Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Συντονιστής: sue
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 21:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Να κάνω μια γελοία ερώτηση? Το βλέπω τακτικά και γελάω με κάποιον που πλαγιάζει ελάχιστα(π.χ. εως 10 μοίρες) και να βγάζει γόνατο. Σε τι χρησιμεύει?
Aνδρέας Β.
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
2 – 3 τουλάχιστον , είναι οι λόγοι .
1 γιατί δεν ξέρει αλλά ¨το έχει δεί ¨ , ( και μιλάμε για καθημερινούς οδηγούς , και όχι αγωνιζόμενους ) .
2 Έχει σκελετό ¨τσίχλα ¨ και κουνάει , ( και έτσι έχει καλύτερη ¨στροφή ¨ ) .
3 Για να ασκεί λιγότερη πίεση στο εσωτερικό του τιμονιού , ξεκουράζοντας λίγο τα χέρια του , ( μιλώντας πάντα για μικρές κλείσεις , και σχετικά μικρές ταχύτητες ) .
4 Γιατί είναι πολύ βαριά η μοτο , και έτσι μπαίνει με λιγότερη προσπάθεια , και ποιό σταθερά . ( Ας μην το αναλύσουμε αυτό γιατί θα με περιλάβει ο Πέρυ . )
1 γιατί δεν ξέρει αλλά ¨το έχει δεί ¨ , ( και μιλάμε για καθημερινούς οδηγούς , και όχι αγωνιζόμενους ) .
2 Έχει σκελετό ¨τσίχλα ¨ και κουνάει , ( και έτσι έχει καλύτερη ¨στροφή ¨ ) .
3 Για να ασκεί λιγότερη πίεση στο εσωτερικό του τιμονιού , ξεκουράζοντας λίγο τα χέρια του , ( μιλώντας πάντα για μικρές κλείσεις , και σχετικά μικρές ταχύτητες ) .
4 Γιατί είναι πολύ βαριά η μοτο , και έτσι μπαίνει με λιγότερη προσπάθεια , και ποιό σταθερά . ( Ας μην το αναλύσουμε αυτό γιατί θα με περιλάβει ο Πέρυ . )
The Uncle
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Ανδρέα ........η οδηγάς γυροσκοπικά αλλά στην κλασσική θέση.... χωρίς έξοδο σώματος
η αναγκάζεσαι να βγεις ειδικά όταν στην έξοδο χρησιμοποιείς το γκάζι ανοικτό και θέλεις η μηχανή να φύγει γρήγορα μπροστά χωρίς να ρισκάρεις μεγάλες κλίσεις .
Τότε βγάινεις για να είναι η μηχανή πιό όρθια και να μπορεί να επιταχύνει.Αλλιώς πας για πλαγιολίσθηση. Ειδικά όταν έχεις εσάκια το βγάλσιμο του γόνατου σε καθοδηγεί.Μεγάλο θέμα άνοιξες για να μπορεί να γραφεί με λεπτομέριες....
η αναγκάζεσαι να βγεις ειδικά όταν στην έξοδο χρησιμοποιείς το γκάζι ανοικτό και θέλεις η μηχανή να φύγει γρήγορα μπροστά χωρίς να ρισκάρεις μεγάλες κλίσεις .
Τότε βγάινεις για να είναι η μηχανή πιό όρθια και να μπορεί να επιταχύνει.Αλλιώς πας για πλαγιολίσθηση. Ειδικά όταν έχεις εσάκια το βγάλσιμο του γόνατου σε καθοδηγεί.Μεγάλο θέμα άνοιξες για να μπορεί να γραφεί με λεπτομέριες....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- DESMOMAN
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2392
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: ST4S
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
κι ομως δεν ειναι ακριβως το ιδιο.
Για τους ιδιους λογους που βγαζουμε το σωμα μας προς το εσωτερικο της στροφης ..ανοιγοντας το γονατο κανουμε ακριβως το ιδιο.Η διαφορα ειναι μικρη αλλα υπαρχει.(ειδικα αν το κανουμε κοντα στην κορυφη που η μοτο πλησιαζει στο maximum κλισης.)
Εξ' αλλου δεν εχει σημασια παντα η κλιση αλλα και το τι βολευει τον καθενα.
Καθε σωματοτυπος λειτουργει διαφορετικα πανω στην μοτοσυκλετα ,και καθε μοτοσυκλετα απαιτει διαφορετικους χειρισμους αναλογα με την γεωμετρια της.
Για τους ιδιους λογους που βγαζουμε το σωμα μας προς το εσωτερικο της στροφης ..ανοιγοντας το γονατο κανουμε ακριβως το ιδιο.Η διαφορα ειναι μικρη αλλα υπαρχει.(ειδικα αν το κανουμε κοντα στην κορυφη που η μοτο πλησιαζει στο maximum κλισης.)
Εξ' αλλου δεν εχει σημασια παντα η κλιση αλλα και το τι βολευει τον καθενα.
Καθε σωματοτυπος λειτουργει διαφορετικα πανω στην μοτοσυκλετα ,και καθε μοτοσυκλετα απαιτει διαφορετικους χειρισμους αναλογα με την γεωμετρια της.
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
να ρωτήσω και εγώ κατι...
είναι ή δεν ειναι βασικός σκοπός το να κρατήσουμε όσο το δυνατόν πιο όρθια την μοτό για να αποφύγουμε το γλίστρημα..??
τουλάχιστον σε δρόμο που η πρόσφυση απλά δεν υπάρχει...
έτσι και αλλιώς δεν πρεπει να ανοίξουμε το γκαζι οσο το δυνατόν νωρίτερα..??εστω και αυτό σημαινει απλό ''τεντωμα'' την αλυσίδας...??
άρα ζητάμε την μικρότερη δυνατή για την κατασταση και ταχύτητα κλίση....
ετσι το καταλαβαίνω εγω.....
ειναι ή δεν είναι ορθότερο το σύστημα slow IN, fast OUT...???
δεν προλαβαίνεις έτσι να ''ζυγίσεις'' τις συνθήκες καλύτερα...στην είσοδο ??? και μόλις δεις την εξοδο....μπράου.....
είναι ή δεν ειναι βασικός σκοπός το να κρατήσουμε όσο το δυνατόν πιο όρθια την μοτό για να αποφύγουμε το γλίστρημα..??
τουλάχιστον σε δρόμο που η πρόσφυση απλά δεν υπάρχει...
έτσι και αλλιώς δεν πρεπει να ανοίξουμε το γκαζι οσο το δυνατόν νωρίτερα..??εστω και αυτό σημαινει απλό ''τεντωμα'' την αλυσίδας...??
άρα ζητάμε την μικρότερη δυνατή για την κατασταση και ταχύτητα κλίση....
ετσι το καταλαβαίνω εγω.....
ειναι ή δεν είναι ορθότερο το σύστημα slow IN, fast OUT...???
δεν προλαβαίνεις έτσι να ''ζυγίσεις'' τις συνθήκες καλύτερα...στην είσοδο ??? και μόλις δεις την εξοδο....μπράου.....
- DESMOMAN
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2392
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: ST4S
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Καθε στροφη αντιμετωπιζεται ξεχωριστα.Δεν υπαρχει μονο ενας τυπος στροφων.
Στην Ελλαδα ειμαστε πολυ τυχεροι γιατι οδηγουμε με ολες τις πιθανες εκδοχες...
κατηφορικη με αναποδη κλιση που κλεινει στην εξοδο και σαμαρακια στην κορυφη....Α! και διαφορετικη ασφαλτο στην εισοδο και αλλη στην εξοδο.
τον καλυτερο σχεδιαστη να ειχαμε ...τοσο δυσκολη πιστα δεν θα μπορουσε να φτιαξει!!!!
Η τεχνικη ειναι καλο να χρησιμοποιειται ασχετα με την ταχυτητα που εχουμε.
Ακομα και αν δεν βρισκει το γονατο κατω...αν ο αναβατης το κανει συνειδητα καλως το κανει .
Δες το σαν προπονηση .
Στην Ελλαδα ειμαστε πολυ τυχεροι γιατι οδηγουμε με ολες τις πιθανες εκδοχες...
κατηφορικη με αναποδη κλιση που κλεινει στην εξοδο και σαμαρακια στην κορυφη....Α! και διαφορετικη ασφαλτο στην εισοδο και αλλη στην εξοδο.
τον καλυτερο σχεδιαστη να ειχαμε ...τοσο δυσκολη πιστα δεν θα μπορουσε να φτιαξει!!!!
Η τεχνικη ειναι καλο να χρησιμοποιειται ασχετα με την ταχυτητα που εχουμε.
Ακομα και αν δεν βρισκει το γονατο κατω...αν ο αναβατης το κανει συνειδητα καλως το κανει .
Δες το σαν προπονηση .
- moikan
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1320
- Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 19:24
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: tdm 850
- Τοποθεσία: leykada
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
καλησπερα σε ολα τα παιδια...θα μου επιτρεψετε να πω και εγω την γνωμη μου οσο αναφορα τους μασπιεδες...εχω πειρα απο αγωνες αλλα και απο γρηγορες βολτες οπος ολοι μας....και εγω απο τουσ δρομους ξεκινισα....λοιπον...δεν χρειαζετε καθολου πιεση ο εσωτερικος μασπιες απο την στιγμη που στριβουμε με γυροσκοπικο....δηλαδη με πιεση στο κλιπ ον....γιαυτο παταμε και στην μυτη της μποτας εκτος για να μην ακουμπαει κατω το ποδι αλλα για να μην ασκουμε και μεγαλη πιεση....αντιθετα πιεζουμε τον εξωτερικο για να αυξησουμε την προσφυση του πισω τροχου...και οσο αναφορα αν ανοιγει την γραμη της η μοτοσυκλετα τοτε παταμε ελαχιστα πισω φρενο και αμεσος την κλινει...ελπιζω να βοηθησα και αν μπορω θα βοηθησω περισοτερο.
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3211" onclick="window.open(this.href);return false;Anvas έγραψε:Να κάνω μια γελοία ερώτηση? Το βλέπω τακτικά και γελάω με κάποιον που πλαγιάζει ελάχιστα(π.χ. εως 10 μοίρες) και να βγάζει γόνατο. Σε τι χρησιμεύει?
Διαφάνεια 4 Motorcycle in a curve. Ακόμα και το ανεπαίσθητο βγάλσιμο του μηρού-κνήμης χαμηλώνει το συνολικό κέντρο βάρους μοτοσυκλέτας - αναβάτη, οπότε η μοτοσυκλέτα είναι πιο όρθια σε σχέση με το να μην βγάλεις καθόλου το γόνατο.
Αλέξανδρος
- DESMOMAN
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2392
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: ST4S
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
την πιεση στον εξωτερικο μαρσπιε την βαζουμε στην εξοδο απο την στροφη την στιγμη που αποφασιζεις να ανοιξεις το γκαζι.
Η μοτοσυκλετα ανοιγει την γραμμη της και η λυση για να '' μαζεψεις '' την γραμμη σου ειναι να φερεις το κεφαλι-λυγιζοντας τον αγκωνα (HOOK...) προς το εσωτερικο της στροφης.
Σε μια δεξια στροφη με την μοτοσυκλετα σε μεγαλη κλιση δεν μπορεις αλλα ουτε και προλαβαινεις να σηκωσεις το ποδι απο τον μαρσπιε και να πατησεις το πενταλ ...που και αν ακομα το καταφερεις δεν θα αποφυγεις να το ξυσεις στην ασφαλτο.
Το πισω φρενο αν χρησιμοποιηθει κατα αυτον τον τροπο ,ναι κλεινει την γραμμη αλλα μειωνει και την ταχυτητα.
Καλυτερα τις οποιες διορθωσεις να τις κανουμε εμεις με το σωμα μας οταν και οπου αυτο ειναι εφικτο.
Εκτος αυτου ...τετοιου ειδους μετακινησεις απαιτουν πολυ λεπτους χειρισμους που η ενταση της στιγμης ΙΣΩΣ και να μην επιτρεπει .Πιστευω οτι θα φερει περισσοτερη αναταραχη στην ισορροπια της μοτο ...παρα ελεγχο.
Παταμε και στα δυο μαρσπιε.εκει στηριζομαστε και για αυτο υπαρχουν εκει.Πατωντας τα μεταφερουμε το βαρος μας εκει-χαμηλα και διατηρουμε με αυτον τον τροπο την ισορροπια και τον ελεγχο της μοτο.
Το εσωτερικο το παταμε 'η καλυτερα αφαιρουμε απο τον εξωτερικο βαρος κατα την εισοδο της στροφης.Αν συνεχισουμε να πιεζουμε τον εσωτερικο ενω ανοιγουμε το γκαζι η μοτοσυκλετα θα αρχισει να ντριφταρει σπρωχνοντας τον πισω τροχο προς τα εξω.Για να το σταματησουμε αυτο παταμε τον εξωτερικο .
Αυτη η τεχνικη χρησιμοποιειται απο εμπειρους αναβατες και δεν ειναι κατι που μπορεις να το δοκιμασεις οπουδηποτε και με οποιαδηποτε μοτοσυκλετα.
Το αναφερω γιατι ειναι κατι που συμβαινει και το βλεπουμε στους αγωνες.
Η μοτοσυκλετα ανοιγει την γραμμη της και η λυση για να '' μαζεψεις '' την γραμμη σου ειναι να φερεις το κεφαλι-λυγιζοντας τον αγκωνα (HOOK...) προς το εσωτερικο της στροφης.
Σε μια δεξια στροφη με την μοτοσυκλετα σε μεγαλη κλιση δεν μπορεις αλλα ουτε και προλαβαινεις να σηκωσεις το ποδι απο τον μαρσπιε και να πατησεις το πενταλ ...που και αν ακομα το καταφερεις δεν θα αποφυγεις να το ξυσεις στην ασφαλτο.
Το πισω φρενο αν χρησιμοποιηθει κατα αυτον τον τροπο ,ναι κλεινει την γραμμη αλλα μειωνει και την ταχυτητα.
Καλυτερα τις οποιες διορθωσεις να τις κανουμε εμεις με το σωμα μας οταν και οπου αυτο ειναι εφικτο.
Εκτος αυτου ...τετοιου ειδους μετακινησεις απαιτουν πολυ λεπτους χειρισμους που η ενταση της στιγμης ΙΣΩΣ και να μην επιτρεπει .Πιστευω οτι θα φερει περισσοτερη αναταραχη στην ισορροπια της μοτο ...παρα ελεγχο.
Παταμε και στα δυο μαρσπιε.εκει στηριζομαστε και για αυτο υπαρχουν εκει.Πατωντας τα μεταφερουμε το βαρος μας εκει-χαμηλα και διατηρουμε με αυτον τον τροπο την ισορροπια και τον ελεγχο της μοτο.
Το εσωτερικο το παταμε 'η καλυτερα αφαιρουμε απο τον εξωτερικο βαρος κατα την εισοδο της στροφης.Αν συνεχισουμε να πιεζουμε τον εσωτερικο ενω ανοιγουμε το γκαζι η μοτοσυκλετα θα αρχισει να ντριφταρει σπρωχνοντας τον πισω τροχο προς τα εξω.Για να το σταματησουμε αυτο παταμε τον εξωτερικο .
Αυτη η τεχνικη χρησιμοποιειται απο εμπειρους αναβατες και δεν ειναι κατι που μπορεις να το δοκιμασεις οπουδηποτε και με οποιαδηποτε μοτοσυκλετα.
Το αναφερω γιατι ειναι κατι που συμβαινει και το βλεπουμε στους αγωνες.
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
παντως ,νομιζω πως η τεχνική που αναφερει ο Σπυρος, σαφως ειναι σωστη, εχει να κανει καθαρα με την μεταφορα του βαρους και αμεσα εφαρμοζεται σε πιστα, αλλα πιστευω οτι ακομα και με χαμηλες ταχυτητες στον δρόμο, μπορουμε να την δοκιμασουε, (δεν ειναι αναγκη να πηγαινει καποιος ταπα), για να ''νιώσουμε'' και μονον το πως δουλευει....για τι δουλευει....
Μην ξεχναμε οτι το παιξιμο στα μαρσπιε (εισοδος = βαρος στο εσωτερικο, έξοδος-γκαζι=βαρος στο εξωτερικο) ειναι must για την οδηγηση στο χώμα...το αναφερω και μονον γιατι εκει το διπιστωνεις ακομα και με αστείες ταχύτητες λόγω χαμηλότατης πρόσφυσης....
thanks Man....Desmoman....
Μην ξεχναμε οτι το παιξιμο στα μαρσπιε (εισοδος = βαρος στο εσωτερικο, έξοδος-γκαζι=βαρος στο εξωτερικο) ειναι must για την οδηγηση στο χώμα...το αναφερω και μονον γιατι εκει το διπιστωνεις ακομα και με αστείες ταχύτητες λόγω χαμηλότατης πρόσφυσης....
thanks Man....Desmoman....
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Σπύρο στις πιο πίσω σελίδες λέμε ακριβώς τα ίδια πράγματα !
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- DESMOMAN
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2392
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: ST4S
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
η επαναληψη ειναι η μητερα της μαθησηςRodman έγραψε:Σπύρο στις πιο πίσω σελίδες λέμε ακριβώς τα ίδια πράγματα !
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
ειναι παντως εξαιρετικα δυσκολο ενω εισαι κρεμασμενος απο την μια ....να βαλεις δυναμη στο αντιθετο rear set ανοιγοντας το γκαζι......
δεν αντιλεγω οτι ειναι το σωστο....αλλα μανουλα.....
Οσες φορες το εκανα...μου ανεβηκε η πιεση.....
Η κανω κατι λαθος.....σιγουρα δεν μου βγαινει φυσικα και ευκολα παντως...
Practice Practice Practice
δεν αντιλεγω οτι ειναι το σωστο....αλλα μανουλα.....
Οσες φορες το εκανα...μου ανεβηκε η πιεση.....
Η κανω κατι λαθος.....σιγουρα δεν μου βγαινει φυσικα και ευκολα παντως...
Practice Practice Practice
- AmbaSSadoRR
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2266
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 12:54
- Gender: Male
- Τοποθεσία: MILANO
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Desmopower έγραψε: ...
..
.
Οσες φορες το εκανα...μου ανεβηκε η πιεση.....
κoλόγερε....
Υπαρχουν... Ανθρωποι και...
....ανθρωπακια....
....ανθρωπακια....
- DESMOMAN
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2392
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: ST4S
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
γενικα το κριτηριο να ειναι ακριβως αυτο...το να βγαινει φυσικα.
εκτος απο την προπονηση που '' λυνει '' το σωμα ειναι σημαντικο να αναρωτηθουμε ακριβως εκεινη την στιγμη αν υπαρχει κατι συγκεκριμενο που μας σφιγγει...να αναρωτηθουμε αν ανασαινουμε...και ποσο μακρυα κοιταμε...
εκτος απο την προπονηση που '' λυνει '' το σωμα ειναι σημαντικο να αναρωτηθουμε ακριβως εκεινη την στιγμη αν υπαρχει κατι συγκεκριμενο που μας σφιγγει...να αναρωτηθουμε αν ανασαινουμε...και ποσο μακρυα κοιταμε...
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
DESMOMAN έγραψε: ειναι σημαντικο να αναρωτηθουμε ακριβως εκεινη την στιγμη αν υπαρχει κατι συγκεκριμενο που μας σφιγγει...να αναρωτηθουμε αν ανασαινουμε...και ποσο μακρυα κοιταμε...
τωρα επεσες σε ενα θεμα που ετοιμαζω εδω και καιρό....
εχει να κανει με τον ΦΟΒΟ...σε φιλοσοφικομοτοσυκλετιστικο επίπεδο και αναφορες απο τον ορισμο του απο τους Σπαρτιατες...αυτα τα τεσσερα γραμματακια που ειναι ομως τοσο βαρια και περιβάλλονται απο ομίχλη...το δουλευω....αν βγει καλο θα το ριξω....
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 12:48
- Gender: Male
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Φυσικό είναι όταν σήμερα πολλοί οδηγοί αγώνων χρσιμοποιούν την υπερστροφή για να στρίψουν να ασκούν πίεση στο εσωτερικό μαρσπιέ ώστε να επιτύχουν την προσωρινή απώλεια πρόσφυσης του πίσω τροχού. Όσον αφορά την έξοδο του σώματος, για μένα ο σωστός τρόπος είναι η τοποθέτησή του παράλληλα με τον άξονα της μοτοσυκλέττας με το στήθος κολλημένο στα πλαΪνά του ρεζερβουάρ και όχι "έξω" απ αυτήν. Ο λόγος σε επόμενο post
- Κων/νοs
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 89
- Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 12:45
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: Honda c50 6v
- Τοποθεσία: Αγια Παρασκευη
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Παιδια γεια σας!!!Εχω διαβασει με προσοχη τα ποστ και θα συμφωνησω απολυτα με τον
συμπαθεστατο Σπυρο οχι βεβαια οτι διαφωνω με τους υπολοιπους.Ετσι λοιπον συμφωνω
οτι η οδηγηση βγαινει απο μεσα μας πρεπει να ημαστε ηρεμοι να ανασαινουμε και το
σημαντικο να βλεπουμε μακρια.Τωρα οσο αφορα την τεχνικη αν καποιο κοματι της
τεχνικης δεν βγαινει σε καποιον το αντικαθιστα με κατι που τον βολευει παραληλο και
το νιωθει καλητερα ετσι κι'αλλιως ο καθενας εχει το δικο του στυλ που αλλου κερδιζει
αλλου χανει.Παραδειγμα αλλος θελει να κανει το λαγο αλλος τον κυνηγο και στις δυο
περιπτωσεις η εναλαγες ειναι οσο διαφορετικες τοσο και ιδιες.Τωρα οσο αφορα το φοβο
οταν ξερεις καλα τι θελεις να κανεις και αναλογα χωρο τοπο κ.τ.λ. για μενα δεν πρεπει
να υπαρχει.Αν υπαρξει πιστευω οτι δεν ελενχεις σωστα τα πραγματα και καταληγουμε
να πηγαινουμε λες και μας κυνηγαει η αστυνομια και φοβομαστε ολοι οι αλλοι.
φιλικα Κων/νος
συμπαθεστατο Σπυρο οχι βεβαια οτι διαφωνω με τους υπολοιπους.Ετσι λοιπον συμφωνω
οτι η οδηγηση βγαινει απο μεσα μας πρεπει να ημαστε ηρεμοι να ανασαινουμε και το
σημαντικο να βλεπουμε μακρια.Τωρα οσο αφορα την τεχνικη αν καποιο κοματι της
τεχνικης δεν βγαινει σε καποιον το αντικαθιστα με κατι που τον βολευει παραληλο και
το νιωθει καλητερα ετσι κι'αλλιως ο καθενας εχει το δικο του στυλ που αλλου κερδιζει
αλλου χανει.Παραδειγμα αλλος θελει να κανει το λαγο αλλος τον κυνηγο και στις δυο
περιπτωσεις η εναλαγες ειναι οσο διαφορετικες τοσο και ιδιες.Τωρα οσο αφορα το φοβο
οταν ξερεις καλα τι θελεις να κανεις και αναλογα χωρο τοπο κ.τ.λ. για μενα δεν πρεπει
να υπαρχει.Αν υπαρξει πιστευω οτι δεν ελενχεις σωστα τα πραγματα και καταληγουμε
να πηγαινουμε λες και μας κυνηγαει η αστυνομια και φοβομαστε ολοι οι αλλοι.
φιλικα Κων/νος
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 19:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Εγώ πάντως αυτό που είδα,μιας και δεν μπορούσα με τίποτα να εχω χαλαρά τα χέρια μου και λυγισμένα την ώρα που οδηγώ,με αποτέλεσμα να κουράζομαι και να κάνω συνεχώς μαλ@κίες.Έβαλα τα μαμά μαρσπιέ που έχω στην τέρμα πάνω θέση να είναι δηλαδή πολύ λυγισμένα τα γόνατα και να ξαπλώνω πιο εύκολα πάνω και είδα τρελή διαφορά σε σχέση με τα χέρια μου...ήταν τελείως ανάλαφρα στην οδήγηση σε σημείο που τα χάιδευα τα γκρίπς,.Απίστευτο...το θέμα είναι όμως ότι τώρα το βάρος έχει μετατεθεί πιο ψηλά,άρα χάνω σε θέμα πρόσφυσης ε?
Άλλο πάνω δεν πάνε,αν και θα με βόλευαν.
Μήπως να κοιτάξω κάτι άλλο πέραν τα μαμά μαρσπιέ που έχει?
Άλλο πάνω δεν πάνε,αν και θα με βόλευαν.
Μήπως να κοιτάξω κάτι άλλο πέραν τα μαμά μαρσπιέ που έχει?
999s
χρήστος
χρήστος
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
ducatisti 999s έγραψε:Εγώ πάντως αυτό που είδα,μιας και δεν μπορούσα με τίποτα να εχω χαλαρά τα χέρια μου και λυγισμένα την ώρα που οδηγώ,με αποτέλεσμα να κουράζομαι και να κάνω συνεχώς μαλ@κίες.Έβαλα τα μαμά μαρσπιέ που έχω στην τέρμα πάνω θέση να είναι δηλαδή πολύ λυγισμένα τα γόνατα και να ξαπλώνω πιο εύκολα πάνω και είδα τρελή διαφορά σε σχέση με τα χέρια μου...ήταν τελείως ανάλαφρα στην οδήγηση σε σημείο που τα χάιδευα τα γκρίπς,.Απίστευτο...το θέμα είναι όμως ότι τώρα το βάρος έχει μετατεθεί πιο ψηλά,άρα χάνω σε θέμα πρόσφυσης ε?
Άλλο πάνω δεν πάνε,αν και θα με βόλευαν.
Μήπως να κοιτάξω κάτι άλλο πέραν τα μαμά μαρσπιέ που έχει?
Ρε Χρηστάρα , δούλεψε πρώτα με τις τεχνικές , νοιώσε το μηχανάκι σου , μάθε τα φρένα και τα γκάζια του , και μετά πας για την απόλυτη θέση οδήγησης . Μην ξοδεύεις άδικα χρήματα για τέτοια . Καλύτερα να τα δίνεις σε βενζίνες και λάστιχα , βάζοντας χλμ στο ενεργητικό σου , μπαίνοντας σε TD , κλπ . και όταν με το καλό αιστανθείς έτοιμος τότε φτιάχνεις την απόλυτη θέση .
The Uncle
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 19:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Δεν ψάχνω την απόλυτη θέση,για γρήγορη οδήγηση,τάπα κ.τλ,αλλά ψάχνω την ΣΩΣΤΗ θέση!!Που και με λίγα να έχω πλήρη έλεγχο και να μου δώσει της σωστές βάσεις για την μετέπειτα οδήγηση μου.Είδα κάτι στα μαρσπιέ που μου άρεσε,ότι είχα δηλαδή καλύτερο έλεγχο και ένοιωθα πιο άνετα,επίσης είδα οτι χρησίμευε και στα χέρια μου,δεν κοίταγα πως θα πάω τάπα και με πόσα θα μπώ στην κ1,2,3,4 κ.τ.λ αλλά κάτι να με βολεύει και συνάμα να είναι και το σωστό.
Δεν νομίζω ότι ήταν άκυρο αυτό που έθεσα.
Αυτά.
Δεν νομίζω ότι ήταν άκυρο αυτό που έθεσα.
Αυτά.
999s
χρήστος
χρήστος
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
ducatisti 999s έγραψε:Δεν ψάχνω την απόλυτη θέση,για γρήγορη οδήγηση,τάπα κ.τλ,αλλά ψάχνω την ΣΩΣΤΗ θέση!!Που και με λίγα να έχω πλήρη έλεγχο και να μου δώσει της σωστές βάσεις για την μετέπειτα οδήγηση μου.Είδα κάτι στα μαρσπιέ που μου άρεσε,ότι είχα δηλαδή καλύτερο έλεγχο και ένοιωθα πιο άνετα,επίσης είδα οτι χρησίμευε και στα χέρια μου,δεν κοίταγα πως θα πάω τάπα και με πόσα θα μπώ στην κ1,2,3,4 κ.τ.λ αλλά κάτι να με βολεύει και συνάμα να είναι και το σωστό.
Δεν νομίζω ότι ήταν άκυρο αυτό που έθεσα.
Αυτά.
Όχι Χρήσταρε , δεν είναι άκυρο , αλλά για να βρείς την καλύτερη θέση οδήγησης για σένα , πρέπει να γράψεις χλμ. Και να καταλάβεις τι ακριβώς ζητάς , και γιατί . Και φυσικά δεν λέω να πάς τάπα . Αυτό θα έρθει μόνο του .
The Uncle
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Βλεποντας τις φωτο απο Πεντελη θυμηθηκα αυτο το πολυ ενδιαφερον θεμα!....
Οπως και αυτο: http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3211" onclick="window.open(this.href);return false;
Ευκαιρια για μελετη...
Οπως και αυτο: http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3211" onclick="window.open(this.href);return false;
Ευκαιρια για μελετη...
- laziali21
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7506
- Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 14:28
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Ωραιος!!dio έγραψε:Βλεποντας τις φωτο απο Πεντελη θυμηθηκα αυτο το πολυ ενδιαφερον θεμα!....
Οπως και αυτο: http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3211" onclick="window.open(this.href);return false;
Ευκαιρια για μελετη...
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή
Αυτοι που τα γραψανε ειναι οι ωραιοι, οχι εγω...........