ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
- drmdtsap
- Member
- Δημοσιεύσεις: 328
- Εγγραφή: Τετ 03 Μαρ 2010, 10:26
- Gender: Male
- Bike: 851
ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
καλημερα και καλη χρονια να εχουμε, με υγεια πανω απ ολα. επειδη πλησιαζει ο καιρος για αλυσιδογραναζα και θα τα φερω απεξω εχω μια απορια. το πισω γραναζι ειναι type 525 7mm, αλλα βρισκω με διαφορετικο αριθμο αριθμο δοντιων. αυτο τι σημαινει αν πχ βαλω με 45 ή 42 ή 38 δοντια? ευχαριστω.
- jimkapa
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 952
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 13:21
- Gender: Male
- Bike: 999
- Τοποθεσία: Kastoria
- Επικοινωνία:
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Καλή χρονιά.
Αυτό σημαίνει οτι κονταίνει εάν προσθέσεις δόντια ή μακραίνει εάν αφαιρέσεις δόντια αντίστοιχα το βήμα.
Πρακτικά: Κόντεμα=αύξηση επιτάχυνσης και άνοδος στροφών πιό γρήγορα,λιγότερο σκορτσάρισμα και περισσότερες στροφές στα ίδια χιλιόμετρα..
Αυτό σημαίνει οτι κονταίνει εάν προσθέσεις δόντια ή μακραίνει εάν αφαιρέσεις δόντια αντίστοιχα το βήμα.
Πρακτικά: Κόντεμα=αύξηση επιτάχυνσης και άνοδος στροφών πιό γρήγορα,λιγότερο σκορτσάρισμα και περισσότερες στροφές στα ίδια χιλιόμετρα..
Δημήτρης Κ.
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
- drmdtsap
- Member
- Δημοσιεύσεις: 328
- Εγγραφή: Τετ 03 Μαρ 2010, 10:26
- Gender: Male
- Bike: 851
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Σε ευχαριστώ πολύ. Καλή χρόνια κ πάλι!jimkapa έγραψε:Καλή χρονιά.
Αυτό σημαίνει οτι κονταίνει εάν προσθέσεις δόντια ή μακραίνει εάν αφαιρέσεις δόντια αντίστοιχα το βήμα.
Πρακτικά: Κόντεμα=αύξηση επιτάχυνσης και άνοδος στροφών πιό γρήγορα,λιγότερο σκορτσάρισμα και περισσότερες στροφές στα ίδια χιλιόμετρα..
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
To μαμά που φοράς είναι 42 δόντια. Αν θέλεις να το κοντύνεις θέλει προσοχή γιατί πχ το 45 πίσω έρχεται ποοοολυ κοντα στο μονόμπρατσο, τα δόντια είναι σε απόσταση αναπνοής από το ψαλίδι. Καλύτερα να ακολουθήσεις τη δοκιμασμένη και προτεινόμενη λύση με τα 14 από 15 δόντια μπροστα.drmdtsap έγραψε:καλημερα και καλη χρονια να εχουμε, με υγεια πανω απ ολα. επειδη πλησιαζει ο καιρος για αλυσιδογραναζα και θα τα φερω απεξω εχω μια απορια. το πισω γραναζι ειναι type 525 7mm, αλλα βρισκω με διαφορετικο αριθμο αριθμο δοντιων. αυτο τι σημαινει αν πχ βαλω με 45 ή 42 ή 38 δοντια? ευχαριστω.
Δε θα έχεις κανενα απολύτως πρόβλημα.
Γιώργος.
- drmdtsap
- Member
- Δημοσιεύσεις: 328
- Εγγραφή: Τετ 03 Μαρ 2010, 10:26
- Gender: Male
- Bike: 851
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Άρα 42 δόντια στο πίσω γρανάζι και 14 στο μπροστά και είμαι σούπερ... σε ευχαριστώ πολύ για την καίρια διευκρίνιση. Καλή χρόνια με υγεία!touloumpas έγραψε: To μαμά που φοράς είναι 42 δόντια. Αν θέλεις να το κοντύνεις θέλει προσοχή γιατί πχ το 45 πίσω έρχεται ποοοολυ κοντα στο μονόμπρατσο, τα δόντια είναι σε απόσταση αναπνοής από το ψαλίδι. Καλύτερα να ακολουθήσεις τη δοκιμασμένη και προτεινόμενη λύση με τα 14 από 15 δόντια μπροστα.
Δε θα έχεις κανενα απολύτως πρόβλημα.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 101
- Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2011, 17:19
- Gender: Male
- Other: gilera nexus 500
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Με το 14αρι γραναζι πρεπει να αλλαχθει και η αλυσιδα η οχι?
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Δε χρειαζεται.mk5gt έγραψε:Με το 14αρι γραναζι πρεπει να αλλαχθει και η αλυσιδα η οχι?
Γιώργος.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 101
- Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2011, 17:19
- Gender: Male
- Other: gilera nexus 500
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Touloumpas εσυ το ειχες κανει στο δικο σου?
Αξιζει τον κοπο η τα μειονεκτηματα ειναι περισσοτερα?
Αν μπει ενα μεγαλυτερο κατα 2 δοντια πισω γραναζι πρεπει να αλλαχθει και η αλυσιδα?
Αξιζει τον κοπο η τα μειονεκτηματα ειναι περισσοτερα?
Αν μπει ενα μεγαλυτερο κατα 2 δοντια πισω γραναζι πρεπει να αλλαχθει και η αλυσιδα?
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Ναι το εχω κανει και στο Multi και στο Μonster. Οχι απλά αξίζει, είναι must. Καλύτερο άρπαγμα, σκορτσαρίσματα τέλος και απο τελική δε χανεις και τπτ.mk5gt έγραψε:Touloumpas εσυ το ειχες κανει στο δικο σου?
Αξιζει τον κοπο η τα μειονεκτηματα ειναι περισσοτερα?
Αν μπει ενα μεγαλυτερο κατα 2 δοντια πισω γραναζι πρεπει να αλλαχθει και η αλυσιδα?
Το κόστος του μπροστινού γραναζιού είναι πολύ μικρό ενώ αν αλλαξεις το πίσω ειδικά στο Multi είναι μεγάλο.
Τωρα για το αν θελει και αλυσίδα με +2 πίσω δε μπορώ να σου πώ σίγουρα. Πάντως αν η αλυσίδα σου είναι σε καλή κατάσταση βαλε άφοβα το 14αρι.
Γιώργος.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 101
- Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2011, 17:19
- Gender: Male
- Other: gilera nexus 500
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Θα δοκιμασω 14αρι και θα επανελθω κι εγω με εντυπωσεις.
Thanx!
Thanx!
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
touloumpas συγνωμη που αντιλεω αλλα η τελικη δεν εχει καμια σχεση στο 14 με το 15. Ειχα 15 και εβαλα 14 και ξερω. Με 15 γραναζι ειχα 230+ τελικη και τωρα με το 14 στα 216 κοφτιαζει η 6η.
Συν του οτι ταξιδευεις με 6η στις 4.000 στροφες κινητηρα με 114 χλμ/ω.....Καθαρα για πολη το γραναζωμα, οτι χρειαζομαι εγω δηλαση. Στο ταξιδι το μηχανακι απλα θα ουρλιαζει για πηγαινει στανταρ με 140-150 χλμ......Γνωμη μου να μην το πειραξει αν κανει ταξιδια.
Αν το εχει αποκλειστικα στην πολη τοτε να βαλει το 14 μπροστα.....Ταπεινη μου αποψη παντα, μιας και τωρα που μιλαμε εχω 14 μπροστα.
Επισης ενα τελευταιο για την αλυσιδα: μειωνετε η ζωη της αρκετα σε σχεση μες το να εχεις 15 μπροστα, φοραω DID και στα 13.000χλμ που εχω κανει εχουν αρχισει και πεταγονται τα ο-rings σαν μικρα λαστιχακια, με φουλ περιποιηση, ρωτηστε οποιον θελετε για την αλυσιδα μου πως την προσεχω....
Συν του οτι ταξιδευεις με 6η στις 4.000 στροφες κινητηρα με 114 χλμ/ω.....Καθαρα για πολη το γραναζωμα, οτι χρειαζομαι εγω δηλαση. Στο ταξιδι το μηχανακι απλα θα ουρλιαζει για πηγαινει στανταρ με 140-150 χλμ......Γνωμη μου να μην το πειραξει αν κανει ταξιδια.
Αν το εχει αποκλειστικα στην πολη τοτε να βαλει το 14 μπροστα.....Ταπεινη μου αποψη παντα, μιας και τωρα που μιλαμε εχω 14 μπροστα.
Επισης ενα τελευταιο για την αλυσιδα: μειωνετε η ζωη της αρκετα σε σχεση μες το να εχεις 15 μπροστα, φοραω DID και στα 13.000χλμ που εχω κανει εχουν αρχισει και πεταγονται τα ο-rings σαν μικρα λαστιχακια, με φουλ περιποιηση, ρωτηστε οποιον θελετε για την αλυσιδα μου πως την προσεχω....
Στη Μία Ρόδα
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Καλά κάνεις και αντιλέγεις, κουβέντα κάνουμε και λέμε τις απόψεις μας ...KatsabatoR έγραψε:touloumpas συγνωμη που αντιλεω αλλα η τελικη δεν εχει καμια σχεση στο 14 με το 15. Ειχα 15 και εβαλα 14 και ξερω. Με 15 γραναζι ειχα 230+ τελικη και τωρα με το 14 στα 216 κοφτιαζει η 6η.
Συν του οτι ταξιδευεις με 6η στις 4.000 στροφες κινητηρα με 114 χλμ/ω.....Καθαρα για πολη το γραναζωμα, οτι χρειαζομαι εγω δηλαση. Στο ταξιδι το μηχανακι απλα θα ουρλιαζει για πηγαινει στανταρ με 140-150 χλμ......Γνωμη μου να μην το πειραξει αν κανει ταξιδια.
Αν το εχει αποκλειστικα στην πολη τοτε να βαλει το 14 μπροστα.....Ταπεινη μου αποψη παντα, μιας και τωρα που μιλαμε εχω 14 μπροστα.
Επισης ενα τελευταιο για την αλυσιδα: μειωνετε η ζωη της αρκετα σε σχεση μες το να εχεις 15 μπροστα, φοραω DID και στα 13.000χλμ που εχω κανει εχουν αρχισει και πεταγονται τα ο-rings σαν μικρα λαστιχακια, με φουλ περιποιηση, ρωτηστε οποιον θελετε για την αλυσιδα μου πως την προσεχω....
Δε εχω γνωμη για το Hyper άλλα στο δικό μου Multi (δε θέλω σχόλια .... ) ειχα αλλάξει την αλυσίδα στις 34.000 χλμ περίπου, λογικά τώρα εχει πάνω από 53.000 και δε νομιζω οι δύο επόμενοι ιδιοκτητες να την εχουν αλλάξει.
Σαν συμπεριφορά μου άρεσε περισσότερο γιατι η τελική δε με ένοιαζε καθόλου, σε επαρχιακο και πολη ήταν καλύτερο και κρατούσε ταχυτητες στο ταξίδι (εθνική) γύρω στα 1501-160 είτε μόνος είτε δικάβαλο με τριπλέτα χωρίς να σκιζει μοτερ (αν θυμάμαι καλά γιατι πέρασε και καιρός 6-6500 στροφές). Ο επόμενος δε ιδιοκτητης ισχυρίστηκε οτι είδε 225 και πήγαινε κι άλλο με το 14αρι.
Υπάρχει φυσικά και η λύση του sprocket carrier αν καποιος θέλει να παιξει με το πίσω γρανάζι χωρίς να ξηλώνεται ....
Γιώργος.
- Factory
- Member
- Δημοσιεύσεις: 207
- Εγγραφή: Σάβ 02 Ιαν 2016, 17:21
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
Με 14αρι ειμαι κ εγω μπροστα με το μιξερ κ πηγα Βολο αυθημερον χωρις κανενα προβλημα με 140 150 χαλαρα..
Εκαψε περιπου 5,5 λιτρα στα 100χλμ..
Κ ειμαι με ολοσωμη τερμι προγραμμα κ φιλτροκουτι..
Αν ειχα 15αρι σιγουρα θα ηταν πιο "ανετο" στις ιδιες ταχυτητες αλλα δεν το καταλαβαινεις..
Εκαψε περιπου 5,5 λιτρα στα 100χλμ..
Κ ειμαι με ολοσωμη τερμι προγραμμα κ φιλτροκουτι..
Αν ειχα 15αρι σιγουρα θα ηταν πιο "ανετο" στις ιδιες ταχυτητες αλλα δεν το καταλαβαινεις..
Husqvarna 125 - Honda SF400 - Husqvarna 610 - Kawasaki ZX9r C2 -TDM 900 - Honda VFR 800 vtec - Vstrom 1000 K6 - Kawasaki ZX12r A1 - Hayabusa K8 - Suzuki Bandit 1250 - CBR XX - Yamaha R1 2003 - AT 750 RD07 - Tuono Factory 06...
- drmdtsap
- Member
- Δημοσιεύσεις: 328
- Εγγραφή: Τετ 03 Μαρ 2010, 10:26
- Gender: Male
- Bike: 851
Re: ερωτηση σχετικα με γραναζι πισω
εγω τελικα παρεμεινα στη μαμα λυση. 15 αρι AFAM μπροστα, 42 αρι Ducati Performance πισω και αλυσιδα DID 525/106 Xring. περιμενω να ερθει η ωρα την αλλαγης λαδιων να την κλεισω μεσα και για αλυσογραναζα.