Χρήστο ΜΟΥ, για να έχεις ή να θέλεις να αποκτήσεις το...οτιδήποτε το οποίο κοστίζει 79000$ εννοείται οτι δεν είσαι στο "μεροκάματο" και εννοείται οτι αμα έχεις τα φράγκα για ενα Vee two π.χ εχεις και τα φράγκα για να έχεις D16, SL, MTS1200 και άλλα
ταυτόχρονα στο γκαράζ σου αν τόσο επιθυμείς.
Το Vee two στη συγκεκριμένη περίπτωση, ναι, λογικότατο είναι να κοστίζει καθώς Α) χειροποίητο, Β) της Παναγιάς τα μάτια απο περιφερειακά, κοινώς, δε γίνεται να στο κοστολογήσουν 20 χιλιάρικα ενα τέτοιο project - βέβαια, το τι κοστολογεί ο καθένας για τη δουλειά του ειναι και αυτό υποκειμενικό και σχετικό (βλέπε: μπορεί να στο χρεώσει όσο γουστάρει καθώς θεωρεί πως τόσο κοστολογεί τη δουλειά/R&D/ώρες που έχει ρίξει) - τον αν συμφωνούμε/διαφωνούμε με την ανάλογη κοστολόγηση ενός προϊόντος...ειναι και αυτό σχετικό/άσχετο όμως, τόσο κάνει, αμα τα έχουμε και μας αρέσει τα δίνουμε, αν όχι...
Το SL 1199 έκανε γύρω στα 55000€ ενώ το SL 1299 γύρω στα 70-κάτι - κάτι με το οποίο π.χ δεν συμφωνούσες, μοτοσυκλέτες οι οποίες ειναι η επιτομή της μοτοσυκλετιστικής τεχνολογίας αυτή τη στιγμή που μιλάμε (κυριολεκτικά), εκει πανε οι αναφορές στο περί σύγκρισης νέας-παλιάς τεχνολογίας στο 1ο ποστ καθώς και το τι θεωρεί ο καθένας απο εμάς "καλή αξία" για ενα προϊόν, βέβαια, για άλλο λόγο αγοράζεις ενα 750/900SS (που φτάνουν τα 60χιλιάρικα $) αναπαλαιωμένο και για άλλο λόγο ενα D16/SL (προφανώς).
Σχετικά με τη ρετρολαγνεία : Ρετρολάγνος μπορεί να θεωρηθείς ακομα και αν γουστάρεις ενα νεο Norton Commando ή πας και σκάσεις 16.500 χήνες σε Thruxton R - καινούργιες κατα τα άλλα τεχνολογικά μοτοσυκλέτες οι οποίες όμως παραπέμπουν "στα παλιά" και αποπνέουν "ρομαντισμό του παρελθόντος".
Κυριολεκτικά μιλώντας όμως, ρετρολαγνεία είναι η αγάπη/πόθος για οτιδήποτε παλιό/ρετρό και ολα good μέχρι εδώ καθώς ναι, επιτρέπεται να εχει ο καθένας διαφορετικά γούστα, αυτό όμως που πάντα έβρισκα αξιοπερίεργο ειναι η "hard-core-ίλα" η γνωστή οπου αμα ενα μηχανάκι δεν εχει κατασκευαστεί τη δεκαετία του 70/80/90 ειναι αυτομάτως και μ@λ$κι@ - κατι στο οποίο το έχουμε ξανασυζητήσει ουκ ολίγες φορές, γιατι, οπως λες και εσύ, υπάρχει αυτός που μπορεί και θα τα σκάσει για αναπαλαίωση/αγορά ενος Vee two κτλπ και αυτός που απο τα 100 κουκιά του λείπουν τα 90 οπότε γίνεται ρετρολάγνος απο ανάγκη.
Επίσης : πόσες Βέσπες αναπαλαιωμένες έβλεπες πριν 5-10 χρόνια ? τώρα, βγαίνεις έξω και νομίζεις οτι βρίσκεσαι Ρώμη δεκαετία του '60 - comple' με jet κρανάκι και τα σχετικά (το αγαπημένο του Xenokratis) - κάτι το οποίο αμα το εκανες
εσύ πριν 15 χρόνια και έβγαινες έξω με τετοιο μοτοσακό θα σε κοιτούσαν λες και είχες κανα π@ύτσο στο κούτελό σου
, τυχαίο λοιπόν που τώρα εν μέσω κρίσης εχει αυξηθεί το φαινόμενο αυτό ? - εκει πάει και το "κατ'επιλογήν" (και το αντίθετο) και το περί "original" πάλι.
Άλλο πράμα το "μου αρέσει ο ήχος και η αισθητική των παλιών", αλλο πράμα "ολα τα καινούργια ειναι Χ" και άλλο πράμα "Το ξέρω γιατί το κάνω αλλα θα στο παίξω original απο πάνω" - έχει διαφορά, διαφωνείς ?
To σχόλιο σχετικά με το τι μπορεί να θεωρηθεί αδιανόητο για εμάς με τα καινούργια μοντέλα είναι ατυχές καθώς δεν αναφέρθηκα στο συγκεκριμένο και δεν με απασχολεί πραγματικά η επιλογή του καθενός, θελεις να καβαλάς Diavel ? μπράβο σου, 916 ? μπράβο σου, SS ( ακόμα και το καινούργιο)/MK 2/3 ? πάλι μπράβο σου, ο καθένας καβαλάει αυτο που γουστάρει και μεχρι εκεί που φτάνει το πορτοφόλι του, προσωπικά είμαι κατα των φανατισμένων ιδεολογιών, ειτε αυτό αφορά μηχανάκια, ειτε αυτοκίνητα. είτε κ***ο-κινητά είτε...τον ΣΠΑΟΚ,
Σχετικα πάλι με το retro : ρετρό Duc προσωπικά θεωρώ ενα pantah ή,Scrambler (το παλίό ντε) ακόμα και το SS το τετραγωνοφάναρο - τα διάφορα ΜΚ 2/3/4 και SS δεν ειναι ανάγκη να τα αναφέρουμε πιστευω για τους ευνοητους λόγους.
Δες το θετικό της ολης συζήτησης πάντως, οταν κερδίσω το Τζόκερ ξέρω τι δώρο θα σου πάρω στα γενέθλια, ενα SL 1299...εεεε...Vee two εννοώ