Σελίδα 1 από 1

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Απρ 2008, 08:05
από tony motokafros
Προς τους αγαπητούς μου φίλους ,μοτοσικλετιστές και συμφορουμίτες.
Κάνω εδώ μία προσπάθεια να συγκεντρώσω εδώ κάποια πράγματα για όσους από εμάς κινούνται η πρόκειται να κινηθούν στο επαρχιακό και αγροτικό οδικό δίκτυο της χώρας μας

- Καλά είναι να ξέρετε αν την εποχή που ταξιδεύετε στη συγκεκριμένη περιοχή γίνεται συγκομιδή κάποιου εγχώριου προϊόντος.
Αυτό σημαίνει ότι θέλει ιδιαίτερη προσοχή για τα προβλήματα που δημιουργούνται από τη μεταφορά των προϊόντων στους χώρους αποκομιδής τους.(π.χ. την εποχή αυτή στους επαρχιακούς δρόμους των Νομών Πέλλας ,Ημαθίας ….. μεταφέρονται ροδάκινα.. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή γιατί κατά την μεταφορά τους μερικές φορές χύνουν τους χυμούς τους στο δρόμο και αν είναι φρέσκια η γλίτσα τότε με τη μηχανή αγοράζεις οικόπεδο με τη μία.)
Επίσης της εποχές αυτές θα συναντήσετε πολλά μα πάρα πολλά τρακτέρ ,φορτηγάκια φορτωμένα ως εκεί που δε παίρνει.

- Οδηγούμε πάντα με χαμηλές ταχύτητες απολαμβάνοντας τη φύση και έχουμε πάντα τεταμένες τις αισθήσεις μας(κυριολεκτώ)και την προσοχή μας στο τρακτέρ που καιροφυλακτεί.
Τα εν λόγω τρακτέρ τα οδηγούν κάποιοι κύριοι οι οποίοι:
1.Είναι ξύπνιοι απ τις έξι το πρωί και ψόφιοι στην κούραση (που να ελέγχεις το δρόμο τώρα.)
2.Στην πλειοψηφία τους είναι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας μιας και οι νεώτεροι πήγαν (πού αλλού ?) στην Αθήνα..
3.Οι πιο πολλοί απ αυτούς δεν έχουν καμία σχέση μ ’αυτόν τον κύριο ΚΟΚ ή όπως αλλιώς τον λένε (πριν μερικά χρόνια για να πάρεις δίπλωμα τρακτέρ…..)
4.Κάνουν καθημερινά το ίδιο δρομολόγιο και η συνήθεια σε κάνει απρόσεκτο.
5.Τα τρακτέρ τα ίδια είναι οχήματα δυσκολοδήγητα ,νευρικά και κακοσυντηρημένα συνήθως δύσκολα φρενάρουν - σταματούν.
6. Ποτέ μα ποτέ ένας οδηγός τρακτέρ με φορτωμένη πλατφόρμα δεν μπορεί να δεί τι γίνεται πίσω του είναι αδύνατο.

- Αποφεύγουμε να κινηθούμε σε τέτοιους δρόμους νύχτα.
Είπαμε τα αγροτικά οχήματα είναι συνήθως κακοσυντηρημένα πολλές φορές χωρίς φώτα ,φλας … δεν υπάρχει φωτισμός ,προειδοποιητικές πινακίδες και οι φίλοι μας οι αγρότες συνήθως θεωρούν το δρόμο προέκταση του χωραφιού τους και παρατάνε πλατφόρμες φρέζες ,γενιά κ.α. όπου βρουν.(Αυτό το κάνουν και μες στο χωριό στα χωράφια θα κωλώσουν?)

- Ιδιαίτερη προσοχή τη νύχτα στο (μοναδικό) φως που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα. Δεν είναι σίγουρο ότι πάντα είναι μοτοσικλέτα.
Πολλές φορές όταν μία λάμπα καίγεται δεν αντικαθίσταται εώς να καεί και η άλλη. Καλό είναι να έχουμε μία απόσταση 2 εώς 3 μέτρα και αν είναι εφικτό και μεγαλύτερη από το αντίθετα κινούμενο όχημα (σε περίπτωση που η καμμένη λάμπα είναι η αριστερή. Ξέρεις τι είναι να περιμένεις παπάκι και να βρεθείς μούρη με μούρη με ένα τεράστιο τρακτέρ ? !!!!!! )

- Είναι σύνηθες φαινόμενο από τα αγροτικά οχήματα να προεξέχουν αντικείμενα .(βέργες, αντίβαρα, φρέζες , συλλέκτες και ακόμη κλαδιά που έχουν φορτώσει κ.α. )
Τηρούμε λοιπόν την απόσταση (και όταν είμαστε πίσω τους και όταν περνάνε δίπλα μας απ το αντίθετο ρεύμα.) Χαμηλή ταχύτητα και πάντα προετοιμασμένοι να ανοίξουμε τη στροφή μας που καλά είναι να μη τις κλείνουμε ποτέ .

- Ιδιαίτερη προσοχή σε δρόμους περιοχών με δέντρα (ροδάκινιές πορτοκαλιές …)η με ψηλά φυτά (καλαμπόκια ) η ορατότητα είναι πολύ περιορισμένη και για να βγουν στο δρόμο αναγκάζονται να βγουν μέχρι τη μέση πρώτα και μετά να ελέγξουν αν έρχεται κάτι.

- Αγνοούμε παντελώς τα σινιάλα τους (φλας ,φώτα ,χέρια και δεν δοκιμάζουμε προσπεράσεις και ταρζανιές ,θεωρούμε επίσης πάντα ως δεδομένο ότι ο οδηγός φορτωμένου οχήματος δε μας βλέπει όταν είμαστε πίσω του.
Ειδικότερα για να προσπεράσεις τρακτέρ με πλατφόρμα φορτωμένο είναι μία πολύ δύσκολη και επικίνδυνη απόφαση. Παραθέτω οδηγίες.
1. Ποτέ δεν προσπερνάς σε στενό επαρχιακό δρόμο τρακτέρ με τη μία και πολλά χιλιόμετρα κόβεις ταχύτητα και μένεις πίσω του για λίγο.
2. Αφού ελέγξεις μπαίνεις με τη μηχανή στο αντίθετο και ελέγχεις για α)μήπως υπάρχει μπροστά σας κάποιο εμπόδιο σίγουρα θα κάνει αριστερά
(και θα σε καρφώσει) β) μήπως σε κοντινή απόσταση υπάρχει δρόμος που κόβει αριστερά στα χωράφια σίγουρα θα πάει προς εκεί (επίσης θα σε καρφώσει ).
3. Τη νύχτα (δεν ενδείκνυται το ταξίδι είπαμε )ανάβεις τη μεγάλη σκάλα να καταλάβει ότι κάτι έρχεται .
4. Προσπερνάς όσο το δυνατόν πιο γρήγορα αφού κάνεις το σταυρό σου πρώτα.
5. Αν σου βγάλει φλας πέρνα η κουνάει χέρια και τέτοια τη δουλειά σου εσύ(αν έχει φλας ,τα πιο πολλά δε δουλεύουν και επίσης πολλές φορές τα ανάβουν αλλ αντί άλλων.)
6. Βεβαιωνόμαστε για το μήκος του προπορευόμενου οχήματος και κατόπιν ξεκινάμε προσπέραση. Οι καρότσες πολλές φορές κατασκευάζονται θεόμακρες για να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη χωρητικότητα , επίσης δε διστάζουν να κοτσάρουν και δύο μαζί για να ξεμπερδεύουν (μιλάμε για πραγματικό τραίνο) μιάς και από την αστυνομία της εποχές αιχμής ο έλεγχος είναι πλημμελής και η άνοχή εξωπραγματική.
(Έχω δεί και τρείς καρότσες σε ένα τρακτέρ «δε βαριέσαι μία ευθεία είναι ως την αποθήκη.
7. Μη ξεχνάς αφού τον προσπεράσεις να τον χαιρετήσεις τον άνθρωπο που ξέρεις κάποτε μπορεί να συμπεθεριάσετε.

Αφορμή για την συνταξή του ένα γλίστρημα από ροδάκινα δικό μου και ευτυχώς ανώδυνο και ένα ατύχημα με τρακτέρ που είδα (έστριψε αριστερά το τρακτέρ φορτωμένο με άχυρο και για κακή του τύχη το προσπερνούσε ένα φορτηγό(αν το φορτηγό ήταν μηχανή?).

Δεκτές παρατηρήσεις συμβουλές και άμεση απαίτηση εμπλουτισμού και διόρθωσης όπου είναι αναγκαίο του παρόντος κειμένου.
Καλά ταξίδια και «ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ , ΤΟΜΑΡΙΑ».

Re: ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Απρ 2008, 09:00
από Miyu
Πολυ καλο το αρθρο tony!!!!! :thumbsup:

με την σειρα μου θα ηθελα να προσθεσω οτι μεγαλη προσοχη χρειαζετε σε οσους κινουντε σε επαρχιακους δρομους τα κοπαδια απο προβατα και ολων τω ειδων τα ζωα που μπορουν ανα πασα στιγμη να βρεθουν μπροστα στην ροδα σου η να βρισκονται πισω απο μια στροφη....

Επισης μεγαλη προσοχη στα τσοπανοσκυλα καθοτι ειναι τεραστια και η επιθεση τους γινετε απο εκει που δεν το περιμενεις..(μου εχει συμβει να μου επιτεθει τσοπανοσκυλο σε κλειστο πεταλο)

Οποτε εκει το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να κολλησης τα ποδια σου πανω στην μηχανη..και να συνεχισετε την πορεια σας η να σταματησετε να σας μυρισει και μετα να φυγετε σιγα σιγα....
προς θεου μην κανετε την κινηση να το κλωτσησετε υπαρχει περιπτωση να σας αρπαξει το ποδι...

τα τσοπανοσκλυλα βρισκωντε εκει για καποια συγκεκριμενη δουλεια και το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να προστατευσουν αυτο που φυλανε(το κοπαδι στην προκειμενη περιπτωση)

Οποτε οταν αισθανθουν απειλη ορμανε..

Re: ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 11:33
από Geo-g
Πολύ καλό και χρήσιμο θρεντ παιδιά ! :thumbsup:

Μιας και κατάγομαι από επαρχία με εθνικό δίκτυο αλεπούς να συμπληρώσω
δυο τρία πράγματα !

Τα περισσότερα σημεία "εθνικού δρόμου" περνανε μέσα από κατοικημένες περιοχές .
Μην υπερβαίνετε το όριο ταχύτητας σε καμία περίπτωση , όχι για τους κατοίκους , αυτοί ξέρουν και φυλαγωντε , αλλά οι περισσότεροι οδηγοί αγροτικών οχημάτων κάνουν πολύ συχνά διαλλείματα στα καφενεία της περιοχής πίνοντας απίστευτες ποσότητες αλκοόλ !
Καταλαβαίνεται πως όταν ξεκινούν να φύγουν δεν βλέπουν ούτε την μύτη τους !
Αυτό συμβαίνει όλο το 24ωρο !

Αν συναντήσετε ζώα τύπου κουνέλι , αλεπού ,γουρούνι , γάτα , νυφίτσα, κ.τ.λ.
κινούνται πάντοτε προς τα εμπρός , δεν αλλάζουν κατεύθυνση , το βράδυ με φώτα μπορεί
να ακινητοποιηθούν από φόβο !
Τα πρόβατα πάνε προς όλες της κατευθύνσεις προσπαθώντας πάντα να ακολουθούσουν τον αρχηγό του κοπαδιού .Σταματήστε μέχρι να γίνουν ομάδα και αν τύχη να γίνουν ομάδα γύρω από εσάς ,το κορνάρισμα δεν έχει αποτέλεσμα ,τρομάζουν και δεν κουνιούνται καθόλου.
Μαρσάρετε δυνατά , είναι ο καλύτερος τρόπος να φύγουν , αν δείτε ένα να κινείται πιο μπροστά θα ακολουθούσουν και τα αλλά , τότε προσπεράστε σιγά σιγά !
Τα κατσίκια είναι αυτά που δεν πρόκειται να χτυπήσετε ποτέ ! Κινούνται απίστευτα γρήγορα και σκαρφαλώνουν οπουδήποτε , εκεί τρομάζουμε εμείς και πέφτουμε στα χωράφια ,αυτά
την γλυτώνουν αφήνοντας όμως πίσω τους πέτρες από το σκαρφάλωμα .γι αυτό αν κάπου δείτε κατσίκια το νου σας για κροκάλες και χώματα κάπου παρακάτω .
Οι αγελάδες είναι ένα σοβαρό πρόβλημα , δεν ακούνε , κινούνται αργά , δεν νοιάζονται για τίποτα ! Απλά καλή τύχη να μην σας τύχει !
Αν δείτε ξαφνικά μες στο σκοτάδι 2 κόκκινες μπίλιες να αιωρούνται , δεν είναι εξωγήινοι είναι
κάποιο από τα παραπάνω ζώα !

Το νου σας όταν τα δέντρα είναι στο ύψος καρότσας φορτηγού και βρίσκονται τα κλαδιά πάνω από το δρόμο , κάποιο όχημα μπορεί να έχει σπάσει μερικές κλάδες και τις βρείτε καταμεσής !
Μπαίνοντας σε δρόμο με αντίστοιχα δέντρα να κοιτάζετε αν τα κλαδιά τους είναι σπασμένα και όχι κομμένα με πριόνι !Αν είναι σπασμένα σημαίνει ότι ο προηγούμενος που πέσε επάνω , τα μάζεψε , τα επόμενα τα μαζεύετε εσείς !

Προς θεού μην ρωτάτε ποτέ ντόπιο για το αν ο δρόμος είναι καλος και πάει !
Η απάντηση είναι πάντα " ναι μια χαρά είναι , πέρασε και το γκρειντερ και είναι στρωμένος !
Μεταφράζω , το γκρειντερ είναι μηχάνημα διάνοιξης χωματόδρομου !
Στρωμένο δρόμο εννοούν , χώμα στα νεροφαγώματα !

Χιλιομετρικές αποστάσεις μην εμπιστεύεστε ! Από διαμάχες μεταξύ κοινοτήτων για τα όρια
των περιοχών , μπορεί να συναντήσετε δυο και τρεις πινακίδες με διαφορετικά νούμερα !
Επίσης στης επαρχίες μετράνε της αποστάσεις με την ώρα όχι με τα χιλ. . Και επειδή εκεί
ο χρόνος τους περισσεύει για όλα σου λένε ,σε ένα τέταρτο έφτασες ! (Αυτό σημαίνει 1 ώρα ) !

Αυτά μου ήρθαν τώρα στο μυαλό αλλά το θέμα επαρχεία σηκώνει κι αλλά πολλά !
Γενικότερα να κινήστε αργά και να απολαμβάνετε την φύση όπως είπε και φίλος παραπάνω !

Re: ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Νοέμ 2009, 16:30
από loco7
παιδια γ!#!@ω τα θεματακια , οσοι μπορειτε και εχετε εμπειριες συνεχιστε το. το πιο τρομακτικο μου ακουστηκε το ροδακινο :) το τσοπανοσκυλο :) και η ακινητη αγελαδα :mrgreen:

Re: ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Μαρ 2010, 19:25
από 696+
υπεροχα...συνχαριτηρια παιδια
να προσθεσω κι εγω .....
περιοδος συλλογης ελαιοκαρπου!!!
τα περισσοτερα ελαιοτριβεια ειναι πανω σε επαρχιακους δρομους
η εισοδος και εξοδος εννοω
σε αυτα λοιπον,καθε σχεδον μια βδομαδα ερχετε και μια νταλικα [επι το λαικωτερον]
για να παρει το λιοκοκι που λεμε εμεις οι επαρχιωτες και οπως καταλαβενετε αυτο περιεχει μεγαλη ποσοτητα λαδιου
το φορτηγο με εξη εως οχτω διπλα λαστιχα,αναλογα το μεγεθος του,αφου παταει πανω στο λιοκοκι για να φορτωσει
μπες βγες στο ελαιοτριβειο,εχει κανει τον δρομο καταληλο μονο για πατινι,αν εχει βρεξει κιολας....αλοιμονο
να εισται ολοι καλα

Re: ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιουν 2011, 00:35
από dim_gal
αν και μικρη η εμπειρια μου λογο του οτι εχω την μηχανη σχεδον 2 χρονια,εχω κανει παρα πολλα ταξιδια στο επαρχιακο δυκτιο λογο του οτι καταγομαι απο επαρχια...
ολα καλα αυτα που ειπατε αλλα εχω κανει ταξιδια υπο ολες τις καιρικες συνθηκες εκτος απο χιονια και παγους...μερα βραδυ απ ολα...

πιστευω οτι το βασικοτερο για καποιον που δεν ξερει μια διαδρομη ειναι η μικρη ταχυτητα σε αυτους τους δρομους...οι λογοι ειναι αποιροι...αυτα που ειπατε πριν,τα ζωα,"τα ζωα"οι αλλοι οδηγοι,τα νεροφαγωματα τα απειρα μπαλοματα στην ασφαλτο που δημιουργουν σαμαρακια,οι αρνητικες κλισεις του οδοστροματος,οι λακουβες και γενικα χιλιοι δυο παραγοντες...
δεν μπορω να πω προσωχη σε κατι συγκεκριμενο γιατι θελει παντα προσωχη...

εκει ομως που εχω παρατηρησει παρα πολλα λαθοι σε μηχανοβιους ειναι την νυχτα...αφηνοντας εξω τον παραγοντα φιμε ζελατινα.,αρκετοι τρεχουν παρα πολυ γρηγορα...

εγω προσωπικα τρεχο τοσο οσο βλεπω...τι σημαινει αυτο...τρεχω μεχρι εκει που κοιτανε τα φωτα μου γιατι αυτο ειναι το οπτικο μου πεδιο...οτι κι αν συμβει πιο μπροστα να μπορεσω να το αποφυγω...

επισεις οταν εχει βρεξει δεν διακρινετε το οδοστρωμα,ουτε η ποιοτητα του ουτε τα λαδια και δη το βραδυ...οταν ειναι αναποφευκτο ομως μονο οι μικρες ταχυτητες ως ενα σημειο μπορουν να σου εγγυηθουν την ακαιρεοτητα σου...ειναι σαν να πηγενεις πανω σε καθρεπτη...

κατι που κανω αρκτες φορες σε αγνωστα επαρχιακα κομματια ειναι να αφηνω ενα αλλο οχημα μπροστα μου σαν λαγο,ειδηκα κατι χαμηλομαινα σαξοραλα που ξερουν τις λακουβες ειναι τελιοι λαγοι...

Re: ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Οκτ 2013, 21:14
από Xenokratis
Ξύπνησα στραβά.......

Κατα τις 12 τηλέφωνο ο Μάνος...

-Έλα αδερφέ, ειμαι ωροπό και κοιτάω τη "Μάχνη"...περιμένω παπόρο και σούρχομαι....
-Ελα γεια....

Καφέ-κουβέντα, ειχα καιρό να τον δώ.....
Στο γυρισμό ήθελε να περάσει απτο σπιτι να δει τα γερόντια μου......Κάπου έξω απο την Ερέτρια Peugeot 206 πανω σε μια μάντρα.....δίπλα του ξάπλα ενα Κ1200/1300? και τα 2 πανω στο μαντρότοιχο και ξάπλα καμια 10αρια τσιμεντόλιθοι.....

Τους είχαν πάρει....δεν ξέρω τι έγινε.....σταμάτησα δεξιά.....δεν μπορούσα να πάρω ανάσα....ειναι το κομμάτι που ΜΟΝΙΜΩΣ αφινιάζω.....

-Ελα πάμε ρε.....τους πήραν.....
-Σιγά-σιγά ρε....?!?!?!

Κουνησε το κεφάλι του μεσα απο το Suomy συγκαταβατικά......

Τα τελευταία 5 χιλιόμετρα για το σπίτι πρέπει να τα έκανα ενα 10λεπτο....

Πρίν απο λίγο μου έστειλε μύνημα οτι ειναι καλά, έχωσε τη "κόκκινη" στο γκαράζ, έφαγε και πήγε για "κατάθεση"

Ξεφύσηξα....κατέβηκα να φάω ενα γλυκό που γιορτάζει η μικρή.......

Είχα ηρεμήσει και μιας και δεν ειχα ορεξη για βόλτα το βράδυ.....λιγο μουσικούλα....και χάζεμα στο ιντερνετ......



Αυτό το youtube ειναι κατάρα ρε φίλε.....

Ξεκινάς να βάλεις να ακούσεις ενα τραγουδάκι που σου ήρθε και ξαφνικά, βλέπεις ενα σωρρό ασχετα βιντεάκια και στο τέλος καταλλήγεις να βλέπεις κυνηγητά απο μηχανάκια στους δρόμους.

Μιας και είχε πεσει πρόσφατα η Ιδέα για "προσκύνημα" στο ρώσσο και μετά αντίδορο-λουκουμάδες....έπεσα πανω σε κανα 2 βιντεάκια......
Στο μυαλό μου συνέχεια η εικόνα απτο ξαπλωμένο Κ, αλλά ξεκίνησα να το βλέπω......

Ο εκνευριστικός ήχος του 4κυλινδρου γιαπάν εσπασε καποια στιγμή που μπουμπουνήσαν οι τέρμι απο την δυκιλινδη κωκώνα!!
Το βιντεο ξεκινάει με επιθετικές γραμμές, μπλοκαρίσματα....πλασαρισμα με τον πισω τροχο κλειδωμενο (σε πολλα σημεια....η τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω εγω βλεπωντας το). Σώματα ξαπλωμένα και ορθια μηχανακια (αν ξερει καποιος για ποιο λογο γινεται), νευρικές κινήσεις.....πολλά αλογα.....

Και ένα μονοκύλινδρο που κλέβει εκκλησια........

Αρχισα να στρίβω καθιστός μαζί τους....το ξέχασα το Κ....προς στιγμήν......


Εχω ανέβει αρκετές φορες εκει πάνω......ΑΡΚΕΤΑ ανευθυνα....αλλα όσο και να μου το επετρεπαν οι οδηγικες μου ικανότητες...δε νομίζω να έφτανα ποτε σε τέτοιο σημείο οδηγησης σε κομματι επαρχιακού.....

Η πτάνα η αδρεναλίνη κάνει πολλά πράματα να τα ξεχνάς και άλλα να τα υπερ-εκτιμάς........


Εψαχνα λοιπον να το παντρέψω κάπου σε ηδη υπάρχων θρέντ....και μετα απο πολυ σκέψη αποφάσισ να το "ριξω" εδω .......

Ηλικιωμένοι οδηγοί....τρακτέρ...πευκοβελόνες....γκρέμια.....χαντάκια....κατολησθισεις.....απολα εχει ο μπαξές ανεβαινωντας προς τον Αη-Γιάννη.....

Δείτε το βίντεο και περιμένω σχόλια....

Το τέλειωμα του βίντεο νομίζω χαρακτηρίζει και την χρήση της κάθε μοτοσυκλέτας..


Re: ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Οκτ 2013, 21:28
από Stelios62
....ωχ!ωχ! .... :eeehm: .... αδερφε , τα πρωτα σημαδια γηρατος ειναι αυτοι οι τελευταιοι συλλογισμοι σου , μην σε παρει οπο κατω.....!

Re: ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Οκτ 2013, 22:35
από Xenokratis
:zep:

Δλδ μόνο εμένα μου φαίνεται "κάπως" το πως πάνε?!?!

Γερνάω μάλλον εε?!?!?!

Απο κάτω δε με παίρνει...αλλά προβληματίζομαι....αλλιώς τοχω μεστη γκεφάλα μου το concept "Driving Pleasure"........... :zep: :zep:

Re: ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥΣ -ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Οκτ 2013, 00:07
από Themistocle
Xenokratis έγραψε: Δείτε το βίντεο και περιμένω σχόλια....
Απ' ευθείας κόκκινη.

Οδηγός, όχημα και δρόμος, πρέπει να έχουν μια αρμονία μεταξύ τους και ο οδηγός να "ακούει" τι του "λέει" ο δρόμος, όχι να προσπαθεί να τον προσαρμόσει στις επιθυμίες του.