κουλαμαρα η προβλημα???

Για την οδηγική μας βελτίωση

Συντονιστής: sue

DucatoBoy

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από DucatoBoy »

Οποιος ειπε καποιος σοφος πιο πανω...τα ρημαδια τα pilot (επειδη τα ειχα)...δεν ζεσταινοντε ετσι ευκολα...Κορινθο επρεπε να φτασω για να ζεσταθουν....εγω προτεινω εκτος απο ολα τα αλλα που ειναι πολυ σωστα....με την πρωτη ευκαιρια να αλλαξεις λαστιχα...μαρκα-μοντελο να σου προτεινουν αυτοι που τα ζουνε καιρο, πχ sakman..... :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
valerougas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
Gender: Male
Bike: 848
Other: BMW S 1000 RR

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από valerougas »

LOCO έγραψε:
valerouga παλιοτερα ειχα 1 transalp 600, εγω πριν παρω το δικο μου ειχα παρει απο 1 φιλο ενα 749 dark, απο την 1 στιγμη που το καβαλισα ενιωσα σαν να το ειχα χρονια, γι'αυτο επελεξα και πηρα και εγω 749 (το νιωθω ποιο ανετο απο το transalp).
ποιο πανο ειπα οτι δεν το πεζω "πιλοτος" απλα επειδη οταν την πηρα την μηχανη ηθελε μαζεματα γι'αυτο κοιταω να δω αν φταιω η αν φταιει...
στην τελικη κανενας δεν με το που καβαλισε δεν εξησε γονατο... :glimpse:
που το ξερεις αυτο?
μεγαλο αλμα τελειος διαφορετικο μηχανακι,πιλοτος μπορει να μην το παιζεις αλλα στην πρωτη βολτα προσπαθησες να πας αρκετα γρηγορα χωρις να γνωριζεις το μηχανακι εχοντας το μονο 3 μηνες με τους μισους στο συνεργειο και τους υπολοιπους στο γκαραζ.
κανενας απο τους μηχανικους δεν ξερει να ρυθμηση αναρτησεις για τα ''κιλα'' σου πιστευω πως το υλογισε το μηχανακι και στο εδωσε.κανε μερικα χιλιομετρα βαλε αλλα λαστηχα και μαθε το μηχανακι και ολα θα φτιαξουν.
κουφ@λες η γερμανοι ξαναρχονται....S 1000 RR
πελάτεεεεεεες http://www.bmwriders.grΔΝΤ
Άβαταρ μέλους
valerougas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1271
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:13
Gender: Male
Bike: 848
Other: BMW S 1000 RR

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από valerougas »

LOCO έγραψε:χθες για πρωτη φορα φετος πηγαμε βολτουλα με κατι φιλους μεχρι το σουνιο,
ηταν η πρωτη μου καλη βολτα με το 749 (το εχω 3 μηνες) αλλα ειχα 1 μικρο προβληματακι και εδω θελω τα φωτα σας... :help:
πρωτη βολτα
LOCO έγραψε:σε 2 στροφες με το που μπηκα και πλαγιασα (αρκετα)... μου πεταξε μουτρα και πηγενα ευθεια :scared6:
και τις 2 φορες καταφερα να την μαζεψω, στην αρχη σκεφτικα μπας και ειχα βρει χωματα στον δρομο και με πεταξε αλλα και οι 4 μπηκαμε απο τα ιδια σημεια με τις ιδιες γραμμες και οι αλοι ηταν οκ...
τα λαστιχα μου εχουν κανει περιπου 2500 χλμ και εχουν ακομα περιπου 2 δακτιλα πατιμα στις ακρες για να πω οτι μπενω με ολα...
ποιος σου ειπε οτι μετραμε με δακτηλα με ποση κλιση μπενουνε στις στροφες και αν αυτο ειναι μετρο.
LOCO έγραψε:και σκεφτομαι:

τι ακριβος μπορει να παιζει?
αν εκανα εγω το λαθος? αν ναι που?? (δεν πατισα φρενα, ουτε αφησα γκαζι...)
αν παιζει προβλημα με το μπροστινο???
μπας θελω καμια ζυγοσταθμιση???

(μου εχει ξαναπεταξει μουτρα αλλη μια φορα αλλα πριν καιρο που την ειχα πιεσει καπος αλλα πιστευα οτι δεν θα ηταν τα λαστιχα αρκετα ζεστα)

καθε γνωμη δεχτη
δεν εχω κανενα προβλημα μαι σου αλλα πιστευω πως εχεις ξεκινηση λαθος. :hibye:
κουφ@λες η γερμανοι ξαναρχονται....S 1000 RR
πελάτεεεεεεες http://www.bmwriders.grΔΝΤ
Άβαταρ μέλους
Vangelas
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Σάβ 20 Δεκ 2008, 13:29
Gender: Male
Other: Yamaha R6
Τοποθεσία: Μπρνό Τσεχία
Επικοινωνία:

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από Vangelas »

Σύμφωνα με τις νέες πληροφορίες που μας έδωσες θα σου πώ τι ακριβώς φταίει...

Νομίζω οτι η μοτοσυκλέτα σου δέν έχει κανένα πρόβλημα, απλά εσύ δεν έχεις εμπειρία.
Άρχισε να οδηγάς την μοτοσυκλέτα σου φυσιολογικά για να αρχίσεις να εξικοιώνεσαι μαζί της και άσε την σπόρ οδήγηση για αργότερα, μετά απο μερικές επισκέψεις στην πίστα.
Προσπάθησε να ξεκ@υλώνεις μόνο σε track days και όχι στον δρόμο.
Εκέι θα μάθεις καλύτερα τα όρια τα δικά σου και τα όρια της μοτοσυκλέτας σου.
Έχε υπόψην σου οτι η μοτοσυκλέτα σου έχει ακόμη ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ περιθώρια για κλίση και στρίψιμο και για να τα χρησιμοποιήσεις/εξαντήλησεις θα σου πάρει πολύ καιρό...

Η μοτοσυκλέτα είναι λίγο καιρό στα χέρια σου, ή εμπειρία σου είναι μικρή και αυτό φάινεται καθαρά απο το συμβάν αυτό...στην προκειμένη περίπτωση ενώ έπρεπε να ανοίξεις περισσότερο το γκάζι και να πλαγιάσεις την μοτοσυκλέτα να στρίψει εσύ φοβήθηκες και την σήκωσες και όλας...
Επειδή έχεις Ducati δέν σημαίνει οτι αυτή θα στρίψει αυτόματα... αυτό θέλει χέρια...

Στην περίπτωση σου δέν νομίζω οτι πήγαινες γρήγορα, το αντίθετο μάλιστα, γιατι άν πραγματικά πήγαινες γρήγορα και έκανες το ίδιο πράγμα θα έιχες σίγουρα έξοδο και κατα πάσα πιθανότητα πτώση...

Βάλε ένα σέτ καινούργια λάστιχα, για παράδειγμα pirelli diablo supercorsa.
Με καινούργια ελάστικά, ρύθμιστε τις αναρτήσεις στις στάνταρντ θέσεις απο το εργοστάσιο (εφόσον δέν έχεις κάποιον αγωνιζόμενο/γνώστη για να σου στήσει την μοτο διαφορετικά) και προσπάθησε σε ελεγχόμενο περιβάλλον (πίστα) να μάθεις να οδηγάς.

Διαφορετικά θα είσαι επικίνδυνος για τον εαυτό σου αλλά και για τους άλλους... (για φαντάσου την επαφή με αυτοκίνητο απο το αντίθετο ρεύμα επειδή φοβήθηκες και πήγες ευθεία--κατευθείαν επάνω του?!).

Το γόνατο έιναι πολύ εύκολη υπόθεση και είναι κάτι που μπορέις να καταφέρεις μέσα σε ένα σαββατοκύριακο στην πίστα...αλλά με το να ακουμπας γόνατο δεν γίνεσαι αυτόματα και γρήγορος (μήν συσχετίζεις το γόνατο με την ταχύτητα)...

Άντε και για να σου την πώ και να κάνω και λίγο χαβαλέ... Συγνώμη φίλε μου αλλά είσαι κουλός... :wsmile:
LOCO έγραψε:vlasso κοιτουσα προς το τελος της στροφης μεχρι που ενιωσα να φευγει προς τα εξω και το σηκωσα

valerouga παλιοτερα ειχα 1 transalp 600, εγω πριν παρω το δικο μου ειχα παρει απο 1 φιλο ενα 749 dark, απο την 1 στιγμη που το καβαλισα ενιωσα σαν να το ειχα χρονια, γι'αυτο επελεξα και πηρα και εγω 749 (το νιωθω ποιο ανετο απο το transalp).
ποιο πανο ειπα οτι δεν το πεζω "πιλοτος" απλα επειδη οταν την πηρα την μηχανη ηθελε μαζεματα γι'αυτο κοιταω να δω αν φταιω η αν φταιει...
σχετικα με το πως οδηγω φαινοντε ολα οκ γι'αυτο ψαχνω λιγο παραπερα απο ατομα με μεγαλητερη εμπειρια και με ιδια μηχανη...

μεχρι τωρα εχω ακουσει διαφορα και θα κοιταξω ολα τα ενδεχομενα για να δω τι ειναι στραβο, εστω και εγω...
στην τελικη κανενας δεν με το που καβαλισε δεν εξησε γονατο... :glimpse:
Άβαταρ μέλους
dimitris848
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3853
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 23:32
Gender: Male
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από dimitris848 »

Επειδή μπορώ να πώ πως ενδιαφέρομαι κι εγώ για κάτι τέτοιο που ίσως μου προκύψει με ένα 848 (που δέν έχω πάρει ακόμη) και που είμαι στην κυριολεξία ..σχεδόν άπειρος σε τέτοιες μηχανές αλλά παρόλαυτά είμαι άνθρωπος που ρίχνει .. όλο το πόδι κι όχι γόνατο :)) (μοτάρντ-κρός), ίσως να μου προκύψει τελικά και του λόγου μου κάτι τέτοιο ...δέν το γνωρίζω :) ... αλλά θέλω να μαθαίνω μάλλον ζγά ζγά τί να κάνω. Συμφωνώ με όλα τα προηγούμενα σχετικά με το στύλ μπασίματος στη στροφή και τις πιθανές αιτίες και όντως μπορεί να φταίγανε και τα ίδια τα λάστιχα ο.κ αλλά μήπως κιόλας φίλε Loco :) ξεκίνησες να μπαίνεις στη στροφή απο την εσωτερική ή σχεδόν και με το γυροσκοπικό και ανάλογα βέβαια και την καμπή της στροφής (ίσως και <<λαμπερή>> άσφαλτο :) και άλλοι παράγοντες...) η συνέχιση της πορείας (με πιθανολογούμενη ίσως λίγο παραπάνω ταχύτητα ? ) σε τρόμαξε και για να γλιτώσεις την έξοδο την σήκωσες για να την κοντρολάρεις καλύτερα ? Δέν ξέρω σαφώς και δέν λέω ότι είναι αυτό αλλά γενικά και απο δική μου εμπειρία στο δρόμο ή σε βουνά και ποτάμια :) , σε πίστες (χωμάτινες ή ασφάλτινες και όχι με στρίτ) θέλει γενικά εξοικείωση ώστε να φτάσω στο σημείο να πώ ότι κάνω χρόνους (στην πίστα το καλύτερο) με ομαλή ροή, αβίαστες κινήσεις, κοιτάω μακριά, ξέρω πού πατάω, προβλέπω κ.τ.λ. Αυτό που θα ήθελα να πώ είναι πως όταν εγώ προσωπικά είμαι λίγο <<αγχωμένος>> και με κάτι που δέν ξέρω παράλληλα τόσο σάν συμπεριφορά του κ.τ.λ, κάνω πράγματα που λέω μετά μα πώς το έκανα αυτό ?, μάλλον μπορούσα αλλιώς.
Θέλει εξοικείωση και σιγά σιγά θα έρθουν όλα σίγουρα.
Θα έρθει και η στροφή με υπερστροφή και όχι ...υποστροφή. :)
:)
http://www.youtube.com/watch?v=s9Pto1YAAoc" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
LOCO
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ 2009, 21:14
Gender: Male
Bike: 749R

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από LOCO »

1. δεν ηταν η πρωτη μου βολτα... αλλα η πρωτη καλη βολτα (διαδρομη με αρκετες στροφες, σχετικα μεγαλη)
2. την μηχανη την εχω 4 μηνες για την ακριβια αλλα τον 1 μηνα που την ειχα μεσα ας που οτι δεν τον μετραω (δεν ειναι Γιαννης, ειναι Γιαννακης...)
3. δεν ειπα οτι πηγα να μπω με ολα αλλα οτι 2 φορες την πιεσα λιγο περισσοτερο και ειχα αυτο το αποτελεσμα
4. οταν λεω οτι εχω περιπου 2 δακτιλα απατιτο... ειναι το οτι δεν προσπαθω να την φερω στα ορια της
5. ειχα πει και χθες οτι οσο ανοιγα το γκαζι και πλαγιαζα τοσο εφευγε
6. dimitris848 ημασταν 4 μηχανακια και μπεικαμε ολοι απο τις ιδιες γραμμες, δεν καναμε γρηγορη διαδρομη λογο της μικρη μου πειρας πανο στην συγκεκριμενη μηχανη και λογο οτι 1 φιλο εστρωνε την δικια του, σε 2 στροφες που την πιεσα λιγο παραπανο (σε σχεση με την υπολιπη διαδρομη) ειχα αυτα τα παρατραγουδα
7. dimitris848 οτι νεο καβαλισεις το ξερω οτι θελει εξοικειωση αλλα παντα καπιοι κανονες ισχυουν παντου, ουτε εγω εχω πειρα σε ss αλλα μερικα πραγματα τα ξερω απο αλλες καταστασεις (φρενα, γκαζι, που κοιταω...) και ξερω καλα οτι αν δεν τα κανω οπως πρεπει δεν θα εχω ευχαριστο αποτελεσμα...
8. valerouga το να ξησεις γονατο απο την πρωτη φορα που καβαλας μηχανη μου ακουγετε κουλο... και αν το εκανες εσυ συνχαριτιρια :thumbsup:

προσωρινα πορισμα:

1. ειμαι κουλος (ψαχνω να δω που αφησα τα χερια μου... αλλα θα τα βρω) :blush2:
2. δεν ειχαν αρκετο αερα τα λαστιχα (πριν ειχα 31-34 και τωρα εχω 37-41)
3. τα λαστιχα που εχω για να ζεσταθουν πρεπει να παω λαμια και πισο (μαλλον πριν απο βολτες θα τα βαζω στον φουρνο) :devil:
4. για το γαμοτο εκανα και ζυγοσταθμιση (ασχετο.. αλλα σχετικο... )
5. ευχαριστω για τον χρονο σας και σε πρωτη ευκαιρια θα γραψω και νεοτερα... :mrgreen: :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=_LRtticU ... annel_page" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από sakman »

Φιλαράκι , μην μασάς . Η καλύτερη προπόνηση , είναι η συμβίωση με την καλή σου . Να την σεβαστείς για να σε σεβαστεί . Να την μάθεις , και να σε μάθει – διδάξει . ( Τι να κάνουμε , έτσι είναι οι Ιταλίδες . Φλογερές και ξέρουν να ελίσσονται ) Με τον χρόνο και σιγά -σιγά όλα έρχονται . Έλα να τα πούμε και από κοντά , σε βόλτα , να το ψάξουμε και λίγο , γιατί σου ξαναλέω ότι το 749 είναι σε ράγες . Ως προς τα PILOT , εγω δεν τους έχω καμία εκτίμηση για το συγκεκριμένο μηχανάκι .

Φιλικότατα ,ο παππούς του forum .
The Uncle Εικόνα
panosduc

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από panosduc »

LOCO έγραψε:1.

και τωρα εχω 37-41)


:mrgreen: :mrgreen:
ρε παιδια εσεις που εχετε 749 για πειτε νομιζω οτι ειναι παραπανω απο οτι χρειαζετε.
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από sakman »

Πάνο το ξανά έγραψα 2,1 bar min 2,3 bar max Εμπρός . 2,2 bar min 2,4 bar max Πίσω , τα οποία προσαρμόζεις ανάλογα με το σωματικό σου βάρος , και με τον τρόπο που οδηγείς . Πχ εγώ που είμαι βαρύς ,βάζω 2,3 μπροστά και 2,4 πίσω . Έρχονται πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας , και δεν γλιστράει πουθενά . ( Το τελευταίο είναι σχετικό με την ποιότητα του ασφαλτοτάπητα ) .
The Uncle Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από dio »

Το μανουαλ για καποιο λογο λεει μπρος-πισω 2.1-2.2 bar αντιστοιχα που σημαινει 30-32 psi ... Εγω παιζω στο 32-34 για δρομο και ειμαι μια χαρα (με γομες, ενα ελαστικο δρομου ισως να θελει λιγο παραπανω..)
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 01:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από DESMOMAN »

καταρχην συγχαρητηρια για το χιουμορ και τον χαρακτηρα σου ...πραγματικα χαιρομαι που εισαι κοντα μας ... :))
ανυπομονω να συναντηθουμε....

απο τον αυτα που γραφεις καταλαβαινω οτι εχεις αντιληψη ...
διαγνωση δεν μπορει κανεις να κανει δια της τηλεπαθειας... :)

το σιγουρο ειναι οτι οι Ελληνικοι δρομοι ειναι χαλια...
τα MICHELIN δεν τα ξερω ( ειμαι PIRELLAKIAS !!! ) αλλα ενα ζευγαρι που ειχα στο ST οταν το αλλαξα σε απλο DIABLO ...ανακαλυψα τον τροχο....και απο τοτε μονο PIRELLI.

Οσο περισσοτερο αερα βαζεις στο λαστιχο τοσο πιο αργα θα ανεβασει θερμοκρασια.
Στην πιστα π.χ οι πιεσεις ειναι 32 - 30 (εμπρος-πισω).
Στο πισω βαζουμε λιγοτερο γιατι δεχεται...το γκαζι μας.
Οσο πιο κρυος ειναι ο καιρος και κατα συνεπεια και η ασφαλτος τοσο χαμηλωνουμε τις πιεσεις.
Το πισω στα PIRELLI μπορει να κατεβει και μεχρι το 27.!!!
την ζυγοσταθμιση την '' τσεκαρουμε '' στα πολλα ...και στις ευθειες.
Προτεινω να επαναφερεις τις εργοστασιακες ρυθμισεις στις αναρτησεις .
Οποτε και θα εχεις μια βαση για να '' πειραξεις'' σε πιο αργο η' πιο σκληρο και ...
Άβαταρ μέλους
LOCO
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ 2009, 21:14
Gender: Male
Bike: 749R

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από LOCO »

sakman μην φοβασε... δεν μασαω με τιποτα :punk:
ρε θελω να ερθω σε καποια φαση στο zoo να σας δω απο κοντα αλλα εχω μερικα τρεξιματα αυτην την περιοδο... σε πρωτη ευκαιρια θα ερθω :thumbs:
και σχετικα με το οτι ειναι τρενο το ξερω (γι'αυτο το πηρα) και που θα παει... σιγα σιγα θα δω πως μπενει καλα :devil2: :devil2: :devil2:

dio μεχρι χθες ειχα 31 -34 και ολοι μου ειπα οτι ειναι λιγο, σημερα που πηγα για την ζυγοσταθμιση ο τυπος μου ειπε οτι σε ss παντα βαζει 37-41 και ειπα να το δοκιμασω και ετσι και να αρχισω να βγαζω αερα μεχρι να βρω τι μου ταιριαζει (στην τελικη ειμαι σε φαση πειραματων) :zep: :zep:

DESMOMAN ευχαριστω για οσα λες και χαίρομαι και εγω που με "πατε" :))
http://www.youtube.com/watch?v=_LRtticU ... annel_page" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από dio »

Μην αγχωνεσαι και ολα θα στρωσουν σιγα σιγα..η μεταβαση απο το τρανσαλπ στο 749 απο μονη της ειναι ενα πολιτισμικο σοκ ακριβως σαν αυτο που βιωνεις.. καποιος καποτε ειπε: τα ντουκατι στρωνουν στις10000 χλμ, οι αναβατες τους στις 20000..που οσο υπερβολικο κι αν ακουγεται περιεχει μια μεγαλη δοση αληθειας (και οχι μονο για τα ντουκατι). Οπως προειπαν κ αλλοι, φτιαξε το sag των αναρτησεων σου (το πλεον βασικο!!), φερτε τις στην εργοστασιακη ρυθμιση (και αστες εκει,μια χαρα ρυθμιση ειναι για αρχη) και αν το μηχανακι ειναι ισιο δεν θα χεις κανενα θεμα! Μονο μην βιαστεις να οδηγησεις γρηγορα γιατι η τουμπα καραδοκει! Σιγα και σταθερα θα το κανεις κτημα σου!
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από jks »

LOCO έγραψε: δεν ειχαν αρκετο αερα τα λαστιχα (πριν ειχα 31-34 και τωρα εχω 37-41)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

πωωωωωω!! μπαλονια λεμε!!

αλλα απο περιεργεια και μονο θα βαλω μια μερα αυτες τις πιεσεις να βγω μια προς Σουνιο να δω τι αισθηση δινει...


:hidden: :hidden:
Άβαταρ μέλους
dimitris848
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3853
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 23:32
Gender: Male
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από dimitris848 »

Εντελώς φιλικά πάντως :)) :)) φίλε Loco (δέν ξέρω και το όνομά σου) (...Δημήτρης :) ) έχω την εντύπωση πως τελικά μάλλον πρέπει να εντείνεις το βάρος της προσοχής σου στο γενικότερο ζύγισμα του εργαλείου ( :)) :thumbsup: ) το βάρος του, να δείς καλύτερα πότε θα φτάσει η στιγμή να το πλαγιάσεις σε ανάλογη στροφή, τη γενικότερη θέση του σώματος και γενικά το ρυθμό της κίνησης πλαγιάσματος. Είναι όντως ένας όγκος έτσι ? , που παρόλη την ταχύτητα που σε βοηθά στο στρίψιμο, θέλει και τον ανάλογο συντονισμό ίσως απο μέρους του αναβάτη. Και μία πρόταση που πάντα πιάνει, ξεκίνα σιγά σιγά εντελώς (μήν ντραπείς) σε μικρές στροφές με χαμηλές ταχύτητες και το πιστεύω πως με την ίδια ευκολία θα αρχίσεις το εργαλείο ( :) :thumbsup: ) να το μπάζεις με την ίδια ευκολία σε πιό ....open :) and faster στροφές.... Ενα παράδειγμα σκέψου απο εντούρο (ΧR650...βαρύ...) (όχι sx που είναι πιό ελαφριές) και που έχουν ψηλότερο κέντρο βάρους κ.τ.λ (είπες και Transalp πιό πολύ ο.κ), με χαλασμένο αρκετά το μπροστινό και σχεδόν εντελώς το πίσω, πάει μονοπάτια και εντουράδα κανονικά (ίσως με λίγο πιό χαλαρά τα χλμ. :) ) και το σημαντικότερο, με το που βγαίνει ανα διαστήματα σε πολύ γλυστερούς απαρχαιωμένους ασφάλτινους ...στριφτότατους βουνίσιους δρόμους, δέν εμφανίζει σημάδια υποστροφής τόσο, ειδικά άν δέν του γίνονται βεβιασμένες κινήσεις και που σάν τέτοιο μηχάνημα έχει και πιό ελαστικό πλαίσιο απο οποιαδήποτε στρίτ και διαδρομές αναρτήσεων άλλες. Και όλα αυτά τα λέω καθαρά σάν παράδειγμα και θέλω να φανταστείς ότι τα αναφέρω σάν να τα λέμε οι δυό μας απο κοντά. Ξέχνα (και καλά :) ) ότι είμαστε σε φόρουμ και δές ο ίδιος τί θα κάνεις για την δική σου κ..... ευχαρίστηση...
Υ.Γ Δέν έχεις άλλη μηχανή πλήν στρίτ γι'αυτό δέν μπορώ να σου πώ πολλά (και τεκμηριωμένα) και (απο κοντά) να μιλάμε για ώρες.
Εσύ τουλάχιστον την πήρες ήδη και ήδη βολτάρεις ...εγώ περιμένω το ...τρένο :))
:) :cheers: :cheers:
http://www.youtube.com/watch?v=s9Pto1YAAoc" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
LOCO
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ 2009, 21:14
Gender: Male
Bike: 749R

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από LOCO »

jks περα απο το οτι εγινε σφαιρα!!! δεν εχω κοιταξει τις υπολιπες αλλαγες... παντος οταν το δοκιμασω θα σου πω τι λεει... οχι τιποτα αλλο... αντε να ξεφουσκονεις λαστιχα μες στην μεση της διαρδομης :zep: :zep:

Δημητρη ευχαριστω για τις συμβουλες και θα τα πουμε και απο κοντα :thumbs: :cheers: :cheers:
http://www.youtube.com/watch?v=_LRtticU ... annel_page" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Vangelas
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Σάβ 20 Δεκ 2008, 13:29
Gender: Male
Other: Yamaha R6
Τοποθεσία: Μπρνό Τσεχία
Επικοινωνία:

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από Vangelas »

Έλα Locooooooo !!!!!!!!

φόρα τον εξοπλισμό σου και όρμα...

http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =60&t=4957 :glimpse:
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από sakman »

1 001.jpg
2 001.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
The Uncle Εικόνα
Άβαταρ μέλους
chrisva
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ 2009, 18:35
Gender: Male
Bike: ST3
Other: Vespa
Τοποθεσία: Πεντέλη

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από chrisva »

:whistling: Ααααχχχχ....και τι δε θαδινα για αυτα τα στοιχεια και για το 93 SSακι μου....Σνιφ...Σνιφ..

Γλυφω μπας και βρεθει κανας ανθρωπος που ταχει...
B.R.A.T.
Brizola Raiders Adventure Team

www.brat.gr
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από D3§m02K »

chrisva έγραψε::whistling: Ααααχχχχ....και τι δε θαδινα για αυτα τα στοιχεια και για το 93 SSακι μου....Σνιφ...Σνιφ..

Γλυφω μπας και βρεθει κανας ανθρωπος που ταχει...

Όλο και κάποιος Svarth θα τα έχει. . . :wsmile:
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από jks »

chrisva έγραψε:και τι δε θαδινα για αυτα τα στοιχεια και για το 93 SSακι μου.


με ενα ποτηρι παγωμενη μπυρα ειμαστε καλα πιστευω...
θα το ψαξω κ εγω αν βρω κατι ... :whistling: :whistling:
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από jks »

σου βρηκα και το σερβις και το User manual...

θα τα ανεβασω στη σωστη ενοτητα...... :whistling: :whistling:
Άβαταρ μέλους
chrisva
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ 2009, 18:35
Gender: Male
Bike: ST3
Other: Vespa
Τοποθεσία: Πεντέλη

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από chrisva »

:thanks: :thanks: :beer: :cheers: Κερναω μπυρονια στο Ζοο οποτε γουσταρεις.
B.R.A.T.
Brizola Raiders Adventure Team

www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
LOCO
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Δευ 16 Μαρ 2009, 21:14
Gender: Male
Bike: 749R

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από LOCO »

χμ... τελικα... τα λαστιχα τωρα που ειναι σαν "μπαλονια" ειναι αρκετα ποιο σταθερα σε συγκριση με πριν, αν και πεζει να βοηθισε και η ζυγοσταθμιση και θα πω ποιο μετα το γιατι (νομοι της φυσικης απο παλιο καμικαζι :zep: )

σημερα τα δοκιμασα σε γνωστη στροφη (για εμενα), συνηθως η ταχυτιτα μου εκει ειναι περιπου 80 χλμ (λογο οτι δεν ενιωθα μεγαλη σταθεροτιτα), λογο μπαλονιου μπεικα με 50 χμλ και καθε φορα (περασα αρκετες φορες) αυξανα ταχυτητα μεχρι που μπεικα με 95 περιπου και η μηχανη ηταν ακομα σταθεροτατη :wsmile: :wsmile:

αυριο (μαλλον) θα βγαλω λιγο αερα (απο 37-41 σε 35-39) για να δω τι λεει...

τωρα σχετικα με την ζυγοσταθμιση... μιλουσα με 1 πελατη μου φυσικο και πρωην οδηγο SS (τωρα παντρευτηκε και εβαλε μυαλο :whistling: ) και μου ειπε οτι η (εντονη) ανισορροπια που παρουσιαζει ο τροχος κατα την γρηγορη του κινιση οταν χρειαζετε ζυγοσταθμιση ειναι φυσικο να επιρεασει την πορια μας πανο στην στροφη απο την στιγμη που η ροδα δεν ειναι σταθερη...

εψαξα λιγο και βρηκα αυτο:

Ο καλύτερος τρόπος για να εξηγήσουμε την ζυγοστάθμιση είναι να ξεκινήσουμε καταρχήν εξηγώντας τι είναι η έλλειψη ισορροπίας (στάθμισης). Όταν ένα ελαστικό τοποθετείται σε ένα τροχό, δύο περίπου τέλειες μονάδες ενώνονται για να αποτελέσουν μία διάταξη. Οι πιθανότητες να έχει αυτή η διάταξη την απολύτως ακριβή κατανομή βάρους γύρω από τα κυκλικά και πλευρικά κέντρα είναι σχεδόν αδύνατο. Συνήθως οι τροχοί παρουσιάζουν δύο τύπους ανισορροπίας: στατική ανισορροπία και δυναμική ανισορροπία.

Στατική ανισορροπία: προκαλείται όταν υπάρχει ένα βαρύ ή ελαφρύ σημείο στο ελαστικό. Σε αυτή την περίπτωση κύλιση του ελαστικού δεν είναι ομαλή και το ελαστικό μαζί με τον τροχό μπορεί να παρουσιάζουν μία κίνηση πάνω-κάτω.

Δυναμική ανισορροπία: συμβαίνει όταν υπάρχει άνισο βάρος σε μία ή και τις δύο πλευρές της κατά πλάτους κεντρικής γραμμής της διάταξης ελαστικού/ τροχού. Η δυναμική ανισορροπία μπορεί να προκαλέσει πλευρική ταλάντωση ή τρέμουλο του τροχού.

με την λογικη που μου το ειπε ο φυσικο μου φανικε σωστο και το εκανα...
τωρα τα πορισματα δικα σας...

Vangelas περα απο το οτι εχω μονο τα βασικα (μπουφαν, κρανος) το μεγαλητερο προβλημα ειναι οτι δουλευω!!! :sosad:
παντος ευχαριστω για την ιδιαιτερη προσκληση :thumbs:

sakman ευχαριστω αλλα για την ωρα θα κοιταξω μονο τις ροδες (μιας και φαινεται οτι εχω αρχισει να βγαζω ακρη) παντος θα μου χρειαστουν στο μελλον :thumbsup:

σιριαλ καταντησα :blush2:
http://www.youtube.com/watch?v=_LRtticU ... annel_page" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02

Re: κουλαμαρα η προβλημα???

Δημοσίευση από dio »

LOCO έγραψε: σιριαλ καταντησα :blush2:

Καλα κανεις, μονο ετσι βρισκεις ακρη..
Απάντηση