GP Racer D211
Συντονιστής: sue
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
GP Racer D211
Επιστρέφω με νέα εμπειρία από τα Dunlop GP Racer D211. Στόχος να βοηθήσω όποιον συμφορουμίτη ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα λάστιχα.
Δοκίμασα τα D211 σε 2ήμερο trackday στις Σέρρες στις 24 & 25 Σεπτεμβρίου. Οι διαστάσεις ήταν 120/70/17 και 180/55/15 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Υπάρχει και επιλογή γόμας. Εγώ είχα Soft εμπρός και Medium πίσω. Συνολικά έκανα περίπου 250 χιλιόμετρα στην πίστα.
Η Dunlop τα δίνει για πίστα αλλά και δρόμο. Εδώ θα αναφερθώ στην συμπεριφορά τους στην πίστα.
Το μηχανάκι μου Ducati 749s του 2006 βασικά μαμά με μόνη βελτίωση το εργoστασιακό OHLINS κωδικός Ducati πίσω. Οι αναρτήσεις μπρος πίσω έγιναν service πριν από 4 μήνες. Το Ohlins DU1390 με ελατήριο για τα κιλά μου.
Θερμοκρασία αέρα του 2ημέρου από 20-25 βαθμούς Κελσίου ο αέρας και η πίστα δεν ξεπέρασε τους 35-36.
Πιέσεις στα λάστιχα αυτές που συνιστά η Dunlop για πίστα σαν βάση χωρίς να δίνει συνθήκες δηλ. 30 psi εμπρός και 18 psi πίσω. Η χρήση κουβέρτας (tire warmer) δεν είναι απαραίτητη αλλά βελτιώνει την απόδοση και μειώνει την φθορά των ελαστικών. Εγώ και αυτή την φορά ήμουν χωρίς κουβέρτες.
Συνολικά έκανα 11 sessions και τις 2 ημέρες. Σε κάθε session οι δύο πρώτοι γύροι ήταν για ζέσταμα ο 1ος στο 1.50 και ο δεύτερος στο 1.40. Από εκεί και πέρα οι υπόλοιποι 4-6 γύροι την πρώτη ημέρα ήταν από 1.33.3-1.31.8 με δύο ταχύτερους γύρους ημέρας στο 1.31.0. Η φθορά του πίσω ελαστικού δείχνει την αρχή του hot tear, έπρεπε δηλαδή να ανεβάσω την πίεση του ελαστικού και όντως την πήγα στο 19 για δοκιμή την επομένη ημέρα. Το εμπρός δεν καταλαβαίνει τίποτα και παρέχει καλύτερη πρόσφυση και από το Diablo SuperCorsa που έχω δοκιμάσει. Η φθορά του μετά την πρώτη ημέρα σχεδόν ανύπαρκτη. Την 2η ημέρα οι γύροι μου εκτός από τους 2 πρώτους, που ζέσταινα τα λάστιχα, ήταν μεταξύ 1.34.1 - 1.31.6 με αποκορύφωμα το 1.30.822 που είναι και το ατομικό μου ρεκόρ στις Σέρρες.
Η επιφάνεια του πίσω δείχνει ότι χρειάζεται και άλλη πίεση για να δουλέψει σωστά για τις επικρατούσες συνθήκες θερμοκρασίας του 2ημέρου. Το εμπρός εξακολουθούσε να έχει σχεδόν μηδενική φθορά. Συμπερασματικά τα λάστιχα είναι κατάλληλα και αντέχουν αξιοπρεπώς για γυρολόγια της τάξεως του 1.30.
Πιο γρήγοροι φίλοι με 1000άρια γυρνούσαν στο 1.28.5 με άνεση και με παρόμοια φθορά.
Θα συνιστούσα την χρήση με κουβέρτες καθώς 1ον μπορείς πιο εύκολα να τα φέρεις στις σωστές πιέσεις και 2ον με ζεστό ελαστικό μπορείς σχεδόν αμέσως να πιάσεις γρήγορο ρυθμό και δεν καθυστερείς 2 γύρους χαζεύοντας στην πίστα.
ΥΓ. Οι γύροι από το trackday αυτό θα ανέβουν και στο http://speedhive.mylaps.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Δοκίμασα τα D211 σε 2ήμερο trackday στις Σέρρες στις 24 & 25 Σεπτεμβρίου. Οι διαστάσεις ήταν 120/70/17 και 180/55/15 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Υπάρχει και επιλογή γόμας. Εγώ είχα Soft εμπρός και Medium πίσω. Συνολικά έκανα περίπου 250 χιλιόμετρα στην πίστα.
Η Dunlop τα δίνει για πίστα αλλά και δρόμο. Εδώ θα αναφερθώ στην συμπεριφορά τους στην πίστα.
Το μηχανάκι μου Ducati 749s του 2006 βασικά μαμά με μόνη βελτίωση το εργoστασιακό OHLINS κωδικός Ducati πίσω. Οι αναρτήσεις μπρος πίσω έγιναν service πριν από 4 μήνες. Το Ohlins DU1390 με ελατήριο για τα κιλά μου.
Θερμοκρασία αέρα του 2ημέρου από 20-25 βαθμούς Κελσίου ο αέρας και η πίστα δεν ξεπέρασε τους 35-36.
Πιέσεις στα λάστιχα αυτές που συνιστά η Dunlop για πίστα σαν βάση χωρίς να δίνει συνθήκες δηλ. 30 psi εμπρός και 18 psi πίσω. Η χρήση κουβέρτας (tire warmer) δεν είναι απαραίτητη αλλά βελτιώνει την απόδοση και μειώνει την φθορά των ελαστικών. Εγώ και αυτή την φορά ήμουν χωρίς κουβέρτες.
Συνολικά έκανα 11 sessions και τις 2 ημέρες. Σε κάθε session οι δύο πρώτοι γύροι ήταν για ζέσταμα ο 1ος στο 1.50 και ο δεύτερος στο 1.40. Από εκεί και πέρα οι υπόλοιποι 4-6 γύροι την πρώτη ημέρα ήταν από 1.33.3-1.31.8 με δύο ταχύτερους γύρους ημέρας στο 1.31.0. Η φθορά του πίσω ελαστικού δείχνει την αρχή του hot tear, έπρεπε δηλαδή να ανεβάσω την πίεση του ελαστικού και όντως την πήγα στο 19 για δοκιμή την επομένη ημέρα. Το εμπρός δεν καταλαβαίνει τίποτα και παρέχει καλύτερη πρόσφυση και από το Diablo SuperCorsa που έχω δοκιμάσει. Η φθορά του μετά την πρώτη ημέρα σχεδόν ανύπαρκτη. Την 2η ημέρα οι γύροι μου εκτός από τους 2 πρώτους, που ζέσταινα τα λάστιχα, ήταν μεταξύ 1.34.1 - 1.31.6 με αποκορύφωμα το 1.30.822 που είναι και το ατομικό μου ρεκόρ στις Σέρρες.
Η επιφάνεια του πίσω δείχνει ότι χρειάζεται και άλλη πίεση για να δουλέψει σωστά για τις επικρατούσες συνθήκες θερμοκρασίας του 2ημέρου. Το εμπρός εξακολουθούσε να έχει σχεδόν μηδενική φθορά. Συμπερασματικά τα λάστιχα είναι κατάλληλα και αντέχουν αξιοπρεπώς για γυρολόγια της τάξεως του 1.30.
Πιο γρήγοροι φίλοι με 1000άρια γυρνούσαν στο 1.28.5 με άνεση και με παρόμοια φθορά.
Θα συνιστούσα την χρήση με κουβέρτες καθώς 1ον μπορείς πιο εύκολα να τα φέρεις στις σωστές πιέσεις και 2ον με ζεστό ελαστικό μπορείς σχεδόν αμέσως να πιάσεις γρήγορο ρυθμό και δεν καθυστερείς 2 γύρους χαζεύοντας στην πίστα.
ΥΓ. Οι γύροι από το trackday αυτό θα ανέβουν και στο http://speedhive.mylaps.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Feel lucky, punk?
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: GP Racer D211
Μιλάμε για -το- κορυφαίο ελαστικό με χαράκωση!
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: GP Racer D211
HackmaN έγραψε:Μιλάμε για -το- κορυφαίο ελαστικό με χαράκωση!
Από όσα έχω δοκιμάσει μάλλον ισχύει. Και τα άτιμα μάλλον βγάζουν άλλες 2 ημέρες με άνεση.
Feel lucky, punk?
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: GP Racer D211
Ενδιαφερουσα ενημερωση. Καλα γυρολογια.
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: GP Racer D211
Όσοι συμφορουμίτες ενδιαφέρονται έχω γράψει αναφορά και για τα Bridgestone RS10.
Μπορείτε να την βρείτε εδώ.
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 30&t=29792" onclick="window.open(this.href);return false;
Μπορείτε να την βρείτε εδώ.
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 30&t=29792" onclick="window.open(this.href);return false;
Feel lucky, punk?
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: GP Racer D211
Ετσι ηταν τα δικα μου μετα απο 4 20λεπτα στα μεγαρα..... φενοντε σε πολυ χειροτερη κατασταση απ οτι τα δικα σου...ιδιες πιεσεις αρυθμιστες αναρτησεις για το βαρος μου ομως.... α! και νταλα καλοκαιριου
58
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: GP Racer D211
Το πίσω μια χαρά φαίνεται. Το εμπρός είναι πιο ταλαιπωρημένο. Τι μηχανάκι έχεις; Τι χρόνους έκανες; Θερμοκρασία ασφάλτου καμιά 50+ να υποθέσω;Ritsman έγραψε:Ετσι ηταν τα δικα μου μετα απο 4 20λεπτα στα μεγαρα..... φενοντε σε πολυ χειροτερη κατασταση απ οτι τα δικα σου...ιδιες πιεσεις αρυθμιστες αναρτησεις για το βαρος μου ομως.... α! και νταλα καλοκαιριου
Feel lucky, punk?
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: GP Racer D211
Παίζουν πολλοί παράμετροι ρόλο για τη φθορά του ελαστικού στην πίστα.
Το πόσο πλαγιάζεις, πόσο βουτάς στα φρένα, πόσο απότομα ανοίγεις το γκάζι στην έξοδο, οι πιέσεις που επιλέγεις.
Υ.Γ. Μου φαίνεται εντυπωσιακό ότι έχει τερματίσει το μπροστινό!
Το πόσο πλαγιάζεις, πόσο βουτάς στα φρένα, πόσο απότομα ανοίγεις το γκάζι στην έξοδο, οι πιέσεις που επιλέγεις.
Υ.Γ. Μου φαίνεται εντυπωσιακό ότι έχει τερματίσει το μπροστινό!
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: GP Racer D211
macnick έγραψε:
Το πίσω μια χαρά φαίνεται. Το εμπρός είναι πιο ταλαιπωρημένο. Τι μηχανάκι έχεις; Τι χρόνους έκανες; Θερμοκρασία ασφάλτου καμιά 50+ να υποθέσω;
Κι ομως το πισω μπλαβισε στις ακρες,
Μ1100,
δε ετρεχα για χρονους ημουν χαλαρος,
σιγουρα πανω απο 50οC
58
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: GP Racer D211
Τι πιέσεις είχες; θυμάσαι; Με κουβέρτες ή χωρίς;Ritsman έγραψε:
Κι ομως το πισω μπλαβισε στις ακρες,
Μ1100,
δε ετρεχα για χρονους ημουν χαλαρος,
σιγουρα πανω απο 50οC
Feel lucky, punk?
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: GP Racer D211
Όντως και δείχνουν και εξαιρετική αντοχή στη φθορά. Τα Pirelli Diablo SuperCorsa που είχα βάλει πέρυσι άντεξαν 3 ημέρες στις Σέρρες με καλύτερο χρόνο 1.31.8 και ζέστη γύρω σους 32-34 θερμοκρασία αέρα.P.lagojohn έγραψε:Τρομερό λάστιχο!!!! Μπορεί να είναι και καλύτερο απο το corsa
Αυτά θα τα δοκιμάσω και στο επόμενο 2ήμερο στις Σέρρες στο τέλος του μήνα.
Feel lucky, punk?