισσοτερο τις πιεσεις γιατι τα αυλακια απο τα τακουνια ειναι ετσι και αλλιως τεραστια και η επιφανεια που παταει στο δρομο ελαχιστη!
Πιστευω οτι για να μειωσεις την υδρολισθηση χρειαζεσαι τα αυλακια του ελαστικου να μπορουν να αποβαλουν το νερο οσο πιο γρηγορα και ικανα γινεται αλλα ταυτοχρονα να μπορει να παταει και οσο το δυνατον περισσοτερο ελαστικο στο δρομο !
Αρα για παραδειγμα αν το ελαστικο που φοραμε ειναι τυπου supercorsa , το οποιο εχει αυλακια μονο στο κεντρο με ελαχιστο βαθος και πλατος καλο ειναι να δωσουμε λιγο psi παραπανω οπως λες
Αν ομως το ελαστικο ειναι τυπου ας πουμε pirelli scorpion ή καποιο λαστιχο με αρκετα μεγαλα αυλακια , με λιγο χαμηλοτερη πιεση θα πατησει περισσοτερη επιφανεια ελαστικου στο δρομο και το ανοιγμα στα αυλακια θα εχει μειωθει απειροελαχιστα !
Εγω παρολα αυτα προσπαθω να οδηγω με τις ιδιες πιεσεις στεγνο-βρεγμενο ,εκτος απο το καθαροαιμο που οταν χρειαζεται για τον α-β λογο να πατησω ασφαλτο κατεβαζω ακομα περισσοτερο τις πιεσεις γιατι τα αυλακια απο τα τακουνια ειναι ετσι και αλλιως τεραστια και η επιφανεια που παταει στο δρομο ελαχιστη!
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Τα αυλάκια/χάραξη της αποχέτευσης του νερού σε κλάθε λάστιχο, έχουν ένα όριο που μετράται σε όγκο νερού στη μνονάδα του χρόνου. Είναι συγκεκριμένο και πεπερασμένο, όταν αυτό ξεπεραστεί έρχεται η υδρολίσθηση. Ότι λάστιχο κι αν φοράμε, στη βροχή θέλουμε είτε τη στάνταρ πίεση στα ελαστικά, είτε λίγο μεγαλύτερη, σε κάθε περίπτωση όχι μεγαλύτερη πάντως (μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού στο δρόμο = μεγαλύτερος όγκος νερού = μεγαλύτερο "έργο" για την αποχέτευσή του = η υδρολίσθηση λέρχεται γρηγορότερα)
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1385
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
- Gender: Male
- Other: Κ1200S - F800s
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
DIABLO CORSA III ειναι τα δικα μου και ειναι και για αλλαγη σε λιγο καιρο.
Το θεμα ειναι οτι η μηχανη με το που αγγιξε τις 6,000 στροφες(αρχιζει να ροπιαζει)εκανε ζειμπεκικα.
Παιδες προσοχη.
Οι δρομοι με την βροχη γινοντε παγιδα.
Να πω ομως οτι με τα Μετζαλερ Μ3 σπορτεκ στο βρεγμενο δεν ειχα κανενα θεμα.
Το θεμα ειναι οτι η μηχανη με το που αγγιξε τις 6,000 στροφες(αρχιζει να ροπιαζει)εκανε ζειμπεκικα.
Παιδες προσοχη.
Οι δρομοι με την βροχη γινοντε παγιδα.
Να πω ομως οτι με τα Μετζαλερ Μ3 σπορτεκ στο βρεγμενο δεν ειχα κανενα θεμα.
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
-
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2615
- Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 19:27
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Δείτε κι εδώ http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=8026" onclick="window.open(this.href);return false; που είχαμε ανοίξει πάλι μια συζήτηση κι αν θεωρεί κάποιος μοντ ότι μπορούν να συγχωνευτούν τα 2 θέματα μ'ένα τίτλο, ας το κάνει...
''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
- jimmysds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 11:23
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: ktm990adv,300exc-e
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Αν προσεξεις ενα βροχινο λαστιχο θα δεις οτι ειναι τιγκα στα αυλακια αλλα απο την αλλη η κορωνα του ειναι πολυ πιο αργη απο οτι σε ενα λαστιχο σαν αυτα που αναφερω παραπανω !Doc έγραψε:Τα αυλάκια/χάραξη της αποχέτευσης του νερού σε κλάθε λάστιχο, έχουν ένα όριο που μετράται σε όγκο νερού στη μνονάδα του χρόνου. Είναι συγκεκριμένο και πεπερασμένο, όταν αυτό ξεπεραστεί έρχεται η υδρολίσθηση. Ότι λάστιχο κι αν φοράμε, στη βροχή θέλουμε είτε τη στάνταρ πίεση στα ελαστικά, είτε λίγο μεγαλύτερη, σε κάθε περίπτωση όχι μεγαλύτερη πάντως (μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού στο δρόμο = μεγαλύτερος όγκος νερού = μεγαλύτερο "έργο" για την αποχέτευσή του = η υδρολίσθηση λέρχεται γρηγορότερα)
Αρα προσπαθει να βρει τη χρυση τομη στο να διωχνει το νερο και να παταει ταυτοχρονα καλυτερα στο δρομο !
Αυτο επισης μπορεις να το δεις και στα λαστιχα του αυτοκινητου οπου ολη η επιφανεια του ελαστικου παταει στο δρομο αλλα απο την αλλη ειναι γεματο αυλακια !
Για αυτο λεω οτι ολα τα παραπανω εξαρτιονται απο τον τυπο ελαστικου που φοραμε .
Και για να σου λυθει η απορια ελα μια μερα με βροχη να σου δωσω το τακουνατο βολτα , με πιεσεις δρομου και μετα να το οδηγησεις με πιεσεις πιο χαμηλες και θα καταλαβεις τη διαφορα κατευθειαν, γιατι γλιστραει στη βροχη ετσι και αλλιως για πλακα .
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
jimmysds έγραψε:
Αν προσεξεις ενα βροχινο λαστιχο θα δεις οτι ειναι τιγκα στα αυλακια αλλα απο την αλλη η κορωνα του ειναι πολυ πιο αργη απο οτι σε ενα λαστιχο σαν αυτα που αναφερω παραπανω !
Αρα προσπαθει να βρει τη χρυση τομη στο να διωχνει το νερο και να παταει ταυτοχρονα καλυτερα στο δρομο !
Αυτο επισης μπορεις να το δεις και στα λαστιχα του αυτοκινητου οπου ολη η επιφανεια του ελαστικου παταει στο δρομο αλλα απο την αλλη ειναι γεματο αυλακια !
Για αυτο λεω οτι ολα τα παραπανω εξαρτιονται απο τον τυπο ελαστικου που φοραμε .
Και για να σου λυθει η απορια ελα μια μερα με βροχη να σου δωσω το τακουνατο βολτα , με πιεσεις δρομου και μετα να το οδηγησεις με πιεσεις πιο χαμηλες και θα καταλαβεις τη διαφορα κατευθειαν, γιατι γλιστραει στη βροχη ετσι και αλλιως για πλακα .
Δεν είναι συγκρίσιμα .
Αν δεν έχεις οδηγήσει χωματερό με την από 0 έως καθόλου πρόσφυση , το να το πάς σε βρεγμένο δρόμο είναι αν μη τι άλλο επικίνδυνο .
The Uncle
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
+1sakman έγραψε: Δεν είναι συγκρίσιμα .
Αν δεν έχεις οδηγήσει χωματερό με την από 0 έως καθόλου πρόσφυση , το να το πάς σε βρεγμένο δρόμο είναι αν μη τι άλλο επικίνδυνο .
To "τακουνάτο" λάστιχο δεν έχει καμιά δουλειά στην άσφαλο, πόσο μάλλον σε βρεγμένο.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Εγώ όταν βρέχει κυκλοφορώ μόνο στο οδικό δίκτυο της Ευρυτανίας
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Aυτο το τσιρλι-πορτοκαλοκιτρινο που τελικα εχει και αλατι μεσα και ειναι για τον παγο περισσοτερο, δεν κανει την διαφορα στην Αγγλικη ασφαλτο. Πραγματικα η ασφαλτος ειναι σαγρε και πιανει οποιοδηποτε λαστιχο σε οποιαδηποτε κατασταση.ENGAKATS έγραψε:Ελλαδα και Ισπανια ειναι κινδυνος-θανατος οι λευκες γραμμες... Στην Ισπανια ειναι λιιιιιγο καλυτερα απο Ελλαδα αλλα και παλι ΧΑΛΙΑ σε σχεση με Βορεια Ευρωπη.
+1 σε αυτο που λες για την Αγγλια. Το τελικο αποτελεσμα ειναι σαν να εχει υφη ντουκοχαρτου ο δρομος. Με τον καιρο τριβεται αλλα οταν ειναι καινουργιο και καλα κολημενο κατω.... Μιλαμε το φρεναρισμα ειναι απο αλλο πλανητη!!!!
Χαρακτηριστικα παραθετω το εξης αληθινο γεγονος: Suzuki RF-400, δικαβαλο, μολις εχει βγει απτο γκαραζ μετα απο 3 χρονια ακινησιας και διαπιστωνετε οτι μπροστα τακακια...απλα...γιοκ! με βροχη και ΠΙΣΩ μονο φρενο, και ρυθμους οχι γρηγορους αλλα ουτε κοτας...δεν ενιωσα (ως συνεπηβατης) πουθενα ανχος!
Βεβαια για να αποκτησουμε τετοια ποιοτητα ασφλατου στην Ελλαδα....θαχουν παρι συνταξη τα δυσεγκονα μας....
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Αλλο το αλατι (grit) για τον παγο και αλλο αυτο που βαζουν στις διαβασεις πεζων, στα τελευταια μετρα πριν τα φαναρια (εκει που φρεναρουν ολοι) αλλα και σε μερικα μικρα roundabouts...Xenokratis έγραψε:Aυτο το τσιρλι-πορτοκαλοκιτρινο που τελικα εχει και αλατι μεσα και ειναι για τον παγο περισσοτερο, δεν κανει την διαφορα στην Αγγλικη ασφαλτο. Πραγματικα η ασφαλτος ειναι σαγρε και πιανει οποιοδηποτε λαστιχο σε οποιαδηποτε κατασταση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ati
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 5255
- Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 02:09
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
πυριτιο?ENGAKATS έγραψε: (Mitσος εγραψε)
Στην Αγγλια δε, θυμαμαι οτι καθε χειμωνα περνουσε ο δημος και εριχνε ενα ειδος αμμου?
Enga σεντραρε
Το τελικο αποτελεσμα ειναι σαν να εχει υφη ντουκοχαρτου ο δρομος. Με τον καιρο τριβεται αλλα οταν ειναι καινουργιο και καλα κολημενο κατω.... Μιλαμε το φρεναρισμα ειναι απο αλλο πλανητη!!!!
το μηχανακι μου εχει κοκκινο ψαλιδι
Proud member of...
ΜπεεΕεεΕΕΕεεεΕΕΕεεεεΕΕ
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Ντεν ξερω καρντια μου τι υλικο χρησιμοποιουν... Ξερω ομως το αποτελεσμα. Αντε γεια λεμε!!
Το χρησιμοποιουν μαζι με μπογια και σε σκαλοπατια για να μην γλυστρας... Ειναι μπροστα λεμε οι ανθρωποι (σε ορισμενα πραγματα)
Το χρησιμοποιουν μαζι με μπογια και σε σκαλοπατια για να μην γλυστρας... Ειναι μπροστα λεμε οι ανθρωποι (σε ορισμενα πραγματα)
ENGAKATS caminando por la vida
- vlassos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 13:35
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Τοποθεσία: Χανιά
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Νομίζω οτι το πάτε μακρυά χωρίς λόγο, τα λάστιχα της μηχανής λόγω κατασκευης δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα υδρολίσθησης σε αντίθεση με αυτά των αυτοκινητων ή των αεροσκαφών λόγω σχήματος του πελματος.
Η ταχύτητα υδρολισθησης είναι ίση με μία σταθερα η οποία εξαρτάται από την ποιότητα του οδοστρωματος και του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με αυτό επί (Χ) την τετραγωνική ρίζα της πίεσης του ελαστικού
Αρα όταν αυξάνεις την πίεση του ελαστικού ουσιαστικά αυξάνεις την ταχύτητα στην οποία θα παρουσιασθεί η υδρολίσθηση επειδή όμως προκειται περι τετραγωνικης ρίζας μικρή αύξηση της πίεσης έχει αμελητεο αποτέλεσμα εως μηδενικο αποτέλεσμα οτι διαφορα εχει η τερταγωνικη ριζα του 30 απο του 32 πχ).
Ακόμα επειδη στην κινηση σε δημοσιους δρόμους η επιφανεια του δρόμου αλλάζει (ειδικά στην ελλαδα) και δεν εχουμε παντου τον ιδιο συντελεστη τριβής καταλαβαίνεται ότι μιλαμε για ψύλλους στα άχυρα.
Αυτο που έχει σημασια στη μηχανη είναι ότι σε βρεγμενο δρόμο ελλατώνεται η καθετη δύναμη που το λάστιχο μπορεί να διαχειρισθει πριν γλυστρισει άρα οτι κάνεις το κάνεις σε μικροτερη έκταση και πιο ομαλα απ οτι στο στεγνο.
Η ταχύτητα υδρολισθησης είναι ίση με μία σταθερα η οποία εξαρτάται από την ποιότητα του οδοστρωματος και του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με αυτό επί (Χ) την τετραγωνική ρίζα της πίεσης του ελαστικού
Αρα όταν αυξάνεις την πίεση του ελαστικού ουσιαστικά αυξάνεις την ταχύτητα στην οποία θα παρουσιασθεί η υδρολίσθηση επειδή όμως προκειται περι τετραγωνικης ρίζας μικρή αύξηση της πίεσης έχει αμελητεο αποτέλεσμα εως μηδενικο αποτέλεσμα οτι διαφορα εχει η τερταγωνικη ριζα του 30 απο του 32 πχ).
Ακόμα επειδη στην κινηση σε δημοσιους δρόμους η επιφανεια του δρόμου αλλάζει (ειδικά στην ελλαδα) και δεν εχουμε παντου τον ιδιο συντελεστη τριβής καταλαβαίνεται ότι μιλαμε για ψύλλους στα άχυρα.
Αυτο που έχει σημασια στη μηχανη είναι ότι σε βρεγμενο δρόμο ελλατώνεται η καθετη δύναμη που το λάστιχο μπορεί να διαχειρισθει πριν γλυστρισει άρα οτι κάνεις το κάνεις σε μικροτερη έκταση και πιο ομαλα απ οτι στο στεγνο.
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Eχεις φαει και συ τα νιατα σου στο νησι?!!?ENGAKATS έγραψε:Αλλο το αλατι (grit) για τον παγο και αλλο αυτο που βαζουν στις διαβασεις πεζων, στα τελευταια μετρα πριν τα φαναρια (εκει που φρεναρουν ολοι) αλλα και σε μερικα μικρα roundabouts...
Οπως και 100 μετρα πριν απο φαναρια η ασφαλτος γινεται ακομα πιο τραχυα!!
ΒΑΝ για το οff-topic και συνεχιζουμε το thread
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....