μασκακι+τελικα+φιλτρο+φλας στο Ducati monster 620
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
μασκακι+τελικα+φιλτρο+φλας στο Ducati monster 620
Καλησπερα
Εχω ενα ντουκατι μονστερ 620 και θελω να βαλω φερινγκ θα με βοηθησει με τον αερα η θα ειναι μουφα.
Επισης εχω βαλει εξατμιση τερμινιονι και φιλτρο αερος κ/ν ποσσους ιππους θα παρω;αν ξερει καποιος;
Ευχαριστω
Εχω ενα ντουκατι μονστερ 620 και θελω να βαλω φερινγκ θα με βοηθησει με τον αερα η θα ειναι μουφα.
Επισης εχω βαλει εξατμιση τερμινιονι και φιλτρο αερος κ/ν ποσσους ιππους θα παρω;αν ξερει καποιος;
Ευχαριστω
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: fairing στο Ducati monster 620
Μασκακι σαν το δικο σου μαλλον εννοει ο φιλος
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: fairing στο Ducati monster 620
Ενα fairing μια μασκα μπροστα αν φυσαει χανει λιγο την σταθεροτητα του το μηχανακι και ηθελα να ρωτησω αν βαλω fairing μηπως σταματησει αυτο η ελλατωθει εσεις τι λετε;
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ 2011, 08:53
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Other: Mpampir Edition!
Re: fairing στο Ducati monster 620
kalhm;era,
και full street κουστούμι να του φορέσεις, πάλι στους πλευρικούς ανέμους θα έχεις πρόβλημα. Ο αέρας όταν φυσάει, ειδικά ο πλάγιος, έχει την τάση να μας πάει λίγο βάρκα γιαλό σε όλες τις μηχανές. άλλες βέβαια επηρεάζονται περισσότερο, άλλες λιγότερο, αλλά κανένα κουστουμάκι δεν μπορεί να το περιορίσει αυτό. Μάλιστα επειδή τείνει να μας "σπρώχνει", όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα, τόσο περισσότερο το καταλαβαίνουμε στον δρόμο. Προφανώς σε αυτή την περίπτωση το μασκάκι δεν βοηθάει καθόλου
αν όμως έκανα λάθος σε αυτό που κατάλαβα και εννοείς ότι όσο ανεβάζεις χιλιόμετρα (και ειδικά μετά τα 130) σε χτυπάει δυνατά ο αέρας απο μπροστά , με αποτέλεσμα να κρατιέσαι δυνατά απο το τιμόνι και να δημιουργείς προβλήματα σταθερότητας στο μηχανάκι, τότε ναι, με το μασκάκι θα δεις μια διαφορά. Στον δικό μου όγκο και τρόπο που καθόμουν στην μηχανή, με το μασκάκι φορεμένο μπορούσα να κινηθώ με + 20 με 30 χλμ περισσότερα για να έχω το ίδιο "χτύπημα" απο τον αέρα απο ότι αν δεν το είχα πάνω.
Αλλά επειδή για μια ποζεριά ζούμε, το είχα βγάλει ;)
και full street κουστούμι να του φορέσεις, πάλι στους πλευρικούς ανέμους θα έχεις πρόβλημα. Ο αέρας όταν φυσάει, ειδικά ο πλάγιος, έχει την τάση να μας πάει λίγο βάρκα γιαλό σε όλες τις μηχανές. άλλες βέβαια επηρεάζονται περισσότερο, άλλες λιγότερο, αλλά κανένα κουστουμάκι δεν μπορεί να το περιορίσει αυτό. Μάλιστα επειδή τείνει να μας "σπρώχνει", όσο μεγαλύτερη είναι η ταχύτητα, τόσο περισσότερο το καταλαβαίνουμε στον δρόμο. Προφανώς σε αυτή την περίπτωση το μασκάκι δεν βοηθάει καθόλου
αν όμως έκανα λάθος σε αυτό που κατάλαβα και εννοείς ότι όσο ανεβάζεις χιλιόμετρα (και ειδικά μετά τα 130) σε χτυπάει δυνατά ο αέρας απο μπροστά , με αποτέλεσμα να κρατιέσαι δυνατά απο το τιμόνι και να δημιουργείς προβλήματα σταθερότητας στο μηχανάκι, τότε ναι, με το μασκάκι θα δεις μια διαφορά. Στον δικό μου όγκο και τρόπο που καθόμουν στην μηχανή, με το μασκάκι φορεμένο μπορούσα να κινηθώ με + 20 με 30 χλμ περισσότερα για να έχω το ίδιο "χτύπημα" απο τον αέρα απο ότι αν δεν το είχα πάνω.
Αλλά επειδή για μια ποζεριά ζούμε, το είχα βγάλει ;)
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: fairing στο Ducati monster 620
Ευχαριστω παιδια για τις επισημανσεις σας φιλε μπαμπιρ ησουν κατατοπιστικος ετσι ειναι μαλλον θα βαλω ενα μασκακι
Θα ηθελα να σας ρωτησω και κατι αλλο με κ/ν φιλτρο και εξατμισεις τερμινιονι που θα βαλω ποσσο θα δωσει στο μηχανακι και ποσσους ιππους θα δωσει στο μονστερ αν ξερει καποιος;
Θα ηθελα να σας ρωτησω και κατι αλλο με κ/ν φιλτρο και εξατμισεις τερμινιονι που θα βαλω ποσσο θα δωσει στο μηχανακι και ποσσους ιππους θα δωσει στο μονστερ αν ξερει καποιος;
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ 2011, 08:53
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Other: Mpampir Edition!
Re: fairing στο Ducati monster 620
αν θες επιδόσεις και μόνο, μην τα βάλεις, τσάμπα έξοδα, χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα (κατά την άποψή μου φυσικά)
καταρχάς αν οι τέρμι είναι ολόσωμες θες και τον εγκέφαλο μαζί. Αν πάλι δεν θες να βάλεις τον DΡ εγκέφαλο πάνω, μπορείς να πας σε commander (παράλληλος) και να σηκώσεις χάρτη βάση δυναμομέτρησης ή αν βρεις κάποιον έτοιμο με τις δικές σου μόντες (πολύ κοινές, δεν νομίζω να χεις πρόβλημα) απο το ίντερνετ.
Γενικότερα για να καταλάβεις: αλλάζοντας αναπνοή και εξαγωγή , μπερδεύονται τα μείγματα αέρα βενζίνης στον κινητήρα με αποτελέσματα που εξαρτώνται απο τον μαμά χάρτη που φοράει ο εγκέφαλος της μηχανής σου. Αν το μείγμα γίνει πολύ φτωχό ή πολύ πλούσιο, μπορεί να έχεις απο αρρυθμίες στην λειτουργία, σκασίματα, μέχρι και καταστροφή (συνήθως απο πολύ φτωχό μείγμα) του κινητήρα.
Οπότε , για να σου απαντήσω λίγο άμεσα στην ερώτησή σου, αν αλλάξεις ότι θες και δεν πειράξεις μείγματα μπορεί να βρεθείς με τρύπες (πτώση ισχύος) σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών, ή ακόμα και συνολικά χειρότερη εικόνα του κινητήρα σου.
Επειδή οι μαμά εγκέφαλοι έχουν συγκεκριμένο χάρτη μέσα, ο οποίος είναι δύσκολο ή και αδύνατον να πειραχτεί (εκτός αν έχεις καμιά 1199R) μπαίνει ένας παράλληλος εγκέφαλος ο οποίος διορθώνει την κατάσταση. Τέτοιοι εγκέφαλοι είναι το commander, το wide band κτλ. Υπάρχουν φυσικά και "ανοιχτοί" εγκέφαλοι που μπορούν να προγραμματιστούν και να μπουν στην θέση του "μαμά" αλλά το κόστος τους είναι συνήθως απαγορευτικό σε σχέση με τους παράλληλους.
Τώρα, οι παράλληλοι για να προγραμματιστούν σωστά χρειάζεται ή να τους πάρεις ένα αξεσουάρ που λέγεται autotune (Για το commander) που είναι σε θέση να σου κάνει μικροδιορθώσεις real time στους χάρτες σου (που θα βρεις κοντά στις αλλαγές σου) εως ότου βρεις τον ιδανικό για σένα ή με καυσανάλυση και δυναμομέτρηση.
καταρχάς αν οι τέρμι είναι ολόσωμες θες και τον εγκέφαλο μαζί. Αν πάλι δεν θες να βάλεις τον DΡ εγκέφαλο πάνω, μπορείς να πας σε commander (παράλληλος) και να σηκώσεις χάρτη βάση δυναμομέτρησης ή αν βρεις κάποιον έτοιμο με τις δικές σου μόντες (πολύ κοινές, δεν νομίζω να χεις πρόβλημα) απο το ίντερνετ.
Γενικότερα για να καταλάβεις: αλλάζοντας αναπνοή και εξαγωγή , μπερδεύονται τα μείγματα αέρα βενζίνης στον κινητήρα με αποτελέσματα που εξαρτώνται απο τον μαμά χάρτη που φοράει ο εγκέφαλος της μηχανής σου. Αν το μείγμα γίνει πολύ φτωχό ή πολύ πλούσιο, μπορεί να έχεις απο αρρυθμίες στην λειτουργία, σκασίματα, μέχρι και καταστροφή (συνήθως απο πολύ φτωχό μείγμα) του κινητήρα.
Οπότε , για να σου απαντήσω λίγο άμεσα στην ερώτησή σου, αν αλλάξεις ότι θες και δεν πειράξεις μείγματα μπορεί να βρεθείς με τρύπες (πτώση ισχύος) σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών, ή ακόμα και συνολικά χειρότερη εικόνα του κινητήρα σου.
Επειδή οι μαμά εγκέφαλοι έχουν συγκεκριμένο χάρτη μέσα, ο οποίος είναι δύσκολο ή και αδύνατον να πειραχτεί (εκτός αν έχεις καμιά 1199R) μπαίνει ένας παράλληλος εγκέφαλος ο οποίος διορθώνει την κατάσταση. Τέτοιοι εγκέφαλοι είναι το commander, το wide band κτλ. Υπάρχουν φυσικά και "ανοιχτοί" εγκέφαλοι που μπορούν να προγραμματιστούν και να μπουν στην θέση του "μαμά" αλλά το κόστος τους είναι συνήθως απαγορευτικό σε σχέση με τους παράλληλους.
Τώρα, οι παράλληλοι για να προγραμματιστούν σωστά χρειάζεται ή να τους πάρεις ένα αξεσουάρ που λέγεται autotune (Για το commander) που είναι σε θέση να σου κάνει μικροδιορθώσεις real time στους χάρτες σου (που θα βρεις κοντά στις αλλαγές σου) εως ότου βρεις τον ιδανικό για σένα ή με καυσανάλυση και δυναμομέτρηση.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: fairing στο Ducati monster 620
φιλε mpampir, ή μπερδεμενα τα λες ή εμενα με μπερδευεις…
ναι, αν θελουμε να σεταρουμε σωστα ενα μοτερ (ακομα και μαμισιο να ειναι) πρεπει να γινει δουλεια με αισθητηρες λαμδα, δυναμομετρα, βολτες, δοκιμες, κτλ κτλ… αλλα ο φιλος ψαχνει πληροφοριες για το πρωτο βημα…
το 620 με τελικα+ανοιχτο φιλτροκουτι παιρνει τα πανω του (τιποτα το τρομερο αλλα το καταλαβαινει ο αναβατης) ακομα και χωρις εγκεφαλους σουπερ ντουπερ… του κανει μια ρυθμιση ο μαστορας για να ειναι πιο πλουσιο το μειγμα και για πρωτη φαση ειναι ΟΚ (+ τα τουλαχιστον 5 κιλα που γλυτωνει σε σχεση με τα μαμισια τελικα)
ακομα και ο μαμισιος εγκεφαλος flashαρεται και μπαινει ο,τι χαρτης θες χωρις να χρειαζεται να βαλεις power commander και λοιπους εγκεφαλους και παραεγκεφαλους!! μαλιστα μπορεις να το κανεις εσυ ο ιδιος αρκει να εχεις τα καταλληλα μεσα (http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=441" onclick="window.open(this.href);return false; )
ξαναλεω, για πρωτο βημα στο 620 μια χαρα ειναι αυτα… αργοτερα βλεπει τι μπορει να κανει
α! και κατι ακομα, το "wide band"… ειναι αισθητηρας λαμβδα (wideband lambda) και οχι καποιο προγραμμα/εγκεφαλος/κτλ κτλ
αν ψαξεις/ετε στο φορουμ τα εχουμε χιλιοαναλυσει ολα αυτα (για παραδειγμα http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =11&t=2979" onclick="window.open(this.href);return false;)
ορεξη να'χεις/χετε να διαβαζετε
ναι, αν θελουμε να σεταρουμε σωστα ενα μοτερ (ακομα και μαμισιο να ειναι) πρεπει να γινει δουλεια με αισθητηρες λαμδα, δυναμομετρα, βολτες, δοκιμες, κτλ κτλ… αλλα ο φιλος ψαχνει πληροφοριες για το πρωτο βημα…
το 620 με τελικα+ανοιχτο φιλτροκουτι παιρνει τα πανω του (τιποτα το τρομερο αλλα το καταλαβαινει ο αναβατης) ακομα και χωρις εγκεφαλους σουπερ ντουπερ… του κανει μια ρυθμιση ο μαστορας για να ειναι πιο πλουσιο το μειγμα και για πρωτη φαση ειναι ΟΚ (+ τα τουλαχιστον 5 κιλα που γλυτωνει σε σχεση με τα μαμισια τελικα)
ακομα και ο μαμισιος εγκεφαλος flashαρεται και μπαινει ο,τι χαρτης θες χωρις να χρειαζεται να βαλεις power commander και λοιπους εγκεφαλους και παραεγκεφαλους!! μαλιστα μπορεις να το κανεις εσυ ο ιδιος αρκει να εχεις τα καταλληλα μεσα (http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=441" onclick="window.open(this.href);return false; )
ξαναλεω, για πρωτο βημα στο 620 μια χαρα ειναι αυτα… αργοτερα βλεπει τι μπορει να κανει
α! και κατι ακομα, το "wide band"… ειναι αισθητηρας λαμβδα (wideband lambda) και οχι καποιο προγραμμα/εγκεφαλος/κτλ κτλ
αν ψαξεις/ετε στο φορουμ τα εχουμε χιλιοαναλυσει ολα αυτα (για παραδειγμα http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =11&t=2979" onclick="window.open(this.href);return false;)
ορεξη να'χεις/χετε να διαβαζετε
ENGAKATS caminando por la vida
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: fairing στο Ducati monster 620
φιλε και ολο το dp kit(dp ecu/ανοικτο φιλτροκουτι/εξατμισεις) να βαλεις δεν νομιζω να παρεις πανω απο 5-6 αλογα.Το μονο που θα κερδισεις ειναι ροπη σε ολο το φασμα που νομιζω οτι σε ενδιαφερει περισσοτερο μιας και αν ψαχνεις τα αλογα καλυτερα να αλλαξεις μοτορι
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: fairing στο Ducati monster 620
+1cronos έγραψε:φιλε και ολο το dp kit(dp ecu/ανοικτο φιλτροκουτι/εξατμισεις) να βαλεις δεν νομιζω να παρεις πανω απο 5-6 αλογα.Το μονο που θα κερδισεις ειναι ροπη σε ολο το φασμα που νομιζω οτι σε ενδιαφερει περισσοτερο μιας και αν ψαχνεις τα αλογα καλυτερα να αλλαξεις μοτορι
αλλα νταξει, στο 620 ο,τι και να βαλεις το νιωθεις αμεσα
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ 2011, 08:53
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Other: Mpampir Edition!
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
χεχε, δίκιο έχεις, κατα λάθος πόσταρα το προσχέδιο της απάντησης και τώρα λόγω παρέλευσης χρόνου (με πήρε απο το αυτί η κοπελιά για σούπερ μάρκετ) δεν μπορώ να κάνω έντιτ με το τελικό :ΡΡΡ πχ. για το κομάντερ, commander + wideband ήθελα να πώ (για να το συνδυάσω μετά με το autotune).
επειδή τώρα δεν μπορώ να το επεξεργαστώ με το τελικό κείμενο που έχω ετοιμάσει (δοκίμασα, τρώω χυλόπιτα), κάνε μια διαγραφή παρακαλώ :Ρ
επειδή τώρα δεν μπορώ να το επεξεργαστώ με το τελικό κείμενο που έχω ετοιμάσει (δοκίμασα, τρώω χυλόπιτα), κάνε μια διαγραφή παρακαλώ :Ρ
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
Καλησπερα παλικαρια ευχαριστω για τις πληροφοριες εμενα μου παν απο συνεργειο ducati να αλλαξουν την τροφοδοσια μειγματος και θα ναι ενταξει το μηχανακι μου ειπαν και για ρυθμιση εγκεφαλου αλλα ειναι πιο πολλα λεφτα ελπιζω με την ρυθμιση μειγματος μονο να μην εχει προβλημα το μηχανακι..
Ευχαριστω
Ευχαριστω
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
τη ρυθμιση εγκεφαλου μπορεις να την κανεις μονος σου με κοστος… 120-130 ευρω
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
μονος μου αφου δεν ξερω θα εκραγει το μηχανακι θα κανω ρυθμιση το ιντζεκτιον κι οταν εχω αβαντα λεφτα θα τον κοιταξω και τον εγκεφαλο
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
5-6 αλογα καλα ειναι ενταξει για ροπη παραπανω μια χαρα θα ναι αλλο μηχανακι δεν ψηνομαι αυτο γουσταρω απο μικρος που το χε στην γειτονια μου ενας δεκατια 90 ητανε τοτε το 600 πιτσιρικας δημοτικο ημουνα αυτο μου χτυπαγε στο ματι
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
αν διαβασεις το πρωτο μου ποστ πιο πανω θα βρεις ενα λινκ που λεμε για διαγνωστικο προγραμμα… και αργοτερα για το πώς μπορεις να flashαρεις τον εγκεφαλο…Aggelos747 έγραψε:μονος μου αφου δεν ξερω θα εκραγει το μηχανακι θα κανω ρυθμιση το ιντζεκτιον κι οταν εχω αβαντα λεφτα θα τον κοιταξω και τον εγκεφαλο
οταν τον flashαρεις εχεις δυο επιλογες: 1) βαζεις χαρτη "κονσερβα", για παραδειγμα αυτον που δινει η ducati performance για το 620 (τον εχω στο αρχειο μου ) 2) φαιρνεις τον χαρτη στα μετρα σου πειραζοντας ψεκασμο ή/και αναφλεξη στα σημεια που θες
εσυ λοιπον διαλεγεις την κουρτινα νουμερο 1 και απλως ζητας απ'το μαστορι σου να σου ρυθμισει το μειγμα (οπως κανει δηλαδη και τωρα μετα απο καθε σερβις)… θα ειναι σαν να φορας εγκεφαλο ducati performance...
δεν ειναι τιποτα δυσκολο, απλως θελει να κατσεις να διαβασεις λιγο αυτα που εχουμε γραψει
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
Φιλε ωραιος στειλε μου το αρχειο που λες αν μπορεις με αυτον τον χαρτη κονσερβα θα ναι καλη φαση
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
πρωτα ακολουθησε τα βηματα που εξηγουμε στο αλλο τοπικ, επικοινωνησε με τον γαλλο για να σου δωσει το writer για να flashαρεις την ηλεκτρονικη και μετα στο στελνωAggelos747 έγραψε:Φιλε ωραιος στειλε μου το αρχειο που λες αν μπορεις με αυτον τον χαρτη κονσερβα θα ναι καλη φαση
αν δεν γινουν πρωτα τα παραπανω δεν σε βοηθαει σε απολυτως τιποτα ο χαρτης
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
Ελα φιλε το κατεβασα το προγραμμα centurion λεγεται αλλα γινεται της πουτανας εκει μεσα μπορεις να με βοηθησεις λιγο πως δουλευει πως θα φορτωσω τους χαρτες της ducati monster 620 να τα φορτωσει.
Μπορεις να με βοηθησεις λιγο και τι καλωδιο θελει και που το συνδεω.
Ευχαριστω
Μπορεις να με βοηθησεις λιγο και τι καλωδιο θελει και που το συνδεω.
Ευχαριστω
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
το προγραμμα που εχουμε χρησιμοποιησει εμεις εδω ΔΕΝ λεγεται centurion…
για να μην ξαναγραφω πραγματα που εχουμε αναλυσει πολλες φορες, μπες στο τοπικ που εγραψα πιο πανω και θα βρεις ο,τι πληροφοριες χρειαζεσαι (και ακομα παραπανω)
για να μην ξαναγραφω πραγματα που εχουμε αναλυσει πολλες φορες, μπες στο τοπικ που εγραψα πιο πανω και θα βρεις ο,τι πληροφοριες χρειαζεσαι (και ακομα παραπανω)
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
κι εγω σε αυτο το topic το βρηκα πατησα vdsts στο google και μου βγαλε vdsts centurion και το κατεβασα κι εχει το ιδιο μενου με τις φωτογραφιες στο τοpic μονο που ειναι πολυ χασιμο εκει ρυθμιζεις ιντζεκτιον αερα βενζινες της ιεροδουλου γινεται βασικα θελω το map του μηχανακιου μου να το φορτωσω απευθειας πανω στην μηχανη στο google που το ψαχνα δεν υπαρχει βρηκα ενα link που εχει πολλα map μαλλον απο πολλες μηχανες και το κατεβασα αλλα ζηταει καποιο key για να ανοιξει τρεχα γυρευε..
Σορυ αν σε πριζω αλλα εχω ψηθει να φτιαξω το μηχανακι ξερεις πως ειναι..
Σορυ αν σε πριζω αλλα εχω ψηθει να φτιαξω το μηχανακι ξερεις πως ειναι..
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
http://www.technoresearch.com/downloads.html" onclick="window.open(this.href);return false;
να το link που το βρηκα και κατεβασα ολα αυτα που εχει
να το link που το βρηκα και κατεβασα ολα αυτα που εχει
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ 23 Αύγ 2013, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
Re: μασκακι+τελικα+φιλτρο στο Ducati monster 620
τωρα το βρηκα το vdsts τα καινουργια versions λεγονται centurion εχουν αλλαξει ονομα ετσι γραφει centurion(previously vdsts) οποτε κομπλε δεν κατεβασα οτι να ναι μαλλον..
- george kar
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ 2014, 14:56
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
- Other: Gillera runner VXR
Aftermarket φλας σε συνδιασμό με το carbon fairing του 695
Καλησπέρα σε όλους.Εχω ενα 695 και θέλω να του βάλω πιό μικρά φλας μπροστά για αισθητικούς λόγους.Ξέρω ότι η εγκατάσταση τους είναι απλή υπόθεση, αλλα με το carbon fairing υπάρχουν τα εξής προβλήματα.
Πρώτον, η μέσα βίδα του γνήσιου φλάς έχει ένα λάστιχο πάνω της στο οποίο ακουμπάει το fairing.
Ολα τα Aftermarket φλας που έχω βρεί, απο μέσα έχουν απλά ενα παξιμάδι με μιά ροδέλα.Αυτό σημαίνει ότι αν τα βάλω, το fairing θα κοπανάει πάνω στο παξιμάδι.
Δευτερον το fairing εξέχει απο τις άκρες πολύ, που σημαίνει ότι κοντά και μικρά φλασάκια θα κρύβονται.
Στον κατάλογο του ducati performance 2007 έπεσα σε μία εικόνα απο ένα S4 που του έχουν βάλει μικρά φλάς και κάτι σαν bracket που μετατοπίζει την θέση τους πιο κάτω. Εχει κάποιος εμπειρία απο αντίστοιχη μετατροπή?
Ευχαριστώ
Πρώτον, η μέσα βίδα του γνήσιου φλάς έχει ένα λάστιχο πάνω της στο οποίο ακουμπάει το fairing.
Ολα τα Aftermarket φλας που έχω βρεί, απο μέσα έχουν απλά ενα παξιμάδι με μιά ροδέλα.Αυτό σημαίνει ότι αν τα βάλω, το fairing θα κοπανάει πάνω στο παξιμάδι.
Δευτερον το fairing εξέχει απο τις άκρες πολύ, που σημαίνει ότι κοντά και μικρά φλασάκια θα κρύβονται.
Στον κατάλογο του ducati performance 2007 έπεσα σε μία εικόνα απο ένα S4 που του έχουν βάλει μικρά φλάς και κάτι σαν bracket που μετατοπίζει την θέση τους πιο κάτω. Εχει κάποιος εμπειρία απο αντίστοιχη μετατροπή?
Ευχαριστώ
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.