Σελίδα 1 από 1

Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος 2017, 06:52
από clocks
https://youtu.be/yE1F6pJDvGk" onclick="window.open(this.href);return false;



Καλημέρα :hibye:
Το είδα εχτές και μου πέσανε τα σαγόνια - σάλια

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος 2017, 11:53
από Bart
122 αλογατα από μπεβελ και ήχος απλά τρομερός
:thumbsup:

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος 2017, 12:50
από God is An Astronaut
Aπο 38000$ (τοποθέτηση του δικού τους "Ritorno" κινητήρα σε ηδη υπάρχον μηχανάκι) έως 79000$(full replica comple' με πλαίσιο κτλπ), στη συγκεκριμένη περίπτωση, η (κατ'επιλογήν) ρετρολαγνεία βγαίνει πιο ακριβή και την τεχνολογική πρόοδο των τωρινών, κοινώς, για να είσαι "οriginal" πρέπει να πονέσεις (το πορτοφόλι σου στη συγκεκριμένη περίπτωση) :mrgreen:

Κατα τα άλλα, ναι, αυτα που λεει ο σύντροχος bart :thumbsup:

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μάιος 2017, 09:25
από jks
ενταξει τι να λεμε τωρα...
και το μοτερ απο μονο του αλλα και το μηχανακι σα συνολο τα σπανε... :dribble:
it's all about $$$$$$$$$

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μάιος 2017, 12:50
από markous
ενταξει ομως με 70 χιλ που εχει παιρνω 2 900 ss οριτζιναλ και εχω και ρεστα
να τα φτιαξω αν σπασουν :hibye:

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μάιος 2017, 13:36
από KRS
Οι άνθρωποι έχουν (υπερ)βελτιώσει ένα κινητήρα τόσο σε απόδοση όσο και σε σημεία που έπασχε και τη μηχανή σαν σύνολο.
Αν και είναι άτοπη η συζήτηση περί χρημάτων, αν αναλογιστούμε ότι τα έξτρα (αναρτήσεις-φρένα κλπ) τα πήραν καινούργια και βάλουμε και το hand made της υπόθεσης, τα 79κ δεν είναι πολλά. Εξάλλου δεν απευθύνεται σε μας, αλλά σε άτομα που το ετήσιο καθαρό εισόδημα τους είναι άνω των 200κ.
God is An Astronaut έγραψε: η (κατ'επιλογήν) ρετρολαγνεία βγαίνει πιο ακριβή και την τεχνολογική πρόοδο των τωρινών, κοινώς, για να είσαι "οriginal" πρέπει να πονέσεις
Φίλτατε Στέλιο, αυτός που θα το πάρει, να 'σαι σίγουρος ότι θα έχει και ΟΜG-leggera και D16 και...και...

Αυτό με τη ρετρολαγνεία, το έχουμε ξανασυζητήσει.
Αν κάποιος γουστάρει νέα ντουκ, θα χρεωθεί και θα την πάρει.-

Όσον αφορά παλιές ντουκ, υπάρχουν 2 κατηγορίες:
- εκείνος που γουστάρει, είναι ψείρας και κάνει χρήση και στο τέλος θα του φτάσει όσο ένα καινούριο.
- εκείνος που δεν έχει για καινούριο, παίρνει παλιό γιατί τόσα έχει και το θέλει για "αξεσουάρ"... λανθασμένα βέβαια, γιατί π.χ μ' ένα beverly tourer, είσαι πιο highly appreciated...


Γενικά, πάντως, θέλω ένα define του "ρετρό" γιατί διακρίνω ότι "ζορίζεστε" οι κάτοχοι νέων μοντέλων..σας φαίνεται αδιανόητο κάποιοι να κρατούν το παλιό τους μηχανάκι και να μεγαλώνουν με αυτό ή να προτιμούν παλιότερο και όχι καινούριο μοντέλο.

Θεωρούμε "ρετρό" μηχανάκια 10ετίας π.χ s4rs??
Aν ναι, υπάρχει πρόβλημα...λίγο πάνω από 10ετία (στην εφηβεία του ακόμη) μηχανάκι να το λέμε "ρετρό". Σίγουρα με αυτό, δεν μπορείς να κυκλοφορείς με "φωτόσπαθο" στο trellis, δεν ταιριάζει.
Αν μιλάμε για πάνταχ κλπ όπισθεν του '90, ΟΚ.

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μάιος 2017, 14:53
από God is An Astronaut
Χρήστο ΜΟΥ, για να έχεις ή να θέλεις να αποκτήσεις το...οτιδήποτε το οποίο κοστίζει 79000$ εννοείται οτι δεν είσαι στο "μεροκάματο" και εννοείται οτι αμα έχεις τα φράγκα για ενα Vee two π.χ εχεις και τα φράγκα για να έχεις D16, SL, MTS1200 και άλλα ταυτόχρονα στο γκαράζ σου αν τόσο επιθυμείς.

Το Vee two στη συγκεκριμένη περίπτωση, ναι, λογικότατο είναι να κοστίζει καθώς Α) χειροποίητο, Β) της Παναγιάς τα μάτια απο περιφερειακά, κοινώς, δε γίνεται να στο κοστολογήσουν 20 χιλιάρικα ενα τέτοιο project - βέβαια, το τι κοστολογεί ο καθένας για τη δουλειά του ειναι και αυτό υποκειμενικό και σχετικό (βλέπε: μπορεί να στο χρεώσει όσο γουστάρει καθώς θεωρεί πως τόσο κοστολογεί τη δουλειά/R&D/ώρες που έχει ρίξει) - τον αν συμφωνούμε/διαφωνούμε με την ανάλογη κοστολόγηση ενός προϊόντος...ειναι και αυτό σχετικό/άσχετο όμως, τόσο κάνει, αμα τα έχουμε και μας αρέσει τα δίνουμε, αν όχι...
Το SL 1199 έκανε γύρω στα 55000€ ενώ το SL 1299 γύρω στα 70-κάτι - κάτι με το οποίο π.χ δεν συμφωνούσες, μοτοσυκλέτες οι οποίες ειναι η επιτομή της μοτοσυκλετιστικής τεχνολογίας αυτή τη στιγμή που μιλάμε (κυριολεκτικά), εκει πανε οι αναφορές στο περί σύγκρισης νέας-παλιάς τεχνολογίας στο 1ο ποστ καθώς και το τι θεωρεί ο καθένας απο εμάς "καλή αξία" για ενα προϊόν, βέβαια, για άλλο λόγο αγοράζεις ενα 750/900SS (που φτάνουν τα 60χιλιάρικα $) αναπαλαιωμένο και για άλλο λόγο ενα D16/SL (προφανώς).

Σχετικά με τη ρετρολαγνεία : Ρετρολάγνος μπορεί να θεωρηθείς ακομα και αν γουστάρεις ενα νεο Norton Commando ή πας και σκάσεις 16.500 χήνες σε Thruxton R - καινούργιες κατα τα άλλα τεχνολογικά μοτοσυκλέτες οι οποίες όμως παραπέμπουν "στα παλιά" και αποπνέουν "ρομαντισμό του παρελθόντος".
Κυριολεκτικά μιλώντας όμως, ρετρολαγνεία είναι η αγάπη/πόθος για οτιδήποτε παλιό/ρετρό και ολα good μέχρι εδώ καθώς ναι, επιτρέπεται να εχει ο καθένας διαφορετικά γούστα, αυτό όμως που πάντα έβρισκα αξιοπερίεργο ειναι η "hard-core-ίλα" η γνωστή οπου αμα ενα μηχανάκι δεν εχει κατασκευαστεί τη δεκαετία του 70/80/90 ειναι αυτομάτως και μ@λ$κι@ - κατι στο οποίο το έχουμε ξανασυζητήσει ουκ ολίγες φορές, γιατι, οπως λες και εσύ, υπάρχει αυτός που μπορεί και θα τα σκάσει για αναπαλαίωση/αγορά ενος Vee two κτλπ και αυτός που απο τα 100 κουκιά του λείπουν τα 90 οπότε γίνεται ρετρολάγνος απο ανάγκη.
Επίσης : πόσες Βέσπες αναπαλαιωμένες έβλεπες πριν 5-10 χρόνια ? τώρα, βγαίνεις έξω και νομίζεις οτι βρίσκεσαι Ρώμη δεκαετία του '60 - comple' με jet κρανάκι και τα σχετικά (το αγαπημένο του Xenokratis) - κάτι το οποίο αμα το εκανες εσύ πριν 15 χρόνια και έβγαινες έξω με τετοιο μοτοσακό θα σε κοιτούσαν λες και είχες κανα π@ύτσο στο κούτελό σου :mrgreen: , τυχαίο λοιπόν που τώρα εν μέσω κρίσης εχει αυξηθεί το φαινόμενο αυτό ? - εκει πάει και το "κατ'επιλογήν" (και το αντίθετο) και το περί "original" πάλι.
Άλλο πράμα το "μου αρέσει ο ήχος και η αισθητική των παλιών", αλλο πράμα "ολα τα καινούργια ειναι Χ" και άλλο πράμα "Το ξέρω γιατί το κάνω αλλα θα στο παίξω original απο πάνω" - έχει διαφορά, διαφωνείς ?
To σχόλιο σχετικά με το τι μπορεί να θεωρηθεί αδιανόητο για εμάς με τα καινούργια μοντέλα είναι ατυχές καθώς δεν αναφέρθηκα στο συγκεκριμένο και δεν με απασχολεί πραγματικά η επιλογή του καθενός, θελεις να καβαλάς Diavel ? μπράβο σου, 916 ? μπράβο σου, SS ( ακόμα και το καινούργιο)/MK 2/3 ? πάλι μπράβο σου, ο καθένας καβαλάει αυτο που γουστάρει και μεχρι εκεί που φτάνει το πορτοφόλι του, προσωπικά είμαι κατα των φανατισμένων ιδεολογιών, ειτε αυτό αφορά μηχανάκια, ειτε αυτοκίνητα. είτε κ***ο-κινητά είτε...τον ΣΠΑΟΚ,

Σχετικα πάλι με το retro : ρετρό Duc προσωπικά θεωρώ ενα pantah ή,Scrambler (το παλίό ντε) ακόμα και το SS το τετραγωνοφάναρο - τα διάφορα ΜΚ 2/3/4 και SS δεν ειναι ανάγκη να τα αναφέρουμε πιστευω για τους ευνοητους λόγους.

Δες το θετικό της ολης συζήτησης πάντως, οταν κερδίσω το Τζόκερ ξέρω τι δώρο θα σου πάρω στα γενέθλια, ενα SL 1299...εεεε...Vee two εννοώ :mrgreen:

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μάιος 2017, 15:17
από KRS
Στέλιο ΜΟΥ, περισσότερο συμφωνούμε παρά διαφωνούμε..

Να σου υπενθυμίσω ότι οι βέσπες κλπ μτχ χιπστεροειδή μηχανάκια έχουν τιμές στο θεό, έτσι?
God is An Astronaut έγραψε:Το SL 1199 έκανε γύρω στα 55000€ ενώ το SL 1299 γύρω στα 70-κάτι - κάτι με το οποίο π.χ δεν συμφωνούσες,
Διαφώνησα γιατί 70κάτι χωρίς κινητήρα από GP, όπως είχε το D16, δεν δικαιολογούνται...
Δε σχολιάζω το γεγονός ότι το special έχει ακόμα V2 και όχι V4...

Και μην ξεχνάμε ότι τα 79κάτι της vee two, κοστολογούνται έτσι γιατί είναι αποτέλεσμα δουλειάς 2-3-4 ανθρώπων, μιας μικρής βιοτεχνίας.

Α, αν κερδίσεις το τζόκερ πάρε με πρώτα τηλέφωνο γιατί το vee two δεν με τρελαίνει. :mrgreen:

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μάιος 2017, 15:49
από God is An Astronaut
Ακου να σου πω, ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΟΤ... ώπα, συμφωνούμε ? :mrgreen:

Μα αυτο λέω, το Vee Two ειναι Handbuilt απο μερικά ατομα λογικό να κοστιζει, αμφιβάλεις ομως οτι μερικοι θα το βλεπουνε και θα λένε "μα καλά, ποιος μ@λ$κ@ς θα παει να τα στάξει ?" - για'υτο θα ξαναπώ οτι ειναι σχετικη η κοστολόγηση ενος προϊόντος και άκρως υποκειμενικό θέμα - το ίδιο και για το SL (γιατί και εκεί πέφτουν εργατοώρες και R&D) ...

Vee two οχι ε ? ΟΚ, πάμε γι'αυτο τοτεςς :

https://youtu.be/i-datLKhGNQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Εναλλακτικά, και επειδή ξέρω οτι είσαι fan :













Image

^ Με έξτρα φλόγες για να δείχνει πιο γαμάτο (συν του οτι κερδίζεις γύρω στα 25άλογα και 10kg ροπής στις 6000RPM, και αμα του βαλεις και καμιά νεκροκεφαλή...ακόμα καλύτερα) :mrgreen:

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μάιος 2017, 19:51
από markous
κουφαλες εχω s4rs ρε :mrgreen:

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Μάιος 2017, 21:50
από KRS
God is An Astronaut έγραψε:Vee two οχι ε ? ΟΚ, πάμε γι'αυτο τοτεςς :

https://youtu.be/i-datLKhGNQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Το πιο ωραίο ντουκ πριν το 90 :thumbsup:

Αν και όπως ξέρεις, είμαι fan των 90's...
markous έγραψε:κουφαλες εχω s4rs ρε :mrgreen:
Αει πέτα το αγόρι μου...δεν έχει και εξατμίσεις...το χεις αφήσει με το καζανάκι πάνω.. :mrgreen:

Re: Jay lenos garage vee two ducati imola evo

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μάιος 2017, 11:12
από mycolnago
20161218_200002.jpg


ναι ρε συμφωνω......εγω στο οινοποιείο "κόλλησα" με το συγκεκριμένο