Xenokratis έγραψε:Eχεις φαει και συ τα νιατα σου στο νησι?!!?
Οπως και 100 μετρα πριν απο φαναρια η ασφαλτος γινεται ακομα πιο τραχυα!!
ΒΑΝ για το οff-topic και συνεχιζουμε το thread
9 χρονια, σχεδον 3 διτροχος...
vlassos έγραψε:Νομίζω οτι το πάτε μακρυά χωρίς λόγο, τα λάστιχα της μηχανής λόγω κατασκευης δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα υδρολίσθησης σε αντίθεση με αυτά των αυτοκινητων ή των αεροσκαφών λόγω σχήματος του πελματος.
Η ταχύτητα υδρολισθησης είναι ίση με μία σταθερα η οποία εξαρτάται από την ποιότητα του οδοστρωματος και του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με αυτό επί (Χ) την τετραγωνική ρίζα της πίεσης του ελαστικού
Αρα όταν αυξάνεις την πίεση του ελαστικού ουσιαστικά αυξάνεις την ταχύτητα στην οποία θα παρουσιασθεί η υδρολίσθηση επειδή όμως προκειται περι τετραγωνικης ρίζας μικρή αύξηση της πίεσης έχει αμελητεο αποτέλεσμα εως μηδενικο αποτέλεσμα οτι διαφορα εχει η τερταγωνικη ριζα του 30 απο του 32 πχ).
Ακόμα επειδη στην κινηση σε δημοσιους δρόμους η επιφανεια του δρόμου αλλάζει (ειδικά στην ελλαδα) και δεν εχουμε παντου τον ιδιο συντελεστη τριβής καταλαβαίνεται ότι μιλαμε για ψύλλους στα άχυρα.
Αυτο που έχει σημασια στη μηχανη είναι ότι σε βρεγμενο δρόμο ελλατώνεται η καθετη δύναμη που το λάστιχο μπορεί να διαχειρισθει πριν γλυστρισει άρα οτι κάνεις το κάνεις σε μικροτερη έκταση και πιο ομαλα απ οτι στο στεγνο.
vlassos έγραψε:Νομίζω οτι το πάτε μακρυά χωρίς λόγο, τα λάστιχα της μηχανής λόγω κατασκευης δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα υδρολίσθησης σε αντίθεση με αυτά των αυτοκινητων ή των αεροσκαφών λόγω σχήματος του πελματος.
Η ταχύτητα υδρολισθησης είναι ίση με μία σταθερα η οποία εξαρτάται από την ποιότητα του οδοστρωματος και του ελαστικού που έρχεται σε επαφή με αυτό επί (Χ) την τετραγωνική ρίζα της πίεσης του ελαστικού
Αρα όταν αυξάνεις την πίεση του ελαστικού ουσιαστικά αυξάνεις την ταχύτητα στην οποία θα παρουσιασθεί η υδρολίσθηση επειδή όμως προκειται περι τετραγωνικης ρίζας μικρή αύξηση της πίεσης έχει αμελητεο αποτέλεσμα εως μηδενικο αποτέλεσμα οτι διαφορα εχει η τερταγωνικη ριζα του 30 απο του 32 πχ).
Ακόμα επειδη στην κινηση σε δημοσιους δρόμους η επιφανεια του δρόμου αλλάζει (ειδικά στην ελλαδα) και δεν εχουμε παντου τον ιδιο συντελεστη τριβής καταλαβαίνεται ότι μιλαμε για ψύλλους στα άχυρα.
Αυτο που έχει σημασια στη μηχανη είναι ότι σε βρεγμενο δρόμο ελλατώνεται η καθετη δύναμη που το λάστιχο μπορεί να διαχειρισθει πριν γλυστρισει άρα οτι κάνεις το κάνεις σε μικροτερη έκταση και πιο ομαλα απ οτι στο στεγνο.
Η υδρολίσθηση γιατί εξαρτάται από την (όποια) ποιότητα του οδοστρώματος ?
Γιατι για να δημιουργηθει το φαινομενο απαιτειται συγκεντρωση συγκεκριμενου παχους νερου (νομιζω απο 2.5mm και πάνω) αν το οδοστρωμα εινα "σαγρε" οι ανωμαλιες που εχει επιτρεπει την επαφη του ελαστικου με το οδοστρωμα παρα το γεγονος οτι σε ορισμενα σημεια του το λάστιχο δεν θα εχει επαφη ενω όταν η επιφανεια είναι τελείως λεία το λαστιχο δεν θα εχει καμμία επαφή.
Ακομα εαν το οδοστρωμα εχει λακουβες (κοινως λιμνάζοντα ύδατα) τότε στα σημεια αυτά μπορει ευκολοτερα να προκληθει υδρολισθιση
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
Doc έγραψε:Άσχετα με το τι είπε/δεν είπε ο οποιοσδήπιοτε, το σωστό στη βροχή είναι μία κάτω. Ή να το πούμε διαφορετικά: με τη σχέση εκείνη όπου για την ταχύτητα που θες να κινείσαι, το μοτέρ σου θα είναι σε στροφές υψηλότερες από τις στροφές που αποδίδει την μέγιστη ροπή του. (... άρα μία κάτω)
Συμφωνώ, ίσως και επειδή η πρόσφυση "σπάει" απότομα στο βρεγμένο, είναι πιο ελεγχόμενο το γλύστρημα με μικρότερη σχέση, αφού και ο τροχός σπινιάροντας κάνει λιγότερες
περιστροφές.
Στην Σταδίου στο ύψος του Συντάγματος κόντεψα να πέσω μέρα μεσημέρι με ήλιο ντάλα και εντελώς στεγνό οδόστρωμα, περνώντας πάνω από άσπρη γραμμή και με κανονική οδήγηση (και με λάστιχα φρέσκα ε;). Φαντάσου να έβρεχε κιόλας