Bridgestone RS10
Συντονιστής: sue
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Bridgestone RS10
Γράφω την εμπειρια μου για να βοηθήσω όποιον συμφορουμίτη ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα λάστιχα.
Δοκίμασα τα RS10 σε 3ήμερο trackday στις Σέρρες στις 18, 19 & 20 Ιουλίου. Οι διαστάσεις ήταν 120/70/17 και 190/50/15 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Συνολικά έκανα περίπου 490 χιλιόμετρα στην πίστα.
Εν γνώση μου ότι είναι κατώτερα από τα D211 και τα αντίστοιχα Diablo Supercorsa απλά τα βρήκα σε καλή τιμή. Η Bridgestone τα δίνει για δρόμο και πίστα. Εδώ θα αναφερθώ στην συμπεριφορά τους στην πίστα.
Το μηχανάκι μου Ducati 749s του 2006 βασικά μαμά με μόνη βελτίωση το εργoστασιακό OHLINS κωδικός Ducati πίσω. Οι αναρτήσεις μπρος πίσω έγιναν service πριν από 2 μήνες. Το Ohlins DU1390 με ελατήριο για τα κιλά μου.
Θερμοκρασία του 3ημέρου από 31-37 βαθμούς Κελσίου ο αέρας και από 40 - 48 η πίστα.
Πιέσεις στα λάστιχα αυτές που συνιστά η Bridgestone για πίστα και θερμοκρασία αέρα 34° δηλ. 28 psi εμπρός και 26 psi πίσω. Η χρήση κουβέρτας (tire warmer) δεν είναι απαραίτητη.
Συνολικά έκανα 19 sessions και τις 3 ημέρες. Σε κάθε session οι δύο πρώτοι γύροι ήταν για ζέσταμα ο 1ος στο 1.45 και ο δεύτερος στο 1.40. Από εκεί και πέρα οι υπόλοιποι 5-10 γύροι την πρώτη ημέρα ήταν από 1.33.5-1.34.5. Η φθορά των ελαστικών ήταν υποδειγματική. Ακριβώς όπως πρέπει να είναι όταν έχεις σωστές πιέσεις και σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση.
Την 2η ημέρα οι γύροι μου εκτός από τους 2 πρώτους, που ζέσταινα τα λάστιχα, ήταν μεταξύ 1.32.0-1.33.0. Εκεί άρχισαν τα προβλήματα. Το λάστιχο άρχιζε να υπερθερμαίνεται από τον 5ο γύρο και μετά με αποτέλεσμα να αρχίσουν τα γλυστρίματα. Παρόλα αυτά η επιφάνεια τους έδειχνε καλή φθορά.
Την 3η ημέρα 20/6, τα λάστιχα πέρασαν το όριο τους και πλέον η φθορά έγινε δραματική και τα γλυστρίματα πολλά. Σε ρυθμούς γύρω στο 1.34 άντεχαν 7-9 γύρους. Από εκεί και κάτω άρχιζε η υπερθέρμανση και η αίσθηση "τσίχλας". Βασικά δεν μπορούσα να κρατήσω χιλιόμετρα στις συνεχόμενες 3-4 και 11-12 και 13. Όπως θα φαίνεται και στην φωτό το μπροστινό καταστράφηκε στην δεξιά πλευρά.
Συμπερασματικά τα λάστιχα είναι κατάλληλα και αντέχουν αξιοπρεπώς για γυρολόγια της τάξεως το 1.35 και πάνω. Αν είστε πιο γρήγοροι οπωσδήποτε χρειάζονται καλύτερα λάστιχα. D211 ή Diablo Supercorsa. Θεωρητικά τα Bridgestone S10 είναι του ιδίου επιπέδου αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη.
Δοκίμασα τα RS10 σε 3ήμερο trackday στις Σέρρες στις 18, 19 & 20 Ιουλίου. Οι διαστάσεις ήταν 120/70/17 και 190/50/15 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Συνολικά έκανα περίπου 490 χιλιόμετρα στην πίστα.
Εν γνώση μου ότι είναι κατώτερα από τα D211 και τα αντίστοιχα Diablo Supercorsa απλά τα βρήκα σε καλή τιμή. Η Bridgestone τα δίνει για δρόμο και πίστα. Εδώ θα αναφερθώ στην συμπεριφορά τους στην πίστα.
Το μηχανάκι μου Ducati 749s του 2006 βασικά μαμά με μόνη βελτίωση το εργoστασιακό OHLINS κωδικός Ducati πίσω. Οι αναρτήσεις μπρος πίσω έγιναν service πριν από 2 μήνες. Το Ohlins DU1390 με ελατήριο για τα κιλά μου.
Θερμοκρασία του 3ημέρου από 31-37 βαθμούς Κελσίου ο αέρας και από 40 - 48 η πίστα.
Πιέσεις στα λάστιχα αυτές που συνιστά η Bridgestone για πίστα και θερμοκρασία αέρα 34° δηλ. 28 psi εμπρός και 26 psi πίσω. Η χρήση κουβέρτας (tire warmer) δεν είναι απαραίτητη.
Συνολικά έκανα 19 sessions και τις 3 ημέρες. Σε κάθε session οι δύο πρώτοι γύροι ήταν για ζέσταμα ο 1ος στο 1.45 και ο δεύτερος στο 1.40. Από εκεί και πέρα οι υπόλοιποι 5-10 γύροι την πρώτη ημέρα ήταν από 1.33.5-1.34.5. Η φθορά των ελαστικών ήταν υποδειγματική. Ακριβώς όπως πρέπει να είναι όταν έχεις σωστές πιέσεις και σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση.
Την 2η ημέρα οι γύροι μου εκτός από τους 2 πρώτους, που ζέσταινα τα λάστιχα, ήταν μεταξύ 1.32.0-1.33.0. Εκεί άρχισαν τα προβλήματα. Το λάστιχο άρχιζε να υπερθερμαίνεται από τον 5ο γύρο και μετά με αποτέλεσμα να αρχίσουν τα γλυστρίματα. Παρόλα αυτά η επιφάνεια τους έδειχνε καλή φθορά.
Την 3η ημέρα 20/6, τα λάστιχα πέρασαν το όριο τους και πλέον η φθορά έγινε δραματική και τα γλυστρίματα πολλά. Σε ρυθμούς γύρω στο 1.34 άντεχαν 7-9 γύρους. Από εκεί και κάτω άρχιζε η υπερθέρμανση και η αίσθηση "τσίχλας". Βασικά δεν μπορούσα να κρατήσω χιλιόμετρα στις συνεχόμενες 3-4 και 11-12 και 13. Όπως θα φαίνεται και στην φωτό το μπροστινό καταστράφηκε στην δεξιά πλευρά.
Συμπερασματικά τα λάστιχα είναι κατάλληλα και αντέχουν αξιοπρεπώς για γυρολόγια της τάξεως το 1.35 και πάνω. Αν είστε πιο γρήγοροι οπωσδήποτε χρειάζονται καλύτερα λάστιχα. D211 ή Diablo Supercorsa. Θεωρητικά τα Bridgestone S10 είναι του ιδίου επιπέδου αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη.
Feel lucky, punk?
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Bridgestone RS10
μαλιστα.. εγω βρηκα μετα απο μηνες μεταχειρισμενα R10 medium απο td μεγαρων και μεχρι στιγμης στο δρομο μου χουν κανει πολυ καλη εντυπωση. που δεν ειναι για δρομο κιολας.
σα βαρος το λαστιχο πως σου φανηκε σε σχεση με τα 211?
πως και δε πας σε σλικ?
σα βαρος το λαστιχο πως σου φανηκε σε σχεση με τα 211?
πως και δε πας σε σλικ?
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone RS10
Στο δρόμο είναι πολύ καλά αλλά οι απαιτήσεις του δρόμου δεν έχουν καμμία σχέση με την πίστα. Καταρχάς δεν πρόκειται ποτέ να φτάσουν τις θερμοκρασίες λειτουργίας που φτάνουν στην πίστα οπότε οι φθορές είναι πολύ λιγότερες.
Η αίσθηση είναι ότι είναι λίγο βαρύτερα από τα D211. Ο σκελετός είναι πιο μαλακός και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μια αίσθηση ασάφειας ειδικά στο φρενάρισμα από 230+ πριν την Κ1.
Τα σλικ θέλουν οποσδήποτε κουβέρτες, που δεν εχω αυτή την στιγμή. Στο μέλλον ελπίζω
Η αίσθηση είναι ότι είναι λίγο βαρύτερα από τα D211. Ο σκελετός είναι πιο μαλακός και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μια αίσθηση ασάφειας ειδικά στο φρενάρισμα από 230+ πριν την Κ1.
Τα σλικ θέλουν οποσδήποτε κουβέρτες, που δεν εχω αυτή την στιγμή. Στο μέλλον ελπίζω
Feel lucky, punk?
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Bridgestone RS10
ετσι για την πληροφορια, πηρα κουβερτες και αποσπωμενα σταντ απο το γνωστο τσαμπομαγαζο ricambiweiss με κανα 200ρι ολα μαζι και μεταφορικα μεσα... μια χαρα ειναι.
εχω την εντυπωση οτι τα R10 ειναι πιο ελαφρια απο τα 211-212.
εχω την εντυπωση οτι τα R10 ειναι πιο ελαφρια απο τα 211-212.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Bridgestone RS10
για τις πληροφοριες, την περιγραφη και τις φωτος..
γνωμη μου, κειμενα με εντυπωσεις σε λαστιχα -σαν το δικο σου- πρεπει να γινονται "Sticky" για να τα βρισκουν ευκολα οι μελλοντικοι αγοραστες, βαση των απαιτησεων που εχουν & γυρολογιων φυσικα..
και παλι,
γνωμη μου, κειμενα με εντυπωσεις σε λαστιχα -σαν το δικο σου- πρεπει να γινονται "Sticky" για να τα βρισκουν ευκολα οι μελλοντικοι αγοραστες, βαση των απαιτησεων που εχουν & γυρολογιων φυσικα..
και παλι,
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Δευ 31 Μαρ 2014, 18:43
- Gender: Male
- Other: Z750
Re: Bridgestone RS10
πως και έβαλες τα rs10 και οχι τα r10???
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone RS10
@Fuzion και εγώ από εκεί θα πάρω αλλά ξόδεψα ήδη πολλά φέτος. Θα δούμε πως θα πάει το καλοκαίρι από δουλειά. Για βάρος δεν μπορώ να πω αν δεν τα ζυγίσω.
@jks. Ευχαριστώ φίλε. Έκατσα και έγραψα τις πληροφορίες από τις σημειώσεις μου γιατί δεν μπορούσα να βρω τίποτα σχετικό όταν έψαχνα πριν τα αγοράσω, οπότε χαίρομαι που σου άρεσε.
@FLASKAS Για D211 πήγαινα τελικά με κρέμασε ο προμηθευτής και τελευταία ημέρα τα μόνα που βρήκα ετοιμοπαράδοτα και σε λογική τιμή ήταν τα RS10.
Τώρα το επόμενο έξοδο θα είναι σύστημα χρονομέτρησης μέσω GPS όποτε θα έχω ακριβέστερα στοιχεία. Ετοιμάζω κάτι σε συνδιασμό GPS receiver με εφαρμογή σε iPhone ή Android. Θα ενημερώσω όταν γίνει.
@jks. Ευχαριστώ φίλε. Έκατσα και έγραψα τις πληροφορίες από τις σημειώσεις μου γιατί δεν μπορούσα να βρω τίποτα σχετικό όταν έψαχνα πριν τα αγοράσω, οπότε χαίρομαι που σου άρεσε.
@FLASKAS Για D211 πήγαινα τελικά με κρέμασε ο προμηθευτής και τελευταία ημέρα τα μόνα που βρήκα ετοιμοπαράδοτα και σε λογική τιμή ήταν τα RS10.
Τώρα το επόμενο έξοδο θα είναι σύστημα χρονομέτρησης μέσω GPS όποτε θα έχω ακριβέστερα στοιχεία. Ετοιμάζω κάτι σε συνδιασμό GPS receiver με εφαρμογή σε iPhone ή Android. Θα ενημερώσω όταν γίνει.
Feel lucky, punk?
- Jay_S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:42
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: S2R reloaded
Re: Bridgestone RS10
Εξαιρετικό ποστ!
Για την χρονομέτρηση μπορείς να χρησιμοποιήσεις το racechrono, παίζει σιγουρα σε android πιθανα και Ios
https://play.google.com/store/apps/deta ... .app&hl=en" onclick="window.open(this.href);return false;
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone RS10
Το έχω υπόψιν το RaceChrono. Μάλιστα το χρησιμοποιούσε ένας φίλος. Έχω δοκιμάσει και το Harry's Lap Timer που είναι και το καλύτερο που υπάρχει με πολλές δυνατότητες, χωρίζει την πίστα σε τμήματα κλπ και έχει και τις Σέρρες και τα Μέγαρα περασμένα. Αυτό θα χρησιμοποιήσω και εγώ. Το πρόβλημα είναι με τα ενσωματωμένα GPS των κινητών. Είναι χαμηλής ποιότητας, χαμηλής συχνότητας και δεν υποστηρίζουν μεγάλες ταχύτητες. Εκτός της περιορισμένης ακρίβειας, χάνουν και το σήμα πολλές φορές.
Έχω παραγγείλει χωριστό δέκτη ο οποίος υποστηρίζει ταχύτητες πάνω από 350km/h και θα στέλνει στα δεδομένα στο κινητό για προβολή - επεξεργασία.
Θα το σετάρω και δοκιμάσω τον Σεπτέμβριο οπότε υπομονή.
Έχω παραγγείλει χωριστό δέκτη ο οποίος υποστηρίζει ταχύτητες πάνω από 350km/h και θα στέλνει στα δεδομένα στο κινητό για προβολή - επεξεργασία.
Θα το σετάρω και δοκιμάσω τον Σεπτέμβριο οπότε υπομονή.
Feel lucky, punk?
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: Bridgestone RS10
μπραβο φιλε πολυ καλα περασατε απο οτι βλεπω. οι τιμες για να καταλαβω σε σχεση με τα dunlop ειναι πιο κατω?
η φθορα του μπροστινου σε σχεση με το πισω παντως δειχνει οτι κατι δεν παει σωστα με γεωμετρια και ελατηριο! εχεις κατω τις πλακες μπροστα? μετρησες και πιεσεις στα ζεστα λαστιχα οταν εβγαινες ή μονο κρυες το πρωι και τελος?
εχω την εντυπωση αλλα δεν ειμαι σιγουρος γιατι μονο dunlop βαζω , οτι αυτα τα μοντελα θελουν λιγο πιο ψηλη πιεση για να δουλεψουν!
το 190/50 πισω ειναι το στανταρ σου ή βαζεις 180/55? στην 5,5 ιντζων το 190/50 δεν ''καθεται'' σωστα ενω η dunlop δινει το 190/55 του 211 σαν ιδανικο!
η φθορα του μπροστινου σε σχεση με το πισω παντως δειχνει οτι κατι δεν παει σωστα με γεωμετρια και ελατηριο! εχεις κατω τις πλακες μπροστα? μετρησες και πιεσεις στα ζεστα λαστιχα οταν εβγαινες ή μονο κρυες το πρωι και τελος?
εχω την εντυπωση αλλα δεν ειμαι σιγουρος γιατι μονο dunlop βαζω , οτι αυτα τα μοντελα θελουν λιγο πιο ψηλη πιεση για να δουλεψουν!
το 190/50 πισω ειναι το στανταρ σου ή βαζεις 180/55? στην 5,5 ιντζων το 190/50 δεν ''καθεται'' σωστα ενω η dunlop δινει το 190/55 του 211 σαν ιδανικο!
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- Haiwani
- Member
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Κυρ 03 Μαρ 2013, 18:32
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Τοποθεσία: Χαϊδάρι
Re: Bridgestone RS10
Από εμένα τον άσχετο, ένα μπράβο κ ένα ευχαριστώ για το review!
People come up to me and say: "It takes more energy to frown than it does to smile."
Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?
Bill Hicks, Relentless Live Show, 16 Nov 91
Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?
Bill Hicks, Relentless Live Show, 16 Nov 91
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone RS10
Τα RS τα πήρα 280 ευρώ. Περίπου 70 λιγότερα από όσο ΔΕΝ έβρισκα τα Dunlop.motogppress έγραψε:μπραβο φιλε πολυ καλα περασατε απο οτι βλεπω. οι τιμες για να καταλαβω σε σχεση με τα dunlop ειναι πιο κατω?
Η σκέψη σου είναι σωστή αλλά αν ίσχυε θα συνέβαινε από την πρώτη ημέρα. Το μπροστινό έγινε έτσι μετά το πέμπτο session της Δευτέρας, είχα κάνει δηλαδή 17 session χωρίς φθορά. Απλά την Δευτέρα βαρέθηκα να τα "φιλάω" και τα πίεζα στο όριο γλυστρίματος του μπροστινού, εν γνώση μου καταστρέφοντας το. Μάλλον έπαιξαν το ρόλο τους και οι υψηλές θερμοκρασίες της Δευτέρας. Το πίσω έδιωχνε με 3η στην αριστερή μεταξύ Κ3-Κ4. Οι αναρτήσεις όπως είπα ήταν ρυθμισμένες στα μέτρα μου βέβαια δεν την έψαξα περισσότερο εφόσον έβλεπα φυσιολογική φθορά μπρος -πίσω την Κυριακή ακόμη και στο 1.32. Είχα μαζί και θερμόμετρο laser και είχα πολλές μετρήσεις. Γενικά το λάστιχο δούλεψε όπως πρέπει 2 ημέρες απλά δεν είναι κατάλληλο για πιο γρήγορους χρόνους. Είναι πιο πολύ στο επίπεδο του Diablo Rosso II.motogppress έγραψε:η φθορα του μπροστινου σε σχεση με το πισω παντως δειχνει οτι κατι δεν παει σωστα με γεωμετρια και ελατηριο! εχεις κατω τις πλακες μπροστα? μετρησες και πιεσεις στα ζεστα λαστιχα οταν εβγαινες ή μονο κρυες το πρωι και τελος?
Όντως δουλεύουν με ψηλότερες πιέσεις από τα Dunlop. Για τις συγκεκριμένες θερμοκρασίες 28 psi εμπρός και 26 psi πίσω. Είχα το νου μου για hot ή cold tear μετά από κάθε session.motogppress έγραψε:εχω την εντυπωση αλλα δεν ειμαι σιγουρος γιατι μονο dunlop βαζω , οτι αυτα τα μοντελα θελουν λιγο πιο ψηλη πιεση για να δουλεψουν!
Βάζω και τις δύο διαστάσεις. Δεν έχει πρόβλημα με το 190/50, 200 δεν μπορώ να βάλω. Αυτή την φορά πήρα το 190 αντί του 180 με το σκεπτικό ότι αφού το λάστιχο θα έχει λιγότερη πρόσφυση, λόγω γόμας, άρα ας πάρω περισσότερη επιφάνεια να καλύψω την διαφορά.motogppress έγραψε:το 190/50 πισω ειναι το στανταρ σου ή βαζεις 180/55? στην 5,5 ιντζων το 190/50 δεν ''καθεται'' σωστα ενω η dunlop δινει το 190/55 του 211 σαν ιδανικο!
Feel lucky, punk?
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone RS10
@ Haiwani
Ευχαριστώ. Ελπίζω να βοήθησα.
Να και μια φωτό εν ώρα δράσης
Ευχαριστώ. Ελπίζω να βοήθησα.
Να και μια φωτό εν ώρα δράσης
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Feel lucky, punk?
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: Bridgestone RS10
καλημερα, σου εμεινε καθολου chicken strip πισω? απ οτι φαινοταν το τερματισες και μπορει να διπλωνε επισης απο χαμηλη πιεση.
γενικα απο οτι μας λες για ενα τριημερο, με ενα σετ λαστιχα μια χαρα τα πηγαν! αυτα δεν εχουν σκληρο, μαλακο κλπ? σωστα? ειναι καθαρα δρομου! αμα ειναι ετσι, πολυ καλα τα πηγες!
γενικα απο οτι μας λες για ενα τριημερο, με ενα σετ λαστιχα μια χαρα τα πηγαν! αυτα δεν εχουν σκληρο, μαλακο κλπ? σωστα? ειναι καθαρα δρομου! αμα ειναι ετσι, πολυ καλα τα πηγες!
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone RS10
Μου έμεινε κάτι ελάχιστο chicken stripe της ταξεως των 1-2 χιλιοστών.
Δεν έχουν επιλογή γόμας, η Bridgestone τα δίνει για Road & Track. Καλά τα πήγαν απλά μάλλον δεν έχω παράπονο δεδομένων των συνθηκών. Απλά αντέχουν αξιοπρεπώς για γυρολόγια (στις Σέρρες) από 1.35 και πάνω. Μετά αρχίζει η υπερθέρμανση και η αίσθηση τσίχλας που έχουν όλα τα λάστιχα δρόμου όταν τα πιέσεις σε πίστα.
Τον Σεμπτέμβριο με D211 που έχω παραγγείλει από τώρα.
Δεν έχουν επιλογή γόμας, η Bridgestone τα δίνει για Road & Track. Καλά τα πήγαν απλά μάλλον δεν έχω παράπονο δεδομένων των συνθηκών. Απλά αντέχουν αξιοπρεπώς για γυρολόγια (στις Σέρρες) από 1.35 και πάνω. Μετά αρχίζει η υπερθέρμανση και η αίσθηση τσίχλας που έχουν όλα τα λάστιχα δρόμου όταν τα πιέσεις σε πίστα.
Τον Σεμπτέμβριο με D211 που έχω παραγγείλει από τώρα.
Feel lucky, punk?
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Bridgestone RS10
μιας και μαζευτηκαν πιστοβιοι εδω, χωρις να θελω να σου χαλασω το θεμα αλλα ειπα για μια ερωτηση να μην ανοιξω αλλο, τι λαθος συμβαινει οται ρυθμιζεις το sag που θες με λαθος ελατηριο?
συγκεκριμενα εχω πανω στο μηχανακι πολυ μαλακο ελατηριο για μενα, αλλα με αρκετη προφορτιση το φερνω στα 30mm. ρυθμιση υψους μετα εχει ανεξαρτητη.
συγκεκριμενα εχω πανω στο μηχανακι πολυ μαλακο ελατηριο για μενα, αλλα με αρκετη προφορτιση το φερνω στα 30mm. ρυθμιση υψους μετα εχει ανεξαρτητη.
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: Bridgestone RS10
στο D211 να βαλεις 190/55!!!!macnick έγραψε:Μου έμεινε κάτι ελάχιστο chicken stripe της ταξεως των 1-2 χιλιοστών.
Δεν έχουν επιλογή γόμας, η Bridgestone τα δίνει για Road & Track. Καλά τα πήγαν απλά μάλλον δεν έχω παράπονο δεδομένων των συνθηκών. Απλά αντέχουν αξιοπρεπώς για γυρολόγια (στις Σέρρες) από 1.35 και πάνω. Μετά αρχίζει η υπερθέρμανση και η αίσθηση τσίχλας που έχουν όλα τα λάστιχα δρόμου όταν τα πιέσεις σε πίστα.
Τον Σεμπτέμβριο με D211 που έχω παραγγείλει από τώρα.
πιεσεις απο κουβερτες ζεστα 2,2 με 2,3 μπροστα και 1,6 με 1,8 πισω
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: Bridgestone RS10
ανεξαρτητα για πια αναρτηση μιλαμε, πισω - μπρος ο τροπος λειτουργειας και οι αρχες ειναι η ιδια! θελουμε να εχουμε ΜΕΤΑ απο τη ρυθμιση της προφορτησης διαθεσιμη διαδρομη λειτουργιας του ελατηριου. προφορτιζοντας το ελατηριο περισσοτερο γιατι αντι 9κιλα ή 10 κιλα αφηνουμε το ΟΕΜ που ειναι 7,5 ή 8 κιλα τοτε το ευρος λειτουργιας ειναι μικροτερο και πολυ πιθανον να εχουμε περισσοτερη πιεση στα λαστιχα και να εκτελουν αυτα χρεη αναρτησης με αποτελεσμα να γλυστραμε!fuzion έγραψε:μιας και μαζευτηκαν πιστοβιοι εδω, χωρις να θελω να σου χαλασω το θεμα αλλα ειπα για μια ερωτηση να μην ανοιξω αλλο, τι λαθος συμβαινει οται ρυθμιζεις το sag που θες με λαθος ελατηριο?
συγκεκριμενα εχω πανω στο μηχανακι πολυ μαλακο ελατηριο για μενα, αλλα με αρκετη προφορτιση το φερνω στα 30mm. ρυθμιση υψους μετα εχει ανεξαρτητη.
θεωρω πως εαν μπενεις πιστα 3 φορες το χρονο και εχεις μια μηχανη για χρηση δρομου περισσοτερο μπορεις να συμβιβαστεις απο ρυθμισεις με τη βοηθεια της συμπιεσης επισης. τιποτα ομως δεν θα αντικαταστησεις το ορθο για το βαρος σου ελατηριο.
επισης ιδιως για μπροστα παρατηρουμε οδηγους με πολυ λιγοτερα κιλα να πρεπει να χρησιμοποιησουν αλλα ελατηρια με βαση την πιεση που μεταφερουν με την οδηγηση τους στο συστημα και στα λαστιχα
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone RS10
Ευχαριστώ για την βοήθεια.motogppress έγραψε: στο D211 να βαλεις 190/55!!!!
πιεσεις απο κουβερτες ζεστα 2,2 με 2,3 μπροστα και 1,6 με 1,8 πισω
Έχω δοκιμάσει το 190/55. Μου "μακραίνει" την σχέση μετάδοσης τόσο που δεν τραβάει καλά το μηχανάκι. Έχω το μαμά γρανάζωμα που είναι ήδη μακρύ.
Αυτές τις πιέσεις χρησιμοποιώ αλλά παίζω με psi για περισσότερη ακρίβεια.
Feel lucky, punk?
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: Bridgestone RS10
@ fuzion
Είναι όπως τα λέει ο motogppress. Η προφόρτιση δεν μπορεί να διορθώσει το λάθος ελατήριο για τα κιλά σου. Αν βάλεις το σωστό θα δεις διαφορά. Αν έχεις OHLINS θα δεις μεγάλη διαφορά. Και αν δεν την αισθανθείς εσύ θα στην δείξει το χρονόμετρο.
Είναι όπως τα λέει ο motogppress. Η προφόρτιση δεν μπορεί να διορθώσει το λάθος ελατήριο για τα κιλά σου. Αν βάλεις το σωστό θα δεις διαφορά. Αν έχεις OHLINS θα δεις μεγάλη διαφορά. Και αν δεν την αισθανθείς εσύ θα στην δείξει το χρονόμετρο.
Feel lucky, punk?
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Bridgestone RS10
ο λογος παιδια απο οτι εμαθα συγκεκριμενα ειναι οτι δεν συμπεριφερεται σωστα γραμμικα το ελατηριο αν το προφορτισεις παρα πολυ. θα πετυχεις το sag εκει που το θες προφορτιζοντας αλλα εχεις παραπιεσει το ελατηριο.
νομιζω δεν εχει διαφορα το ευρος λειτουργιας της αναρτησης, θε θα τερματισει ποτε το ελατηριο...
γι αυτο οπου διαβαζω γενικα η επιλογη ελατηριου για τον αναβατη πρεπει να γινεται με την ελαχιστη δυνατη ρυθμιση προφορτισης
νομιζω δεν εχει διαφορα το ευρος λειτουργιας της αναρτησης, θε θα τερματισει ποτε το ελατηριο...
γι αυτο οπου διαβαζω γενικα η επιλογη ελατηριου για τον αναβατη πρεπει να γινεται με την ελαχιστη δυνατη ρυθμιση προφορτισης
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Bridgestone RS10
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!