laziali21 έγραψε:
άμα συνεχίσει να τρωει πίτες στα μέγαρα, σαφώς!
Πήρε το 7αρι ο μικρός και είδε τη γλύκα μετά....
άλλο το τιμονάκι και τα 58 αλογάκια και άλλο η τιμονόπλακα τα 100 άλογα και το μπιμπελό που αν πέσει κάτω θα κάνουμε ληστεία να το επαναφέρουμε .....
Raf έγραψε:Aντρεα ολα καλα και οντως φοβερο βιντεο αλλα
Το να ανοιχτει το μοτερ για να κολλησουμε τις βασεις ειναι φυση αδυνατο.
Αν κολλησεις βεβαια κατ ευθειαν με δεμενο το μοτερ πανω στο μηχανακι ειναι ρισκο γιατι μπορει να παρεις το καρτερ στο χερι.
Το θεμα ειναι τι μπορουμε να κανουμε με το μοτερ δεμενο πανω
Να ρισκαρω;;;;
Λεω να δοκιμασω
Δε παίρνεις κανένα κάρτερ στο χέρι. Η κόλληση έχει μικρότερη θερμοκρασία τήξης από το αλουμίνιο. Απλά θα μαυρίσει ....τ(ρ)οπικά.... Αλλά αυτό διορθώνεται εύκολα
Οι μάστουροι είναι σαν τους γιατρούς. Είναι καλύτεροι για διάγνωση παρά για θεραπεία....
Αν πας στη λύση του HTS 2000 ρωτάμε και ποιός άλλος θέλει στικάκια να μοιραστούμε τα έξοδα. Εγώ πχ ξέμεινα από στικάκια και θέλω.
Anvas έγραψε:Οι μάστουροι είναι σαν τους γιατρούς. Είναι καλύτεροι για διάγνωση παρά για θεραπεία....
Αν πας στη λύση του HTS 2000 ρωτάμε και ποιός άλλος θέλει στικάκια να μοιραστούμε τα έξοδα. Εγώ πχ ξέμεινα από στικάκια και θέλω.
εγω ειχα περσει μουφες στο καρτερ!... μου τοις εφαγε,ξανα....αντεξαν μονο 2000χλμ .....ευτηχος δεν εχει κανει κρακ. τωρα την ακουμπαω στους τοιχους,σαν motocross!.. σκευτηκα ,πως εαν βγαλω την βαση του μαρσπιε, την φαω με την φρεζα 2 περηπου χιλιοστα πισω , στην μεγαλη τρυπα μου πιανει το πλαισιο, και τοις δυο κατω τρυπες που βιδωνει στα καρτερ, τοις φρεζαρω και τοις φερνω προσωπο , με την τρυπα του πλαισιου..απο πισω βαλω λαμαρινα 3 χιλ.ενησχημενη αλλα να μην βιδωνουν στα καρτερ ,αλλα να κραταει απο πανω, και να βαλω βιδα στη πισω ελευθερη βιδα στα καρτερ να δενει και απο εκει η λαμαρηνα !.. το σταν να το δεσω απο τοις δυο κατω τρυπες,χωρης να εχει σχεση μετα καρτερ.. οποτε ολλο το βαρος θα πεφτη επανω στην λαμαρηνα, και θα κοντραρει σο πλαισιο .!..... η γνωμη σας???
Tην σκεψη σου προχωρα την περπου την ιδια πατεντα που λες την κανουν αρκετοι.
Αυτο που σου ειπα ειναι αφου τελειωσεις με τις βιδες κλπ βγαλε το σταντ και πηγαινε το σε ενα μηχανουργειο να σου βαλει μια προεκταση 2-2,5 εκατοστα να μεγαλωσει λιγο για να στεκεται λιγο πιο ορθιο το μουλτακι.
Απλα με αυτο αποφορτιζεις αρκετα το σταντ απο το βαρος.
Raf έγραψε:Tην σκεψη σου προχωρα την περπου την ιδια πατεντα που λες την κανουν αρκετοι.
Αυτο που σου ειπα ειναι αφου τελειωσεις με τις βιδες κλπ βγαλε το σταντ και πηγαινε το σε ενα μηχανουργειο να σου βαλει μια προεκταση 2-2,5 εκατοστα να μεγαλωσει λιγο για να στεκεται λιγο πιο ορθιο το μουλτακι.
Απλα με αυτο αποφορτιζεις αρκετα το σταντ απο το βαρος.
ok! σε ευχαρηστω!!! δλδ. νομηζω πως θα ειναι καλητερο, να εβαζα ενα αλλο σταν. 2-2,5 ποντους μεγαλητερο! και εαν βρω αλουμινιο ακομα καλητερα!
ρε παιδια εχω το εξης θεμα. τις τελευταιες 3-4 μερες νομιζω οτι το μουλτι μου γερνει περισσοτερο απο οτι πριν οταν το εχω στο σταντ. βεβαια δεν ειμαι σιγουρος. παιζει να στραβωσε απο το βαρος γιατι στη δουλεια το βαζω σε κατηφορικο οδοστρωμα?μηπως την ακουσε περισσοτερο ετσι λογω αυξημενης κλισης? το κοιταξα απο κατω και ολα δειχνουν οκ. τι να πω. θα περασω αυριο μια απο φιλιππακη να μου πει γνωμη. το χιλιαρι που ειχα δεν εγερνε τοσο, αλλα τοτε βεβαια φοβομουν μην φυγει απο την αλλη...
Παιζει και να ειναι στη σφαιρα της φαντασιας μου...
Και εμένα τόσο γέρνει δεν ξέρω αμα είναι φυσιολογικό αλλά με αυτά που διάβασα εδώ μέσα άρχισα να τρεμω! Χαχαχ!
Σκέψου οτι το factory το εκανα πιρουετα πανω στο πλαινο σταντ για να την ξεπαρκαρω ... και τώρα το mixer το αφήνω στον τοίχο όπως είπε κάποιος πιο πανω! Χαχαχ! Έλεος! Τουριστικό μηχανάκι με προβληματικό σταντ...που βιδωνει στο κάρτερ! Χαχαχαχχ! έδωσε ρέστα ή Ducati!
Εαν κατσει καποιος πανω ενω εχεις σταντ ανοιχτο ειδικα ειναι λιγο επιφοβο.
Τωρα για να χεις το κεφαλι σου ησυχο η το μεγαλωνεις 2εκατοστα η φτιαχνεις ενα πλακακι απο μεσα σαν ενισχυση απο λαμαρινα,αυτο κανει κ ο φιλιππακης.
Το οτι το σταντ δενει επανω στο καρτερ ειναι αλλη μια αποδειξη του αγωνιστικου του χαρακτηρα, διοτι, τα αγωνιστικα δεν εχουν σταντ, αρα, ''που να το βαλουμε ρε παιδια;;; - να μωρε κει!''
KatsabatoR έγραψε:Το οτι το σταντ δενει επανω στο καρτερ ειναι αλλη μια αποδειξη του αγωνιστικου του χαρακτηρα, διοτι, τα αγωνιστικα δεν εχουν σταντ, αρα, ''που να το βαλουμε ρε παιδια;;; - να μωρε κει!''
Χαχαχα... Ετσι ακριβώς... Τωρα πλάκα πλάκα... Παίζει να την βρω κάτω; Ειμαι πολυ προσεκτικός και ουδέποτε ανεβαίνει κανεις οσο έχω σταντ.
Καλημερα. Παρασκευη πηγα για ιμαντες. Ο Φιλιππακης μου ειπε πως οντως γερνει παραπανω απο οσο πρεπει. Μου εφτιαξε το σταντ και τωρα ειναι οκ. Ουφ... ξεαγχωθηκα... καθε φορα που πηγαινα να την παρω απο το παρκινγκ φοβομουν μη την βρω κατω... Εντω μεταξυ και στα 3 τα multistrada που ειχα ως τωρα 620/1000/1100 το προβλημα παντα υπηρχε με το σταντ. Πιστευα πως στο 1100 το διορθωσαν οπως πχ το δεικτη βενζινης, αλλα μαλλον οχι...
drmdtsap έγραψε:Καλημερα. Παρασκευη πηγα για ιμαντες. Ο Φιλιππακης μου ειπε πως οντως γερνει παραπανω απο οσο πρεπει. Μου εφτιαξε το σταντ και τωρα ειναι οκ. Ουφ... ξεαγχωθηκα... καθε φορα που πηγαινα να την παρω απο το παρκινγκ φοβομουν μη την βρω κατω... Εντω μεταξυ και στα 3 τα multistrada που ειχα ως τωρα 620/1000/1100 το προβλημα παντα υπηρχε με το σταντ. Πιστευα πως στο 1100 το διορθωσαν οπως πχ το δεικτη βενζινης, αλλα μαλλον οχι...