Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Συντονιστής: sue
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
εδω μεταφερουμε εμπειριες ή πραματα που εχουμε διαβασει και μας βοηθησαν..........κανεις δεν παραδιδει μαθηματα ........δεν ειναι κακο να διαβασουμε κατι με διαφορετικο τροπο απ οτι γραφεται στα βιβλια......δεν προτρεπουμε καποιον να κανει κατι......αποψεις ανταλασσουμε..........
εμενα με βοηθαει-μ αρεσει-μ ενδιαφερει να δω πως σκεφτεται ο μεσος μοτοσυκλετιστης (οσον αφορα στην οδηγηση)...ισως και αλλους
η ειρωνια νομιζω λοιπον ειναι αστοχη ...αλλα μια και το εθεσες,αν θελει κανεις λεει καμμια κουβεντα για το βαρος που πρεπει να πεσει στα μαρσπιε........πως,ποτε, σε ποιον απ τους δυο, κλπκλπ
εμενα με βοηθαει-μ αρεσει-μ ενδιαφερει να δω πως σκεφτεται ο μεσος μοτοσυκλετιστης (οσον αφορα στην οδηγηση)...ισως και αλλους
η ειρωνια νομιζω λοιπον ειναι αστοχη ...αλλα μια και το εθεσες,αν θελει κανεις λεει καμμια κουβεντα για το βαρος που πρεπει να πεσει στα μαρσπιε........πως,ποτε, σε ποιον απ τους δυο, κλπκλπ
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
αυτο με τα μαρσπιε εχει ξανασυζητηθει παλαιοτερα νομιζω αλλα μερικα εξτρα, ζουμερα τιπς δε βλαπτουν
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =29&t=2568" onclick="window.open(this.href);return false;Master Yoda έγραψε:αυτο με τα μαρσπιε εχει ξανασυζητηθει παλαιοτερα νομιζω αλλα μερικα εξτρα, ζουμερα τιπς δε βλαπτουν
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
1. η μηχανη ΔΕΝ αλλαζει κατευθυνση ασκωντας εξτρα βαρος στα μασπιε.Master Yoda έγραψε:αυτο με τα μαρσπιε εχει ξανασυζητηθει παλαιοτερα νομιζω αλλα μερικα εξτρα, ζουμερα τιπς δε βλαπτουν
2. ενω εισαι μεσα στη στροφη και κατα το ανοιγμα του γκαζιου στην εξοδο, εξτρα πιεση στο εξωτερικο μασπιε θα βοηθεισει στη σταθεροποιηση του ολου συνολου, για να μπορεις κιολας να ανοιξεις οσο το δυνατο γρηγοροτερα και περισσοτερο το γκαζι σου.
3. το εξωτερικο ποδι καλο θα ηταν να πατα στο μεσο του πελματος οπου μπορεις και να μεταφερεις πιο ευκολα την πιεση και φυσικα το εσσωτερικο να ειναι μαζεμενο και να παταμε πανω στο μασπιε στο σημειο κατω απο τα δακτυλα, για να μην ξυνουμε τις μυτες των ποδιων μας και βρεθουμε σε δυσκολες καταστασεις!!!!!!!
4. ο καθε οδηγο πρεπει να εφαρμοζει καποια βασικα, να τα δοκιμαζει αρκετα και μετα να αποφασιζει. γι'αυτο το λογο υπαρχουν και τα αξεσουαρ, ωστε οταν κατι ΟΕΜ στη μηχανη ειναι αβολο να το αλλαζουμε...... και να βολευομαστε..........
το πατημα στο εσσωτερικο μασπιε, ειναι ενα σημειο το οποιο δουλευω ακομη και σε αρκετες περιπτωσεις οπου η κουραση ή ο ρυθμος ειναι ανεβασμενος, χανω το καλο μου πατημα στο εσσωτερικο μασπιε............
τα καλα ''πατηματα'', τοποθετηση ποδιων στα μασπιε, εχουν αμεσο αποτελεσμα στο κουμπωμα επανω στο συνολο και ετσι εκει οπου θες απολυτη σταθεροτητα την εχεις, με τη θεση των ποδιων στα μασπιε και το κλειδωμα στο ρεζερβουαρ. Αλλα και στα S οπου θες ευεληξια στην γρηγορη αλλαγη κατευθυνσης, μαζι με σταθερο και κλειδωμενο σωμα στην καθε πλευρα, μην πεσεις κιολας, η σωστη τοποθετηση των ποδιων ειναι βασικη προϋποθεση!!!!!!
CSS 3 = αφου γινει εξασκηση ολων των κομματιων που αποτελουν το CSS 3 ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΦΑΙΡΑ!!!!!!!!!!!!
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Παιδια καθε συμβουλη ....πιστεψτε με ειναι πολυτιμη για μας τα κουλαδια.... δεν κανουμε μαθηματα μεσω PC.....
να ρωτησω εγω κατι.... τι γιναιτε με το γκαζι?
μπενεις στην στροφη με κλειστο γκαζι? και δινεις στροφες στο apex? μετα?
εχω πατρατηρισει οτι κλεινω το γκαζι πριν τη στροφη, την ωρα που ξεκιναει η στροφη ομως τεινω να το ανοιξω, απλα να κυλισει η μηχανη
ειναι λαθος? συμμενει οτι μπενω με μικρη ταχυτητα?
να ρωτησω εγω κατι.... τι γιναιτε με το γκαζι?
μπενεις στην στροφη με κλειστο γκαζι? και δινεις στροφες στο apex? μετα?
εχω πατρατηρισει οτι κλεινω το γκαζι πριν τη στροφη, την ωρα που ξεκιναει η στροφη ομως τεινω να το ανοιξω, απλα να κυλισει η μηχανη
ειναι λαθος? συμμενει οτι μπενω με μικρη ταχυτητα?
58
- ASLAN
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3137
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Κοιταω μακριά ,αν δυνατον την επομενη ακομα και την μεθεπομενη στροφη ,οταν φτασω στην στροφη στρεφω το κεφαλι προς την εξοδο ,παω εκει που κοιταω , αποφευγω δια ροπαλου να ανοιγοκλεινω το γκαζι μεσα στη στροφη ,να χαζοφρεναρω και γενικως να χαλαω τη ροη της κινησης .(αν και το τελευταιο εχω μια διαστροφή και το κανω συχνα)
Νίκος.
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
καλο ειναι να διαβασεις πρωτα μονος σου λιγο θεωρια (πχ το βιβλιο tou keith Code ή αλλο)Ritsman έγραψε:Παιδια καθε συμβουλη ....πιστεψτε με ειναι πολυτιμη για μας τα κουλαδια.... δεν κανουμε μαθηματα μεσω PC.....
να ρωτησω εγω κατι.... τι γιναιτε με το γκαζι?
μπενεις στην στροφη με κλειστο γκαζι? και δινεις στροφες στο apex? μετα?
εχω πατρατηρισει οτι κλεινω το γκαζι πριν τη στροφη, την ωρα που ξεκιναει η στροφη ομως τεινω να το ανοιξω, απλα να κυλισει η μηχανη
ειναι λαθος? συμμενει οτι μπενω με μικρη ταχυτητα?
μετα οι ζουμερες συμβουλες θα αφομοιονωνται πιο ευκολα
αυτο το θρεντακι δεν ενδεικνυται για μακροσκελης αναλυσεις νομιζω
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
ελειψη χιλιομετρων ειναι κατα τη γνωμη μου και οχι διαστροφη ...........θελει συνεχεια χιλιομετρα στο 60-70-80% των δυνατοτητων σου.......η ταχυτητα και το "100%" θα ερθει μονο του σιγααα σιγαASLAN έγραψε:(αν και το τελευταιο εχω μια διαστροφή και το κανω συχνα)
- red lizard
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4137
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
- Gender: Male
- Τοποθεσία: κερκυρα
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
γυροσκοπικη οδιγιση. καπια παιδια μπορουν να το εξηγησουν πολυ καλητερα απο μενα
αλλα ειναι μια τεχνικη που σε βοιθα να στριβεις και να εισαι πιο σταθερος πανω στην μηχανη σου.
ενα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλο βιντεακι που το εξηγει απο φυσικης αποψης.
αλλα ειναι μια τεχνικη που σε βοιθα να στριβεις και να εισαι πιο σταθερος πανω στην μηχανη σου.
ενα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλο βιντεακι που το εξηγει απο φυσικης αποψης.
- 5os
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 852
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: Beverly 250
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
οι πραγματικά γρήγοροι αγωνιζόμενοι ανοίγουν (λίγο) το γκάζι πριν ακόμα αφήσουν τη μανέτα του φρένου και το ανοίγουν αρκετά αμέσως μετά. Αν μπαίνεις στη στροφή με τελείως κλειστό γκάζι τείνεις να φορτίζεις πολύ το μπροστινό λέει η θεωρίαRitsman έγραψε: να ρωτησω εγω κατι.... τι γιναιτε με το γκαζι?
μπενεις στην στροφη με κλειστο γκαζι? και δινεις στροφες στο apex? μετα?
εχω πατρατηρισει οτι κλεινω το γκαζι πριν τη στροφη, την ωρα που ξεκιναει η στροφη ομως τεινω να το ανοιξω, απλα να κυλισει η μηχανη
ειναι λαθος? συμμενει οτι μπενω με μικρη ταχυτητα?
για να το κάνεις όμως θέλει πολύ μα πάρα πολύ δουλειά
5os
ΦΟΙΒΟΣ
ΦΟΙΒΟΣ
- larii
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 84
- Εγγραφή: Τετ 16 Απρ 2008, 13:31
- Gender: Male
- Other: yamaha fazer 800
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
την τελευταια φραση σου δε την καταλαβα. τι εννοεις?motogppress έγραψε:CSS 3 = αφου γινει εξασκηση ολων των κομματιων που αποτελουν το CSS 3 ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΦΑΙΡΑ!!!!!!!!!!!!
θα γινω μοτοσυκλετιστης..
- GP44
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 638
- Εγγραφή: Παρ 29 Ιούλ 2011, 12:35
- Gender: Male
- Other: 748rs-tz250(2008)
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Καλησπερα
Ειναι η πρωτη μου αναρτηση. Παρακολουθω τη συζητηση σας εδω και λιγο καιρο οσον αφορα τεχνικες οδηγησης και τα μυστικα της. Θα ελεγα οτι εκτος απο γενικους κανονες που υπαρχουν για γρηγορη-αγωνιστικη οδηγηση, δεν υπαρχουν μετα τροποι στανταρισμενοι για να πας γρηγορα. Διαβαζω οτι αναφερεστε συχνα στο CSS ή τον μεγαλο Kevin Schwantz, που ο δευτερος σιγουρα ειναι πρωταθλητης και αξιζει respect αλλα νομιζω και οι δυο ανηκουν σε μια εποχη που οι μηχανες οδηγουνταν με πιεση στα μαρσπιε.
Και εξηγω: το CSS και ο Kevin, οι μεν πρωτοι εχοντας εμπειριες απο τους αμερικανους πρωταθλητες (Kevin-Wayne) βασιζονται στις εμπειριες τους που για να παρεις το γκαζι στην εξοδο απο ενα διχρονο 500 και να αποφυγεις το υπερβολικο drift και το highside, πιεζες τα μαρσπιε. Σημερα οι μηχανες MotoGP, Moto2 και Superbikes δεν χρειαζονται πιεση πρωτα απο τα σαφως εξελιγμενα πλαισια αλλα και τα ηλεκτρονικα που χρησιμοποιουν μερικα απο αυτα. Ακομα και οι μηχανες που εχετε διαθετουν ηλεκτρονικα και μερικα ειναι εφαμιλλα αυτων που καβαλουσαν τοτε (αυτο εννοοουσε ο Kevin οταν ειπε οτι "ακομα μαθαινει", κατα τη γνωμη μου).
Δευτερον:
Δεν μπορει να σας πει κανεις τη μαγικη συνταγη για να πας γρηγορα. Το να πας γρηγορα ειναι θεμα αντιληψης οπως λενε πολλοι αγωνιζομενοι (αρα υποκειμενικο) και δευτερον παρτε οποιον θελετε και δωστε του μια καλη αποδεδειγμενα μηχανη και παρατηρηστε ποσο πολυ θα παιδευτει να παει γρηγορα. Και εξηγουμαι. Παρτε τη μηχανη του Μπουστα και δωστε την στο Συνιωρη και το αναποδο αν θελετε. Νομιζετε οτι θα γυρισουν στο ρεκορ γυρου τους; Δεν νομιζω. Ο Rossi αν παρει τη μηχανη του Stoner και o Stoner τη μηχανη του Pedrosa και ο Lorenzo τη μηχανη του Spies, αν δεν την κουρδισουν στα μετρα τους δεν προκειται ποτε να πλησιασουν τους χρονους τους. Αρα νομιζω δεν υπαρχουν κανονες και μαγικες λυσεις για να πας γρηγορα. Υπαρχουν γενικες γραμμες - κατευθυνσεις.
Και ενας παλι κατα τη γνωμη μου χρυσος κανονας: ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ.
Παρτε ενα φορτηγο λαστιχα, εναν που θα σας βοηθα λιγο στις Σερρες (κουρδισμα των αναρτησεων και συμβουλες πιθανον σε λαθος γραμμες), κατασκηνωστε στην πιστα και ο χρονος θα βγει. Πιστεψτε με. Καποια στιγμη θα χρειαστει και φυσικη κατασταση καλη για να βγει η προπονηση και φυσικα ο σωματοτυπος (καταλαβαινετε τι εννοω).
Τα σημερινα μηχανακια ειναι πολυ μπροστα απο μας.
Και κατι ακομα και τελειωνω (γιατι σας κουρασα):
Μην βλεπετε τι κανουν οι παγκοσμιοι (καπου διαβασα για στυλ, ποσο βγαζουν το σωμα τους και τετοια). Το μηχανακια τους ειναι περιπου 5 με 8 χρονια μπροστα. Οι πιο παλιοι καταλαβαινουν τι εννοω. Ειναι απο αλλον πλανητη τα φρενα, τα πλαισια, τα λαστιχα, οι αναρτησεις και φυσικα οι ιδιοι οι οδηγοι.
Συγνωμη αν σας κουρασα
Φιλικα. Ενας παλιος αγωνιζομενος.
ΥΓ.
Δεν θα ασχοληθω με ιντριγκεσ και ποστ του στυλ κυνηγοψαρεματοκουλτουρας δηλαδη εγω σκοτωσα μια αρκουδα με τα χερια ή επιασα με ψωμι ενα καρχαρια, τα γνωστα ελληνικα (ποιος εισαι εσυ που θα μας πεις τι θα κανουμε και πώς; Ξερεις ποιος ειμαι εγω;). Οχι οτι σας υποτιμω, απλα τα θεωρω ανουσια. Σε τεκμηριωμενα επιχειρηματα ή διαφωνιες, τις θεωρω υγεια.
ΥΓ2.συγνωμη για τα κεφαλαια αλλα ειναι copy paste
Ειναι η πρωτη μου αναρτηση. Παρακολουθω τη συζητηση σας εδω και λιγο καιρο οσον αφορα τεχνικες οδηγησης και τα μυστικα της. Θα ελεγα οτι εκτος απο γενικους κανονες που υπαρχουν για γρηγορη-αγωνιστικη οδηγηση, δεν υπαρχουν μετα τροποι στανταρισμενοι για να πας γρηγορα. Διαβαζω οτι αναφερεστε συχνα στο CSS ή τον μεγαλο Kevin Schwantz, που ο δευτερος σιγουρα ειναι πρωταθλητης και αξιζει respect αλλα νομιζω και οι δυο ανηκουν σε μια εποχη που οι μηχανες οδηγουνταν με πιεση στα μαρσπιε.
Και εξηγω: το CSS και ο Kevin, οι μεν πρωτοι εχοντας εμπειριες απο τους αμερικανους πρωταθλητες (Kevin-Wayne) βασιζονται στις εμπειριες τους που για να παρεις το γκαζι στην εξοδο απο ενα διχρονο 500 και να αποφυγεις το υπερβολικο drift και το highside, πιεζες τα μαρσπιε. Σημερα οι μηχανες MotoGP, Moto2 και Superbikes δεν χρειαζονται πιεση πρωτα απο τα σαφως εξελιγμενα πλαισια αλλα και τα ηλεκτρονικα που χρησιμοποιουν μερικα απο αυτα. Ακομα και οι μηχανες που εχετε διαθετουν ηλεκτρονικα και μερικα ειναι εφαμιλλα αυτων που καβαλουσαν τοτε (αυτο εννοοουσε ο Kevin οταν ειπε οτι "ακομα μαθαινει", κατα τη γνωμη μου).
Δευτερον:
Δεν μπορει να σας πει κανεις τη μαγικη συνταγη για να πας γρηγορα. Το να πας γρηγορα ειναι θεμα αντιληψης οπως λενε πολλοι αγωνιζομενοι (αρα υποκειμενικο) και δευτερον παρτε οποιον θελετε και δωστε του μια καλη αποδεδειγμενα μηχανη και παρατηρηστε ποσο πολυ θα παιδευτει να παει γρηγορα. Και εξηγουμαι. Παρτε τη μηχανη του Μπουστα και δωστε την στο Συνιωρη και το αναποδο αν θελετε. Νομιζετε οτι θα γυρισουν στο ρεκορ γυρου τους; Δεν νομιζω. Ο Rossi αν παρει τη μηχανη του Stoner και o Stoner τη μηχανη του Pedrosa και ο Lorenzo τη μηχανη του Spies, αν δεν την κουρδισουν στα μετρα τους δεν προκειται ποτε να πλησιασουν τους χρονους τους. Αρα νομιζω δεν υπαρχουν κανονες και μαγικες λυσεις για να πας γρηγορα. Υπαρχουν γενικες γραμμες - κατευθυνσεις.
Και ενας παλι κατα τη γνωμη μου χρυσος κανονας: ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ.
Παρτε ενα φορτηγο λαστιχα, εναν που θα σας βοηθα λιγο στις Σερρες (κουρδισμα των αναρτησεων και συμβουλες πιθανον σε λαθος γραμμες), κατασκηνωστε στην πιστα και ο χρονος θα βγει. Πιστεψτε με. Καποια στιγμη θα χρειαστει και φυσικη κατασταση καλη για να βγει η προπονηση και φυσικα ο σωματοτυπος (καταλαβαινετε τι εννοω).
Τα σημερινα μηχανακια ειναι πολυ μπροστα απο μας.
Και κατι ακομα και τελειωνω (γιατι σας κουρασα):
Μην βλεπετε τι κανουν οι παγκοσμιοι (καπου διαβασα για στυλ, ποσο βγαζουν το σωμα τους και τετοια). Το μηχανακια τους ειναι περιπου 5 με 8 χρονια μπροστα. Οι πιο παλιοι καταλαβαινουν τι εννοω. Ειναι απο αλλον πλανητη τα φρενα, τα πλαισια, τα λαστιχα, οι αναρτησεις και φυσικα οι ιδιοι οι οδηγοι.
Συγνωμη αν σας κουρασα
Φιλικα. Ενας παλιος αγωνιζομενος.
ΥΓ.
Δεν θα ασχοληθω με ιντριγκεσ και ποστ του στυλ κυνηγοψαρεματοκουλτουρας δηλαδη εγω σκοτωσα μια αρκουδα με τα χερια ή επιασα με ψωμι ενα καρχαρια, τα γνωστα ελληνικα (ποιος εισαι εσυ που θα μας πεις τι θα κανουμε και πώς; Ξερεις ποιος ειμαι εγω;). Οχι οτι σας υποτιμω, απλα τα θεωρω ανουσια. Σε τεκμηριωμενα επιχειρηματα ή διαφωνιες, τις θεωρω υγεια.
ΥΓ2.συγνωμη για τα κεφαλαια αλλα ειναι copy paste
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ENGAKATS την Τετ 03 Αύγ 2011, 23:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ENGA - μετατροπη σε μικρα
Λόγος: ENGA - μετατροπη σε μικρα
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
εχεις κανα torrent γιαυτο αρχηγε?Master Yoda έγραψε:
καλο ειναι να διαβασεις πρωτα μονος σου λιγο θεωρια (πχ το βιβλιο tou keith Code ή αλλο)
5os έγραψε: ..... Αν μπαίνεις στη στροφή με τελείως κλειστό γκάζι τείνεις να φορτίζεις πολύ το μπροστινό λέει η θεωρία
για να το κάνεις όμως θέλει πολύ μα πάρα πολύ δουλειά
το εχω διαπιστωσει κι αυτο ... 2 φορες.... με κλειστο γκαζι.... αλλα ηταν γυαλι και η ασφατος και στις 2 περιπτωσεις.... απο τοτε κοτα σε αυτα τα σημεια
τις περισσοτερες φορες μου βγενει φυσικα το "κρατημα" του γκαζιου στη στροφη
Καλως ηρθες!!!GP44 έγραψε:....
ξεστραβωνε κουλαδια μαστορα.... τσαμπα ειναι!!!
και οχι μονο εσυ... και στους υπολοιπους αναφερομαι....
58
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
δε ξερω γιάτα γελας αλλα δωσε μου to mail σου να στο στειλω σε pdfRitsman έγραψε:
εχεις κανα torrent γιαυτο αρχηγε?
- fanismulti1000
- Member
- Δημοσιεύσεις: 361
- Εγγραφή: Παρ 25 Μαρ 2011, 23:05
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: kt 9'2 custom
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Επισης πριν στριψω , με οποιοδηποτε τροπο και τεχνικη , εχω προσπαθησει να διαβασω τη στροφη , εχω δει το πατημα , ειμαι σιγουρος για τη ταχυτητα που εχω και γενικα εχω αποφασισει πριν μπω στη στροφη τι θελω να κανω . Ολα αυτα γινονται ταυτογχρονα με τη προυποθεση οτι εχω μια σχετικη εμπειρια και ενα σωστα στημενο μηχανακι που γνωριζω τις δυνατοτητες του .ASLAN έγραψε:Κοιταω μακριά ,αν δυνατον την επομενη ακομα και την μεθεπομενη στροφη ,οταν φτασω στην στροφη στρεφω το κεφαλι προς την εξοδο ,παω εκει που κοιταω , αποφευγω δια ροπαλου να ανοιγοκλεινω το γκαζι μεσα στη στροφη ,να χαζοφρεναρω και γενικως να χαλαω τη ροη της κινησης .(αν και το τελευταιο εχω μια διαστροφή και το κανω συχνα)
- Fantazy
- Member
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: Πέμ 15 Ιαν 2009, 21:38
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: Aprilia SC 300
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Πολύ σημαντικό: Βρίσκεις ένα ασφαλή δρόμο και δοκιμάζεις εκεί. Αλλά κάθε μέρα είναι διαφορετική και μπορεί να κρύβει εκπλήξεις. Δεν έχουμε να αποδείξουμε σε κανέναν τίποτα, το κάνουμε για τη δική μας ευχαρίστηση. Πάντα θα στρίβει κάποιος καλύτερα από εμάς, θα πηγαίνει πιο γρήγορα από εμάς και πάντα κάποιος χειρότερα και πιο αργά. Όσο πιο συχνα οδηγάμε, τόσο το καλύτερο (σκούριασα πάλι...)
2 Strokes 4 Ever!
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
κατι ακομα....
αναπνεε..........και μαθε να αναπνεεις σωστα.....θα δεις μεγαλη διαφορα...ειναι το κλειδι για πολλα πραματα εκτος απ το στριψιμο
εντιτ σορυ το πε αρχικα και ο xenokratis "breath right...."...τωρα το δα σορυ
αναπνεε..........και μαθε να αναπνεεις σωστα.....θα δεις μεγαλη διαφορα...ειναι το κλειδι για πολλα πραματα εκτος απ το στριψιμο
εντιτ σορυ το πε αρχικα και ο xenokratis "breath right...."...τωρα το δα σορυ
- Pedrosa
- Member
- Δημοσιεύσεις: 160
- Εγγραφή: Κυρ 19 Οκτ 2008, 17:31
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: KTM EXC400
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
........μητηρ μαθησεως.......η επαναληψη......στην πιστα.............
- GP44
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 638
- Εγγραφή: Παρ 29 Ιούλ 2011, 12:35
- Gender: Male
- Other: 748rs-tz250(2008)
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
επιτελους.κατι σωστο.γιατι διαβαζω κατι "βρισκω ενα δρομο" κοιταω 2 με 3..................στροφες παρακατω???????!!!!!!!!!!!!!Pedrosa έγραψε:........μητηρ μαθησεως.......η επαναληψη......στην πιστα.............
(πως το κανεις?)
και ολα αυτα στο δρομο
οχι ρε παιδια
οχι αλλα τροχαια θυματα
πιστα με ασφαλεια ΠΙΣΤΑ
- huluvuz
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1132
- Εγγραφή: Τετ 13 Οκτ 2010, 10:12
- Gender: Male
- Other: honda win εκατό
- Τοποθεσία: Χανιά, Κρήτη
- Επικοινωνία:
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Κρήτη έρχεται;;;miss-speed έγραψε: εσυ που θελεις να ξεκλειδωθείς να πάς σε κλειδαρά.......
εχω μία καλή φίλη και πολύ όμορφη.......κέλλυ.....κλειδαράς
210 88 21 147, 6939 077 710
σπαμ οφ
ερώτησης
"Vanishing point
You are able to notice such corners longer in advance, when you, while in the corner, keep attention to the so-called "vanishing point".
It is the point at which the inner and outer side of the corner seem to come together.
When you observe that your distance to the vanishing points keeps getting bigger, everything is alright: the corner is widening up.
But when the vanishing points gets closer, you know that the corner will get tighter. You still have time to decrease your speed with that back brake (gently of course), or to lean in more.
μπορεί κάποιος να κάνει ελεύθερη μετάφραση το παραπάνω πλιξ;;;;;
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
"Εξαφανιζόμενο" σημείο
Είστε σε θέση να αντιληφθείτε τέτοιες στροφές πλέον εκ των προτέρων, όταν, ενώ βρίσκεστε στη στροφή, κρατάτε την προσοχή σας στο λεγόμενο "εξαφανιζόμενο" σημείο.
Είναι το σημείο όπου η εσωτερική και εξωτερική πλευρά της στροφής φαίνονται να συναντιούνται.
Όταν βλέπετε πως η απόστασή σας από αυτό το σημείο συνεχίζει να μεγαλώνει, όλα είναι ΟΚ: η στροφή ανοίγει.
Αλλά όταν το σημείο πλησιάζει, ξέρετε πως η στροφή πρόκειται να κλείσει κι άλλο. Έχετε ακόμα χρόνο για να μειώσετε ταχύτητα με το πίσω φρένο (ήπια φυσικά) ή να δώσετε μεγαλύτερη κλίση στη μηχανή.
Είστε σε θέση να αντιληφθείτε τέτοιες στροφές πλέον εκ των προτέρων, όταν, ενώ βρίσκεστε στη στροφή, κρατάτε την προσοχή σας στο λεγόμενο "εξαφανιζόμενο" σημείο.
Είναι το σημείο όπου η εσωτερική και εξωτερική πλευρά της στροφής φαίνονται να συναντιούνται.
Όταν βλέπετε πως η απόστασή σας από αυτό το σημείο συνεχίζει να μεγαλώνει, όλα είναι ΟΚ: η στροφή ανοίγει.
Αλλά όταν το σημείο πλησιάζει, ξέρετε πως η στροφή πρόκειται να κλείσει κι άλλο. Έχετε ακόμα χρόνο για να μειώσετε ταχύτητα με το πίσω φρένο (ήπια φυσικά) ή να δώσετε μεγαλύτερη κλίση στη μηχανή.
- valerougas
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: BMW S 1000 RR
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
γιοντα μετα απο μερικα χρονια γραφοντας παρα πολλα χιλιομετρα στον δρομο αλλα και κυριοτερο μεσα στην πιστα και χαλοντας παρα μα παρα πολλα λεφτα
επιτελους θελω να πιστευω οτι εμαθα και στριβω ....οποτε καταλαβενεις τι πρεπει να κανεις για να στριψεις...στην πιστα η στο δρομο....ασε που αμα μαθεις στην πιστα ο δρομος μετα θα ειναι για τουρισμο.
οπως ειπαν μερικοι εδω δεν μαθενουμε να στριβουμε μεσα αποτο pc.
πιστα που εχει και την πιο μεγαλη ασφαλεια.
μερικες τεχνικες ειναι πια ξεπερασμενες αλλα βοηθανε τους τελειος κουλους.καλιφορνια εκανα μονο το ενα, μετα ειδα οτι δεν εχει να μου δοσει τιποτα παραπανω και τα εκανα λαστιχα τα επομενα και προπονα εντος πιστας.
και κατι αλλο παιδια να μην το κουραζουμε ....δεν μπορουμε ολοι να στριψουμε οσο και να το θελουμε καποιοι απλα δεν το εχουνε ....μπορει να χαλασεις ενα σορο λεφτα και να μην σου βγενει .....δεν θα γινουμε ολοι στονερ και ροσι .....εχουμε αλλου τις αρετες μας ....οποτε παιζει και αυτο το σεναριο
επιτελους θελω να πιστευω οτι εμαθα και στριβω ....οποτε καταλαβενεις τι πρεπει να κανεις για να στριψεις...στην πιστα η στο δρομο....ασε που αμα μαθεις στην πιστα ο δρομος μετα θα ειναι για τουρισμο.
οπως ειπαν μερικοι εδω δεν μαθενουμε να στριβουμε μεσα αποτο pc.
πιστα που εχει και την πιο μεγαλη ασφαλεια.
μερικες τεχνικες ειναι πια ξεπερασμενες αλλα βοηθανε τους τελειος κουλους.καλιφορνια εκανα μονο το ενα, μετα ειδα οτι δεν εχει να μου δοσει τιποτα παραπανω και τα εκανα λαστιχα τα επομενα και προπονα εντος πιστας.
και κατι αλλο παιδια να μην το κουραζουμε ....δεν μπορουμε ολοι να στριψουμε οσο και να το θελουμε καποιοι απλα δεν το εχουνε ....μπορει να χαλασεις ενα σορο λεφτα και να μην σου βγενει .....δεν θα γινουμε ολοι στονερ και ροσι .....εχουμε αλλου τις αρετες μας ....οποτε παιζει και αυτο το σεναριο
- laziali21
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7506
- Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 15:28
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
δεν θέλουμε να γίνουμε στόνερ,ούτε ροσι...δεν μπορούμε να γίνουμε άλλωστε...valerougas έγραψε:δεν θα γινουμε ολοι στονερ και ροσι .....εχουμε αλλου τις αρετες μας ....οποτε παιζει και αυτο το σεναριο
να μάθουμε να οδηγούμε σωστά και με ασφάλεια αυτό που έχουμε κάτω απ τα πόδια μας θέλουμε...και να ξεκ@υλώνουμε,να κάνουμε το χόμπι μας...γτ το 90% που καβαλάνε μοτοσυκλέτες την καύλα τους κανουν..!
- valerougas
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: BMW S 1000 RR
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Αφου εχεις αδεια οδηγησεις ξερεις και καβαλας αυτο που εχεις ......για να κανεις την καυλα σου πρεπει να κανεις πολλα παραπανω απο το να ζητας οδηγιες μεσω ενος pc οποτε τα πολλα λογια ειναι φτωχια παιδια κανεις δεν εγινε μεσα απο το διαβασμα και τις αποψεις αλλον οδηγαρα ....μεσα απο την τριβη με αυτο που θες να κανεις γινεσε καλυτεροςlaziali21 έγραψε: δεν θέλουμε να γίνουμε στόνερ,ούτε ροσι...δεν μπορούμε να γίνουμε άλλωστε...
να μάθουμε να οδηγούμε σωστά και με ασφάλεια αυτό που έχουμε κάτω απ τα πόδια μας θέλουμε...και να ξεκ@υλώνουμε,να κάνουμε το χόμπι μας...γτ το 90% που καβαλάνε μοτοσυκλέτες την καύλα τους κανουν..!
- laziali21
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7506
- Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 15:28
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
αμα διαβασεις πιο πισω τι εγραψα θα δεις οτι λεμε περιπου το ιδιοvalerougas έγραψε: Αφου εχεις αδεια οδηγησεις ξερεις και καβαλας αυτο που εχεις ......για να κανεις την καυλα σου πρεπει να κανεις πολλα παραπανω απο το να ζητας οδηγιες μεσω ενος pc οποτε τα πολλα λογια ειναι φτωχια παιδια κανεις δεν εγινε μεσα απο το διαβασμα και τις αποψεις αλλον οδηγαρα ....μεσα απο την τριβη με αυτο που θες να κανεις γινεσε καλυτερος
ποτε δεν ζητησα οδηγιες απο εδω