εν μερη ναι...αλλα και οχι μονο! πιο πισω δινω λινκ απο ξενο φορουμ, εαν το δεις θα δεις οτι ειναι αρκετοι που παραπονιουνται για το ιδιο προβλημα..αρκετοι!STS έγραψε:Κανένα μηχανάκι δεν ψαλιδίζει.
Ποσό μάλλον τα μουλτι που είναι στημένα μηχανάκια.
Κοιτάξτε αλλά πράγματα.
1: ζάντες
2: ΕΛΑΣΤΙΚΑ αν είναι σωστά η πιέσεις
3:αμορτισέρ προς πίσω
Αν σας κουνάει το τιμόνι θα έχετε ένα από τα παραπάνω.
Τα μουλτι είχανε θέμα με τις πίσω ανάρτησης και τα s με τις μπροστά μπουκάλες....
Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
- LAVEY
- Member
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Somewhere in Time
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Life is short...Ride Hard
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Με σωστη συντηρηση αναρτησεων και ρυθμισμα απο επαγγελματια ανθρωπο και οχι απο τον μπαρμπαμητσο δεν παιζει να ψαλιδιζει.
Αυτο οχι γιατι το γραφουν τα ξενα φορουμ αλλα γιατι υπαρχουν παιδια-φιλοι εδω μεσα που εχουν ψαξει ασχοληθει σοβαρα με το 1200.
Αυτο οχι γιατι το γραφουν τα ξενα φορουμ αλλα γιατι υπαρχουν παιδια-φιλοι εδω μεσα που εχουν ψαξει ασχοληθει σοβαρα με το 1200.
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- STS
- Member
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Τετ 04 Σεπ 2013, 23:22
- Gender: Male
- Other: invova 125i
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Εγω στο λεω με σιγουρια ειδικα για το multistrada 1200 το εχω ψαξει οσο δεν παει...
Ας κοιταξει ο φιλος αυτα που του γραφω και θα δει οτι αυτα θα ειναι....
Ας κοιταξει ο φιλος αυτα που του γραφω και θα δει οτι αυτα θα ειναι....
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Ρε παιδιά έχετε αδικησει τους κυρ Μήτσους. ..
Όλοι καλοί είναι
Όλοι καλοί είναι
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Σκατα καλοι ειναι Αλεξ.Bart έγραψε:Ρε παιδιά έχετε αδικησει τους κυρ Μήτσους. ..
Όλοι καλοί είναι
Εχουμε γεμισει τυχαρπαστους που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα.
Ο καθενας στον τομεα του.
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- LAVEY
- Member
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Somewhere in Time
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
γινε λιγο πιο συγκεκριμενος οταν λες οτι παρουσιαζε προβλημα στα μπροστινα? τι ειδους προβλημα ηταν αυτο και ποια ηταν η λυση?STS έγραψε:Εγω στο λεω με σιγουρια ειδικα για το multistrada 1200 το εχω ψαξει οσο δεν παει...
Ας κοιταξει ο φιλος αυτα που του γραφω και θα δει οτι αυτα θα ειναι....
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Life is short...Ride Hard
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Θα μας ακούσει κανας Γιασπάν και θα γελάει ρε.. Μηχανάκια των 160 ίππων στα 180 χασμουριούνται λίγο και ο αναβάτης νομίζει πως πάει με 80..
Το 1000 το μουλτι που είχα μου΄κανε κάτι περίεργα στα 160-180 μέχρι που κατάλαβα πως ήταν από τη ρύθμιση αναρτήσεων. Σφίξιμο όλα. Μετά ήταν βράχος ακόμα και με βαλίτσες μέχρι την τελική του.
Βέβαια αν κρατιέσαι απ'το τιμόνι τίποτα δε σε σώζει....
Το 1000 το μουλτι που είχα μου΄κανε κάτι περίεργα στα 160-180 μέχρι που κατάλαβα πως ήταν από τη ρύθμιση αναρτήσεων. Σφίξιμο όλα. Μετά ήταν βράχος ακόμα και με βαλίτσες μέχρι την τελική του.
Βέβαια αν κρατιέσαι απ'το τιμόνι τίποτα δε σε σώζει....
Aνδρέας Β.
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Δεν νομίζω να γελάνε τόσο μετά το φιάσκο με τα πρώτα tracer που κοσκίνιζες τραχανα κανονικά μετά τα 170 χ.α.ω.
Και η δικαιολογία της Yamapa ήταν ότι...Sport touring μηχανάκι δεν πας με τόσα χιλιόμετρα!!!
Γέλασανε και οι πέτρες σε μακρυνούς γαλαξίες.
Και η δικαιολογία της Yamapa ήταν ότι...Sport touring μηχανάκι δεν πας με τόσα χιλιόμετρα!!!
Γέλασανε και οι πέτρες σε μακρυνούς γαλαξίες.
- LAVEY
- Member
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Somewhere in Time
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
εχει δικιο ο STS με περαιτερω ερευνα βρηκα οτι οι sachs στο s σε καποια μοντελα βγαζανε θεμα στο μπροστα πιρουνι, το skyhook δε λειτουργει σωστα και γινεται αντικατασταση.
απο το ducati.ms
It was a Sachs problem (starting in 2013-2014); there were defective left (smart) forks. You should have the dealer check it out, SOON. If that's the problem, you MAY feel/hear a clunking when the fork is in extension especially like when you ride off a speed bump at low speed.
παραθετω και ολοκληρο το λινκ οποιος θελει να το δει.
http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... 013-a.html
δεν ειναι στην σφαιρα της φαντασιας το εν λογω προβλημα...υπαρχει και εαν πολυ σωστα δεν ειναι ουτε πιεσεις ουτε ζυγοσταθμιση ουτε ζαντες κλπ... πρεπει το πιρουνι να τσεκαριστει
απο το ducati.ms
It was a Sachs problem (starting in 2013-2014); there were defective left (smart) forks. You should have the dealer check it out, SOON. If that's the problem, you MAY feel/hear a clunking when the fork is in extension especially like when you ride off a speed bump at low speed.
παραθετω και ολοκληρο το λινκ οποιος θελει να το δει.
http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... 013-a.html
δεν ειναι στην σφαιρα της φαντασιας το εν λογω προβλημα...υπαρχει και εαν πολυ σωστα δεν ειναι ουτε πιεσεις ουτε ζυγοσταθμιση ουτε ζαντες κλπ... πρεπει το πιρουνι να τσεκαριστει
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Life is short...Ride Hard
- STS
- Member
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Τετ 04 Σεπ 2013, 23:22
- Gender: Male
- Other: invova 125i
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
τα s ειχανε θεμα με την τσιμουχα μπροστα και τον εγγεφαλο τις πισω αναρτησηςLAVEY έγραψε:εχει δικιο ο STS με περαιτερω ερευνα βρηκα οτι οι sachs στο s σε καποια μοντελα βγαζανε θεμα στο μπροστα πιρουνι, το skyhook δε λειτουργει σωστα και γινεται αντικατασταση.
απο το ducati.ms
It was a Sachs problem (starting in 2013-2014); there were defective left (smart) forks. You should have the dealer check it out, SOON. If that's the problem, you MAY feel/hear a clunking when the fork is in extension especially like when you ride off a speed bump at low speed.
παραθετω και ολοκληρο το λινκ οποιος θελει να το δει.
http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... 013-a.html
δεν ειναι στην σφαιρα της φαντασιας το εν λογω προβλημα...υπαρχει και εαν πολυ σωστα δεν ειναι ουτε πιεσεις ουτε ζυγοσταθμιση ουτε ζαντες κλπ... πρεπει το πιρουνι να τσεκαριστει
τα απλα η πισω αναρτηση εχανε την αποσημπιεση τις.
- multi89
- Member
- Δημοσιεύσεις: 350
- Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ 2013, 22:26
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Other: Sym gts 300
- Τοποθεσία: Ηράκλειο/Αθήνα
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Σωστός!!! Έχω αντιμετωπίσει και τα δυο!!!STS έγραψε: τα s ειχανε θεμα με την τσιμουχα μπροστα και τον εγγεφαλο τις πισω αναρτησης
τα απλα η πισω αναρτηση εχανε την αποσημπιεση τις.
- STS
- Member
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Τετ 04 Σεπ 2013, 23:22
- Gender: Male
- Other: invova 125i
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
multi89 έγραψε:Σωστός!!! Έχω αντιμετωπίσει και τα δυο!!!
- diamond
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 15:05
- Gender: Male
- Other: GSXR1000
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Είχα ασχοληθεί κι εγώ αρκετά με το ψαλίδισμα του δικού μου μουλτι. Ήταν τρομακτικό στην αρχή, όπως το περιγράφεις και συ φίλε LAVEY.
Αρχικά είχα βρει στραβή την μπροστινή ζάντα, το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο.
Έφτιαξα την ζάντα.
Ψάχτηκα με τις ρυθμίσεις αρκετά, βελτιώθηκε η κατάσταση χωρίς όμως να καταφέρω να φτάσω εκεί που ήθελα.
Η οριστική λύση δόθηκε αλλάζοντας αναρτήσεις. Βέβαια ασχολήθηκα να τις ρυθμίσω και αυτές.
Τρένοοοοοο
Τι κι αν είναι ξεφούσκωτο, τι κι αν έχω μπαγκαζιέρα, τι κι αν φυσάει....είναι τρένο τώρα και στρίβει με απίστευτη σιγουριά.
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 1&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;
Αρχικά είχα βρει στραβή την μπροστινή ζάντα, το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο.
Έφτιαξα την ζάντα.
Ψάχτηκα με τις ρυθμίσεις αρκετά, βελτιώθηκε η κατάσταση χωρίς όμως να καταφέρω να φτάσω εκεί που ήθελα.
Η οριστική λύση δόθηκε αλλάζοντας αναρτήσεις. Βέβαια ασχολήθηκα να τις ρυθμίσω και αυτές.
Τρένοοοοοο
Τι κι αν είναι ξεφούσκωτο, τι κι αν έχω μπαγκαζιέρα, τι κι αν φυσάει....είναι τρένο τώρα και στρίβει με απίστευτη σιγουριά.
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 1&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;
- LAVEY
- Member
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Somewhere in Time
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
εσυ ομως μιλας για την απλη εκδοση. και μετα το 2012 το s αλλαξε αναρτησεις και απο ohlins πηγε σε συστημα skyhook με την sachs. δεν ειναι το ιδιο. το παω σιγα σιγα γιατι δεν υπαρχει χρονος. θα ενημερωσω ομως το ιστολογιο γιατι το θεμα εχει ενδιαφερον. δεν μπορω να δαιμονοποιησω ακομα τις αναρτησεις. θα τσεκαριστουν σωστα και τοτε θα σας πω τι ακριβως συμβαινει.diamond έγραψε:Είχα ασχοληθεί κι εγώ αρκετά με το ψαλίδισμα του δικού μου μουλτι. Ήταν τρομακτικό στην αρχή, όπως το περιγράφεις και συ φίλε LAVEY.
Αρχικά είχα βρει στραβή την μπροστινή ζάντα, το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο.
Έφτιαξα την ζάντα.
Ψάχτηκα με τις ρυθμίσεις αρκετά, βελτιώθηκε η κατάσταση χωρίς όμως να καταφέρω να φτάσω εκεί που ήθελα.
Η οριστική λύση δόθηκε αλλάζοντας αναρτήσεις. Βέβαια ασχολήθηκα να τις ρυθμίσω και αυτές.
Τρένοοοοοο
Τι κι αν είναι ξεφούσκωτο, τι κι αν έχω μπαγκαζιέρα, τι κι αν φυσάει....είναι τρένο τώρα και στρίβει με απίστευτη σιγουριά.
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 1&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Life is short...Ride Hard
- diamond
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 15:05
- Gender: Male
- Other: GSXR1000
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Ναι εγώ μιλάω για την απλή εκδοσή.LAVEY έγραψε: εσυ ομως μιλας για την απλη εκδοση. και μετα το 2012 το s αλλαξε αναρτησεις και απο ohlins πηγε σε συστημα skyhook με την sachs. δεν ειναι το ιδιο. το παω σιγα σιγα γιατι δεν υπαρχει χρονος. θα ενημερωσω ομως το ιστολογιο γιατι το θεμα εχει ενδιαφερον. δεν μπορω να δαιμονοποιησω ακομα τις αναρτησεις. θα τσεκαριστουν σωστα και τοτε θα σας πω τι ακριβως συμβαινει.
Να σου την αλήθεια δεν κατάλαβα για ποιο μίλαγες εσύ, αλλά είπα να πω την άποψη μου αφού το θέμα ήταν σχετικό.
- LAVEY
- Member
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Δευ 12 Ιουν 2017, 11:34
- Gender: Male
- Bike: 749R
- Τοποθεσία: Somewhere in Time
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Και πολύ καλά έκανες για να βλέπουμε και τα αδύνατα σημεία σε όλες τις εκδόσειςdiamond έγραψε: εσυ ομως μιλας για την απλη εκδοση. και μετα το 2012 το s αλλαξε αναρτησεις και απο ohlins πηγε σε συστημα skyhook με την sachs. δεν ειναι το ιδιο. το παω σιγα σιγα γιατι δεν υπαρχει χρονος. θα ενημερωσω ομως το ιστολογιο γιατι το θεμα εχει ενδιαφερον. δεν μπορω να δαιμονοποιησω ακομα τις αναρτησεις. θα τσεκαριστουν σωστα και τοτε θα σας πω τι ακριβως συμβαινει.
Ναι εγώ μιλάω για την απλή εκδοσή.
Να σου την αλήθεια δεν κατάλαβα για ποιο μίλαγες εσύ, αλλά είπα να πω την άποψη μου αφού το θέμα ήταν σχετικό.
Every man dies.Not every man really lives
Life is short...Ride Hard
Life is short...Ride Hard
- ninja
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ 31 Αύγ 2017, 14:49
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Τελικα "τσαμπα" κραζουν το Tracer οταν βλεπω ιδια φαινομενα και σε πολυ ανωτερο και ακριβοτερο μηχανακι. :(
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Ψαλίδισμα μετά τα 180-200
Δεν νομίζω τσάμπα σε κάτι που είναι DE facto.