Οδήγηση υπο βροχή!
Συντονιστής: sue
- Christos696
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3108
- Εγγραφή: Κυρ 25 Ιαν 2009, 21:50
- Bike: Monster 696
Οδήγηση υπο βροχή!
Μιάς και σήμερα έκανα τη διαδρομή Χανιά-Ηράκλειο υπο βροχή μέχρι το περίφημο Μπαλί, μου ήρθε στο μυαλό να ανοίξω αυτό το θέμα... και να γράψουν οι ειδικοί ή όποιοι έχουν κάνει μαθήματα σε διάφορα μοτοσυγκλετιστικά σχολεία, ή όποιος γνωρίζει τεσπά! διάφορα χρήσιμα tips για το πώς να οδηγάμε, τι να αποφεύφουμε να κάνουμε ή τι πρέπει να κάνουμε όταν οδηγούμε υπο βροχή.
Εγώ αν και έχω το τερατάκι μόνο 1χρόνο και 3 μήνες έχω κάνει κάμποσες διαδρομές υπο βροχή, και έχω παρατηρήσει μερικά πράγματα... (αν λέω λάθος πράγματα ας με διορθώσετε)
-Όχι απότομο άνοιγμα γκαζιού
-Όχι πλαγιάσμτα, η μηχανή σχεδόν όρθια στις στροφές
-Όχι απότομα φρεναρίζματα και χρήση του πίσω φρένου περισσότερο απο το κανονικό
-Αλλαγή σχέσεων πιο πρίν απο το κανονικό
Πιστεύω πως όλα αυτά τα γνωρίζουμε όλοι.... αλλά θέλω να πείτε πράγματα που μπορεί ουτε κάν να περνάνε απο το μυαλό μας...
Υ.Γ:Για πείτε και κανένα κάλό λάστοιχο... φοράω τα Angel και γλιστάνε πολύ, τα μαμά bt-054 που φορούσε ήταν πολύ καλύτερα στη βροχή
Εγώ αν και έχω το τερατάκι μόνο 1χρόνο και 3 μήνες έχω κάνει κάμποσες διαδρομές υπο βροχή, και έχω παρατηρήσει μερικά πράγματα... (αν λέω λάθος πράγματα ας με διορθώσετε)
-Όχι απότομο άνοιγμα γκαζιού
-Όχι πλαγιάσμτα, η μηχανή σχεδόν όρθια στις στροφές
-Όχι απότομα φρεναρίζματα και χρήση του πίσω φρένου περισσότερο απο το κανονικό
-Αλλαγή σχέσεων πιο πρίν απο το κανονικό
Πιστεύω πως όλα αυτά τα γνωρίζουμε όλοι.... αλλά θέλω να πείτε πράγματα που μπορεί ουτε κάν να περνάνε απο το μυαλό μας...
Υ.Γ:Για πείτε και κανένα κάλό λάστοιχο... φοράω τα Angel και γλιστάνε πολύ, τα μαμά bt-054 που φορούσε ήταν πολύ καλύτερα στη βροχή
ducatista #941
- παρασχος ρεπανας
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1124
- Εγγραφή: Σάβ 24 Ιαν 2009, 12:42
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100S
- Other: αλλη..???
- Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ..!!!!!
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
-Όχι απότομο άνοιγμα γκαζιού
-Όχι πλαγιάσμτα, η μηχανή σχεδόν όρθια στις στροφές
-Όχι απότομα φρεναρίζματα και χρήση του πίσω φρένου περισσότερο απο το κανονικό
-Αλλαγή σχέσεων πιο πρίν απο το κανονικό
οχι οδηγηση σε ελληνικους δρομους οταν βρεχει.......
-Όχι πλαγιάσμτα, η μηχανή σχεδόν όρθια στις στροφές
-Όχι απότομα φρεναρίζματα και χρήση του πίσω φρένου περισσότερο απο το κανονικό
-Αλλαγή σχέσεων πιο πρίν απο το κανονικό
οχι οδηγηση σε ελληνικους δρομους οταν βρεχει.......
ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ... ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ..!!!!
- Shaolin Monk
- Member
- Δημοσιεύσεις: 225
- Εγγραφή: Δευ 04 Ιαν 2010, 08:35
- Gender: Male
- Other: gsx1300r
- Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Χρηστο δεν φταινε τα Angel, αλλα ο δρομος. Ηρακλειο - Χανια ειναι ο πιο χαλια δρομος που εχω πετυχει στην Ελλαδα υπο βροχη... Ενω η προσφθση ειναι αποδεκτη ξαφνικα γινεται πιστα του πατιναζ... Ειναι μερικα σημεια που ειναι τοσο τρομακτικα οταν βρεχει πολυ που θελει τρελη προσοχη...
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie
Marie Curie
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Εκτός του ότι του πρέπει να οδηγάμε πολύ προσεκτικά στους ελληνικούς δρόμους...
Εγώ ένα έχω να πω... όσο και να προσέχεις την οδήγηση σου...
Περισσότερο από όλα και το πιο σημαντικό που πρέπει να προσέχεις...
ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Εγώ ένα έχω να πω... όσο και να προσέχεις την οδήγηση σου...
Περισσότερο από όλα και το πιο σημαντικό που πρέπει να προσέχεις...
ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
H δικη μου συμβουλη, εκτως των οσων εχουν προαναφερθει.....ειναι η αποφυγη των μεγαλων κλισεων στο οδοστρομα.
Κοινως κατηφορες-ανηφορες αν μπορειτε να τις αποφυγεετε....
Το νερο το φοβαμαι ειτε με 2 ητε με 4 τροχους..... πλεον τρεμω και τις κατηφορες μετα απο μια ηρωικη τουμπα....χωρις να την καταλαβω!!
Φυσικα ο συντελεστης ΠΑΝΤΑ θα ειναι η αψογη ποιοτητα του Ελληνικου οδοστροματως.....!!
Κοινως κατηφορες-ανηφορες αν μπορειτε να τις αποφυγεετε....
Το νερο το φοβαμαι ειτε με 2 ητε με 4 τροχους..... πλεον τρεμω και τις κατηφορες μετα απο μια ηρωικη τουμπα....χωρις να την καταλαβω!!
Φυσικα ο συντελεστης ΠΑΝΤΑ θα ειναι η αψογη ποιοτητα του Ελληνικου οδοστροματως.....!!
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....
- monsteraki
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1697
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:28
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Προσωπική άποψη συνδιάζοντας γνώσεις σχολείου. εμπειρίας στο δρόμο (κινούμαι καθημερινά βρέξει χιονίσει) και πέντε πραγματάτων που έχω διαβάσει, είναι πως..
κανονική πίεση ελαστικών
στην ευθεία και την κίνηση μια ταχύτητα κάτω για να έχεις περισσότερο φρένο από τον κινητήρα
στις στροφές μια ταχύτητα πάνω (γιατί δε θες να σου πετάξει κανα κωλίδι πάνω στη στροφή και μετά να ψάχνεσαι...)
βγάζω τον κορμό στις στροφές για να πάρει την ελάχιστη δυνατή κλίση η μηχανή αλλά όχι και τη στροφή με 5...
αν χρειαστεί απότομο φρενάρισμα και δεν έχεις μονόδρομο καλύτερα να πιάσεις μόνο τα φρένα γιατί αν κάτω είναι γυαλί και διπλώσει σε κατέβασμα... το πιο πιθανό είναι από την τρομάρα να μην προλάβεις να ακουμπήσεις το συμπλέκτη...
τώρα για τα λάστιχα... προσωπικά με τα Diablo H έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος και στη βροχή... (για τα δεδομένα πάντα των ελληνικών δρόμων ε?... )
κανονική πίεση ελαστικών
στην ευθεία και την κίνηση μια ταχύτητα κάτω για να έχεις περισσότερο φρένο από τον κινητήρα
στις στροφές μια ταχύτητα πάνω (γιατί δε θες να σου πετάξει κανα κωλίδι πάνω στη στροφή και μετά να ψάχνεσαι...)
βγάζω τον κορμό στις στροφές για να πάρει την ελάχιστη δυνατή κλίση η μηχανή αλλά όχι και τη στροφή με 5...
αν χρειαστεί απότομο φρενάρισμα και δεν έχεις μονόδρομο καλύτερα να πιάσεις μόνο τα φρένα γιατί αν κάτω είναι γυαλί και διπλώσει σε κατέβασμα... το πιο πιθανό είναι από την τρομάρα να μην προλάβεις να ακουμπήσεις το συμπλέκτη...
τώρα για τα λάστιχα... προσωπικά με τα Diablo H έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος και στη βροχή... (για τα δεδομένα πάντα των ελληνικών δρόμων ε?... )
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Με μια ταχυτητα πανω σε γλυστερο οδοστρωμα ειναι πιο πιθανο να σου πεταξει κ***ο.... λογω ροπης.monsteraki έγραψε:.
.
.
στην ευθεία και την κίνηση μια ταχύτητα κάτω για να έχεις περισσότερο φρένο από τον κινητήρα
στις στροφές μια ταχύτητα πάνω (γιατί δε θες να σου πετάξει κανα κωλίδι πάνω στη στροφή και μετά να ψάχνεσαι...)
.
.
.
Αυτο που χρειαζεται, ασχετα αν εισαι σε στροφη ή σε ευθεια, ειναι η σωστη ταχυτητα ωστε σε περιπτωση που κλεισεις το γκαζι να μην διπλωσει το πισω μερος απο το φρενο του μοτερ αλλα και σε περιπτωση που ανοιξεις γκαζι θα επιταχυνει οσο ακριβως χρειαζεται, ομαλα χωρις πολλα "κολπα"...
Αν σε στεγνο/μη γλυστερο (το δευτερο δεν ισχυει στην Ελλαδα ) οδοστρωμα ειμαστε 1 φορα επιφυλακτικοι και κοιταμε μακρια μπροστα για να ειμαστε ετοιμοι για ο,τι μπορει να συμβει, τοτε σε βρεγμενο/γλυστερο οδοστρωμα πρεπει να ειμαστε 10 φορες επιφυλακτικοι και να κοιταμε ακομα πιο μακρια ωστε να "διαβαζουμε" καλυτερα την κινηση και τον δρομο...
ENGAKATS caminando por la vida
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
- The Bologneean
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1628
- Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 13:38
- Gender: Male
- Other: Monster S4 (r.i.p.)
- Τοποθεσία: stone(d) city
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
συμβουλη που ειχα παρει απο το δασκαλο γκαζοζα...
"αν πατας το μηχανακι καλα κατω... (και εχεις λαστιχα βεβαια) δεν εχεις προβληματα.."
"αν πατας το μηχανακι καλα κατω... (και εχεις λαστιχα βεβαια) δεν εχεις προβληματα.."
Θωμάς
Proud member of...
ΜπεεΕεεΕΕΕεεεΕΕΕεεεεΕΕ
- monsteraki
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1697
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:28
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
οι εκπαιδευτές ασφαλούς υποστηρίζουν "μία πάνω" και όχι "μια κάτω". κάτι παραπάνω θα ξέρουν...Doc έγραψε:Στη βροχή πάμε με "μία κάτω" και όχι με μία πάνω
τώρα θα μου πεις βέβαια... τι ξέρει ο Χούντρας...
ανάλογα σε ποιές στροφές βρίσκεσαι... προφανώς και προσπαθείς να μη το δουλεύεις στη "ζωντανή" του περιοχή... αλλά ακόμα κι αν φύγει θα φύγει πιο ομαλά με μια πάνω παρά με μια κάτω...ENGAKATS έγραψε: Με μια ταχυτητα πανω σε γλυστερο οδοστρωμα ειναι πιο πιθανο να σου πεταξει κ***ο.... λογω ροπης.
- Shaolin Monk
- Member
- Δημοσιεύσεις: 225
- Εγγραφή: Δευ 04 Ιαν 2010, 08:35
- Gender: Male
- Other: gsx1300r
- Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Και εγω μια πανω...
Μια κατω δεν παλευεται με τιποτα, εχει μια ταση να φευγει συνεχεια.
Μια κατω δεν παλευεται με τιποτα, εχει μια ταση να φευγει συνεχεια.
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie
Marie Curie
- Valentino.Rossi
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1292
- Εγγραφή: Τετ 03 Δεκ 2008, 23:51
- Gender: Male
- Other: αλλη
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη...
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Και εγω συμφωνω με αυτους που λενε μια κατω.....Οταν εχω μια ταχ. κατω παρολο που ειναι βρεγμενο και γλιστραει το οδοστρωμα νιωθω το μηχανακι οτι παταει στην ασφαλτο και καταλαβαινω τι γινεται....Με μια πανω δεν μπορω να παρω πληροφορηση απο το λαστιχο....
9 Παγκοσμια και Vale.....
999s
I am aDUCted
999s
I am aDUCted
- vlassos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Τοποθεσία: Χανιά
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Οταν κινησε σε δρόμους που υπάρχουν αυτοκινητα και κινουνται με σχετικα μεγαλες ταχυτητες (εθνικη οδος, αττικη κλπ) να κρατας μεγαλυτερες αποστασεις απο ότι συνηθως και να κοιτας μακρυα. Ο λόγος είναι ότι τα αυτοκινητα φρεναρουν ευκολοτερα απο τη μηχανη στο βρεγμενο και μπορεις πολυ ευκολα να βρεθεις εκτεθειμενος. Σε τετοια περιπτωση είναι καλυτερα να προσπαθησεις να κινηθεις αναμεσα στα αυτοκινητα και να σταματησεις σιγα-σιγα παρα να ακολουθησεις το ρυθμό επιβραδυνσης τους.
Απεφευγε τις λευκες γραμμες ειδικα όταν στριβεις φρεναρεις επιταχυνεις.
Μη ψαχνεις μια πανω ή κατω το θεμα είναι να οδηγεις όσο πιο μαλακα γινεται και όταν κατεβαζεις να αφινεις τις στροφες να πεφτουν αναλογα με τη ταχυτητα που κινησε ετσι ωστε ο πισω τροχος να κινειται ομαλα.
Τα λαστιχα αργουν πολυ πεισσοτερο να ζεσταθουν, και καλο είναι να εχει ερθει ο κινητηρας σε θερμοκρασια normal λειτουργιας οταν ξεκινας για να μην έχει απροβλεπτη συμπεριφορα ειδικα σε χαμηλες στροφες μεσα στη πολη.
Ακομα οι αλλαγες ταχύτητας πρέπει να γίνονται νωριτερα απ οτι σε στεγνο ειδικα για τις μηχανες που εχουν μεγαλες ιπποδυναμεις (αυτο είναι σχετικό με το μια πανω) και οχι κοντα στη μεγιστη ροπη.
Τελος οταν κινησε σε ανοικτο δρόμο ή με μικρες ταχυτητα σε πολυ βροχη ειναι καλο απο καιρο σε καιρο να πατας λιγο τα φρενα για να διώχνουν το νερο από τους δισκους, ειναι πιθανον αμα χρειασθεις να φρεναρεις ξαφνικα να πατησεις το φρενο και αρχικα να εχεις την αίσθηση οτι δε φρεναρεις ...αν το πατησεις περισσότερο μολις φύγει το νερο το πιθανοτερο ειναι να μπλοκαρει...ετσι έπεσα για πρωτη φορα πριν απο ....παρα πολλα χρονια )
Σε μεγαλες κατηφορες με βρεγμενο οδοστρωμα μια κατω ειναι μια καλη λυση για να χρησιμοποιεις ελεγχομενα το φρενο του κινητηρα.
Καλα βρεγμενα χιλιομετρα
Απεφευγε τις λευκες γραμμες ειδικα όταν στριβεις φρεναρεις επιταχυνεις.
Μη ψαχνεις μια πανω ή κατω το θεμα είναι να οδηγεις όσο πιο μαλακα γινεται και όταν κατεβαζεις να αφινεις τις στροφες να πεφτουν αναλογα με τη ταχυτητα που κινησε ετσι ωστε ο πισω τροχος να κινειται ομαλα.
Τα λαστιχα αργουν πολυ πεισσοτερο να ζεσταθουν, και καλο είναι να εχει ερθει ο κινητηρας σε θερμοκρασια normal λειτουργιας οταν ξεκινας για να μην έχει απροβλεπτη συμπεριφορα ειδικα σε χαμηλες στροφες μεσα στη πολη.
Ακομα οι αλλαγες ταχύτητας πρέπει να γίνονται νωριτερα απ οτι σε στεγνο ειδικα για τις μηχανες που εχουν μεγαλες ιπποδυναμεις (αυτο είναι σχετικό με το μια πανω) και οχι κοντα στη μεγιστη ροπη.
Τελος οταν κινησε σε ανοικτο δρόμο ή με μικρες ταχυτητα σε πολυ βροχη ειναι καλο απο καιρο σε καιρο να πατας λιγο τα φρενα για να διώχνουν το νερο από τους δισκους, ειναι πιθανον αμα χρειασθεις να φρεναρεις ξαφνικα να πατησεις το φρενο και αρχικα να εχεις την αίσθηση οτι δε φρεναρεις ...αν το πατησεις περισσότερο μολις φύγει το νερο το πιθανοτερο ειναι να μπλοκαρει...ετσι έπεσα για πρωτη φορα πριν απο ....παρα πολλα χρονια )
Σε μεγαλες κατηφορες με βρεγμενο οδοστρωμα μια κατω ειναι μια καλη λυση για να χρησιμοποιεις ελεγχομενα το φρενο του κινητηρα.
Καλα βρεγμενα χιλιομετρα
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Doc έγραψε:Στη βροχή πάμε με "μία κάτω" και όχι με μία πάνω
monsteraki έγραψε:
οι εκπαιδευτές ασφαλούς υποστηρίζουν "μία πάνω" και όχι "μια κάτω". κάτι παραπάνω θα ξέρουν...
τώρα θα μου πεις βέβαια... τι ξέρει ο Χούντρας...
ENGAKATS έγραψε: Με μια ταχυτητα πανω σε γλυστερο οδοστρωμα ειναι πιο πιθανο να σου πεταξει κ***ο.... λογω ροπης.
Tανάση αν αναφέρεσαι στο 0-300 riding school και στο Χούντρα, ο Γιατρός έχει δίκιο. Στην βροχή μια κάτω για να εκμεταλλεύεσαι καλύτερα το φρένο κινητήρα. Τανάση δεν πρόσεχες το δάσκαλο μου φαίνεται...
Αλέξανδρος
- K-KING
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1584
- Εγγραφή: Κυρ 19 Οκτ 2008, 15:40
- Gender: Male
- Bike: SS620
- Other: B-KING,ZX 14,CBR1000
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
mostro620 έγραψε:
Tανάση αν αναφέρεσαι στο 0-300 riding school και στο Χούντρα, ο Γιατρός έχει δίκιο. Στην βροχή μια κάτω για να εκμεταλλεύεσαι καλύτερα το φρένο κινητήρα. Τανάση δεν πρόσεχες το δάσκαλο μου φαίνεται...
μια κατω ........
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
ποτε τελειως κλειστο το γκαζι εστω και με ελάχιστη κλίση...ανοιξε εστω και ''μια ιδέα'' του....
το βλέμμα σου οσο πιό μπροστά σου...
η μια κάτω απαιτει χειρουργικη ακριβεια και ελεγχο των στροφων του κινητήρα...
η μιά πάνω ναι...αλλά οχι ''κούφιος''..........
ποτε σε ασπρη γραμμή........
μεγάλες αποστάσεις απο τα προπορευομενα και μονον απολύτως ελεγχομενες προσπερασεις..
αισθήσεις στο 1500% και οδήγηση με πρόβλεψη των κινησεων των αλλων.........
ενα κομματι σφουγγαράκι χωμενο καπου στο τιμονι-οργανα για να καθαριζεις την ζελατίνα...
μια επίσκεψη σε μια αλάνα με πατημενο χώμα και σβούρες γυρω γυρω με ελαφρα δοκιμή των φρενων θα βοηθησει στην κατανόηση των κινήσεων της μοτο σε γλυστερό περιβάλλον
το βλέμμα σου οσο πιό μπροστά σου...
η μια κάτω απαιτει χειρουργικη ακριβεια και ελεγχο των στροφων του κινητήρα...
η μιά πάνω ναι...αλλά οχι ''κούφιος''..........
ποτε σε ασπρη γραμμή........
μεγάλες αποστάσεις απο τα προπορευομενα και μονον απολύτως ελεγχομενες προσπερασεις..
αισθήσεις στο 1500% και οδήγηση με πρόβλεψη των κινησεων των αλλων.........
ενα κομματι σφουγγαράκι χωμενο καπου στο τιμονι-οργανα για να καθαριζεις την ζελατίνα...
μια επίσκεψη σε μια αλάνα με πατημενο χώμα και σβούρες γυρω γυρω με ελαφρα δοκιμή των φρενων θα βοηθησει στην κατανόηση των κινήσεων της μοτο σε γλυστερό περιβάλλον
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
επίσης....
αν ταξιδευεις με βροχή....συχνα -πυκνα κουνα-σφιγγε τα δακτυλα απο το δεξι σου χερι πανω στο φρενο...
..με την ώρα παγώνουν και οι αντιδρασεις καθυστερουν.....
αν ταξιδευεις με βροχή....συχνα -πυκνα κουνα-σφιγγε τα δακτυλα απο το δεξι σου χερι πανω στο φρενο...
..με την ώρα παγώνουν και οι αντιδρασεις καθυστερουν.....
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Σφύρα όσο θες, μία κάτω πάμε στη βροχή. Όσο για τον Χούντρα ή δεν άκουσες καλά ή κάτι μπέρδεψες, από-και-κλείεται να είπε μία πάνω.monsteraki έγραψε: οι εκπαιδευτές ασφαλούς υποστηρίζουν "μία πάνω" και όχι "μια κάτω". κάτι παραπάνω θα ξέρουν...
τώρα θα μου πεις βέβαια... τι ξέρει ο Χούντρας...
Πότε είναι πιό εύκολο να "σπάσει" την πρόσφυση το πίσω ? Όταν είναι πάνω ή όταν είναι κάτω από τις στροφές μέγιστης ροπής ?monsteraki έγραψε:ανάλογα σε ποιές στροφές βρίσκεσαι... προφανώς και προσπαθείς να μη το δουλεύεις στη "ζωντανή" του περιοχή... αλλά ακόμα κι αν φύγει θα φύγει πιο ομαλά με μια πάνω παρά με μια κάτω...
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
DVD: Twist of the wrist II
ειναι μεσα ολες οι πληροφοριες που ζητατε
ειναι μεσα ολες οι πληροφοριες που ζητατε
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- REDMONSTER
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:44
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: KTM Adventure 990
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Νικολα εχει δικιο ο Θανασης, ημουν εκει μαζι του στο 0-300 riding schoοl και μας εκανε μεγαλη εντυπωση οταν το ελεγε ο Χουντρας.Doc έγραψε:
Σφύρα όσο θες, μία κάτω πάμε στη βροχή. Όσο για τον Χούντρα ή δεν άκουσες καλά ή κάτι μπέρδεψες, από-και-κλείεται να είπε μία πάνω.
Παραδοξως εκεινη τη μερα που καναμε το μαθημα στο τελευταιο session αρχισε να βρεχει καλα και μας ζητησε απ'ολους να εχουμε μια σχεση πανω.
Δημήτρης - Κι αν ειμαι ροκ !!!
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Ισως η "μια πανω" να εχει νοημα στα ψοφια απο ροπη 4κυλινδρα και οχι
στα 2κυλινδρα και δη στα 2βαλβιδα ....
Παντως το πλεον σημαντικο ειναι οι κινησεις μας να ειναι απαλες και ηρεμες.
Αποτομη και νευρικη οδηγηση στο βρεγμενο ισοδυναμει με σουπα....
στα 2κυλινδρα και δη στα 2βαλβιδα ....
Παντως το πλεον σημαντικο ειναι οι κινησεις μας να ειναι απαλες και ηρεμες.
Αποτομη και νευρικη οδηγηση στο βρεγμενο ισοδυναμει με σουπα....
- REDMONSTER
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:44
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: KTM Adventure 990
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Ειναι πολυ πιθανο Διονυση γιατι φαντασου οτι στο session ειμασταν 4 δικυλινδρα ολα κι ολα ,τα αλλα 15μηχανακια ηταν 4κυλινδρα. Σε μενα προσωπικα εφυγαν 2 ατομα μπροστα μου στο τελευταιο 20λεπτο, ενα TDM και ενα ER-6 σε αποσταση αναπνοης, βεβαια ηταν πολυ νεοι οδηγοι και οι δυο. Αν θυμαμαι καλα οι δικυλινδροι γυρναγαμε με 3η και οι 4κυλινδροι με 5η ενω σε ολα τα αλλα sessions ειχαμε μονιμα 2α κι αυτοι 4η.dio έγραψε:Ισως η "μια πανω" να εχει νοημα στα ψοφια απο ροπη 4κυλινδρα και οχι
στα 2κυλινδρα και δη στα 2βαλβιδα ....
Παντως το πλεον σημαντικο ειναι οι κινησεις μας να ειναι απαλες και ηρεμες.
Αποτομη και νευρικη οδηγηση στο βρεγμενο ισοδυναμει με σουπα....
Οπως και να εχει οπως ειπες κι εσυ και ολα τα παιδια πιο πανω, θελει προσοχη στα ορια της δικης μας ροπης , αποτομα ανοιγματα ισοδυναμουν συνηθως με ανεξελεγκτα γλιστρηματα που προϋποθετουν μεγαλη πειρα και τυχη καμμια φορα για να μαζεψεις τη μηχανη.
Δημήτρης - Κι αν ειμαι ροκ !!!
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Κράτα χαλαρά το τιμόνι ...μην το σφίγγεις....
Φόρα αδιάβροχα για να μην είσαι αποσχολημένος με το σώμα σου.... που χωρίς αυτά δεινοπαθεί ....και σου αποσπά την πολύτιμη προσοχή σου...
Μιά κάτω .......
Αν συμβεί και η μηχανή σου "κολιάσει" χρειάζεσαι ...όχι αντανακλαστικά ...αλλά ελεγχόμενα αντανακλαστικά ...χωρίς υπερδιορθώσεις που σε στέλνουν....
Αν είσαι στο στεγνό ....πρώτος ....στην βροχή είσαι ....τελευταίος.....
Βλέπε αν σε βλέπουν οι γύρω σου (θαμπωμένα τζάμια,ανύπαρκτοι καθρέφτες,γυνάικες....κ.λ.π.)
Φέτος από τις 18 βροχάρες με έπιασαν οι 20!!!!!!!(και δύο χιονόνερα.)...
Φόρα αδιάβροχα για να μην είσαι αποσχολημένος με το σώμα σου.... που χωρίς αυτά δεινοπαθεί ....και σου αποσπά την πολύτιμη προσοχή σου...
Μιά κάτω .......
Αν συμβεί και η μηχανή σου "κολιάσει" χρειάζεσαι ...όχι αντανακλαστικά ...αλλά ελεγχόμενα αντανακλαστικά ...χωρίς υπερδιορθώσεις που σε στέλνουν....
Αν είσαι στο στεγνό ....πρώτος ....στην βροχή είσαι ....τελευταίος.....
Βλέπε αν σε βλέπουν οι γύρω σου (θαμπωμένα τζάμια,ανύπαρκτοι καθρέφτες,γυνάικες....κ.λ.π.)
Φέτος από τις 18 βροχάρες με έπιασαν οι 20!!!!!!!(και δύο χιονόνερα.)...
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- REDMONSTER
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:44
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: KTM Adventure 990
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Ετσι ακριβωςvlassos έγραψε: Απεφευγε τις λευκες γραμμες ειδικα όταν στριβεις φρεναρεις επιταχυνεις.
Ασχετο αλλα καπου διαβαζα οτι στο εξωτερικο οι λευκες γραμμες δεν ειναι απλα μπογιατισμα με λαδομπογια μισου χιλιοστου πανω απο την ασφαλτο οπως κανουν οι καφροι οι δικοι μας. Υποτιθεται οτι ειναι λωριδες μεσα στην ασφαλτο και στο χαλικι της και δεν εξεχει τιποτα πιο πανω και συνεπως δε γλιστραει. Στην Αγγλια δε, θυμαμαι οτι καθε χειμωνα περνουσε ο δημος και εριχνε ενα ειδος αμμου? φανταστειτε ενα ειδος τριμμενου πετρωματος καφε-χρυσαφι χρωματος πανω σε ολες τις διαβασεις πεζων του πανεπιστημιου, που επειτα την εστρωναν με οδοστρωτηρα χεριου...προφανως για να εχει καλυτερη προσφυση και να φρεναρουν αποτελεσματικα τα διερχομενα αυτοκινητα.
Δημήτρης - Κι αν ειμαι ροκ !!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Οδήγηση υπο βροχή!
Ελλαδα και Ισπανια ειναι κινδυνος-θανατος οι λευκες γραμμες... Στην Ισπανια ειναι λιιιιιγο καλυτερα απο Ελλαδα αλλα και παλι ΧΑΛΙΑ σε σχεση με Βορεια Ευρωπη.REDMONSTER έγραψε:Ασχετο αλλα καπου διαβαζα οτι στο εξωτερικο οι λευκες γραμμες δεν ειναι απλα μπογιατισμα με λαδομπογια μισου χιλιοστου πανω απο την ασφαλτο οπως κανουν οι καφροι οι δικοι μας. Υποτιθεται οτι ειναι λωριδες μεσα στην ασφαλτο και στο χαλικι της και δεν εξεχει τιποτα πιο πανω και συνεπως δε γλιστραει. Στην Αγγλια δε, θυμαμαι οτι καθε χειμωνα περνουσε ο δημος και εριχνε ενα ειδος αμμου? φανταστειτε ενα ειδος τριμμενου πετρωματος καφε-χρυσαφι χρωματος πανω σε ολες τις διαβασεις πεζων του πανεπιστημιου, που επειτα την εστρωναν με οδοστρωτηρα χεριου...προφανως για να εχει καλυτερη προσφυση και να φρεναρουν αποτελεσματικα τα διερχομενα αυτοκινητα.
+1 σε αυτο που λες για την Αγγλια. Το τελικο αποτελεσμα ειναι σαν να εχει υφη ντουκοχαρτου ο δρομος. Με τον καιρο τριβεται αλλα οταν ειναι καινουργιο και καλα κολημενο κατω.... Μιλαμε το φρεναρισμα ειναι απο αλλο πλανητη!!!!
ENGAKATS caminando por la vida