Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2014, 21:37
- Gender: Male
- Other: Monster 796
- Τοποθεσία: Κομοτηνη
Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Λοιπον φιλοι μου εχουμε και λεμε...
Ειμαι κατοχος ενος ducati monster 796 το οποιο αν θυμαστε μερικοι απο εδω μεσα πριν κανα χρονο σας ζηταγα συμβουλες για το τι να κανω με το πλαισιο που ειχα σπασει απο μια πτωση που ειχα, εε λοιπον το τερας φτιαχτικε κ περα απο το πλαισιο που αλλαχθηκε εγιναν κ καποιες αλλες αλλαγες οπως εξατμισεις κ 1-2 πραματακια ακομα..
Λοιπον οπως ηδη θα εχετε καταλαβει χρειαζομαι παλι τα φωτα σας..
Απο τοτε π εβαλα τις εξατμισεις το μηχανακι δούλευε με λιγο υψηλοτερο το ρελαντι (100-150 στροφες παραπανω) κ ειχε ελαχιστα σκασιματα.. τον τελευταίο καιρο (1+ χρονο απο τοτε που εβαλα τις εξατμισεις) τα σκασιματα υπαρχουν σε καθε κλεισιμο του γκαζιου κ το χειροτερο? Εχει καμια βδομαδα τωρα που το μοτορι δε κραταει ρελαντι και την τελευταια φορα που το πηρα για μια βολτα αρχισε να μου κανει κατι σαν σκασιματα απο το φιλτρο αερα, εντρομος γυρισα σφαιρα σπιτι πηρα τηλ τον μαστορα κ θα το παω να το δουμε σε κανα 10ημερο.. Ξερετε μηπως απο τι μπορει να προερχετε το προβλημα?
Να προσθεσω οτι δεν εχει αλλαχτει φιλτρο αερα κ εγκεφαλος ουτε εχει μπει καποιο προγραμμα μονο εξατμισεις (vance and hines cs one)..
Επισης η μπαταρια μου οταν ειναι να βαλω μπρος τη μηχανη ειναι στα 12,1 με 12,5 παντα , δε ξερω αν ειναι φυσιολογικο γιαυτο το αναφερω κ αυτο, μετα βεβαια ανεβαινει στο 13,9 14 που ειναι κ το φυσιολογικο...
Αυτα τα ολιγα
Συντομα θα υπάρξει κ φωτογραφικο υλικό
Ειμαι κατοχος ενος ducati monster 796 το οποιο αν θυμαστε μερικοι απο εδω μεσα πριν κανα χρονο σας ζηταγα συμβουλες για το τι να κανω με το πλαισιο που ειχα σπασει απο μια πτωση που ειχα, εε λοιπον το τερας φτιαχτικε κ περα απο το πλαισιο που αλλαχθηκε εγιναν κ καποιες αλλες αλλαγες οπως εξατμισεις κ 1-2 πραματακια ακομα..
Λοιπον οπως ηδη θα εχετε καταλαβει χρειαζομαι παλι τα φωτα σας..
Απο τοτε π εβαλα τις εξατμισεις το μηχανακι δούλευε με λιγο υψηλοτερο το ρελαντι (100-150 στροφες παραπανω) κ ειχε ελαχιστα σκασιματα.. τον τελευταίο καιρο (1+ χρονο απο τοτε που εβαλα τις εξατμισεις) τα σκασιματα υπαρχουν σε καθε κλεισιμο του γκαζιου κ το χειροτερο? Εχει καμια βδομαδα τωρα που το μοτορι δε κραταει ρελαντι και την τελευταια φορα που το πηρα για μια βολτα αρχισε να μου κανει κατι σαν σκασιματα απο το φιλτρο αερα, εντρομος γυρισα σφαιρα σπιτι πηρα τηλ τον μαστορα κ θα το παω να το δουμε σε κανα 10ημερο.. Ξερετε μηπως απο τι μπορει να προερχετε το προβλημα?
Να προσθεσω οτι δεν εχει αλλαχτει φιλτρο αερα κ εγκεφαλος ουτε εχει μπει καποιο προγραμμα μονο εξατμισεις (vance and hines cs one)..
Επισης η μπαταρια μου οταν ειναι να βαλω μπρος τη μηχανη ειναι στα 12,1 με 12,5 παντα , δε ξερω αν ειναι φυσιολογικο γιαυτο το αναφερω κ αυτο, μετα βεβαια ανεβαινει στο 13,9 14 που ειναι κ το φυσιολογικο...
Αυτα τα ολιγα
Συντομα θα υπάρξει κ φωτογραφικο υλικό
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2014, 21:37
- Gender: Male
- Other: Monster 796
- Τοποθεσία: Κομοτηνη
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Βαλβιδες οχι δεν εχω κοιταξει ρυθμισει ποτε..βεβαια μετα το πασχα παω για το σερβις των 24000 οποτε θα κοιταχτουν κ αυτες μαζι με ολα τα υπολοιπα..P.lagojohn έγραψε:Βαλβίδες έχεις κάνει ποτέ;
Το μαστορι για το οτι δε κραταει ρελαντι με ειπε οτι ισως να ειναι τπτ σκουπιδακια που εχει κρατησει απο κ@@λοκαυσιμα οποτε μαζι με το σερβις κ οτι αλλαχτει κ ελεγχθει θα γινει κ ενας καθαρισμος καθως κ μια καυσαναλυση μετα το σερβις για να δουμε τι παιζει με τα μιγματα κ αν θα χρειαστει να το δωσουμε λιγο φαι παραπανω που κ γιαυτο θα χρειαστω τα φωτα σας παλι
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2014, 21:37
- Gender: Male
- Other: Monster 796
- Τοποθεσία: Κομοτηνη
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Με φτιαξες τωρα φιλε μου.. πω πω αλλος ανθρωπος θα παω σημερα στον επιταφιο .. οποτε μετα το πασχα παω για ρυθμιση βαλβιδες κ σερβις κ ειμαι κομπλε!P.lagojohn έγραψε:Εαν το πας για βαλβίδες θα εξαφανιστούν όλα αυτά
Οπως καταλαβαινεις ειμαι ερωτευμενος με αυτο το παλιοπραμα κ δεν αντεχω οταν μου παθαίνει το παραμικρο..
Οσο για τις εξατμισεις χωρις καποιο προγραμμα τι εχεις να μου προτεινεις? Πρεπει να κοιταχτω σιγα σιγα για καμια μετατροπη η ειμαι καλα κ ετσι?
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Οι βαλβίδες πχ σε εμένα θέλουν κάθε 15000 , παίζει ρολο ο χειρισμός ...
Ανάλογα τον μάστορα μπορεί να σου αλλάξει τα μείγματα εκεί που πρέπει, αρκεί να έχει όρεξη
Ανάλογα τον μάστορα μπορεί να σου αλλάξει τα μείγματα εκεί που πρέπει, αρκεί να έχει όρεξη
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2014, 21:37
- Gender: Male
- Other: Monster 796
- Τοποθεσία: Κομοτηνη
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Και για να πειραξεις μιγματα χρειαζετε κατι τετοιο? https://www.revzilla.com/product_images ... s_zoom.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Εχω διαβασει τα παντα κ εχω σκαλωσει απειρα πανω σε θεματα π εχουν να κανουν με μιγματα κ αναπρογραμματισμο κ χαρτες κ ιστοριες... οποτε για να κτλβω, το να αλλαξω μιγματα ειναι σαν να κανω αναπρογραμματισμο της ecu?
Ισως να κουραζω αλλα με τρωνε ολα αυτα.
Εχω διαβασει τα παντα κ εχω σκαλωσει απειρα πανω σε θεματα π εχουν να κανουν με μιγματα κ αναπρογραμματισμο κ χαρτες κ ιστοριες... οποτε για να κτλβω, το να αλλαξω μιγματα ειναι σαν να κανω αναπρογραμματισμο της ecu?
Ισως να κουραζω αλλα με τρωνε ολα αυτα.
- desmios
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2012, 07:39
- Gender: Male
- Other: Beta, Moto Guzzi
- Τοποθεσία: Ελλάδα
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Το σωστό όταν αλλάζουμε εξάτμιση είναι να ρυθμίζουμε και το μίγμα αλλιώς χάνουμε σίγουρα σε απόδοση αντί να κερδίζουμε.
BAZAZ, power commander, rapid bike, και άλλα τέτοια θα σου λύσουν το πρόβλημα μίγματος.
BAZAZ, power commander, rapid bike, και άλλα τέτοια θα σου λύσουν το πρόβλημα μίγματος.
Ο καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2014, 21:37
- Gender: Male
- Other: Monster 796
- Τοποθεσία: Κομοτηνη
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Οποτε το κουστουμι θα παει κανα 300αρι + οτι θελησει ο μαστορας για τη ρυθμιση μετα ετσι?
- desmios
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2012, 07:39
- Gender: Male
- Other: Beta, Moto Guzzi
- Τοποθεσία: Ελλάδα
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Κάπου εκεί, αλλά ίσως να μη χρειαστεί κάποια ρύθμιση γιατί τα περισσότερα έχουν έτοιμους χάρτες αναλόγως του τι βάζεις, εξατμίσεις, φίλτρα κλπ.
Ο καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις.
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Βαλβίδες και καθάρισε και μία το φίλτρο αέρα....
58
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2014, 21:37
- Gender: Male
- Other: Monster 796
- Τοποθεσία: Κομοτηνη
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Ετσι θα γινει φιλε μου.. Απο βδομαδα παει για το μεγαλο σερβις οποτε θα γινουν ολα θα αλλαχτουν ολα κ ο θεος βοηθος.. απλα εγω περισσοτερο ανησυχουσα μην την προκαλεσε την ολη ζημια η ελευθερη εξατμιση κ αποσυγχρονισε την εκιου (η κατι τετοιο τελος παντων)Ritsman έγραψε:Βαλβίδες και καθάρισε και μία το φίλτρο αέρα....
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 193
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2016, 21:00
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: BMWR80GSVespaVM2,VB1
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Εγω πηρα απο το wrs.sm πακετο μαζι με τις εξατμισεις Jet Prime και φιλτρο...Σαββας έγραψε:Και για να πειραξεις μιγματα χρειαζετε κατι τετοιο? https://www.revzilla.com/product_images ... s_zoom.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Εχω διαβασει τα παντα κ εχω σκαλωσει απειρα πανω σε θεματα π εχουν να κανουν με μιγματα κ αναπρογραμματισμο κ χαρτες κ ιστοριες... οποτε για να κτλβω, το να αλλαξω μιγματα ειναι σαν να κανω αναπρογραμματισμο της ecu?
Ισως να κουραζω αλλα με τρωνε ολα αυτα.
Δες το Jet Prime, αλλιως για μενα Dynojet...
TO LIVE IS TO RIDE IS TO LIVE..[background=][/background]
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2014, 21:37
- Gender: Male
- Other: Monster 796
- Τοποθεσία: Κομοτηνη
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Εγω πηρα απο το wrs.sm πακετο μαζι με τις εξατμισεις Jet Prime και φιλτρο...
Δες το Jet Prime, αλλιως για μενα Dynojet...[/quote]
Το Jet Prime που πηρες ειχε χαρτη απο μονο του για τη μηχανη σου η το ανεβασες και για ρυθμιση και εδωσες κιαλλα εξτα?
Δες το Jet Prime, αλλιως για μενα Dynojet...[/quote]
Το Jet Prime που πηρες ειχε χαρτη απο μονο του για τη μηχανη σου η το ανεβασες και για ρυθμιση και εδωσες κιαλλα εξτα?
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Θα σου πρότεινα επίσης να κάνεις μια κουβέντα και με τα παιδιά εδώ: http://www.zen1one.com/el/index.asp
Ίσως να μην χρειαστεί να καταφύγεις σε αγορά extra ecu/παράλληλου και να σου επαναπρογραμματίσουν τον δικό σου (stock).
Ίσως να μην χρειαστεί να καταφύγεις σε αγορά extra ecu/παράλληλου και να σου επαναπρογραμματίσουν τον δικό σου (stock).
Reduce to the Max
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2014, 21:37
- Gender: Male
- Other: Monster 796
- Τοποθεσία: Κομοτηνη
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Θα τους στειλω ενα μνμα να δω τι θα μου πουν κ αυτοι... εκανα τις προαλλες καυσαναλυση κ με ειπε το μαστορι οτι εχω αρκετα φτωχο μίγμα και πιο συγκεκριμενα 15.7/1 ενω θα επρεπε να εχω καπου στο 13-13.5/1 γιαυτο βεβαια ευθυνονται τα τελικα που εχω.. μετα απο ψαξιμο εχω δει πως η bazzaz εχει ενα fuel controler το οποιο το δινει 350 ευρωπουλα και στην φωτο παρακατω φαινεται πως δινει κ χαρτες για να τους κατεβασεις κ να τους περασεις απευθειας.. η ερωτηση ειναι η εξης : παιρνοντας αυτο το μαραφετι το μονο π εχω να κανω ειναι να το βαλω πανω στη μηχανη να περασω κ τον χαρτι κ να κανω μια καυσαναλυση κ ολα καλα η θα χρειαστει και τπτ αλλο?
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Βάζοντας ένα τέτοιο παράλληλο με ένα έτοιμο χάρτη ίσως και να είσαι ΟΚ, σε γενικές γραμμές όμως καθώς κανένα μηχανάκι δεν είναι ακριβώς ίδιο.
Η καυσανάλυση το μόνο που θα σου πει είναι αν είναι φτωχό ή πλούσιο το μείγμα στο φάσμα που αναλύεται και το πιο απλό σε αυτή την περίπτωση είναι να ρυθμιστεί το offset του βασικού χάρτη τροφοδοσίας μέσω CO trimming.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα δουλεύει σωστά και σε όλο το φάσμα λειτουργίας (κάτι που μπορείς να το δεις μόνο σε δυναμόμετρο και με συνδεδεμένο το διαγνωστικό για την ανάλυση του AFR) οπότε θα πρέπει να φτιάξεις ένα σωστό χάρτη είτε στην piggyback ecu (βλ. bazzaz) είτε πάνω στην OEM μονάδα.
Άποψη μου: αν είναι να δώσεις τόσα λεφτά (και που ίσως να μην είναι μόνο αυτά) πήγαινε στους ειδικούς να σου φτιάξουν μια σωστή χαρτογράφηση πάνω στην OEM ecu.
Βέβαια καταλαβαίνεις ότι αν σκοπεύεις αργότερα να κάνεις κι άλλες βελτιώσεις στο μοτέρ θα χρειαστείς επαναχαρτογράφηση.
Η καυσανάλυση το μόνο που θα σου πει είναι αν είναι φτωχό ή πλούσιο το μείγμα στο φάσμα που αναλύεται και το πιο απλό σε αυτή την περίπτωση είναι να ρυθμιστεί το offset του βασικού χάρτη τροφοδοσίας μέσω CO trimming.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα δουλεύει σωστά και σε όλο το φάσμα λειτουργίας (κάτι που μπορείς να το δεις μόνο σε δυναμόμετρο και με συνδεδεμένο το διαγνωστικό για την ανάλυση του AFR) οπότε θα πρέπει να φτιάξεις ένα σωστό χάρτη είτε στην piggyback ecu (βλ. bazzaz) είτε πάνω στην OEM μονάδα.
Άποψη μου: αν είναι να δώσεις τόσα λεφτά (και που ίσως να μην είναι μόνο αυτά) πήγαινε στους ειδικούς να σου φτιάξουν μια σωστή χαρτογράφηση πάνω στην OEM ecu.
Βέβαια καταλαβαίνεις ότι αν σκοπεύεις αργότερα να κάνεις κι άλλες βελτιώσεις στο μοτέρ θα χρειαστείς επαναχαρτογράφηση.
Reduce to the Max
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ 11 Δεκ 2014, 21:37
- Gender: Male
- Other: Monster 796
- Τοποθεσία: Κομοτηνη
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Μπορεις να μου πεις λιγα πραγματα για το co trimming κ το offset που προανεφερες γτ δε κτλβα τπτ.. εμενα φιλε μου με ενδιαφερει να εχει το σωστο μιγμα σε ολο το φασμα των στροφων και οχι τοσο το tuning και τα αλογα.. ειδα καπου για ενα fatduc o2 manipulator το οποιο απ οτι κλτβα ρυθμιζει το μιγμα κοροιδευοντας τον μαμα εγκέφαλο αλλα διαβασα οτι για μονστερ 696 796 1100 δε κανει, και ρωτω υπαρχει κατι παρομοιο για το δικο μου?dimirex έγραψε:Βάζοντας ένα τέτοιο παράλληλο με ένα έτοιμο χάρτη ίσως και να είσαι ΟΚ, σε γενικές γραμμές όμως καθώς κανένα μηχανάκι δεν είναι ακριβώς ίδιο.
Η καυσανάλυση το μόνο που θα σου πει είναι αν είναι φτωχό ή πλούσιο το μείγμα στο φάσμα που αναλύεται και το πιο απλό σε αυτή την περίπτωση είναι να ρυθμιστεί το offset του βασικού χάρτη τροφοδοσίας μέσω CO trimming.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα δουλεύει σωστά και σε όλο το φάσμα λειτουργίας (κάτι που μπορείς να το δεις μόνο σε δυναμόμετρο και με συνδεδεμένο το διαγνωστικό για την ανάλυση του AFR) οπότε θα πρέπει να φτιάξεις ένα σωστό χάρτη είτε στην piggyback ecu (βλ. bazzaz) είτε πάνω στην OEM μονάδα.
Άποψη μου: αν είναι να δώσεις τόσα λεφτά (και που ίσως να μην είναι μόνο αυτά) πήγαινε στους ειδικούς να σου φτιάξουν μια σωστή χαρτογράφηση πάνω στην OEM ecu.
Βέβαια καταλαβαίνεις ότι αν σκοπεύεις αργότερα να κάνεις κι άλλες βελτιώσεις στο μοτέρ θα χρειαστείς επαναχαρτογράφηση.
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
CO trimming: λειτουργία που παρέχει το διαγνωστικό για να μπορείς να προσθέτεις ή να αφαιρείς καύσιμο στην διάρκεια της καυσανάλυσης ώστε να πετύχεις το επιθυμητό ποσοστό (βάσει euro ή επιθημητής λειτουργίας κινητήρα) εκπομπής μονοξειδίου του άνθρακα (CO).Σαββας έγραψε:Μπορεις να μου πεις λιγα πραγματα για το co trimming κ το offset που προανεφερες γτ δε κτλβα τπτ..
Offset (μετατόπιση): η τιμή που δίνεις στο CO trimming για να μεταβάλει/μετατοπίσει ολόκληρο τον (βασικό) χάρτη τροφοδοσίας θετικά (περισσότερο καύσιμο) ή αρνητικά (λιγότερο καύσιμο).
Αν υποθέσω ότι σωστό μείγμα εννοείς το 13-13.5/1 που αναφέρεις παραπάνω, αυτό είναι μια γενική παραδοχή για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το αν θα πάρεις άλογα ή όχι είναι αποτέλεσμα της βέλτιστης καύσης που μπορεί να κάνει ο κινητήρας σου.Σαββας έγραψε:εμενα φιλε μου με ενδιαφερει να εχει το σωστο μιγμα σε ολο το φασμα των στροφων και οχι τοσο το tuning και τα αλογα..
Στο παρακάτω AFR chart το μείγμα μεταβάλλεται ανάλογα με το φάσμα στο οποίο βρίσκεται (στροφές κινητήρα)... σε συνάρτηση επίσης του φορτίου (μοίρες ανοίγματος πεταλούδας στα σώματα τροφοδοσίας) που δέχεται ο κινητήρας την εκάστοτε στιγμή - την ανάφλεξη ακόμα δεν την έχουμε ακουμπήσει.
Το αποτέλεσμα στην ιπποδύναμη και ροπή θα μπορούσε να ήταν καλύτερο ή χειρότερο αν προσπαθούσε ο βελτιωτής να φέρει το μείγμα στην "ιδανική" τιμή παντού.
...δεν γνωρίζω.Σαββας έγραψε: ειδα καπου για ενα fatduc o2 manipulator το οποιο απ οτι κλτβα ρυθμιζει το μιγμα κοροιδευοντας τον μαμα εγκέφαλο αλλα διαβασα οτι για μονστερ 696 796 1100 δε κανει, και ρωτω υπαρχει κατι παρομοιο για το δικο μου?
Reduce to the Max
- Jay_S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:42
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: S2R reloaded
Re: Θεμα τερας 796 κ ορεξη για κουβεντα να εχετε..
Με μια γρήγορη ματια το fatduc κάνει οτι κάνει και το τριμαρισμα του εγκεφάλου, μετατοπίζει + ή - ολη την χαρτογραφιση.
Το power commander, και ολα αυτου του είδους, μπορούν να παρέμβουν σε συγκεκριμένα σημεία της της χαρτογράφησης πχ ανα 10% του ανοίγματος του γκαζιού.
Η επαναχαρτογράφηση του εργοστασιακου εγκεφάλου εχει την μεγαλύτερη ακρίβεια και τις ποιο πολλές παραμέτρους (αναφλεξη, φορτίο, στροφες, θεση πεταλουδας, θερμοκρασια) οπότε μπορεί να έχει και τα μεγαλύτερα οφέλη ΕΑΝ γίνει σωστά, εγκυμονεί πολλούς κινδύνους και δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας.
Τα σκασίματα που έχεις πολύ πιθανά σημαίνουν φτωχό μείγμα ή/και κατι ακομα.
Ανάλογα το τι είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις και το τι μάστορες υπάρχουν στην περιοχή σου διαλέγεις και παίρνεις
Το power commander, και ολα αυτου του είδους, μπορούν να παρέμβουν σε συγκεκριμένα σημεία της της χαρτογράφησης πχ ανα 10% του ανοίγματος του γκαζιού.
Η επαναχαρτογράφηση του εργοστασιακου εγκεφάλου εχει την μεγαλύτερη ακρίβεια και τις ποιο πολλές παραμέτρους (αναφλεξη, φορτίο, στροφες, θεση πεταλουδας, θερμοκρασια) οπότε μπορεί να έχει και τα μεγαλύτερα οφέλη ΕΑΝ γίνει σωστά, εγκυμονεί πολλούς κινδύνους και δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας.
Τα σκασίματα που έχεις πολύ πιθανά σημαίνουν φτωχό μείγμα ή/και κατι ακομα.
Ανάλογα το τι είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις και το τι μάστορες υπάρχουν στην περιοχή σου διαλέγεις και παίρνεις