Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Multistrada




 Σελίδα 1 από 1 [ 16 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 01:23 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 09:55
Δημοσιεύσεις: 37
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1200S
χαιρεται ...ποιος χαιρεται?! ελα ντε...

1200 PP 2014, καινουργιο αγορασμενο από μενα κ χαρούμενος για το παιχνιδι μου πηγα κ προσθεσα κ μερικα καλούδια στο μηχανακι

- 2η σωληνα εισαγωγης αερα στο φιλτροκουτι από την αριστερη μερια να τραβαει περισσοτερο αερα
- μονομπλοκ δαγκανες
- ducati performance φλασακια led
- rizoma βαση πινακιδας
- φιλτρο βελτιωτικο (ουτε θυμαμαι τι είναι)
- προγραμματακι απο το στικακι της ducati & ολοσωμη τερμινιονι τιτανιου ..τα πληρωσαμε τα χιλιαρικα μας κ μετα απο 21.000 (Αρκετα γρηγορα χιλιόμετρα) εκανε μπαμ κ ανοιξε σαν γαρυφαλλο το τελικο. εκανε ένα τεραστιο κρακ από τα πριτσινια μεχρι τα μισα του τελικου

φυσικα ειναι εκτος εγγυησης η εξατμιση, μαθαμε οτι καταργηθηκε το συγκεκριμενο ολοσωμο μοντελο κ βριζω γενικως...ξενερωσα με τη ζωη μου, αφησα την μηχανη στην ακρη 1.5+ χρονο τωρα λογω γενικου ξενερωματος με τους 2 τροχους κ τελος παντων αποφασισα να την βγαλω απο το γκαραζ παλι

πηγα σημερα στην racetec να φτιαξω ενα τελικο γιατι ειχα προχειρα μια μαμα εξατμιση πανω, το οποιο ηταν πιο κοντο απο το τερμι (λογω στανταρ διαστασεων αλουμινιου που εχουν τα παιδια) αλλα και μεγαλυτερης διαμετρου απο το τερμι + πιο μεγαλες τρυπες στο διατρητο εσωτερικο κομματι της σωληνας. αποτελεσμα απειρη φασαρια και εχασε αυτό το τράβηγμα της μαμα (όπως ηταν αναμενομενο) στις χαμηλομεσαιες. Επειδή μαλλον μεγαλώσαμε, θα επιστρεψω αυριο στα παιδια να βαλω τον σιγαστηρα που ξεχασα να παρω μαζι μου σημερα για να μειωθεί η φασαρια κ να αυξηθεί λιγακι το backpressure για το οφελιμο φασμα των χαμηλομεσαιων.

παιζει στην αγορα τιποτα σε remapping του μαμα εγκεφαλου χωρις χρηση PC μπας κ στρωσει λιγο η μηχανη? όταν ειχαμε ολοκληρωσει το συνολο αν θυμαμαι καλα ειχε βγαλει το μηχανακι 152 τροχο

επισης ηρθε η ωρα για το μεγαλο σερβις των 24.000. Θα το κανω νωρίτερα μιας κ η μηχανή ειχε μεινει ακινητη αρκετο καιρο κ θελω να είναι καθ όλα ετοιμη για χρηση παλι. Αν εχετε εμπειρια από το συγκεκριμενο σερβις πειτε μου λιγο τις αποψεις σας καθως κ σε πιο συνεργειο πηγατε κ αν εισασταν ευχαριστημενοι


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 07:54 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2012, 08:26
Δημοσιεύσεις: 279
Φύλο: Άντρας
φιλε μου καλως η κακως ετσι ειναι. ζητας αλογα παραπανω απο το μηχανακι, ηδη 1200ων κυβικων, το πας και ταπα, καποια πραγματα θα σου συμβουν αναποφευκτα. αυτα για μενα επρεπε να τα εχεις στο πισω μερος του μυαλου απο πριν ξεκινησεις διαδικασιες αναβαθμισης για να μη ξενερωσεις τελειως οχι τιποτ αλλο.

γενικα τα μηχανοκινητα, ειδικα τα πιεσμενα απο μαμα, μη περιμενεις οτι επειδη βγηκαν απο εργοστασιο και μετα εβαλες οφφισιαλ πραματα οτι θα σου βγαζει 152 τροχο οτι και να γινει. ουτε ιαπωνικα δε στα κανουν αυτα τα χατηρια.

συνεργεια θα διαβασεις με λιγο ψαξιμο 2-3 ειναι τα γνωστα αξιοπιστα, εγω το παω στο νταη, αλλα πανω απ ολα πρεπει να σου ταιριαξει και σενα το συνεργειο σαν ατομο και νοοτροπια.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 09:08 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 20:50
Δημοσιεύσεις: 2252
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Streetfighter 848
Δεν φταίει το πρόγραμμα ούτε το μοτέρ που άνοιξε η εξάτμιση.Σιγά το πουσάρισμα που έκανες στο μοτέρ.Η termignoni είναι γνωστή για την ποιότητα της.Τα μέταλλα που χρησιμοποιεί είναι λίγο καλύτερα από κουτάκι αναψυκτικού.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 09:55
Δημοσιεύσεις: 37
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1200S
fuzion έγραψε:
φιλε μου καλως η κακως ετσι ειναι. ζητας αλογα παραπανω απο το μηχανακι, ηδη 1200ων κυβικων, το πας και ταπα, καποια πραγματα θα σου συμβουν αναποφευκτα. αυτα για μενα επρεπε να τα εχεις στο πισω μερος του μυαλου απο πριν ξεκινησεις διαδικασιες αναβαθμισης για να μη ξενερωσεις τελειως οχι τιποτ αλλο.

γενικα τα μηχανοκινητα, ειδικα τα πιεσμενα απο μαμα, μη περιμενεις οτι επειδη βγηκαν απο εργοστασιο και μετα εβαλες οφφισιαλ πραματα οτι θα σου βγαζει 152 τροχο οτι και να γινει. ουτε ιαπωνικα δε στα κανουν αυτα τα χατηρια.

συνεργεια θα διαβασεις με λιγο ψαξιμο 2-3 ειναι τα γνωστα αξιοπιστα, εγω το παω στο νταη, αλλα πανω απ ολα πρεπει να σου ταιριαξει και σενα το συνεργειο σαν ατομο και νοοτροπια.


Καλημέρα φίλε μου. Όπως σωστά είπε Κ ο cronos το.προβλημα δεν είναι η αλλαγή μιας εξάτμισης...ένα φπε δεν είναι καν βελτίωση. Επειδή ημουν κ ειμαι σαν ιδιωτης χρόνια στη πιάτσα της βελτίωσης με οχήματα 4 Κ 2 τροχών με βελτιωσεις εως κ 100% της αρχικης ιπποδυναμης μπορώ με σιγουριά να σου πω ότι αυτό που έκανα στο μουλτι μονο βελτίωση δεν ειναι..

Απλά η ποιότητα της τερμι σε σχέση με μια ακραποβιτς η μια yoshimura είναι σαν τη ***** με τη βούρτσα κ επειδή δεν πληρώνεις βούρτσα...καταλαβαίνεις την σχετική αγανακτηση όπως όντων έλλειψη υποστήριξης στο προιον τους


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 20:50
Δημοσιεύσεις: 2252
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Streetfighter 848
Σε streetfighter η termi σε carbon κοστίζει 7-8 κατοστάρικα και σε acrapovic κοστίζει 1200-1300.Δεν είναι τυχαία η διαφορά στην τιμή.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 11:38 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2012, 08:26
Δημοσιεύσεις: 279
Φύλο: Άντρας
ιταλικο το μηχανακι ιταλικη η εξατμιση ολα αυτα ειναι και πιο ευπαθη λογω καταγωγης δε θα διαφωνησω :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 11:57 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 09:55
Δημοσιεύσεις: 37
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1200S
Συμφωνώ για την καταγωγή!! Η αλήθεια είναι οτι είχα βρει 1 μεταχειρισμενο σετακι της συλλεκτικής ακραποβιτς τότε Αλλά επειδή είχα κάνει κ επέκταση εγγύησης στη μηχανή ήθελα να βάλω τα "προβλεπομενα".

Τέλος πάντων.. πέρασα από zen1 Αλλά λείπει ο Δημήτρης να δω τι γίνεται με τον remapping του εγκεφάλου


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 15:10 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Δημοσιεύσεις: 925
Φύλο: Άντρας
Άλλη: esse due erre
fuzion έγραψε:
ιταλικο το μηχανακι ιταλικη η εξατμιση ολα αυτα ειναι και πιο ευπαθη λογω καταγωγης δε θα διαφωνησω :D

Ε, όχι και όλα ρε παιδιά...
Στο δικό μου φοράω τα τελευταία 8 χρόνια την ολοσωμη της Arrow την οποία μάλιστα την είχα πάρει μεταχειρισμένη και δεν με έχει προβληματίσει καθόλου!

Το πρόβλημα είναι καθαρά η ποιότητα της Termi.

_________________
Reduce to the Max


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 23:12
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 1000
Αν κατεληξες σε τελικο με ενα remapping εισαι οκ.Απλα μην σκασεις 500 ευρω για custom χαρτη με το racetec πανω και μετα αποφασισεις οτι δεν το γουσταρεις το τελικο για τον α,β λογο.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2018, 20:36 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 13:14
Δημοσιεύσεις: 177
Φύλο: Άντρας
Paladin έγραψε:

Απλά η ποιότητα της τερμι σε σχέση με μια ακραποβιτς η μια yoshimura είναι σαν τη ***** με τη βούρτσα κ επειδή δεν πληρώνεις βούρτσα...καταλαβαίνεις την σχετική αγανακτηση όπως όντων έλλειψη υποστήριξης στο προιον τους


Δεν είμαι σίγουρος κατα πόσο ισχύει γιατί το ίδιο πράγμα έπαθε και φίλος μου με τις akrapovic σε ktm 990.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2018, 01:36 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 09:55
Δημοσιεύσεις: 37
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1200S
wheelsdeal έγραψε:
Αν κατεληξες σε τελικο με ενα remapping εισαι οκ.Απλα μην σκασεις 500 ευρω για custom χαρτη με το racetec πανω και μετα αποφασισεις οτι δεν το γουσταρεις το τελικο για τον α,β λογο.


Σωστό σε βρίσκω. Σήμερα έβαλα τον σιγαστηρα στο racetec κ επιτέλους οδηγείς ανθρώπινα. Κακά τα ψέματα μπορεί το τελικό της τερμι να είχε πολύ κακή ποιότητα υλικών αλλα οι λαιμοι δείχνουν να κρατάνε καλά. Πάνω σε αυτούς έβαλα το faceted. Από εκεί κ πέρα όμως αντιστρέφονται τα πράγματα. Το τερμι σαν τελικό ήταν άψογα μελετημένο με.σωστο μήκος/διαμετρο/διάμετρο διατρητων οπων στο εσωτερικό. Φαλτσοκομμενο στο τέλος κ με μήκος τέτοιο ώστε να συνδιαζει ροή κ σωστά db ήχου....Αυτό τον πληρωνεις. Το racetec για την τιμή του ειναι τίμιο κ δείχνει ιδιαίτερα όμορφο Αλλά χάνει στο performance efficiency. Δεν έχω ψάξει κ δεν γνωρίζω αν βγάζει άλλη εταιρία τελικό για το μουλτι Αλλά ότι κ να'ναι θα πρέπει να παντρευτεί με τους τερμι λαιμούς. Δεν τονίζω ότι με ένα άλλο τελικό θα έχω κάτι περισσότερο από 1-2 αλογα που δεν έχουν σημασία

Δεν γνωρίζω κόστος για remmaping κ πιθανά οφέλη. Αυτό ήθελα να μάθω σήμερα Αλλά δεν τα κατάφερα . Το ζητούμενο δεν είναι τα αλογα σε αυτή τη μηχανή Αλλά το πως τα βγάζει στο φάσμα.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 09:55 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 10:21
Δημοσιεύσεις: 1157
Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Άλλη: RSVmilleR,eXC520sm,
Paladin έγραψε:
χαιρεται ...ποιος χαιρεται?! ελα ντε...

........ευχαριστημενοι


φιλε,τα καρμπον "μανικια" στα 2 κυλινδρα και μονοκυλινδρα σκανε οταν δε ειναι τα τελικα γεματα με ηχομονωτικο υλικο

και ως γνωστο,τα τελικα μετα απο καποια χλμ,καινε το υλικο αυτο και πρεπει να εχεις το νου σου να το αντικαταστησεις

στο προκειμενο τωρα,τα "μανικια"αντικαθισταντε με καινουργια αν βρεις ανταλλακτικο απο τον κατασκευαστη

αλλιως πας σε εξατμισα και σου φτιαχνει μανικι ινοχ και εχεις την τερμι με ινοχ μανικι και ησυχαζει η καφαλα σου

_________________
εξωκοινοβουλευτικος ντουκατιστας/αντικαθεστωτικος απριλιανος
Image

..............Эффект Бабочки ..............


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2018, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 20:50
Δημοσιεύσεις: 2252
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Streetfighter 848
17inchwheeler έγραψε:
φιλε,τα καρμπον "μανικια" στα 2 κυλινδρα και μονοκυλινδρα σκανε οταν δε ειναι τα τελικα γεματα με ηχομονωτικο υλικο

και ως γνωστο,τα τελικα μετα απο καποια χλμ,καινε το υλικο αυτο και πρεπει να εχεις το νου σου να το αντικαταστησεις


Paladin έγραψε:
- προγραμματακι απο το στικακι της ducati & ολοσωμη τερμινιονι τιτανιου ..τα πληρωσαμε τα χιλιαρικα μας κ μετα απο 21.000 (Αρκετα γρηγορα χιλιόμετρα) εκανε μπαμ κ ανοιξε σαν γαρυφαλλο το τελικο. εκανε ένα τεραστιο κρακ από τα πριτσινια μεχρι τα μισα του τελικου


Εσύ ο αποπάνου δεν βλέπεις ότι το κοπέλι φοράει τιτάνια? :mrgreen: :mrgreen:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Οκτ 2018, 10:18 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 10:21
Δημοσιεύσεις: 1157
Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Άλλη: RSVmilleR,eXC520sm,
cronos έγραψε:
Εσύ ο αποπάνου δεν βλέπεις ότι το κοπέλι φοράει τιτάνια? :mrgreen: :mrgreen:


οφου οφου ηντα'παθα ο κουζουλος :mrgreen:

γεγονος ειναι πως οταν καψει το ηχομονωτικο,καιει το καρμπον
το τιτανιο ομως,πριν σκιστει,λογικα απο την θερμοκρασια των καυσαεριων,μπλεδιζει εντονα στο σημειο που σκανε τα "θερμα"καυσαερια


Εικόνα

_________________
εξωκοινοβουλευτικος ντουκατιστας/αντικαθεστωτικος απριλιανος
Image

..............Эффект Бабочки ..............


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Οκτ 2018, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2012, 08:26
Δημοσιεύσεις: 279
Φύλο: Άντρας
σιγα σιγα θα ρθετε στα λεγομενα μου... περιμενω :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: @#$_(@#$ Termignioni
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Οκτ 2018, 11:21 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 09:55
Δημοσιεύσεις: 37
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1200S
το προβλημα ηταν οτι δεν μπλεδισε πουθενα...εσκασε στο πριτσινι στο τερμα (κοντα στην αποληξη) του τελικου και το πηρες κατα μηκος το σκησιμο ...τελος παντων..

ηθελα να πω τον πονο μου! ..εμαθα για το remapping απο κοντα απο τα παιδια που το κανουν. κονσερβα remapping και custom remapping...

λεω να προχωρισω με το custom remapping να δουμε τι γινεται


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 16 Δημοσιεύσεις ] 




Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Multistrada


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης