Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Για την οδηγική μας βελτίωση

Συντονιστής: sue

Άβαταρ μέλους
valerougas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
Gender: Male
Bike: 848
Other: BMW S 1000 RR

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από valerougas »

Manos990 έγραψε: Αν θέλω να πάω με τα χέρια πιο ξεκούραστα, θα πάω με το αμάξι :cool:
Ετσι πρέπει να οδήγας αλλα με την καρατιμόνα που έχεις απλος δεν μπόρεις να καταλάβης την διαφορά.
κουφ@λες η γερμανοι ξαναρχονται....S 1000 RR
πελάτεεεεεεες http://www.bmwriders.grΔΝΤ
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Παίδες καλημέρα
Κάντε κάτι άλλο , πάρτε ένα εντούρο ας είναι και μικρό, πάτε στά χώματα και προσπαθήστε να στρίψετε,τότε θα δείτε πιό πόδι δουλεύει και γιατί!!!!!
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
DESMODROMIC SVARTH

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

geo_multi έγραψε:Να ρωτήσω τώρα και εγώ κάτι...

Πίεση στο εξωτερικό μαρσπιέ δεν δίνει καλύτερη πρόσφυση στον πίσω τροχό??

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ναι.... την στιγμή της εξοδου απο την στροφή και του ''χουφτωματος'' του ταυτοχρονα προσπαθουμε να δωσουμε πιεση στον εξωτερικό μαρσπιέ...αποφευγεις καθε γλυστριμα...
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από geo_multi »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Παίδες καλημέρα
Κάντε κάτι άλλο , πάρτε ένα εντούρο ας είναι και μικρό, πάτε στά χώματα και προσπαθήστε να στρίψετε,τότε θα δείτε πιό πόδι δουλεύει και γιατί!!!!!
Συμφωνώ απόλυτα... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Αν δεν πατήσεις γερά το μαρσπιέ το μηχανάκι πάει αλλού για αλλού...
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Και αν δεν σηκωθείς όρθιος .......
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Punisher
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1968
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
Gender: Male
Other: V-Max 96'
Τοποθεσία: South Africa

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Punisher »

Να πώ και εγώ την γνώμη μου μιας και τώρα αξιώθηκα να ξυπνήσω και να το διαβάσω για να απαντήσω... Πίεση εσωτερικού μαρσιπιέ = μια μικρή αυταπάτη... Στην ουσία δεν πιέζεις το μαρσιπιέ αλλα αφήνεις χαλαρά τον εξωτερικό μεταφέροντας το κέντρο βάρους στο εσωτερικό και την στήριξη προς τα εκεί αντι για τον εξωτερικό... Ως αποτέλεσμα με την μεταφορά του κέντρου βάρους η μηχανή αρχίζει και πέρνει κλίσης ανάλογα με την εμπειρία όλο και μεγαλύτερες αλλα...!!! Η χρήση του εσωτερικού μαρσιπιέ δεν συνιστάται για άπειρους οδηγούς γιατί μειώνεις το επίπεδο ασφάλειας και πρόσφρυσης και σε περίπτωση λάθους "την κάτσαμε την βάρκα για αυτό άλλωστε δεν σου τα μαθάίνουν αυτά στα riding schools θεωρείται ξεπερασμένη τεχνική πλέον με την τεχνολογία και τις αναρτήσεις και τα συναφή που έχουν σήμερα οι μοτοσυκλέτες μας. Κάτι Μαούνες του 90' που δεν έφτανε το γυροσκοπικό για να πλαγιάσουν τέρμα και να πάνε στα όρια τους χρησιμοποιούσαν τον εσωτερικό μαρσιπιέ διαρκώς για να μπορέσουν αυξήσουν τα όρια κλίσης και εκτός αυτού να ξαπλώσουν την μηχανή απότομα με την βοήθεια του βάρους του σώματος προς την φορά της φυγόκεντρου...

Για εμένα έχουμε και λέμε :

- Εξωτερικό Μαρσιπιέ = Ασφάλεια ( Ορθόν σύμφωνα με τους νόμους της φυσικής ) Καλύτερος τρόπος στήριξης σώματος

- Εσωτερικό Μαρσιπιέ = Δοκιμάστε το μέσα στην πίστα θα αυξήση τα περιθώρια κλίσης και την ταχήτητα που ξαπλώνει η μηχανή πρέπει να μάθετε να είναι ελεγχόμενο και ορθά αντισταθμιζόμενο και στα 2 πόδια ώστε να μην το παρακάνετε. Τρομερό εργαλείο για πίστα αλλα όχι σε σημεία με ανωμαλίες...

Αν ρωστήστε παλιούς μηχανόβιους φυσικά θα σας πούνε ότι έστριβαν με τον εσωτερικό μαρσιπιέ πάντα :thumbsup:
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Να βάλω μερικές του μεγάλου μου γιού σε προπόνηση κάτι ίδιο είναι και στον δρόμο αλλά σε μικρότερο βαθμό.
P8057060 (Large).JPG
P8057061 (Large).JPG
P8057064 (Large).JPG
P8057068 (Large).JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
valerougas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
Gender: Male
Bike: 848
Other: BMW S 1000 RR

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από valerougas »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Παίδες καλημέρα
Κάντε κάτι άλλο , πάρτε ένα εντούρο ας είναι και μικρό, πάτε στά χώματα και προσπαθήστε να στρίψετε,τότε θα δείτε πιό πόδι δουλεύει και γιατί!!!!!
Τα μπερδεψαμε εντελος αντιο.
κουφ@λες η γερμανοι ξαναρχονται....S 1000 RR
πελάτεεεεεεες http://www.bmwriders.grΔΝΤ
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από D3§m02K »

Βασίλη, δεν είναι ανάγκη να διαχωρίζουμε τη θέση μας τόσο έντονα. Πιστεύω πως όλα όσα γράφουν τα παιδιά περί "χωματερών" μπορεί να ακούγονται άσχετα με τα hard core SBKs αλλά κατά βάθος, μέρος των "λασποθεωριών" μεταφέρονται ΚΑΙ στην άσφαλτο.

Βέβαια, ακόμη περιμένω ανάλυση του Doc και του DESMOMAN. . . :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
valerougas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
Gender: Male
Bike: 848
Other: BMW S 1000 RR

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από valerougas »

o δοκτορ δεν ξερει :))
κουφ@λες η γερμανοι ξαναρχονται....S 1000 RR
πελάτεεεεεεες http://www.bmwriders.grΔΝΤ
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από D3§m02K »

Ξέέέρει . . . Ξέέέρει . . . αλλά τα κρατάει για την πάρτη του για να μην μας ανοίγει τα μάτια και κάποια μέρα μας δει στη 10 να τον περνάμε από την εξωτερική με 600αράκια . . . :whistling:
Άβαταρ μέλους
ducatisti 999s
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1371
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
Gender: Male
Bike: 848
Other: Το ψήνω.
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από ducatisti 999s »

Πολύ ενδιαφέρον θέμα κώστα.Ειδικά για εμένα που δεν ξέρω που μου παν τα τέσσερα.Τώρα για να καταλάβω όλο αυτό είναι ξεπερασμένη τεχνική και ανούσια ή είναι αρκετά καλή και ασφαλέστερη εάν ξέρεις πως να το κάνεις?Πάντως εγώ το είχα ακούσει αυτό με τα μαρσπιε που τα πιέζουν και το δοκίμασα σε ευθεία με λίγα χιλιόμετρα(30-40) και όποια πλευρά πίεζα επερνε κλήση η μηχανή προς αυτή,μου φάνηκε φυσιολογικό γιατί εκεί μεταφερόταν το βάρος πάνω στην μηχανή.Βέβαια οι έμπειροι αυτό πιθανόν να το κάνουν μέσα στην στροφή και να έχει διαφορετικά αποτελέσματα.
Τώρα ρωτάω είναι όλα αυτά ξεπερασμένη τεχνική και λανθασμένη?
Πως τοποθετούμε τα πόδια μας πάνω στο μαρσπιε σε κάθε κλήση?
Όντως δίνει περισσότερη κάθετη δύναμη?
999s

χρήστος
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από sakman »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Να βάλω μερικές του μεγάλου μου γιού σε προπόνηση κάτι ίδιο είναι και στον δρόμο αλλά σε μικρότερο βαθμό.
P8057060 (Large).JPG
P8057061 (Large).JPG
P8057064 (Large).JPG
P8057068 (Large).JPG

Φίλτατε Κωνσταντίνε , επίτρεψε μου , έχοντας πολυετή πείρα , στο χώμα να σου πω ένα μικρό λάθος , ( όπως είδα τις φωτό ) , του μικρού , που με άλλο στήσιμο , π.χ γόνατο , έχει να κάνει και με τον δρόμο . Το πόδι είναι πολύ κοντά στο κέντρο, πού αν χρειαστεί να το ¨χτυπήσει ¨κάτω , για ανάκτηση ευστάθειας , θα τον πονέσει ,θα πάει εύκολα προς τα πίσω , και δεν θα έχει την απαιτούμενη δύναμη & ενέργεια , η οποία πρέπει να είναι άμεση . Η σωστή θέση του πέλματος είναι κοντά , ( όσο γίνεται) στον μπροστινό άξονα , και ¨ανοικτά ¨ ανάλογα την κλήση της μοτό . Κάτι αντίστοιχο ( σε ελεύθερη απόδοση ) με το γόνατο στον δρόμο . :thumbsup:
The Uncle Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DESMOMAN »

κατ'αρχην διαβαστε αυτο που εχει ποσταρει ο mostro620 http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=29&t=859(λιγο πιο κατω το εχει και μεταφρασμενο...).

το no.12 ειναι αυτο που συζηταμε εδω.SCOTT RUSSELL.

Υπαρχει πληθωρα επιλογων στο πως θα χειριστεις την μοτοσυκλετα σε μια δεδομενη στροφη.
Οσο ανεβαινεις επιπεδο ανακαλυπτεις 'η ακομα καλυτερα ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ τι ακριβως συμβαινει 'η τι προκειται να συμβει.
Ο αναβατης που εχει στην διαθεση του παραπανω απο μια τεχνικες εχει πλεονεκτημα απεναντι στους αλλους.
Δεν υπαρχει ενα φαρμακο για ολα .
Ο σοφος(-γρηγορος ) ξερει το ποτε που και ποσο.

Η μοτοσυκλετα στριβει γυροσκοπικα.
δηλαδη (θεωρητικο)π.χ αν το τιμονι ειναι ελευθερο και εμεις πιεσουμε τον (δεξι)εσωτερικο μαρσπιε ενω κινουμαστε ...το τιμονι ''στριβει'' γυροσκοπικα (αριστερα)ελαχιστα και εμεις παιρνουμε κλιση.
Αυτο που αλλαζει ομως σε σχεση με το να στριβεις μονο γυροσκοπικα με το τιμονι
ειναι η αισθηση που εχει σαν συνολο.Τουλαχιστον ετσι το εχω κατανοησει .Ο συνδυασμος και το δυο τεχνικων κανει την αλλαγη κλισης δραματικα συντομη.
Αυτες τις τεχνικες θα τις δοκιμασεται στο πρωτο εσσακι (Κ6 & Κ7)των Σερρων.
Εκει χερια και ποδια δουλευουν μαζι για να βγουμε οσο το δυνατον πιο γρηγορα απο τα esses.

ΟΛΑ ΒΑΣΙΖΟΝΤΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ ...δηλαδη στα μαρσπιε και στο πως παταμε επανω τους.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ .

Εγω το λεω '' ΤΡΑΜΠΑΛΑ '' και ετσι το κατανοω.
Για να δουλεψει η τραμπαλα πρεπει να παταμε στα μαρσπιε μεταφεροντας το βαρος μας εκει -χαμηλα -και αυτο δεν συμβαινει οταν καθομαστε πανω στην σελα.


to be continued...
Άβαταρ μέλους
TK Alice
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
Gender: Male
Bike: Monster 695
Other: Aprilia Tuono 50
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από TK Alice »

Σπύρο όπως θα έλεγε και ο Nasa....δώσε πόνο!!!! Διαφώτισέ μας!!!!!! Περιμένουμε την συνέχεια! :)
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!

Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Punisher
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1968
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
Gender: Male
Other: V-Max 96'
Τοποθεσία: South Africa

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Punisher »

Σπύρο αν διαβάσεις αυτό που έγραψα πιο πάνω ουσιαστικά λέμε το ίδιο πράγμα :thumbsup: Στην πράξη με ζορίζει λίγο εμένα προσωπικά να το κάνω ταυτόχρονα στην θεωρεία όμως είμαι πρώτος... :whistling:
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DESMOMAN »

Rodman έγραψε:Σπύρο αν διαβάσεις αυτό που έγραψα πιο πάνω ουσιαστικά λέμε το ίδιο πράγμα :thumbsup: Στην πράξη με ζορίζει λίγο εμένα προσωπικά να το κάνω ταυτόχρονα στην θεωρεία όμως είμαι πρώτος... :whistling:

λεμε ακριβως τα ιδια αλλα μετα το απαξιωσες ...με τις μαουνες και τα riding schools :hi: :)) :) :zep:
Άβαταρ μέλους
Punisher
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1968
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
Gender: Male
Other: V-Max 96'
Τοποθεσία: South Africa

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από Punisher »

Στα riding schools δεν τα μαθαίνουν καθόλου αυτά... Και είναι μια τεχνική την οποία δεν την χρησιμοποιούν πολλοί ποιά... Είναι μια τεχνική που εγώ έτυχε να την μάθω απο παλιό μηχανόβιο σήμερα δεν την χρησιμοποιούν πολλοί καθότι το στήσιμο και το κέντρο βάρους στο δρόμο πλέον δεν το απαιτεί... Στην πίστα όμως είναι πολύ χρήσιμο εάν και εφόσον ξέρεις να το χρησιμοποιείς καθότι κερδίζεις χρόνο σε πολλά σημεία και ειδικότερα σε αλλεπάληλες στροφές όπου ουσιαστικά αν το χορέψεις σωστά μπορείς να γίνεις πολύ γρήγορος... Και η ουσία της όλης υπόθεσης δεν είναι τόσο στα πόδια... όσο στην ταχύτητα της λεκάνης τα πόδια είναι απλά το μέσο στήριξης η λεκάνη είναι αυτή που θα καθορίσει την λεγόμενη τραμπάλα που εσύ είπες.... Εγώ δεν νομίζω ότι τα απαξίωσα απλά είπα τα πράγματα ως έχουν... Όσον αφορά το δρόμο. Στην πίστα Thats another story...Στο δρόμο είναι απαγορευτικό εάν δεν το έχεις πλήρες ελεγχόμενο το εσωτερικό μαρσιπιέ μιας και η παραμικρή ανωμαλία μπορεί να σε εκθέση...

Κάνω λάθος ?
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DESMOMAN »

ΝΑΙ.
:)
DESMODROMIC SVARTH

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

..ολα οσα λεει ο συνονοματος Σπυρος μου ακουγονται παραπανω απο σωστά..
Ομως εγω θα κανω ακομα μια αναφορά και μονον στο οτι οι τεχνικές και η ''φυσική'' επιβαλει τα ιδια ακριβως και στην χωματινη οδήγηση..Δεν προκειται για κανένα ''μπλεξιμο''
Ποσο μαλλον που λογω μειωμενης συνεχους προσφυσης στο χώμα, η παραμικρή κίνηση σου ''δειχνει'' και το αποτέλεσμα της..
Δηλαδή...ειναι επιβεβλημενο να πατήσεις με δυναμη τον εσωτερικό μαρσπιέ και ταυτοχρονη χρηση ''γυροσκοπικού'' στο τιμόνι για την είσοδο στην στροφή και ΜΟΝΟΝ..
Η έξοδος απαιτεί σχεδόν ταυτοχρονα με το άνοιγμα του γκαζιού μεταφορά βάρους στον εξωτερικό μαρσπιέ και ελαφρά μετακινηση του σωματος πίσω για να βοηθήσεις την πρόσφυση του πισω τροχού...
Εμαθα δυστηχως επίπονα πριν χρόνια και πολλές φορές, το οτι εαν δεν εκτελεστει με την σωστη σειρα η παραπανω ''χορογραφία'' , που ειναι ιδια με τις απαιτουμενες κινησεις σε μηχανακι δρομου, έχεις φυγει στα χωράφια... (εχω μεγαλο Ε9.. :)) στο εντουρο..)

Για το κατα πόσο ολα τα παραπάνω πρεπει να εφαρμοζονται στον δρόμο, στον βαθμο και την ενταση που περιγραφονται, εκφραζω τις αμφιβολίες μου..
Θεωρώ οτι η προσοχη μας πρεπει να ειναι στραμμενη σε τοσα αλλα πραγματα , οδηγωντας στον δρομο, παρα στο εαν εκτελώ τεχνικώς ''τελεια'' την στροφή...Ετσι και αλλιως το τελευταιο που παιζει ρολο ειναι η μεγιστη κλίση...Μαλλον το αντιθετο..
πρεπει να φροντιζουμε να μενει οσο το δυνατον πιο ''ορθια'' η μοτοσυκλετα κατα την οδηγηση σε δημοσιο δρομο..Γιαυτο και ειναι χρησιμη η χρηση του γυροσκοπικου του τιμονιού με την κλίση του πανω μερους του σωματος και μονον...
Γιαυτο και πλεον κοιταζω με απορια οσους μετα την βολτα, πριν καν βγαλουν το κρανος, κοιταζουν ποσο λαστιχο πάτησαν (κατι που εκανα και εγω τοσα χρονια, ας μην κρυβομαστε..) ενω εγω εχω στοχο να πηγαινω το ιδιο τουλαχιστον γρηγορα με αυτους και φροντιζω το τελευταιο τμημα του ελαστικου μου να ειναι καθαρο...Οταν το εχω πατησει ξερω οτι εκανα λ@λ@κια..
Δεν ειναι δεικτης ,ταχύτητας, ντε και καλά, το πατημενο λαστιχο στον δρομο...
Προσωπικά φροντιζω εκτος απο το ελαφρυ πατημα των μαρσπίεδων, να ''κουνάω'' μονο το πανω μερος του σωματος οδηγωντας στον δρομο...γιαυτο και μου ειναι ,δυστυχως, τοσο δυσκολο να το ''ξεκολλήσω'' οταν , σπανίως , βρισκομαι σε πίστα..(και δεν εννοώ τα μπουζούκια. :)) ..μπρρρρρ)

ciao....
Άβαταρ μέλους
DKP
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:38
Gender: Male
Bike: ST4
Τοποθεσία: Ηράκλειο-Κρήτη

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DKP »

...Ρωτήσαμε τους τέσσερις αναβάτες ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αλλάζεις κατεύθυνση.

Rossi: Με το πόδι μου και με λίγη πίεση στο τιμόνι, αλλά περισσότερο με τη μετακίνηση του βάρους μου πάνω στα μαρσπιέ, απο τη μια μεριά στην άλλη. Πολλή πίεση στο τιμόνι μπορεί να επιφέρει απώλεια της πρόσφυσης του μπροστινού τροχού.

McCoy: ...Με το τιμόνι δεν κάνεις και πολλά - στο Jerez είχα ένα μεγαλοπρεπές γλίστρημα, και απλώς είχα τα δάχτυλά μου και τσιμπούσα το γκάζι. Φέτος στη Suzuka, σε ένα αργό σικέιν, επειδή είχα ένα τραυματισμένο πόδι, περνούσα με τρείς κινήσεις αντί για μία, κάτι που δείχνει πόσο χρησιμοποιείς τα μαρσπιέ χωρίς να το συνειδητοποιείς.

Roberts: Όσο πιο γρήγορο το σικέιν, τόσο περισσότερη δύναμη βάζεις στο τιμόνι. Στη Suzuka που είναι πολύ αργή, δεν βάζεις δύναμη- αφήνεις τη μοτοσυκλέτα να κάνει τη δουλειά. Στο Assen, στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, πιέζεις και ξαναπιέζεις το τιμόνι...

Checa: Δεν ξέρω. Είναι κάτι φυσικό – σωματικό βάρος και χέρια. Τα μαρσπιέ όχι και τόσο πολύ. Σε ένα σικέιν χρησιμοποιείς τους ώμους σου και πρέπει να είσαι πάντα έτοιμος να μετατοπίσεις το κορμί σου


(Του Michael Scott στο ΜΟΤΟ τ. 290)
Δημήτρης
Το νού σας εκεί έξω !!!
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DESMOMAN »

Η οδηγηση μοτοσυκλετας ειναι η ιδια ειτε προκειται για δρομο ειτε για πιστα .
Αυτο που αλλαζει δεν ειναι η οδηγηση αυτη καθε αυτη αλλα τα ορια.
Η μεγαλυτερη διαφορα βρισκεται στο περιβαλλον.
Το να οδηγας στην πιστα ειναι ευκολο και ασφαλες για αυτο και δοκιμαζεις .
Η πιστα ειναι δεδομενη.Εχει τοσες αριστερες στροφες και τοσες δεξιες,εκει υπαρχει μια λακουβα ...στην κ10 η κλιση ειναι θετικη αρα...
Στο δρομο τιποτα δεν ειναι δεδομενο και τιποτα δεν ειναι ασφαλες,ακομα και αν μας ειναι γνωστος παραμενει μη ελεγχομενο περιβαλλον.
Το να ξερουμε πως να χειριζομαστε τα εργαλεια που εχουμε κατω απο τα ποδια μας ειναι τουλαχιστον αναγκαιο.
O KEITH CODE εγραψε το πρωτο του βιβλιο το 1997 και το σχολειο του ηρθε στην χωρα μας το 2004(νομιζω).
Εχω και τα τρια του βιβλια και ειναι τα μονα βιβλια που παιρνω μαζι μου οπου και αν παω τα τελευταια χρονια .
Περαν του γυροσκοπικου που λαθος εχουμε εστιασει τοσο πολυ(ακομα και o Andy Ibbot -δεξι χερι του δασκαλου -στο δικο του βιβλιο ειναι αναγκασμενος να παραδεχτει οτι στην πραξη τα πραγματα ειναι διαφορετικα)ο δασκαλος λεει παρα μα παρα πολλα που εχουν να κανουν κυριως με τον τροπο που πρεπει να σκεφτομαστε και πως να αυτο να το μεταφερουμε στην οδηγηση μας.
Η μοτοσυκλετα διεπεται απο τους ιδιους νομους φυσικης απο την ημερα ανακαλυψης της και φυσικα η τεχνολογια παει τα πραγματα ακομη πιο περα... και χειρισμοι που καποτε δεν μπορουσαν να τους φανταστουν τωρα τους κανουν τα πενταχρονα .!!
Το ποσο μεγιστη θα ειναι η οχι η κλιση δεν μπορουμε να το προκαθορισουμε ουτε καν να το προσεγγισουμε μεσα απο ενα post.
Αυτο ομως δεν συνεπαγεται οτι το να εχουμε γνωση θα μας οδηγησει σε καταστροφη το αντιθετο μαλιστα ...το να οδηγας καθημερινα σε τοσο αντιξοες συνθηκες και να γνωριζεις τροπους για να στεκεσαι ορθιος ειναι ...εκτος βεβαια αν αρκειστε στις εξετασεις που δωσατε στο υπουργειο για να βγαλετε το διπλωμα σας. :)
μονο φιλικα
DESMOMAN
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DESMOMAN »

το τιμονι πρεπει να ειναι ελευθερο για να μπορει να διορθωνει.
αυτο ειναι νομος.
οσο σφιγγω το τιμονι τοσο χειροτερα γινονται τα πραγματα.
Σφιγγω γιατι ετσι νομιζω οτι πρεπει να κανω.(η εχω λαθος μαθει)
Σφιγγω γιατι στηριζομαι.
Σφιγγω γιατι φοβαμαι.
Σφιγγω γιατι εκει ειναι τα χερια μου (συνηθως σε λαθος θεση-γωνια)
και ειναι εκει γιατι εκει βρισκονται τα περισσοτερα χειριστηρια της μοτοσυκλετας .
Αυτο απο μονο του, ειναι αρκετο για να περιορισει την ελευθερια διορθωτικων κινησεων.
Τα φυσικα φαινομενα που προκυπτουν απο την κινηση απο την αλλη στηριζουν το συνολο και σε γενικες γραμμες τσουλαμε χωρις προβληματα-για αυτο και οι περισσοτεροι ζουμε παρα τα οσα μας εχουν συμβει στην '' καριερα '' μας :) (βαλτε και τις προσευχες της μανας!).
Πανω απο την ταχυτητα των 80 χλμ την ωρα τα πραγματα αλλαζουν αρκετα .
Οι χειρισμοι απαιτουν λεπτοτητα και κυριως γρηγορη και ακριβη αντιδραση.
Οι περισσοτεροι απο εμας ειμαστε(η' ειμασταν) εμπειρικοι οδηγοι και με αυτες τις εμπειριες οδηγουμε.
Καθε φορα που αλλαζει κατι στην πραγματικοτητα μας το αφομοιωνουμε .
Στην διαδρομη αυτη υπαρχουν πολλα θυματα... αλλα ευτυχως οι επιζωντες ειναι παρα πολλοι περισσοτεροι και ετσι προχωρουμε μπροστα .
Ετσι μαθαινουμε.
Παμε στην δουλεια μας καθε μερα γραφωντας χιλιομετρα- και εχουμε μαθει τελεια να αποφευγουμε ολα τα εμποδια με τους καταλληλους χειρισμους -αλλα αυτοι οι χειρισμοι δεν ειναι αυτοι που χρειαζομαστε για να παμε με 180-200 στην εθνικη ουτε και αυτοι που θα χρησιμοποιησουμε σε απανωτες φουρκετες σε μια αναβαση.
Για αυτο ας χαλαρωσουμε πανω στην μοτοσυκλετα περισσοτερο νιωθοντας και λιγοτερο νομιζοντας.
Στηριζω το σωμα μου στα ποδια μου .
Παταω στα μαρσπιε = Εχω χαλαρα τα χερια μου.
ΑΝΑΠΝΕΩ
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από D3§m02K »

DESMOMAN έγραψε:ΑΝΑΠΝΕΩ
:thumbsup:

Κάποιοι θα πουν "αυτονόητο". . .

Πόσοι το κάνουν πραγματικά; :roll:
DESMODROMIC SVARTH

Re: Χρήση ποδωστηρίων (rear sets) μέσα στη στροφή

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

...ειναι η λεγόμενη...στροφή-μακροβούτι.... :mrgreen:
μια ανάσα και ....στρίβω....
Αν το παρατηρήσουμε όλοι το κανουμε ασυναισθητα....
ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ στην διαρκεια της στροφής, λες και βουτάμε απο τον μώλο.......
Απάντηση