Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Monster




 Σελίδα 1 από 1 [ 19 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιουν 2017, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 17:46
Δημοσιεύσεις: 15
Φύλο: Γυναίκα
Μηχανή: Monster 620
Καλημέρα,έχω ενα monster 620 και θέλω σύντομα να πάω στο 821!
Ύπάρχει κάποιος κάτοχος να μου πει πληροφορίες?
Έχω οδηγήσει ενα του '14 στο autofestival αλλά δεν καταλαβα πολλά.Ήταν στο sport mode κ για κάποιο λόγο μου φάνηκε οτι δεν έφευγε άμεσα,σαν ν αργούσε το γκάζι λίγο...
Δεν έχω πετύχει παρά ελάχιστα στο δρόμο και γενικά δεν τα χω δει πολύ.
Το έχει κάποιος να μου πει θετικά και αρνητικά? :hibye:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιουν 2017, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 23:12
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Monster 796
Kαλησπερα.Δεν ειμαι κατοχος αλλα το εχω οδηγησει και εκτος απο καποιες λεπτομερειες που με χαλαγαν μονο θετικα εχω να πω.

Ο κινητηρας του 821 δουλευει διαφορετικα απο το 2βαλβιδο που εχεις συνηθισει,την ροπη την εχει ψηλα,μετα τις 6-7000 ξυπναει.Αν δεν το πηγες πανω απο 6-7000 στροφες ειναι λογικο να μην σου φανηκε γρηγορο.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιουν 2017, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 13:25
Δημοσιεύσεις: 857
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Ξυριστική Braun
noble έγραψε:
Καλημέρα,έχω ενα monster 620 και θέλω σύντομα να πάω στο 821!
Ύπάρχει κάποιος κάτοχος να μου πει πληροφορίες?
Έχω οδηγήσει ενα του '14 στο autofestival αλλά δεν καταλαβα πολλά.Ήταν στο sport mode κ για κάποιο λόγο μου φάνηκε οτι δεν έφευγε άμεσα,σαν ν αργούσε το γκάζι λίγο...
Δεν έχω πετύχει παρά ελάχιστα στο δρόμο και γενικά δεν τα χω δει πολύ.
Το έχει κάποιος να μου πει θετικά και αρνητικά? :hibye:


Aριστοκράτη μου, στο sport mode ολίγον τι χλωμό να μην "έφευγε" το μεΚανάκι, στο sport φευγει και σε παίρνει και μαζί εκτός και αν...κάποιος που σκάλιζε τις ρυθμίσεις εκει που ήσουν άλλαξε το ENGINE MODE της sport χαρτογράφησης και το έβαλε στο LOW όπως ειναι στην URBAN χαρτογράφηση.
Με το ENGINE στο LOW...η απόκριση της ηλεκτρογκαζιέρας είναι όντως...γηριατρική και καλό θα είναι να αποφεύγεται η χρήση του καθώς αμα συνηθίσεις το γκάζι έτσι και μετά πας στo ΕΝGINE MID ή HIGH θα έχεις άλλα προβλήματα :mrgreen:
Οι ρυθμίσεις να ξέρεις είναι πλήρως παραμετροποιήσιμες και μπορεις να τις αλλάξεις εύκολα μέσα απο το menu - απόκριση γκαζιού (low/mid/high), επίπεδο ΑΒS (1-3) και επίπεδο Traction control (1-8), κοινώς, μπορείς να φτιάξεις ενα custom set-up/xάρτη ανάλογα με τις ανάγκες σου.
Στο Urban σε κλειδώνει στα 75 άλογα ενώ στο Touring ή Sport σου δίνει ολα τα 112 αλόγατα.

Αμα ημουν στη θέση σου, θα περίμενα μέχρι την EICMA 2017 τον Νοέμβρη που μας έρχεται καθώς ενα πουλάκι μου είπε πως θα εμφανιστεί το M839 comple' με το face-lift που δέχτηκε και το M1200 του '17.

@Wheels : Το 821, στις 5000 και κατι ψηλά RPM έχει δώσει ηδη το 85% της ισχύς του, ποιες 7000RPM καλέ, Ι4 Japan ειναι ? :mrgreen:
Επίσης : τι σε χάλασε φίλε ? θα με ενδιέφερε να μάθω σε σχέση με το 796 σου - προσωπικά, αυτο που προτιμούσα στο 796 ηταν Α) θέση οδήγησης (πιο σκυφτή και το ποδια μου κουμπώνανε καλύτερα στο ντεπόζιτο) και Β) θέση ποδοστηρίων.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιουν 2017, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 09:30
Δημοσιεύσεις: 724
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Δεν έχω-
+
1.Ισχυς και ροπη.
2. Δυνατοτητα ρυθμισεων σε κινητηρα και abs.
3. Ευκολια χρησης.
4. Οικονομια(!)
5. Ανεση.
6. Ειναι πανεμορφο..

-
1. Ελλιπης προστασια απο τα καιρικα φαινομενα.
2. Ζεσταινεται σε αργη κινηση ( ομως αυτο ειναι γενικο μειονεκτημα για τα υδροψυκτα).
3. Η συμπεριφορα του κινητηρα αλλα και της υπολοιπης μοτοσυκλετας ειναι αρκετα διαφορετικη απο ενα μεγαλο διβαλβιδο ducati. Μπορει αυτο βεβαια για καποιους να ανηκει στα θετικα..

Αυτα. Οτι αλλο θες π.μ.

_________________
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 05:12 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 23:12
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Monster 796
God is An Astronaut έγραψε:
@Wheels : Το 821, στις 5000 και κατι ψηλά RPM έχει δώσει ηδη το 85% της ισχύς του, ποιες 7000RPM καλέ, Ι4 Japan ειναι ? :mrgreen:
Επίσης : τι σε χάλασε φίλε ? θα με ενδιέφερε να μάθω σε σχέση με το 796 σου - προσωπικά, αυτο που προτιμούσα στο 796 ηταν Α) θέση οδήγησης (πιο σκυφτή και το ποδια μου κουμπώνανε καλύτερα στο ντεπόζιτο) και Β) θέση ποδοστηρίων.


To 821 ανεβαζει κοντα 9.300 και την max ροπη του την εχει στις 7.800...οπως ειπα μετα τις 6-7.000 ξεσπαει το μηχανακι και ναι σαν Ι4 Japan δουλευει οσο περιεργο και αν ακουγετε.

Στον καινουργιο 939 Testastretta 11' εδωσαν ροπη στα χαμηλα κ μεσαια και ειναι γραμμικος κ δυνατος απο χαμηλα.Πλεον τον χρησιμοποιουν Hyper,Multi,SS και ειναι σιγουρο οτι το καινουργιο "μικρο" Monster θα εχει τον 939 κινητηρα.Και λεω σιγουρα γιατι η αλλαγη εγινε εξαρχης για να περνανε Euro 4 προδιαγραφες κατι που το 821 δεν πληρει απλα προλαβε και κυκλοφορησε.

Με χαλασε στο 821 οπως σωστα ανεφερες η θεση των ποδιων και που εβρισκες στην εξατμιση και στα πατακια του συνοδηγου,η θεση του λεβιε πισω φρενου,το γεγονος οτι δουλευει ψηλα και γενικα τα διαφορα αισθητικα που εδιναν ενα entry level χαρακτηρα σε σχεση με το 796/1100 evo...συμβατικο ψαλιδι,απλες ζαντες,ντιζατο συμπλεκτη.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 07:42 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 17:46
Δημοσιεύσεις: 15
Φύλο: Γυναίκα
Μηχανή: Monster 620
wheelsdeal έγραψε:
Kαλησπερα.Δεν ειμαι κατοχος αλλα το εχω οδηγησει και εκτος απο καποιες λεπτομερειες που με χαλαγαν μονο θετικα εχω να πω.

Ο κινητηρας του 821 δουλευει διαφορετικα απο το 2βαλβιδο που εχεις συνηθισει,την ροπη την εχει ψηλα,μετα τις 6-7000 ξυπναει.Αν δεν το πηγες πανω απο 6-7000 στροφες ειναι λογικο να μην σου φανηκε γρηγορο.


Στα χαμηλά δηλαδή είναι ψόφιο?Μέσα στην πίστα του autofestival δεν το άνοιξα πολύ....
Δεν μου φάνηκε αργό,απλά σαν να είχε μια καθυστέρηση το γκάζι στο να ξεκινήσει το μηχανάκι απο πρώτη!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 08:04 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 17:46
Δημοσιεύσεις: 15
Φύλο: Γυναίκα
Μηχανή: Monster 620
Παράθεση:
Aριστοκράτη μου, στο sport mode ολίγον τι χλωμό να μην "έφευγε" το μεΚανάκι, στο sport φευγει και σε παίρνει και μαζί εκτός και αν...κάποιος που σκάλιζε τις ρυθμίσεις εκει που ήσουν άλλαξε το ENGINE MODE της sport χαρτογράφησης και το έβαλε στο LOW όπως ειναι στην URBAN χαρτογράφηση.
Με το ENGINE στο LOW...η απόκριση της ηλεκτρογκαζιέρας είναι όντως...γηριατρική και καλό θα είναι να αποφεύγεται η χρήση του καθώς αμα συνηθίσεις το γκάζι έτσι και μετά πας στo ΕΝGINE MID ή HIGH θα έχεις άλλα προβλήματα :mrgreen:
Οι ρυθμίσεις να ξέρεις είναι πλήρως παραμετροποιήσιμες και μπορεις να τις αλλάξεις εύκολα μέσα απο το menu - απόκριση γκαζιού (low/mid/high), επίπεδο ΑΒS (1-3) και επίπεδο Traction control (1-8), κοινώς, μπορείς να φτιάξεις ενα custom set-up/xάρτη ανάλογα με τις ανάγκες σου.
Στο Urban σε κλειδώνει στα 75 άλογα ενώ στο Touring ή Sport σου δίνει ολα τα 112 αλόγατα.

Αμα ημουν στη θέση σου, θα περίμενα μέχρι την EICMA 2017 τον Νοέμβρη που μας έρχεται καθώς ενα πουλάκι μου είπε πως θα εμφανιστεί το M839 comple' με το face-lift που δέχτηκε και το M1200 του '17


Σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση,να ξεκινήσω λέγοντας πως είμαι αριστοκράτι-σα :))
Δεν θέλω να δώσω τα χρήματα για καινούργιο γενικότερα,οπότε θα πάω στο 821.Βλέπω πολλοί λένε για την έλλειψη μονόμπρατσου,που να σου πω την αλήθεια γυναίκα γαρ δεν έχω ιδέα που εξυπηρετεί :cool: ,εγώ θα ήθελα να είχε υδραυλικό συμπλέχτη αλλά και η ντίζα του μου φάνηκε πολύ εύκολη!
Αυτό που με ξεπερνά είναι η έλλειψη δείκτη βενζίνης και ταχυτήτων,αλλά είναι ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ που χαλάλι όλα.

Δεν έχω ίδεα αν είχαν πειράξει την απόκριση του γκαζιού,παρολαυτά ήταν ελαφρύ,έμπαινε φοβερά στις στροφές,κούμπωσα ιδανικά στο ντεπόζιτο και μου φάνηκε εξαιρετικό εκτός απο το ξεκίνημα του στην πρώτη.Ισως είναι και θέμα εξοικείωσης μου...Παρολαυτά μου έχει κάνει εντύπωση οτι δεν έχω δει κανένα στο δρόμο και είναι κρίμα γιατί είναι πανέμορφο!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 08:07 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 17:46
Δημοσιεύσεις: 15
Φύλο: Γυναίκα
Μηχανή: Monster 620
Παράθεση:
To 821 ανεβαζει κοντα 9.300 και την max ροπη του την εχει στις 7.800...οπως ειπα μετα τις 6-7.000 ξεσπαει το μηχανακι και ναι σαν Ι4 Japan δουλευει οσο περιεργο και αν ακουγετε.

Στον καινουργιο 939 Testastretta 11' εδωσαν ροπη στα χαμηλα κ μεσαια και ειναι γραμμικος κ δυνατος απο χαμηλα.Πλεον τον χρησιμοποιουν Hyper,Multi,SS και ειναι σιγουρο οτι το καινουργιο "μικρο" Monster θα εχει τον 939 κινητηρα.Και λεω σιγουρα γιατι η αλλαγη εγινε εξαρχης για να περνανε Euro 4 προδιαγραφες κατι που το 821 δεν πληρει απλα προλαβε και κυκλοφορησε.

Με χαλασε στο 821 οπως σωστα ανεφερες η θεση των ποδιων και που εβρισκες στην εξατμιση και στα πατακια του συνοδηγου,η θεση του λεβιε πισω φρενου,το γεγονος οτι δουλευει ψηλα και γενικα τα διαφορα αισθητικα που εδιναν ενα entry level χαρακτηρα σε σχεση με το 796/1100 evo...συμβατικο ψαλιδι,απλες ζαντες,ντιζατο συμπλεκτη.



Το καινούργιο monster 939 ξέρουμε σε τι τιμή θα είναι?Λογικά πάνω απο τα 12κάτι του 821...


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 23:12
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Monster 796
Δεν ειπα οτι ειναι ψοφιο απλα δεν ειναι γραμμικο..το δυνατο του σημειο ειναι στις ψηλες στροφες.

Το "Monster 939" ειναι στην θεωρια ακομα δεν εχει ακουστει κατι.Διαβασα παντως οτι φετος ειναι η τελευταια χρονια του 821...


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 09:01 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 17:46
Δημοσιεύσεις: 15
Φύλο: Γυναίκα
Μηχανή: Monster 620
wheelsdeal έγραψε:
Δεν ειπα οτι ειναι ψοφιο απλα δεν ειναι γραμμικο..το δυνατο του σημειο ειναι στις ψηλες στροφες.

Το "Monster 939" ειναι στην θεωρια ακομα δεν εχει ακουστει κατι.Διαβασα παντως οτι φετος ειναι η τελευταια χρονια του 821...



Ναι κι εγώ το διάβασα γιατί δεν πληρεί το euro 4...Το μόνο καινούργιο 821 που υπάρχει είναι στην Ηλιούπολη.Αυτό σημαίνει οτι θα πέσει η τιμή του?


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 12:46 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 13:25
Δημοσιεύσεις: 857
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Ξυριστική Braun
Νoble-ίσα, σχετικά με την πτώση στην τιμή...χλωμότατο φίλτατη καθώς, κρίνοντας απο τις τιμές στο car.gr για τα καινούργια, οι τιμές π.χ για το 1200 δεν έχουν πέσει ουτε cent παρόλο που βγήκε το καινούργιο πριν λίγους μήνες.
Στην Αμερική π.χ, διαβάζοντας στα διάφορα forum, οι τιμές για μοντέλο προηγούμενης χρονιάς ειναι μέχρι και -2000/-3000$ και το κάνουν για να ξεστοκάρουν προφανώς, εδώ μεριά όμως...Δεν υπάρχει κρίση λέμε :mrgreen:

Η τιμή για ενα καινούργιο μοντέλο (Μ839) μάλλον θα είναι ακόμα πιο ψηλή κρίνοντας απο τις τιμές των μοντέλων της γκάμας του 2017 οπου εχουν ανέβει κατα μερικές εκατοντάδες €, απο την άλλη, το μηχανάκι θα εχει επανασχεδιασμό σε μερικούς τομείς όπως μικρότερο/πιο μαζεμένο ντεπόζιτο και ουρά, νεο φανάρι και μάλλον λίγο μικρότερο μεταξόνιο, τώρα, το αν βάλουν δείκτη ταχυτήτων και βενζινης...άγνωστο καθώς μιλάμε για το "μικρότερο" μοντέλο - εδω όμως δεν είχε και το 1200/S (μέχρι και του '16) οπότε...
Αυτό που λέει και ο φίλος Wheels όμως, φέτος ηταν η τελευταία χρονιά του 821 καθώς "γλύτωσε" το ΕURO4, αυτό και το 1200R θα πάνε σιγουρότατα για το απαραίτητο face-lift και τις μικρο-αλλαγές για το 2018, είναι τα μόνα που μείνανε στη γκάμα καθώς το 1200/1200S τις δέχτηκαν ηδη για το '17.

Σχετικά με το οτι δεν εχεις δει στο δρόμο κανένα : πόσοι θα πάνε να δώσουν 12000 + κατι ψιλά € για naked εν μέσω κρίσης απο τη στιγμή που Α) Είναι Ducati και "σπάει/χαλάει ολη την ώρα" και Β) ο κόσμος θα προτιμήσει π.χ ενα ΜΤ09 γιατί ειναι Japan και κοστίζει γύρω στο 2χίλιαρο πιο κάτω ?Εδω θεσ/νίκη μεριά πάντως εχω δει 2-3.

Επιστροφή στο γκάζι : Αμα εισαι σίγουρη οτι ηταν στο Sport mode αλλά η απόκριση του γκαζιού ηταν "περίεργη" ή/και αργή...κάποιος έβαλε χεράκι στις ρυθμίσεις 100%, βλέπεις, η απόκριση του γκαζιού στο sport με την ρύθμιση του ENG στο HIGH...οχι μονο δεν ειναι αργή αλλά αντιθέτως, σου δίνει την αίσθηση του on/off καθώς είναι απίστευτα ευαίσθητο (μεχρι να το συνηθίσεις), σε γενικές γραμμές πάντως, η αίσθηση του ηλεκτρόγκαζου σε σχέση με ντίζα είναι...μέρα με τη νύχτα και θα πρέπει να περάσει μιας μικρή περίοδος προσαρμογής μέχρι να το συνηθίσει κάποιος, εμένα με πήρε 1 εβδομάδα περίπου μεχρι να συνηθίσω τα διάφορα modes, στο τέλος, έβαλα την απόκριση στο high και στα 3 modes και ησύχασα.

Εχει ενα ωραιότατο λευκό-κόκκινο 821 με 7000 χλμ μόλις στο car.gr παρεμπιπτόντως ;)

Καλώς όρισες και με το καλό να πάρεις τη νεα σου waifu

ΥΓ: δείκτη βενζίνης δεν μπορείς να βάλεις - οχι οτι χρειάζεται καθώς οι μετρήσεις είναι στην καλύτερη υπερβολικά "αισιόδοξες", ταχυτήτων όμως ναι με κόστος γύρω στο 100-ρικο.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιουν 2017, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 17:46
Δημοσιεύσεις: 15
Φύλο: Γυναίκα
Μηχανή: Monster 620
Σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση,είσαι κατατοπιστικότατος!Σίγουρα ήταν στο sport mode γιατί το είδα επι τούτου αλλά δεν έχω ιδέα τι ρυθμίσεις είχε οπότε χαίρομαι που απλά μου λες οτι έχει καλή απόκριση το γκάζι γιατί ήταν το μόνο που με ξένισε.

Θα μπορέσω να το πάρω Ιούλιο,οπότε προς το παρόν κάνω υπομονή και περιμένω.Έλεγα να το πάρω σε κόκκινο :))


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιουν 2017, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 19:42
Δημοσιεύσεις: 179
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS1000
Άλλη: RIP S2R
Πρόσφατα μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω test ride ένα 821, στον καινούργιο χρωματισμό για το 2017 γκρι ματ.
Πριν μπω στα τεχνοοδηγηκα να πω το εξής, είναι πολύ πιο όμορφο απο κοντά ειδικά σε αυτό το χρώμα.
Κράνος, γάντια, φερμουαρ, βάζω μπροστά και WOW τι απίστευτος ήχος είναι αυτός!
Η χροιά της εξάτμισης στο ρελαντί σε προϊδεάζει οτι ανεβαίνεις σε κανίβαλο.
Ξεκινώντας σε Urban mode εντός κίνησης, ο συμπλέκτης συνηθίζεται στα πρώτα 2-3 φανάρια
και η θέση οδήγησης μου φαίνεται λίγο πιο όρθια απ' οτι έχω συνηθήσει, δίνοντας πολύ καλή οπτική.
Παρότι το 821 έιναι λίγο πιο βαρύ στην ζυγαριά σε σχέση με το 2ν μου, περνάει πολύ ανάλαφρα ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα κουτιά.
To urban θα σε προστατέψει στα απότομα φρεναρίσματα χωρις να σε καθυστερεί στις μεσαίες επιταχύνσεις, φανάζομαι δε οτι θα είναι ιδανικό και για συνθήκες βροχής
Μόλις ανοίγει λόγο η διαδρομή επιλέγω το Sport mode.
Στην πρώτη ευκαιρια το γκάζι τερματίζει, το μοτερ δεν διστάζει πουθενα και το monster εκσφενδονίζεται.
Όντως μετά τις 5000 αρχίζει το πανηγύρι :innocent2:
Οταν η διαδρομή στενεύει και οι ευθείες μικραίνουν αν προσπαθήσεις να δεις πόση ροπή έχει στις μεσαίες ο τετραβαλβιδος, τότε διαπιστώνεις οτι το TCS σε αφήνει να παίξεις αλλά να μην ξεφύγεις.
Τα φρένα όσο και αν προσπάθησα δεν κατάφερα να τα ζορίζω αρκετά.
Οι αναρτήσεις είναι τόσο όσο, που δεν κουράζουν και σου μεταδίδουν αρκετή πληροφορία
Είναι σίγουρα πολύ διασκεδαστικό και γρήγορο, αλλα τα ηλεκτρονικά είναι εκεί για να σε προστατέψουν αν κάνεις κάποιον λάθος υπολογισμό.
Είμαι βέβαιος οτι εντός πίστας θα ήταν πολύ γρήγορο με πολύ λίγη προσπάθεια.
Για την ερώτηση του 1.000.000, η απάντηση είναι , "ναι, τα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται πλήρως"


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιουν 2017, 08:23 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 17:46
Δημοσιεύσεις: 15
Φύλο: Γυναίκα
Μηχανή: Monster 620
Λατρεμένο το γκρί κόκκινο,αλλά λόγω μπάτζετ θα πάω σε μεταχειρισμένο οπότε με βλέπω ή με λευκό ή με κόκκινο :))
Test Ride υπάρχει?Γιατί ψάχνοντας στη Ducati είχε μόνο το Multistrada.... :hibye:


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιουν 2017, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 13:25
Δημοσιεύσεις: 857
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Ξυριστική Braun
Jay_S έγραψε:
Πρόσφατα μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω test ride ένα 821, στον καινούργιο χρωματισμό για το 2017 γκρι ματ.
Πριν μπω στα τεχνοοδηγηκα να πω το εξής, είναι πολύ πιο όμορφο απο κοντά ειδικά σε αυτό το χρώμα.
Κράνος, γάντια, φερμουαρ, βάζω μπροστά και WOW τι απίστευτος ήχος είναι αυτός!
Η χροιά της εξάτμισης στο ρελαντί σε προϊδεάζει οτι ανεβαίνεις σε κανίβαλο.
Ξεκινώντας σε Urban mode εντός κίνησης, ο συμπλέκτης συνηθίζεται στα πρώτα 2-3 φανάρια
και η θέση οδήγησης μου φαίνεται λίγο πιο όρθια απ' οτι έχω συνηθήσει, δίνοντας πολύ καλή οπτική.
Παρότι το 821 έιναι λίγο πιο βαρύ στην ζυγαριά σε σχέση με το 2ν μου, περνάει πολύ ανάλαφρα ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα κουτιά.
To urban θα σε προστατέψει στα απότομα φρεναρίσματα χωρις να σε καθυστερεί στις μεσαίες επιταχύνσεις, φανάζομαι δε οτι θα είναι ιδανικό και για συνθήκες βροχής
Μόλις ανοίγει λόγο η διαδρομή επιλέγω το Sport mode.
Στην πρώτη ευκαιρια το γκάζι τερματίζει, το μοτερ δεν διστάζει πουθενα και το monster εκσφενδονίζεται.
Όντως μετά τις 5000 αρχίζει το πανηγύρι :innocent2:
Οταν η διαδρομή στενεύει και οι ευθείες μικραίνουν αν προσπαθήσεις να δεις πόση ροπή έχει στις μεσαίες ο τετραβαλβιδος, τότε διαπιστώνεις οτι το TCS σε αφήνει να παίξεις αλλά να μην ξεφύγεις.
Τα φρένα όσο και αν προσπάθησα δεν κατάφερα να τα ζορίζω αρκετά.
Οι αναρτήσεις είναι τόσο όσο, που δεν κουράζουν και σου μεταδίδουν αρκετή πληροφορία
Είναι σίγουρα πολύ διασκεδαστικό και γρήγορο, αλλα τα ηλεκτρονικά είναι εκεί για να σε προστατέψουν αν κάνεις κάποιον λάθος υπολογισμό.
Είμαι βέβαιος οτι εντός πίστας θα ήταν πολύ γρήγορο με πολύ λίγη προσπάθεια.
Για την ερώτηση του 1.000.000, η απάντηση είναι , "ναι, τα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται πλήρως"


Ωραίος Jay :hibye: :thumbsup:

Fun fact : Ο ήχος της εξάτμισης στο 821 ειναι πιο μπάσος και ελαφρώς πιο δυνατός απο αυτόν του 1200.
Η θέση οδήγησης, δε ξέρω, προτιμώ αυτή που εχει το δικο σου μοντέλο/σειρά αλλα και η μεταγενέστερη, στα καινούργια υδρόψυκτα, πήγαν οι τυποι να την κάνουν πιο "ξεκούραστη" aka όρθια με αποτέλεσμα να είσαι σαν σημαία οταν οδηγείς, ναι, φυσικα και μπορεις να σκύψεις και να σπάσεις και τους αγκώνες σου αλλα...το τρίγωνο αναβατη/οδήγησης δεν είναι "φυσικό" όπως ήταν στα προηγούμενα, κοινώς, η ολη θέση σώματος/οδήγησης στα προηγούμενα σου έβγαινε με φυσικό τρόπο και ηταν πιο ξεκούραστη λογω του οτι ηταν πιο σκυφτή (βλέπε: κατανομή βάρους/αντίσταση στον αέρα) ενω στα καινούργια πρέπει να το προσπαθήσεις για να το οδηγήσεις πιο σβέλτα ή οταν είσαι στην Εθνική π.χ.

Σχετικά τώρα με τη βροχή και "ηλεκτρονικά του Διαβόλου" : 3 φορές που με εχει πιάσει καταρρακτώδης βροχή και στην Εθνική αλλά και στην πόλη κατάλαβα το πόσο χρήσιμο ειναι το ΤC, ουτε σπινιαρίσματα στο κλείσιμο του γκαζιού, ουτε μπάντες στο άνοιγμα, και ενω στην πολη πας με χαμηλότερες ταχύτητες πάντα και εισαι γενικά πολύ προσεκτικός, σε ανοικτό δρόμο είναι πραγματικά Θεόσταλτο, μπορεί οι "πραγματικοί άνδρες®" να οδηγούν χωρίς ηλεκτρονικά αλλά...τα σπασμένα πλαστικά ή/και την νοσηλεία σου δεν θα την πληρώσουν αυτοί, στη τελική, οποιοδήποτε βοήθημα που σου δίνει περισσότερες πιθανότητες να μείνεις όρθιος είναι καλό.
Οπως είπες, μπορείς να τα απενεργοποιήσεις ολα πλήρως αλλά δεν πιστεύω πως ακομα και για καποιον πολύ έμπειρο, οταν διαπιστώσει το πόσο χρησιμα ειναι αυτά και οτι ενδεχομένως μπορει να του σώσουν ακομα και τη ζωή πως υπάρχει η πιθανότητα να τα βάλει στο off, στη τελική,
οι 3 χάρτες που έχει ειναι παραμετροποιησιμοι οπότε μπορείς να το φέρεις στα μέτρα σου.
Το sport mode στο δικο μου πχ εχει το ABS στο 2 (ελαφρώς πιο δυνατό φρενάρισμα) και το TC στο 2 για να μπορείς να ρίξεις και καμιά πλαγιολίσθηση αμα λάχει, win-win κατάσταση για ολους τους χρήστες/αναβάτες/ιδιοκτήτες.

Αντε, αναμένουμε review και απο το καινούργιο Supersport Jay :mrgreen:

@ Νοble: Eίπαμε κορίτσι, λευκο-κόκκινο θα πάρεις :wsmile:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιουν 2017, 14:24 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 17:46
Δημοσιεύσεις: 15
Φύλο: Γυναίκα
Μηχανή: Monster 620
Σ εμάς τα κορίτσια πάει το λευκό-κόκκινο? :whistling:
:glimpse: ducati=κόκκινο


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιουν 2017, 10:54 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2011, 22:33
Δημοσιεύσεις: 207
Τοποθεσία: Larissa
Μηχανή: Monster 620
Υπάρχει φαιρινγκ για το 821;


...στη βροχή υπάρχει φόβος να πάρει νερό το καντράν;ή το έχουν προσέξει;

και ένα τελευταίο....ουσιώδεις διαφορα σε μοντελο '14 με '17 υπαρχει;


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιουν 2017, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 13:25
Δημοσιεύσεις: 857
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Ξυριστική Braun
KamaDuca έγραψε:
Υπάρχει φαιρινγκ για το 821;


...στη βροχή υπάρχει φόβος να πάρει νερό το καντράν;ή το έχουν προσέξει;

και ένα τελευταίο....ουσιώδεις διαφορα σε μοντελο '14 με '17 υπαρχει;


Kama :

- bikini fairing μπορεις να αγοράσεις απο την Ducati (σαν αυτο που φοράει το Stripe και το 1200R) με το κόστος του να ανέρχεται στα 300€.
http://www.ducati.it/accessori/monster/ ... der%3Drate

- Νερο το δικό μου δεν έχει πάρει ποτέ και ουτε έχω διαβάσει κατι αντίστοιχο στα εξειδικευμένα forum.

- διαφορά καμία, του 2018 που θα βγει (κατα ενα 99.9%) θα έχει - στιλιστικά "μαζέματα" (μικρότερο σε διαστάσεις ντεπόζιτο και ουρά), διαφορετικό φανάρι και ίσως μικρότερο μεταξόνιο - σαν αυτές που επιδέχτηκε και το 1200 του '17.

:hibye:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Monster 821
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιουν 2017, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2011, 22:33
Δημοσιεύσεις: 207
Τοποθεσία: Larissa
Μηχανή: Monster 620
Τι 300 ευρώ για 10 εκατοστά πλαστικό... ντεμεκ κρίση
Εναλλακτική υπάρχει; Ίσα για να κόβει στα πολλά
...στη γριά 620 κάνει διαφορά
Αααα ρε Ducati τι μας κάνεις;
Στην Ιταλία έχει 10800 καινούργιο;;;;;;;;


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 19 Δημοσιεύσεις ] 




Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Monster


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης