Μultistrada 1200 vs.....

Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Xenokratis »

Ο κόσμος πάει διακοπές....εγώ γύρησα και περνάω τα ζεστά απογεύματα χαζευωντας.... :whistling:

Λοιπον....με λιγα λόγια...προ μηνός πηρα βόλτα ενα πενφέ xr1000 ενός φίλου!
Γκαζι-και γκάζι- και πολυ γκάζι...και ΓΚΑΑΑΖΙ!!
Ενιωθα να καβαλάω gsxr με καρατιμόνα. Το κακό ειναι οτι το traction control εμπαινε συνέχεια στους γεμάτους προσφυση δρόμους της συ-ΜΠΡΟτευουσας, παρότι επέτρεπε να παίξεις μεχρι ενος σημείου...
Σούζα-παντα- και ινδιανιλικι να φαν και οι κότες....
Αυτό που με εκανε να βρίζω τα δικύλινδρα (για λιγο ομως), ειναι οτι πεφτω σε κινηση με φανάρια...και εχω τρίτη στο κιβώτιο....ετοιμάζομαι να κατεβάσω και να αρχίσω τα πατιναρίσματα και ξαφνικά θυμάμαι οτι ειναι Ι-4...λέω κατσε...Ρε πστ μου...δεν εκανε κιχ....με 24 χλμ ρολαριστό με 3...σβέρκωνες το γκάζι και δεν σκορτσάριζε ουτε η αλυσίδα....το ίδιο τέστ με καμια 30-32 χλμ το έκανα με 4η και πάλι τα ίδια!

Το multi το οποιο ειχα οδηγησει πριν απο πολυ καιρό....με εκανε να χάσω τον υπνο μου και σιγουρα η δυναμη χαμηλά ειναι πιο ωμή σε σχέση με το πενφέ, που βεβαια....μεχρι να συνηθίσω οτι μετά τις 9 ξεκίναγε να ξυπνάει.....πέρασε κάμποση ώρα!!
Οκ...δεν θα το έπερνα ΠΟΤΕ....λογω κάλου στο κεφάλι...όμως ο ιδιοκτήτης του bmw...ειχε ανταλλάξει multi 1200s 2014 για το bmw και μάλιστα διπλάσια ικανοποιημένος απο το bmw που ενω δεν έχει τις "φρενάρες" του μουλτι- φρενάρει καλυτερα...και γενικά....οπως διαπίστωσα και απο Α-μοναχός μου...για οτιδήποτε το βεμβέ...απαιτεί την μισή ενεργεια απο τον αναβάτη σε σχέση με το μουλτι...
Α...επεισης σε ολα τα δυναμόμετρα οι Ιταλο-γερμανοι λενε ψεματα για 160 αλογα...καμια 130-132 το βγάζουν ολοι....

Γνώμες.....



https://www.youtube.com/watch?v=M02I6aspx4I" onclick="window.open(this.href);return false;
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
Nick_M3
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2012, 09:11
Gender: Male

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Nick_M3 »

Το XR γαζώνει

απο παιδιά που είχαν και τα 2 ( mts ) ακούω μόνο τα καλύτερα.

είναι μια απο τις επιλογές μου μιας και δεν έχω κάλο στο κεφάλι. :mrgreen:

Ανάμεσα στα 3 μηχανάκια που σκέφτομαι είναι το ένα. ( κανένα δεν είναι duc )

Απλά είναι ασχημο...πολύ !!!!!!
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Stelios62 »

Xenokratis έγραψε:Ο κόσμος πάει διακοπές....Οκ...δεν θα το έπερνα ΠΟΤΕ....λογω κάλου στο κεφάλι...όμως ο ιδιοκτήτης του bmw...ειχε ανταλλάξει multi 1200s 2014 για το bmw και μάλιστα διπλάσια ικανοποιημένος απο το bmw που ενω δεν έχει τις "φρενάρες" του μουλτι- φρενάρει καλυτερα...και γενικά....οπως διαπίστωσα και απο Α-μοναχός μου...βγάζουν ολοι....Γνώμες.....

.... και εγω βασικα για bmw πηγαινα να αγορασω καποτε οταν ξαφνικα σε ενα στενακι απεναντι απο τον Αγ. Ευθυμιο , της ενοριας μου ο ναος , ειδα ενα ducati 900 ss (το original) αραγμενο ..... τυχαιο? δεν μπορει....απο τοτε αλλαξοπιστησα ......! :innocent2:

Κλασανε οι japan με τα τοσο αποκλειστικα σημα κατατεθεν τετρακυλινδρα τους τοσα χρονια που βαρεθηκανε πλεον και τωρα βγηκε η bmw να κανει επιδειξη ...... στο utube βεβαιως , γιατι αλλου δεν .....! :zep:
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
desmios
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 588
Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2012, 07:39
Gender: Male
Other: Beta, Moto Guzzi
Τοποθεσία: Ελλάδα

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από desmios »

Προσωπικά μιλώντας, την αμεσότητα του γκαζιού και τη ωμή ροπάκλα του δικύλινδρου δεν το αλλάζω με κανένα τετρακύλινδρο.
Όσο αφορά το θέμα της ελαστικότητας, εννοείται ότι το τετρακύλινδρο δεν σκορτσάρει χαμηλά όπως ένα δικύλινδρο και φυσικά είναι και πολύ ελαστικότερο.

Πάντως πάνω σε αυτό, να πω ότι επειδή καβαλάω Ducati τα τελευταία 17 χρόνια, έχουν βελτιώσει πάρα - πάρα - πολύ το δούλεμά τους στις πολύ χαμηλές. Δηλ παλιά δεν μπορούσες να οδηγήσεις χωρίς χρήση του συμπλέκτη κάτω από τις 2000-2500 rpm ενώ τώρα πιάνω τον εαυτό μου να δουλεύει το 1200 με τις πιστονάρες του, ακόμα και με 1800 στροφές αδιαμαρτύρητα !!

Ρωτήστε όσους έχουν Ducati παραγωγής πριν του '93..
Ο καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις.
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από HackmaN »

Ελαστικό το Ι4... Φυσικά δεν σκορτάρει. Αφού περιμένοντας να ροπιάσει, φτάνεις ένα βήμα πριν τα γεράματα...
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Xenokratis »

Δε περιμένεις να ροπιάσει καθόλου....
Δε ξερω τι έχουνε κανει με το στρόφαλο του....Αλλα το πράμα φορτώνει σαν ηλεχτρικό....
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από HackmaN »

Αν δεν είναι V, δεν είναι μοτέρ! :mrgreen:
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
desmios
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 588
Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2012, 07:39
Gender: Male
Other: Beta, Moto Guzzi
Τοποθεσία: Ελλάδα

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από desmios »

HackmaN έγραψε:Αν δεν είναι V, δεν είναι μοτέρ! :mrgreen:
:thumbsup:

Δεν διαφωνώ καθόλου με το Ξενοκράτη ως προς τη δύναμη και το στροφάρισμα. Απλά θέλω να σας παρουσιάσω τη διαφορά στην αίσθηση. Δείτε τις προσαπτόμενες φωτό....
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Ο καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις.
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Xenokratis »

Eχω και σε βέ τουίν!!


https://www.youtube.com/watch?v=A1znLAAy1N4" onclick="window.open(this.href);return false;
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Ritsman »

Παιδια και αλλοι που εχουν καβαλησει το μπεμπε λενε οι περισσοτεροι το ιδιο πραγμα

πολυ δυναμη αλλα στα χαμηλα δεν σε "ξεσηκωνει"

φτεει φαινεται που εχουν ταυτησει ολοι την κατηγορια με λιγοτερους κυλινδρους ή γινεται αναποφευκτα η συγκριση με το GS
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Stelios62 »

Μια και μιλαμε για ροπες τρακτερωτες (τα γιαπωνεζικα εξαιρουνται λογω ιδεολογιας .... και καλα...! )
...... 10,5 κιλα στις 4750 στροφες ο .... γερο-ψυκτος L 1100
..... 13,9 κιλα στις 7500 το ..... σαπακι...... ο υδροψυκτος L 1200
...... 14,3 κιλα στις 6750 ο ... ΚΤΜας 1300αρης V και τελος
..... 11,4 κιλα στις 9250 ο XR ... και Χ four .... (και Χ turbo αμα χρειαστει ... !)
Σημερα παρατηρουσα σε ενα παρκαρισμενο bmw το μεγεθος του ψυγειο του και τρομαξα , ηταν κανονικο ... σαν απο φορτηγο χερσαιων μεταφορων , θα ορκιζομουν... ). :whistling:
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Costis
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2015, 20:24
Gender: Male

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Costis »

Χελόου. Ειμαι ο φιλος του Ξενοκρατη (κατι σαν το "κράτει"
στα καράβια) που του έδωσε για δοκιμη την πεμφε, μετα την ερωτηση ´στις μεσαιες πως παει?´

Ναι εδωσα το multi 1200s touring 2015 αγορασμενο 22000€ σε 12 μηνες και πηρα το πεμφέ των 19500 € με πολύ καλό ντηλ. Εκανα 15000 χλμ και ενιωσα σαν τον μ@λ@κ@ που τον παραμυθιαζει η γκομενα οτι ειναι η καλυτερη, η πιο κουνιστη., η πιό σεξουλιάρα, η πιο αξιολατρευτη. Μετα το στρωσιμο κατω απο 5000 στρ. Ειπα να δω τις εξωφρενικες μεσαιες, τις ωμες μεσαιες του μουλτι (αλλωστε γι αυτο τα χωσα). Ουπς εδω εχει τρυπα μεγαλυτερη απο του μετρό! Περιμενα 9 μηνες για να κατεβασω απντειτ στον ψεκασμο για να κανει κατι καλυτερο. Μην φανταστειτε φοβερη διαφορα. Μικρομ@λ@κιτσες εβγαζε οπως ολα τα ντουκατι αλλα δε βαριεσαι. Την δευτερη φορα που δοκιμασα το πεμφε εξ αρ για 2 ωρες πηρα την αποφαση να μην ξανακουμπησω τουκατι μεχρι η VAG να τους κανει ανθρωπους με λογο που να ισχυει. Και ακιοπιστους σαν VAG των 22000 €. Τα 22000€ τα δουλεψα, δεν τα βρηκα, δεν μου τα εδωσε ο μπαμπας, η γκομενα ή το λόττο. Τα θελω λοιπον σε γκαζι, σε αξιοπιστία, σε ευχαρίστηση, σε μεταπωλητικη αξια. Για ενα ωραιο ηχο, για να λεω οτι εχω ντουκα(τι) και για να πεταριζουν τα γκομενακια ε οχι ρε. Ντουκατίστι σημαινει κατανοηση και οχι κολλημα ρεεεεεε
Άβαταρ μέλους
mycolnago
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2133
Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Kreidler florett TM
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από mycolnago »

καλα ρε...
τα εχουμε ξαναπει...
δεν αμφισβητούμε τα άλλα μηχανάκια....εννοείται οτι υπαρχουν καλύτερα ,χειροτερα.....σημασία έχει να ευχαριστιέσαι........


απλα υπάρχει κατα την γνωμη μου κατι το οποίο εχω πεί επανειλημένως .......
η μοτο πρέπει να σχεδιάζεται με γνώμονα το τελικό βάρος .....αυτό μονο οι Ιταλοί το καταφέρνουν,γιατί το βάζουν πρωταρχικό στον σχεδιασμό τους.Και μετα ο σχεδιασμός αναρτησης , γεωμετρίας κλπ.
Οταν και οι Ιάπωνες εβαζαν αυτό (το βάρος) ως κριτήριο ...φτιάχνανε παπάδες,βλ.R1 1ης -3ης & GSX-R 1ης -5ης γενιάς.
Για τους Γερμανούς μόνο για γέλια είναι η κατάσταση...........δείτε βάρη.....
μετά ακολουθεί η Χάρλευ............
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Stelios62 »

.... εγω εχω μια απορια ..... :whatnow:
Ειδικα η ΒΜW , ρωτησε τους γιαπωνεζους για να φτιαξει εναν πολιτισμενο I4 κινητηρα , αξιοπιστο , με ροπη χαμηλα και δυναμη ψηλα ........ ή ετσι αυθαιρετα ενα πρωι , απο το τιποτα , πηρε την πρωτοβουλια μονη της και προχωρησε ?
΄Η τους ρωτησε επανειλλημενως αλλα αυτοι πανω στο αχγος τους να φτιαξουν κινητηρες με πνευματικες βαλβιδες - για να μην τους περνανε τα ducati σαν σταματημενους - δεν της δωσανε καθολου σημασια? ......! :getout2:
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Xenokratis »

Stelios62 έγραψε:.... εγω εχω μια απορια ..... :whatnow:
Ειδικα η ΒΜW , ρωτησε τους γιαπωνεζους για να φτιαξει εναν πολιτισμενο I4 κινητηρα , αξιοπιστο , με ροπη χαμηλα και δυναμη ψηλα ........ ή ετσι αυθαιρετα ενα πρωι , απο το τιποτα , πηρε την πρωτοβουλια μονη της και προχωρησε ?
΄Η τους ρωτησε επανειλλημενως αλλα αυτοι πανω στο αχγος τους να φτιαξουν κινητηρες με πνευματικες βαλβιδες - για να μην τους περνανε τα ducati σαν σταματημενους - δεν της δωσανε καθολου σημασια? ......! :getout2:

Στελιο....καπου σε κατι φορα...ειχα διαβάσει (και σε μοτοπεριοδικα) οτι το μοτερ του s1000rr ειναι απο gsxr....οσο τοψαξα...δεν βρηκα κατι που ν α το πιστοποιει...ΟΥΤΕ να το διαψευδει...το θεμα ειναι....

Η ΒΕΜΒΕ...δεν ειναι ducati και απο 4κυλινδρους πολυστροφους...και εμπειρια...και τεχνογνωσια εχει...
Δεν ειναι και αλλωστε η πρωτη φορα που φορεσε 4ποτ σε μηχανακι...

@Costis, ο λογος που εδωσες το ντουκο ηταν η ξενερα που δεν εβγαζες ακρη...και απλα το bmw_δακι ειναι σουζα χωρις κιχ σε οτι του κανεις-πεις...οποτε εκλεψε και την παρασταση....
Οσο γερνάμε θεμε να μη "ζοριζομαστε" οποτε ενα μηχανακι που δε σε ζοριζει (απτο να το βαλεις μπροστα) μεχρι και την παραμικρη ενεργεια...σιγουρα κερδιζει σε χρηστικοτητα, ειδικα αμα το καβαλας καθε μερα! Τωρα σε καμια 2ετια 3ετια που θα παρει δρομο το φαβε γκρουπ και ξαναβγουνε τα ντουκατια παλι Ιταλικα...."ΟΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΥΛΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ"


Tη κλωτσά που σου χώνει ο v2 δε στην ριχνει το 4κυλιντρο....αλλα....ειπαμε...περι ορεξεως....
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Stelios62 »

Xenokratis έγραψε: ......Η ΒΕΜΒΕ...δεν ειναι ducati και απο 4κυλινδρους πολυστροφους...και εμπειρια...και τεχνογνωσια εχει...
Δεν ειναι και αλλωστε η πρωτη φορα που φορεσε 4ποτ σε μηχανακι...
... για δωσε ινφο τεχνογνωσιας και εμπειριας 4κυλ πολυστροφου bmw .... μην πεις κανενα Κ .... γιατι θα φας παπουτσι ασφαλειας .....! :cool:
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Costis
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2015, 20:24
Gender: Male

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Costis »

mycolnago έγραψε:καλα ρε...
τα εχουμε ξαναπει...
δεν αμφισβητούμε τα άλλα μηχανάκια....εννοείται οτι υπαρχουν καλύτερα ,χειροτερα.....σημασία έχει να ευχαριστιέσαι........


απλα υπάρχει κατα την γνωμη μου κατι το οποίο εχω πεί επανειλημένως .......
η μοτο πρέπει να σχεδιάζεται με γνώμονα το τελικό βάρος .....αυτό μονο οι Ιταλοί το καταφέρνουν,γιατί το βάζουν πρωταρχικό στον σχεδιασμό τους.Και μετα ο σχεδιασμός αναρτησης , γεωμετρίας κλπ.
Οταν και οι Ιάπωνες εβαζαν αυτό (το βάρος) ως κριτήριο ...φτιάχνανε παπάδες,βλ.R1 1ης -3ης & GSX-R 1ης -5ης γενιάς.
Για τους Γερμανούς μόνο για γέλια είναι η κατάσταση...........δείτε βάρη.....
μετά ακολουθεί η Χάρλευ............

στην πλάστιγγα του γειτονα στη δουλειά έδειξε 247 για το μουλτι μου, και 239 για το xr. Γεμάτα και τα δυό. Η Μπέμπα έχει ελαφρύτερη αισθηση λογω συγκέντρωσης βαρών κοντά στο γεωμετρικό κέντρο. Το μουλτι έχει το τεπόζιτο να αγκαλιάζει τις μπουκάλες προς τα μπροστά, και το ψυγείο λαδιού στα 'ρουθούνια', όπως και το υπέροχο μεν, μολύβι δε μονόμπραστο που φθσικά είναι μισό μέτρο από το ΚΒ. Τα πραγματικά 8 κιλά διαφοράς δείχνουν πολύ περισσότερα στο δρόμο.
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Stelios62 »

Χωρις πλακα τωρα ... οσο η ΄αγορα΄θα πιεζει για μηχανακια τυπου ......'αυτοκινητου' ( πχ key-smart , ηλεκτρονικα ελεγχομενες αναρτησεις κ.λ.π ....) στα εκτος σχεδιαστικης τους φιλοσοφιας μοντελα (μηχανη ψευδο΄ON-OFF΄ με ταξιδιαρικη βλεψη κυριως με ..... αυξημενο βαρος ,΄πουσαρισμενο΄ μοτερ ...... χωρις κεντρικο σταντ δε ....) τοσο ο πελατης θα πληρωνει επιπροσθετα την ματαιοδοξια της φαινομενικης υπεροχης του.....!
..... και αλλο τοσο οι γιαπωνεζοι θα συνεχιζουν να πουλανε σαν τυροπιτες τα φιλοτιμα αναιμικα 'ον-οφφοειδης' τους ....στους ασχετους ......! :mrgreen:
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
tesla
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4024
Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Gender: Male
Other: honda rc166
Τοποθεσία: Atlantis

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από tesla »

Stelios62 έγραψε:
... για δωσε ινφο τεχνογνωσιας και εμπειριας 4κυλ πολυστροφου bmw .... μην πεις κανενα Κ .... γιατι θα φας παπουτσι ασφαλειας .....! :cool:
https://www.youtube.com/watch?v=W7yy23F9aJA" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=4JIXPqgwQHk" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=ct8wUxIErew" onclick="window.open(this.href);return false;

κατι ξερουν απο μοτερακια τα παιδια :tooth2:
opanos
Άβαταρ μέλους
Xenokratis
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2391
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Gender: Male
Bike: 996
Other: Hypermotard 796
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Xenokratis »

Πρέπει να ξανακαβαλήσω Multi (το σωστό...το μονόμπουζο) για να μπορέσω να απαντησω στο θεμα αισθησης και βάρους.....πάει καιρός!! :whistling: ... Το βεμβέ....οντως εχει αίσθηση πεταλούδιτσας στους αγροί!!

Τεσπα....Στελιο?? Αστο "brick" που φοραγε μοτερ απο ε21 315....
Συστεγαζονται στο ιδιο μεγαρο τα μοτοσακα και τα αυτοκουνητα....λες να μην περνάει ο ένας απο τον αλλον? ΑΝ η bmw δεν εχει στα μοτέρια τεχνογνωσια....και χρονια εμπειριας...ποια μοτοσυκλετιστικη εταιρεια εχει το ευρος της bmw....
Δεν εξυμνω τους ελικες...αλλα θεωρω οτι καποια πραγματα...μας αρεσει η οχι...ειναι η αληθεια!!
:whistling: :whistling: οχι?
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....
Άβαταρ μέλους
olospaei
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 17:18
Gender: Male
Other: Ελένη
Τοποθεσία: ΚολωYES
Επικοινωνία:

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από olospaei »

Stelios62 έγραψε: φιλοτιμα αναιμικα 'ον-οφφοειδης' τους ....στους ασχετους ......! :mrgreen:
Εν ολίγοις όποιος επιλέγει ενα φιλότιμο αξιόπιστο μηχανάκι, είναι άμεσα άσχετος και το μηχανάκι εκ των πραγμάτων αναιμικό?

Τεκμηρίωσέ μου το ''άσχετος'' και το ''αναιμικό μηχανάκι''
Dis isn't ballroom dancing dis is racing no??? Si... Luca Cadalora Japan GP 1997

-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
Άβαταρ μέλους
olospaei
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 17:18
Gender: Male
Other: Ελένη
Τοποθεσία: ΚολωYES
Επικοινωνία:

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από olospaei »

Xenokratis έγραψε: ... θεωρω οτι καποια πραγματα...μας αρεσει η οχι...ειναι η αληθεια!!
:whistling: :whistling: οχι?
:bowall: :bowall: :bowall: :bowall: :bowall: :bowall:

Το φωνάζω τόσο καιρό και με έχουν αποκαλέσει και fanboy......Ας σταματήσουμε να κρυβόμαστε πίσω απ το δάχτυλό μας.
Dis isn't ballroom dancing dis is racing no??? Si... Luca Cadalora Japan GP 1997

-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Stelios62 »

olospaei έγραψε: .....Εν ολίγοις όποιος επιλέγει ενα φιλότιμο αξιόπιστο μηχανάκι, είναι άμεσα άσχετος και το μηχανάκι εκ των πραγμάτων αναιμικό?......Τεκμηρίωσέ μου το ''άσχετος'' και το ''αναιμικό μηχανάκι''


.... αυτο ακριβως εννοω φιλε μου μονο που ξεχασα αν βαλω τα " " .... πανω απο τις λεξεις ασχετος και αναιμικος....Οτι και σχετικοι ειναι οι αγοραστες , ξερουν τι ζητανε , αλλα και οι κατασκευαστες ..... φανταζεσαι εναν κινητηρα gsxr πανω στο Varadero .....! :thumbsup:
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
markous
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
Gender: Male
Bike: 999
Other: το Τέρας

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από markous »

τι σημασια εχει πιο ειναι πιο καλο πιο γρηγορο η πιο ελαφρυ...?
σημασια εχει τι καυ λωνει τον καθενα....τι βλεπεις και γουσταρεις να καβαλησεις....ειναι
πολυ απλα τα πραγματα πιστευω.. :hibye:
joe strummer- the future is unwritten

καλο ταξιδι φιλε.........

member of pastitsada racing team
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: Μultistrada 1200 vs.....

Δημοσίευση από Stelios62 »

Xenokratis έγραψε:......Συστεγαζονται στο ιδιο μεγαρο τα μοτοσακα και τα αυτοκουνητα....λες να μην περνάει ο ένας απο τον αλλον? ΑΝ η bmw δεν εχει στα μοτέρια τεχνογνωσια....και χρονια εμπειριας...ποια μοτοσυκλετιστικη εταιρεια εχει το ευρος της bmw.......

.... εδω περιμενα να καταληξεις οπως και οι περισσοτεροι .... εχετε μπερδεψει τα δερματινα σαλονια με τα φωτιζομενα ηλιο-σκιαδια ..... με την αποδοση και ποιοτητα αποκλειστικα των μοτερ .....!
...... για πες μου τον δυνατοτερο ατμοσφαιρικο κινητηρα στα 2.000 cc (ή στα 1.600 cc ) .... καθημερινης χρησης ασπαστο .... και τι προσπαθειες κατεβαλε η bmw μηπως και τον φτασει ονομαστικα τουλαχιστον στην ιπποδυναμη...γιατι ειχε γινει και ρεζιλι στην αγορα λεγοντας οτι εβγαζε το δυνατοτερο μοτερ ..... καλα απο αξιοπιστια ..... το βραβειο του ανοικτου καπω , ολοι το ξερουν .....για τα ευρωπαικα .....! :mrgreen:

.... Οσο για τα μεγαλα κυβικα εκεινα τα ΝSX , Ζ .... και κατι αλλους πρασινους γιαπωνεζικους δρακους ..... εγω δεν ασχολουμαι σας το δηλωνω .... τα φοβαμαι .....!
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Απάντηση