ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
drmdtsap
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Τετ 03 Μαρ 2010, 10:26
Gender: Male
Bike: 851

ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από drmdtsap »

καλημερα και καλη χρονια να εχουμε, με υγεια πανω απ ολα. επειδη πλησιαζει ο καιρος για αλυσιδογραναζα και θα τα φερω απεξω εχω μια απορια. το πισω γραναζι ειναι type 525 7mm, αλλα βρισκω με διαφορετικο αριθμο αριθμο δοντιων. αυτο τι σημαινει αν πχ βαλω με 45 ή 42 ή 38 δοντια? ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
jimkapa
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 13:21
Gender: Male
Bike: 999
Τοποθεσία: Kastoria
Επικοινωνία:

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από jimkapa »

Καλή χρονιά.

Αυτό σημαίνει οτι κονταίνει εάν προσθέσεις δόντια ή μακραίνει εάν αφαιρέσεις δόντια αντίστοιχα το βήμα.

Πρακτικά: Κόντεμα=αύξηση επιτάχυνσης και άνοδος στροφών πιό γρήγορα,λιγότερο σκορτσάρισμα και περισσότερες στροφές στα ίδια χιλιόμετρα..
Δημήτρης Κ.

Ο πάγος είναι πολιτισμός...
Άβαταρ μέλους
drmdtsap
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Τετ 03 Μαρ 2010, 10:26
Gender: Male
Bike: 851

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από drmdtsap »

jimkapa έγραψε:Καλή χρονιά.

Αυτό σημαίνει οτι κονταίνει εάν προσθέσεις δόντια ή μακραίνει εάν αφαιρέσεις δόντια αντίστοιχα το βήμα.

Πρακτικά: Κόντεμα=αύξηση επιτάχυνσης και άνοδος στροφών πιό γρήγορα,λιγότερο σκορτσάρισμα και περισσότερες στροφές στα ίδια χιλιόμετρα..
Σε ευχαριστώ πολύ. Καλή χρόνια κ πάλι!
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από touloumpas »

drmdtsap έγραψε:καλημερα και καλη χρονια να εχουμε, με υγεια πανω απ ολα. επειδη πλησιαζει ο καιρος για αλυσιδογραναζα και θα τα φερω απεξω εχω μια απορια. το πισω γραναζι ειναι type 525 7mm, αλλα βρισκω με διαφορετικο αριθμο αριθμο δοντιων. αυτο τι σημαινει αν πχ βαλω με 45 ή 42 ή 38 δοντια? ευχαριστω.
To μαμά που φοράς είναι 42 δόντια. Αν θέλεις να το κοντύνεις θέλει προσοχή γιατί πχ το 45 πίσω έρχεται ποοοολυ κοντα στο μονόμπρατσο, τα δόντια είναι σε απόσταση αναπνοής από το ψαλίδι. Καλύτερα να ακολουθήσεις τη δοκιμασμένη και προτεινόμενη λύση με τα 14 από 15 δόντια μπροστα.

Δε θα έχεις κανενα απολύτως πρόβλημα.
Γιώργος.
Άβαταρ μέλους
drmdtsap
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Τετ 03 Μαρ 2010, 10:26
Gender: Male
Bike: 851

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από drmdtsap »

touloumpas έγραψε: To μαμά που φοράς είναι 42 δόντια. Αν θέλεις να το κοντύνεις θέλει προσοχή γιατί πχ το 45 πίσω έρχεται ποοοολυ κοντα στο μονόμπρατσο, τα δόντια είναι σε απόσταση αναπνοής από το ψαλίδι. Καλύτερα να ακολουθήσεις τη δοκιμασμένη και προτεινόμενη λύση με τα 14 από 15 δόντια μπροστα.

Δε θα έχεις κανενα απολύτως πρόβλημα.
Άρα 42 δόντια στο πίσω γρανάζι και 14 στο μπροστά και είμαι σούπερ... σε ευχαριστώ πολύ για την καίρια διευκρίνιση. Καλή χρόνια με υγεία!
mk5gt
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2011, 17:19
Gender: Male
Other: gilera nexus 500

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από mk5gt »

Με το 14αρι γραναζι πρεπει να αλλαχθει και η αλυσιδα η οχι?
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από touloumpas »

mk5gt έγραψε:Με το 14αρι γραναζι πρεπει να αλλαχθει και η αλυσιδα η οχι?
Δε χρειαζεται.
Γιώργος.
mk5gt
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2011, 17:19
Gender: Male
Other: gilera nexus 500

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από mk5gt »

Touloumpas εσυ το ειχες κανει στο δικο σου?
Αξιζει τον κοπο η τα μειονεκτηματα ειναι περισσοτερα?
Αν μπει ενα μεγαλυτερο κατα 2 δοντια πισω γραναζι πρεπει να αλλαχθει και η αλυσιδα?
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από touloumpas »

mk5gt έγραψε:Touloumpas εσυ το ειχες κανει στο δικο σου?
Αξιζει τον κοπο η τα μειονεκτηματα ειναι περισσοτερα?
Αν μπει ενα μεγαλυτερο κατα 2 δοντια πισω γραναζι πρεπει να αλλαχθει και η αλυσιδα?
Ναι το εχω κανει και στο Multi και στο Μonster. Οχι απλά αξίζει, είναι must. Καλύτερο άρπαγμα, σκορτσαρίσματα τέλος και απο τελική δε χανεις και τπτ.

Το κόστος του μπροστινού γραναζιού είναι πολύ μικρό ενώ αν αλλαξεις το πίσω ειδικά στο Multi είναι μεγάλο.

Τωρα για το αν θελει και αλυσίδα με +2 πίσω δε μπορώ να σου πώ σίγουρα. Πάντως αν η αλυσίδα σου είναι σε καλή κατάσταση βαλε άφοβα το 14αρι.
Γιώργος.
mk5gt
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2011, 17:19
Gender: Male
Other: gilera nexus 500

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από mk5gt »

Θα δοκιμασω 14αρι και θα επανελθω κι εγω με εντυπωσεις.
Thanx!
Άβαταρ μέλους
KatsabatoR
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Παπι
Τοποθεσία: Πανω στη Σελα

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από KatsabatoR »

touloumpas συγνωμη που αντιλεω αλλα η τελικη δεν εχει καμια σχεση στο 14 με το 15. Ειχα 15 και εβαλα 14 και ξερω. Με 15 γραναζι ειχα 230+ τελικη και τωρα με το 14 στα 216 κοφτιαζει η 6η.

Συν του οτι ταξιδευεις με 6η στις 4.000 στροφες κινητηρα με 114 χλμ/ω.....Καθαρα για πολη το γραναζωμα, οτι χρειαζομαι εγω δηλαση. Στο ταξιδι το μηχανακι απλα θα ουρλιαζει για πηγαινει στανταρ με 140-150 χλμ......Γνωμη μου να μην το πειραξει αν κανει ταξιδια.

Αν το εχει αποκλειστικα στην πολη τοτε να βαλει το 14 μπροστα.....Ταπεινη μου αποψη παντα, μιας και τωρα που μιλαμε εχω 14 μπροστα.

Επισης ενα τελευταιο για την αλυσιδα: μειωνετε η ζωη της αρκετα σε σχεση μες το να εχεις 15 μπροστα, φοραω DID και στα 13.000χλμ που εχω κανει εχουν αρχισει και πεταγονται τα ο-rings σαν μικρα λαστιχακια, με φουλ περιποιηση, ρωτηστε οποιον θελετε για την αλυσιδα μου πως την προσεχω.... :hibye:
Στη Μία Ρόδα
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από touloumpas »

KatsabatoR έγραψε:touloumpas συγνωμη που αντιλεω αλλα η τελικη δεν εχει καμια σχεση στο 14 με το 15. Ειχα 15 και εβαλα 14 και ξερω. Με 15 γραναζι ειχα 230+ τελικη και τωρα με το 14 στα 216 κοφτιαζει η 6η.

Συν του οτι ταξιδευεις με 6η στις 4.000 στροφες κινητηρα με 114 χλμ/ω.....Καθαρα για πολη το γραναζωμα, οτι χρειαζομαι εγω δηλαση. Στο ταξιδι το μηχανακι απλα θα ουρλιαζει για πηγαινει στανταρ με 140-150 χλμ......Γνωμη μου να μην το πειραξει αν κανει ταξιδια.

Αν το εχει αποκλειστικα στην πολη τοτε να βαλει το 14 μπροστα.....Ταπεινη μου αποψη παντα, μιας και τωρα που μιλαμε εχω 14 μπροστα.

Επισης ενα τελευταιο για την αλυσιδα: μειωνετε η ζωη της αρκετα σε σχεση μες το να εχεις 15 μπροστα, φοραω DID και στα 13.000χλμ που εχω κανει εχουν αρχισει και πεταγονται τα ο-rings σαν μικρα λαστιχακια, με φουλ περιποιηση, ρωτηστε οποιον θελετε για την αλυσιδα μου πως την προσεχω.... :hibye:
Καλά κάνεις και αντιλέγεις, κουβέντα κάνουμε και λέμε τις απόψεις μας ... :wsmile: :wsmile:

Δε εχω γνωμη για το Hyper άλλα στο δικό μου Multi (δε θέλω σχόλια .... :wsmile: :wsmile: ) ειχα αλλάξει την αλυσίδα στις 34.000 χλμ περίπου, λογικά τώρα εχει πάνω από 53.000 και δε νομιζω οι δύο επόμενοι ιδιοκτητες να την εχουν αλλάξει.

Σαν συμπεριφορά μου άρεσε περισσότερο γιατι η τελική δε με ένοιαζε καθόλου, σε επαρχιακο και πολη ήταν καλύτερο και κρατούσε ταχυτητες στο ταξίδι (εθνική) γύρω στα 1501-160 είτε μόνος είτε δικάβαλο με τριπλέτα χωρίς να σκιζει μοτερ (αν θυμάμαι καλά γιατι πέρασε και καιρός 6-6500 στροφές). Ο επόμενος δε ιδιοκτητης ισχυρίστηκε οτι είδε 225 και πήγαινε κι άλλο με το 14αρι.

Υπάρχει φυσικά και η λύση του sprocket carrier αν καποιος θέλει να παιξει με το πίσω γρανάζι χωρίς να ξηλώνεται ....
Γιώργος.
Άβαταρ μέλους
Factory
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιαν 2016, 17:21
Gender: Male
Bike: Multistrada 1100

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από Factory »

Με 14αρι ειμαι κ εγω μπροστα με το μιξερ κ πηγα Βολο αυθημερον χωρις κανενα προβλημα με 140 150 χαλαρα..
Εκαψε περιπου 5,5 λιτρα στα 100χλμ..
Κ ειμαι με ολοσωμη τερμι προγραμμα κ φιλτροκουτι..
Αν ειχα 15αρι σιγουρα θα ηταν πιο "ανετο" στις ιδιες ταχυτητες αλλα δεν το καταλαβαινεις.. :whistling:
Husqvarna 125 - Honda SF400 - Husqvarna 610 - Kawasaki ZX9r C2 -TDM 900 - Honda VFR 800 vtec - Vstrom 1000 K6 - Kawasaki ZX12r A1 - Hayabusa K8 - Suzuki Bandit 1250 - CBR XX - Yamaha R1 2003 - AT 750 RD07 - Tuono Factory 06...
Άβαταρ μέλους
drmdtsap
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Τετ 03 Μαρ 2010, 10:26
Gender: Male
Bike: 851

Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω

Δημοσίευση από drmdtsap »

εγω τελικα παρεμεινα στη μαμα λυση. 15 αρι AFAM μπροστα, 42 αρι Ducati Performance πισω και αλυσιδα DID 525/106 Xring. περιμενω να ερθει η ωρα την αλλαγης λαδιων να την κλεισω μεσα και για αλυσογραναζα.
Απάντηση