Πάντως το σουζούκι το είδα πιο φιλικό στη πόλη .Από γκάζια το ντουκάτι είναι μπροστά ?Άσχετο βέβαια,απλά για την απορία.105 άλογα βγαζει νομίζω και είναι 1040cc
Παιδιά καλησπερα.Δεν έβρισκα ανάλογο τόπικ και το εγραψα εδώ αφού αφορά το 950.Έχω βάλει την βάση για gps της DUCATI αλλα δεν θέλω να βάλω το ΖΥΜΟ .Έιναι πολύ ακριβό επειδή είναι αδιάβροχο και μοτοσυκλετας αποκλειστικά.Αν πάρω πιο οικονομικο και αυτοκινητου αλλα 4.3΄΄όπως ταιριαζει στη βαση,θα μπορεί να εφαρμώσει πάνω στην βάση της εταιρείας?Γιατι λιγο που το εψαξα δεν εχει καπου να κουμπωνει επανω στη βαση .Λογικά θα μπορεί να μου απαντησει καποιος που εχει την ιδια βαση που δινει η εταιρεια .
Καλησπερα σε ολους,σας διαβαζω καιρο τωρα αλλα τωρα πηρα την αποφαση να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια μου..ειμαι κατοχος ενος cbr 300.. μετα απο 3 χρονια ηρθε η ωρα να το αντικαθιστισω..ηθελα μια μηχανη με την οποια να μπορω να μετακινουμε καθημερινα αλλα και τα σ/κ να μπορω να παω μια εκδρομουλα..οι επιλογες μου ηταν τρεις tiger 800, tracer 900 και mlt 950..αρχικα πηγα στην triumhp ειδα το tiger, ανεβαινω επανω ξετρελαθηκα(απο το cbr σε tiger οπως να το κανεις ειναι διαφορα) μιλαμε με τον εμπορα μου λεει 13κ με βαλιτσες ολα κομπλε..μετα παω στην yamaha οκ λεω καλο,11.5κ αλλο το tiger λαλυτερο..Και μετα κανω το λαθος να μπω στην ducati..ΕΡΩΤΑΣ..Δεν ηθελα να κατεβω αλλη ποιοτητα αλλη ομορφια..τιμη οπως το θελω 15.5κ...Η αποφαση μου ητανε σιγουρη ducatii...μονο π πρεπει να περιμενω μεχρι τα χριστουγενα να μαζεψω την διαφορα...και τωρα πως περιμενουν 1 μηνα?!
Καλυτερα να περιμενω 1 μηνα να το παρω κουτα παρα να το παρω τωρα μεταχιρισμενο...ετσι και αλλιος αν δεν υπηρχε ετοιμοπαροδοτο ηθελε 1 μηνα...απλα ειναι δυσκολη η αναμονη...
Το Tiger το χάζευα και εγώ αλλα εμφανησικά και οδηγικά το ντουκάτι ειναι καλυτερο .Εμφανησικα καλά δεν συγκρίνεται.Απο αυτά μονο ντουκάτι φίλος.Ααααα,είναι και πιστόλι σε σχέση με τα άλλα δυο.Άχρηστο βέβαια αυτό.
Καλύτερα να περιμένεις και να το πάρεις σε 1 μήνα όπως το θέλεις.Επιπλέον αν το πάρεις Γενάρη η άδεια θα γράφει 2018, σκέψου το για αργότερα...με το καλό οτι και αν αποφασίσεις.
Stelioskg έγραψε:Προστατεουνε καθολου,γιατι εμφανισιακα δεν μ αρεσουν καθολου..
Εμφανισιακά στο άσπρο θα έλεγα ότι είναι συμπαθητικά. Είχα το ίδιο δίλλημα με σένα αλλά τελικά φάνηκαν χρήσιμα. Δεν θα πέσεις και θα μείνουν τα πλαστικά ανέπαφα (που σου εύχομαι να μην χρειαστεί ποτε να το διαπιστώσεις) αλλά τουλάχιστον θα γλιτώσεις τα χειρότερα. Μανιτάρια μην το σκεφτείς καν να βάλεις επειδή το μουλτι έχει φουσκωμένα πλαστικά και μπορεί σε πτώση με χιλιόμετρα να σου στραβωσουν μέχρι και πλαίσιο. Επίσης αν θες κοιτα και προστατευτικά καλύμματα της r&g για καπάκι αντλίας νερού και καπάκι μηχανης, όπως και αντίβαρα. Με αυτά πιστεύω θα είσαι καλυμμένος. Στα λέω από προσωπική εμπειρία.
Με το καλό να το πάρεις φίλε μου και δεν θα το μετανιώσεις!!
Αν χρειαστείς το οτιδήποτε στείλε μήνυμα.
Θα τα παρω σε κοκκινο, αλλα το ειδα με καγκελα ασημι και τις ασημι πλαινες βαλιτσες και μου αρεσε αρκετα..κατι αλλο που ειναι must.; συναργεμος ducati η aftermarket?
Καρινα λεω οχι απο την στιγμη που δεν ειναι να παταω χωμα...
Ουσιαστικα σκεφτομαι μονο για το 3βαλιτσο και το κεντρικο stant..
Stelioskg έγραψε:Θα τα παρω σε κοκκινο, αλλα το ειδα με καγκελα ασημι και τις ασημι πλαινες βαλιτσες και μου αρεσε αρκετα..κατι αλλο που ειναι must.; συναργεμος ducati η aftermarket?
Καρινα λεω οχι απο την στιγμη που δεν ειναι να παταω χωμα...
Ουσιαστικα σκεφτομαι μονο για το 3βαλιτσο και το κεντρικο stant..
Σε κόκκινο πιστεύω θα του πήγαιναν καλύτερα μαυρα ματ κάγκελα (προσωπική αποψη) αλλά δεν ξέρω αν βγάζει η touratech.
- Για συναγερμό δεν μπορώ να σε βοηθήσω - ας μιλήσει όποιος γνωρίζει καλύτερα.
- Καρίνα αν εννοείς το προστατευτικό του κινητήρα δεν χρειάζεται αφου δεν πας χώμα - σίτα ψυγείου αν θες βάλε
- Επίσης κεντρικό στάντ δεν χρειάζεσαι αλλά αν θέλεις κοίτα για paddock stand. γλιτώνεις και χρήματα και το προσθετο βάρος.
Φίλε μου μαύρα ματ κάγκελα βγάζει η SW-MOTECH τα οποία είναι πολύ ωραία σε σχέση με τα μαμά (κατά εμέ) τα οποία τα έχω βάλει εγώ μαζί με μανητάρια μπρος- πίσω και προστατευτικό αντλίας νερού ίδιας εταιρείας. Αν μπεις στο motoraid.gr θα παρεις μιά ιδέα.
Λοιπον μετα απο 3000 χιλιομετρα ειπα να πω την αποψη μου..
Τα φρενα του απλος τελεια,καφε φορα με εντυποσιαζουν..
Ταξιδι ξεκουραστο ανετα 3 ωρες πανω του χωρις σταση και δεν σε κουραζει πουθενα..fairing ανοιχτο ταξιδευεις ανετα, χωρις θορυβο..(ειμαι 1.83)
Και μολις μπει το sport απλως μεταμορφωνετε..ανοιγμα με ζ750 ημουνα αρκετα μπροστα..το dtc δουλευει οπως πρεπει, και οταν το χρειαζεσε,λες και σε καλαταβαινει ενα πραγμα..
Και μεσα στην πολη θα παει ανετα με λιγες υποχωρισεις λογο του μεγαλου τιμονιου αλλαν σαν μοτερ κανενα θεμα..
Δεν ξερω τι μπορει να κανει το 1200 αλλα με το 950 ειμαι υπερ ευχαριστημενος...
Stelioskg έγραψε:Λοιπον μετα απο 3000 χιλιομετρα ειπα να πω την αποψη μου..
Τα φρενα του απλος τελεια,καφε φορα με εντυποσιαζουν..
Ταξιδι ξεκουραστο ανετα 3 ωρες πανω του χωρις σταση και δεν σε κουραζει πουθενα..fairing ανοιχτο ταξιδευεις ανετα, χωρις θορυβο..(ειμαι 1.83)
Και μολις μπει το sport απλως μεταμορφωνετε..ανοιγμα με ζ750 ημουνα αρκετα μπροστα..το dtc δουλευει οπως πρεπει, και οταν το χρειαζεσε,λες και σε καλαταβαινει ενα πραγμα..
Και μεσα στην πολη θα παει ανετα με λιγες υποχωρισεις λογο του μεγαλου τιμονιου αλλαν σαν μοτερ κανενα θεμα..
Δεν ξερω τι μπορει να κανει το 1200 αλλα με το 950 ειμαι υπερ ευχαριστημενος...
Με το 750 είσουνα μπροστά;Εγώ μια φορά το άνοιξα με ενα τετοιο και μετά τις 3ες αρχιζα να χαιρετάω .μου εφυγε αρκετα.Στο σπορτ ειμουνα .
Για την ακριβεια ημουνα συνεχεια μπροστα μεχρι τερματισμενη 4η..σιγουρα με αυτον που ανοιξες δεν θα ητανε μαμα..αν θυμαμε καλα γυρο στα 100hp βγαζει και ειναι και τετρακυλινδρο..εκτος αν ανοιξες με ζ1000.