Γυροσκοπική κλίση
Συντονιστής: sue
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Γυροσκοπική κλίση
Γυροσκοπική οδήγηση
Πλεονέκτημα και βελτίωση της ασφάλειάς μας.
Σε κάθε μηχανή υπάρχει ένα τιμόνι και το πρώτο πράγμα που κάνουμε για να στρίψουμε είναι να χειριστούμε κατάλληλα την μπάρα.
Όλα αυτά για ταχύτητες μικρές γιατί μετά τα 30 χιλ. πρέπει να γείρουμε αναγκαστικά. Οσοι κάνανε ποδήλατο (δηλαδή όλοι) γείραν και στρίψαν πανεύκολα εξ’αιτίας του μικρού βάρους,άρα το μικρό βάρος είναι το παν για την ευκολία χειρισμού .Στην μηχανή έχουμε σημαντική αδράνεια ,που οφείλεται κατά ένα μεγάλο μέρος στο ίδιο της το βάρος ,το βάρος του αναβάτη και την περιστροφή της μπροστινής ρόδας που όσο αυξάνει η ταχύτητά μας τόσο τσιμέντο γίνεται.
Εάν μετατοπίσουμε το βάρος μας τότε έχουμε μεταφορά του κέντρου μάζας η μηχανή παίρνει κλίση και στρίβουμε.
Εάν πατήσουμε δυνατά τον μασπιέ η πιέσουμε κάθετα το τιμόνι θα γίνει το ίδιο (συνήθως στα εντούρο).
Όλα αυτά χρειάζονται χρόνο ,λεπτούς χειρισμούς ,εμπειρία και σε μεγάλες ταχύτητες κάθε λάθος διορθώνεται δύσκολα .
Κάθε απότομη κίνηση φορτίζει λάστιχα και αναρτήσεις που μπορούν να ξεπεράσουν όρια πρόσφυσης ενώ με το σώμα απ’έξω έχεις και χασομέριο για την επαναφορά όταν έχεις εσάκια.
Εδώ έρχεται η γυροσκοπική οδήγηση να μας λύσει προβλήματα αλλά και να δημιουργήσει εάν δεν υπάρχει εμπειρία από μεριά του αναβάτη.
Ο τρόπος οδήγησης αυτός σπάνια χρησιμοποιείται μπροστά στους προηγούμενους είναι σίγουρα πιο δύσκολος αλλά όταν τον κατέχεις δεν τον αλλάζεις με τίποτα αφού έχει ασύγκριτα πλεονεκτήματα.
Βασίζεται στις γυροσκοπικές ιδιότητες του μπροστινού τροχού, η λειτουργία του είναι απλή και αν ο αναβάτης στρίψει το τιμόνι δεξιά η μηχανή θα γείρει άμεσα προς τα αριστερά και το αντίθετο.
Είναι όντως ακατανόητο , ο μπροστινός τροχός λειτουργεί σαν στρόβος (περίπου και όχι ακριβώς ) γιατί ο τροχός και παλινδρομεί και δυνάμεις δέχεται από τα χέρια μας. Στον στρόβο δεν έχουμε παλινδρόμηση αλλά κλειδωμένο σύστημα.
Η μοναδική περίπτωση για να το καταλάβουμε είναι η εξής: χρειαζόμαστε ένα 15άρι κλειδί για να ξεβιδώσουμε μια μπροστινή ρόδα ποδηλάτου.
Στην συνέχεια την κρατάμε σταθερά με τα δύο μας χέρια από τον άξονα της την περιστρέφουμε γρήγορα (ίσως χρειαστεί δεύτερο άτομο) και μετά σπρώχνω το αριστερό χέρι μου και τραβάω με το δεξιό την ρόδα απότομα εάν την σπρώξω αριστερά το επάνω τμήμα της ρόδας φεύγει δεξιά και το αντίστροφο,
δηλαδή γέρνει.
Κάπως έτσι λειτουργεί και ο μπροστινός τροχός της μηχανής μας.
Σπρώχνω(οριζόντια –δεν πατάω το τιμόνι-δεν έχω ζεύγος δυνάμεων) αριστερά και η μηχανή γέρνει δεξιά και το αντίθετο.
Όλα αυτά με χαμηλές ταχύτητες στην αρχή γιατί αλλιώς πάμε για χαντάκι.
Χρησιμοποιήστε το αριστερό σας χέρι και για σπρώξιμο και για τράβηγμα και όχι από την μεριά που έχετε το γκάζι.
Ολοι οι εντουράδες το χρησιμοποιούν σε σούζες και όταν η μηχανή είναι στον αέρα για να την ισιώσουν και να προσγειωθούν κάθετα.
Εχει επίσης άριστα αποτελέσματα όταν έχεις μειωμένη πρόσφυση η όταν θέλεις να μπάζεις την μηχανή σε εσάκια απότομα η για αστραπιαία αλλαγή πορείας μπροστά σε εμπόδιο χωρίς να χρησιμοποιείς το κλασσικό «χαστούκι» που μπορεί να δημιουργήσει χάσιμο.
Εστω (λέμε τώρα) ότι θέλεις να στρίψεις αριστερά ,με το αριστερό χέρι σπρώχνεις το τιμόνι δεξιά η μηχανή παίρνει κλίση ,διαγράφεις το τόξο (ισως διορθώσεις και με το σώμα λίγο) και όταν θέλεις να επανέλθεις τραβάς το τιμόνι αριστερά και η μηχανή ισιώνει .Στην αρχή σιγά είπαμε και μετά (από λίγα χρόνια) και πιο γρήγορα. Οσο πιο γρήγορα πας (και στρίβεις) τόσο πιο πολύ εκτιμάς την γυροσκοπική κλίση.Μπορώ να σας εξηγήσω και με τους νόμους της φυσικής και μηχανολογίας το γυροσκοπικό φαινόμενο.
Καλά μπασίματα.
Κωνσταντίνος
Πλεονέκτημα και βελτίωση της ασφάλειάς μας.
Σε κάθε μηχανή υπάρχει ένα τιμόνι και το πρώτο πράγμα που κάνουμε για να στρίψουμε είναι να χειριστούμε κατάλληλα την μπάρα.
Όλα αυτά για ταχύτητες μικρές γιατί μετά τα 30 χιλ. πρέπει να γείρουμε αναγκαστικά. Οσοι κάνανε ποδήλατο (δηλαδή όλοι) γείραν και στρίψαν πανεύκολα εξ’αιτίας του μικρού βάρους,άρα το μικρό βάρος είναι το παν για την ευκολία χειρισμού .Στην μηχανή έχουμε σημαντική αδράνεια ,που οφείλεται κατά ένα μεγάλο μέρος στο ίδιο της το βάρος ,το βάρος του αναβάτη και την περιστροφή της μπροστινής ρόδας που όσο αυξάνει η ταχύτητά μας τόσο τσιμέντο γίνεται.
Εάν μετατοπίσουμε το βάρος μας τότε έχουμε μεταφορά του κέντρου μάζας η μηχανή παίρνει κλίση και στρίβουμε.
Εάν πατήσουμε δυνατά τον μασπιέ η πιέσουμε κάθετα το τιμόνι θα γίνει το ίδιο (συνήθως στα εντούρο).
Όλα αυτά χρειάζονται χρόνο ,λεπτούς χειρισμούς ,εμπειρία και σε μεγάλες ταχύτητες κάθε λάθος διορθώνεται δύσκολα .
Κάθε απότομη κίνηση φορτίζει λάστιχα και αναρτήσεις που μπορούν να ξεπεράσουν όρια πρόσφυσης ενώ με το σώμα απ’έξω έχεις και χασομέριο για την επαναφορά όταν έχεις εσάκια.
Εδώ έρχεται η γυροσκοπική οδήγηση να μας λύσει προβλήματα αλλά και να δημιουργήσει εάν δεν υπάρχει εμπειρία από μεριά του αναβάτη.
Ο τρόπος οδήγησης αυτός σπάνια χρησιμοποιείται μπροστά στους προηγούμενους είναι σίγουρα πιο δύσκολος αλλά όταν τον κατέχεις δεν τον αλλάζεις με τίποτα αφού έχει ασύγκριτα πλεονεκτήματα.
Βασίζεται στις γυροσκοπικές ιδιότητες του μπροστινού τροχού, η λειτουργία του είναι απλή και αν ο αναβάτης στρίψει το τιμόνι δεξιά η μηχανή θα γείρει άμεσα προς τα αριστερά και το αντίθετο.
Είναι όντως ακατανόητο , ο μπροστινός τροχός λειτουργεί σαν στρόβος (περίπου και όχι ακριβώς ) γιατί ο τροχός και παλινδρομεί και δυνάμεις δέχεται από τα χέρια μας. Στον στρόβο δεν έχουμε παλινδρόμηση αλλά κλειδωμένο σύστημα.
Η μοναδική περίπτωση για να το καταλάβουμε είναι η εξής: χρειαζόμαστε ένα 15άρι κλειδί για να ξεβιδώσουμε μια μπροστινή ρόδα ποδηλάτου.
Στην συνέχεια την κρατάμε σταθερά με τα δύο μας χέρια από τον άξονα της την περιστρέφουμε γρήγορα (ίσως χρειαστεί δεύτερο άτομο) και μετά σπρώχνω το αριστερό χέρι μου και τραβάω με το δεξιό την ρόδα απότομα εάν την σπρώξω αριστερά το επάνω τμήμα της ρόδας φεύγει δεξιά και το αντίστροφο,
δηλαδή γέρνει.
Κάπως έτσι λειτουργεί και ο μπροστινός τροχός της μηχανής μας.
Σπρώχνω(οριζόντια –δεν πατάω το τιμόνι-δεν έχω ζεύγος δυνάμεων) αριστερά και η μηχανή γέρνει δεξιά και το αντίθετο.
Όλα αυτά με χαμηλές ταχύτητες στην αρχή γιατί αλλιώς πάμε για χαντάκι.
Χρησιμοποιήστε το αριστερό σας χέρι και για σπρώξιμο και για τράβηγμα και όχι από την μεριά που έχετε το γκάζι.
Ολοι οι εντουράδες το χρησιμοποιούν σε σούζες και όταν η μηχανή είναι στον αέρα για να την ισιώσουν και να προσγειωθούν κάθετα.
Εχει επίσης άριστα αποτελέσματα όταν έχεις μειωμένη πρόσφυση η όταν θέλεις να μπάζεις την μηχανή σε εσάκια απότομα η για αστραπιαία αλλαγή πορείας μπροστά σε εμπόδιο χωρίς να χρησιμοποιείς το κλασσικό «χαστούκι» που μπορεί να δημιουργήσει χάσιμο.
Εστω (λέμε τώρα) ότι θέλεις να στρίψεις αριστερά ,με το αριστερό χέρι σπρώχνεις το τιμόνι δεξιά η μηχανή παίρνει κλίση ,διαγράφεις το τόξο (ισως διορθώσεις και με το σώμα λίγο) και όταν θέλεις να επανέλθεις τραβάς το τιμόνι αριστερά και η μηχανή ισιώνει .Στην αρχή σιγά είπαμε και μετά (από λίγα χρόνια) και πιο γρήγορα. Οσο πιο γρήγορα πας (και στρίβεις) τόσο πιο πολύ εκτιμάς την γυροσκοπική κλίση.Μπορώ να σας εξηγήσω και με τους νόμους της φυσικής και μηχανολογίας το γυροσκοπικό φαινόμενο.
Καλά μπασίματα.
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Γυροσκοπική κλίση
Κώστα ευχαριστούμε ! Αν δεν βαριούντε οι άλλοι θα ήθελα εγώ προσωπικά θα ήθελα και τις εξηγήσεις μηχανολογίας που ανέφερες και φυσικής αν δεν σου είναι κόπος... Όσο περισσότερα ξερω προσωπικά τόσο πιο εύκολα τα κατανοώ...
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- REDMONSTER
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 12:44
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: KTM Adventure 990
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Γυροσκοπική κλίση
Πολυ σωστος ο Κωσταντινος, μονο οπως το εχεις γραψει θα μπερδευτουν αυτοι που δεν το κατεχουν, εκει που λες "σπρωχνω" καλο ειναι να εξηγησεις και με ποιο χερι. "Σπρωχνω αριστερα" με το ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ για να στριψω δεξια και να πεσει η μηχανη δεξια, και το αντιστροφο.
Στην πραγματικοτητα δεν σπρωχνεις καν προς καποια κατευθυνση το τιμονι, απλα το σπρωχνεις μπροστα και οσο το δυνατον παραλληλα με το εδαφος για να μην δημιουργουνται και αλλες δυναμεις οπως πολυ σωστα εγραψες.
Κοινως στριβουμε προς την κατευθυνση που σπρωχνει το χερι και οχι προς την κατευθυνση που τραβαγαμε το τιμονι οπως νομιζαμε παλια.
Στην πραγματικοτητα δεν σπρωχνεις καν προς καποια κατευθυνση το τιμονι, απλα το σπρωχνεις μπροστα και οσο το δυνατον παραλληλα με το εδαφος για να μην δημιουργουνται και αλλες δυναμεις οπως πολυ σωστα εγραψες.
Κοινως στριβουμε προς την κατευθυνση που σπρωχνει το χερι και οχι προς την κατευθυνση που τραβαγαμε το τιμονι οπως νομιζαμε παλια.
Δημήτρης - Κι αν ειμαι ροκ !!!
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Γυροσκοπική κλίση
Αυτήν την στιγμή έχω μόνον απλό σκάνερ και δεν μπορώ να επεξεργαστώ σκαναρισμένο κείμενο και να προσθέσω εικόνα η σχήμα . Η αγοράζω καινούριο η βγάζω φωτό και με μαρκαδόρο πάνω στην φωτό σχεδιάζω με μαρκαδόρο.Και τα δύο θέλουν χρόνο..........
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Γυροσκοπική κλίση
Εγώ πάντως εδώ είμαι και περιμένω όποτε μπορέσεις και βρεις χρόνο δεν βιαζόμαστε...
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Γυροσκοπική κλίση
Red γράφω πως το σωστό για μένα είναι να χρησιμοποιώ μόνον το αριστερό χέρι αφού στο δεξί έχω το γκάζι η τέλος πάντων έτσι το συνήθησα.Συνήθως τα χέρια μας είναι παράλληλα περίπου με το έδαφος το σπρώξιμο θα είναι και αυτό παράλληλο.Αν σπρώξω αριστερά παίρνω κλίση δεξιά αν τραβήξω ανάποδα.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1385
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
- Gender: Male
- Other: Κ1200S - F800s
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Γυροσκοπική κλίση
Αγαπητοι συμφορουμητες ενα μεγαλο,τεραστιο ευχαριστω στον Δημητρη(redmonster) ο οποιος με υπομονη μου ανελυσε το γυροσκοπικο στρηψιμο και σε theory αλλα και πραξη.
Απολαμβανω την οδηγηση της ομολογουμενος ''παχουλης'' αλλα καλοζυγησμενης μπεμπας μου (230κιλα) συν οτι στις στροφες πλεον δεν ''ιδρωνουν'' τα χερια μου.
Αυτα βεβαια τα κανω πραξη σε χαμηλες ταχυτητες μιας και οι αλλες δεν υπαρχουν για εμενα.
Οντος η μηχανη με το ελαφρυ αντι8ετο σπροξιμο του τιμονιου σε τραβαει προς την μερια που θες να στριψεις και με μια μικρη και οχι υπερβολικη-επιδειξιομανικη εξοδο τους σωματος η οποια βοηθαει και σε πιθανες διορθωσεις.
Τελος πρεπει ειδικα οι λιγοτερο ''χεραδες'' οδηγοι να ευχαριστησουμε τον Κωνσταντινο που εθεσε το θεμα και τωρα μπορουμε να ακουσουμε πιο εμπειρες αποψεις η' για οσους δεν γνωριζουν να αρχισουν να υποψιαζοντε
Απολαμβανω την οδηγηση της ομολογουμενος ''παχουλης'' αλλα καλοζυγησμενης μπεμπας μου (230κιλα) συν οτι στις στροφες πλεον δεν ''ιδρωνουν'' τα χερια μου.
Αυτα βεβαια τα κανω πραξη σε χαμηλες ταχυτητες μιας και οι αλλες δεν υπαρχουν για εμενα.
Οντος η μηχανη με το ελαφρυ αντι8ετο σπροξιμο του τιμονιου σε τραβαει προς την μερια που θες να στριψεις και με μια μικρη και οχι υπερβολικη-επιδειξιομανικη εξοδο τους σωματος η οποια βοηθαει και σε πιθανες διορθωσεις.
Τελος πρεπει ειδικα οι λιγοτερο ''χεραδες'' οδηγοι να ευχαριστησουμε τον Κωνσταντινο που εθεσε το θεμα και τωρα μπορουμε να ακουσουμε πιο εμπειρες αποψεις η' για οσους δεν γνωριζουν να αρχισουν να υποψιαζοντε
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 21:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Γυροσκοπική κλίση
Ωραιο το θεμα. Να συμπληρωσω πως το σπρωξιμο του τιμονιου δεν ισχυει για καποιες ταχυτητες και πανω αλλα για ΟΛΕΣ τις περιπτωσεις, ακομα και στατικα. Π.χ οταν σταματαμε στο φαναρι και θελουμε να κατεβασουμε το αριστερο ποδι σπρωχνουμε το αριστερο μας χερι. Αυτο οφειλεται επιπροσθετως του γυροσκοπικου φαινομενου στην γωνια καστερ. Δοκιμαστε το με την μοτοσυκλετα σταματημενη, ειναι τοσο απλο! Μια μικρη προυποθεση: οταν σπρωχνουμε με το ενα να μην κραταμε το αλλο σταθερο..!
Aνδρέας Β.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Γυροσκοπική κλίση
Αντρίκο καλημέρα.
Στατικά έχουμε εξισορρόπιση δυνάμεων και όχι το φαινόμενο της μετάπτωσης που είναι όταν ο τροχός γυρνάει.Μόνον όταν ο τροχός γυρνάει έχουμε κλίση της μηχανής μας γυροσκοπικά εξ'ού και ο τίτλος "γυροσκοπική κλίση".
Φιλικά Κωνσταντίνος
Υ.Γ.¨Οταν τρέχουμε μετά π.χ 50 χιλ. τιμόνι δεν στρίβουμε δηλαδή δεν στρίβει η ρόδα της μηχανής ,και οι δύο τροχοί στην ίδια ευθεία είναι ,κλίση παράγουμε , με την δύναμη στο τιμόνι.
Στατικά έχουμε εξισορρόπιση δυνάμεων και όχι το φαινόμενο της μετάπτωσης που είναι όταν ο τροχός γυρνάει.Μόνον όταν ο τροχός γυρνάει έχουμε κλίση της μηχανής μας γυροσκοπικά εξ'ού και ο τίτλος "γυροσκοπική κλίση".
Φιλικά Κωνσταντίνος
Υ.Γ.¨Οταν τρέχουμε μετά π.χ 50 χιλ. τιμόνι δεν στρίβουμε δηλαδή δεν στρίβει η ρόδα της μηχανής ,και οι δύο τροχοί στην ίδια ευθεία είναι ,κλίση παράγουμε , με την δύναμη στο τιμόνι.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 22:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Γυροσκοπική κλίση
Σπρωξε-τραβα...που θα παει θα το πιασω το νοημα της θεωριας που γινεται πραξη...μου λειπουν μαθηματα πολλα...και οσο διαβαζω γουσταρω!Συνεχιστε...
COMUNE DI BOLOGNA
- Multistrada
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 14:45
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Re: Γυροσκοπική κλίση
θα σας παρακαλούσα να γράψετε και άλλα κόλπα και τεχνικές μπας και καταφέρουμε να στρίψουμε σωστά καμιά φορά !
ΝΙΚΟΣ
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Γυροσκοπική κλίση
Τα κόλπα στην πράξη με trainning day only................
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 21:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Γυροσκοπική κλίση
Κωνσταντινε καλησπερα. Ορθως ομιλεις πλην του οριου των καποιων χλμ. και ανω που λες οτι ισχυει το συμπτωμα του γυροσκοπικου φαινομενου η μεταπτωση. Διαφωνω, ισχυει απο το 1ο χλμ/ωρα στη θεωρια και στη πραξη και ειναι το α και το ω του keith kode και του σεμιναριου CSS που παρακολουθησα και εφαρμοζω τις ασκησεις του καθημερινα. Επιπροσθετως μην ξεχνουμε τη γωνια caster: Δημιουργει μετατοπιση του ιχνους του οριζοντιου αξονος της μοτοσυκλετας απο μονη της, αρα το ΚΒ, αρα την κλιση! ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ:-)
Aνδρέας Β.
- nick2ono
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 830
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 15:32
- Gender: Male
- Other: tuono φακτορισμενο
- Τοποθεσία: Καλαματα - Βριλησσια - Βυρωνας - Mουζακι - Κουκλιοί
Re: Γυροσκοπική κλίση
εγω προσωπικα ειμαι σχετικα νεος με το γυροσκοπικο αλλα το λατρευω!!! μου το πρωτο εξηγησε ο 5ος κ τωρα που το δουλευω αρχιζω να κατανοω το πως επιδρα!
διαβασα ενα σχετικο thread και στο moto.gr κ νομιζω οτι αξιζει να δειτε ενα video ( εξηγει το γυροσκοπικο περιπου στο 14ο λεπτο)
http://www.youtube.com/watch?v=zLy0IQT8 ... r_embedded#" onclick="window.open(this.href);return false;
διαβασα ενα σχετικο thread και στο moto.gr κ νομιζω οτι αξιζει να δειτε ενα video ( εξηγει το γυροσκοπικο περιπου στο 14ο λεπτο)
http://www.youtube.com/watch?v=zLy0IQT8 ... r_embedded#" onclick="window.open(this.href);return false;