Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Συντονιστής: sue
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
..οπως ολα τα πραματα για μενα,ετσι και το στριψιμο ειναι εγκεφαλικο ζητημα.
διαφορες φρασεις ή αρθρακια που εχω διαβασει κατα καιρους με εχουν βοηθησει να παω ενα βημα παραπερα,μετα απο σκεψη,πρακτικη,ξανα σκεψη,κοκ
Ολα αυτα βεβαια με πολυ αργους ρυθμους,μια και τα "σχολεια" ειναι "αναντικαταστατα" μαλλον,τουλαχιστον στον τομεα της ταχυτητας εκμαθησης.
μερικες απ αυτες τσι φρασεις-αρθρακια......
-"Posture—Sit so you can use your arms to steer the motorcycle rather than to hold yourself up."
-"The golden rule about cornering
Go in wide and slow - Come out fast"
-"Never look where you're going. Always look where you want to go"
-"Vanishing point
You are able to notice such corners longer in advance, when you, while in the corner, keep attention to the so-called "vanishing point".
It is the point at which the inner and outer side of the corner seem to come together.
When you observe that your distance to the vanishing points keeps getting bigger, everything is alright: the corner is widening up.
But when the vanishing points gets closer, you know that the corner will get tighter. You still have time to decrease your speed with that back brake (gently of course), or to lean in more.
μια και μονο λεξη μπορει να σου ξεκλειδωσει το εγκεφαλο σε ενα θεμα που εισαι "μαλκας" για πολυ καιρο....
αμα θετε συμπληρωστε(κατα προτιμηση οχι μακρυναρια...προτιμω ζουμερα αποφλεματα ),βοηθηστε να αλληλοξεκλειδωθουμε.......
*υγ δε μιλαμε απαραιτητα για αγωνιστικη οδηγηση αλλα και για σπορ σβελτο απολαυστικο ασφαλες ορεινο στροφιλικι....canyon riding που λενε και στη Δράμα.....
διαφορες φρασεις ή αρθρακια που εχω διαβασει κατα καιρους με εχουν βοηθησει να παω ενα βημα παραπερα,μετα απο σκεψη,πρακτικη,ξανα σκεψη,κοκ
Ολα αυτα βεβαια με πολυ αργους ρυθμους,μια και τα "σχολεια" ειναι "αναντικαταστατα" μαλλον,τουλαχιστον στον τομεα της ταχυτητας εκμαθησης.
μερικες απ αυτες τσι φρασεις-αρθρακια......
-"Posture—Sit so you can use your arms to steer the motorcycle rather than to hold yourself up."
-"The golden rule about cornering
Go in wide and slow - Come out fast"
-"Never look where you're going. Always look where you want to go"
-"Vanishing point
You are able to notice such corners longer in advance, when you, while in the corner, keep attention to the so-called "vanishing point".
It is the point at which the inner and outer side of the corner seem to come together.
When you observe that your distance to the vanishing points keeps getting bigger, everything is alright: the corner is widening up.
But when the vanishing points gets closer, you know that the corner will get tighter. You still have time to decrease your speed with that back brake (gently of course), or to lean in more.
μια και μονο λεξη μπορει να σου ξεκλειδωσει το εγκεφαλο σε ενα θεμα που εισαι "μαλκας" για πολυ καιρο....
αμα θετε συμπληρωστε(κατα προτιμηση οχι μακρυναρια...προτιμω ζουμερα αποφλεματα ),βοηθηστε να αλληλοξεκλειδωθουμε.......
*υγ δε μιλαμε απαραιτητα για αγωνιστικη οδηγηση αλλα και για σπορ σβελτο απολαυστικο ασφαλες ορεινο στροφιλικι....canyon riding που λενε και στη Δράμα.....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Master Yoda την Σάβ 30 Ιούλ 2011, 22:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7988
- Εγγραφή: Τρί 06 Απρ 2010, 13:05
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Vespa 300 GTS
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Κανε μαθήματα...εφάρμοσε τα μερικές φορές σε πίστα...αν δεν μπορείς τοτε εξασκήσου σε ασφαλείς δρόμους ....
Θα εκπλαγείς από τον εαυτό σου...
Θα εκπλαγείς από τον εαυτό σου...
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Eν αρχη η ψυχολογια...feel good....breath right....
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
τετοια πραματα ειχα στο μυαλο μου οταν ανοιξα το θρεντακιXenokratis έγραψε:
Eν αρχη η ψυχολογια...feel good....breath right....
- Rizzla+
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1549
- Εγγραφή: Κυρ 02 Μάιος 2010, 15:59
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Τοποθεσία: No Mans Land
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Το να σκεφτεσαι θετικα ειναι πολυ βασικο....
Και να εχεις ελευθερο το κορμι σου...
spam on/
Εμενα καλυτερα να μου βρειτε κανενα κλειδαρα, μπας κ ξεκλειδωθω....
/spam off
Και να εχεις ελευθερο το κορμι σου...
spam on/
Εμενα καλυτερα να μου βρειτε κανενα κλειδαρα, μπας κ ξεκλειδωθω....
/spam off
Θελω να το δω κ μπορω......
Remember, remember, the 5th of November
The Gunpowder Treason and plot;
I know of no reason why Gunpowder Treason
Should ever be forgot.
proud member of
Remember, remember, the 5th of November
The Gunpowder Treason and plot;
I know of no reason why Gunpowder Treason
Should ever be forgot.
- Xenokratis
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2391
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
- Gender: Male
- Bike: 996
- Other: Hypermotard 796
- Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Mαγκες καλο ειναι να το κρατησουμε λιγο "καθαρο", για σπαμ εχουμε πραμα να χωσουμε.
Συμβουλες οπως και του ιγμοριτη.....μπιστα...ενα καλιφορνια....κουβεντες με φιλους...συμβουλες απο παλιους αναβατες, κατι που μας βγηκε αυθορμητα εκει πανω...και οντως βγηκε.....
π.χ, οταν ελευθερωσα το βαρος απτα χερακια μου...που το επνιγα το καημενο απτο ζορι...."ΞΕΚΛΕΙΔΩΘΗΚΕ" αυτο....και μαζι του κιεγω....
counter steering *(απαλα) και παραλληλα...ξεκολα το κωλαρακι απτη σελα και φερτο λιγο πιο εξω...
Συμβουλες οπως και του ιγμοριτη.....μπιστα...ενα καλιφορνια....κουβεντες με φιλους...συμβουλες απο παλιους αναβατες, κατι που μας βγηκε αυθορμητα εκει πανω...και οντως βγηκε.....
π.χ, οταν ελευθερωσα το βαρος απτα χερακια μου...που το επνιγα το καημενο απτο ζορι...."ΞΕΚΛΕΙΔΩΘΗΚΕ" αυτο....και μαζι του κιεγω....
counter steering *(απαλα) και παραλληλα...ξεκολα το κωλαρακι απτη σελα και φερτο λιγο πιο εξω...
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!
Καλό ταξίδι μικρέ....
Καλό ταξίδι μικρέ....
- Miyu
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2226
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 11:43
- Gender: Female
- Bike: Monster S4RS
- Τοποθεσία: Λευκαδα
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Βρες μια γνωριμη διαδρομη...με οσο γινετε καλο οδοστρωμα και οσο γινετε λιγοτερη κινηση..
Ξεκινα και βρες ΜΙΑ στροφη που σου αρεσει και δοκιμασε τεχνικες...με μικρες ταχυτητες( εν αναγκη πηγαινε πανω κατω)
Μετα ξαναπηγενε και κανε τα ιδια στην ιδια στροφη με λιγο παραπανο γκαζι.....
και οσο σε περνει να το κανεις...θα δεις διαφορα μεγαλη με τον καιρο...
Και κυριος καλη ψυχολογια
Ξεκινα και βρες ΜΙΑ στροφη που σου αρεσει και δοκιμασε τεχνικες...με μικρες ταχυτητες( εν αναγκη πηγαινε πανω κατω)
Μετα ξαναπηγενε και κανε τα ιδια στην ιδια στροφη με λιγο παραπανο γκαζι.....
και οσο σε περνει να το κανεις...θα δεις διαφορα μεγαλη με τον καιρο...
Και κυριος καλη ψυχολογια
"...για να μην καταρρευσουμε , πρεπει να αναζητησουμε ξανα
τη χαρα στην αξια των απλων πραγματων και των ανθρωπινων σχεσεων.
σε οτι δεν αγοραζεται"
ΠΙΕΡ ΠΑΟΛΟ ΚΑΛΤΣΟΛΑΡΙ
Θελει κοτσια να φτιαχνεις χωρο γιαυτα που γουσταρεις.
τη χαρα στην αξια των απλων πραγματων και των ανθρωπινων σχεσεων.
σε οτι δεν αγοραζεται"
ΠΙΕΡ ΠΑΟΛΟ ΚΑΛΤΣΟΛΑΡΙ
Θελει κοτσια να φτιαχνεις χωρο γιαυτα που γουσταρεις.
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7988
- Εγγραφή: Τρί 06 Απρ 2010, 13:05
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Vespa 300 GTS
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Γιόντα το μετέφρασα πάρτη σου ..
"H τέχνη του να στρίβεις μια μοτοσικλέτα έχει ήδη εξελιχθεί μέσα από τέσσερις πλήρεις φάσεις, η πέμπτη φάση είναι τώρα επάνω σε μας.
Η πρώτη φάση...
Μέχρι τη δεκαετία του '60....τακτοποιημένα γόνατα κολλημένα πάνω στο τεπόζιτο και το τεντωμένο σώμα πανω στη μηχανής..αυτή είναι άλλωστε η πιο φυσική θέση για οδήγηση
Η δεύτερη φάση ...
Στα μέσα του 60 ήταν πρώτος ο κύριος Mike Hailwood που ξεκόλλησε το εσωτερικό γόνατό του απο το τεπόζιτο δημιουργώντας έναν πανικό στην χρηματιστηριακή αγορά εθιμοτυπικού στυλ οδήγησης.Ήταν μια τρομερή απόκλιση από την παράδοση.Ακολούθησαν ο Paul Smart και Barry
Τρίτη φάση...
Ο Jarno Saarinen μετατόπισε τον πισινό του από τη σέλα κ δημιούργησε το στυλ που οι περισσότεροι μιμούνται μέχρι σήμερα..
Saarinen
Τέταρη φάση..
Ο πρωτοπόρος της 4ης φάσης ήταν ο Kenny Roberts Sr’s με το knee-down, hang-off style τη δεκαετία του 70. Το στυλ αυτό ταρακούνησε τα οδηγικά στυλ όλων των αναβατών και ο καθένας το προσάρμοσε στο δικό του στυλ.
Sheene με τον Roberts
Eddie Lawson
Ο Cal Rayborn και ο Kel Carruthers ήταν καπου στη μεση,εξακολουθώντας να παραμένουν προσκολλημένοι σε ένα κομμάτι της φάση αυτής.Κάποιοι άλλοι προέκτιναν περισσότερο το πόδι κ το γόνατο αντίστοιχα ,κάποιοι άλλοι περιστρέφονταν πάνω στο τεπόζιτο αλά Mick Doohan. Κάποιο άλλοι έβγαζαν περισσότερο το κεφάλι και το σώμα τους προς τα κάτω αλά Randy Mamola style. Άλλοι κρέμονταν πολυ περισσότερο κρατώντας μια πιο κανονική όρθια θέση πάνω στη σέλα αλά Kevin Schwantz style.
Kevin Schwantz
Norick Abe
Mick Doohan
Ο κορμός των οδηγών για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των 500cc της εποχής, Eddie Lawson, Freddie Spencer και Wayne Rainey, ήταν ακριβώς στη μέση μεταξύ - στο τεπόζιτο αλλά όχι μέσα σε αυτό. Οι περισσότεροι από τους πρωτοκλασάτους οδηγούς είχαν επίσης την τάση να οδηγούν προς τα εμπρός στο τεπόζιτο. Το χαρακτηριστικό αυτών των οδηγών ήταν ότι ένας φανατικός θα μπορούσε να αναγνωρισει αμέσως τον οδηγό απο το στυλ και την εμφάνιση του ατόμου.
Όχι τόσο σήμερα, κατά τη φάση πέντε είναι πάνω μας.
Εννοιολογικα...το να κρέμεσαι έξω από τη μηχανή δεν θα μπορούσε μα είναι απλούστερο.
Παράδειγμα...κατέβασε το κέντρο βάρους αναβάτη-μηχανής κ πέρνα από την ίδια στροφή με την ίδια ταχύτητα...κάθε φορα μετατόπιζε πιο χαμηλά το κέντρο βάρους σου.
Και η αλήθεια είναι σε πιο εξελικτικές προόδους, η λειτουργία των κανόνων κάνει τώρα τη νέα εμφάνιση στο στυλ των νέων οδηγών ταχύτητας.
Ρίξε μια ματια στους οδηγούς του motoGP. Το σώμα τους είναι όσο το δυνατόν πιο χαμηλά κ μέσα στις μηχανές τους έχοντας το σώμα τους απόλυτα εναρμονισμένο με τη μηχανή χωρίς να περιστρέφονται γύρω κ πάνω στο τεπόζιτο.
Με τη μάζα του σώματός τους στην υψηλότερη πλευρά της μοτοσυκλέτας όχι μόνο εξουδετερώνουν τη μάζα τους ασκώντας δύναμη με το εσωτερικό των γοφών τους στη μοτοσυκλέτα, αλλά στην πραγματικότητα είναι αρνητική η δύναμη, αυξάνοντας τη συνδυασμένη δύναμη της μοτοσυκλέτας και του αναβάτη , νικώντας κυρίως την λειτουργία και το σκοπό της τεχνικής του.
Stoner
Άλλη αξιοσημείωτη αλλαγή στη πέμπτη φάση συμπεριλαμβάνεται και η όχι και τόσο απλωμένη θέση σώματος όπως πριν.. Η νέα μεταβλητή των αναβατών στη φάση πέντε έρχεται περαιτέρω από τη μοτοσυκλέτα μέσα της γωνία για να βγούνε. Θα το δείτε σχετικά με τη θέση πισινό-cam επόμενη φορά που θα παρακολουθήσετε τους αναβάτες όπως ο Rossi στα MotoGP. Αυτός και οι εμπρός- πίσω στη σέλα διαφορές φαίνεται να είναι οι μόνες διαθέσιμες επιλογές για την εξέλιξη της πέμπτης φάσης .
Υπάρχουν πέντε επιλογές τώρα για το πώς μπορούμε να κοιτάξουμε και παρουμε μια στροφη με τη μοτοσυκλέτα μας. Αν κρατήσει το μάτι σας σχετικά με τη λειτουργία του στυλ και κάντε κάποιες χαλαρωτικές ασκήσεις, όλα τα οφέλη της φάσης πέντε θα γίνουν εμφανή καθώς γίνεστε άνετοι με αυτό. Είναι εύκολο; Η εμπειρία μου λέει ότι δεν είναι ένα φυσικό ύφος σε όλους και οι αναβάτες είναι πιεσμένοι για να αναλάβου την νέα μορφή. Αν είναι επιθυμία σας να το κάνετε, σας προτείνω να πάρετε το χρόνο σας και, βήμα βήμα, να πειραματίζεστε με κάθε ένα από τα στάδια μέσω των οποίων έχει εξελιχθεί. Καλή τύχη!"
"H τέχνη του να στρίβεις μια μοτοσικλέτα έχει ήδη εξελιχθεί μέσα από τέσσερις πλήρεις φάσεις, η πέμπτη φάση είναι τώρα επάνω σε μας.
Η πρώτη φάση...
Μέχρι τη δεκαετία του '60....τακτοποιημένα γόνατα κολλημένα πάνω στο τεπόζιτο και το τεντωμένο σώμα πανω στη μηχανής..αυτή είναι άλλωστε η πιο φυσική θέση για οδήγηση
Η δεύτερη φάση ...
Στα μέσα του 60 ήταν πρώτος ο κύριος Mike Hailwood που ξεκόλλησε το εσωτερικό γόνατό του απο το τεπόζιτο δημιουργώντας έναν πανικό στην χρηματιστηριακή αγορά εθιμοτυπικού στυλ οδήγησης.Ήταν μια τρομερή απόκλιση από την παράδοση.Ακολούθησαν ο Paul Smart και Barry
Τρίτη φάση...
Ο Jarno Saarinen μετατόπισε τον πισινό του από τη σέλα κ δημιούργησε το στυλ που οι περισσότεροι μιμούνται μέχρι σήμερα..
Saarinen
Τέταρη φάση..
Ο πρωτοπόρος της 4ης φάσης ήταν ο Kenny Roberts Sr’s με το knee-down, hang-off style τη δεκαετία του 70. Το στυλ αυτό ταρακούνησε τα οδηγικά στυλ όλων των αναβατών και ο καθένας το προσάρμοσε στο δικό του στυλ.
Sheene με τον Roberts
Eddie Lawson
Ο Cal Rayborn και ο Kel Carruthers ήταν καπου στη μεση,εξακολουθώντας να παραμένουν προσκολλημένοι σε ένα κομμάτι της φάση αυτής.Κάποιοι άλλοι προέκτιναν περισσότερο το πόδι κ το γόνατο αντίστοιχα ,κάποιοι άλλοι περιστρέφονταν πάνω στο τεπόζιτο αλά Mick Doohan. Κάποιο άλλοι έβγαζαν περισσότερο το κεφάλι και το σώμα τους προς τα κάτω αλά Randy Mamola style. Άλλοι κρέμονταν πολυ περισσότερο κρατώντας μια πιο κανονική όρθια θέση πάνω στη σέλα αλά Kevin Schwantz style.
Kevin Schwantz
Norick Abe
Mick Doohan
Ο κορμός των οδηγών για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των 500cc της εποχής, Eddie Lawson, Freddie Spencer και Wayne Rainey, ήταν ακριβώς στη μέση μεταξύ - στο τεπόζιτο αλλά όχι μέσα σε αυτό. Οι περισσότεροι από τους πρωτοκλασάτους οδηγούς είχαν επίσης την τάση να οδηγούν προς τα εμπρός στο τεπόζιτο. Το χαρακτηριστικό αυτών των οδηγών ήταν ότι ένας φανατικός θα μπορούσε να αναγνωρισει αμέσως τον οδηγό απο το στυλ και την εμφάνιση του ατόμου.
Όχι τόσο σήμερα, κατά τη φάση πέντε είναι πάνω μας.
Εννοιολογικα...το να κρέμεσαι έξω από τη μηχανή δεν θα μπορούσε μα είναι απλούστερο.
Παράδειγμα...κατέβασε το κέντρο βάρους αναβάτη-μηχανής κ πέρνα από την ίδια στροφή με την ίδια ταχύτητα...κάθε φορα μετατόπιζε πιο χαμηλά το κέντρο βάρους σου.
Και η αλήθεια είναι σε πιο εξελικτικές προόδους, η λειτουργία των κανόνων κάνει τώρα τη νέα εμφάνιση στο στυλ των νέων οδηγών ταχύτητας.
Ρίξε μια ματια στους οδηγούς του motoGP. Το σώμα τους είναι όσο το δυνατόν πιο χαμηλά κ μέσα στις μηχανές τους έχοντας το σώμα τους απόλυτα εναρμονισμένο με τη μηχανή χωρίς να περιστρέφονται γύρω κ πάνω στο τεπόζιτο.
Με τη μάζα του σώματός τους στην υψηλότερη πλευρά της μοτοσυκλέτας όχι μόνο εξουδετερώνουν τη μάζα τους ασκώντας δύναμη με το εσωτερικό των γοφών τους στη μοτοσυκλέτα, αλλά στην πραγματικότητα είναι αρνητική η δύναμη, αυξάνοντας τη συνδυασμένη δύναμη της μοτοσυκλέτας και του αναβάτη , νικώντας κυρίως την λειτουργία και το σκοπό της τεχνικής του.
Stoner
Άλλη αξιοσημείωτη αλλαγή στη πέμπτη φάση συμπεριλαμβάνεται και η όχι και τόσο απλωμένη θέση σώματος όπως πριν.. Η νέα μεταβλητή των αναβατών στη φάση πέντε έρχεται περαιτέρω από τη μοτοσυκλέτα μέσα της γωνία για να βγούνε. Θα το δείτε σχετικά με τη θέση πισινό-cam επόμενη φορά που θα παρακολουθήσετε τους αναβάτες όπως ο Rossi στα MotoGP. Αυτός και οι εμπρός- πίσω στη σέλα διαφορές φαίνεται να είναι οι μόνες διαθέσιμες επιλογές για την εξέλιξη της πέμπτης φάσης .
Υπάρχουν πέντε επιλογές τώρα για το πώς μπορούμε να κοιτάξουμε και παρουμε μια στροφη με τη μοτοσυκλέτα μας. Αν κρατήσει το μάτι σας σχετικά με τη λειτουργία του στυλ και κάντε κάποιες χαλαρωτικές ασκήσεις, όλα τα οφέλη της φάσης πέντε θα γίνουν εμφανή καθώς γίνεστε άνετοι με αυτό. Είναι εύκολο; Η εμπειρία μου λέει ότι δεν είναι ένα φυσικό ύφος σε όλους και οι αναβάτες είναι πιεσμένοι για να αναλάβου την νέα μορφή. Αν είναι επιθυμία σας να το κάνετε, σας προτείνω να πάρετε το χρόνο σας και, βήμα βήμα, να πειραματίζεστε με κάθε ένα από τα στάδια μέσω των οποίων έχει εξελιχθεί. Καλή τύχη!"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος igmoritis την Κυρ 31 Ιούλ 2011, 00:32, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
yπαρχει "χρυσος θεωρητικος κανονας" για το ιδανικο στριψιμο λεωνιδα?Leopsomo έγραψε: Οσο πιο λιγο αποκλινεις απ το ιδανικο,
για πε τιποτα διαφωτιστικο
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7988
- Εγγραφή: Τρί 06 Απρ 2010, 13:05
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Vespa 300 GTS
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Ναι υπάρχει...βρίσκεις το Λεωνίδα κ πηγαίνεις ταπα από πίσω του.. Σορυ για το σπαμ..Master Yoda έγραψε:yπαρχει "χρυσος θεωρητικος κανονας" για το ιδανικο στριψιμο λεωνιδα?
για πε τιποτα διαφωτιστικο
- Zaxaroplastis
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1163
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιουν 2010, 16:32
- Gender: Male
- Bike: Monster 696
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
επειδή τα λόγια είναι καλά... αλλά....
- kokkinos1
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2307
- Εγγραφή: Σάβ 19 Απρ 2008, 00:43
- Gender: Male
- Other: Elephant 750
- Τοποθεσία: Αργος
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
αυτό που εχω καταλάβει εγω ειναι. σαν πιο σημαντικά
α.χαλαρός στο πιασιμο του τιμονιού άλλα και γενικότερα
β.κοιτάς εκεί που θέλεις να πας
γ.βγάζεις όλα τα προβλήματα από το μυαλό σου
μετά η ευχαρίστησή είναι πολυ πιο μεγαλη
τωρα η (σβέλτη οριακή) οδήγηση σε πιστά η δρόμο εχει και αρκετά κολπάκια που τα ξέρουν πιο καλά οι ειδικοί πχ (πετροζα ο δικος μας) και όταν τα μαθαίνεις είσαι και πιο ασφαλής και γρήγορος χωρίς να πηγαίνεις τάπα
και καλλίτερα να τα μαθαίνουμε σε ασφαλείς χώρους και σωστά και μετά να τα εφαρμόζουμε στον δρόμο.
α.χαλαρός στο πιασιμο του τιμονιού άλλα και γενικότερα
β.κοιτάς εκεί που θέλεις να πας
γ.βγάζεις όλα τα προβλήματα από το μυαλό σου
μετά η ευχαρίστησή είναι πολυ πιο μεγαλη
τωρα η (σβέλτη οριακή) οδήγηση σε πιστά η δρόμο εχει και αρκετά κολπάκια που τα ξέρουν πιο καλά οι ειδικοί πχ (πετροζα ο δικος μας) και όταν τα μαθαίνεις είσαι και πιο ασφαλής και γρήγορος χωρίς να πηγαίνεις τάπα
και καλλίτερα να τα μαθαίνουμε σε ασφαλείς χώρους και σωστά και μετά να τα εφαρμόζουμε στον δρόμο.
http://cagivista.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- red lizard
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4137
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
- Gender: Male
- Τοποθεσία: κερκυρα
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
εγω θα πω κατι που δεν πρεπει να κανουμε..
μην κυνηγας τον μπροστα σου που ειναι πιο γρηγορος
και μην προσπαθεις να πλαγιασεις οπως αυτος.
αν ζοριστεις σε ρυθμους και τεχνικες που δεν εχεις τοτε τα πραγματα
μπορει να μην πανε πολυ καλα.
μην κυνηγας τον μπροστα σου που ειναι πιο γρηγορος
και μην προσπαθεις να πλαγιασεις οπως αυτος.
αν ζοριστεις σε ρυθμους και τεχνικες που δεν εχεις τοτε τα πραγματα
μπορει να μην πανε πολυ καλα.
- bloodydiver
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 553
- Εγγραφή: Παρ 19 Φεβ 2010, 18:52
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: KTM 640
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
η μεγαλυτερη αρετη ειναι η θεληση αν δε το εχεις στο αιμα σου μη το κυνηγας ποτε κ τιποτα μη κανεις π.χ. γιανα διξεις στους αλλους κατι.
δεν ηξερα να στριβω το ducati μολις το ειχα παρει κ απο το lc4 που ειχα τωρα μου φαινοταν σα πυραβλος δυσκινητος.
για αρχη εμπενα με λιγα km αλλα με πολλες στροφες 5000+rpm κ μετα αρχισα να καταλαβαινω κ να μαθαινω.
διαλεξε ενα δρομο να κραταει κ χωρης κινηση κ κανε τα τεστ σου εκει...
(εχω μια διαδρομη αγαπημενη ενα ησυχο μερος εδω κ χρονια περναω ταπα κ στριβω πριν παω για υπνο. κραταει εκει ο δρομος.
σημερα στο γυρισμο για το σπιτι στη πρωτη στροφη ειπα να μπω αργα.. μα το θεο ενας μ@λ$κ@ς ειχε βγει με το λαστιχο 4 η ωρα το πρωι κ γεμισε το δρομο με νερα τον επιασε καυλα να δροσιστει.
αν επεφτα κ σηκωνομουν θα το κλωτσαγα μεχρει τωρα.)
γιαυτο ριξε κ μια ματια πρωτα κ μετα ξανα περνα
δεν ηξερα να στριβω το ducati μολις το ειχα παρει κ απο το lc4 που ειχα τωρα μου φαινοταν σα πυραβλος δυσκινητος.
για αρχη εμπενα με λιγα km αλλα με πολλες στροφες 5000+rpm κ μετα αρχισα να καταλαβαινω κ να μαθαινω.
διαλεξε ενα δρομο να κραταει κ χωρης κινηση κ κανε τα τεστ σου εκει...
(εχω μια διαδρομη αγαπημενη ενα ησυχο μερος εδω κ χρονια περναω ταπα κ στριβω πριν παω για υπνο. κραταει εκει ο δρομος.
σημερα στο γυρισμο για το σπιτι στη πρωτη στροφη ειπα να μπω αργα.. μα το θεο ενας μ@λ$κ@ς ειχε βγει με το λαστιχο 4 η ωρα το πρωι κ γεμισε το δρομο με νερα τον επιασε καυλα να δροσιστει.
αν επεφτα κ σηκωνομουν θα το κλωτσαγα μεχρει τωρα.)
γιαυτο ριξε κ μια ματια πρωτα κ μετα ξανα περνα
- moikan
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1320
- Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: tdm 850
- Τοποθεσία: leykada
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
θα συμφωνησω με τον λεωνιδα σε ολα...ολα ειναι θεμα ισορροπιας.
πρεπει να νιωσεις την μοτο σου.να γινεστε ενα..
ειναι μια σχεση που μπορει να ειναι τοσο απλη οσο και αρκετα δυσκολη.
φαντασου μια γυναικα να μην τις δινεις σημασια.θα σου την κανει.
κατσε πανω στην μηχανη σου.ξεχνα γνωστες διαδρομες.χαλαρωσε.ξεκινα να οδηγης.κοιτα μακρια.
προσπαθησε να νιωσεις σε καθε μετρο τι θελει η μοτο σου.αν η μοτο δεν θελει να μπει στην στροφη σημαινει οτι δεν την βαζεις ΕΣΥ.αν η μοτο δεν φρεναρει εκει που πρεπει σημαινει οτι δεν φρεναρεις ΕΣΥ εκει που πρεπει.ποτε μην κοιτας τι κανουν οι αλλοι..παντα θα υπαρχουν οδηγοι που ξερουν περισσοτερα και αλλοι που ξερουν λιγοτερα.
ποτε μην νευριαζεις αν κανεις λαθος.απο το λαθος θα μαθεις και απο την συνεχομενη (προπονηση).
οταν νιωσεις οτι εισαι παρεα με καποιον καλυτερο οδηγο απο εσενα παντα να ρωτας.
και τελος....καλυτερος γινεσαι οταν μετα απο καθε βολτα κατεβαινεις απο την μοτο σου λιγοτερο ιδρωμενος, αγχωμενος,κουρασμενος. αυτο σημαινει οτι αρχιζεις να γινεσαι καλυτερος ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ αρα και πιο ασφαλης.
πρεπει να νιωσεις την μοτο σου.να γινεστε ενα..
ειναι μια σχεση που μπορει να ειναι τοσο απλη οσο και αρκετα δυσκολη.
φαντασου μια γυναικα να μην τις δινεις σημασια.θα σου την κανει.
κατσε πανω στην μηχανη σου.ξεχνα γνωστες διαδρομες.χαλαρωσε.ξεκινα να οδηγης.κοιτα μακρια.
προσπαθησε να νιωσεις σε καθε μετρο τι θελει η μοτο σου.αν η μοτο δεν θελει να μπει στην στροφη σημαινει οτι δεν την βαζεις ΕΣΥ.αν η μοτο δεν φρεναρει εκει που πρεπει σημαινει οτι δεν φρεναρεις ΕΣΥ εκει που πρεπει.ποτε μην κοιτας τι κανουν οι αλλοι..παντα θα υπαρχουν οδηγοι που ξερουν περισσοτερα και αλλοι που ξερουν λιγοτερα.
ποτε μην νευριαζεις αν κανεις λαθος.απο το λαθος θα μαθεις και απο την συνεχομενη (προπονηση).
οταν νιωσεις οτι εισαι παρεα με καποιον καλυτερο οδηγο απο εσενα παντα να ρωτας.
και τελος....καλυτερος γινεσαι οταν μετα απο καθε βολτα κατεβαινεις απο την μοτο σου λιγοτερο ιδρωμενος, αγχωμενος,κουρασμενος. αυτο σημαινει οτι αρχιζεις να γινεσαι καλυτερος ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ αρα και πιο ασφαλης.
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Master Yoda έγραψε:
-"Vanishing point
You are able to notice such corners longer in advance, when you, while in the corner, keep attention to the so-called "vanishing point".
It is the point at which the inner and outer side of the corner seem to come together.
When you observe that your distance to the vanishing points keeps getting bigger, everything is alright: the corner is widening up.
But when the vanishing points gets closer, you know that the corner will get tighter. You still have time to decrease your speed with that back brake (gently of course), or to lean in more.
Αυτο δεν το εχω ξανακουσει.....
μπορεις να μας το εξηγήσεις λιγο αδερφε?
ετσι καταλαβενεις αν η στροφη "κλεινει" περισσοτερο?
58
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 444
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιουν 2010, 19:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 696
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Εγω πιστευω πως μετραει και η αποφασιστικοτητα εκτος απο ολα τα αλλα!καλη η θεωρια αλλα στην πραξη διαφερει!ενας εμπειρος αναβατης ξερει τι πρεπει να κανει(ασχετα αν το κανει ενστικτοδως)νιωθει ανετα με την μηχανη εχει παρει τον αερα ας πουμε!!και εγω ξερω απο αυτα που εχω δει ανα καιρους τι πρεπει να κανω αλλα δεν τα κανω τουλαχιστον σωστα!!!εδω ερχεται η αποφασιστικοτητα που ελεγα!μου εχει τυχει λογο λανθασμενης εκτιμησης να μπω σε στροφη με περισσοτερα απο οσα μπορω και πλαγιασα αρκετα γιατι αλλιως θα το καρφωνα!ενιωσα και ενα φτερουγισμα στο στηθος αλλα και χαρηκα ταυτοχρονα(την ειδα και λιγο )αλλα θελω να πω οτι ημουνα αποφασισμενος να στριψω ασχετα αν εκανα την θεωρια πραξη!εχω περασει πολλες φορες απο εκει αλλα μαλλον μου λειπει η αποφασιστικοτητα!sorry αν κουρασα!!!
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Χωρις να αναλωθω σε θεωριες επι θεωριων που δεν τις κατεχω καλα, οπως οι περισσοτεροι απο εμας που δεν ειμαστε επαγγελματιες αγωνιζομενοι-πιστανθρωποι, θυμαμαι την κουβεντα ενος καλου φιλου... " Το ποσο γρηγορα πας εξαρταται απο τα δικα σου ορια και απο το ποσο διατεθειμενος εισαι να ρισκαρεις πτωση"........
Aνδρέας Β.
- Master Yoda
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7658
- Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2009, 16:47
- Gender: Male
- Bike: SS750
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Master Yoda έγραψε:
-"Vanishing point
You are able to notice such corners longer in advance, when you, while in the corner, keep attention to the so-called "vanishing point".
It is the point at which the inner and outer side of the corner seem to come together.
When you observe that your distance to the vanishing points keeps getting bigger, everything is alright: the corner is widening up.
But when the vanishing points gets closer, you know that the corner will get tighter. You still have time to decrease your speed with that back brake (gently of course), or to lean in more.
http://www.lazymotorbike.eu/tips/corners/" onclick="window.open(this.href);return false;Ritsman έγραψε:
Αυτο δεν το εχω ξανακουσει.....
μπορεις να μας το εξηγήσεις λιγο αδερφε?
ετσι καταλαβενεις αν η στροφη "κλεινει" περισσοτερο?
δες εκει που λεει Looking: tightening corners
- laziali21
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7506
- Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 15:28
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Χωρις να εχω πολυ εμπειρια,με σχετικα πολυ λιγα χλμ κατω απ τα ποδια μου,απλα με το φτωχο μου το μυαλο...καλα ολα αυτα,αλλα μονο στην πιστα!
Δεν μπορεις να ρισκαρεις σε δημοσιο δρομο θεωριες,ουτε σε παιρνει πολυ να κανεις πραξη καποια πραγματα,γτ ο κινδυνος παραμονευει...γτ εξαλλου ολοι ξερουμε καποιον που εφυγε αδικα απ αυτο...
Πας σε ενα σχολειο,πας σε ενα τρακ ντει με φιλους κ γνωστους,στα λενε εκει,στα δειχνουν εκει,τα κανεις εκει,τελος!
Υπαρχουν διαφορες τεχνικες,διαφορα κολπα,μερικοι ειναι πιο @ρχιδατοι κ τα κανουν με τη μια,μερικοι θελουν καιρο!Κ ο ενας δειχνει στον αλλο,κ παει λεγοντας...
Εγω δεν θα μιλησω για τεχνικες,δεν ξερω κ πολλες,αυτες τις λιγες που μ εχουν δειξει-πει και αυτες που λιγο-πολυ ξερουμε ολοι!Θελω να μαθω ομως κ γω περισσοτερα πηγαινοντας στην πιστα και κανοντας εκει πραξη αυτα που μ λενε και μ δειχνουν,γτ δεν το κρυβω οτι κ γω στον δρομο μπορει να κανω μερικες φορες μαλακιες οδηγοντας στο (δικο μου ) οριο γτ ισως δεν εχω παει στην πιστα αρκετες φορες να τα κανω εκει...
Σημερα που ερχομουν απο Καλαβρυτα,στο κομματι Καλαβρυτα-Διακοπτο,το οποιο το εχω ανεβει κ κατεβει πανω απο 30-40 φορες με μηχανακι και αλλες 100 με αυτοκινητο,
και ξερω ολα τα κομματια σαν τις γωνιες του σπιτιου μου,
στην αρχη της διαδρομης κ ενω (ευτυχως ) ζεσταινα ακομα τα λαστιχα,
βλεπω αυτοκινητο μπροστα μου απο το αντιθετο ρευμα να ερχεται κατα πανω μου περνωντας αλλο αυτοκινητο σε τυφλη στροφη...ευτυχως προλαβα να του δειξω το μεσαιο δαχτυλο του χεριου μου!
Δεν μπορεις να ρισκαρεις σε δημοσιο δρομο θεωριες,ουτε σε παιρνει πολυ να κανεις πραξη καποια πραγματα,γτ ο κινδυνος παραμονευει...γτ εξαλλου ολοι ξερουμε καποιον που εφυγε αδικα απ αυτο...
Πας σε ενα σχολειο,πας σε ενα τρακ ντει με φιλους κ γνωστους,στα λενε εκει,στα δειχνουν εκει,τα κανεις εκει,τελος!
Υπαρχουν διαφορες τεχνικες,διαφορα κολπα,μερικοι ειναι πιο @ρχιδατοι κ τα κανουν με τη μια,μερικοι θελουν καιρο!Κ ο ενας δειχνει στον αλλο,κ παει λεγοντας...
Εγω δεν θα μιλησω για τεχνικες,δεν ξερω κ πολλες,αυτες τις λιγες που μ εχουν δειξει-πει και αυτες που λιγο-πολυ ξερουμε ολοι!Θελω να μαθω ομως κ γω περισσοτερα πηγαινοντας στην πιστα και κανοντας εκει πραξη αυτα που μ λενε και μ δειχνουν,γτ δεν το κρυβω οτι κ γω στον δρομο μπορει να κανω μερικες φορες μαλακιες οδηγοντας στο (δικο μου ) οριο γτ ισως δεν εχω παει στην πιστα αρκετες φορες να τα κανω εκει...
Σημερα που ερχομουν απο Καλαβρυτα,στο κομματι Καλαβρυτα-Διακοπτο,το οποιο το εχω ανεβει κ κατεβει πανω απο 30-40 φορες με μηχανακι και αλλες 100 με αυτοκινητο,
και ξερω ολα τα κομματια σαν τις γωνιες του σπιτιου μου,
στην αρχη της διαδρομης κ ενω (ευτυχως ) ζεσταινα ακομα τα λαστιχα,
βλεπω αυτοκινητο μπροστα μου απο το αντιθετο ρευμα να ερχεται κατα πανω μου περνωντας αλλο αυτοκινητο σε τυφλη στροφη...ευτυχως προλαβα να του δειξω το μεσαιο δαχτυλο του χεριου μου!
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
Master Yoda έγραψε: http://www.lazymotorbike.eu/tips/corners/" onclick="window.open(this.href);return false;
δες εκει που λεει Looking: tightening corners
Ευχαριστω!
58
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
.....ρε πστ μου.....δεν γινεται ο μετρ ....ο προσκυνητης,,,,,,ο φυλαρχος......ο ζεν πρεμιε.....του κολ ου....που εχει βαλει πατουρια σε καθε θρεντακι στο φορουμ ακομα και σ αυτα που ρυθμιζουμε βαλβιδες και αλλαζουμε ιμαντες......να στραβωνει οταν καποιος βαζει εναν πατο στο δικο του θρεντ......γινεται...??? οχι πειτε ρε......??? γιοντα μωρη λινατσα.....ψωφια καρκινιαρα κατσικα......λουμπινα....σουστα.....τσαντιζεσαι ρε....???? μην σου γα μαμε το εγκεφαλικο θρεντ και μετα δεν μπορεις να στριψεις εγκεφαλικα....???
....παλιοκυλοτα.
....παλιοκυλοτα.
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- 5os
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 852
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 11:12
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: Beverly 250
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
η θέση οδήγησης δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο για να πάς γρήγορα, όσοι μπαίνουν πίστα θα έχουν δεί ότι από ένα σημείο και μετά μαζεύεις τα πόδια σου γιατί παραβρίσκουν κάτω...
Αν δείτε και τους παγκόσμιους η κλίση της μοτοσυκλέτας τους είναι τόσο μεγάλη που δεν τους δίνει και πολλά περιθώρια κινήσεων...
Σημαντικό είναι να προπονείσαι συχνά (μόνο έτσι βελτιώνεσαι), να καταλάβεις τι θέλει η μοτοσυκλέτα και κάθε στροφή.
Από τα μαθήματα που αναφέρατε πρίν το σημαντικότερο είναι να κοιτάς μακριά, οι περισσότεροι την πατάμε και αντί να κοιτάμε την έξοδο της στροφής κοιτάμε μέσα στη στροφή ...
Αν δείτε και τους παγκόσμιους η κλίση της μοτοσυκλέτας τους είναι τόσο μεγάλη που δεν τους δίνει και πολλά περιθώρια κινήσεων...
Σημαντικό είναι να προπονείσαι συχνά (μόνο έτσι βελτιώνεσαι), να καταλάβεις τι θέλει η μοτοσυκλέτα και κάθε στροφή.
Από τα μαθήματα που αναφέρατε πρίν το σημαντικότερο είναι να κοιτάς μακριά, οι περισσότεροι την πατάμε και αντί να κοιτάμε την έξοδο της στροφής κοιτάμε μέσα στη στροφή ...
5os
ΦΟΙΒΟΣ
ΦΟΙΒΟΣ
- laziali21
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7506
- Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 15:28
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
5os έγραψε: Από τα μαθήματα που αναφέρατε πρίν το σημαντικότερο είναι να κοιτάς μακριά, οι περισσότεροι την πατάμε και αντί να κοιτάμε την έξοδο της στροφής κοιτάμε μέσα στη στροφή ...
πολύ καλό tip για να κρατάς πάντα την γραμμή σου,ειδικά στον δρόμο,και να μην βρεθείς στο αντίθετο ρεύμα χωρίς να το καταλάβεις!
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2133
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Πως να στριψεις?...ξεκλειδωσου
το πιο σημαντικο ειναι να εισαι καλα φαγωμένος για να "πατάει" καλά το λάστιχο...!!!
χωρις πλάκα ρε παιδιά...μεσω πληκτρολογίου δεν μαθαίνονται αυτα που μαθαίνεις καβαλωντας μηχανη για χρόνια....
εδω και Schwantz οταν ηρθε Σέρρες ειπε οτι ακόμη μαθαίνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
χωρις πλάκα ρε παιδιά...μεσω πληκτρολογίου δεν μαθαίνονται αυτα που μαθαίνεις καβαλωντας μηχανη για χρόνια....
εδω και Schwantz οταν ηρθε Σέρρες ειπε οτι ακόμη μαθαίνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!