Οδήγηση σε στροφιλίκι σε Mutlistrada 1100
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Μάιος 2019, 14:55
Καλησπέρα συμφορουμίτες,
νέοπας εδώ. Πρόσφατα έγινε κάτοχος μιας κούκλας Multi 1100. Προερχόμενος από 600ρι Τζαπάνι SS, προσπαθώ να συνηθίσω το νέο στυλ και θέση οδήγησης. Έχω ακούσει εξαιρετικές κριτικές για τον τρόπο, τη γεωμετρία και τις δυνατότητες του MTS σε στροφιλίκι επαρχιακού δρόμου.
Έχω όμως κάποια δυσκολία, δεν μπορώ ακόμα να αντιληφθώ πως που πρέπει να λειτουργώ τον κινητήρα για να είμαι "άνετος". Παίζοντας πχ. σε μια στροφή, στην ευθεία πριν φρενάρω, είμαι στις 4500 στροφές. Φρενάρωντας σχετικά δυνατά, οι στροφές πέφτουν πολύ και μπαίνοντας στη στροφή, το μηχανάκι είναι στα πολύ χαμηλά, με αποτέλεσμα οριακά να ρετάρει, "αναγκάζοντάς" με να κατεβάσω 1-2 σχέσεις, ώστε να ροπιάσει ο κινητήρας και να μπορώ να παίξω πιο καλά. Αν το throttle-bleep του γκαζιού μου δεν είναι καλό εκείνη την ώρα, με το κατέβασμα της σχέσει χάνει και (προφανώς) πολύ πρόσφυση ο πίσω τροχός.
Από την άλλη, μου φαίνεται πολύ περίεργο να πρέπει να λειτουργώ αρκετά ψηλά τις στροφές του κινητήρα σε πχ. μια ευθεία, ώστε φρενάροντας δυνατά να μπορέσω να παραμείνω στην ίδια σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο και απλά να αρχίσω να δίνω γκάζι εντός της στροφής.
Μου λείπει δηλαδή αυτό που στο SS μου ή σε αντίστοιχα γυμνά φίλων, βάζω μια "3η" και παίζω μόνο φρένο γκάζι.
Είναι τόσο λανθασμένος ο τρόπος μου ή παίζει κάτι άλλο?
νέοπας εδώ. Πρόσφατα έγινε κάτοχος μιας κούκλας Multi 1100. Προερχόμενος από 600ρι Τζαπάνι SS, προσπαθώ να συνηθίσω το νέο στυλ και θέση οδήγησης. Έχω ακούσει εξαιρετικές κριτικές για τον τρόπο, τη γεωμετρία και τις δυνατότητες του MTS σε στροφιλίκι επαρχιακού δρόμου.
Έχω όμως κάποια δυσκολία, δεν μπορώ ακόμα να αντιληφθώ πως που πρέπει να λειτουργώ τον κινητήρα για να είμαι "άνετος". Παίζοντας πχ. σε μια στροφή, στην ευθεία πριν φρενάρω, είμαι στις 4500 στροφές. Φρενάρωντας σχετικά δυνατά, οι στροφές πέφτουν πολύ και μπαίνοντας στη στροφή, το μηχανάκι είναι στα πολύ χαμηλά, με αποτέλεσμα οριακά να ρετάρει, "αναγκάζοντάς" με να κατεβάσω 1-2 σχέσεις, ώστε να ροπιάσει ο κινητήρας και να μπορώ να παίξω πιο καλά. Αν το throttle-bleep του γκαζιού μου δεν είναι καλό εκείνη την ώρα, με το κατέβασμα της σχέσει χάνει και (προφανώς) πολύ πρόσφυση ο πίσω τροχός.
Από την άλλη, μου φαίνεται πολύ περίεργο να πρέπει να λειτουργώ αρκετά ψηλά τις στροφές του κινητήρα σε πχ. μια ευθεία, ώστε φρενάροντας δυνατά να μπορέσω να παραμείνω στην ίδια σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο και απλά να αρχίσω να δίνω γκάζι εντός της στροφής.
Μου λείπει δηλαδή αυτό που στο SS μου ή σε αντίστοιχα γυμνά φίλων, βάζω μια "3η" και παίζω μόνο φρένο γκάζι.
Είναι τόσο λανθασμένος ο τρόπος μου ή παίζει κάτι άλλο?