Πως σηκώνεις την μηχανή σε περίπτωση πτώσης
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Φεβ 2009, 16:49
Το είχα κοιτάξει και στο παρελθόν και επειδή πρόσφατα χρειάστηκε να το ξανακάνω (ευτυχώς μου έπεσε την ώρα που την έπλενα σε χώματα, χωρίς καμία ζημιά) , είπα να ψαχτώ και να το ποστάρω.
Ίσως αρκετοί να γνωρίζουν πως γίνεται αλλά θα υπάρχουν και κάποιοι που δεν ξέρουν (και μακάρι να μην χρειστούν ποτέ να χρησιμοποιήσουν)!
Υπάρχουν δύο τρόποι.
Ο πρώτος είναι να έρθεις φάτσα στο τιμόνι από την μεριά που ακουμπάει στην άσφαλτο (εσωτερική) και πάντα γονατιστός να τραβήξεις προς τα πάνω σαν να κάνεις "ποδαράκι" ή "σκαλοπάτι" που λέγαμε και μικροί και αμέσως - σαν να σηκώνεις μπάρα άρσης βαρών - να το φέρεις μπροστά στο στήθος σου. Σε δεύτερη φάση σηκώνεσαι όρθιος ταυτόχρονα με την μηχανή. (αυτό το έχω χρησιμοποιήσει στην βέσπα μου και γενικά είναι για πιο μικρά μηχανάκια).
Δυστυχώς δεν υπάρχει βιντεάκι στο youtube για αυτό τον τρόπο αλλά τον θεωρώ πιό δύσκολο από αυτόν που θα ποστάρω παρακάτω, τον οποίο χρησιμοποίησα και εγώ στην μηχανή μου.
Ο δεύτερος τρόπος δεν χρειάζεται ανάλυση , απλά κοιτάξτε το.
http://www.youtube.com/watch?v=pPjYweKeiLk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=1sP3cqKbOEs" onclick="window.open(this.href);return false; (για μεγάλες μηχανές, ST, touring κλπ)
Είναι καθαρά θέμα τοποθέτησης του σώματος και στα δύο. Εάν τα μοχλικά δουλέψουν σωστά, δεν χρειάζεται καθόλου δύναμη. Βασικός κανόνας που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας , είναι να σηκώσουμε το βάρος στα πόδια και όχι στην μέση, χέρια κλπ.
Αυτά. Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα.
Ίσως αρκετοί να γνωρίζουν πως γίνεται αλλά θα υπάρχουν και κάποιοι που δεν ξέρουν (και μακάρι να μην χρειστούν ποτέ να χρησιμοποιήσουν)!
Υπάρχουν δύο τρόποι.
Ο πρώτος είναι να έρθεις φάτσα στο τιμόνι από την μεριά που ακουμπάει στην άσφαλτο (εσωτερική) και πάντα γονατιστός να τραβήξεις προς τα πάνω σαν να κάνεις "ποδαράκι" ή "σκαλοπάτι" που λέγαμε και μικροί και αμέσως - σαν να σηκώνεις μπάρα άρσης βαρών - να το φέρεις μπροστά στο στήθος σου. Σε δεύτερη φάση σηκώνεσαι όρθιος ταυτόχρονα με την μηχανή. (αυτό το έχω χρησιμοποιήσει στην βέσπα μου και γενικά είναι για πιο μικρά μηχανάκια).
Δυστυχώς δεν υπάρχει βιντεάκι στο youtube για αυτό τον τρόπο αλλά τον θεωρώ πιό δύσκολο από αυτόν που θα ποστάρω παρακάτω, τον οποίο χρησιμοποίησα και εγώ στην μηχανή μου.
Ο δεύτερος τρόπος δεν χρειάζεται ανάλυση , απλά κοιτάξτε το.
http://www.youtube.com/watch?v=pPjYweKeiLk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=1sP3cqKbOEs" onclick="window.open(this.href);return false; (για μεγάλες μηχανές, ST, touring κλπ)
Είναι καθαρά θέμα τοποθέτησης του σώματος και στα δύο. Εάν τα μοχλικά δουλέψουν σωστά, δεν χρειάζεται καθόλου δύναμη. Βασικός κανόνας που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας , είναι να σηκώσουμε το βάρος στα πόδια και όχι στην μέση, χέρια κλπ.
Αυτά. Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα.